[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 kwietnia 2008, 18:54:28 - jabool
II liga: Znicz 3-1 Wisła P.

26 kwietnia 2008, 17:00 - Pruszków
Znicz Pruszków 3-1 Wisła Płock
Daniel Kokosiński 10, Robert Lewandowski 54, 77 - Bartosz Wiśniewski 36

Znicz: 1. Adrian Bieniek - 4. Igor Lewczuk, 5. Daniel Kokosiński, 17. Zbigniew Kowalski, 3. Artur Januszewski - 11. Mikołaj Rybaczuk, 10. Paweł Zawistowski, 8. Łukasz Grzeszczyk (80, 2. Dawid Florian), 6. Maciej Rybaczuk (75, 14. Michał Herman) - 16. Adrian Paluchowski (71, 22. Charles Nwaogu Uchenna), 9. Robert Lewandowski.

Wisła: 1. Łukasz Radliński - 5. Bartłomiej Sielewski, 7. Artur Wyczałkowski, 2. Jacek Wiśniewski, 20. Mateusz Żytko - 14. Sławomir Peszko, 18. Jarosław Krzyżanowski (73, 23. Paweł Posmyk), 22. Łukasz Adamski, 6. Adrian Mierzejewski (59, 19. Dariusz Zawadzki) - 28. Paweł Sobczak (85, 34. Maksymilian Rogalski), 15. Bartosz Wiśniewski.

żółte kartki: Paluchowski - Krzyżanowski, Sobczak, Peszko.
czerwona kartka: Mateusz Żytko (46. minuta, Wisła, za brutalny faul)

sędziował: Bartosz Środecki (Wrocław).
widzów: 2.000.

gm - 26 kwietnia 2008, 19:20:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha. dużo ludzi macie w tym pruszkowie :D z czym do ekstraklasy i ludzi;/

df - 26 kwietnia 2008, 19:29:10 - *.tpnet.pl (*.24.30.70)
dużo kibiców + kiepskie wyniki = duże kompleksy
W Pruszkowie jest wszystko na odwrót. ;-)

f@n - 26 kwietnia 2008, 19:32:42 - *.adsl.inetia.pl
Znicz Znicz MKS
Znicz Znicz MKS
OE wita

p1923 - 26 kwietnia 2008, 19:33:11 - *.chello.pl
Kolego na obecną chwilę tylko tyle wejdzie na stadion 2000 + 150 gości. Ty popatrz lepiej na wyniki Znicza a dopiero później na liczbę widzów. Co gości to przykro mi, że nie weszli na stadion ale jak przyjeżdża się 3 autobusami [ czyli ok 300 osób jak nie więcej ] i jest się świadomym, że na stadionie jest miejsce dla 150 w sektorze gości to tak to się musiało skończyć. Przykro mi z tego powodu. Liczę, że władze miasta i klubu wezmą sobie do serca również to, że kibice gości potrzebują godnych warunków do oglądania meczu i od przyszłego sezonu w Pruszkowie powstanie prawdziwy sektor dla gości o większej pojemności.
pzdr
Piłka nożna dla kibiców !

papa - 26 kwietnia 2008, 19:35:29 - *.cable.ubr20.newt.blueyonder.co.uk
gm...masz bolaka haha.....i tak naprawde nie wiem o co tobie chodzi? Nazwy miast pisze sie z duzej literki glabku Kompleksiki?????? No Panowie szlachta!!!!!!!!!! Jak juz napisalem nic dodac nic ujac...cuuuuuuuuuuuuuudnie jest. Do boju MKS!

tys(pier) - 26 kwietnia 2008, 19:39:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet Orlen WAs olał.
Co za pech, ale za to macie doży kompleks !!!
Pytanie.
Czy wie ktoś kiedy będzie budowana 2 trybuna w Pruszkowie ??

hehe (z Pł - 26 kwietnia 2008, 20:02:50 - *.020.c68.petrotel.pl
ładnie kibiców wisły załatwili w Prószkowie Pozdro dla kibiców z Prószkowa którzy mieli dobre chęci a jak wiadomo , "zawsze i wszędzie , policja ..." :> wynik martwi bo niestety po ekstraklasie ale nie obchodzi mnie to szczerze mówiąc xd na śląsku i tak pewnie bedzie niestety 4 tysiące osób max taka juz płocka mentalność

L - 26 kwietnia 2008, 20:25:42 - *.chello.pl
Znicz,lejcie staruchów,przepłaconych,zmanierowanych.Niech młodzi mają szanse grać!Macie drużynę,będzie i stadion,którego Wam pozazdroszczą.Brawo Pruszków!

BUAHAHA - 26 kwietnia 2008, 20:37:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co ja widzę!
co się dzieje!
płocka wisła
nie istnieje!
i do tego powiem
tacie że brązowe buty
utopiły się w utracie!

ss - 26 kwietnia 2008, 21:00:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ojrzyński...Coooooooo...Spójrz na wynik

P - 26 kwietnia 2008, 21:18:27 - *.adsl.inetia.pl
400 kibicow z Płocka musialo stac pod plotem przez cale spotkanie bo klubu typu Znicz dostaja licencje ! brawo dziaalcze !
Pilka nozna dla kibicow !

Cy - 26 kwietnia 2008, 21:49:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja tylko z informacja ze prezesi Wisly tez nie chcieli wziasc odpowiedzialnosci za swoich kibicow co przykre. Jako kibice Pruszkowa chcielismy Was wpuscic bo dla nas zrobiliscie to samo, szkoda ze dzialacze obu klubow byli temu przeciwni. Jeszcze tylko jedno wyjasnienie, stadion Znicza spelnia warunki licencyjne dla II ligi.
Pilka nozna dla kibicow!!!

df - 26 kwietnia 2008, 21:58:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ba, znaleźliśmy się w pierwszej grupie drużyn, które otrzymały licencję. Po zakończeniu modernizacji będzie to naprawdę fajny stadionik.

ech! - 26 kwietnia 2008, 22:01:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo działacze ale z płocka bo miejsc dla kibiców gości zgodnie z przepisami jest 5% pojemności stadionu który ma na trybunie krytej 1900 miejsc siedzących co oznacza że dla kibiców gości przypada ich 95 wiec po co z płocka przyjechało jak piszesz 400 kibiców? skoro wasi działacze nie znają przepisów to do nich miejcie pretensje a poza tym działacze gospodarzy chcieli wpuścić dozwoloną liczbę na mecz ale przedstawiciele waszych kibiców postawili im ultimatum "wszyscy albo nikt" i jeszcze ubliżali działaczom gospodarzy a w międzyczasie bili się między sobą zachowując się w tak żenujący sposób pokazaliście sami sobie gdzie jest wasze miejsce
piłka nożna dla kibiców
ale tym z płocka już dziękujemy

felix - 26 kwietnia 2008, 22:18:21 - *.072.c78.petrotel.pl
"bili się między sobą zachowując się w tak żenujący sposób pokazaliście sami sobie gdzie jest wasze miejsce" chlopku ci sie chyba przysnilo to co napisales bylem widzialem i nie bylo takiej sytuacji a co do stadionu to mowie nie takim w II lidze.

swdx - 26 kwietnia 2008, 22:18:53 - *.172.c79.petrotel.pl
bo nas przyjeżdza 400 bo Wisłą to My a to wasz problem ze wy ich za wiele nie amcie i na wyjazdy od was jedzie max 30 osob wiec sie nie osmieszaj czlowieku
Pilka nożna dla kibiców a nie dla popeliniarzy

armagedon - 26 kwietnia 2008, 22:26:01 - *.095.c64.petrotel.pl
ehhh byłem tam gazem dostałem po oczach... i wszystko przez to, ze jakieś przygłupy nie chcieli nas wpuścić przecież komu by to poprzeszkadzałoby wpuścić nas na stadion i byśmy se ustali spokojnie na tych "wałach" czy jak to sie nazywa... policja by nas otoczyła i byłby spokój....
ps wg mnie pruszkow wogole nie przygotował sie na przyjecie kibiców przyjezdnych znaczy sie 10 psów na 400 przyjezdnych buhahah dopiero jak zaczęło sie dziać to przytachały posiłki z wawy....ehh
DZIĘKUJEMY PANIE prezesie ganc!!! po takim czymś sam pan powinnien podziekowac...

kibic - 26 kwietnia 2008, 23:00:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pruszków, skompromitowaliście się całkowicie dzisiaj. Jesteście przygotowani na przyjmowanie kibiców IV ligowych, prezentujecie poziom Łowicza, Turka itp. Z czym do OE ? Jak macie odstawiać taka popelinę to szkoda czasu. Weszlibyśmy na stadion, nikomu nie wadzili, klub by zyskał na sprzedaży biletów, to wasza ochrona potraktowała nas w jakimś lesie gazem pieprzowym. ŻYCZĘ WAM AWANSU DO OE I NIECH TAM PRZYJEDZIE LEGIA I ZROBI Z WAMI PORZĄDEK PIKNIKI!!

ech! - 26 kwietnia 2008, 23:00:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do "felix"
bili się między sobą przed bramą główną w pierwszym rzędzie przed kordonem policji który blokował wam wejście na teren klubu a inni od was ich rozdzielali widocznie stałeś dalej i dlatego tego nie widziałeś więc się trochę ogarnij bo nie wiesz co piszesz
do "swdx"
to wasz problem i waszych działaczy że przyjeżdża was 400 a wejść może zgodnie z przepisami 95 i tylu by weszło gdyby nie wasze ultimatum "wszyscy albo nikt" także też się trochę ogarnij bo nie wiesz co piszesz
do "armagedon"
o to że dostałeś gazem po oczach to miej pretensje to tych co to zrobili a na wał wejść nie mogliście bo takie są przepisy i delagat który był wyznaczony na te zawody to potwierdził i pogratulował organizacji także tez się trochę ogarnij bo nie wiesz co piszesz
a tak w ogóle to te wasze żale pretensje i "podziękowania" skierujcie pod adresem waszych działaczy którzy nie znają przepisów i dlatego nie mogliście obejrzeć tego meczu
pozdro dla normalnych a myślę że i w płocku tacy są bo paru z nich było na krytej i jak wisła zdobyła wyrównującą bramkę to skakali do góry z radości i nikt nie powiedział im za to złego słowa bo piłka nożna dla kibiców

ech! - 26 kwietnia 2008, 23:16:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do "kibic"
skompromitowaliście się to wy waszym "zachowaniem" i wasi działacze a właściwie "działacze" no i a może przede wszystkim i jak widzę po wpisach w których nie ma słowa o meczu i kompromitującej was porażce co bardzo was boli i dlatego znaleźliście sobie zastępczy temat żeby dać upust waszym frustracją wasi piłkarze a właściwie "piłkarze" z tym łysym hanysem na czele i cieszcie się kasztany że skończyło się na 3:1 a nie 10:1 bo tyle też mogło być także z tym waszym składem drewna i papy i z takim trenerem a właściwie "trenerem" co to upomina się o nie zapłacone mu pieniądze w jakże zawrotnej kwocie 500zł(słownie: pięćset złotych) a u was ma 25tyś. miesięcznie to i tak gracie w za wysokiej jak na "poziom" który sobą prezentujecie lidze
ps.
słyszałem że za te 500zł działacze gospodarzy mają kupić waszemu "trenerowi" czarne buty

piotre44 - 26 kwietnia 2008, 23:22:03 - *.chello.pl
Zgadzam się z Tobą ech! w 100%

fsdv - 26 kwietnia 2008, 23:38:22 - *.172.c79.petrotel.pl
no wkoncu wróciłem do miasta życze wam awansu do 1 ligi niech przyjedzie do was Lech Legia albo Wisła z Krakowa wtedy dopiero sie ob..sraja wasi dzialacze z tym mega kosmicznym stadionem
Piłka nożna dla kibiców !

Zx Spectru - 27 kwietnia 2008, 0:24:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przykre ze kibice Plocka nie mogli wejsc. Ech -100% racji. Dodam tylko, ze Pruszkow uczy sie dopiero pewnych rzeczy, stadion i okolice sie rozbudowuja. I na dzien dzisiejszy nie wyglada to super. Ale przynajmniej cos sie dzieje. o i skupianie sie na tym ze stadion maly, nie ma tradycji itd. nie powinno przeslaniac faktu, ze sportowo Znicz prezentuje sie, na tle ligi, calkiem ciekawie - lejemy faworytow, oplacane gwiazdki; "wydalismy" na swiat Majewskiego, teraz Lewego... tak trzymac...

Johny - 27 kwietnia 2008, 0:56:11 - *.t3.ds.pwr.wroc.pl
"ech!" - to niestety nie jest problem Wisły Płock i ich kibiców(nie jestem z Płocka), ale to jest wasz problem i problem ligi. Jesli nie daj Boże awansujecie, to jak ty sobie wyobrażasz przyjęcie kibiców Legii, Wisły, Lecha itp?! Przecież to żenada. Znicz nie ma warunków na stadionie by awansować do OE. Litości...

a - 27 kwietnia 2008, 2:57:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
napinacie sie ze nie wpuszczono kibiców wisły! a wiecie dlaczego? dlatego ze ich działacze nie chcieli wziaści na siebie odpowiedzialności za ich zachowanie na stadionie! Piłka nozna dla kibiców! ale dla normalnych a nie dla takich idiotów jak ci co tłukli sie miedzy sobą pod brama bo nie chciano ich wpuścić! tak sie super bawili kibice wisły!Żenada!

RafałArka - 27 kwietnia 2008, 7:22:11 - *.bb.online.no
awansuje Lechia Znicz i ktoś jeszcze mam nadzieje ze Arka

RafałArka - 27 kwietnia 2008, 7:26:20 - *.bb.online.no
Swoją drogą to jak Wisła Płock była w ekstraklasie to ilu kibiców przychodziło na mecze na stadion w Płocku ??max 4000tys chyba ze grali z Wisłą albo Legią TO Było 8-10 tys. Więc nie napinajcie sie

Stadion Z - 27 kwietnia 2008, 8:42:07 - *.chello.pl
Przyjechali na stadion w trakcie przebudowy,na którym klatka dla gości ma 150 miejsc.Ale sama z tego zrezygnowała Wisła.Sorry,ale Wasz prezes nie chciał brać żadnej odpowiedzialności za wpuszczenie wszystkich.Będzie pojemność stadionu 6000 to wejdzie Was więcej.POZDRO Nafciarze.

zks - 27 kwietnia 2008, 8:54:11 - *.128.c95.petrotel.pl
nas ok 450 w pruszkowie a nie zadne 300

zKs - 27 kwietnia 2008, 10:02:29 - *.173.c88.petrotel.pl
MKS z czym do tej ekstraklasy pytam z czym owszem zawodników macie na poziomie I ligi ale reszta to dno i syf i co ze zajmiecie miejsce w piewszej piatce jak po sezonie wiekszosc waszych zawodnikow opusci ten klubik i przejdzie do innych klubow z normalnymi warunkami i normalnym zapleczem dlatego sa u nas Wisniewski i Ojrzynski.

Znicz (L) - 27 kwietnia 2008, 10:08:41 - *.chello.pl
Nafciarz,trzymaj fason.Po co obrażasz Pruszków?!Ktoś obrażał na meczu Płock?!
Zaradni z Płocka weszli na krytą i widzieli mecz.Podziękuj preziowi Wisły,który Was nie chciał w takiej liczbie na Zniczu.Pzdr dla normalnych z Płocka.

krakus - 27 kwietnia 2008, 10:20:26 - *.181.c84.petrotel.pl
Nikt nie ma pretesji do kibiców Znicza bo to nie ich wina że mają tak żenujący stadion bo stadionem tego nazwać, Petra was wpusciła sama a wy nie ! to jest różnica, myslisz czlowieku tam wyżej ze weszli byśmy i zaraz wszystkich tlukli do okoła My to nie Legia, zycze wam awansu i az strach pomyslec co bedzie jak rpzyjdzie Krakow albo Legia do was w 3 tys wejda wam z bramą bo oni nie beda sie czaić przy okazji zmiota wam ten stadion i wszystkich po kolei, pozdrowienia dla normlnych kibicow z Pruskzowa, ale NIE dla takiej organizacji w OE

MKS - 27 kwietnia 2008, 10:24:03 - *.tpnet.pl (*.24.30.43)
Stary, rozebrać klub to nam mieli już po rundzie jesiennej. Odszedł Ojrzyński, Wiśniewski. Jak się okazuje teraz jesteśmy jeszcze mocniejsi niż byliśmy... Dodam jeszcze, że stadion został zmodernizowany dopiero częściowo. Wybudują nam jeszcze drugą otwartą trybuną, oświetlenie, a w przypadku awansu do OE także podgrzewaną murawę. Będą wyniki, to i będzie wola do finansowania takich inwestycji przez nasze władze.

piotre44 - 27 kwietnia 2008, 10:25:51 - *.chello.pl
zKs Ojrzyński to u Was długo nie posiedzi jak dalej Wasi piłkarze będą tak grać...

sulek_birm - 27 kwietnia 2008, 10:33:11 - *.range81-156.btcentralplus.com
nie daje rady...to nie byl ostatni mecz sezonu ale zdecydowanie mecz nadzieji kto wie moze nawet ostatniej szansy...ci pilkarze to zepsuli...nie ma juz szans na awans obudzcie sie zchorowani optymisci czas zaczac manifest moze wystarczy potrzasnac glowami bo na spokojna rozmowe to za pozno...
ktos mowil o niespelna 100% zrealizowanych planow transferowych przed sezonem pozniej seria konfliktow w klubie zekomo wyjasnionych...pytam sie co pozostalo BEZNADZIEJA i tylko to mi przychodzi do glowy...podejzewam najblizsze dwa spotkania remis u siebie bo chyba nikt nie wierzy ze bedzie inaczej moze spotkanie wiecej i trener podaje sie do dymisji{chyba zbyt duza presja na nim ciazy}

ech! - 27 kwietnia 2008, 11:15:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znicz jeszcze nie tak dawno grał w III-ej lidze a teraz jako beniaminek swoją rewelacyjną grą wszystkich pozytywnie zaskakuje ale powoduje to także zazdrość a nawet jak widać w niektórych wpisach powyżej zawiść jak jesteście tacy mądrzy to dajcie jakąś czarodziejską różdżkę z której wysypie się kilkadziesiąt milionów złotych i która po jednym dotknięciu zamieni trzecioligowy stadion na taki jaki jest choćby w płocku, który przez wiele lat grał w pierwszej lidze a swoją drogą to powinniście najpierw podziękować za to że mogliście oglądać u siebie mecze pierwszej ligi bo pieniądze na stadion który macie i drużynę dawane były i w większości trwonione z budżetu państwowej firmy a takiej w Pruszkowie akurat nie ma...

lrh - 27 kwietnia 2008, 11:16:20 - *.1.telkab.pl
Pragnę uspokoić "wrażliwich" kibiców, którzy martwią się o pojemność stadionu dla przyjezdnych. Po sezonie tymczasowo będą rozstawiane trybuny na kilka tysięcy, więc wszyscy się pomieszczą. Oświetlenie i podgrzewana murawa to kwestia 2-3 miesięcy.

ech! - 27 kwietnia 2008, 11:16:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
...Stadion Znicza dopiero się rozbudowuje bo nikt jeszcze paręnaście miesięcy temu nie marzył nawet o grze w drugiej lidze a przyznacie sami że na trzecią ligę taki stadion to naprawdę rewelacja i lepszego nie potrzeba ale piłka nożna co w tym wypadku bardzo miłe jest nieprzewidywalna bo przed sezonem założenia były skromne utrzymać się w drugiej lidze a o awansie nikt nawet nie marzył także przestańcie pisać bzdury i spójrzcie choćby na to że w 2012 mają być u nas mistrzostwa europy a stadionów na których będą rozgrywane jeszcze nie ma czyli według waszego rozumowania powinno się odebrać nam ich organizację i dać ją tym którzy te stadiony mają czyli robić zgodnie z tym co chcieliby kibice w płocku skoro macie stadion to wy będziecie grać w pierwszej lidze a nie Znicz bo w płocku w piłkę grają stadiony a nie drużyny szkoda że jesteście tą swoją zawiścią tak zaślepieni że nie widzicie jacy jesteście żałośni także kasztany ogarnijcie się w końcu bo cały kraj się z was śmieje i z tej waszej zakompleksionej "wielkomiejskiej" mentalności a na przyszłość weźcie sobie do serca słowa śp.Kazimierza Górskiego którego imieniem nazwany jest wasz stadion:
"gdyby w piłkę grały pieniądze to
Arabia Saudyjska byłaby mistrzem świata"
Choć jeśli mam być szczery to szczerze wątpię czy wy jeszcze potraficie cokolwiek zrozumieć

Darman - 27 kwietnia 2008, 11:20:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do "zKs"
no macie Wiśnie i Ojrzyne (przepłacacie ich) i co ?? suche buły prezentują i tak zostanie... wbij sobie jedno do głowy "kasa nie gra"... odejdą obecni przyjdą nowi ważne aby dobierać ludzi z głową... a Ojrzyna tego nie potrafi !!! btw. niech mu ktoś w końcu powie że do czarnego "gangu" brązowe buty pasują jak...

Cy - 27 kwietnia 2008, 11:44:58 - *.gprs.plus.pl
My staralismy sie jako kibice Znicza zrobic wszystko zebyscie weszli, dlugo przed meczem proponowalismy Wam kilka rozwiazan ale nie doszlo to do skutku a szkoda bo meczyk bysmy obejrzeli wszyscy a i ciekawy precedens by byl w kibicowskim zyciu.

kamil - 27 kwietnia 2008, 11:48:27 - *.181.c84.petrotel.pl
nikt do kibicow Znicza nie ma pretesji ale do wladz klubu waszego ze walczycie o OE a organizacyjne wogole nie jestescie do tego przygotowanii wogole pozdrawiam

ech! - 27 kwietnia 2008, 11:49:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Darman daj spokój nie ma co kopać leżącego tym bardziej że on jeszcze nie tak dawno chodził w gumofilcach więc nie wymagaj żeby tak od razu wiedział jakie buty pasują do jakiego garnituru a poza tym w takiej wielkiej "metropolii" jak płock tego mu nie powiedzą bo przecież sami też nie mają o tym zielonego pojęcia

Cy - 27 kwietnia 2008, 11:51:44 - *.gprs.plus.pl
Ale to Wasi dzialacze nie chcieli poreczyc, wiec wina jest obustronna jezeli chodzi o "dzialaczy".
Stadion w rozbudowie wiec nie ma sie co dziwic ze tak jest. A szkoda.
Jeszcze raz dzieki za przyjecie nas w Plocku.

Kamil - 27 kwietnia 2008, 11:56:46 - *.181.c84.petrotel.pl
Nie chcieli poręczyć bo od was ktoś nagadał bzdur "pseudoprezesowi" naszemu ze wiekszosc jest pijana co jest absolutną bzdurą ! koniec tematu i prosze kibicow Wisly o nie wpisywanie juz sie w ten temat

Cy - 27 kwietnia 2008, 12:00:21 - *.gprs.plus.pl
To mozliwe ze ktos nagadal a tym kims byla ochrona bo oni zawsze wszedzie widza pijanych.

kibic - 27 kwietnia 2008, 12:03:01 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.99)
no to Kokos z Lewym chyba zwolnili Pana Ojrzyńskiegop z posady :D:D Pan Ojrzyński jak był trenerem Znicza to nie doceniał Kokosa wczoraj wyrównał porachunki ze swoim byłym trenerem :D:D

Darman - 27 kwietnia 2008, 12:12:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bo była "pod wpływem alkoholu"... inaczej pewnie nie zaczynaliby rozrób z ochroną (rzucanie kamieniami i butelkami... pojęcie "wielkomiejskiego" kibicowania)
stadion jest w przebudowie i obecnie mamy miejsce na przyjęcie 100 kibiców gości, wiedzieliście o tym i przyjechaliście w 400 z nikim z klubu tego nie uzgadniając...

Cy - 27 kwietnia 2008, 12:17:26 - *.gprs.plus.pl
No to przeciez wiadomo ze czesc po piwku byla, ale to normalna sprawa, nie widzialem nikogo pijanego a bylem blisko.
Kamienie fakt ze nie potrzebne, ale to wywolala zaistniala sytuacja.

Darman - 27 kwietnia 2008, 12:27:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Cy" a wiesz że normalną sprawą jest niewpuszczanie kibiców będących pod wpływem alkoholu na stadion ? czy tego też na "wielkomiejskich" stadionach się nie stosuje ???

sedam - 27 kwietnia 2008, 12:38:49 - *.181.c84.petrotel.pl
dobra skonczcie to gatka bo zal czyta sie co nie ktorych "klasztorników"

SLASK WROC - 27 kwietnia 2008, 12:39:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem pelen podziwu dla Lewandowskiego! chlopak ma przyszlosc zapewniona. hej Sląsk!!!!

DARIO - 27 kwietnia 2008, 12:40:50 - *.net152.okay.pl
ej wy zazdrośnicy z wisły macie gorszych graczy to już wam stadion przeszkadza. tylko znicz i podbeskidzie coś grają tej wiosny.

Cy - 27 kwietnia 2008, 12:52:52 - *.gprs.plus.pl
Wiem ze jest to we wszelkich regulaminach stadionowych, ale rowniez w tych regulaminach jest to ze ochrona musi miec widoczne identyfikatory i odsloniete twarze. Gdybysmy mieli stosowac wszelkie regulaminy doslownie to nigdy nic by sie nie dalo zrobic, bo tacy debile pisza ustawy. Nikt nie byl wyraznie pod wplywem. Pragne wyjasnic ze prawo roznicuje bycie pod wplywem od bycia po spozyciu. To ze nie weszli na stadion to wina braku organizacji ze wszystkich stron, dzialacze Znicza wyslali pismo ze nie wpuszcza takiej liczby na stadion a Wisly na to nie odpowiedzieli i nawet nie przekazali tej informacji kibicom co jest zenujace. My jak pisalem wczesniej tez przedstawialismy szereg rozwiazan ale one rowniez nie zostaly wykorzystane. Napewno winien nie jest tylko zarzad Znicza i na niego odpowiedzialnosci zrzucac nie mozna, bo swoje zadanie wypelnili. Fakt mogli wykazac sie wieksza dobra wola ale nie moga wziasc na siebie odpowiedzialnosci za impreze masowa jezeli ploccy "dzialacze" nie chca tez w tym uczestniczyc. Mogli dupe ruszyc do kibicow i na wlasne oczy zobaczyc czy sa pod wplywem czy nie. Ale przeciez ruszyc sie z miejsca trudno.

Darman - 27 kwietnia 2008, 13:05:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Cy" szkoda ze zaproponowaliście te rozwiązania na 15 min przed meczem a nie kilka dni przed, żeby strony miały czas na przygotowania a tak stracili kibice...

Cy - 27 kwietnia 2008, 13:28:12 - *.gprs.plus.pl
Proponowalismy duzo wczesniej (jeszcze przed naszym meczem z Piastem) kibicom z Plocka, jak juz wiedzielismy od zarzadu, ze nie moga udostepnic innych miejsc na stadionie fanom Wisly. Ja do zarzadu Znicza nic nie mam bo rozumiem czemu tak a nie inaczej postapili.
Zawiodla komunikacja i organizacja, powtorze jeszcze raz, ze nie mozna winic za zaistniala sytuacje zarzadu Znicza, oni jasno okreslili ze inaczej postapic nie moga.

Wisła - 27 kwietnia 2008, 13:36:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to po cholerę się pchają z tą drużyną do II ligi a może i OE?Po co się pytam bo chyba piłka nożna to jest dla kibiców?

Cy - 27 kwietnia 2008, 13:43:07 - *.gprs.plus.pl
Pchaja sie bo maja do tego prawo tak jak kazdy.
Stadion jest w budowie i cieszyc sie powinnismy ze w ogole chca wpuszczac kibicow gosci bo mogli by powiedziec ze klatka w remoncie i nikogo nie wpuszczac. Zarzad robi wiele i wierze ze niebawem bedziemy miec jeden z najlepszych stadionow na mazowszu, nie najwiekszy ale naprawde dobry. Jakby do Was chcialo przyjechac 1/4 stadionu kibicow gosci to tez by sie do klatki nie zmiescili chyba. Wiec dyskusje sa bezproduktywne, za jakis czas bedzie stadion i wtedy pogadamy.

papa - 27 kwietnia 2008, 13:45:56 - *.cable.ubr20.newt.blueyonder.co.uk
Jedna wazna rzecz trzeba powiedziec, wszystkim ktorzy komentuja i krytykuja pruszkowski stadion. Ci co byli widzieli przeciez on sie caly czas buduje i na te chwile tak naprawde jest skonczona polowa trybun. Mozna bylo wzorem Polonii czy Wisly zglosic do PZPN prace budowlane i odmawiac przyjmowanie kibicow gosci Ale w klubie postanowiono ze stworzy sie prowizorke pt. klatka i to jest w sumie uklon, mozna bylo ja zrobic na wale po starej trybunie, ale jaki sens kiedy tam niedlugo lub pozniej (nikt nie wie) rozpoczna sie prace nad budowa nowej trybuny wiec klatke umieszczono w miejscu kore nie bedzie kolidowalo z planami budowy. Wiec jasno trzeba powiedziec nie korzystano w Pruszkowie z minimalizmu typu Polonia, bo budujemy tylko stworzono miejsca dla innych kibicow, wiec moze nie jest to szczyt komfortu ale docence to kibice i niech nie zabieraja glosy Ci co na stadionie przy Boh. Warszawy nie byli.....pozdrowienia dla Pruszkowa...

Wisla To M - 27 kwietnia 2008, 13:47:02 - *.054.c85.petrotel.pl
Kazdy juz sie chyba dowiedzial ze Wisła To MY !! My kibice tworzymy ten klub !! a nie jacys pseudoprezesi !! Wszyscy na Śląsk a nie sie tu uzalac!!

kxx - 27 kwietnia 2008, 14:25:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Boze Groklin tez ma 2k miejsc i jakos nikt nie nazeka bo sa prawie najlepsic a keidy zncz do oe awansuje to wypozyczy se stadion legi badz poloni i po klopocie z licencja.....Pozdro dla normalnych

kamiz - 27 kwietnia 2008, 14:48:58 - *.056.c81.petrotel.pl
Legia wam nie wypożyczy bo prawdziwi fanatycy na Żylecie was nie lubią

df - 27 kwietnia 2008, 14:51:40 - *.tpnet.pl (*.24.40.56)
Stadion na Konkwiktorskiej byłby bardzo prawdopodobny (przynajmniej przez kilka tygodni). Część kibiców Znicza pewnie by się łapała za głowę, ale to byłoby nic w porównaniu do reakcji kibiców Poloni. ;DDD

Cy - 27 kwietnia 2008, 14:54:02 - *.gprs.plus.pl
A dlaczego "prawdziwi fanatycy" nas nie lubia?

Legia&Znic - 27 kwietnia 2008, 15:01:35 - *.chello.pl
kamiz,chyba sie głowami pozamieniałeś!!!Pruszków od zawsze Legii kibicuje a chłopaki z Ł3 przyjeżdżają do Pruszkowa.A może jesteś zakompleksionym prowokatorem z K6???!!!

y - 27 kwietnia 2008, 15:17:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a idzcie z takim stadionem do 4 ligi

KXX - 27 kwietnia 2008, 16:30:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kamz ze ty ne ilubidz to neiznazy ze inni nei lubia a pozatym zarzad zdecyduje

damian - 28 kwietnia 2008, 7:43:55 - *.c.wavenet.pl
brawo znicz!a do plocka wiedzielsicie od dawan ze wejdzie max 120 osob to po jedziecie w 400!smieszni jestescie!a policja powinna cofnac ich juz w plocku a nie w Pruszkowie!

ZKS - 28 kwietnia 2008, 10:35:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
to już nawet podróżować po kraju nie można? 90% osób wpisujących się tutaj negatywnie o naszym wyjeździe i zachowaniu nigdy nie była na meczu poza swoim miastem, stąd taki a nie inny tok myślenia.

do ZKS - 28 kwietnia 2008, 11:05:02 - *.205.251.230
ten ostatni typ to akurat ma karnecik za free z firmy-sponsora klubu, a o kibicowaniu jak widać ma pojecie mniej-niż-zerowe, za to napina się jak nastolatek. Przykro czytać.
PS Stadion Znicza jest aktualnie przbudowywany i niestety widaomo, że w takim okresie są największe utrudnienia dla kibiców. Trwa wykańczanie szatni itp., za miesiąc z groszami ruszy budowa masztów, trybuny na wale, ogrzewanej murawy (w przypadku awansu).

hehehe - 28 kwietnia 2008, 14:56:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i wy chcecie z takim stadionem do 1 ligi ? ten stadion sie nadaje na 4 lige bo w trzeciej wyjazdy sie zdarzaja ponad 200 osob. A wy piszac "po co przyjezdzacie w 400 osob jak wiecie ze klatka pomiescic moze 120 osob" - bauabauhabau A co to nie mozna po kraju jezdzic? To ze wasza klatka miesci 120 osob to znaczy ze my mamy przyjechac w 120 osob? smieszni jestescie. wy nie macie problemow takich bo was na wyjazdy jezdzi max z 30 osob. Zabawne bauahahahah

Darman - 28 kwietnia 2008, 15:15:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"hehehe" czytaj tekst zrozumieniem... stadion w przebudowie i warunki jakie są takie są na chwile obecną
btw.jak wam się budynek "socjalny" spalił w Płocku to zamkneliście sektor dla gości przyjezdnych... dziwna konsekwencja czyż nie ?? więc nie mów mi kmiocie o oraganizacji bo wy piłkarsko pasujecie do 4 ligi

. - 28 kwietnia 2008, 21:04:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Darman BRAWO!!!
nic dodać nic ująć
nie potrafią pogodzić
się z klęską jaką ponieśli
bo w dwumeczu dostali 5:1
to szukają tematów zastępczych
i tyle ich co sobie popiszą
na necie buahahahahahaha

zks!! - 28 kwietnia 2008, 22:57:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a tam widzialem sporo mlodych okolo 19-letnich policjantow. chyba ich bili w podstawowce ze w tak mlodym wieku do policji dolaczyli. i jeszcze na dodatek cw*le gazem po oczach dali zdrowo. nic wiecej nie powiem tylko tyle że " je*ać policjE"

darek - 29 kwietnia 2008, 7:49:40 - *.c.wavenet.pl
do 195 szkoda mi ciebie!jak np sa derby widzew jedzie na łks w 20 tys i wszyscy wchodza?nie odzywaj sie bo o kibicowaniu masz zero pojecia!

buahahaha - 29 kwietnia 2008, 14:12:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
darek wejdź pod stół i zacznij szczekać bo pojemność stadionu łks to nie wiele ponad 12000 tysięcy miejsc
więc jak tam może wejść 20 tysięcy widzewa? bardziej skompromitować już się nie mogłeś ale z drugiej strony nie ma czemu tu się dziwić przecież jesteś z płocka więc o kibicowaniu masz zero pojęcia!

adamo - 29 kwietnia 2008, 14:56:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wszyscy którzy śmieją się z tego,że z Płocka przyjechalo ponad 400 kibiców, nie mają pojęcia o klimatach kibicowskich, albo żal im dupe ściska, że oni nie są w stanie stawić się taką liczbą na swoich wyjazdach. Co z tego, że nie weszli na stadion, przynajmniej pokazali że można na nich zawsze liczyć, czego nie można powiedzieć o piłkarzach. Pozdro dla normalnych kibiców Znicza.

Dawid - 29 kwietnia 2008, 17:23:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JP ! Pilka nozna dla kibicow ! Gratuluje Zniczowi, chociaz jestem kibicem Wisly, no ale.... Moze za rok sie spotkamy w OE :D pzdr

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas