[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


21 kwietnia 2009, 19:22:28 - MichalMKS
PE: Odra 0-0 Bełchatów

W pierwszym półfinałowym spotkaniu Pucharu Ekstraklasy Odra Wodzisław Śląski bezbramkowo zremisowała na własnym boisku z GKS-em Bełchatów.

W pierwszej połowie żadna z drużyn nie potrafiła sobie stworzyć klarownej sytuacji do zdobycia bramki. W 2. minucie okazji bramkowej nie umiał wykorzystać Piotr Bagnicki, a tuż przed przerwą Daniel Rygel niecelnie uderzył piłkę zza pola karnego.

W 52. minucie futbolówka po uderzeniu Janusza Dziedzica uderzyła w słupek bramki strzeżonej przez Adama Stachowiaka. W 80. minucie Maciej Małkowski dograł piłkę z lewej strony do Marcina Malinowskiego, ale zawodnik gospodarzy uderzył obok bramki.

21 kwietnia 2009, 17:30 - Wodzisław Śląski
Odra Wodzisław Śląski 0-0 GKS Bełchatów

Odra: 12. Adam Stachowiak - 26. Robert Kłos (46, 16. Jacek Kowalczyk), 9. Marcin Malinowski, 30. Krzysztof Markowski, 23. Łukasz Pielorz - 22. Daniel Rygel (69, 15. Marcin Kokoszka), 4. Szymon Jary (46, 21. Sławomir Szary), 8. Piotr Gierczak (77, 6. Jan Gruber), 19. Maciej Korzym (46, 14. Maciej Małkowski), 11. Marcin Wodecki - 18. Piotr Bagnicki (61, 20. Tomasz Moskal).

Bełchatów: 27. Krzysztof Damian Kozik - 14. Mate Lacić, 6. Edward Cecot, 28. Marcin Drzymont (42, 16. Artur Marciniak), 4. Jacek Popek - 23. Tomasz Wróbel, 20. Patryk Rachwał, 5. Janusz Gol, 11. Janusz Dziedzic, 30. Bartłomiej Chwalibogowski - 7. Ihor Mihałewskyj (78, 17. Marcin Sobczak).

żółte kartki: Rygel, Małkowski - Lacić, Gol.

sędziował: Mariusz Złotek (Stalowa Wola).
widzów: 1200.

Spotkanie rewanżowe odbędzie się 28 kwietnia o godz. 17:30 w Bełchatowie.

Puchar Ekstraklasy - wyniki, strzelcy, terminarz

  - 21 kwietnia 2009, 19:23:04 - *.chello.pl
Odra I liga.

Emigrant - 21 kwietnia 2009, 19:23:22 - *.cable.casema.nl
Korona Kielce Forever!
pierwszy!

asd - 21 kwietnia 2009, 19:24:44 - *.chello.pl
Moj Boże, to był półfinał? :O
mam nadzieje ze Wodzisław spadnie w końcu z tej ligi, bo zal patrzec na ich gre i 'stadion'

Tomek - 21 kwietnia 2009, 19:24:50 - *.alfanet24.pl
Szkoda że słupek :/

neuro - 21 kwietnia 2009, 19:24:59 - *.konin.mm.pl
mecz traginczy.

przemq1911 - 21 kwietnia 2009, 19:25:07 - *.25.65.58
Poziom meczu - żenada...
ONLY KSP

goral - 21 kwietnia 2009, 19:25:08 - *.centertel.pl
ale szybko wynik podaliscie pozdrawiam 90 pl

Alan_Odra - 21 kwietnia 2009, 19:28:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
ilu bylo kibicow ??? mam nadzieje ze byl komplet w koncu to polfinal, nie ma mnie teraz w Wodzislawiu dlatego nie moglem byc na meczu

  - 21 kwietnia 2009, 19:29:09 - *.chello.pl
Kibiców ok. 300

Strain - 21 kwietnia 2009, 19:29:31 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Alan_Odra:
Nie wiem czy robi sobie napinkę, ale kompletu nie było. Cała prosta, którą się ogląda w czasie transmisji była puściutka.

john - 21 kwietnia 2009, 19:36:59 - *.chello.pl
ten mecz poziomem niczym sie nie roznil od 2 ligi...MKS!!!!!odra do I ligi

Bobo - 21 kwietnia 2009, 19:39:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
proszę mnei odbanować to będę już pisał, że jesteśce szybcy !

FAN - 21 kwietnia 2009, 19:49:46 - *.dolsat.pl
Ile zmian można przeprowadzic podczas meczu Pucharu Ekstraklasy? Dlaczego zespół z Wodzisławia przeprowadził ich aż 6? Czy czasem nie zostanie przyznany drużynie z Bełchatowa walkower za tak dużą liczbe zmian?

aaa - 21 kwietnia 2009, 19:56:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piękny to będzie dzień gdy Wodzisław i Bełchatów spadną z Ligi... Nie dla wiosek w Ekstraklasie...

seba - 21 kwietnia 2009, 20:07:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
''Cała prosta, którą się ogląda w czasie transmisji była puściutka. ''
bo była zamknięta?

tomaszzz - 21 kwietnia 2009, 20:07:48 - *.219.146.194.generacja.pl
aaa 100 % poparcia i jeszcze Cracovia ze stadionem zabytkiem i garstka kibicow

WKS! - 21 kwietnia 2009, 20:13:49 - *.chello.pl
Najlepiej żeby w lidze grały same metropolie i co tydzień będziemy mieli "supermecze" Legia - Lech - Wisła, które zazwyczaj kończą się remisami albo 1:0. Albo zróby lige dla 3 drużyny Wisły, Legii i Lecha i niech sobie grają. Puknijcie się w czoło!

ab - 21 kwietnia 2009, 20:16:53 - *.adsl.inetia.pl
Na wstepie powiem ze nie jestem kibicem Odry.Jezeli wrzucacie Wodzisalw do jednego worka z Cracovia i Piastem(chodzi tu o garstke kibicow) to niezapominajcie tez o Belchatowie

do ab - 21 kwietnia 2009, 20:25:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
jesli mowicie a garstce kibicow to proponuje wrzucic jeszcze legie. A tak na powaznie, bede nowe stadiony to i beda ludzie przychodzic na mecze

zdzichu - 21 kwietnia 2009, 20:25:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem o co Wam chodzi z Piastem i garstką kibiców?Na meczach komplet zawsze bo więcej nie może wejść a byłoby co najmniej 8 tysięcy,i tak ludzie przechodzą przez płot.Na meczu z Górnikiem 5 000(nie dało się więcej wpuścić,mnóstwo policji) z Lechem 5 500 i z Legią również 5 500

Giziu - 21 kwietnia 2009, 20:26:38 - *.nj.pl
Troszkę smutne jest rozgrywanie meczy dla garstki działaczy. I kolegów z rezerwy. Puste trybuny jak by Odra miała zamknięty stadion dla kibiców. Kibiców to może za duże słowo.

stewanikie - 21 kwietnia 2009, 20:34:22 - *.177.36.10
Tey Giziu a w pipę bys nie chial

Giziu - 21 kwietnia 2009, 20:46:55 - *.nj.pl
do stewanikie. Nie napinaj się. Malutki.

b-b - 21 kwietnia 2009, 20:47:56 - *.leon.com.pl
kibiców 1500 mecz słaby ,

arkoholik - 21 kwietnia 2009, 20:52:19 - *.chello.pl
jutro bedzie dobra piłka we wrocławiu bo to to bez kitu plakać się chce :/

KSG - 21 kwietnia 2009, 20:56:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tooooooooooomasz Moooooooooooooskal!

b-b - 21 kwietnia 2009, 21:06:53 - *.leon.com.pl
do ksg oddamy moskala za darmo a nawet doplacimy biercie go

Kibic - 21 kwietnia 2009, 21:08:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibiców 1500

On - 21 kwietnia 2009, 21:09:11 - *.welnowiec.net
Takie drużyny jak Pogoń,GKS K-ce,Widzew,Korona powinny grać w ekstraklasie zamiast takich wiosek jak Wodzisław,Bełachatów itp

WKS - 21 kwietnia 2009, 21:26:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Wiec niech te drużyny udowodnią swą wyższość i niech awansują. Czemu narzekacie że mało kibiców przychodzi na mecze o PE? skoro dla prawie wszystkich klubów to puchar o pietruszkę? I czemu się dziwicie że taki jest półfinał? Wywalczyli to na boisku, więc zasłużyli na grę w półfinale, a że mecz był jaki był to już inna historia.

rrrr - 21 kwietnia 2009, 21:26:53 - *.leon.com.pl
po co dla bijatyk chamstwa i zamykania stadionów ! . /Wtedy nikt nie będzie inwestowal w Polski fudbol .

zygi - 21 kwietnia 2009, 21:29:06 - *.dhcp.studentenwerk-bielefeld.de
Sory ale Wodzislaw to miasto, a wokol mniego jest wiele malych miasteczek, wiec mozna powiedziec, ze nalezy do malej metropolii, wiec wybaczcie... A tak wogole to mecz byl slaby, ale Odra dotarla minimum do polfinalu a gdzie sa wasze druzyny?? Jestescie zalosni... Zazdrosc was zrzera

hahah - 21 kwietnia 2009, 21:32:27 - *.bielskobiala.vectranet.pl
mecz był tak pasjonujący ze mi się kimnęło haahah

Znicz - 21 kwietnia 2009, 21:34:17 - *.gprs.plus.pl
Jaki Puchar taki mecz już dawno napisałem ,że ten puchar powinien byc rozgrywany na obcych boiskach czyli Legia powinna grać w Elblągu bądz w Kwidzynie Lech w Pile Arka w Koszalinie, Lechia w Słupsku Malborku ŁKS we Włocławku Widzew w Grudziądzu ot taka promocja ekstraklasy stadiony pełne wydarzenie dla miast,gdzie ekstraklasy nie ma.

johny - 21 kwietnia 2009, 21:35:00 - *.ssp.dialog.net.pl
On: GKS Katowice? Nie wygłupiaj się... więcej ludzi jest właśnie w Bełchatowie i Wodzisławiu hehe

matrix - 21 kwietnia 2009, 21:50:58 - *.netcorp.pl
A ODRA i tak zostanie w ekstraklasie zesrajcie się wszyscy w Polskim bagnie!!!!!!!!!!!!!!!!!

johny - 21 kwietnia 2009, 21:51:42 - *.ssp.dialog.net.pl
do ab: Po pierwsze nie trawię Ruchu, zaś nie przypuszczam, aby mieli kompleks GieKSy... Kibiców więcej, klub starszy, z tradycjami, z mistrzami i w Ekstraklasie... Sorry, ale GieKSie chyba nikt nie zazdrości, bo po prostu nie ma czego. Pzdr

09 - 21 kwietnia 2009, 21:52:27 - *.toya.net.pl
WOJEWODZTWO POMORSKIE
Ekstraklasa: Arka, Lechia Gdańsk
1 liga: -
2 liga: -
Piłkarska pustynia...
SKS Polonia Gdańsk?

znicz - 21 kwietnia 2009, 22:12:23 - *.gprs.plus.pl
Dlatego właśnie może jakby Arka zagrała w Tczewie, Lechia w Malborku i przyszłoby dużo ludzi może ktoś zainteresowałby się futbolem SPONSOR bo warto może nie wielkie tradycje są,ale są Gryf Słupsk,Wisła Tczew Unia Tczew,Pomezania Malbork na gruzach Nogatu,Chojniczanka,Pogoń L,Bałtyk Gdynia jeszcze nie tak dawno do tego grona należała Olimpia Elbląg lecz teraz to inne województwo i kibicowsko też zostawiła ich daleko z tyłu ,ale to juz bardzo dawno temu.Może region przestałby być piłkarską pustynią pomorze to jest pustynia od Odry do Nogatu.

Strain - 21 kwietnia 2009, 22:13:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Do Znicz:
Pełne stadiony? Widzieliśmy jak skończyła się organizacja Superpucharu Polski między Wisłą Kraków, a Legią Warszawa w Ostrowcu. Pełny to stadion wtedy nie był, a przyjechały tam dwa (obok Lecha) najlepsze kluby. Do tego ranga wyższa.

cybuh - 21 kwietnia 2009, 23:15:15 - *.icpnet.pl
Od ilu lat już ta Odra się trzyma w ekstraklasie,ciekawe kiedy skończą się pieniądze na "prezenty"

Pech - 21 kwietnia 2009, 23:38:57 - *.chello.pl
13 sezon Odry w Ekstraklasie...ostatni!

09 - 21 kwietnia 2009, 23:58:31 - *.toya.net.pl
W Tczewie jest problem dwóch klubów. Miasto liczy 60 000 mieszkańców, to za mało na dwa zwalczające się kluby.
W Starogardzie upadła Wierzyca, powstał nowy twór - KP Starogard.
Może drugi klub z Gdańska chociaż do II ligi? Gedania? Polonia?
WOJEWODZTWO WIELKOPOLSKIE - pilkarska pustynia 2
Ekstraklasa: Lech
1 liga: Warta, Tur Turek
2 liga: Jarota, Nielba
Konin (Górnik)? Kalisz (KKS)? Ostrów Wlkp. (Ostrovia)? Piła (Polonia w B-klasie)? Leszno (Polonia)? Gniezno (Mieszko)?
Inna sprawa, wiele klubów o nazwie Polonia ;)
Polonia Warszawa (druga siła miasta)
Polonia Bytom (1)
Polonia Gdańsk (2)
Polonia Bydgoszcz (2)
Polonia Leszno (1)
Polonia Piła (1)

Lubin'07 - 22 kwietnia 2009, 0:12:49 - *.ssp.dialog.net.pl
Co wy chcecie od Odry Wodzisław ? Oderka to spoko klub.Przyzwyczaiłem się do Ekstraklasy z Odrą i jest OK.Właśnie to jest piękne jak czasami faworyzowany klub np.Wisła,Legia jedzie do Wodzisławia i wyjeżdża bez punktów Ponadto Odra W.nie jest wymieniana wśród nazw drużyn podejrzanych o korupcję czy inne afery.Z Odry wyszło sporo dobrych zawodników(np.Chałbiński,Chmiest)Pozdrowienia od kibica Zagłębia z Lubina !

znicz - 22 kwietnia 2009, 0:23:55 - *.gprs.plus.pl
Nic nie chcemy tylko ktoś moze mi wytłumaczyć dlaczego Odra skoro do tej rzeki 20km i czy to prawda,że klubem resortowym miał być najpierw zamiast Zabrza Górnik Radlin,co z Górnikiem Pszów i Naprzodem Rydułtowy czy oni maja kibiców bo to wszystko w 70 latach połączono w Wodzisław Śląski,czy juz się rozdzielili.

do znicz - 22 kwietnia 2009, 0:32:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
tu nie chodzi o rzeke tylko o chorobe ;) tak ciezko pozbyc sie Odry z Ekstraklasy jak odry z chorego pacjenta

Arkan - 22 kwietnia 2009, 0:32:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rozgrywki Pucharu Ekstraklasy nie cieszą się zainteresowaniem bo o ile pamiętam stowarzyszenia kibiców postanowiły objąć je bojkotem. Pozatym mecze odbywają się w niekorzystnych terminach co równierz ma niemały wpływ na frekwencję. Co się zaś tyczy frekwencji na meczach w Polsce to Odra wcale nie wypada najgożej. Na tym samym wózku jadą Pasy,Konwiktorska,Bełchatów czyli średnio po 3.000 na mecz. Co się zaś tyczy Gdyni,Gdańska,ŁKSu to jest przecież podobnie,niewiele więcej. W Gliwicach jest narazie moda na Piasta ale to przeminie. Odra miała kiedyś frekwencję 7.000-8.000 na mecz! Kiedy to było? W pierwszych latach gry w I lidze vel Ekstraklasie. Tak samo miał Bełchatów i Grodzisk gdy walczyli o mistrza, że o Ostrowcu Św. nawet nie wspomnę. Tam to było zainteresowanie.Miasteczko małe i biedne a ludzie wypełniali stadionik KSZO do ostatniego miejsca.Obecnie najlepszą frekwencję ma Górnik. Ciągle w dole tabeli i ciągle komplet na Roosvelta! Ciekawe czy gdyby Leszek i Wisełka zajmowały spadkowe miejsca w lidze to też była by taka publika jak w Zabrzu?

znicz - 22 kwietnia 2009, 0:42:29 - *.gprs.plus.pl
Arkan jak Lech grał 2 lidze jeszcze nie tak dawno to od 9 do 15 chodziło.

Lubin'07 - 22 kwietnia 2009, 0:53:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Znicz: -Pytasz ,dlaczego Odra skoro do tej rzeki z Wodzisławia jest ok.20 km.A ja się zapytam ,-dlaczego Znicz,skoro nigdy nie było tam Olimpiady,a sponsorem tez chyba nie jest żaden producent zniczów stawianych na cmentarzach...PS.A tak a propo's gratulacje za dzisiejszą wygraną w Kielcach! Liczę ,że razem ze Zniczem awansuje Zagłębie -chociaż w tej rundzie gra bardzo słabiutko.Pozdro z Lubina

znicz - 22 kwietnia 2009, 1:11:14 - *.gprs.plus.pl
A kto Ci Lubin 07 powiedział,że kibicuje jakiemuś Pruszkowowi jest Znicz Biała Piska Jarosław,a ty kibicujesz komu Zawiszy Lubin i po co ten atak za co i komu gratulujesz dla mnie wygrana tej ekipy porażka po co oni graja jak fan clubem L się stali i swoich kibiców nie mają wolę Odrę ale Opole olimpiada była w Pruszkowie matematyczna,z języka polskiego popytaj kolego z odległego Lubina uczniów z tego miasta co do fabryki zniczy to pewnie jest jakaś wytwórnia

Arkan do Z - 22 kwietnia 2009, 1:26:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam się z Tobą w 100% ale jaką frekwencję miał Lech gdy z I ligi spadał do drugiej. Ilu fanów przychodziło na Bułgarską gdy Lech w II lidze po spadku stawiał pierwsze kroki.

ODRA - 22 kwietnia 2009, 1:34:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przed wojną w powiecie wodzisławskim dominowali polacy ale w Wodzisławiu niemcy. Polska mniejszość by się zjednoczyć i scalić założyła sobie klub KS Odra. Nazwa bierze się z konfliktu o granice zachodnią. Szwaby chciały mieć cały Śląsk i Wielkopolskę (Wartland) a Polacy by granica biegła na Odrze-z tąd nazwa. Klub oficjalnie powstał w 1922 roku. Piłsudski przyjechał do Rybnika i krzyżami Virtutti Militari odznaczał powstańców ( w tym z Wodzisławia ) ale są dokumęty że klub istniał już w 1921. Jeszcze przed wojną przemianowano go na KS Młodzież Powstańcza Wodzisław.

Lubin'07 - 22 kwietnia 2009, 2:23:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Więc ,dlaczego Znicz Jarosław? skoro olimpiada matematyczna była w Pruszkowie...Oczywiście pisze sobie tu nieco żartobliwie,aczkolwiek jestem ciekaw co niektórych nazw klubów.Wcale nie zamierzałem Cię atakować,po prostu chciałem rozwinąć nieco temat nazw klubów.Pozdrawiam Znicz Biała Piska i życzę samych zwycięstw!

BISHOP - 22 kwietnia 2009, 2:30:29 - *.40.25.53.sub.mbb.three.co.uk
Odra Wodzislaw-klub o wspanialej historiii wielkich tradycjach.

adam81w - 22 kwietnia 2009, 5:28:53 - *.skynet.net.pl
@Fan
tak w PE można dokonywać 6 zmian ale 3 muszą być zrobione w przerwie.
PS Wstyd, że tak mało kibiców przyszło na półfinał co by nie było pucharu.

mks -iaj - 22 kwietnia 2009, 8:18:54 - *.leon.com.pl
Płaczecie o frekfencje a na jesień na meczu z Legią 7000 z górnikiem 9000 Wisłą 6000 to jest mała frekfencja na legie tylu nie chodzi . Odra od zawsze była Odrą 1922 rok i jako pierwsza tak sie nazywała reszta to kopie i tak jest bedzie zawsze .Pomimo walki tylko o utrzymanie zawsze ma swychwiernych kibiców mając tyte kasy co GKSB-ow czy Zaglębie Lubin piszę bo wielkoscia podobne miasta choc wodzislaw kilka lat temu 156 000 to napewno miałby ma wiekszą frekfencje a co byłoby gdyby walczyli o maistra czy puchary Uefa 12000 choc tyle na nasz stadion nie wejdzie rekordem był mecz z Legią gdzie było 9500 .

Dunaj - 22 kwietnia 2009, 9:33:07 - *.tpgi.com.au
Sami przeciw wszystkim !!
p.s mamy was w dupie i na przekor wszystkim zostajemy w Ekstraklasie !!

cichy - 22 kwietnia 2009, 9:41:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na przekór wszystkim - Odra nie spadnie, bo gdyby brać frekwencję to i by Cracovia, Polonia W-wa i Piast Gliwice nie mieli by czego szukać w ekstraklasie. A tym wszystkim, którzy odmawiają maluczkim grać w najwyższej klasie rozgrywkowej mówią "kij wam w ucho".

Widz TV - 22 kwietnia 2009, 11:49:24 - *.dolsat.pl
Do Redakcji
Mam pytanie czy nie bedzie czasem walkoweru, poniewaz Odra przeprowadzila 6 zmian a w przepisach napsiane ejst ze w rozgrywkach Pucharu Ekstraklasy mozna przeprowadzic 4 zmiany

mlody - 22 kwietnia 2009, 12:20:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arkan - zapewniam cie ze ta "moda" jak to okresliles nie przeminie , co wiecej ona sie bedzie dalej rozwijac !!!!

obiektywny - 22 kwietnia 2009, 12:45:52 - *.chello.pl
do FAN: Można zrobić w ciągu całych 90 minut 3 zmiany, plus maksymalnie 3 zmiany w przerwie Odra zrobiła trzy zmiany w przerwie, a potem w drugiej połówce kolejne 3, czyli wszystko gra ;)

psycho_fcr - 22 kwietnia 2009, 13:32:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
500 widzów wow zaszaleli w Wodzisławiu z czym o ludzi?

Kubakuba - 22 kwietnia 2009, 13:34:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wie ktoś czy będzie dziś transmisja z drugiego meczu w jakimś ogólno dostępnym kanale TV ????

gojas - 22 kwietnia 2009, 14:00:25 - *.160.92.98 (*.0.1.190)
ten puchar jest dla mnie jak mecze towarzyskie,pucharów za to nie ma więc

leon - 22 kwietnia 2009, 16:14:03 - *.homenett.pl
Ktos wyrzej napisał ze jest wiele klubów o nawzwie Polonia, to prawda. Ale ja chciałbym sie dowiedziec w której lidze gra Polonia Warszawa, bo niemoge informacji na ten temat znalesc, jak wpisze w wyszukiwarke to mi jakis Groclin wyskakuje, moze jakies preolemy na łaczach mam? Dziwne ze nigdzie niema informacji o klubie założonym w 1911 roku

... - 22 kwietnia 2009, 16:37:22 - *.p.lodz.pl
puchar to puchar, zawsze jakies trofeum, a ze ma mniejsza range to juz inna sprawa

TYCHY - 22 kwietnia 2009, 18:47:04 - *.chello.pl
Odra do 3 ligi z takimi "kibicami" hehe
GKS TYCHY

Bełchatown - 22 kwietnia 2009, 20:23:47 - *.dolsat.pl
W mniejszych miastach są więksi fanatycy klubowi niż w Metropoliach. Wy przychodzicie tylko na gotowe a my w małych miastach musimy tworzyć wszystko i u Nas każdy kibic jest mocno związany z klubem, Wszyscy sie znamy wspieramy. Staramy sie dotrzymywać tępa wiekszym ekipą lecz to nie jest łatwe. Ale netowi swoje i swoje moze kiedyś spojrzycie na coś z innej strony, ale do tego trzeba dorosnąć. Elo

Arkan - 22 kwietnia 2009, 23:05:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam się z Tobą gościu z Bełchatowa w 100%
Patafiany mają po 15 lat a mecze oglądają w Polsacie Sport i wogule nie interesują się rozgrywkami piłkarskimi. Wszędzie grają miasta i miasteczka, nawet w najbardziej komercyjnych zachodnich ligach Europy. Wielkość i frekwencja nie ma znaczenia tak samo jak poziom gry piłkarzy. Oni kibicują Ekstraklasie i pełnym trybunom a nie klubom! To wszystko nie ma znaczenia. Jeśli jesteś fanatykiem to i tak wieżysz że Twój klub jest najlepszy nawet gdyby grał w C klasie a to czy przyjdzie na stadion 100 czy 100.000 obserwatorów ala FC Barcelona czy "fanów" ala Bayern Monachium nie ma znaczenia. W Wodzisławiu młyn nie jest zbyt duży ale wierny i nikomu nie przeszkadza to że klub nasz jest z małego miasta ponieważ prawdziwy fanatyzm to wiara w ideę która nie ma żadnych szans! Pozdrowienia

Lubin'07 - 23 kwietnia 2009, 2:00:08 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie ważne w jak dużym mieście klub ma siedzibę: 1.Na Ekstraklasę w Polsce przychodzi od 3,4 do 6,7 tys.widzów-wyjątki:Poznań,Zabrze,Kraków. 2.Nawet w największych miastach Polski stadiony Ekstraklasy nie zmieszczą więcej niż 10-15 tys.widzów-wyjątek:Poznań.Więc co z tego,że Wrocław ma 600 tys.mieszkańców,a Bełchatów 70 tys.mieszkańców...

trevor - 23 kwietnia 2009, 12:05:56 - *.pz3-nat.espol.com.pl
Zanim zaczniesz wypisywac bzdury Lubin'07 przesledz statystyki. Średnia na meczach polskiej ekstraklasy to ponad 7000 osob na mecz, a ty pisesz, ze od 3,4 do 6, 7 tysiecy...żal mi takich ignorantow, ktorzy piszą "bo im sie tak wydaje" nie sprawdzając uprzednio danych.

GKS-PIAST - 23 kwietnia 2009, 17:00:52 - *.sikornik2.osi.pl
Cracovia 1-1 Śląsk Wrocław 17 kwietnia, 17:45 (3.500)
Polonia Warszawa 1-1 Lechia Gdańsk 18 kwietnia, 19:15 (3.200)
GKS Bełchatów 3-0 Odra Wodzisław Śląski 18 kwietnia, 14:45 (2.500)

Lubin'07 - 24 kwietnia 2009, 2:09:50 - *.ssp.dialog.net.pl
TREVOR i co ty na komentarz GKS-PIAST ? Ja nie liczę średniej na mecz tylko wypisuje konkretne liczby widzów jakie się zdarzają na meczach.Średnią może zawyżać publiczność w Poznaniu i w Zabrzu-a to są właśnie te wyjątki,które wyżej wymieniłem...PS 1.liga!,środa!,godz.19.00!;80-tysięczne! miasto Lubin i mecz Zagłębie-GKS Katowice:widzów 6.229! na stadionie,który obecnie może pomieścić ok 10.000.Komentarze typu wioski jak Lubin,Bełchatów,Wodzisław nie powinny grać w Ekstraklasie bo nie maja oglądalności na trybunach -są nie na miejscu !

Lubin'07 - 24 kwietnia 2009, 2:14:01 - *.ssp.dialog.net.pl
MIASTO Kraków!:Cracovia-Śląsk Wrocław -3.500 i MIASTO Warszawa!:Polonia-Lechia Gdańsk 3.200...i co z tego że sa tam po dwa kluby w elicie,wielkie miasta ...heh

....... - 24 kwietnia 2009, 19:55:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Idźmy waszym tokiem... wyrzucamy z Ekstraklasy te kluby na które chodzi mało widzów.. no to proszę zaczynam .. Cracovia/Polonia Warszawa/GKS Bełchatów/ŁKS Łodź/Piast Gliwice/Odra Wodzisław ;] Więc darujcie sobie.. Miasto miasto nie równe a w Bełchatowie więcej kibiców niż na Polonii Warszawa i Cracovii pff

....... - 24 kwietnia 2009, 19:57:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS-Piast zobacz o której graliśmy.. ;] Myślisz że ludzie nie pracują? Patrz GKS Bełchatów 2;1 Śląsk Wrocław (5.500) GKS Bełchatów 0;0 Wisła Kraków (5000) GKS Bełchatów 2;3 Lech Poznań (5200) i co na to powiesz? ;]

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas