[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


5 kwietnia 2009, 19:51:38 - koofel
I liga: Znicz 2-0 Odra O.

5 kwietnia 2009, 18:00 - Pruszków
Znicz Pruszków 2-0 Odra Opole
Krystian Kalinowski 30 (s), Tomasz Chałas 64

Znicz: 1. Adrian Bieniek - 6. Piotr Klepczarek, 5. Daniel Kokosiński, 17. Zbigniew Kowalski, 3. Artur Januszewski - 11. Mikołaj Rybaczuk (83, 2. Dawid Florian), 20. Bartosz Osoliński, 10. Emmanuel Ifeanyi Ekwueme (73, 15. Pape Samba Ba), 18. Paweł Kaczmarek - 19. Tomasz Feliksiak, 9. Tomasz Chałas (86, 16. Nikolaj Misiuk).

Odra: 1. Mateusz Sławik - 13. Artur Monasterski, 10. Maciej Kiciński, 4. Paweł Król (32, 2. Jakub Grodzki), 3. Krystian Kalinowski (69, 17. Krystian Kowalczyk) - 8. Marcin Rogowski, 19. Paweł Odrzywolski, 22. Filipe (71, 15. Mateusz Jaskólski), 16. Mateusz Cieluch - 6. Piotr Adamczyk, 9. Charles Uchenna Nwaogu.

żółte kartki: Piotr Klepczarek, Bartosz Osoliński - Charles Uchenna Nwaogu.

sędziował: Łukasz Bartosik (Kraków).
widzów: 2000.

s1d - 5 kwietnia 2009, 19:52:15 - 83.1.16.25
I nam Znicz ucieka :/

byku1910 - 5 kwietnia 2009, 19:53:36 - 195.74.51.162
przedzej czy pozniej przestana wygrywac ;p
nikt tam awansu nie bedzie chciał

Majkel - 5 kwietnia 2009, 19:56:45 - 83.6.40.18
Akurat w Pruszkowie są ludzie, którzy chcą awansu. Brawo Chałas!

kibic Znic - 5 kwietnia 2009, 19:57:30 - 83.24.44.62
niewykluczone ze sie przegra ale gadanie ze nikt awansu nie bedzie chciał to pieprzenie takie jak by mieli spasowac to ta ilosc punktów wystarcza na utrzymanie nikt nie gra tak by pograc awans w zasiegu naszym w sumie nad 3 drózyna 5 pun przewagi i to cieszy pozdro dla normalnych

Cisse' - 5 kwietnia 2009, 19:57:45 - 193.201.18.97
Darek Kubicki odwala tu kawał dobrej roboty.
Darek wracaj do Lechii

eehhh - 5 kwietnia 2009, 19:57:58 - 83.27.73.71
i nam Odra spada:-( ale co sie dziwic skoro w Opolu dawac kasy na Odre nikt nie chce

RDG1910 - 5 kwietnia 2009, 19:59:10 - 81.96.95.58
Znicz trzeba jednak podziwiac. Bez wielkiej kasy potrafia co sezon wprowadzic nowych zawodnikow do druzyny i ciagle wygrywac. Miala byc latwa runda Widzewa, Zaglebia i Korony a tymczasem Znicz na jak najlepszej drodze do ekstraklasy a Korona i Zaglebie z problemami. Mam nadzieje ze jutro tez bedziemy mieli 46 punktow bo to da troche spokoju na najblizsze mecze.

kibic Znic - 5 kwietnia 2009, 19:59:40 - 83.24.44.62
zycze Odrze utrzymania u nas tylko miasto kase daje no i teraz kobietki w kosza awansowaly do ekstraklasy bedzie ciekawie

a(L)onso - 5 kwietnia 2009, 20:00:25 - 213.238.77.9
Pozdro z W-wy macie większe szanse na mistrza niż my w ekstraklasie, tak trzymac... przynajmniej za rok będzie jakiś bliski konkretny wyjazd
Życzę wam jak najlepiej - wiadomo Pruszków ze Zniczem & Legią...

al - 5 kwietnia 2009, 20:01:55 - 77.253.255.78
gratulacje - do zobaczenia w bielsku na najważniejszym meczu sezonu!

Matys - 5 kwietnia 2009, 20:02:19 - 77.115.198.51
gratki z Lubina - mimo, ze to miało być nasze miejsce

... - 5 kwietnia 2009, 20:03:54 - 83.4.246.103
Spokojnie , Znicz jako jedyny z czołówki ma przyznany już walkower z Kmitą i nie grał jeszcze z Widzewem, Koroną , Zagłębiem , Podbeskidziem i Flotą , także narazie wygrywają bo muszą to wygrywać jak chcą coś zamieszać :P

kibic Znic - 5 kwietnia 2009, 20:04:19 - 83.24.44.62
kolego z bielska u was ciezki teren jak w zeszlym roku mam nadzieje ze przewaga bedzie taka ze awans juz bedzie bo znowu lipa wyjdzie a brakowalo nam tego jednego punktu a co do poprzednika my sie nie nastawialismy na awans bo byly mocne drózyny al4e cóz niech awansuje najlepsi

qwe - 5 kwietnia 2009, 20:05:40 - 78.154.69.60
mocarni sa biora odpady z innych druzyn np teraz Chalas rozwiazali z nim w Warszawie kontrakt wzial go Znicz i drugi Lewandowski :D

MKS - 5 kwietnia 2009, 20:08:11 - 83.24.33.147
To prawda, Znicz ma już przyznany walkower za Kmitę, tylko kto powiedział że Znicz poprzegrywa wszystkie mecze w kolejkach, w którym walkowery będą otrzymywać Widzew, Zagłębie, Korona?

Radik - 5 kwietnia 2009, 20:13:32 - 213.158.194.228
Chałas strzelił 2 gole-w 1 połowie sędzia nie zauważył że po jego główce piłka poszła od poprzeczki i odbiła się za linią,ale trudno.jeden gol też dobry,drużyna w końcu wygrała.

a(L)onso - 5 kwietnia 2009, 20:15:44 - 213.238.77.9
Wiadomo ,że u nas w klubie nikt nie zna się na rozwoju talentów oprócz Dowchania. A w Zniczu nie ma gwiazdeczek tylko sporo młodzieży ciężko pracującej ile dałbym żeby nasza legia miała takich grajków a nie płatną legie cudzoziemską. Już teraz tym składem pokonalibyście pół ekstraklasy ściągnijcie po wakacjach Majewskiego bo się marnuje u czarnuchów.

kibic z op - 5 kwietnia 2009, 20:17:21 - 91.94.48.167
Znicz bez honory - 9 pkt. walkowerami a PZPN głowa w piasek . ciekawe skąd w Zniczu mają ściśle tajne dane osobowe z Urzędu d/s cudzoziemców. Metody w Zniczu jak w A klasie i szybko tam wrócą jak ostatnie 25 lat.

Jaga69 - 5 kwietnia 2009, 20:24:00 - 79.185.184.145
Jak juz mowilem tydzien temu zespoly ktore awansuja to : Widzew , Znicz i Korona ( w barazach zagra ) ! Pozdro z Bialego

rzezio - 5 kwietnia 2009, 20:26:54 - 83.24.27.27
25 lat to pewnie nawet Ty nie masz

tata góral - 5 kwietnia 2009, 20:29:26 - 88.220.155.2
Tomek Chałas jest wychowankiem Znicza i za dzieciaka grał razem z Radkiem Majewskim

rzezio - 5 kwietnia 2009, 20:29:28 - 83.24.27.27
Gadanie że Znicz nie chce wejść do Ekstraklasy zaczyna byc żenujące

:) - 5 kwietnia 2009, 20:38:03 - 86.143.173.62
do "kibic z op" w A klasie jak piszesz to bedzie i to juz niebawem twoja odra, a jakbys sie choc troche orientowal w temacie tych trzech walkowerow to nie napisalbys takich bzdur widac z ciebie taki kibic jak z ...

RTS - 5 kwietnia 2009, 20:39:02 - 85.89.184.44
Widzę ,ze wyłonił się poważny kandydat do awansu i do spadku.Znicz zaskoczył wszystkich także siebie ,ale boisko weryfikuje kto jest najmocniejszy a kandydaci na papierze nie muszą być wcale mocni.Ciekawe jak jutro mój Widzew pogra z Dolcanem?Pozdro dla normalnych

papa - 5 kwietnia 2009, 20:40:43 - 94.197.190.117
kibic z op......jestes bez rozumu chlopaku, szamoczesz i sie i gadasz bzdury. Scisle tajne dokumenty to masz w Pentagonie. Walkower byl za mecz w sierpniu a ty przezywasz do dzisiaj. Kolejke wczesniej za mecz z Odra walkowera dostal katowicki GKS i jakos zyjecie z tym. Podbeskidzie tez otrzymalo walkowera za mecz z plocka Wisla. Gornik Leczna za mecz z Zaglebiem. Gdzie mieli glowy dzialacze? A jesli chcesz zobaczyc A klase wybierz sie do pobliskiego wam Proszkowa na tamtejsza Polonie....spelnia sie Twoje marzenia;)

BillyJean - 5 kwietnia 2009, 20:41:26 - 83.24.10.228
Znicz radzi sobie świetnie. Oby tak dalej, i ekstraklasa nasza.
Tomek Chałas - nowa gwiazda Znicza.

MKS - 5 kwietnia 2009, 20:45:29 - 83.24.33.147
A punkty za walkowera z Kmitą sami dostaniecie. I co, będziecie "bez honoru"? Znicz w przeciwieństwie do niektórych drużyn pilnuje własnych interesów, a do tego naprawdę nieźle gra.

Borian Zni - 5 kwietnia 2009, 20:46:20 - 217.153.99.185
do "kibic z op" nie ważne czy metody są jak w A klasie czy w pierwszej lidze, dają efekty i to się liczy.Do tych co tak ciągle piszą o tych 9 pkt za walkowery - pewnie wam żal dupę ściska że to nie wasze drużyny dostały 9 pkt tylko 3 pkt za Kmitę(i dostaną te które jeszcze z nią nie "grały".
6 pkt przyznane sprawiedliwie i skończcie już pisać o tym bo aż się rzygać chce, pewnie jak wasze drużyny by miały taką sytuację z walkowerami to byłaby cisza i wszystko ok.
Pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców

edzio-e2(Z - 5 kwietnia 2009, 20:55:59 - 83.24.34.136
Nie wiem czy zauważyliście taką dziwną rzecz. Za każdym razem mówi się że Znicz jest wysoko dzięki walkowerom, ale nie tylko Znicz dostał walkowera za mecz z Wisła i za mecz z Odrą! A za Kmitę dostanie każdy poza dwoma drużynami, które grały z nią na jesieni. Ale cóż fajnie brzmi Znicz ma 9 pkt. z walkowerów :/

Jaga69 - 5 kwietnia 2009, 20:57:11 - 79.185.184.145
A ja mysle ze nie ktorzy kibice zazdroszcza Zniczowi
ze ich kluby z wiekszych miast nawet utrzymac sie w 1 lidze nie moga a Znicz ma szanse awansowac do Ekstraklasy ?

Majkel - 5 kwietnia 2009, 20:58:18 - 83.6.40.18
Jak dla mnie Znicz już teraz powinien szukać wzmocnień na Ekstraklasę.

Darman - 5 kwietnia 2009, 21:03:38 - 83.24.30.115
Dziś opole pokazało gre z A-klasy... obrona Częstochowy na 25tym metrze i pałowanie piłki na osamotnionego Charliego który darł się jakby go ze skóry obdzierali symulując faule... ot "festiwalowy honor opolski"...

Szpenio_WP - 5 kwietnia 2009, 21:08:36 - 83.1.16.52 (10.8.5.221)
Bardzo mi sie potobaja wsystkie komentarze oprucz kibica z opola...w zeszły weekend jak znicz wygral z Wisła to kazdy jezdzil po druzynie z Pruszkowa...Pewnie nie dlugo jakis zazdrosnik zacznie nam wytykac walkowery i ze druzyny z pokroju Znicza powinny tułac sie po I i II lidze...

L - 5 kwietnia 2009, 21:12:34 - 89.77.53.72
Brawo Znicz za dobrą passę.Chałas rulezzz!!!

ssss - 5 kwietnia 2009, 21:13:39 - 194.183.32.12
No Najlepiej to napastników szukać bo jak chalasa wezmą do (L)EGII to będą znów problemy . Jestem z Pruszkowa i cieszę się że tu mieszkam bo coś się zawsze dzieje kiedys awans Znicz Basket Pruszkow w koszykówkę do ekstraklasy sezon temu w piłke nożną zniczowi zabrakło 1 pkt ;/ do awnsu Pts Lider Pruszków pozdro dziewczyny awans do ekstraklasy a zniczowi powinno się udać jak liderkom Pzdr dla normalnych kibiców a zwłaszcza dla Olimpi Elbląg Legiaa Warszawa Zagłębie Sosnowiec Juventus jakiemuś zespołowi z Angli no i Pogoni Szczecin PZDR

AnB_Widzew - 5 kwietnia 2009, 21:16:10 - 85.89.170.5
brawo Znicz! teksty o Waszym awansie identyczne jak rok temu o Piaście ;) . a prawda jest taka, ze awansowali i pewnie nie spadną...

Borian Zni - 5 kwietnia 2009, 21:25:09 - 217.153.99.185
Do zakończenia rundy jeszcze trochę zostało i nie wiadomo kto awansuje, więc bym się wstrzymał z szukaniem wzmocnień na obecną chwilę.Odra w dzisiejszym meczu starała się jak mogła żeby gola strzelić i parę razy zabrakło kilku centymetrów, widać było że chcą ale do końca może nie wiedzieli jak to zrobić.Dziś Znicz w przeciwieństwie do dwóch poprzednich meczów w drugiej połowie nie ograniczył się do obrony co zaowocowało 2 bramką a Kubicki nie zapomniał jak w meczu z Wisłą Płock zrobić wcześniej zmian.
Z całej trójki zmienników chyba najlepiej wypadł Pepe Samba Ba - zabrakło paru centymetrów do gola z wolnego, jeszcze będzie z niego pożytek

MKS - 5 kwietnia 2009, 21:39:49 - 83.24.33.147
ssss, na szczęście Chałas jest zawodnikiem Znicza, rozwiązał kontrakt z Legią za porozumieniem stron.

ssss - 5 kwietnia 2009, 21:44:45 - 194.183.32.12
no ale jak dostanie jakis konkretny konkrakt ja np. Majewski Lewandowski Zawistowski Lewczuk te 4 osoby są w Ekstraklasie Majewski jak by wrócił do Znicza był by git bo sie tam tylko męczy w okropnej Poloni

Borian Zni - 5 kwietnia 2009, 21:45:44 - 217.153.99.185
Do "ssss" nie sądzę żeby Chałas tak szybko do Legii wrócił, spójrz na Paluchowskiego mecz ligowy grzeje ławę albo wchodzi w końcówce, jak Legia przejdzie Stal Sanok to pewnie będzie co najwyżej zmiennikiem Tekesura w pucharze, dlaczego?? bo Urban najwidoczniej nie lubi grać 2 napastnikami,więc pewnie Paluch po części pluje sobie w brodę że nie został w Zniczu gdzie miał pewne miejsce w wyjściowej 11-ce. Co do pozdrowień to nie będę komentował

zygi - 5 kwietnia 2009, 21:46:48 - 212.201.86.211
Wiedzieliscie, ze Znicz od od 12-stej kolejki jest niepokonany? To nie przypadek...

C - 5 kwietnia 2009, 22:01:45 - 83.24.48.237
az dziwne, ze jeszcze nikt nie zarzucil Zniczowi, ze na meczu tylko 2000 osob ;)
Teraz mecz z Warta on bedzie arcy wazny dla nas, pokaze czy mamy szanse na awans czy nalezy o tym zapomniec i spokojnie promowac pilkarzy, bo ja patrze na Lewandowskiego (choc przez niego nie awansowalismy w zeszlym sezonie ale i dzieki niemu w ogole taka szanse na awans mielismy) w Lechu z wielka przyjemnoscia, taki Zawistowski tez potrafi pokazac co potrafi. A u nas i tak zawsze znajduja sie nastepcy za co chwala dzialaczom.

jakubek - 5 kwietnia 2009, 22:04:46 - 83.238.240.2
do papa nie z odra tylko z jastrzebiem katowice mialo walkower

pawian5 - 5 kwietnia 2009, 22:07:07 - 77.253.255.78
do papa: Podbeskidzie dostało walkowera za mecz z Wisłą, który i tak wygrało, więc nic to nie zmieniło.

1906 - 5 kwietnia 2009, 22:07:45 - 193.151.48.247
Brawo, brawo Znicz! Oby tak dalej, awans musi być.
Pozdro z Sosnowca!

obiektywny - 5 kwietnia 2009, 22:08:00 - 89.78.208.160
Smialiscie sie z Charliego a krecil cala obrona Znicza a niby tacy doswiadczenie.Taka prawda... Felek-szacunek charowal na dlugosci calego boiska grajac za pomocnikow srodkowych i czesto obroncow co w przypadku napastnika jest co najmniej dziwne...ale podziw pełen.Mysle ze jakby zmierzyli kilometry zrobione przez blok pomocy + Felek (bo Chałas raczej z przodu) to wyszlo by ze biegaja oni 3 razy wiecej od obroncow.Fakt ze Znicz traci malo bramek to w duzej mieze zasluga wlasnie drugiej lini + wiadomo i samych obroncow. Oby tak dalej HEj Znicz

mKs - 5 kwietnia 2009, 22:16:45 - 77.100.56.193
korona

bartusa - 5 kwietnia 2009, 22:19:30 - 71.194.232.165
Po co wy gracie jak kibicow na ekstraklase nie macie ani stadionu chyba ze wam mafia zbuduje heheheh !!! RTS

Borian Zni - 5 kwietnia 2009, 22:20:40 - 217.153.99.185
Aż trochę dziwnie to wyglądało że Charli prawie się nie przewracał, choć dwa razy padł bez niczego, techniki trochę nabrał to i kręcił obroną a poza tym jest szybki w nogach Jakby w Zniczu był jeszcze jeden taki Feliksiak tylko typowo w pomocy to było by dobrze Co do ilości widzów na meczu, to już chyba powoli ludzie zaglądający tu i nie tylko tu wiedzą że więcej trybuna nie pomieści i już odpuszczają sobie komentarze na ten temat

Mikke - 5 kwietnia 2009, 22:21:54 - 83.6.40.18
Z dobrego żródła wiem, że do kiedy na Ł3 jest Pan Trzeciak, Chałas na pewno tam nie wróci (pytanie jest tylko czy ktoś by go w Legii chciał).

FXfx - 5 kwietnia 2009, 22:25:28 - 80.51.185.8
Lećcie w otchłań gminnej kopaniny opolscy wielbiciele swastyk.

Leron - 5 kwietnia 2009, 22:25:57 - 83.24.42.149
Kolejny krok w stronę ekstraklasy obiektywny Felek zawsze pracuje ciężko ale Chałas także co bardzo mi się podoba :D dzięki nim i prawie zawsze dobrze ustawionemu środkowi pomocy czesto udaje się odzyskać szybko piłkę obrona zagrała dobrze ale za bardzo dałą sobą kręcić Bieniu jak zwykle na swoim niezwykle wysokim poziomie :D po pierwszych 2 meczach w których Znicz grał tylko 45min teraz postanowił rozegrać pełny mecz co cieszy widać że się rozkręca :D Teraz to inni muszą wygrywać i nas gonić ;)

as - 5 kwietnia 2009, 22:55:49 - 85.89.190.79
Opanujcie się, W tym meczu Znicz mógl sobie dopisac punkty przed meczem, Odra jest słabiutka. Wiadomo było, że wygraja.
Prawdziwa gra zacznie sie za kilka tygodni gdy Znicz bedzie grał ze z cała pierwsza 6-ką w tabeli.

Do Majkel - 5 kwietnia 2009, 23:59:19 - 87.105.238.66
Tak, na pewno tam są ludzie którzy chcą awansu Znicza. Zwłaszcza te 2 tys. kibiców...
Gratulacje dla klubu z Pruszkowa. Fajnie by bylo jakby awansowali. Oprócz nich jeszcze Podbeskidzie i Zagłębie. Z miedziowymi będzie gorzej, bo mają trenera od w-fu. Czas pokarze.

leg - 6 kwietnia 2009, 0:12:40 - 89.75.161.157
bravo znicz,znacie kasie krynska z pruszkowa?

SzpenioWPR - 6 kwietnia 2009, 0:16:18 - 83.1.16.52 (10.8.5.221)
dzis nie ma napinaczy :D i dobrze bo to juz nudne gadac co mecz to samo...zobaczymy jak jutro Widzew,dolcan nie zle sobie radzi w tej rundzie. szkoda ze Pape Samba Ba sie sypna tego wolnego,podziekowal by Odrze ze oddala go nam :D

kirkor - 6 kwietnia 2009, 0:28:08 - 95.160.202.40
Ile Odry w Pruszkowie?

Kocunio - 6 kwietnia 2009, 0:51:52 - 83.24.50.142
Okrągłe 0

Borian Zni - 6 kwietnia 2009, 6:44:08 - 217.153.99.185
Ktoś chyba pomylił naszą klasę z 90minut:/
Odry zero, chyba że ktoś był incognito ale raczej nie było nikogo.
Nie powiedziałbym że Znicz mógł sobie przypisać 3 punkty za Odrę, gdyby nie Bieniek to na bank byłoby na początku meczu 1:0 ale dla gości.
As masz racje co do tego że gra dopiero się zacznie, chłopaki wchodzą powoli w rytm meczowy i pojedynki między Zniczem a drużynami z czuba tabeli będą bardzo interesujące.
Z Pruszkowskim pozdrowieniem

Opole - 6 kwietnia 2009, 7:53:23 - 83.24.49.27
Chałas do Legii nie wróci, chyba że Znicz go sprzeda.......on rozwiązał kontrakt z Legią za porozumieniem stron.
Dał w buzię jednemu ze starych i nie widzieli go w Legii, ale on nawet nie miał pewnego miejsca w Młodej Legii o poziomie najwyżej IV ligi.......
Ja naprawdę nie wiem jak oni to robia w tym Zniczu? sprzedali pół składu; płacą zawodnikom mało,kontrakty jedne z najniższych w lidze, budżet niski.......zawodnicy niechciani w innych klubach w Pruszkowie nagle wypływają!!!!
Trochę przypomina mi to Odrę Wodzisław

Pruszków - 6 kwietnia 2009, 8:05:31 - 85.128.61.18
Wbrew pozorom trudny i ważny mecz. Wiadomo jak gra się z przeciwnikami z dolnej połówki tabeli... Odra wcale źle nie prezentowała się. 5 punktów przewagi nad trzecią drużyną to nie mało. Pozwala to na poniesienie dwóch porażek w najbliższych meczach z czołówką (trudne spotkanie w Poznaniu, potem Motor i się zacznie....). Jeżeli z Koroną i Zagłębiem będą pozytywne wyniki (za takie uznam remisy) to sam zacznę poważnie myśleć o awansie :D Pozdrowienia dla normalnych i obiektywnych kibiców z całej Polski!

rR - 6 kwietnia 2009, 8:48:11 - 217.153.32.20
Dla Chałasa jesień była pierwszą rundą od dawna bez urazów, po ponad rocznej przerwie, więc nie dziwne że nie błyszczał.Ale kto ogladał mecze widział, że ma gość potencjał. Wzrost, siła, dobra gra głową i niezła technika - te rzeczy rzadko idą w parze.

papa - 6 kwietnia 2009, 10:31:15 - 149.254.49.78
do jakubek....ja jak cos napisze to sprawdzam, nie pisze tylko by napisac "GKS Katowice 3-0 (wo) Odra Opole 16 sierpnia, 17:00 / w drużynie Odry wystąpił nieuprawniony do gry Charles Uchenna Nwaogu". do pawian5: chlop zawinil cygana powiesili, a no nic nie zmienilo oprocz tego ze to wina dzialaczy Wisly a nie Podbeskidzia czy Znicza.

C - 6 kwietnia 2009, 10:36:10 - 83.24.24.196
Chalas wreszcie zaczal grac w pilke nozna a nie czekac tylko na podanie i gnac ile sil do przodu nie widzac nic innego na boisku.
Mozna powiedziec, ze teraz zostal prawdziwym pilkarzem, bardzo przypomina gra Lewandowskiego a moim zdaniem ma troche lepsze warunki.

SportFan - 6 kwietnia 2009, 13:33:26 - 85.89.183.28
kibic z op - przestań pierniczyć o honorze, gdyby twój klubik miał dostać 9 pkt. w prezencie to byś sikał ze szczęścia. Widać, że jesteś na tym samym poziomie co ludzi mówiący, że kibice(!?) Widzewa nie mają honoru bo PKOl unieważnił nam degradację. Ta sama beczka... Co do Znicza - nie ma się co napinać, grają jeszcze z Koroną, Zagłębiem, WIDZEWEM, Podbeskidziem, Flotą i jeżeli w tych spotkaniach zdobędą chociaż 10 pkt to już będzie bardzo dobrze. Widzew zagrał już z Flotą(wyjazd), Zagłębiem(dom) i Koroną(wyjazd) i zdobył 5 pkt, szczerze mówiąc nie sądzę aby Znicz mógł ugrać więcej. Awansuje Widzew, Korona i... normalnie bym napisał Zagłębie ale patrząc na padake jaką grają to postawie na Podbeskidzie

Leron - 6 kwietnia 2009, 14:37:40 - 83.24.47.20
patrząc na formę zespołów(może poza Widzewem przekonamy się dziś) to nie my gramy z nimi tylko one z nami :P Widzew "najłatwiejsze" ma za sobą teraz będą musieli pokazać że będą potrafili gryźć trawę przez 90minut ;) 5 cieżko zdobytych pkt w czołówką można stracić w 2 meczach z dołem tabeli :|

maślak - 6 kwietnia 2009, 14:40:06 - 79.162.44.140
Brawo ZNICZ!!!!!!!!! Jeszcze tak dalej i kto wie może już ekstraklasa czeka

lechu - 6 kwietnia 2009, 16:36:04 - 91.200.36.10
Hmmm poczekajcie w Pruszkowie na mecze z czolowka.
Korona , Zaglebie , Podbeskidzie i Widzew juz troche sie przetasowaly pomiedzy soba meczami.Tylko Znicz gra ze slabymi.pozyjemy zobaczymy.Moim zdaniem Znicz nie awansuje w tym sezonie wejda Widzew , Zaglebie i Podbeskidzie.

df - 6 kwietnia 2009, 17:46:23 - 83.24.29.201
Tylko że ta czołówka nie zachwycała ostatnio nawet w meczach z tymi teoretycznie słabszymi przeciwnikami. Do ekstraklasy być może awansują bezpośrednio 3 drużyny (bez rozgrywania baraży - degradacja Jagi).

sec - 6 kwietnia 2009, 17:58:23 - 79.175.219.236
Pape Samba Ba do przodu !! Nie daj się !
Pozdr!

Majkel - 6 kwietnia 2009, 18:50:59 - 83.24.14.211
Urban był na meczu. Ciekawe kogo oglądał.

:) - 6 kwietnia 2009, 19:36:15 - 194.169.228.3
może Chałasa w Legi już plują sobie w brodę...

DARIO - 6 kwietnia 2009, 19:44:28 - 85.28.152.50
kubicki wie jak kupić mecze.

op - 6 kwietnia 2009, 20:46:23 - 79.162.125.112
http://www.youtube.com/watch?v=_dq-7J7MZO8

BillyJean - 6 kwietnia 2009, 22:16:22 - 83.24.14.80
Przed nami jeszcze tyle meczy, wszystko może się zmienić, Znicz pewnie spadnie z pozycji lidera, no chyba, że wierzymy w cuda i to, że będziemy wygrywać wszystkie mecze, jeszcze się wszystko może zdarzyć i nie wiadomo czy taki Widzew czy Zagłębie wejdzie do Ekstraklasy. Wszystko okaże się w praniu, nie ma co gdybać.

kubik - 7 kwietnia 2009, 7:29:34 - 217.79.147.123
A gdzie napinki że na liderze tylko 2 tys?ze nie przyszło 10 tys ludzi na stadion który ma pojemność 2 tys?słucham napinaczy!

Kibic - 7 kwietnia 2009, 9:13:09 - 83.24.37.137
U nas było 2000 tysiące i trybuna pełna a na Widzewie - 5800 tysięcy ludzi, i połowa trybuny pusta. ;] I gdzie Ci wasi kibice? Przecież Widzew, to taki klub z tradycjami i historią, a tu proszę.

df - 7 kwietnia 2009, 11:40:55 - 83.24.37.165
Przypomnę, że niegdyś na meczu z Groclinem na Zniczu było 4 tys. ludzi. Wtedy Znicz mógł sobie pozwolić na prowizorkę, gdyż grał na niższym szczeblu rozgrywkowym (wpuszczono ludzi na wał ziemny). Teraz klub nie może sobie pozwolić na rzucanie zbyt dużego nadkompletu, po wybudowaniu drugiej trybuny na mecz z czołowymi klubami spokojnie przychodziłoby po 4-5 tys. ludzi. Niby nie dużo, ale zobaczcie sami ile ludzi przychodzi na Craxę, Polonię W., czy nawet taką protestującą Legię.

KKK45 - 8 kwietnia 2009, 19:37:57 - 84.10.126.83
Znicz i tak nigdy nie osiagniesz tego co MY! Nasza Historia nie zginie,a wasza nie zdazy byc napisana!!! OKS&WZL&PB

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas