[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 kwietnia 2009, 18:53:11 - qmichal
Wisła nie dopłynęła do Poznania

Hit 22. kolejki Ekstraklasy nie rozczarował. Lech Poznań po ciekawym i stojącym na wysokim poziomie spotkaniu zremisował na własnym stadionie z Wisłą Kraków 1-1 (0-0). Prowadzenie dla mistrzów Polski zdobył w 51. minucie Peter Šinglár. Do wyrównania doprowadził w 82. minucie Semir Štilić strzałem z rzutu wolnego. Goście kończyli mecz w dziesiątkę, ponieważ w 88. minucie drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartką został ukarany Júnior Díaz. Dzięki temu wynikowi Kolejorz utrzymał trzypunktową przewagę nad mistrzami Polski i nadal prowadzi w tabeli, mając oczko więcej niż Legia Warszawa.

Pierwsza połowa spotkania przebiegała w szybkim tempie. W 4. minucie Tomasz Bandrowski dobrze podał do Roberta Lewandowskiego, który, naciskany przez Júniora Díaza, nie zdołał oddać dokładnego strzału na bramkę Wisły. Pięć minut później Piotr Ćwielong po dobrym zagraniu od Patryka Małeckiego znalazł się w dobrej sytuacji do zdobycia gola, jednak piłka po jego strzale prawą nogą z woleja poszybowała nad poprzeczką. Po chwili Ćwielong ponownie miał szansę na pokonanie Krzysztofa Kotorowskiego, jednak jego uderzenie zablokował Manuel Arboleda. W 17. minucie piłka po zaskakującym strzale lewą nogą z narożnika pola karnego Sławomira Peszki trafiła w poprzeczkę. W 29. minucie Jakub Wilk zagrał do Semira Štilicia, który oddał niecelne uderzenie lewą nogą. Po sześciu minutach Bośniak ponownie zagroził bramce Mariusza Pawełka. Tym razem futbolówka po jego ładnym technicznym strzale minimalnie minęła prawy słupek.

W 47. minucie po rzucie rożnym wykonywanym przez Marka Zieńczuka piłka trafiła do Rafała Boguskiego, który oddał celny strzał na bramkę obroniony jednak pewnie przez Kotorowskiego. Cztery minuty później goście objęli prowadzenie. Piłkę wybitą przez obrońców Lecha po dośrodkowaniu Boguskiego przejął wbiegający w pole karne Peter Šinglár i strzałem prawą nogą pokonał bramkarza Lecha. Kolejorz natychmiast przystąpił do odrabiania strat. Po czterech minutach mogło być już 1-1, jednak futbolówkę po groźnym dośrodkowaniu z rzutu wolnego Štilicia na rzut rożny zdołał wybić Pawełek. Chwilę potem Bośniak oddał minimalnie niecelne uderzenie lewą nogą z rzutu wolnego. W 63. minucie Bandrowski podał dokładnie do Wilka, jednak poznański pomocnik, mając przed sobą tylko bramkarza gości, nie trafił w piłkę. W 82. minucie wykorzystał nieszczelność w murze wiślaków i strzałem z rzutu wolnego doprowadził do wyrównania.

5 kwietnia 2009, 17:00 - Poznań
Lech Poznań 1-1 Wisła Kraków
Semir Štilić 82 - Peter Šinglár 51

Lech: 27. Krzysztof Kotorowski - 23. Marcin Kikut, 19. Bartosz Bosacki, 5. Manuel Santos Arboleda Sánchez, 3. Ivan Đurđević - 17. Sławomir Peszko, 21. Dimitrije Injac, 6. Tomasz Bandrowski, 14. Semir Štilić, 7. Jakub Wilk (68, 20. Anderson Denyro Cueto Sánchez) - 8. Robert Lewandowski.

Wisła: 81. Mariusz Pawełek - 2. Peter Šinglár, 4. Marcin Baszczyński, 6. Arkadiusz Głowacki, 15. Júnior Enrique Díaz Campbell - 19. Patryk Małecki (84, 21. Wojciech Łobodziński), 7. Radosław Sobolewski, 20. Roberto Mauro Cantoro, 17. Marek Zieńczuk - 9. Rafał Boguski (90, 18. Andrzej Niedzielan), 86. Piotr Ćwielong (78, 30. Beto).

żółte kartki: Injac - Cantoro, Díaz Campbell, Pawełek, Głowacki.
czerwona kartka: Júnior Enrique Díaz Campbell (88. minuta, Wisła, za drugą żółtą).

sędziował: Hubert Siejewicz (Białystok).
widzów: 17.500.

mks - 5 kwietnia 2009, 18:53:33 - *.229.66.212
Ale szybko

KO - 5 kwietnia 2009, 18:53:46 - *.41.159.187
wow

WojtasArka - 5 kwietnia 2009, 18:53:52 - *.11.71.103
szybsze 90 minut niż światło :D

haha - 5 kwietnia 2009, 18:54:04 - *.190.144.167
ale szybkosc!! TYLKO STOMIL

luck bks - 5 kwietnia 2009, 18:54:18 - *.161.245.218
dobry mecz malo zabraklo

michał - 5 kwietnia 2009, 18:54:38 - *.230.41.187
Fajny mecz. I co Lech, nie tak łatwo zdobyć mistrza

aa - 5 kwietnia 2009, 18:54:46 - *.20.195.124
wynik sprawiedliwy sędzia trochę łaskawy dla gospodarzy

sss - 5 kwietnia 2009, 18:54:48 - *.188.118.106 (*.168.1.237)
Ładny mecz ! Górnik spada :D Piast zostaje :D

Negative - 5 kwietnia 2009, 18:55:33 - *.10.168.43
Nie ma to jak komentarz meczu w ogole nie przystajacy do wydarzen na boisku. Druga polowa to nuda nad nudami. Nie wiem gdzie te spotkanie stalo na wysokim poziomie. Wisła caly mecz dlugie pilki, jedynie Lech staral sie cos grac, ale sam Peszko i Lewy meczu nie wygra. Nizly mecz, ale bez fajerwerkow

gdsds - 5 kwietnia 2009, 18:55:53 - *.50.54.34
BRAWO WISŁA!
Amica ma przed sobą trudne wojaże !!

j - 5 kwietnia 2009, 18:56:00 - *.88.219.34
Gdzie sie mecz nie ogląda to jada z wisłąhahaha sami są sobie winni <<<<<<[000]

XardasKSP - 5 kwietnia 2009, 18:56:08 - *.216.56.4
Nie myslalem ze kiedykolwiek bede tak sie cieszyl po golu Lecha myslalem ze wyskocze z radosci ze skory. Ach jak chcialem zeby strzelili wisle drugiego mimo iz w tabeli byloby to nie za dobrze dla Polonii. No ale nie ma tego zlego w koncu jest tylko 3 punkty straty do lidera tabeli a wiec wszystko jeszcze jest mozliwe.
FORZA POLONIA WARSZAWA !!!

Strain - 5 kwietnia 2009, 18:56:37 - *.17.140.206 (*.10.2.61)
Do KSG:
Ciekawe kiedy nie będzie już żadnych napinek. W ogóle? Dobrze, że odblokowali mi te C+ ! :\

RedUltras - 5 kwietnia 2009, 18:57:26 - *.10.175.235
ludzie komentarz o 18:53 co wy ? równo z gwizdkiem wchodzicie na 90 minut żeby mecz skomentować haha

miecho - 5 kwietnia 2009, 18:57:39 - *.158.196.101
Dwie "najlepsze polskie drużyny"-poziom 3 liga włoska,4 angielska....

labol - 5 kwietnia 2009, 18:58:07 - *.254.227.32
wow ale szybkośc:D
a co do meczu fajne widowisko, sporo sie działo, ale Stilic uratował Lechowi fotel lidera, co prawda juz jeden punkt ale jednak. Na szczęście bedzie ciekawie w walce na mistrza, a nie jak rok temu.

qwerty1234 - 5 kwietnia 2009, 18:58:25 - *.230.1.46
Ładny mecz i szkoda akcji Ćwielonga.
Wisła i Lech zdecydowanie odstają poziomem od reszty zespołów ekstraklasy...
Górnik Zabrze\G/
Lech Mistrzem Polski 2008/2009!

KSG - 5 kwietnia 2009, 18:58:27 - *.49.177.49
@Strain
stwierdzam tylko fakty. Amico-Lech poleci za korupcje bo zarowno stary Lech jak i Amica po uszy umoczone, a Wisla to juz od dawna jest w korupcji umazana. Wroclaw czeka, WD PZPN tez.

The Bill - 5 kwietnia 2009, 18:58:32 - *.77.11.186
a dojechała ?

wichura - 5 kwietnia 2009, 18:58:37 - *.158.196.110
Wysoki poziom... jak na polską ligę. W Niemczech czy Anglii tak "szlagierowo" wyglądają prawie wszystkie mecze o jakąś stawkę.

bezstronny - 5 kwietnia 2009, 18:59:01 - *.174.214.2
a i jeszcze jedno apropo Siejewicza; nie rozumiem dawania go do tak waznych meczów; przeciez ten z j e b nie umie sedziowac. tak samo sie mylil w meczu Wisła-Legia (a moze na odwrot) nie pamietam czy Sp czy liga ale w obydwu byly miliony bledow
Juz ja lepiej bym to zrobil (seryjnie :D)

KKS - 5 kwietnia 2009, 18:59:04 - *.173.31.128
Tak to jest jak Arka nam zaje... 2 graczy, dwóch kolejnych wróciło z kadry z kontuzjami. Lech w normalnej formie powinien grać piłkę nieosiągalną dla Wisły. A tak remis... chyba zasłuzony, choć Lech miał więcej okazji....

Arkowiec:) - 5 kwietnia 2009, 18:59:23 - *.24.220.39
Jak dla mnie mecz przeciętny... Legia sie cieszy... Sędzia pare błedów zwłaszcza z kartkami: niesłuszna druga kartka dla Diaza powinna być czerwień dla Głowackiego... Pawełek pokazał że Wisła musi kupić bramkarza a nie testować ogórasów za darmola... w Lechu trzeba wydłużyć kadre bo Kikut i Bandrowski strasznie niepewni...

RedUltras - 5 kwietnia 2009, 19:00:31 - *.10.175.235
bezstronny-- powiedz mi w którym momencie było pod Lecha? wg mnie to sędziował pod Wisłe jak każdy sędzia..Małecki wyszedł z piłką za linie i powinien być aut z tej akcji padła bramka,Głowacki za faul gdzie Lewandowski wychodził sam na sam bez gadania powinien wylecieć,ten cały Singlar za swoją prowokacje w strone kibiców Lecha powinien żóltą dostać ;] widze że jesteś tak samo bezstronny jak Siejewicz ;] pozdro RTS !

TSW - 5 kwietnia 2009, 19:04:50 - *.29.15.53
mecz walki, to na pewno. wynik 1:1 myśle że sprawiedliwy... chociaż żal mi tego wolnego wykonywanego przez stilicia.;/
cały czas 3pkt do lidera, trzymamy dystans i to najważniejsze!
TYLKO WISŁA!
Pana Siejewicza i jego werdyktów sędziowskich nie komentuje, szczególnie w drugiej połowie dał du**.
w pierwszej jeszcze dobrze pozwalał na walke.
PS. Lech ma fajnych kibiców oo. i nie mówię ot ych na stadionie, tylko tych którzy wypisują tu teraz rózne głupoty.;) szybki powrót ze stadionu?

bezstronny - 5 kwietnia 2009, 19:05:54 - *.174.214.2
To RedUltras
no moze przesadzilem; zgadzam sie ze Diaz powinien wczesniej wyleciec; Głwoa na zolta zasluzyl i dostal; ale z tym ze pod LEcha chodzilo mi o to ze mnostwo wolnych(w srodku pola; choc 3/4 w poblizu pola karnego) i autów zamiast zasluzonych dla Wisły dawal dla Lecha; nioby nic nie znaczace; ale w takich ilosciach mialo to wplyw na wynik

ZbeeQ - 5 kwietnia 2009, 19:07:39 - *.134.160.232
Skorża mógł zmienić Diaza w odpowiednim momencie i Wisła by się obroniła. Nie robiąc tej zmiany podpisał wyrok na Wisłę w tym meczu.Faul Głowackiego to następstwo nerwowej gry jaką wprowadził Diaz.Nie jest to zły trener,ale ma problemy z robieniem dobrych zmian.Według mnie czas pracuje na korzyść Wisły.Lech ma fatalny terminarz a Wisła wymarzony.Mistrzostwo dla Lecha nawet mimo remisu oddaliło się,mogli dziś zgubić jednego rywala a tego nie zrobili.Amen

Bolo - 5 kwietnia 2009, 19:09:56 - *.168.156.124
słaba ta Amica mistrza napewno nie zdobędzie. A Brożek wróci za chwile i mistrzem Wisełka.

ktos - 5 kwietnia 2009, 19:10:32 - *.196.19.100
Ale szkoda że Lech nie przegrał nie lubię ich za te ostanie napinki że majstra już mają.

Golbi - 5 kwietnia 2009, 19:10:56 - *.156.96.21
Dobry wynik utrzymane trzy punkty straty tylko trzy punkty dwa punkty do Legii. Biorąc pod uwagę że Lech ma przed sobą jeszcze Legie (wyjazd), Śląsk (wyjazd) i Polonie (wyjazd) a Wisła - Śląsk i Legie (obie u siebie). Legia Wisła (wyjazd) Lech (u siebie) i Śląsk(wyjazd)

hyperion - 5 kwietnia 2009, 19:11:32 - *.175.142.132
Brawo Lech. Wiślacy powinni się cieszyć, że bramka była zaczarowana i sędzia nie pokazał im więcej kartek. Pozdro z lepszej strony błoń.

RedUltras - 5 kwietnia 2009, 19:11:43 - *.10.175.235
KSG - 5 kwietnia 2009, 16:42:36 - 78.49.177.49
Nalezy pochwalic obie druzyny za sportowa postawe w meczu towarzyskim. W obliczu degradacji Jagiellonii i braku licencji LKSu na nastepny sezon, oba kluby zagraly mecz towarzyski przy calych 7000 widzow. Kibice obu druzyn dopingowali swoje kluby pomimo nieuchronnego i juz przesadzonego spadku z ekstraklasy
To jest kawałek komentarza KSG o meczu Jagiellonia-Łks widać jaki ten człowiek ma poziom ;) chce sie tylko ponapinać więc nie macie z nim co dyskutować

kolejorz - 5 kwietnia 2009, 19:15:42 - *.140.137.157
Dziękujemy TVP2 za "rozmowy" z piłkarzami Lecha w przerwie i po meczu. Gdyby grała Legia to do mikrofonu sprowadzono by cały zespół. Nie chcemy takiej stronniczej telewizji i nie będziemy mieli ochoty na płacenie abonamentu nie obiektywnej telewizji. Czy może ktoś w tej chorej tv będzie miał coś do powiedzenia w tej kwestii?

bezstronny - 5 kwietnia 2009, 19:16:34 - *.174.214.2
KSG to zes sie pograzyl; radze ci sie zapoznac z historia Wisły; nie byla klubem milicyjnym(tylko gwardyjnym to po pierwsze f r a j e r z e) i nie bylo to z jej woli tylko narzucone przez zaborców(po Wojnie Swiatowej, bo w Krk wiekszosc kibicowala Wiśle, wiec ja przejeli co zwiekszalo kontrole(a jak wiemy byla to praktycznie niewola w tamtych czasach); a Wisła nie mogla sie z tego "uwolnic" bo by ja zniszczyli(ludzie z klubu do wiezienia; stadion - demolka)
Tytułe kupione!!??; wg. Ciebie posiadanie wlascicela o nazwisku Cupiał jest korupcją!!??; to on kupil zawodnikow(Żuraw Franek Głowa Szymek itd.) i to oni wygrali; a to ze tak zdominowali lige nie jest zasluga korupcji tylko swietnych graczy; wiec poszukaj w necie lub sie zastanow zanim cos napiszesz; tępa K U R W O
P.S: a Wisła z tego ze byla klubem gwardyjnym nie ciagla zadnych korzysci; w przeciwienstie do LEgii(wojskowej ktora brala za darmo najlepszych zawodnikow dajac im wybor idziesz do wojska lub grasz u nas, wiec wybor jest prosty)

yarzyna - 5 kwietnia 2009, 19:17:46 - *.28.178.185
kibice lechii gdańsk zawiadomoli policje o planowanej ustawce lechia vs Ruch&Widzew
pozdRo dla normalnych kibiców!

fafas - 5 kwietnia 2009, 19:18:47 - *.174.214.2
yarzyna co ty pieprzy** ale napinasz :D

do bezstro - 5 kwietnia 2009, 19:19:46 - *.17.133.42
ile skonczyles klas podstawowki ? 4, 5 ? Poziom twojej wypowiedzi i slownictwo, udowadnia tylko to ze jestes kibicem Wisly Krakow.

SerekLP - 5 kwietnia 2009, 19:20:15 - *.186.236.7
Wisła GTS psy Kraków słabo Lech mistrzem
W środe powtórka i awans Kolejorza

yarzyna - 5 kwietnia 2009, 19:20:28 - *.28.178.185
pewne info.Mamy 'kolegę ' w kieleckiej policji.(wiem ze wstyd miec takich znajomych) i telefon wykonany był z jadacego pociągu.wiec tylko kobice mogli lechii mogli wiedziec o planowanej ustawce a nie jakas pasazerka.

KKS - 5 kwietnia 2009, 19:21:58 - *.174.214.2
do RedUltras jako kibic LEcha nie moge sie z toba zgodzic; wiadomo wazne jest zwyciestwo swojej druzyny ale wazniejsze zeby bylo fair; wiec gdyby Lech wygral bym sie cieszyl, ale musialbym sie zgodzic z tymi co napisza ze wynik troszke wypatrzony; Diaz nie powinien miec czerwonej(bo 1-sza byla z kapelusza), a Głowa zasluzenie zolta; bo byl tez Diaz i jeszcze jeden obronca. i duzo wolnych z kapelusza dla LEcha ale mniejsza z tym; WYGRANA to juz sie stalo, no ale jest jednak niedosyt po bledach Siusiowicza

pol - 5 kwietnia 2009, 19:22:34 - *.233.163.50 (*.168.60.25)
a nie bylo karnego za faul Arboledy na Boguskim?

fafas - 5 kwietnia 2009, 19:23:22 - *.174.214.2
yarzyna; to fajnie :P
ej to jak bedziesz mial info o kolejnych ustawkach to pisz :D; i mow gdzie

yarzyna - 5 kwietnia 2009, 19:24:26 - *.28.178.185
Jezeli lechia ponownie zadzwoni gdy będzie w rejonach świętokrzyskiego to dam cynk.

fafas i KK - 5 kwietnia 2009, 19:26:26 - *.174.214.2
widze ze juz ktos mial nasze IP (bezstronny)
takto jest w kafeji dawac komentarze. przed chwila weszlismy. a on nie byl za Wisła mial koszulke LEgii(tepi c Legie

wini - 5 kwietnia 2009, 19:35:24 - *.31.144.226
niezły mecz, chciałbym częściej w Polsce takie oglądać. Dużo walki, mało płaczu, szybkie tempo i tak powinno być zawsze. Lech miał więcej z gry, ale Wisła też zaprezentowała się nieźle (jak widać bez Brożka też można grac).
wielki szacunek dla Sobolewskiego, bo zagrał naprawdę świetnie. W ogóle, mam wrażenie, że Wisła w innych meczach nie walczy nawet w 50% tak jak dzisiaj. Przy takim pressingu, to taki Bełchatów, czy Polonia Bytom powinny po 30min prosić o litość.
teraz biorąc pod uwagę trudny terminarz Lecha, walka o majstra będzie do końca bardzo ciekawa.

Jaco - 5 kwietnia 2009, 19:36:06 - *.2.235.250
mecz bardzo fajny , Lech był znacznie lepszy . Strasznie mnie wkurzyło dwóch zwierzaków z Wisły : Diaz i Głowacki . Nie można zagrać normalnie w obronie jak Baszczyński ? Jak profesor , szacunek niezmierny dla tego zawodnika . A tych dwóch ? Diaz miał chyba więcej fauli niż cały Lech , w tym kopał po głowach , grał na czas , faulował chamsko i do tego cwaniakował do graczy z Lecha że udają . Głowacki co robił z Lewandowskim to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać . Ta sytuacja co go za wszelką cenę nie puścił , łapał za koszulkę , głowę pod pachę chował , no szok , wycina na sam na sam . Bierzcie przykład z Baszczyńskiego choć nie jestem kibicem Wisły to szanuje go bardzo i lubię .

wp - 5 kwietnia 2009, 19:39:16 - *.88.76.62
Gdyby ustawienie kamery na każdym meczu było takie jak na Lechu to zdecydowaną wiekszość meczy oglądałoby się z przyjemnością. Przecież gdyby kamera na Lechu byłaby w takim miejscu jak np. na Polonii Warszawa to każdy by mówił, że ten mecz to jedna wielka padaczka, jednak ze względu na bliskość murawy mecz wyglądał szybko i dynamicznie, dlatego oglądało się go miło.

Widzewiak. - 5 kwietnia 2009, 19:41:49 - *.23.118.155
Wynik chyba sprawidliwy. Meczyk dobry,ciekawe sytuacje. Szkoda ze taki poziom meczu jest raz na jakis czas.

zamarza - 5 kwietnia 2009, 19:44:07 - *.139.146.101 (*.0.32.53)
Patrzcie na tabele rundy wiosennej!!!
http://i42.tinypic.com/m3htw.jpg

nsc - 5 kwietnia 2009, 19:44:38 - *.105.53.49
"nie bylo to z jej woli tylko narzucone przez zaborców" - hahah koleś Cracovii chcieli narzucić jednak Craxa miała honor i olała ich, to samo było kilkadziesiąt lat wcześniej kiedy Cracovia pozwalała grać każdemu a wisła dała na siebie narzucić ograniczenia. Dlatego dla Cracovii mam szacunek a dla wisły nie.

Rrrrr - 5 kwietnia 2009, 19:45:56 - *.143.158.107
ty yarzyna szmat sie nazarles i farmazony opowiadasz konfidencie jeden.

nsc - 5 kwietnia 2009, 19:46:52 - *.105.53.49
a wisła nie miała korzyści z bycia milicyjnym klubem? miała podporządkowane całe miasto i władze w przeciwieństwie do Cracovii, która musiała walczyć o byt przez te lata

Wrocek - 5 kwietnia 2009, 19:55:28 - *.139.42.52
Szkoda,że Wisełka nie dowiozła wyniku do końca. Ale obiektywnie remis sprawiedliwy.Amica ma już tylko punkt przewagi nad grupą pościgową

aaa - 5 kwietnia 2009, 20:04:22 - *.141.55.249
do ZbeeQ: Szkoda że meczu nie oglądałeś bo diaz dostał czerwoną przy rezultacie 1:1, więc nie wiem czy by się obronili.

Golbi - 5 kwietnia 2009, 20:20:02 - *.156.96.21
zamarza - runda wiosenna ma już 7 kolejek zaczęła się jesienią jeszcze dokładnie 28 listopada
SerekLP - zobacz na terminarz Lecha ciężkie mecze wyjazdy dwa wyjazdy do Warszawy, do tego Wrocław a na wyjazdach Lech gra słabo. W środę zagra chyba Marcelo i Piotr Brożek

do nsc - 5 kwietnia 2009, 20:22:14 - *.160.200.3
Jeśli nie znasz historii, to się nie odzywaj. Wisła miała być klubem kolejowym, ale rządzący wówczas krakowskim klubem towarzysz z narodu kupieckiego, Józef Rajchman,który uznawał tylko Cracovię, zadecydował inaczej. A w zarządzie Cracovii przez lata było wielu towarzyszy z przeróżnych komitetów PZPR i jej "pierwszym kibicem" był Józef Cyrankiewicz. JP II jest jej drugim pierwszym kibicem.

Lol - 5 kwietnia 2009, 20:22:47 - *.190.70.118
Sędzia czuwał nad wynikiem(aby Wisła nie przegrała)
Wisła zdobyła bramkę a powinien być aut.Głowacki powinien dostać czerwoną za faul na Lewandowskim.Diaz wcześniej powinien wylecieć z boiska.Wczoraj Arke przekręcili a dziś Lecha co to ma być!!!!

Zmcss - 5 kwietnia 2009, 20:38:42 - *.116.182.188
Za to granie na czas przy rogach Wisły powinny polecieć dla nich żółte kartki. Tak samo czerwona przy faulu na sam na sam wychodzącym do bramkarza Lewandowskim (piszę z pamięci, pozostawiam 1% szans, że mógł to być ktoś inny).

KKS - 5 kwietnia 2009, 20:46:32 - *.173.30.236
Nie mowie ze sedzia byl jakis tego ale...Bramka dla Wisly juz pomijam bledy obroncow Lecha ale wczesniej bodajze Malecki wyjechal z Pilka poza Boisko a sedzie puscil akcje dalej.Nie wspominam o czerwonej karce chyba dla Glowackiego za faul na wychodzacym Lewandowskim na czysta pozycje to bylo przy bramce z Wolnego Stilicia.Do tego dochodza jakies auty spalone tu jescze bledy po rowno ale przykladowo Diaz powinnien wyleciec okolo 70minuty a te przdluzanie przez Wislakow to juz naprawde z 5 minut za to bym doliczyl.Jeszcze jedno caly czas slysze ze Lech ma farta i wypisuja to kibice wlasnie Wisly to po tym meczu jak ktos mi napisze ze Lech mial farta(poprzeczka Peszki,Stilic minimalnie obok slupka,nie podyktowany karny na Lewandowskim)wyjdzie na skonczonego idiote.Pozdrawiam

Golbi - 5 kwietnia 2009, 20:54:46 - *.156.96.21
Zmcss - niesłuszna żółta kartka dla Pawełka to największy błąd tego sędziego. Piłkarze Lecha non stop leżeli na murawie co obiadu nie jedli non stop chcieli wolnych i tak dalej rzutami wolnymi mistrza chce mistrza zdobyć jak Legia 3 lata temu? Jak w Pucharach zagracie mecz z anglikami to nie będzie wolnych co chwile Wisła się już o tym przekonała jak grała z Blackburn Dudka leżał w polu karnym a anglicy bramkę strzelili

Duma Polsk - 5 kwietnia 2009, 21:00:42 - *.18.48.50
Powiem szczerze ze ogolnie mecz troche jednak zawiodl. mozliwe ze przez te liczne absencje zarowno w jednej jak i w drugiej druzynie. w pierwszej polowie ogolnie mecz wyrownany najpierw dwie 100% sytuacje Cwielonga gdzie po 10 minutach powinno byc juz 2:0 potem znowu dwa grozne strzaly Lechitow. pierwszy Peszki moze troche przypadkowy bo pilka odbila sie zaraz po uderzeniu od diaza i przez to nabrala dziwnej rotacji za to przy uderzeniu stlicia to az rece same skladaly sie do oklaskow. zaluje ze mecz zakonczyl sie remisem bo bardzo blisko bylo zwyciestwo wiselki. z drugiej strony jednak bardzo ciekawa sytuacja sie stworzyla 4 druzyny walcza o mistrza polski. miedzy nimi isteniej drobna roznica punktowa. licze ze wisla pokaze kto jest krolowa polski ; )

KKS - 5 kwietnia 2009, 21:02:04 - *.173.30.236
Golbi pilkarze Lecha caly czas lezeli naBoisku?To chyba inny mecz ogladalismy bo gdybys wyrazil ta opinie na Bulgarskiej podczas meczu to powiedzieli by zebys sie wybral do okulistyCzlowieku rzut rozny dla Wisly a tam istne cwaniactwo nikt nie wie kto ma to wykonywac.Diaz juz myslelm ze w tym meczu chyba z 5 kontuzji dostanie bo juz prawie umieral na tym boisku nie stety jak bylo widzielismy dobrze ze wylecial w 88 bo juz na niego nie moglem patrzec.

sdfsd - 5 kwietnia 2009, 21:14:02 - *.105.53.49
wczoraj przekręcili Cracovie a dzisiaj Lecha. korupcja chyba nie ustaje

Golbi - 5 kwietnia 2009, 21:15:16 - *.156.96.21
Mam pytanie czy zawodnik może przytrzymywać zawodnika stojącego w murze przy rzucie wolnym?
Arboleda i Boguski (zobaczcie tu)
http://www.ebramki.pl/view,wisla-lech-11-,4729.htm
l
Boguski jest atakowany przez Arbolede!!!

ChoRzowski - 5 kwietnia 2009, 21:20:57 - *.188.110.14
Piotrek Ćwielong najlepszy na boisku pozdrowienia z Chorzowa dla Krakowskiej Wisły

weteran - 5 kwietnia 2009, 21:30:54 - *.207.230.123
Mecz walki,toczony w szybkim tempie.Widać, że obydwie drużyny grały ofensywnie o 3 punkty co cieszyło oko.A Legia stoi z boku i cieszy się z wyniku.Legia mistrzem!!! pzdr z Sosnowca

Golbi - 5 kwietnia 2009, 21:36:13 - *.156.96.21
weteran - jak można mieć zgodę z Legią? Jak można trzymać z drużyna która kradła piłkarzy albo wojsko albo gra w Legii. Jestem kibicem Zagłębia ale Legii nigdy nie będę kibicować. Z reszta po co skoro Legia w Pucharach gra kaszane. Z reszta w lidze obecnie też gra kaszane teraz się zacznie dla Legii i się zobaczy ile są warci ale jak widzę jak gra Roger w reprezentacji to Legii nie daje szans nie tylko na mistrza ale i na pierwszą trójkę

Mark_Agryp - 5 kwietnia 2009, 21:44:44 - *.28.165.53
Większość z was ma g....... pojęcie o sędziowaniu! No ale wiadomo wszystkim sie wydaje, że są ekspertami. Pan Siejewicz bardzo dobrze prowadził te zawody, bardzo podoba mi się jego styl sędziowania- pozwala na walkę, ale jak trzeba potrafi być stanowczy i sprawiedliwy w ocenie fauli. Małecki nie wyszedł z futbolówką na aut, no chyba, że komuś sie wydaje, że jak piłka dotyka linii to wychodzi, niestety tak nie jest- piłka musi przekroczyć pełnym obwodem linie! A nie przekroczyła, co pokazały telewizyjne powtórki. Obie kartki dla Diaza słuszne, przerwał groźne akcje Sławka Peszki, zostało to jak najbardziej słusznie ocenione... Tak samo jak zresztą decyzja o jedynie żółtej kartce dla Głowackiego, wprawdzie była to bardzo mocna żółta kartka, ale nie mogło być inaczej- bo nadbiegali jeszcze dwaj inni zawodnicy Wisły i nie była to taka 100% sytuacja.
Ogólnie był to mecz walki, wiele przepychań i łokci, ale to mi się podoba, bo ile razy tym naszym zespołom w europejskich pucharach tej agresywności brakuje...

p - 5 kwietnia 2009, 21:45:51 - *.168.108.161
Meczyk walki,nawet niezły.Moim zdaniem sprawiedliwy,doping na 6.

arkowiec - 5 kwietnia 2009, 21:48:45 - *.142.138.59
Brawa dla Lecha z ambicje i gre do konca i mam nadzieje ze Lech zostanie Mistrzem Polski bo naprawde graja ladna pilke a Wisle chociaz sie nie lubimy zycze wicemistrzostwa bo szkoda by bylo zeby to miejsce zajela Legia ktora gra ZENADE.

? - 5 kwietnia 2009, 21:55:59 - *.173.30.236
Mark_Agryp co to jest "bardzo mocna żółta kartka"Ja twierdze ze Glowacki powinnien dostac "lekka czerwoną"i dodam slowo ewidentną!!!

RedUltras - 5 kwietnia 2009, 21:58:30 - *.10.175.235
widze,że tu pojawiają się komentarze o przekrętach sędziów w tej kolejce,jak dla mnie ten mecz nie był tak źle prowadzony chociaż sędzia pod Wisłe,wczoraj gol ze spalonego oczywiscie dla kogo?dla Legii która jest kochana przez pzpn..

Mark_Agryp - 5 kwietnia 2009, 22:20:39 - *.28.170.103
@?
no ok możesz miec swoje zdanie na temat sytuacji z Głowackim, ale proszę Cię nie używaj słowa ewidentna, bo to by oznaczało, że nt temat tej sytuacji nie ma co dyskutowac, a prawda jest taka, że jeden arbiter mógłby postapic tak, a drugi inaczej, jest to bardzo dyskusyjna sytuacja, ale na pewno nie ewidentna
@RedUltras
Przy całej mojej niechęci do Legii, muszę stwierdzić, ze bramka zdobyta przez Teksura była prawidłowa- nie ma mowy o spalonym, błąd obrońcy Arki, który zbyt wolno opuszczał swoje pole karne przez co pułapka ofsajdowa sie nie powiodła...

wini - 5 kwietnia 2009, 22:32:53 - *.31.144.226
niestety, stwierdzam, że duża cześć użytkowników tej strony g... wie o piłce. Pomijam, że ludzie wciąż uparcie forsują wczorajszego spalonego Chinyamy, którego nie było, ale Ok- niechęć do Legii przysłania obiektywizm.
Ale dzisiaj? Dobre (jak na polską ligę) sędziowanie. W końcu sędzia pozwolił na grę. Gdzieniegdzie może się pomylił komuś dał rożnego, komuś nie dał autu, ale pomyłki są wkalkulowane w sędziowanie- tak jest w każdej lidze. A wy od razu, że sprzedany mecz, że wynik wypaczony, że pzpn itd.

DELL - 5 kwietnia 2009, 22:33:01 - *.185.58.193
Poziom trzecia liga Angielska! Wisła mistrzem Polski! Korona do ekstraklasy i dopiero namiesza:-)))

Widzewiak - 5 kwietnia 2009, 22:38:27 - *.23.118.155
Lech i Wisła graja poki co najlepiej w lidze i niech te kluby będą jak najwyzej. Bo jak Legia dostanie się do pucharów znow przyniesie Polsce wstyd. Co do meczu sprawidliwy wynik.
Tylko Widzew!

nyrolo - 5 kwietnia 2009, 22:44:17 - *.30.192.54
W Poznaniu Tylko Warta Nasz KS- Zielona Duma Prawdziwych Robotników z Wildy!! OI Street Music from Poznań The Sandals- My Space!! To my od urodzenia i od pokoleń zyndry z Wildy- ci co mają Zielone i Robotnicze Serca!!! Warta Poznań Nasza Prawdziwa Duma 1912 Poznania!!!

XardasKSP - 5 kwietnia 2009, 22:54:25 - *.216.56.4
Vice-Mistrza conajmniej bedzie miec Polonia a nie zadna Legia czy Wisla. Zobaczcie sobie z kim gramy mecze do konca sezonu. A Wisla i Legia graja ze soba oraz Lech i Legia. A nam zostal juz tylko Lech na Konwiktorskiej jako trudny mecz na koniec sezonu w ktorym mam nadzieje zagramy o Mistrza.
Tak to martwic sie mozna tylko o mecz Belchatowem oraz to jak sie umowili z Cracovia.

lechita - 5 kwietnia 2009, 23:11:33 - *.22.53.36
niestety ale Smuda do domu!!! cala wiosna to zenada!!

nyrolo - 5 kwietnia 2009, 23:15:23 - *.30.192.54
Tam gdzie Warta i Cybina płynie znów!!!Warta Poznań ma drużyna raz na szczycie, raz na dnie!! Na tych ulicach robotniczej Wildy spełniają się marzenia!!!!

KKS - 5 kwietnia 2009, 23:24:00 - *.173.30.236
lechita poczekajmy nie wyciagajmy za szybko takich wnioskow.Zobaczymy co bedzie na koniec sezonu a nie moze byc nic innego jak MISTRZOSTWO.

Golbi - 5 kwietnia 2009, 23:30:39 - *.156.96.21
XardasKSP: wyjazd do Białegostoku, Chorzowa i Zabrza tam będzie wam ciężko wygrać.
Najgorszy terminarz ma zdecydowanie Lech (Śląsk, Legia, Polonia i wszystkie na wyjeździe) najłatwiejszy chyba Wisła co prawda Śląsk i Legia ale u siebie. Niewykluczone że będzie jeszcze tak że 3 i 4 obecnie drużyna będą mistrzem i wicemistrzem a 1 i 2 na 3 i 4. Lech ma młody skład dłuższy sezon (puchary UEFA, Polski)

(jankes) - 5 kwietnia 2009, 23:52:51 - *.229.227.160
95 PROC. POLSKICH KIBICÓW NIE WIE, KIEDY JEST AUT! Tzn. - jaka obowiązuje interpretacja "przekroczenia linii całym obwodem", co swoją drogą jest idiotycznym zapisem, bo piłka ma nieskończenie wiele obwodów. Zapis nie jest więc zgodny z interpretacją, bo gdyby chodziło o jakikolwiek jeden obwód, to dzisiaj Siejewicz gwizdnąć powinien. Ale zgodnie z obowiązującą interpretacją piłka musi przekroczyć linię "ostatnim" swoim obwodem, a więc "wszystkimi", a nie "jakimkolwiek". I dlatego Siejewicz prawidołowo puścił akcję.
Może 90minut.pl - jako najpoczytniejszy portal piłkarski - uświadomiłoby swoich czytelników, jaka jest interpretacja przekroczenia linii przez piłkę? Dotyczy to przecież nie tylko autów, ale też rogów i przede wszystkim bramek. A jednocześnie warto byłoby zwrócić na ten problem uwagę PZPN, bo jest to kolejna niekonsekwencja w przepisach, ale bardzo znacząca i mająca poważne konsekwencje.

XardasKSP - 6 kwietnia 2009, 0:10:32 - *.216.56.4
Do Bialegostoku wyjazd bedzie niezbyt trudny bo wtedy Jagiellonia bedzie juz grac o pietruszke. W Zabrzu gramy ostatni mecz sezonu a wiec juz beda wiedziec czy spadli czy sie utrzymali a wiec tez o pietruszke. A z Ruchem to zobaczymy za tydzien jak wypadnie mecz, mysle ze bedzie dobrze.
Ja martwie sie tylko Belchatowem i tym co umowili z Cracovia.

KKS - 6 kwietnia 2009, 0:12:18 - *.173.30.236
(jankes)-wszystko pieknie o tym ze musi wyjsc calym obwodem jasniej boisko musi opuscic cala pilka o tym wszyscy wiedza problem w tym ze tak wlasnie sie stalo.

(jankes) - 6 kwietnia 2009, 0:24:19 - *.229.227.160
KKS: Nie będę się kłócił, bo widzę tylko materiał z ekstraklasa.tv , a do pełnej oceny trzeba byłoby być na linii, tak jak asystent. Ale z fragmentu w necie wnioskuję, że piłka "toczyła się po trawie na aucie", ale z "rzutu pionowego" jej fragment nachodził jeszcze na linię. A wtedy autu jeszcze nie ma. I jestem pewien, że dla dużej ilości kibiców ta interpretacja nie jest jasna (vide: nieuznana bramka Hajty czy Świerczewskiego przed kilkunastoma miesiącami, gdy piłka poszybowała w poprzeczkę, odbiła się od ziemi i wyszła w pole; gol prawidłowo nie został uznany).

zinio - 6 kwietnia 2009, 0:43:11 - *.21.121.111
remis ze wskazaniem na lecha spokojnie legia gra jeszcze z wisłą i śląskiem chyba i z lechem będzie ciekawie dokończa a co do korupcji lech gra na licencji amici a na amice dowodów nie ma bo ustawa antykorupcyjna obowiązuje po tym jak fryzjer odszedł z amici to po pierwsze po drugie dla prokuratury amica i groclin nie istnieją więc dowodów nie przesyłają do pzpn.po za tym kluby można degradować do lipca a jest już kwiecień lech będzie grał na zwłokę odwoływał się itp i nie zostanie ukarany

janjan - 6 kwietnia 2009, 0:49:24 - *.160.202.40
Wisła była w Poznaniu? Nie sądzę, bo było dużo bluzgów, ale chce się upewnić. Stawiałem na Amikę i w STS-ie wtopka.

janjan - 6 kwietnia 2009, 0:51:47 - *.160.202.40
Do zinio: pewnie, że Lech nie będzie ukarany, bo jak ukarać podmiot, który już nie istnieje? Istnieje natomiast Amica Poznań

KKS - 6 kwietnia 2009, 1:10:00 - *.173.30.236
(jankes)-racja niech sobie kazdy oceni ta sytuacje na spokojnie jednak caly czas twierdze ze pilka wyszla.Janjan masz racje podmiot WKP Lech nie istieje bo istnieje KKS Lechnatomiast Amica Poznan mozliwe ze jest taki odzial w Poznaniu Firmy Amica Wronki S.A to jest nie wykluczone.Natomiast co do poprzedniego postu i bluzgow jesli w Poznaniu bylo duzo bluzgow i panowie z Krakowa tak sie tym brzydza to ciekawe czemu to jechali na Lecha w PP i robili oprawy anty Lechowe gdy kibicow Lech... nie bylo na Reymonta?Pozdrawiam

majo - 6 kwietnia 2009, 1:59:00 - *.21.14.171
"Dzięki temu wynikowi Kolejorz utrzymał trzypunktową przewagę nad mistrzami Polski i nadal prowadzi w tabeli, mając oczko więcej niż Legia Warszawa."
To w końcu jedno- czy trzypunktową? Tak to jest jak się pisze newsy jeszcze przed meczem

Monter - 6 kwietnia 2009, 4:23:27 - *.30.76.18
majo - a wg Ciebie Legia jest mistrzem Polski? Tak to jest, jak się nie opanowało czytania ze zrozumieniem.

leoksg - 6 kwietnia 2009, 10:21:38 - *.198.89.1
jak to możliwe że sędzią meczu Lech - Wisła jest sędzia z białegostoku? W tymm sezonie raz się tak już zdarzyło, że Legii sędziołwał sędzia z sosnowca

berbeluch - 6 kwietnia 2009, 10:34:49 - *.21.240.151
Fajny mecz Ale ciekawiej byłoby z Pawłem Brożkiem i Rafałem Murawskim w składach tych drużyn

marcelB. - 6 kwietnia 2009, 11:03:37 - *.253.150.138
Lech był lepszy ale remis to chyba sprawiedliwy wynik, w PP Lech rozgromi wisłę ;) LECH na mistrza!

kan - 6 kwietnia 2009, 12:08:56 - *.191.16.93
jak ktoś w canal plus powiedział "legia i wisła grają słabo jak na swój potencjał a mimo tego dotrzymują kroku lechowi który gra swoja najlepszą piłke od wielu lat " bardzo trafne spostrzeżenie i w dobitny sposób odzwierciedla sytuacje w naszej lidze.

janjan - 6 kwietnia 2009, 12:09:53 - *.160.202.40
Oczywiście, że w Poznaniu jest oddział Amiki. Urzęduje na Bułgarskiej. Natomiast w ocenianiu bluzgów chodziło mi o coś innego: gdy kibice układają się i wpuszczają rywali mimo zakazu, to tych bluzgów najczęściej wówczas nie ma. Vide: Arka - Legia. Skoro bluzgi były, zatem pewnikiem nie było kibiców Wisły. O to mi chodziło. Teraz z innego źródła wiem, że nie było ich de facto.

KKS - 6 kwietnia 2009, 12:17:56 - *.173.30.236
kan-racja ale wez pod uwage jakiego Lech ma pecha np. w ostatnich meczach wczoraj slabe sedziowanie ale przede wszystkim brak szczescia poprzeczki w ostatnich meczach z Arka i wczoraj z Wisla choc mozna tez zaliczyc mecz z Arka do tych najslabszych Lecha w tym sezonie a mimo to meczu ktory powinnien wygrac wystarczylo wepchnac pilke do bramki z metra(Stilic). Zauwazylem tez ze na Lecha cala liga wychodzi zmotywowana maxymalnie po meczach z Lechem czy to mecz z Legia czy Wisla czyli glownymi rywalami Lecha ta motywacja nie jest juz tak duza albo wcale jej nie ma przyklad ostatnie mecze (Lech-Arka i Arka -Legia)

Golbi - 6 kwietnia 2009, 12:22:27 - *.156.96.21
janjan - nudny już jesteś i na dodatek mało inteligentny Lech się połączył z Amiką i jest to nadal Lech Poznań żadna Amika. Gra na licencji Amiki bo to jest licencja właściciela klubu inaczej musieliby spłacać długi a jakim prawem Rutkowski ma spłacac długi po "starym Lechu". Amiki nie ma w Lechu.

Golbi - 6 kwietnia 2009, 12:36:34 - *.156.96.21
KKS - wczoraj było dobre sędziowanie owszem było kilka błędów tj. niesłuszna kartka dla Pawełka i Diaza, powinna być czerwona dla Injaca - uderzenie rywala.

RedUltras - 6 kwietnia 2009, 12:41:44 - *.10.169.123
zazdrosni 'kibice' Legii i Wisły nazywają Lech Amiką jakoś jak Lech nie osiągał takich sukcesów jak teraz np 2 lata temu nikt jakoś nie nazywał ich amiką..a teraz neofani się napinają ; )

kan - 6 kwietnia 2009, 12:56:34 - *.191.16.93
kks , o tym napinaniu sie na lecha to jakos nie bardzo widze roznicy bo zauwaz ze jak legia czy wisla graja na wyjezdzie to prawie zawsze jest komplet i to samo z siebie powoduje napinke pilkarzy , tu chodzi o cos innego bo twoj argument nie ma potwierdzenia. nie lubie lecha(widzewa tez) i nie odbieram pochwal twojej druzynie za runde jesienna ale teraz jest wiosna i gracie slabo tak jak i legia ale tzw napinke macie przeogromna i kazde niepowodzenie lecha jest tlumaczone wszystkim tylko nie slaba gra . legionisci wiedza ze gramy kaszane ze az strach to ogladac ale nikt nie zaprzecza temu a patrzac na wpisy lechitow to wy jestescie niesamowici tylko ze sedzia byl bee , a to arka zagrala mecz 100 lecia itp , troche pokory bo mistrza jeszcze nie macie a moim skromnym zdaniem mistrzem zostanie druzyna z grodu kraka niestety dla mnie i dla was .

kan - 6 kwietnia 2009, 12:58:35 - *.191.16.93
a i zeby nikt sie nie przyczepil pisze bez interpunkcji i wszystko z malej litery aha i zeby nie bylo legia mistrz hehe a co nie wolno

r22 - 6 kwietnia 2009, 13:26:22 - *.150.223.89
kocham WISŁĘ! nic złego nie powiem o Lechu, tyle!
precz z fanatykami(tymi co bluźnią - hough)

do redakcj - 6 kwietnia 2009, 16:10:15 - *.219.142.8
kiedy uruchomicie dział transfery? bo w takim Górniku Łęczna macie trochę "nieświeży" skład...

janjan - 6 kwietnia 2009, 16:12:08 - *.160.202.40
Nudnym jak flaki z olejem. Ale prawdziwy. Poznaniacy nudni nie są, ale za to przefarbowani. Był Lech, jest Amica, co za różnica. Zresztą nie jesteście jedyni. Groclin Warszawa się kłania. I Ceramika Ostrowiec Świętokrzyski. Oraz Piotrcovia Szczecin (zniknęła z mapy), Kujawiak Bydgoszcz (też zniknął). Albo postawimy tamę temu kupowaniu miejsc w ekstraklasie (lub pozbywaniu się długów), albo zejdziemy na psy. W zasadzie podajmy cenę na wszystko. Ile kosztuje historia? Ile herb? Ile miejsce w lidze? A ile mistrzostwo Polski?

KOLEJORZ - 6 kwietnia 2009, 17:17:13 - *.253.133.242
wynik 1 - 1 zwłaszcza bramka Wisły kontrowersyjna przy linii autowej bocznej boiska pilka całym obwodem przekroczyla linię i stego błędu sedziego padla bramka .Jeśli chodzi o Injaca to masz razje powinien dostac czerwoną kartke natomiast Diaz powininien wyleciec wcześnie za kopniecie noga2 krotnie w zawodnika Kolejorza. głowacki powinien dostac czerwona kartke a nie zółta tak mowi przepis uefa i fify

KOLEJORZ - 6 kwietnia 2009, 17:22:29 - *.253.133.242
Lewandowski wychodzil na czysta pozycje sam na sam z bramkarzem Wisly Kraków i przepis jest taki ze jak ktos wychodzi na czysta pozycje i fauluje tego zawodnika powinna byc czerwona tak stanowia przepisy gry w Piłce nożnej Pozdro dla normalnych kibicow którzy znaja sie na piłce .

Golbi - 6 kwietnia 2009, 17:22:38 - *.156.96.21
janjan - chłopie po raz kolejny się ośmieszasz jaki przefarbowany Lech jest Lechem, a Polonia jest Polonią kluby się połączyły Lech zostaje Lechem bo Lech się połączył powstał KKS Lech Poznań z tradycja Lecha i licencja Amiki czyli nowego właściciela . Jak ile kosztuje herb człowieku Ty nienormalny jesteś. Jak chcesz kupować coś co należy do jednego z klubów który się połączył? Polonia ma podobna sytuacje jak Lech a Pogoń to owszem to była Piotrcovia Szczecin.

Golbi - 6 kwietnia 2009, 17:27:42 - *.156.96.21
A co do meczu kibiców Lecha to nie napinać bo Lech nie grał już tego co grał jesienią. I raczej mistrza nie będzie ba nawet o trojkę może być ciężko ale stawiam że jednak to Legia nie wejdzie do trójki na koniec.

Agross - 6 kwietnia 2009, 18:24:53 - *.28.162.139
@Kolejorz
Ale sie chłopie ośmieszasz, mówisz o przepisach Fify i Uefy a nawet podstawowych pojęć nie znasz, zaryzykuje nawet stwierdzenie, że przepisów gry w piłkę nożna nigdy nie miałeś w rękach. W przepisach nie ma czegoś takiego jak "czysta pozycja" a określenie "realna szansa na zdobycie bramki" i na ocenę takiej sytuacji wpływa wiele czynników m.in. usytuowanie obrońców, czy też odległość od bramki. Tak więc komentuj rzeczy o których nie masz pojęcia. Przy bramce Wisły Małecki na 100% nie wyszedł z piłka całym obwodem, widać to było wyraźnie w powtórkach. Nie wiem kogo określasz mianem "normalnych kibiców którzy znają sie na piłce" ale niech Ci normalni kibice najpierw wezmą przepisy do ręki i poczytają trochę, a później biorą się za komentowanie!

KOLEJORZ - 6 kwietnia 2009, 19:30:45 - *.253.133.242
Agross czy ty rozumiesz zasady w pilke wyraznie bylo to widac jesli twierdziesz ze pilka nie wyszla to jestes w błedzie niewiem co ogladales w niedzielne popołudnie pokazywali to 3 razy i calym obwodem pilka wyszla taka prawda bylo to widac powtorkach w telewizji Pozdrawiam i patrz uwazniej a mnie pouczasz ad gry

KKS - 6 kwietnia 2009, 20:40:01 - *.173.30.236
Czerwona kartka dla Diaza po kopniakach ala kungfu na Peszce i Kikucie i bodajze Inajaciu duzo wczesniej niz ja dostal.Brak kartek za opoznianie gry przez Wisle.Bramka dla Wisly po tym jak Malecki zagarnia pilke z autu jak ktos ma watpliwosci Ekstraklasa.Tv,polecam.Brak karnego dla Lecha za faul na lewandowskim.Brak czerwieni dla Glowackiego.Spalone tu akurat pomylki w oby dwie strony kartka dla Pawelka nie porozumienie.Sedzia liniowy nie wiedzial komu auty dawac.Brak kartki dla Maleckiego za prowokowanie kibicow co sie dalej dzialo wszyscy widzieli.Poza sedziowaniem jeszcze raz napisze PECH LECHA NIE OPUSZCZA!!!Ale wierze ze bedzie lepiejTyle

amster - 6 kwietnia 2009, 22:24:40 - *.162.82.122
janjan. To zadaje pytanie. Ile kosztuje wasza milicyjna historia? Gwardzisto

do amster - 6 kwietnia 2009, 23:21:23 - *.173.30.236
janjan akurat nie jest z tamtad tylko z wielce "honorowego" Wroclawia ze az niedlugo o tym ich honorze ksiazke napiszą.

janjan - 6 kwietnia 2009, 23:51:22 - *.160.202.40
Ile kosztuje historia plus herb, to w Poznaniu wiecie najlepiej. Bo je sprzedaliście. I we Wronkach, bo tam je kupowali. Oraz w Grodzisku Wielkopolskim i na Konwiktorskiej, bo operacja była ta sama, tylko odbyła się nieco później.

Brurus - 7 kwietnia 2009, 0:01:44 - *.22.76.148
Coś to nie wyglądało na grę na pozimie europejkim, ale Lech i Wisła już w tym sezonie potrafiły w pucharach nieźle pograć, a w następnym powinny być mocniejsze. zkoda, że Śląsk z obiecującym liderem Millą jest taki słaby, bo ani w Polonie, a tym bardziej w Legie nie wierzę.

Brurus - 7 kwietnia 2009, 0:03:04 - *.22.76.148
Coś to nie wyglądało na grę na pozimie europejkim, ale Lech i Wisła już w tym sezonie potrafiły w pucharach nieźle pograć, a w następnym powinny być mocniejsze. zkoda, że Śląsk z obiecującym liderem Millą jest taki słaby, bo ani w Polonie, a tym bardziej w Legie nie wierzę.

Wiślacki K - 7 kwietnia 2009, 10:57:37 - *.49.51.168
Wisła nie dopłyneła? Jakby dopłyneła to by zalało to miasteczko gdzie kartofle rosną na dzielnicach...Swoją drogą to niech lech sie cieszy że uratował remis, a przecież to miałbyć podobno taki łatwy mecz kuchenkorza...Do wszystkich tych którzy czarują sie jeszcze kto bedzie mistrzem Polski (nie majstrem...nauczcie sie pisać PO POLSKU poniemieckie kaumuki) Mistrzem będzie Wisła bo taka jest naturalna kolej rzeczy....i tle w temacie

leon - 9 kwietnia 2009, 13:42:08 - *.187.201.248
wszyscy gadacie bzdury wiadomo ze majstrem bedzie LECH niech sie ciesza ze lech nie zagral tak dobrze pierwszej polowy jak z udinesse

leon - 9 kwietnia 2009, 13:47:58 - *.187.201.248
wszyscy kibice Lecha laczcie sie w gore serca niech zwycierz lech kolejorz

KOLEJORZ - 9 kwietnia 2009, 15:34:05 - *.205.227.71
Zgadza sie kibice Lwch musza wspierac wzajemnie tak jak inne kluby dla kazdego kibica wazne jest to aby to jego druzyna wygrywala to jest normalne bo to jest sport wczoraj wspaniale Lech Poznań - Wisła Kraków 2 - 1 w 1/4 Pucharu Polski i awans Lecha Poznań w dwumeczu bylo 3 - 1 oby puchar Polski zdobyl Lech a nawet kto wie nawet i mistrzostwo jest w zasiegu Kolejorza

KOLEJORZ - 9 kwietnia 2009, 15:35:16 - *.205.227.71
Zgadza sie kibice Lecha musza wspierac wzajemnie tak jak inne kluby dla kazdego kibica wazne jest to aby to jego druzyna wygrywala to jest normalne bo to jest sport wczoraj wspaniale Lech Poznań - Wisła Kraków 2 - 1 w 1/4 Pucharu Polski i awans Lecha Poznań w dwumeczu bylo 3 - 1 oby puchar Polski zdobyl Lech a nawet kto wie nawet i mistrzostwo jest w zasiegu Kolejorza

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas