[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


21 kwietnia 2009, 21:49:29 - sobolo
I liga: Korona 1-2 Znicz

21 kwietnia 2009, 20:00 - Kielce
Korona Kielce 1-2 Znicz Pruszków
Ernest Konon 7 - Tomasz Feliksiak 67, Tomasz Chałas 71

Korona: 1. Radosław Cierzniak - 3. Kamil Kuzera, 20. Łukasz Nawotczyński, 5. Marek Szyndrowski, 19. Robert Bednarek - 2. Dariusz Łatka (71, 6. Marcin Popławski), 28. Cezary Wilk (74, 21. Tomasz Nowak), 15. Jacek Markiewicz, 27. Jacek Kiełb - 16. Andradina, 30. Ernest Konon (70, 11. Michał Michałek).

Znicz: 1. Adrian Bieniek (53, 12. Łukasz Błażejczyk) - 6. Piotr Klepczarek, 5. Daniel Kokosiński, 17. Zbigniew Kowalski (44, 4. Gerdas Aleksa), 3. Artur Januszewski - 11. Mikołaj Rybaczuk, 20. Bartosz Osoliński, 10. Emmanuel Ifeanyi Ekwueme, 18. Paweł Kaczmarek - 19. Tomasz Feliksiak, 9. Tomasz Chałas (90, 16. Nikolaj Misiuk).

żółte kartki: Jacek Markiewicz - Tomasz Chałas.

sędziował: Jacek Zygmunt (Jarosław).
widzów: 10.851.

Emigrant - 21 kwietnia 2009, 21:49:54 - *.cable.casema.nl
KORONA KIELCE Forever!
Pierwszy!

Wesol - 21 kwietnia 2009, 21:50:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super prękość!

MKS - 21 kwietnia 2009, 21:50:22 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
Brawo Znicz - awans Wam się należy

kulah - 21 kwietnia 2009, 21:50:24 - *.static.tvk.wroc.pl
niezle, no to teraz tylko giekse puknac i marsz po lidera WZL!

ZNICZ - 21 kwietnia 2009, 21:50:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i Znicz awansuje jejejeje

bc'c - 21 kwietnia 2009, 21:50:49 - *.toya.net.pl
Emigrant a ty nie na meczu?

40stopni - 21 kwietnia 2009, 21:51:00 - *.ghnet.pl
Korona nie wejdzie do Ekstraklasy, jak tak dalej będzie...

s1d - 21 kwietnia 2009, 21:51:10 - *.1.16.25
Widać brak kontuzjowanych graczy ,i znowu mamy dobre 45 min.

sadza - 21 kwietnia 2009, 21:51:17 - *.gprs.plus.pl
Gąsior won. Podobno forma zwyżkuje, podobno....

SportFan - 21 kwietnia 2009, 21:51:28 - *.toya.net.pl
Ładna Chała(s) Naprawdę ładna bramka, gratulacje dla Znicza. Dzisiaj zobaczyłem, że Korona nie zasługuje na awans, wchodzi Widzew jako lider, Zagłębie i Znicz.

fix - 21 kwietnia 2009, 21:51:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buahahaahahahaahahahahahahaha kurde Korona znów dobrze ale nie skutetcznie Ekstraklasa nie dla was

Elo - 21 kwietnia 2009, 21:51:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No po raz kolejny Korona przegrała wygrany mecz...

luksTS - 21 kwietnia 2009, 21:51:47 - *.ssp.dialog.net.pl
Ale Korona dała d...
Jak to mówią niewykorzystane sytuację się mszczą.
Liczyłem na remis.
Pozdro

kibic^^ - 21 kwietnia 2009, 21:51:57 - *.eastwest.com.pl
Brawo dla Znicza i brawo dla Ernesta Konona za mecz ładnie grał nie potrzebnie go zmienili!!!

SKM - 21 kwietnia 2009, 21:51:58 - *.chello.pl
chyba nie tak bardzo forever skoro 1-2, haha. tepe scyzoryki spalily sie w plomieniach Znicza ;)) proponuje fuzje z Wdowczykiem, bo nigdy nie wyjdziecie z 1 ligi :]

Michał - 21 kwietnia 2009, 21:52:09 - *.subscribers.sferia.net
Mks Mks Pruszków rządzi

mok - 21 kwietnia 2009, 21:52:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znicz się nie przejmuje, Znicz robi swoje. No i Chałi 5. gol na wiosnę.

mp26101 - 21 kwietnia 2009, 21:52:10 - *.153.99.187
Świetnie chłopaki!!! Gratulacje, teraz byłoby super jeśli pokonamy Zagłębie, a wtedy już może być bliżej ekstraklasy

gadzior - 21 kwietnia 2009, 21:52:29 - *.chello.pl
wynik dobry dla Widzewa....ale dobrze by było jakbyście to wy awansowali, tymczasem średnio to wygląda

hahaha - 21 kwietnia 2009, 21:52:40 - *.bielskobiala.vectranet.pl
peszek ładny he

pruszkowia - 21 kwietnia 2009, 21:52:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A taka była napinka, że teraz Znicz będzie mieć samych trudnych przeciwników. A tu proszę, trudniejszym przeciwnikiem od Korony okazał się Motor. :D

bedi - 21 kwietnia 2009, 21:53:06 - *.gwardii.osi.pl
I bardzo dobrze niech wygra lepszy. Teraz beda wypowiedzi w stylu " nastepny klub z wioski". A nie łaska grac sie nauczyc?? Ilosc kibicow nie gra. Teraz juz trudniej kupic. Ja zycze powodzenia wszystkim dobrym druzynom.

ss - 21 kwietnia 2009, 21:53:27 - *.slo.csk.pl
Widzę Jaga2 dalej robi swoje. Markiewicz wykalkulował, że nie opłaca im się dziś wygrać. Cóż....

g7 - 21 kwietnia 2009, 21:53:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo ! Brawo ! Brawo ! Brawo !

red kielce - 21 kwietnia 2009, 21:53:57 - *.39.7.252
liczyłem na remis ,Korona grała lepiej a poległa. nieważne . Ważne że nasza przewaga wzrasta. Świętokrzyskie piekielnie Czerwone!!! tylko Widzew!

Znicz P - 21 kwietnia 2009, 21:54:02 - *.1.16.27
Nawet nie wiecie jaka radośc mnie ogarnia! A nie wierzyłem w wygraną, ba nawet remis. Jakoś tak gra w ostatnich dwóch meczach nie napawała optymizmem. Niewierny Tomasz byłem ;-) Teraz pewnie Zagłębie bedzie gasić Znicz hehe. to dobrze, bo z "lepszymi" jest inna gra. Pozdrawiam

h - 21 kwietnia 2009, 21:54:47 - *.net-partner.pl
Brawo Znicz! 23 maja czekamy na Was w Łodzi. Widzew, Znicz i Podbeskidzie do Ekstraklasy!

azsiak88 - 21 kwietnia 2009, 21:55:16 - *.kielce.vectranet.pl
Różnica między Koroną a Widzewem? Widzew gra do końca i nie przegrywa meczów w tak frajerski sposób, i jeszcze u siebie. 7 ptk przewagi nad Koroną to już zaliczka, a Zagłębie niech się zbytnio nie podnieca bo punkty jutro może zgubic. TYLKO WIDZEW!!!

fanTS - 21 kwietnia 2009, 21:55:31 - *.bielskobiala.vectranet.pl
...to ja już teraz całkiem zgłupiałem... ***NAPRZÓD BIELSKI TS***

tomasz - 21 kwietnia 2009, 21:55:41 - *.virtuall.pl
Brawo Panie Darku.Powodzenia .
pozdro z Gdańska.

MM - 21 kwietnia 2009, 21:56:14 - *.193.160.242
Korona w meczach u siebie z drużynami z pierwszej piątki nie wygrała ani jednego meczu, z Widzewem, Zagłębiem i Podbeskidziem remisy po 2:2 i dziś porażka 1:2 z liderem z Pruszkowa.

pio88 - 21 kwietnia 2009, 21:56:31 - *.adsl.inetia.pl
bravo Znicz!!! EKSTRAKLASA DLA PRUSZKOWA...
Niepokonana nasz drużynka kochana!!!

bbbbbb - 21 kwietnia 2009, 21:56:45 - *.chello.pl
brawo brawo brawo zniczek

Robi - 21 kwietnia 2009, 21:56:53 - *.static.kielce.msk.pl
Ja pierdziu... 4 mecze u siebie z drużynami z czołówki i 3 punkty... Z czym do ludzi?! Transfery o d..ę potłukł (Cichos jeszcze bramki nie strzelił, Popławski gra ogony, Kozubek to samo, Łatce wyszedł 1 mecz a Kuzera cudem jeszcze czerwonej nie dostał), obrona dziurawa jak ser szwajcarski. A sądziłem, że Korona będzie takim mini-Ajaksem, że oprze skład na wychowankach (tym bardziej, że chłopaki zdobyli MP juniorów 2008), a tu co? Naskupywali złomu (średnia wieku nowych piłkarzy to gdzieś z 28-29 lat), a młodzież poszła w odstawkę i takie efekty. Gawęcki jest 3x lepszym napastnikiem, niż Konon, a na wiosnę prawie nie gra. Jak dla mnie awans już jest stracony, dograłbym sezon młodzieżą, ograł chłopaków, żeby za rok - już z doświadczonym, ale MŁODYM składem zawalczyć o Ekstraklasę.

MM - 21 kwietnia 2009, 21:57:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i dobrze ja się cieszę, Gąsior nie nadaje się na pierwszoligowego trenera, stoi tylko i się patrzy na boisko w czasie meczu, zero uwag zero prób zmienienia czegoś w grze, czas aby wracał do juniorów albo niech mu znajdą inną fuchę w klubie a niech zatrudnią porządnego trenera z jajami Jacka Zielińskiego (nie mylić z piłkarzem Zielińskim) albo Bobo Kaczmarka. Tylko taki trener może jeszcze awansować z Koroną

RKS kamsik - 21 kwietnia 2009, 21:57:44 - *.chello.pl
A myslalem ze bedzie remis a tu Znicz wygrywa ktory w sobote nie potrafil wygrac z Motorem ktory okazal sie lepszym zespolem od KORONY hahahah xDD ogromne BRAWA dla 17 letniego Łukasza Błazejczyka ktory nie dal sobie wbic bramki i byl to jego debiut na boiskach 1 ligi

al - 21 kwietnia 2009, 21:57:45 - *.adsl.inetia.pl
Pozdro z Bielska! Gratulacje dla Znicza, choć z naszego punktu widzenia lepszy byłby remis!

Wojtek - 21 kwietnia 2009, 21:58:00 - *.51.1.74
Brawo Znicz,awans sie Wam nalezy jak mało komu,Korona no cóż,muwi sie trudno,ale szansa mimo wszystko jeszcze jest...Pozdro z Podkarpacia

Browar - 21 kwietnia 2009, 21:58:08 - *.1.16.26
Pruszków Rules pozdrowienia dla tych co znaja się na piłce.

miruCK - 21 kwietnia 2009, 21:58:23 - *.chello.pl
Tak jak powiedział Bednarek ekstraklasa chyba nie dla nas w tym sezonie i musimy to sobie uzmysłowić zejść realnie na ziemie a nie zamydlać oczu że wejdziemy...prawda brutalna
Jeżeli nie wejdziemy drużyna się pewnie rozsypie...i zagramy juniorami. Gąsior odejdź Waść miej honor

SKM - 21 kwietnia 2009, 21:58:36 - *.chello.pl
Andradina do Szczecina bo w tej wiosce szału nima :D

BillyJean - 21 kwietnia 2009, 21:58:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I Znicz dalej samotnym liderem jest. ;)
A Wy wielcy napinacze i wróżki od złej przyszłości MKS - plujcie sobie w brodę, plujcie. :D

DOLCAN - 21 kwietnia 2009, 21:58:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chałas znowu narobił CHAŁASU! brawo brawo ZNICZ!!!
DOLCAM POZDRAWIA!!

Lala MKS - 21 kwietnia 2009, 21:59:36 - *.subscribers.sferia.net
Brawo Brawo Brawo! Nie wierzyłam w wygraną a tu proszę... NO ale oczywiście piękny mecz.... tylko szkoda kontuzji bramkarza... No to czekamy na następny trudny mecz...! MKS ZNICZ PRUSZKÓW!!!!

Paweł - 21 kwietnia 2009, 21:59:49 - *.chello.pl
Brawo Znicz awans w 100% im się należy licząc ubiegły sezon gdzie byli najlepsi ale w końcówce zagrali słabo i zabrakło im punktu do awansu, myśle że to było spowodowane brakiem ogrania teraz maja doświadczenie z przed roku i powinni awansować.

piszczel - 21 kwietnia 2009, 22:00:01 - *.centertel.pl
hahahaha, ale super wynik.

Szervezo - 21 kwietnia 2009, 22:00:37 - *.adsl.inetia.pl
Jestem zaskoczony ;) Znicz To na prawde dobra drużyna i wydaje mi się ze uda jej się awansować do
Ekstraklasy ;)

wasyl - 21 kwietnia 2009, 22:00:37 - *.simset.net
No Korono, kupon mi nie wszedł, nieładnie

KKS - 21 kwietnia 2009, 22:02:19 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Brawo znicz

ZNIIICZ!!! - 21 kwietnia 2009, 22:04:13 - *.pruszkow.mm.pl
A ja mam radochę i wszystkim napinaczom mówie PRECZ ! Brawo, brawo, brawo Znicz!!!

leon - 21 kwietnia 2009, 22:04:44 - *.homenett.pl
Leon pozdrawia oba zółto czerwone kluby. Znicz okazał sie rewelacja rozgrywek, a Koronie radze wiecej nie kupowac całej ligi i bedzie wszytsko oki, niebedzie degradacji. Smuci nie tylko jedno - brak zółto czerwonych derbów w wykonianiu Jaga-Korona, ani derbów Podlasia (jakich kolwiek). A i niezapomninam oczywiscie Widzewa p0ozdrowic. a do Kibiców CK , niemowcie ze kupował tylko Kolporeter, a Korona nie bo sie tylko na smiechy narazacie.

jester - 21 kwietnia 2009, 22:05:18 - *.adsl.inetia.pl
wygrywa lepszy...

tim - 21 kwietnia 2009, 22:05:40 - *.mobile.playmobile.pl
Hehehe... Korona ma chyba z 6 setek a Znicz ma dosłownie dwie (2) akcje przez cały mecz i wygrywa... W siatce jest powiedzenie że jak nie wyga się meczu 3-0 to się przegra 2-3 a Korona powinna mieć przysłowie, że jak nie strzeli 5 goli to meczu nie wygra...

elop - 21 kwietnia 2009, 22:05:57 - *.chello.pl
znicz do ekstraklasy????na poczadku mi to nie posowaalo...ale z czasem sie przekonalem...brawo dla was!!!!

hrk - 21 kwietnia 2009, 22:06:01 - *.gb.net.pl
Ale jaja..gratulacje dla Znicza..niezle namieszał;)

r - 21 kwietnia 2009, 22:06:25 - *.238.200.2
Pozdrowienia z Sanoka dla Znicza. Grajcie swoje a awansujecie. W tamtym sezonie się nie udało, a wtym powinno być dobrze. Podoba mi się Wasz klub. SPokojnie, cicho, bez rozgłosu. Stawiacie na młodzież i za to wielkie brawa dla WAS

Piter - 21 kwietnia 2009, 22:06:58 - *.98.40.33
A Cichos znów ława. I po co szedł do Korony mógł do końca sezonu GRAĆ w Turku, a nie grzać ławę w Kielcach.

dred - 21 kwietnia 2009, 22:07:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo Znicz życzę awansu jako kibic Piasta Gliwice. Wielki szacun

MKS - 21 kwietnia 2009, 22:08:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzieciak 16 letni w bramce Znicza!!!!!
Co się stało BIEŃKOWI?

Strain - 21 kwietnia 2009, 22:08:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Tak, tak... Ekstraklasa dla Znicza. A potem patrząc na frekwencją w następnym sezonie, co robią takie zespoły w lidze. Zdecydujcie się.

gutek - 21 kwietnia 2009, 22:09:33 - *.166.udn.pl
Gratulacje dla Znicza za wygraną ale tylko za wygraną bo poziom gry ponizej oczekiwań jak na lidera. 2 akcje 2 bramki pozatym zero gry. A pilkarze Korony powinni polowe pensji brać za mecz bo polowe meczu grają a polowe stoją.

pio88 - 21 kwietnia 2009, 22:10:13 - *.adsl.inetia.pl
Pruszków też pozdrawia Ząbki :D powodzenia w meczu z GKSem i do zobaczenia na meczu u nas...

Arek - 21 kwietnia 2009, 22:12:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
No Zagłębiu wynik nie po nosie, Obiektywnemu już nerwy puszczają.

janas - 21 kwietnia 2009, 22:13:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla ZNICZA.

ssss - 21 kwietnia 2009, 22:13:26 - *.1.telkab.pl
Widze że kibice poniektóryh druzyn zrozumiały że Znicz To jest miasto a nie wieś ;d Chłopaki grają swoje umią walczyć wielki szacun dla błażejczyka zmiennika bieńka ;) Niepowiem ktoo wchodzi bo niezapeszam ;> 20.00 Na zniczu w pruszkowie w niedziele znicz - zagłębie będzie sie działo pozdrro dla normalnych kibiców nie dla napinaczy

mari(L)o - 21 kwietnia 2009, 22:14:03 - *.acn.waw.pl
Brawo Znicz. 3mam za Was kciuki, tylko następnym razem sprzedjcie swojego napastnika do Legii

SportFan - 21 kwietnia 2009, 22:15:37 - *.toya.net.pl
BillyJean - Znicz jest liderem ale nie samodzielnym od weekendu

tede - 21 kwietnia 2009, 22:16:31 - *.jkns.pl
Znicz dokopcie temu Podbesk serdecznie wam tego zycze

on - 21 kwietnia 2009, 22:18:37 - *.33.37.18
Poziom tej ligi to jakaś padaka. Znicz 2 akcje 2 gole, a poza tym to straszna kaszana, zero gry - w całkowitym cieniu Korony. I taki klub jest liderem ligi. Żenada.
Pruszków w ekstraklasie? A już miałem nadzieję, że po Wronkach, Grodzisku i najprawdopodobniej Wodzisławiu nie będzie to już liga "pdwórkowa" ale myliłem się. Ale w końcu to ich wina, że scyzory z najładniejszym stadionem w 1 lidze i 10 tys kibicow nie mają dobrej drużyny?

ursusiak - 21 kwietnia 2009, 22:18:47 - *.ptim.net.pl
Polskie Getafe nadchodzi!!!

Falubaz - 21 kwietnia 2009, 22:19:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Był już Grodzisk Wlkp.Wronki,Nowy Dwór Maz. a teraz Pruszków ja pier....!Wsie atakują!

Scyzor_ŚLV - 21 kwietnia 2009, 22:19:18 - *.219.133.238
Bez kitu, z takimi cieniasami przegrać. Bramki z niczego i po naszym błędach. Jeżeli nie wykorzystuje się sytuacji na 2-0 gdzie nie ma kto strzelić do pustej bramki to potem remisuje się albo przegrywa. No nic, dalej walczymy o ekstraklase bo ten znicz niech się schowa ze swoimi kibicami.
MKS KORONA KIELCE

nasz Dolca - 21 kwietnia 2009, 22:20:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ząbki przyjeżdzaja do Pruszkowa 9 maja gratulować awansu w meczu miejmy nadzieje przyjaźni!!!
POZDRAWIAMY I GRATULUJEMY!! MAZOWIECKIE NAJLEPSZE!

po co wy g - 21 kwietnia 2009, 22:21:15 - *.san.airbites.pl
brawo za rok srednia frekwencja na meczach ekstraklasy znów spada -dzięki ci Zniczu!!!

qwe - 21 kwietnia 2009, 22:21:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znicz lidrer , Legia lider , Graty od Ząbek

Michał - 21 kwietnia 2009, 22:22:04 - *.subscribers.sferia.net
Scyzor_ŚLV ty jestes lepszym kibicem bez kitu ha ha ha!! i tylko Pruszków!!!

mks - 21 kwietnia 2009, 22:23:53 - *.ptim.net.pl
gdzie Ci wszyscy napinacze którzy mówili że Znicz zacznie tracić punkty z drużynami czołówki? gdzie Ci którzy dalej uważają nas za wieś? teraz dużo komentarzy typu: powodzenia dla Znicza; Awans Wam się należy; Oby tak dalej... Pozdrawiam wszystkich napinaczy, którym teraz po prostu głupio

z Płocka - 21 kwietnia 2009, 22:23:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Znicz.Gratulacje!!! Awans macie prawie pewny.Szczerze gratuluje,mimo ze zyskaliscie na nas 3 pkt za walkower.Druzyna z Mazowsza rzadzi.
Zycze awansu do Ekstraklasy i utrzymania sie w niej,a za rok spotkamy sie w najwyzszej klasie rozgrywkowej.
Wisła Płock for ever ZKS!!!

znafca - 21 kwietnia 2009, 22:24:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie przesadzajmy z ta gra Znicza, ja dalej twierdze, ze nie maja szans na pierwsze dwa miejsca. Obejrzalem meczyk i powiem tyle. Korona sama jest sobie winna w pierwszych 60 minutach zmiazdzyla Znicz ale nie wykorzystala sytuacji, ktore stwarzala a pozniej zgasla, nie wiem czy to psychika czy kondycja ale ostatnie 30 minut fatalnie.

qwe - 21 kwietnia 2009, 22:24:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dlaczego zawsze jak Kielce raja u siebie jest frekfencja tak podawana jakies końcówki lol

fcmoscow - 21 kwietnia 2009, 22:25:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie macie się z czego cieszyć pruszkowskie wieśniaki. WIDZEW tak wygra 1 ligę. A korona o awansie może zapomnieć. Scyzory nie dały rady mafi..... !!!!!!!!TYLKO WIDZEW RTS!!!!!!!!!

do ssss - 21 kwietnia 2009, 22:25:36 - *.san.airbites.pl
myślałem że Znicz to ...-znicz a Pruszków to miasto -widocznie się myliłem:D

czarny - 21 kwietnia 2009, 22:25:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba kuPować jeszcze starszych to będą grać chodzonego to właśnie grają kondycji na 10 minut a młodzież złoci i srebrni medaliści MP łłłłłłłłłłłłłłłłłłłława lub w Polsce to jest polityka klubu za nasze pieniądze bo finansuje miasto ile jeszcze I Dokont będą wydawane pieNiądze na dzidków dziś tylko szarpał KACEK kIEŁB BO MA 21 LAT działacze otwórzcie oczy. WOLNI MAŁO ZWROTNI
MArkiewicz Nawodczyński Szyndrowski Kuzera Popławski Cichosz na II ligę

df - 21 kwietnia 2009, 22:25:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To kto ma szanse na miejsce w pierwszej dwójce? Korona która nie potrafiła sobie poradzić z takimi "cieniasami" grając u siebie?

Marius - 21 kwietnia 2009, 22:27:05 - *.xdsl.centertel.pl
ZA rok derby swietokrzyskiego wyjatkowe od 2005(byloby pozniej gdyby nie kupczyla korona awansu do ekstraklasy) i pokarzemy gdzie ich miejsce czyli w lesie w cieniu naszego KSZO "las" dlaczego tam kto jezdzi nawyjazdy korony to wie jak uciekali przed NAmi KSZO jutro wygrywa i marsz tam gdzie nam sie nalezy I liga I liga Ostrowiec

h - 21 kwietnia 2009, 22:28:21 - *.net-partner.pl
Pruszków - ponad 55.000 mieszkańców, Wodzisław Śląski - niemal 50.000 mieszkańców. To są wsie? A liczba kibiców na trybunach zależy od PR-u i marketingu klubu, a nie od wielkości miejscowości.

MKS - 21 kwietnia 2009, 22:28:37 - *.ptim.net.pl
w piłkę grają kibice czy piłkarze... ?!?! Parę lat temu, jak Groclin ogrywał w UEFA Man City, Herte Berlin to kutva nikt nie odważył się powiedzieć że to wioska. Cała Polska trzymała kciuki, i Ci co teraz piszą: "A już miałem nadzieję, że po, Grodzisku i najprawdopodobniej Wodzisławiu nie będzie to już liga podwórkowa" są po prostu śmieszni bo wtedy sikali ze szczęścia jak Groclin ogrywał takie kluby w UEFA...

do qwe - 21 kwietnia 2009, 22:28:46 - *.33.37.18
Dlatego tak podają, że jest to jeden z nielicznych klubów w Polsce, który ma stadionik na wysokim poziomie z pełną cyfrową kontrolą wejściówek. Reszta klubów - szacuje na oko ile mogli sprzedać, a dodatkowo ukrywają prawdziwą ilość przed skarbówką.
Jakby wygrała Korona to i tak Znicz by dosatał walkowera np za to ze trawa byla zbyt wysoka.
Znicz to ma chyba więcej dopisanych bramek niż zdobytych.

ltvk - 21 kwietnia 2009, 22:28:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pociesze was koroniarze. na jesień derby z kszo

qwe - 21 kwietnia 2009, 22:30:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokładnie Ząbki nieofivjalnie 80 tys mieszkańców a na meczach? max 1500 , nierozwiniety marketing

murek - 21 kwietnia 2009, 22:31:22 - *.chello.pl
Kolejna żenada Korony. Zarząd powinien rozpędzić w piz..u ten zespół

ita - 21 kwietnia 2009, 22:32:11 - *.gprs.plus.pl
Gęsiorku twój czas minął. mimo podeszłego wieku za mądra to ta gęś nie jestTransfery na miarę głowy gęsi

mks - 21 kwietnia 2009, 22:33:06 - *.ptim.net.pl
a czy gdzies jest napisane, kto w jakiej lidze moze grac i ile miasto ( wieś :D )musi mieć mieszkańców? przypomnę klub Heko Czermno, pare lat temu w II lidze, 300 mieszkańców
POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH WIEŚNIAKÓW

qwe - 21 kwietnia 2009, 22:33:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
płytkie myslenie w ekstraklasie powinny grac kluby niezamieszane w żadne afery , taka jest prawda i po co wyjeżdzacie ze wiochy beda grać , jak piszesz ze ktos jest z wiochy to napisz tez z jakiej wiochy ty pochodzisz . Brawo Znicz!
Dolcan&Olimpia

Xman - 21 kwietnia 2009, 22:34:33 - *.acn.waw.pl
Kaczmarek,Osoliński, CHałas,Bieniek to sa zawodnicy Ekstraklasy.

,lkm - 21 kwietnia 2009, 22:34:35 - *.icpnet.pl
brawo trenerze to pan przegral ten mecz musze z przykroscia stwierdzic nie potrafi pan zmotywowac zawodnikow do walki a najgorsze to jest ze ciagle mowi pan owielkich zmianach a ja widze ciagle te same nazwiska

Marius - 21 kwietnia 2009, 22:34:44 - *.xdsl.centertel.pl
na pewno nie licza dzis dokladnie jak kolo 250 osob bez biletow rozwalilo brame nowoczesny to ma byc a ochrona uciekala wolala ich wpuscic niz zatrzymac osob to potwierdzi bo wszyscy ise zlecieli to zobaczyc sam iwdzialem

Kasjerka - 21 kwietnia 2009, 22:35:43 - *.ssp.dialog.net.pl
Sezon 2009/10 mecz Znicz Pruszków - Lech Poznań. Frekwencja w Pruszkowie: 3500 w tym 1500 z Poznania i okolic.
Jak to wygląda? :/ Naprawdę tego chcecie?

BKS - 21 kwietnia 2009, 22:37:40 - *.139.146.106.koba.pl (*.0.9.218)
Gratulacje! Jestem pełen podziwu dla Znicza. Sprzedali Lewandowskiego, Lewczuka i Zawistowskiego a po średniej jesieni, wiosną są liderem. Życzę awansu do ekstraklasy.

on - 21 kwietnia 2009, 22:37:51 - *.33.37.18
Właśnie Heko Czermo jest dobrym przykładem. Zaoranie pastwiska nie stworzyło poważnego klubu, a mógł gościu ze swoją kasa isc do powaznego osrodka z duzym zainteresowaniem kibicow i stworzyc cos pozytywnego. A tak krowy w Czermnie nie mają sie gdzie pasc, a stadion niedlugo zarosnie B-klasowa trawą.

MKS - 21 kwietnia 2009, 22:38:15 - *.59.76.47
A czy trenerem Znicza nie jest DARIUSZ KUBICKI, kumpel Wdowczyka, ktory w Lechii nie chciał podpisać oświadczenia antykorupcyjnego - czy aby on teraz nie treneuje hitu sezonu i mistrza walkowerów????
Jak to jest - zabiera sie prokuratura za pilkarzy LEcha, zabiera sie za klub bez tradycji - czyli RTS, który powstal nie w 1910 tylko za Cacka... a Lato krzyczy ABOLICJA - przeciez to sa najwieksze wałki w tej aferze!

Wyjazdowic - 21 kwietnia 2009, 22:38:31 - *.opera-mini.net (*.94.20.178)
Pozdro dla tych co nie mogli byc z nami w kielcach. Wlasnie wracamy z kielc. Jest nas ponad 50os. Pozdro dla normalnych. Emigrant- bylem na meczu:p

maarcin - 21 kwietnia 2009, 22:39:15 - *.183.134.129 (*.97.66.221)
Fan TSP; jestem naprawde pod wrażeniem do tej pory jakoś wątpiłem w Wasz awans (Znicza) a naszych głównych rywali upatrywałem w Zagłębiu i Koronie (Widzew - jednak chyba poza zasięgiem)...teraz widze że będzie cięzko odrobic doWas tyle punktów...cóz jeśli sie nie uda Bielsko walczy o Ekstraklasę z Kielcami i Lubinem...peace

antywies - 21 kwietnia 2009, 22:42:55 - *.cable.ubr03.chwo.blueyonder.co.uk
dla dobra pilki prosze Znicz zostancie w 1 lidze.Wystarczy w ekstraklasie jest Odra a wy bedziecie kolejnyn rozpaczem pilki.

h - 21 kwietnia 2009, 22:42:57 - *.net-partner.pl
do on> Jak się już wypowiadasz, to warto, żebyś zasięgnął informacji. Heko Czermno gra w IV lidze i stadion niczym nie zarasta.
Ja też trzymam kciuki za kluby z mniejszych miejscowości. Lepiej oglądać 3 tysiące kibiców na kameralnym stadionie, niż jaśnie państwo ze Żylety, które stoi obrażone na swoją drużynę. Piłka nożna dla kibiców (z miast i wsi), nie dla chuliganów i pajaców!
Zresztą wylewajcie sobie te żale, widać macie jakieś kompleksy i musicie się dowartościowywać. Już niedługo na szczebel centralny wchodzi kolejny "wioskowy" klub: LKS Bruk-Bet Nieciecza! :-)

skm - 21 kwietnia 2009, 22:45:11 - *.slo.csk.pl
Pruszków - 55000 mieszkańców i bliskość Wawy... Lepszy Znicz w ekstraklasie niż Legia ;p
Tylko stadion sobie sprawcie, bo ekipe macie fajną.

do Kocunio - 21 kwietnia 2009, 22:45:40 - *.254.188.199
I co z tego, że macie to wszystko. Jak przyjedzie do was zagrać Legia to 2/3 z was nie bedzie wiedzialo komu kibicowac.
Atrakcyjność wasza=0. Jak takie kluby jak Znicz jada na mecz np na Widzew to ludzie nie chce tego ogladac. Frekwencja spada drastycznie. Wy zmniejszacie atrakcyjność tej ligi, a ja chce chodzic na atrakcyjne mecze.

kali - 21 kwietnia 2009, 22:45:50 - *.lodz.mm.pl
Korona game over tej ekipie już dziekujemy Sami jestescie sobie winni Taką padaczkę w drugiej połowie to nie grają w A-klasie. Markiewicza to powinniście zrobić kanclerzem klubu Korona (jego forma jest czysto barowa i dyskotekowa) Od nowego sezonu Sobolewski, Kiełb, Zganiacz w Widzewie bo chyba nie myślicie ze utrzymacie tych zawodników na następny sezon w tej lidze z tymi kartofliskami. Podobno Cierzniak w Bytomiu o ile się utrzymają i Wilk u Bazarowców spod Kaliskiego. Ciekawe tylko co z Edim bo też powinien wylądować w extraklasie.

mks - 21 kwietnia 2009, 22:45:59 - *.59.76.47
Znicz - 9 punktów zdobył walkowerem - zapytajcie kto jest ich trenerem

r - 21 kwietnia 2009, 22:48:13 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Znicz cieniutko{dwie akcje,dwie bramki,pozazdrościć skuteczności!}a korona grała i nic z tego nie było.Brak dobrej obrony i odważnych do strzelania z daleka.Kiełb najlepszy w 1 połówce a 2 to masakra!pozdro dla normalnych.

gucio - 21 kwietnia 2009, 22:48:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1.Widzew (leci znów do 1ligi w lipcu po decyzji SN)
2. Zagłębie
3. Znicz
4. Podbeskidzie
Czyli w ekstraklasie od lipca Zagłębie, Znicz i Podbeskidzie.

KRIS CK - 21 kwietnia 2009, 22:49:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Korony przecież to tylko sport.
Nie zawsze się wygrywa, a dziś Znicz był lepszym zespołem.
Zagrali świetny mecz: harowali w pocie czoła na całym boisku,świetnie zawężali pole gry i zmuszali nas presingiem do popełniania błędów.
Trener Kubicki super przygotował się do tego meczu
a do realizacji swoich założeń miał świetnych wykonawców.
Nasi zawodnicy też zagrali dobry mecz,ale niestety zabrakło nam skuteczności i wyrachowania.
Im również należą się brawa bo oba zespoły stworzyły super zawody.
Gwizdy bardzo żle świadczą o gwiżdżących.
Jeszcze raz brawo Znicz, a KORONKO kocham cię.

do h - 21 kwietnia 2009, 22:53:53 - *.254.188.199
Nie mogę sie z toba zgodzic.
Jesli liga bedzie pelna klubikow z 3,5 tys widownia to zaden sponsor nie bedzie chcial w to inwestowac. Nie bedzie kasy, to 12 letnie dzieci beda wyjezdzaly za granice grac. My bedziemy mieli super podworkowa lige z frkwencja 30 tys widownia na kolejke. Pogratulowac wizji. Ja mam inna, a na temat sytuacji na żylecie nie bede dyskutowal, tylko ze za 1,5 roku bedzie tam 35 tys stadion i tam bedzie prawdziwa ekstraklasa nie na 3,5 tys Zniczu. No i nie zapominaj że sporo tych "obrazonych chuliganów i pajacow" z żylety jest z Pruszkowa.

vegeta - 21 kwietnia 2009, 22:53:57 - *.olsztyn.vectranet.pl
Porazka, Korona i jej kibicuje zasluguja na ekstraklase, dosc juz chyba bylo i jest zespolow ze wsi w ekstraklasie (Odra, Bełchatów poprzednio Amica Groclin teraz Znicz)

MKS - 21 kwietnia 2009, 22:54:24 - *.netcity.pl
szkoda zmarnowanych sytuacji, które później się mszczą =/ ave Korona!!

myga ck - 21 kwietnia 2009, 22:54:44 - *.chello.pl
Mówiłem, że Znicz to lider wirtualny i co jest wart okaże się w meczach z czołówką.No i niestety wykrakałem.Korona miała pare setek - nie weszło potem obrona zawaliła i po wtokach.Obawiam się że w tym sezonie możemy się pożegnać z ekstraklasą,choć akurat w tym meczu nie przegraliśmy z kelnerami.Po Zagłebiu to był najlepszy zespół jaki w tym sezonie grał u nas, chociaż przy normalnej grze Korona by wygrała. Niestety, bez Zganiego nie ma gry w srodku

mks - 21 kwietnia 2009, 22:55:44 - *.ptim.net.pl
mks

Darman - 21 kwietnia 2009, 22:56:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wiem jaki mecz napinacze ogladali ale jak korona zmiarzdzyła Znicz to chyba nie ten mecz ogladaliście... przypadkowa bramka dla korony po błędzie obrony... po tym korona grała padake, stracili dwie bramki i rzucili sie z motyką na słonce grając wszystko na "awanture"... sił starczyło im na pierwsze 30 min! BRAWO MÓJ KOCHANY ZNICZ ZA WALKE I SERCE DO KOŃCA !!! BRAWO FELEK I CHAŁAS !!! BRAWO ŁUKASZ !!! SKONCZYŁO SIE KUPOWANIE MECZY PRZEZ KORUPTORA

T.A.G - 21 kwietnia 2009, 22:58:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Kasjerka z tą frekfencją na meczu Znicza z Kolejorzem to masz racje ale nie odbierajmy im ambicji awansu do Ekstraklasy

kks - 21 kwietnia 2009, 22:59:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No widać że Znicz jest mocny.
KOLEJORZ&ZAGŁĘBIE

likaon - 21 kwietnia 2009, 22:59:11 - *.uni.lodz.pl
Piękny wynik !!!
Pozdrowienia z Ostrowca Św., w następnym sezonie derby woj. świętokrzyskiego !!!
W Świętokrzyskim tylko KSZOOOOOOOO !!!!

do Darman - 21 kwietnia 2009, 22:59:38 - *.254.188.199
"SKONCZYŁO SIE KUPOWANIE MECZY PRZEZ KORUPTORA" zaczeło sie dopisywanie walkowerow dla Znicza vel Walkowera Pruszków. I nie obrażaj Korony, lepiej spójrz kto siedzi u was na ławie. Podobno umoczonych ludzi mialo sie wywalac z ligi, a wasz Kubicki ma sie dobrze. Nie zapominajcie o tym kibice Znicza jak bedziecie rzucac obelki korupcyjne.

m.st.w. - 21 kwietnia 2009, 22:59:43 - *.aster.pl
Ile meczów Znicz wygrał walkowerem, które na boisku przegrał? Dwa?
Spokojnie, panowie, wioska nie wejdzie do Ekstraklasy - wspomnicie moje słowa.

MWG - 21 kwietnia 2009, 22:59:55 - *.elpos.net
Dlaczego Sobolek w Koronie nie grał? Kontuzja?

fc lodz - 21 kwietnia 2009, 23:00:13 - *.gprs.plus.pl
korona co wy robicie/pozdro od widzewa

RAV - 21 kwietnia 2009, 23:00:23 - *.kielce.vectranet.pl
nie chwalcie dnia przed zachodem slonca!!! w pierwszej 5 jeszcze bedzie sie roznie dzialo ZOBACZYCIE! nie ma co sie napinac ze Znicz taki a Korona taka!

Darman - 21 kwietnia 2009, 23:04:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wiem co to "obelki" ale w Polsce tzreba udowodnić wine... o ile wiem Kubickiemu narazie nic nie udowodniono ??? a koronie chyba TAK !!!

h - 21 kwietnia 2009, 23:05:34 - *.net-partner.pl
Czy ja mówię, że tylko takie kluby się liczą? Nigdy liga nie będzie pełna tylko takich klubów. Ale też nie zgodzę się, że kluby z dużych miast mają tylko rację bytu. Np. dziś w Kielcach było widać puste miejsca na trybunach. Jak wywalony zostanie stadion na 35tys. miejsc, to będzie jeszcze więcej pustego. Kluby powinny więcej robić, żeby przyciągać ludzi na stadion. Ludzi w ogólności, a nie tylko kiboli. A to, wydaje mi się, łatwiejsze jest w mniejszych ośrodkach - jakoś nie słyszałem o zadymach czy jakichś kwasach w Pruszkowie, Grodzisku czy Wodzisławiu.
Zresztą, życie klubów piłkarskich odbywa się w pewnych cyklach. Teraz odradza się Widzew, Pogoń Szczecin, KSZO Ostrowiec, na fali jest Znicz, Flota. Zadyszkę mają Korona, Odra Opole, Górnik Zabrze. Za dwa lata się to wszystko może pozmieniać. I w sumie to jest urok piłki i sportu w ogóle. Bo gdybym miał ciągle oglądać mecze Legii z Wisłą i Lechem, to chyba by mnie to przestało bawić po pewnym czasie. A kiedy jest tak różnorodnie, to jest ciekawe, mimo tego że i naszym ulubionym klubom mogą zdarzyć się chudsze lata.

kali - 21 kwietnia 2009, 23:06:29 - *.lodz.mm.pl
Spokojnie Znicz nie wejdzie do extraklsy zobaczycie!!! ma jeszcze mecze z Lubinem Widzewem Podbeskidziem Flotą Łęczną więc ma gdzie gubić punkty Awans dla Widzewa Lubina i Podbeskidzia Znicz-4 korona-5.

KRIS CK - 21 kwietnia 2009, 23:06:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Korony przecież to tylko sport.
Nie zawsze się wygrywa, a dziś Znicz był lepszym zespołem.
Zagrali świetny mecz: harowali w pocie czoła na całym boisku,świetnie zawężali pole gry i zmuszali nas presingiem do popełniania błędów.
Trener Kubicki super przygotował się do tego meczu
a do realizacji swoich założeń miał świetnych wykonawców.
Nasi zawodnicy też zagrali dobry mecz,ale niestety zabrakło nam skuteczności i wyrachowania.
Im również należą się brawa bo oba zespoły stworzyły super zawody.
Gwizdy bardzo żle świadczą o gwiżdżących.
Jeszcze raz brawo Znicz, a KORONKO kocham cię.

Johny - 21 kwietnia 2009, 23:07:02 - *.t3.ds.pwr.wroc.pl
Liga powinna grać systemem wiosna-jesień. Podniosłoby to szanse awansu polskich drużyn do europejskich pucharów, no i lepsza pogoda, oszczędności z podgrzewaną murawą.

Fan KSG - 21 kwietnia 2009, 23:07:21 - *.sti.net.pl
Nie na temat ale nie ma sie czym podniecac polska liga
Trzeba bylo widziec teraz mecz L'Pool - Arsenal i teraz czlowiek dopiero wie za co lubi pilke nozna
Nasi nawet nie biegaja 1/6 tego co pilkarze z tych klubow a i tak narzekaja ze sa pociezkim sezonie
Niech nawet na moment zaden pilkarz nie marzy o graniu w angielskiej lidze bo sie tylko osmiesza

direggio - 21 kwietnia 2009, 23:09:27 - *.pai.net.pl
Ale będą jaja jeśli do ekstraklasy obok Widzewa wejdą : Znicz i Podbeskidzie [ z barażu ]

CK Kielce - 21 kwietnia 2009, 23:10:48 - *.chello.pl
Brawo dla Znicza kopacze z Korony osiągneli dwa pewniaki
1) awans do eksraklasy - należy zaponieć
2) wtrzymanie w 1 lidze jest pewne
wieć po co sie męczyć jak kibice z młyna i tak im zaspiewają Korona nic się nie stało
P.S. Brawo za ambicje mnie na przyszłym meczu u siebie ( w kielcach napewno niebędzie) 10800 -1

cuqier ck - 21 kwietnia 2009, 23:10:57 - *.chello.pl
Gasior, prosze nie męcz nas.... odejdź jak najdalej!!!!!

tomasz - 21 kwietnia 2009, 23:11:29 - *.gprs.plus.pl
nie którzy naprawde są smieszni . Znicz to wies bo maja mały stadion i mało kibiców . Ok liczy się wielkość miasta . przykładowo Cracovia na jej mecze przychodzi okolo 3000 widzów wiadomo dlaczego . Polonia W-wa 3000 to jest maks chyba że graja z Wisłą albo z Legia . To warszawa to musi być jakaś wieś bo nawet na Legie garstka kibiców przychodzi . Stolica kurde śmiać się chce . Sląsk Wrocław ok.2500 widzów ??????????? troche mało . Piast 2000 no w porywach 4000 ale to musi być dobry mecz . po za tym polonia Bytom 3000 , GKS B. ok.5000 widzow , o Odrze Wodzislaw juz nie wspomne . Idac dalej Lech ok 20000 gdzie polowa to miejscowi a reszta to okoliczna WSIE . na gre w Ekstraklasie zasluguje tylko Wisla Krakow , Gornik zabrze , Ruch Chorzow no i Lech . przepraszam ale reszta to jak ktos powiedzial wies i nic wiecej .- Jak by Znicz awansowal to na pewno bedzie mial wiecej kibicow niz nie ktore powyzej podane WSIE .

morfi - 21 kwietnia 2009, 23:13:33 - *.cable.ubr03.dudl.blueyonder.co.uk
Panowie ze znicza,zamiast pokazywac swoja wyzszosc w necie,zacznicjcie chodzic na mecze Znicza-na ostatnim meczu lidera bylo 1800 osob i uwaga-50 osobowy młyn :/ na wyjazadach tez nie lepiej,poziom kibicowski nieco wyzszy od Amiki wronki.
Wlasnie dlatego wole aby awansowala Korona,a nie Znicz.

Michał - 21 kwietnia 2009, 23:13:58 - *.2.52.122
Jacek Zygmunt (Jarosław) - Jacek na pierwsze, Zygmunt na drugie, a Jarosław od bierzmowania :D

tabelka - 21 kwietnia 2009, 23:15:51 - *.59.76.47
Tabela PZPN
1. Znicz Pruszków 26 53
2. Widzew Łódź 26 53
3. Korona Kielce 26 46
4. Zagłębie Lubin 25 45
5. Podbeskidzie Bielsko-Biała 25 44
Tabela bez walkowerów dla Znicza i Widzewa
1. Widzew Łódź 26 50
2. Korona Kielce 26 46
3. Zagłębie Lubin 25 45
4. Znicz Pruszków 26 44
5. Podbeskidzie Bielsko-Biała 25 44

staho - 21 kwietnia 2009, 23:18:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
krissCK nie pytaj ,to nie miejsce na ten temat;p

krissCK - 21 kwietnia 2009, 23:20:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czemu nie pytać?Fajnie to wyglądało--tu mecz a 40% młynu bójke ogląda.Słyszałem coś o jakimś nożu?

kostek - 21 kwietnia 2009, 23:21:45 - *.b-ras1.blp.dublin.eircom.net
Do bani z taka gra, wygrane mecze w plecy, z takimi wynikami to mozna zapomniec o orange

direggio - 21 kwietnia 2009, 23:22:36 - *.pai.net.pl
Zasmucę Was ... Widzew nie będzie zdegradowany.
Gdybyście zapoznali się z argumentami Widzewa przedstawionymi TA przy PKOL przyznalibyście nam rację . SN podtrzyma w mocy wyrok cofnięcia degradacji . Co do Korony i Zagłębia to jest mi ich najzwyczajniej szkoda. Spokojnie mogliby uratować ekstraklasę dla siebie gdyby potraktowali sprawę poważnie i zatrudnili renomowaną kancelarię prawną. No ale lepeij było zaoszczędzić...

cybuh - 21 kwietnia 2009, 23:25:19 - *.icpnet.pl
Ładne jaja będą jak znicz w ekstraklasie się znajdzie :/

kielczanin - 21 kwietnia 2009, 23:27:23 - *.sta.vectranet.pl
Napinkom z Widzewa, Lubina itd. już dziękujemy... My nadal wierzymy w Koronę! Będziemy walczyć do końca, a w czerwcu zobaczymy, kto będzie się śmiał... KORONA !!!

krissCK - 21 kwietnia 2009, 23:27:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a,i ciekawe co zarejestrowały te nasze kamery??Czy będzie jakiś zakaz stadionowy??

leon - 21 kwietnia 2009, 23:29:09 - *.homenett.pl
@dirreggio. Zasmuc ich jeszcze bardziej. Jagiellonia też niebedzie zdegradowana WIDZEW& JAGA&JAGA&WIDZEW

papa - 21 kwietnia 2009, 23:33:52 - *.t-mobile.co.uk
Do awansu to mojemu Zniczowi jeszce troszke brakuje, ale cieszy, ze graja i wygrywaja.......cisnienie niektorym sie podnosi i dobrze, tak mam byc. Kilka rzeczowych komentarzy jak ten KRIS CK(szacun). Jakze sie ciesze z tego wyniku ......jeszce remis w Lodzi i bede caly happy

direggio - 21 kwietnia 2009, 23:38:35 - *.pai.net.pl
leon - z tego co sie orientuję , Jagiellonia powoła się na te same argumenty prawne co Widzew . Możecie więc chyba spać spokojnie ;)

KibicCK - 21 kwietnia 2009, 23:39:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Markiewicz!!! OUT OUT OUT !!! NA ŁAWĘ Łatka Nowak podobnie . P Gąsior tracisz Pan POPARCIE !!!

szu - 21 kwietnia 2009, 23:41:54 - *.nplay.net.pl
Korona, Zagłębie... Piękne będą w przyszłym sezonie stadiony na zapleczu ekstraklasy.

kolo - 21 kwietnia 2009, 23:44:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo przepraszamy (kibice Znicza) za to ze:
1. Na mecze wchodzi tylko tyle osob ile jest miejsc na stadionie
2. Pomimo tego ze nie jestesmy 200 tysieczna metropolia bezczelnie nasz klub sie rozwija (stadion po remoncie to 5-6 tysiecy czyli pewnie w okolicach sredniej Ekstraklasy)
3. Nasi zawodnicy nie rozumieja waszej urazonej wielkomiejskiej godnosci i wygrywaja z zawodnikami waszych wielkich klubow...
4. A takze za to ze nie pracuja w naszym klubie lamusy, tylko osoby sledzace na biezaco przepisy naszego ukochanego PZPN, zamiast waszym wielkomiejskim zwyczajem kombinowac i olewac przepisy.

h - 21 kwietnia 2009, 23:51:50 - *.net-partner.pl
Kolo dobrze pisze, wódki mu dać! 23 maja w Łodzi zmierzą się dwie najlepsze drużyny tego sezonu I ligi. Oby po tym meczu obie mogły świętować :-)

tak - 21 kwietnia 2009, 23:53:55 - *.mobile.playmobile.pl
zL ODDale sie od Orangre a maja ataki syadionik;D od czerwca najbardziej nowoczesny w 1 lidze;pjaja haha

j23 - 22 kwietnia 2009, 0:08:57 - *.254.142.198
Jaja powinni im przed drugą połową powiązać. Wilk jedyny zawodnik który się wyróżnia i gra na równym poziomie. Chłopak wie co do niego należy i nie schodzi poniżej pewnej granicy - jeżeli będzie konsekwentny to powinien grać w ekstraklasie.
Edi dużo niedokładnych podań ale cóż wiek już nie ten i chyba to już jego ostatki! Kiełb dobry mecz rozegrał a reszta to powinni pensje oddać razem z Gąsiorem. Bo jak można spokojnie stać i patrzeć jak w drugiej połowie drużyna stoi i nie reagować????
Powinien dreptać wzdłóż linii i drzeć mordę na to dziadostwo!!! Albo ten giermek jego zatępca!!!
A oni patrzą jak Konon odbija się od obrońców i błąka się a Łatka przez 60 minut psuje piłkę za piłką. Przecież on dzisiaj był do zmiany po 20 minutach!!!
Graliśmy niestety bez prawego pomocnika przez 71 minut!!!!!!
A zmiany po stracie bramek i zamieszanie ze zmianami to żenada. Na trybunach ludzie się śmiali jak ten jego giermek biegał po rozgrzewających się. Tym sposobem zapomnijcie o frekwencji na trybunach.
Znicz niestety jest cieńki ale Korona jeszcze słabsza. Trzy akcje i dwa gole - skuteczność super i jedno co pokazali to ruchliwość a u nas nawet aut nie ma komu rzucić tylko jest strata - żenada!!!!

max - 22 kwietnia 2009, 0:09:21 - *.static.kielce.msk.pl
kolo- z całym szacumkiem : W-wa
,Kraków,Wrocław,Poznań,Szczecin,Gdańsk,Lublin,
Kielce,Białystok,Zabrze,Chorzów etc
ale nie Pruszków,Pniewy,Wronki etc
troszkę normalniej by było . . .
ale może wolicie extraklasę powiatową...

PAbloTHC - 22 kwietnia 2009, 0:22:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje z Gdanska !!!! :D brawo Znicz, szacunek za to jak gracie ! Szkoda ze Lechijka pozbyla sie Kubickiego... teraz widac, ze to dobry szkoleniowiec skoro najpierw nas wprowadzil do ekstraklasy a teraz Znicz zmierza pewnym krokiem Powodzenia !!!

szym - 22 kwietnia 2009, 0:33:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poco rozgrywki ligowe,przecież najmądrzejsi kibice powinni bez nich ustalić kolejność-1np.legia lub polonia bo w-wa ma 2ml mieszkańców następnie widzew,łks,itd wg.ilości mieszkańców,może tego pomysłu nawet prezydent nie zawetuje. Czy antykibice mówi wam to coś?

Do Max Kie - 22 kwietnia 2009, 0:40:10 - *.196.34.237.threembb.co.uk
Z calym szacunkiem ale można powiedziec:Warszawa,Lódz,Kraków,Wrocław,Poznan,Gda
ńsk,Lublin,Katowice,Bydgoszcz,Białystok,Szczecin etc,ale nie:Kielce,Radom,Rzeszów,Lubin,Ostrowiec,Stalowa Wola,Mielec,Gorzow,Zielona Gora etc.Tak bez napinki...

zagaj - 22 kwietnia 2009, 0:51:07 - *.gprs.plus.pl
jestem kibicem od ponad 30 lat wiec napisze krótko podbaja mi sie drużyny z charakterem a taka drużyna jest znicz której nikt nie doceniał popieram tez kibiców znicza bo bronią swojego pochodzenia brawo a inni napinacze poprostu zazdroszcza sukcesu jesli chodzi o prawy na meczach znicza i frekfencje to miech kibice przyjezdni zaczna chodzić na mecze siatkówki tam jest zawsze dobra frekwencja i oprawa bo ja wole oglądać mecze gdzie jest walka do konca mam tylko małe ale zeby znicz jak wejdze nie posprzedawał najlepszych zawodnikow pozdro dla normalnych

Polsa - 22 kwietnia 2009, 1:19:51 - *.waldex.3s.pl
A czemu nie Kielce bo widownia 10 tys co wam chłopaszki zal pupke sciska że u nas tyle ludzi przychodzi a u was w tych metropoliach połowa tego co w CK oj boli chłopaków frekfencja oj boli i ma boleć

pruleg - 22 kwietnia 2009, 1:29:28 - *.adsl.inetia.pl
Kasjerka - 21 kwietnia 2009, 22:35:43 - dynamic-78-8-164-22.ssp.dialog.net.pl
Sezon 2009/10 mecz Znicz Pruszków - Lech Poznań. Frekwencja w Pruszkowie: 3500 w tym 1500 z Poznania i okolic.
Jak to wygląda? :/ Naprawdę tego chcecie?
Wierzysz ,że tyle osób wpadnie do Pruszkowa z wielkopolski?? Prędzej się w Utracie potopią
a pozatym Legia by miała okazję pokolekcjonować niebiesko-białe barwy na ulicach Pruszkowa. Organizacja meczy w Pruszkowie jest przewidziana na góra 300 przyjezdnych, sam się dziwię jak ostatnio przyjechał Widzew ,że dymu nie było. ale widać chłopkom z Łodzi się nie nudziło.Jak do Pruszkowa wpadnie jakaś konkretniejsza ekipa ponad 500 osób to będą cyrki na mieście. Służby porządkowe tego nie ogarną...

adam81w - 22 kwietnia 2009, 2:38:59 - *.skynet.net.pl
Brawo Znicz. Należy wam się awans do Ekstraklasy. Boli, że taki klub z małego miasta bije wasze posiadające takom ogromnom i wspaniałom historiem ekipy? I dobrze. Ma boleć.

gogo(L) - 22 kwietnia 2009, 6:01:20 - *.dsl.bell.ca
Do m.st.w Jestes tylko polonista z Grodziska. Pamietaj tylko ze 2/3 kibicow Zniccza to legionisci i beda mieli oni olbrzymie wsparcie od pozostalych kibicow Legii

Maniek - 22 kwietnia 2009, 6:50:42 - *.173.7.152.tesatnet.pl
Hehe, a wszyscy tak najeżdżali na Znicza że słaby itp. Życze Zniczowi awansu do ekstraklasy i zagrzania tam miejsca na dłużej.
WARTA POZNAŃ!!!

oooo - 22 kwietnia 2009, 7:10:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przypominam,że znicz w zeszłym sezonie przegrał z koroną po karnym,a grał o wiele lepiej.Z widzewem powinno być 1:0,ale sędzia nie zaliczył prawidłowo zdobytej bramki,u nas ale zawsze- z flotą 4:1, a z Podbeskidziem też win.Za rok nowa trybuna,teraz najlepsze oświetlenie, a piłkarze robią co do nich należy- Dlaczego Znicz ma nie awansować? Bo jest "wioską", w piłke nie gra Kasa,stadiony,miasta a Piłkarze!!! Zobaczcie na ekstraklase,z niej nie spada Odra Wodzisław,tylko Górnik Zabrze i Cracovia KRAKÓW (teraz). A groclin był który w tamtym sezonie? 3? Napinaczom mówimy narka, normalnych pozdrawiam

Full - 22 kwietnia 2009, 7:15:09 - *.193.160.5 (*.22.18.22)
I to byłoby na tyle z tą śmieszną Koronką! Nie macie prawa awansować, życzę takich wyników do końca sezonu, a w następnym wszyscy najlepsi zawodnicy odejdą i koniec Koronki jest bliski! :-)

do "MKS" - 22 kwietnia 2009, 7:16:48 - *.lubin.dialog.net.pl
Do "MKS" - skoro Łukasz Błażejczyk urodzil sie 13 czerwca 1990 r. to jak to jest mozliwe ze ma teraz 16 lat ??? Ładny z ciebie kibic skoro nawet nie znasz swoich pilkarzy.

mks znicz - 22 kwietnia 2009, 7:29:06 - *.c.wavenet.pl
Gdzie napinki, że korona zgasi świeczkę 3-0 nawet 4-0 bo świeczka się wypaliła.zazdrość was panowie zżera ze klub z małego miasta gra tak dobrze do tego młodym skaldem.

ck fan - 22 kwietnia 2009, 7:37:53 - *.man.kielce.pl
Dlaczego nikt z klubu nie ma odwagi, żeby wprost powiedzieć kibicom, że nikt w całej Koronie (patrz klubie bo nie mówię o kibicach) nie chce awansu do ekstraklasy - Kasa, misiu, kasa - jak mawiał sekcjoner kadry Janusz W. - po prostu przy braku sponsora nie ma szans na awans, bo samo miasto nie udzwignie finansowania klubu!
OBYM SIĘ MYLIŁ, ale nie sądzę

ozz - 22 kwietnia 2009, 7:54:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.10)
ufff, Korona grała bardzo ładnie i miała sytuacje, tylko na litość boską my nie mamy napastika-(ów), nie chce mi się dywagować, kto był na meczu to widział, wszystko w porządku, gra, doping, tylko wynik nie tak. bravo dla sędziego, dzięki niemu kontuzji nabawił się bramkarz Znicza, bo nie pokazał rzutu rożnego dla Korony. A trudno powiem to, chyba trenera mamy za słabego!!??

MKS - 22 kwietnia 2009, 8:26:04 - *.netcity.pl
jakby wykorzystali sytuacje co mieli w pierwszej połowie mogłoby już być 3:0 dla Korony. Słaba skuteczność chłopaki =/

Korona Kie - 22 kwietnia 2009, 8:37:44 - *.netcity.pl
a co on miał do powiedzenia przy tych dwóch bramkach?!kto krył zawodników co strzelili bramki?!nikt!

Legia - 22 kwietnia 2009, 8:45:34 - *.chello.pl
W piłce nożnej liczy się przede wszystkim efektywność i tym Znicz zaskakuje.W zeszłym sezonie grali bardziej efektownie,ale nie awansowali i Kubicki to zmienił.
Gratki dla Kielc za stadion i bardzo dobry doping kibiców!!!
W Pruszkowie piłka nożna zaczęła rozwijać się na dobre 1,5 roku temu a działania widać na Zniczu z dnia na dzień.Nie będzie tam gorzej jak nie lepiej niż w innych klubach OE jeśli wejdą.Jak w Pruszkowie koszykarze awansowali do ekstraklasy byli sportowi i kibicowsko jedną z najlepszych ekip.Teraz w piłce też nie muszą być najgorsi i pewnie wielu jeszcze zaskoczą pozytywnie.
Pozdro dla Znicza.

mzCzerska - 22 kwietnia 2009, 9:04:02 - *.adsl.inetia.pl
Chociaż sam jestem z małej miejscowości, to dawno wyrosłem ze snów o wielkiej piłce w tego typu aglomeracjach. Dlatego choć na początku kibicówałem nawet Amice, czy Dyskobolii to potem zrozumiałem, że nawet najfajniejsze kluby bez rzeszy kibiców nic nie znaczą. Myślałem że większość doszło już do tego wniosku. Niestety zapewne w nowym sezonie frekwencja w ekstraklasie spadnie, nie tylko z powodu remontu kilku obiektów. Taki klub jak Znicz nigdy nie będzie miał tłumów na swoich meczach. Owszem proporcjonalnie do liczby mieszkańców bedzie ich sporo, ale co znaczą 3-4 tysiące na meczu najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce? Znowu bedą się z nas smiać, że np. W Niemczech na 3 Lige chodzi po 20 tysięcy ludzi, a u nas? A niestety będzie tak jak z poprzednikami. Może 2 może 5 lat ale ten klub zniknie a kibiców będzie z każdym misiącem coraz mniej. Nie wierzycie, że tak się stanie?

mati - 22 kwietnia 2009, 9:10:20 - *.33.0.194
Cierzniak slabeusz nigdy nie pomaga drozynie chyba ze pilka w niego sama wpadnie

bbbman - 22 kwietnia 2009, 9:18:26 - *.centertel.pl
widzew,podbeskidzie,zagłębie,korona zróbcie wszystko żeby nie awansował znicz

Kris ck - 22 kwietnia 2009, 9:19:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiste,że będę kibicował swojej KORONCE,bo każdy prawdziwy kibic ma w swoim sercu tylko tę jedną ukochaną drużynkę choćby grała nawet w najniższej klasie rozgrywkowej ale dobrze byłoby dla polskiej piłki nożnej aby do ekstraklasy weszły drużyny ztakim potencjałem{finanse,tradycja,piłkarze...} jak Widzew i Zagłębie Lubin.

CK - 22 kwietnia 2009, 9:24:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Białe chusteczki na kolejny mecz w Kielach dla Pana Gąsiora! Ile jeszcze meczy przegranych, ile nie udanych zmian, ile nie trafionych transferów. Dosyć męczenia kibiców nieudolną grą! 11 tysięcy ludzi przychodzi oglądać ładną grę i zwyciestwa Korony, a juz poraz kolejny wychodzi to katastrofalnie, a przypomne ze to tylko I liga.

Darman - 22 kwietnia 2009, 9:30:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A JA WOLE KIBICOWAĆ SWOJEJ DRUZYNIE W A-KLASIE NIŻ KLUBOWI W EKSTRAKLASIE! Nie wypre się swoich tylko dlatego że inni mają stadiony i kasiore sponsorów! Sezonowi kibice, kibicujący "wielkim" klubom z drugiego zakątka kraju... co w waszych okolicach nie ma zaspołów piłkarskich ??? A nazywajcie mnie "wieśniakiem" lepsze to niż bycie "sezonowcem"! Tyle w temacie! Tylko Znicz MKS!

dolcan - 22 kwietnia 2009, 9:39:28 - *.chello.pl
gratulacje od dolcanu

AnB_Widzew - 22 kwietnia 2009, 9:40:17 - *.toya.net.pl
kolego z Czerska, a na Polonie/Dyskobolie to ilu przychodzi kibiców? a na LKS? w Europie jest wiele dobrych klubów z mniejszych miejscowości. Liczą się umiejętności. BRAWO ZNICZ, w składzie mało (jeszcze) znani zawodnicy, ubytki po poprzedniej rundzie spore, a zespól gra i to jak skutecznie.

Bytom - 22 kwietnia 2009, 9:49:22 - *.galileusz.3s.pl
mam nadzieje ze Znicz i Podbeskidzie niewejda lepiej dla ligi jak wejdzie Widzew Korona i Zagłebie Kibicowsko nienadajecie sie do ekstraklasy

expert - 22 kwietnia 2009, 9:50:33 - *.59.3.96
OOO! Jak cudownie!

df - 22 kwietnia 2009, 9:55:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korona chyba gasiła tego Znicza naftą!

grinchooCK - 22 kwietnia 2009, 10:02:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koronie nie nalezy sie extraklsa i mowie to jko wierny kibic, ta druzyna nie ma kolektywu, Znicz nas zabiegal i wygral zasluzenie. Brak checi i zero ambicji tak wyglada Korona na wiosne. Powinni podziekowac przynajmniej polowie skladu za takie oddwanie meczow. I trzeba sie otrzasnac, bo spiewjac ze nic sie nie stalo, klepiemy po plecach ptalachow dla ktorych Korona to najwyrazniej tylko przystanek... Najwyzszy czas na zmiany... Wole Korone I-ligowa z mlodymi ambitnymi zawodnikami, niz grajaca w extraklasie takimi patalachami i dostajaca lanie od jakis ogorkow... KORONA TO MY!

Optias - 22 kwietnia 2009, 10:13:21 - *.kielce.vectranet.pl
dajcie spokój Gąsiorowi to nie jego wina ze kilku graczy jest kontuzjowanych odejść powinni ale tylko Kozubek i Popławski bo to co oni wyrabiają to skandal A o awans się nie martwcie bo będzie napewno gdyby nie wszedł Popławski to byśmy wygrali a tak to nie odnalazł siebie i nam zawalił mecz

martins - 22 kwietnia 2009, 10:20:32 - *.xdsl.centertel.pl
Pierwszy mecz w tej rundzie w Kielcach gdzie Korona zagrała w miare przyzwoicie ale niestety liczy się końcowy wynik.Jeszcze jest pare meczy do rozegrania,wrócą podstawowi piłkarze i moze zalapiemy sie na baraż?.Zwolnienie Gąsiora nic nie pomoże bo zaden inny trener cudów nie zdziała a miałby tylko pewną wymówkę w razie niepowodzenia.Znicz w Ekstraklasie?Mało prawdopodobne :Widzew,Zagłębie,Korona...

dariusz - 22 kwietnia 2009, 10:24:02 - *.c.wavenet.pl
co tak sie napiancie na znicz.zazdrość was zżera zal.na zniczu na kazdym meczu jak by weszli będzie 5 tys jak stadion zrobią a np w Warszawie na Polonii jest 2-3 tys , ŁKS tak samo,Wodzisław-belchatow 2-3tys, gliwice2 tys.wiec nie piszcie bzdur ze wieś itd.tutaj piłka istnieje od necalych 2 lat zawsze była koszykówka ruch kibicowski sie tworzy dopiero.

GieKSa - 22 kwietnia 2009, 10:28:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już po meczu w Jaworznie pisałem o tym (admin nie wiadomo dlaczego permanentnie usuwa moje komentarze), że Korona chociaż wygrała z GieKSą to kompletnie niczego nie pokazała i nie zasługuje na grę w ekstraklasie. Inna rzecz, że wtedy w drugiej połowie na boisko wybiegły koszulki GieKSy bo piłkarze to nie byli na pewno. A Znicz jest moim cichym faworytem bo to wprawdzie mały ale świetnie zorganizowany klub. Pozdro

Stalówka - 22 kwietnia 2009, 10:29:43 - *.tvkdiana.pl
Bez kupowania Korono jesteś przegrana!

grinchooCK - 22 kwietnia 2009, 10:34:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o to jak przegrać, wygrany mecz zapytaliśmy kilku zawodowych piłkarzy. Odpowiedzieli: to proste, wystarczy być bardzo dobrze zarabiającym piłkarzem Korony...
zero ambicji, szacunku do kibiców, zero wstydu, zero woli walki.
KORONA TO MY!

gks jastrz - 22 kwietnia 2009, 10:44:16 - *.jaskom.pl
Taki klubik jak Znicz nie może awansować do ekstraklasy. Korono! co wy robicie. Tak chciałem ,żeby awansowały NORMALNE kluby jak Widzew, Korona i wiele innych WIELKICH.

tomi - 22 kwietnia 2009, 10:46:51 - *.33.0.194
Przykro to stwierdzic ale to Gasior i Grzesik robili transfery dwa patałachy soich znajomych posciagali bo kasa w KORONIE TAK TO JUZ JEST Kozubek z Grzesikiem razem w Koronie grali a POplawski i Kuzera to znajomi Gasiora wiec jak sami nawazyli piwa to niech je wypija A co do prezesa to tez go pogonic Dutka niech sie zajmie sklepem ale poco tu pesja 12000tys i znajomych zatrudnia a nie dobrych zawodnikow i pracownikow jak pieniedzy braknie pierwszy zwieje

WPR - 22 kwietnia 2009, 11:38:39 - *.1.16.52 (*.8.5.221)
gks jastrz -- nie ciesz sie chłopie bo Dolcan Was ogra w nastepnym meczu :D
Pruszków To My
Pruszków To My
**eja*eja***
PRUSZKÓW TO MY

mad - 22 kwietnia 2009, 11:40:15 - *.adsl.inetia.pl
Po 1 Do tych oszołomów co piszą o walkowerach. Sprawa jest prosta i oczywista skoro Belada z Wisły Płock strzela gola, a CHarlie z Odry Opole przyczynia się do gola a obaj są nieuprawnieni przez swoje kluby do gry to sprawa jest jasna. Skoro włodarze tych klubów nie umieją zgłosić zawodników to rozgrywek to niech zmienią pracowników. To jest wogole śmieszne bo jak PZPN przetrzega przepisy i postępuje zgodnie z regulaminami pomaga innym klubom według wszytskich płaczków i jest zle ale jak przyznaje fikcyjne licencje, klubom ala Polonia Bytom łamiąc przy tym swoje prawa związkowe i regulaminy to jest dobrze.
Po 2 ktoś pisał o Kubickim o oświadczeniu antykorupcyjnym. Sprawa Kubickiego w żaden sposób nie wiąze się z korupcja w piłce. Został on zatrzymany wraz z SYlwestrem Z. właścielem ochrony Zubrzycki za rzekomo ustwaniony przetarg na ochronę COS w Wawie. Miał tam niby lobbować tą agencje i zagrnąc jakąś kase za to. Wiec jak nie macie pojęcia darujcie sobie te bzdury i pisanie o korupcji w piłce skoro są to 2 rózne sprawy.
Po 3 co do stadionu i frekwencji. Niedługo ruszy 2 część inwestycji i po jej skonczeniu na stadion spokojnie zawita nie mniej kibiców jacy pojawiają się w Gliwicach, Bytomiu czy Wodzisławiu. Już nie chce pisać i porównywać stadionu ZNicza ze stadionami w/w klubów bo nawet nie ma sensu w Pruszkowie zaplecze jest owiele lepsze.
Po 4 Znicz to żadna rewelecja rok temu pokazli w tym roku potwierdzili, że to nie był przypadek a sukcesywnie budowany klub.

fsddfs - 22 kwietnia 2009, 11:47:36 - *.adsl.szeptel.net.pl
jak dzieci pierwszy dam ale glupole

brawo mad - 22 kwietnia 2009, 12:11:54 - *.c.wavenet.pl
sto procent racji brawo znicz takich klubów trzeba spokojnie budowanych opartych na młodzieży!trzymam za was kciuki!

Zagloba - 22 kwietnia 2009, 12:18:08 - *.115.72.107
Ekstraklasa musi wprowadzic minimum frekfencji. W 2009/10 - 5000 i co sezon wiecej. Az do 10 000. Na koniec sezonu jesli srednia bedzie nizsza za kazdy brakujacy tysiac 1mln kary. Kluby zrobia wszystko dla polepszenia frekfencji. Nawet za darmo wpuszcza kibicow byle miec frekfencje. I wreszcie EKSTRA bedzie KLASA .

- 22 kwietnia 2009, 12:28:43 - *.tktelekom.pl
Ale żeś teraz dowalił to ciekawe z czego si utrzymają kluby.Kary za frekwencje wejdzie jakaś wiocha np.Ząbki gdzie chodzi na mecze po 300 osób pomyśl troche łosiu

CK Max - 22 kwietnia 2009, 12:28:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie jesteśmy jeszcze gotowi na awans, niech się lepiej nasi przygotują, bo w ektraklasie mogłyby być porażka za porażką. Fakt faktem ambicje po rundzie jesiennej były duże, ale z drugiej strony straciliśmy prawie cały 1 skład z ubiegłego sezonu więc równie dobrze mogłabyć walka o utrzymanie. Myślę że poprostu trzeba ochłonąć i liczyć się z brakiem awansu. Zdaję sobie sprawę, że każdy chce awansu, ale nie jest to takie proste zbudowanie nowej drużyny i awanas w ciągu jednego sezonu. Poza tym niestety chyba już to można powiedzieć, że transfery z przerwy zimowej to z małym wyjątkiem niewypał! Była, będzie jest KORONECZKA MKS!!

L - 22 kwietnia 2009, 12:28:55 - *.chello.pl
...Zagłoba nie był taki głupi więc nie pisz takich bredni!!!Jeszcze długo poczekamy w Polsce na dużą frekwencję na obiektach sportowych,ale najpierw to ludzie muszą mieć też w portfelach i mieć czas na kibicowanie jak to jest na zachodzie.

koroneczka - 22 kwietnia 2009, 12:33:34 - *.kielce.vectranet.pl
K***** weźcie Piechne z wolnego transferu to pokarze jak sie strzela !!!!!

papa - 22 kwietnia 2009, 12:35:09 - *.t-mobile.co.uk
mzCzerska...piekny wywod i wiele racji w tym co piszesz, ale jest kilka malych ale. Dyskobolia Amika to kaprysy bogatych ludzi i spelnienie ich ambicji. Ani Grodzisk ani Wronki nie sa aglomeracjami ( spojrz na definicje). Pruszkow tez wielkim miastem nie jest ale nie mierz taka sama miara miasteczek z Wlkp i Pruszkowa, w promieniu 9 km od Pruszkowa mieszka 150 tys ludzi i tam sa potencjalni kibice, wiadomo Legia i jeszce raz Legia bo to jest marka, ale mysle ze za kilka sezonow ( dla mnie moze byc caly czas I liga) bedzie ok....bo sport w Pruszkowie istnieje od lat ( niekoniecznie pilka nozna, patrz koszykowka)i ludziom zaden milioner nie zrobil prezentu w postaci igrzysk. a ze jest jak jest to mnie sie cieszyc tylko. Znicz psoci az milo w rozgrywkach, jest o to wiele halasu i zamieszania. A czy ktos ma fobie bycia wielkim niech sobie ma. Miasto ma takie plany wobec klubu jakie ma i czy ktos napisze ze maly stadion, czy to cos zmieni, stadion ma byc nie przeinwestowany i tyle. A twoje proroctwo ze klub przestanie istniec za 5 lat....nie bede komentowal bo po co?

kunios - 22 kwietnia 2009, 13:01:04 - *.lutn.cable.ntl.com
a ja jestem dobrej myśli...bo Korona już z całą czołówką mecze rozegrała. Tylko Zagłębie pozostało na później. Trzeba się zebrać i nie tracić punktów z średniakami...

łodzianin - 22 kwietnia 2009, 13:04:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to korona Hej.hej korona hej.
Jeśli w tym roku nie będzie awansu to dopiero za pare lat,no chyba że spadnie odra, lechia i polonia po barażach.
korona HEJ,HEJ,HEJ,hahahahaha

AAA - 22 kwietnia 2009, 13:14:21 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
lepiej dla nas ze nie wejdziemy beda fajne wyjazdy nowe druzyny wejda bo w ekstraklasie na wiekszosci stadionach nie wpuszczaja przyjezdnych a i unas zniknie troche baranow na stadionie ktorych tylko gwizdy i ublizanie przyjezdnym podniecalo

ckckckc - 22 kwietnia 2009, 13:27:34 - *.kielce.vectranet.pl
Po co taka drużyna jak Znicz Pruszków w ekstraklasie? Drugi Grodzisk nam się szykuje- kibiców garstka. Ludzie kto chce oglądać taka ligę i mecze na stadionach z garstka kibiców. Mieściny bez kibiców powinny zupełnie nie być brane pod uwagę. Niech wejdzie ktokolwiek tylko nie wy.

asd - 22 kwietnia 2009, 13:27:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do - , nie znasz sie wirtualny kibicu to sie nie wypowiadaj ile w Ząbkach przychodzi bo gów*o wiesz i w gów*o sie pchasz pozdrawiam łosiu

sdf - 22 kwietnia 2009, 13:30:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
u was kibic = huligan , prostak z takich ludzi jest ta niby wasza frekwencja. normalnych ludzi oglądających jest max 2 tys w kazdym z miast pamietacie Legia Wetra? no właśnie i co takich kibiców chcemy w ekstraklasie? lepiej niech przyjdzie 300 normalnych niz 4000 prostaków

(L)eft - 22 kwietnia 2009, 13:37:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cud w Kielcach.! Brawo Znicz xD Ale będzie mecz w niedziele.! Doping na maxa.!
Do ckckckc:
A taka drużyna jak Korona to po co ?

ckckck - 22 kwietnia 2009, 13:39:44 - *.kielce.vectranet.pl
sdf - jesteś Januszem marzy ci się teatr na stadionie , kto tu jest prostak? ty w nic nie wierzysz w swój klub nie wierzysz , dla ciebie poświeceniem jest ruszyć szanowna d...e na sektor A z ciepłą kielbacha - janusze - inne andrzeje to wy jestescie nienormalni

kocunio - 22 kwietnia 2009, 13:44:18 - *.201.36.36
No właśnie, do nas(Pruszków) przychodzą ojcowie z małymi dziećmi,dziewczyny ze swoimi chłopakami,starsi ludzie,nie ma awantur,jest przyjemna atmosfera....a co u was? Większość boi się iść na mecz bo wasza frekfencja niesie za sobą burdel,huligaństwo itd...

ckckck - 22 kwietnia 2009, 13:46:47 - *.kielce.vectranet.pl
Widziałes kiedyś mecze w Kielcach? U nas tez pełno dzieciarni , całe rodziny , nikt nie narzeka , burd nie ma ,frekwencja to potwierdza.

Europejczy - 22 kwietnia 2009, 13:52:35 - *.201.36.36
Skasować całą ekstraklase!!!! Co to ma być? Polska ekstraklasa to wioska w europie,czy to Poznań,czy Warszawa czy Wrocław,Łódź....
Sama wieś!!!!
Według waszego rozumowania powinni nas w ogóle wykluczyć ze struktur UEFA bo bo co UEFIE taka Polska co niema stadionów i dużej frekfencji na meczach...
Więc....albo dajcie sobie spokój z napinania się do mniejszych klubów,albo podążając za waszym rozumowaniem wycofajcie też swoje kluby lamusy!!!

ckckck - 22 kwietnia 2009, 13:56:11 - *.kielce.vectranet.pl
Europejczyk - zacznij od swojego

voytek - 22 kwietnia 2009, 13:59:38 - *.net.autocom.pl
no super że cieszycie sie że u was będzie tyle samo ludzików co w wodzisławiu,gliwicach ...tylko że to jest właśnie żenada,żeby w Extraklasie była taka frekwencja....precz z takimi miasteczkami...grajcie sobie w tej pierwszej lidze,ale od extraklasy wonnnnn

L - 22 kwietnia 2009, 14:00:39 - *.chello.pl
... i widzieliśmy wczoraj jak kosami się rżnęli Wasi kobole na stadionie.Jeden w szpitalu drugi siedzi.Fajna atmosferka. ;)

hrrr - 22 kwietnia 2009, 14:09:08 - *.adsl.inetia.pl
Jaka wieś? W sensie komunikacyjnym i społecznym jest to część Warszawy. Szybciej można dojechać do centrum niż z nie jednej ościennej dzielnicy Warszawy.

Motor - 22 kwietnia 2009, 14:18:16 - *.szui.lublin.pl
A tyle bylo pisania ze strony Korony ze Znicz nie awansuje ze juz sami trudni rywale a tu prosze mimo ze jestes zwolennikiem tego zeby to miasta byly w Ekstraklasie to jednak trzeba przyznac ze Znicz pilkarsko zasluguje bardziej na Ekstraklase od Korony a mnie cieszy fakt ze Znicz wygral z teoretycznie silniejszym rywalem na wyjezdzie od Motoru a mimo to ze Znicz ledwo zremisowal z Motorem u siebie to tylko pokazuje jaki potencjal maja Motorowcy Gratulacje dla Znicza a Koronie moge powiedziec głowa do gory

do hrrr - 22 kwietnia 2009, 14:19:53 - *.san.airbites.pl
jeżeli to jest częśc Warszawy to na pewno jest wsią jak i ona sama-buraczki przyjeżdżają tam karyjery robić

konio - 22 kwietnia 2009, 14:28:13 - *.201.36.36
Do do hrrr: I twój stary też tu siedzi (czyt. w Warszawie)....

WPR - 22 kwietnia 2009, 14:29:15 - *.1.16.52 (*.8.5.221)
jak by mialy grac same miasta to liga by liczyla 7-8 druzyn :-) Mamy prawo do ekstraklasy jak kazdy !!!! kiedys legia,lech,wisla byla w II lidze tak jak teraz My...wiec nie mowcie ze nie mozemy wejsc do "elity" polskiej piłi...juz w zeszlym sezonie TYLKO jednego punktu nam brakowalo do awansu...wiec nie dziwcie sie ze Nasza druzyna z Pruszkowa jest na takiej pozycji jakiej jest!! kazdy sie smial ze jak odszedl Zawistowski i Lewczuk do Jagieloni Grzeszczyk do Wisly Płock (teraz Widzew) czy wkoncu ROBERT LEWANDOWSKI do lecha to bedziemy walczyc o utrzymanie ...jak widac radzimy sobie nawet bez Naszych Gwiazd :D pozdro dla NORMALNYCH

KO - 22 kwietnia 2009, 14:42:28 - *.gprs.plus.pl
Widzę, że Korona za wszelką cenę chce grać derby Świętokrzyskiego już w przyszłym sezonie

z_ck - 22 kwietnia 2009, 14:46:18 - *.kielce.net.pl
Znicz będzie pośmiewiskiem w ekstraklasie wśród kibiców w Polsce tak samo jak Hoffenheim w bundeslidze frekwencja będzie powalająca, całe 2 tys

wojtal - 22 kwietnia 2009, 14:49:09 - *.c.wavenet.pl
brawo brawo znicz aby tak dalej napinacze schowajcie się leczcie kompleksy gdzie indziej ze wasze metropolie graja słabo!

Dudek - 22 kwietnia 2009, 15:01:25 - *.digicom.net.pl
Do z_ck: Co prawda nie jestem kibicem Znicza tylko Widzewa ale w ekstraklasie nie grają kibice tylko piłkarze. Drużynie Znicza należy się awans,a po awansie do ekstraklasy z całą pewnością frekwencja wzrośnie. Sam jestem piłkarzem w nowej 3 lidze i wiem co mówię. Załóżmy teoretycznie,że przykładowo Lechia Gdańsk gra z 2 ligowym zespołem. Na Lechii jest 10 tys. kibiców z czego 2tys. kibicuje,a reszta siedzi. Natomiast kibiców drugoligowego zespołu przyjechało 3tys. i 3tys. kibicuje. Więc nie gadaj mi tu jakiś śmiesznych teorii.

Radomiak - 22 kwietnia 2009, 15:03:26 - *.tktelekom.pl (unknown)
Brawo Znicz hahahahhahaaa, ale się cieszę

Dockckck - 22 kwietnia 2009, 15:06:12 - *.196.219.249.threembb.co.uk
Stary wyluzuj trochę,nie napinaj sie tak bo ci żyłka pęknie.Pamiętaj że twoj kielecki klubik też do niedawna nie istniał w poważnej piłce a jak już zaistniał to wszyscy wiemy jak sie to skończyło.Wogole jak sie czyta te wpisy,to połowa z nich to są żale Kielcoków że Znicz nie powinien istnieć,bo to,bo tamto,bo zlał Wam skore,bo małe miasto etc.A Wy to niby jesteście jakąś wielką atrakcją?Ten Wasz były prezio namieszał wam w głowach obiecująąc jakieś puchary,cuda na patyku.Minął rok jak sie zwinął a wy jeszcze sie nie zorientowaliście że na dziś to jestescie przeciętnym klubem bez sponsora.Wyluzujcie troche i popatrzcie na Waszą realną sytuacje...

marcin - 22 kwietnia 2009, 15:15:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a o co chodziło z tą bójką na stadionie korony ?

Gutek - 22 kwietnia 2009, 15:20:19 - *.166.udn.pl
Pruszków to podwarszawskie miasteczko, tak powiedzial komentator na tvp wiec nie ma co gadac ze to wioska. Wywalczą awans na boisku to niech mają ale ta szara polska liga zszarzeje jeszcze bardziej.

df - 22 kwietnia 2009, 15:27:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Według Forbes'a to nawet nie miasteczko, tylko średniej wielkości miasto (za takie zostały uznane miasta 50-150 tys.)

wek - 22 kwietnia 2009, 16:20:43 - *.201.36.36
Napinać?? Co to w ogóle za głupie słowo jest,jak można się napinać?? hahaha

Scyzor_ŚLV - 22 kwietnia 2009, 16:52:29 - *.219.133.238
Według wikipedii "Pruszków jest częścią aglomeracji warszawskiej" więc pytam się, kto będzie przychodził na stadion jak ludzie z Warszawy mają dwie drużyny z ekstraklasy?
Po za tym według strony http://stadiony.net/stadium.php?s=681 pojemność stadionu to 1 977 więc z czym do ludzi!
Piszcie sobie co chcecie ale ja wolę ekstraklase z miastami wojewódzkimi! Tymi co są plus Bydgoszcz, Szczecin, Olsztyn, Lublin, Rzeszów i Kielce. Za 2-3 lata chciałbym obejrzeć mecz Korony na stadionie Śląska, Lechii, Lecha czy Legii gdzie jest 30-40 tys kibiców a nie po 2-3 tys. Wodzisławiu, Bełchatowie czy Pruszkowie.

MK - 22 kwietnia 2009, 17:07:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wasze niby "wielkie" klubiki z "tradycjami" dostają regularnie w dupe od lepszych zespołów. Kibicom Koruptora życzę trzeciej ligi dla ochłonięcia. A to że jakieś "wielkie" miasta nie potrafią zrobić dobrej drużyny, to zawsze możecie kibicować mniej Odrze Wodzisław, ona przynajmniej nigdy nie spadnie.

z metropol - 22 kwietnia 2009, 17:18:27 - *.chello.pl
Scyzorze,a przeczytałeś,że stadion Znicza jest w budowie i to nie jest ostateczna jego pojemność?!Na ekstraklasę w Pruszkowie też może być bardzo dużo ludzi bo jest to ogromna aglomeracja i Legia z Polonią nie muszą jemu zaszkodzić.

Cypis - 22 kwietnia 2009, 17:39:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po pierwsze chcialem bardzo pogratulowac Łukaszowi Błażejczykowi debiutu w I lidze, junior wychodzi na boisku na jednym z najlepszych polskich stadionow, przy prawie 11 tysiacach ludzi i nie puszcza bramki, zachowujac sie w wielu sytuacjach jak rutyniarz. Ja bym chyba w gacie popuscil! BŁAŻEJ dalej tak pracuj na treningach a bedziesz wielkim bramkarzem!
Co do meczu: Korona genialne pierwsze 30 minut potem zabraklo sil, Znicz pracowal rowno caly mecz, biegali zawezali pole gry. Zdecydowanie Aleksa powinien grac na prawej stronie a Klepczarek w srodku obrony. Feliksiak po prostu szaleje na boisku jest wszedzie, podobnie Osolinski. Bieniek tez bardzo dobrze, o Chalasie nie wspominam bo pilkarza z taka zwrotnoscia i szybkoscia przez caly czas gry dawno nie widzialem. Juz sa to wybitni pilkarze a jak awansuja stana sie wielcy! CDN

Cypis - 22 kwietnia 2009, 17:41:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz to gadajacych o tym kto powinien grac w ekstraklasie. Proponuje zrobcie sobie lige na wzor NBA ze nikt nie spada i grajcie, bedziecie mieli spokoj, bedziecie sie chwalic jakich to macie hoolsow ultrasow a nawet piknikow, jakich to macie wspanialych sponsorow, jak cudownie sprzedajecie swoje uczucia i emocje, wszystko na sprzedaz macie ? - Powodzenia
Ty Zniczu graj swoje dla tej garstki ludzi, ktorzy w Was wierza, ktorzy potrafia docenic to co cenne, prawdziwa rywalizacje. Zapewniam, ze nikt w Zniczu nie gra dla pieniedzy a jedynie dla sukcesu w zdrowej sportowej rywalizacji i o to chodzi w sporcie, jak chcecie sie skomercjalizowac i sprzedac to juz mowilem zalozcie sobie druga NBA!
Pozdrawiam wszystkich "wsiowych" kibicow co wiedza czym sa prawdziwe emocje, prawdziwa milosc i oddanie, nie podazaja droga stada owiec, lecz sa lwem na swoim podworku.
A o wiele bardziej byc lwem przez jeden dzien, niz przez cale zycie owca! Ja takim lwem bylem wczoraj na stadionie w Kielcach, rok temu na stadionie we Wroclawiu i mam nadzieje byc nim jeszcze wiele razy, mam nadzieje, ze bede nim juz niebawem w Łodzi a za rok w Poznaniu, Krakowie i Warszawie!

papa - 22 kwietnia 2009, 17:44:13 - *.t-mobile.co.uk
Scyzor SLV....ja bede chodzil....i znam jeszce kilku, co to za chlopskie dywagacje, masz swoj klub kibicuj, to jakas nowa jakosc troska o kibicow rywali? Bo malo, bo nie malo.....Was nie bylo w Ekstraklasie i ona istniala i bez miast wojewodzkich...jest Ruch Chorzow, Gornik Zabrze, Polonia ta z Bytomia, Arka Gdynia. Setki razy sie tu pisze, ze nowa trybuna ma taka pojemnosc i ze miala byc budowana druga, ale ze wladze miasta uznaly ze ma byc kryta wiec ja przeprojektowano. I przypomnij sobie gdzie Korona grala nim wybudowano nowy stadion. A z tym Hoffenhaimem dowaliles z ck...wejdz na ich strone zobacz ich stadion zdziwisz sie.....a i to oni sie smieja z siebie na szalikach maja : Hurra, Hurra ganze Dorf ist da....Jeden fakt jest niezaprzeczalny, kielecka wichura nie zdmuchnela pruszkowskiego Znicza...a to uwiera

Ufo - 22 kwietnia 2009, 18:55:09 - *.ssp.dialog.net.pl
Znicz do ekstraklasy:-))))
Widac ze wychowankowie z tego klubu dlaeko zajdą np. Robert Lewandowski:-)

Scyzor_ŚLV - 22 kwietnia 2009, 20:37:42 - *.219.133.238
Też wasz Błażej to rutyniarz hahaha siedziałem za bramką i widziałem jego interwencje, głupi to ma zawsze szczęście. Najlepsze to było jak nagle pobiegł przez pół boiska do ławki rezerwowej a potem całował herb jakby grał w Barcelonie hahaha kaberet a na koniec zdjął koszulke i biegał jak głupi po murawie - ten widok poprawił mi humor

Cypis - 22 kwietnia 2009, 20:44:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i bardzo dobrze, ze poprawil Ci humor...
Widac, ze chlopak marzyl o tym zeby zagrac a udalo mu sie to w tak waznym meczu, niejeden chcialby miec taki debiut.
Ty pewno bys nie wyrobil presji, albo do dzis biegal rozebrany po okolicznych wioskach wrzeszczac jak wariat!
Na bramce wlasnie o to chodzi aby miec szczescie, zal mi patrzec na takich super grajkow Korony co nie potrafili "slabiakowi" bramki strzelic, ciekawe kim oni sa jak Blazejczyk to tak slaby gracz...
Bardzo ladnie przedluzal wybicia i o to wlasnie chodzilo... Błażej trzymaj sie!

MK - 22 kwietnia 2009, 20:53:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korona ma drugie miejsce w III lidze małopolsko-świętokrzyskiej są tak pazerni na zwycięstwa że grają zawodnikami z I ligi i się szczycą kolejnym wygranym meczem . Gąsior ty się zastanów nad tym gdzie zawodnicy z pierwszej drużyny powinni grać i nie tłumacz się tym że się ogrywają w III lidze macie wicelidera będziecie mieć lidera ale w III lidze grając zawodnikami z I ligi super gratulacje dla całego sztabu trenerskiego i Zarządu (za awans do II ligi) nie możecie .

MaN - 22 kwietnia 2009, 21:09:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje z Ostrowca Św. dla korony! ;D

suchyfakt - 22 kwietnia 2009, 21:20:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Kielcach mieszka 205 665 ludzi, Pruszkowie 55 387.
To oznacza że w Pruszkowie przy frekfencji nawet 2000 kibiców na mecz daje wynik że co 25-ta osoba chodzi na mecz Znicza,natomiast w kielcach co 20....
Taka różnica?
Nasz stadion narazie jest w budowie więc mieści tylko te "marne" 2000.
Ale cóż z tego skoro procentowo stadion w Pruszkowie jest 100% wypełniony na każdym meczu :D
Hahaha,wypełnijcie swoje stadiony....\
Poza tym oto wyniki wielkich metropolii kibicowsko.
Dolcan Ząbki - GKS Jastrzębie 1:1 (1:0)
Widzów: 500.
Flota Świnoujście - Tur Turek 0:0.
Widzów: 2000.
Motor Lublin - Wisła Płock 2:1 (0:0)
Widzów 2 500.
Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola 0:0
Widzów 2 000.
Warta Poznań - Odra Opole 1:0 (1:0)
Widzów 1 000.
GKP Gorzów Wielkopolski - Podbeskidzie Bielsko-Biała 0:3 (0:0)
Widzów 1 500.
KGHM Zagłębie Lubin - GKS Katowice 1:0 (1:0)
Widzów 6 500.
Jedynie miedziani coś prezentują...a reszta??
No prosze was,dość napinek!!!! Piłka nożna dla kibiców,nawet z tych mniejszych miast!!!

Odra Opole - 22 kwietnia 2009, 22:02:42 - *.chello.pl
Jaaaaaaaaaa, ale wtopa Korony!

kp - 22 kwietnia 2009, 22:34:23 - *.gprs.plus.pl
Zostawmy temat pt."ile osób było na meczu"!!!! tu jest 30tyś tam 8 a tam 600 osób... ile można wałkować to samo-na okrągło...?

pepik - 22 kwietnia 2009, 22:46:23 - *.compnet.pl
oby nicz nie weszedł korona mi obojetna

do pepeik - 23 kwietnia 2009, 11:45:13 - *.c.wavenet.pl
lecz chłopcze kompleksy gdzie indziej zal mi Ciebie.niej wejda ci co najlepiej graja w piłkę a znicz powinien wejść juz rok temu ale sędziowie nie pozwolili tym razem musi sie udać!

miruCK - 23 kwietnia 2009, 11:53:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Białostocka grupa imprezowo-piłkarska czeka na derby z Jagą w I lidze....a po awansie mogą stracić miejsce w składzie

K_G_B - 23 kwietnia 2009, 15:26:05 - *.telkonet.pl
ojej koronka przegrala... :D haha no coz... padlina zawsze bedzie padlina.. !! Pzdr dla Lubina eloo

Viva Znicz - 23 kwietnia 2009, 16:46:48 - *.subscribers.sferia.net
Jestem pewien że po awansie Znicza na stadion będzie zwalało 10 tys kibiców z okolic w tym najwięcej z Warszawy. Nie chodzi mi tu o kibiców Legi lecz o przyjezdnych do Wawy którzy nie opowiedzieli się za żadnym klubem a takich jest sporo. Już dziś wiadomo że na meczu z Zagłębiem będzie 6 tys kibiców a jeszcze nie wszystkie bilety się sprzedały.

as - 23 kwietnia 2009, 20:05:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Już dziś wiadomo że na meczu z Zagłębiem będzie 6 tys kibiców a jeszcze nie wszystkie bilety się sprzedały."
Ze co prosze? ;)

Ja - 23 kwietnia 2009, 21:21:02 - *.toya.net.pl
Jakie by nie byly wyniki i co wy tam gadacie to i tak wejdzie Widzew Korona i Zaglebie bo watpie czy ktos by chcial ogldac znicz podebskidzie albo inne wynalazki TAKA prawda mamy juz taki w ekstaklasie polonia bytom albo odra wodzislaw -.-

laik - 23 kwietnia 2009, 22:31:00 - *.153.99.187
a ja jestem pod duzym wrazeniem. Kubicki spisuje sie na medal, zawodnicy tez a znicz chyba naspidowal swoj sztab medyczny bo ten gosciu jak nakrecony latal. Z racji tego samego zawodu sie poprzygladalem i pelen podziwu jestem. ciekawe jak w zniczu z kontuzjami. Ale chyba nie ma za wiele bo skład pełen. Zna ktos moze jego nazwisko bo znalezc nigdzie nie moge

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas