[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 kwietnia 2009, 19:24:03 - prof
Odra finalistą Pucharu Ekstraklasy

Odra Wodzisław Śląski pokonała na wyjeździe GKS Bełchatów 2-0 (1-0) i awansowała do finału rozgrywek Pucharu Ekstraklasy. Pierwszą bramkę dla gości po błędzie Tomasza Wróbla zdobył w 16. minucie Tomasz Moskal. W drugiej połowie gospodarze mieli szansę na wyrównanie, ale Paweł Magdoń nie wykorzystał rzutu karnego. W 80. minucie wynik meczu ustalił Marcin Wodecki.

Piłkarze Bełchatowa od początku meczu popełniali błędy, w wyniku których rywale dochodzili do dogodnych sytuacji. W 6. minucie zbyt słabo do Krzysztofa Kozika podał Artur Marciniak, a piłkę przejął Maciej Korzym. Zawodnik Odry znalazł się w sytuacji sam na sam z bramkarzem rywali, jednak piłka po jego strzale wpadła w ręce Kozika. Tyle szczęścia bełchatowianie nie mieli w 16. minucie. Tym razem nieudolnie futbolówkę w kierunku własnej bramki zagrywał Tomasz Wróbel, przejął ją Tomasz Moskal i popędził w kierunku bramki gospodarzy. Kozik nie zdołał obronić jego precyzyjnego płaskiego strzału w prawy róg bramki i Odra objęła prowadzenie.

W 58. minucie Krzysztof Markowski sfaulował w polu karnym Dawida Nowaka. Do wykonania "jedenastki" podszedł wprowadzony w przerwie Paweł Magdoń. Jego strzał w prawy róg bramki był jednak bardzo słaby i Adam Stachowiak pewnie złapał piłkę. W 80. minucie z prawej strony w pole karne Bełchatowa dośrodkowywał Marcin Kokoszka. Piłka trafiła do Jana Grubera, którego uderzenie wybronił Kozik. Bramkarz Bełchatowa był jednak bezradny wobec dobitki Marcina Wodeckiego.

28 kwietnia 2009, 17:30 - Bełchatów
GKS Bełchatów 0-2 Odra Wodzisław Śląski
Tomasz Moskal 16, Marcin Wodecki 80

Bełchatów: 27. Krzysztof Damian Kozik - 16. Artur Marciniak (46, 33. Paweł Magdoń), 6. Edward Cecot, 14. Mate Lacić, 4. Jacek Popek (76, 7. Ihor Mihałewskyj) - 23. Tomasz Wróbel, 20. Patryk Rachwał, 5. Janusz Gol (68, 17. Marcin Sobczak), 18. Mateusz Cetnarski, 30. Bartłomiej Chwalibogowski (46, 21. Krzysztof Janus) - 9. Dawid Nowak.

Odra: 12. Adam Stachowiak - 26. Robert Kłos, 30. Krzysztof Markowski, 3. Marcin Dymkowski, 21. Sławomir Szary - 23. Łukasz Pielorz (46, 15. Marcin Kokoszka), 8. Piotr Gierczak (46, 9. Marcin Malinowski), 5. Jacek Kuranty, 7. Jan Woś (62, 6. Jan Gruber), 19. Maciej Korzym (70, 11. Marcin Wodecki) - 20. Tomasz Moskal (78, 18. Piotr Bagnicki).

żółte kartki: Rachwał - Korzym, Markowski, Dymkowski.

sędziował: Erwin Paterek (Lublin).
widzów: 1200.

W 58. minucie Paweł Magdoń nie wykorzystał rzutu karnego (Adam Stachowiak obronił).

W pierwszym spotkaniu rozegranym w Wodzisławiu Śląskim padł bezbramkowy remis.

Spotkanie finałowe odbędzie się 12 lub 13 maja. Rywalem Odry będzie zwycięzca rywalizacji między Śląskiem Wrocław i Arką Gdynia - pierwszy mecz we Wrocławiu Śląsk wygrał 3-0 (2-0).

Puchar Ekstraklasy - wyniki, strzelcy, terminarz

Tomek - 28 kwietnia 2009, 19:24:40 - *.alfanet24.pl
Karny niewykorzystany :/

mk - 28 kwietnia 2009, 19:24:40 - *.net.autocom.pl
jesteście niesamowicie.. równo z gwizdkiem

sssdf - 28 kwietnia 2009, 19:24:42 - *.chello.pl
śmieszny puchar... skoro taka Odra Wodzisław wchodzi do finału.. cóż, ranga finału będzie niższa (tym bardziej że finał sie zapewne odbedzie na miedzynarodowym stadionie w Wodzisławiu Śląskim w niedziele o 12). Puchar zapewne pojedzie do Wrocławia.

bart - 28 kwietnia 2009, 19:25:13 - *.chello.pl
łoł express z zamieszczeniem wiadomości

hylujeg - 28 kwietnia 2009, 19:26:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem z Poznania ale wolałem żeby to ten GKS wszedł

Borys - 28 kwietnia 2009, 19:28:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To bardzo niedobra wiadomość dla Śląska. Przecież na tym pastwisku w Wodzisławiu nie da się grać

alan - 28 kwietnia 2009, 19:29:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Matko Boska - apokalipsa sie zbliza Odra w finale !!!

tutejszyn - 28 kwietnia 2009, 19:31:42 - *.21.197.190
Nic tak mnie nie cieszy jak wasze narzekanie. Narka, idę na piwko a wy płaczcie dalej

Kopciu - 28 kwietnia 2009, 19:31:48 - *.zw.pl
Dobrze,że już od następnego sezonu nie będzie "pucharu pasztetowej" bo z całym szacunkiem ale jak Odra Wodzisław jest w finale to coś z tym pucharem nie tak.Nie ubliżając ani zawodnikom ani kibicom Odry oczywiści ...

dziurkacz - 28 kwietnia 2009, 19:32:36 - *.adsl.inetia.pl
ogórkowy puchar ogórkowa ekipa w finale

Strain - 28 kwietnia 2009, 19:32:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Do Kopciu:
Skąd masz informację, że od następnego sezonu nie będzie Pucharu Ekstraklasy?

arkoholik - 28 kwietnia 2009, 19:33:00 - *.chello.pl
odra cisnie :P

łukasz - 28 kwietnia 2009, 19:35:26 - *.ibselektronics.pl
Możecie sobie na Puchar mówić jak chcecie. Kto go olał to olał - jego sprawa. Ale Puchar Pucharem. Ci co odpadli mogą mieć pretensje tylko do siebie.

Kamil - 28 kwietnia 2009, 19:36:17 - *.toya.net.pl
do alan - masz rację jedno z najleszych ;) Ale stadionu brak...

Codino18 - 28 kwietnia 2009, 19:36:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Można się było spodziewać takich wpisów. Ale mówcie co tam sobie chcecie. Pewnie i tak wielu z Was zazddrości, że to nie Wasz klub jest w finale. Dziękuję i pozdrawiam prawdziwych kibiców piłki nożnej.

Kapucyn - 28 kwietnia 2009, 19:38:38 - *.net.brewet.pl
Gdzie będzie finał?

informator - 28 kwietnia 2009, 19:39:58 - *.hsd1.il.comcast.net
dla wszystkich nie poinformowanych finał odbędzie się na boisku drużyny która zajmuje wyższe miejsce w tabeli, więc pewnie we Wrocławiu gdyż Arce będzie ciężko odrobić 3 bramki. pozdro

SUCHY - 28 kwietnia 2009, 19:40:02 - *.retsat1.com.pl
Nikt sie tego nie spodziewal...

łukasz - 28 kwietnia 2009, 19:40:14 - *.ibselektronics.pl
Finał powinien być we Wrocławiu. Zapewni to dużą liczbę kibiców.

Antonio - 28 kwietnia 2009, 19:41:36 - *.ingram.com.pl
Szkoda GieKSy. Zbyt dużo błędów w obronie i niewykorzystane sytuacje sprawiły że niestety nie awansowaliśmy ;/ To nie Odra wygrała tylko GKS przegrał bo fatalnie zagrała linia obrony (Magdoń żal).

czan - 28 kwietnia 2009, 19:42:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
dziurkacz zgadzam sie z Tobą w 100% , ale Bełchatów też jest ogórkową ekipą wiec czy tak czy tak ogórki w finale musiały wystąpić
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

Lechita - 28 kwietnia 2009, 19:43:11 - *.netcorp.pl
Finał w Wodzisławiu pozdro dla normalnych

tutejszyn - 28 kwietnia 2009, 19:43:55 - *.21.197.190
Finał jest na boisku tej drużyny, która była wyżej w tabeli w POPRZEDNIM sezonie(Śląsk był wtedy w 2 lidze). Proszę mi tu więc głupot nie wypisywać

Cobra - 28 kwietnia 2009, 19:44:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Final odbedzie sie na boisku druzyny ktora w poprzednim sezonie zajela wyzsze miejsce w lidze. Jak wiadomo Slask jest beniaminkiem wiec final w Wodzislawiu

KKS - 28 kwietnia 2009, 19:44:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Formalnym gospodarzem jest zespół, który w sezonie 2007/2008 zajął wyższe miejsce w rozgrywkach ligowych. czytajcie 90minut.pl dokladniej;) Pozdrawiam

gtr - 28 kwietnia 2009, 19:47:09 - *.dolsat.pl
To że jest gospodarzem to nie znaczy że mecz będzie własnie na jego boisku.
Oznacza to jedynie że będzie figurował w zestawieniu jako gospodarz.
To nie ma związku z miejscem rozgrywania meczu.
np finał w Kielcach Odra - Śląsk.
(Odra figuruje jako gospodarz).

Pam - 28 kwietnia 2009, 19:52:47 - *.208.234.105.getinternet.no
No i pięknie Oderko! Teraz jeszcze z 6 pktów zdobyć na pohybel czarnym i czerwonym

TG'99 - 28 kwietnia 2009, 19:57:22 - *.grakom.pl
nie wierze moskal!!! ten sam co w Gorniku o te linie z wapna sie potylkal bedac sam na sam z bramka!! no i Wodecki jest lepszy niz pitry i zahor razem wzieci a oddali go na wypozyczenie!! brawo heniu za roszady dobrze ze wkoncu Madejskiego przywrocil bo juz poczul jak moze byc na treningu jak w sobote nie bd 3 pkt

ja - 28 kwietnia 2009, 19:59:11 - *.p.lodz.pl
Magdoń! co? DREWNO! nie zapomne ci nigdy przegranego meczu w kielcach w wicemistrzowskim sezonie... a teraz odpadniecia w polfinale! nie pokazuj sie lepiej na boisku wiecej, tak bedzie lepiej dla ciebie i dla GKSu...

zygi - 28 kwietnia 2009, 19:59:52 - *.dhcp.studentenwerk-bielefeld.de
Brawo Odra!! Szacunek za pokonanie GKS-u na wyjezdzie Realne szanse na puchar ekstraklasy sa. Teraz tylko czekamy na 3 pkt w ekstraklasie no i oczywiscie pewne utrzymanie. Dzieki za walke!

fcp - 28 kwietnia 2009, 20:02:18 - *.leon.com.pl
Tylko OdraMKS puchar jest nasz bo puchar nam się należy niedamy nikomu nikomu nie damy bo puchar nam sie należy

zbych - 28 kwietnia 2009, 20:05:39 - *.230.41.187
Śmieszą mnie wypowiedzi typu "śmieszny puchar" itp. Jak najwięcej rozgrywek ma być. Lepsze to niż, sparingi organizować. Przynajmniej o coś grają. Co niektórzy by chcieli, żeby poza ligą nic nie grali.

Lechista97 - 28 kwietnia 2009, 20:07:10 - *.cust.tele2.pl
finał Śląsk Wrocław-Odra Wodzisław moim zdaniem 2:1 dla Śląska będzie

Greku - 28 kwietnia 2009, 20:14:47 - *.238.64.27.ip.airbites.pl
finał będzie w Wodzisławiu bo to zależy od miejsca w tabeli z poprzedniego sezonu a Śląsk był w I lidze. POzdRo

Akwilon - 28 kwietnia 2009, 20:17:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I ostatnia szansa na zainteresowanie finałem tych rozgrywek poszła sobie. Finał jest wstanie zainteresować tylko i wyłącznie kibiców drużyn, które się tam zakwalifikują, reszta jak włączy telewizor, to tylko z nudów.
Należy się szybko i głęboko zastanowić nad funkcjonowaniem tych rozgrywek w obecnej formie.

dobrywujo - 28 kwietnia 2009, 20:20:05 - *.21.197.190
@Akwilon, a co byś zmieniał?
Losowa byś dobierał drużyny które mają grac w finale?

jozin - 28 kwietnia 2009, 20:30:39 - *.smgr.pl
czy jak odra wygra puchar to będzie grała w europejskich pucharach??

44ee55 - 28 kwietnia 2009, 20:33:28 - *.safe-lock.net
Ten finał wygrał im Wodecki - z Piastem bramka+2 asysty i teraz bramka

jarek - 28 kwietnia 2009, 20:33:50 - *.nj.pl
gratulacje z Jastrzębia

adam81w - 28 kwietnia 2009, 20:34:48 - *.skynet.net.pl
A mnie się ten puchar bardzo podoba. Uważam, że jest potrzebny. Przeciw niemu piszą chyba ludzie, których drużyny poprzegrywały swoje mecze.

kibic - 28 kwietnia 2009, 20:37:13 - *.adsl.inetia.pl
Przyjechał ktoś z Wodzisławia na ten mecz jak tak to ilu ?

sds - 28 kwietnia 2009, 20:41:45 - *.vectranet.pl
przecież to był bezczelnie przekręcony mecz

roker - 28 kwietnia 2009, 20:52:05 - *.adsl.inetia.pl
jozin- nie nie będzie, Polska ma 4 miejsca w Pucharach: liga 1-3+ Puchar Polski

alejski - 28 kwietnia 2009, 20:54:09 - *.40.144.85.sub.mbb.three.co.uk
Jak by na to nie patrzec,jest to najwiekszy sukces ODRY OD 1997r.[3 miejsce w 1 lidze]

znawca - 28 kwietnia 2009, 20:58:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przykro mi roker, ale się mylisz, ponieważ Polska ma 3 miejsca w europejskich pucharach:
Liga 1-2 i zdobywca PP

polo - 28 kwietnia 2009, 21:00:27 - *.static.akk.net.pl
FINAŁ będzie w RADZIONKOWIE na stadionie Ruchu

gościnny - 28 kwietnia 2009, 21:02:20 - *.proxnet.pl
Nie lubie Odry ale wkurzają mnie tu wypowiedzi typu Po co ten puchar , zaufaj mi gdyby twój zespół był w finale tak byś nie pisał

Axel - 28 kwietnia 2009, 21:16:15 - *.adsl.inetia.pl
A już widziałem finał PGE GKS BEŁCHATÓW-ŚLĄSK WROCŁAW...ale szkoda, byłoby na co popatrzeć. Wie ktoś czy finał będzie w TVP?????

Adamski - 28 kwietnia 2009, 21:26:56 - *.adsl.inetia.pl
jedziecie na Odrę nie wiadomo czemu! Biedny klub, ale jaki przykład gospodarności! Co roku bogatsi lecą do II ligi! A jeżeli chodzi o stadion - nie jest na pewno okazały, ale płyta należy do najlepszych w kraju! Tyle ode mnie!

markadan - 28 kwietnia 2009, 21:35:00 - *.151.94.106 (*.168.0.44)
NAGRODY I PRAWA MEDIALNE
Kwota nagród w sezonie 2008/2009 wyniesie 2 500 000 złotych. Ubiegłoroczny zwycięzca rozgrywek Groclin Dyskobolia otrzymał 610 000 złotych. W tej edycji najlepszy zespół może wywalczyć nawet 1 025 000 złotych!!!

oka - 28 kwietnia 2009, 21:36:00 - *.177.133.10 (*.168.1.218)
zalosny final sie szykuje

ktos - 28 kwietnia 2009, 21:39:32 - *.toya.net.pl
do znawca:
Polska ma 3 miejsca w Pucharach (2,3 miejsce w lidze + PP) oraz jedno w LM (mistrz), czyli ogólnie w europie zagrają 4 polskie zespoły

Borsy - 28 kwietnia 2009, 21:44:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ktoś:
Tak było kiedyś. Teraz poziom Polskiej ligi jest na tyle wysoki że w Europie zagrają 3 polskie zespoły.

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 21:45:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odra to jest potęga!!! Odra najlepsza jest!!! Odrę trzeba szanować!!! Odra MKS!!!

do oka - 28 kwietnia 2009, 21:45:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oka ty jesteś żałosny!!.

czyżu - 28 kwietnia 2009, 21:46:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śmiejecie się ze stadionu - gdyby nie ten stadion to Piast nie ma gdzie grać w tym sezonie, a Zagłębie nie miałoby grać w poprzednim. Więc są gorsze a co do murawy to należy do najlepszych w Polsce

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 21:47:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puchar jest nasz!!! Bo Puchar nam się należy!!! Nikomu nie damy, nie damy nikomu bo...Puchar nam się należy!!!

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 21:48:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Odra MKS!!!

DIABLO78 - 28 kwietnia 2009, 21:51:31 - *.219.188.195
czekamy na Śląsk ,tylko Odra moim klubem.chociaż jest nas mało takiej wiary nie ma nikt

sssdf - 28 kwietnia 2009, 21:52:24 - *.leon.pl
sssdf taka Dobra Odra bo ty nic w życiu nie osiągnołeś i nic nie osiągniesz

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 21:53:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puchar dla Odry!!! Puchar dla Odry!!! Puchar dla Odry!!!

pe odry - 28 kwietnia 2009, 21:55:42 - *.leon.com.pl
Tylko Odra MKS .

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 21:56:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Choć na Świecie wiele klubów jest i one lepsze są, ich sława większa jest, i my mamy w Wodzisławiu też swój klub któremu serca oddaliśmy już!!!

kibic - 28 kwietnia 2009, 21:57:55 - *.adsl.inetia.pl
Ilu kibicow z Wodzislawia w Bełchatowie ?

ja - 28 kwietnia 2009, 22:04:18 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.5.134)
zal wam dupe sciska ze odra jest w finale a wasze druzyny nie !! tyle w tym temacie !! a po meczu znowu bedzie bal, znowu bedzie bal...

tomcio - 28 kwietnia 2009, 22:14:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z Wodzisławia w Bełchatowie ok. 1 200 kibiców- 16 busów, 2 specjały, do tego 4 tramwaje i 3 tandemy. Prezentujemy się okazale, ciekawe flagowisko,do tego pirotechnika i 400 stroboskopów. No i transparent - gadajcie sobie dalej- mamy was w dupie

ktos - 28 kwietnia 2009, 22:18:49 - *.toya.net.pl
Do Borys:
"(pewien serwis - nie podaje nazwy, żeby komentarz nie poleciał) ustaliło, że w następnym sezonie Polska wystawi w Lidze Europejskiej (dawny Puchar UEFA) trzy drużyny. Zespół, który zajmie trzecie miejsce w Ekstraklasie zacznie rozgrywki od pierwszej rundy eliminacji."
Do tego dochodzi LM dla zdobywcy Mistrzostwa Polski.
Jak sam więc widzisz mamy 4 przedstawicieli w europie po tym sezonie!

Rodło - 28 kwietnia 2009, 22:22:26 - *.tktelekom.pl
Finał to 200 tys.złotych. Suma,którą lepiej mieć niż nie mieć. Teraz MKS musi się utrzymać - w co wierzę - wtedy już na poważnie wejdą Czesi z konkretnym kapitałem i będzie można zrobić nad południową granicą dobrą drużynę. Co wy chcecie od stadionu w Wodzisławiu? Niezbyt okazały,to fakt, lecz nowoczeny i ze znakomitą murawą. Weźcie te "greckie" ruiny, które straszą w wielu większych miastach napinaczy.

Kamil - 28 kwietnia 2009, 22:44:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ma ktos skród z meczu :PP

matrix - 28 kwietnia 2009, 22:54:19 - *.netcorp.pl
FC Zawada tylko Odra MKS!!!

jakubek - 28 kwietnia 2009, 22:56:01 - *.telkonet.pl
trofeum to trofeum . i milion w kieszeni. a narzekacie ze malo meczy jest u nas. wiec puchar ekstraklasy powstal po to by kazda z druzyn miala szersza kadre a co za tym idzie aby poziom byl wyzszy. ogolnie jestem za rozgrywaniem tego pucharu

bob_budown - 28 kwietnia 2009, 23:01:56 - *.238.64.29.ip.airbites.pl
Fajnie ze wreszcie pokażą w odkodowanej tv finał w którym niema ani lecha, wisły czy legii....
Po co ta napinka? Czy wy jesteście tacy ograniczeni że potrzebujecie zwyciestw tylko zespołów wypromowanych przez "ekspertów" z TVP lub TVN ?
Pozdrowienia dla normalnych

KSZO_HG - 28 kwietnia 2009, 23:03:35 - *.telkonet.pl
no to Puchar bedzie stał w Gdyni!!!
hej hej la la la ARKA pogoni Śląska cztery do zera :D:D
pozdro ;P

do Kibica - 28 kwietnia 2009, 23:13:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Bełchatowa fani Odry nie pojechali bo rozgrywki Pucharu Extra. są bojkotowane przez fanów. Oni nie byli u nas więc i my nie pojechaliśmy do nich. Tylko ekipy Górnika i Wisły wyłamały się z tego co wcześniej o bojkocie było ustalone. Ale finał bojkotowany nie będzie!!! Zresztą w sam finał nigdy nie był bojkotowany to nie będzie i teraz!!! Może u nas w Wodzisławiu nie będzie to jakiś mega szlagier ale myślę że takie rozgrywki jak Puchar Extra. czy Puchar Polski powinny być właśnie oblegane przez kluby z mniejszych miast. Tak czy owak na finale będzie młyn i będą goście.
Pozdrowienia: Tygrys Arkan

ten co wie - 28 kwietnia 2009, 23:14:21 - *.lanet.net.pl
Stadion w Wodzisławiu nowoczesny ??? Hahahahaha Znakomita murawa ??? Hahahaha większych bzdur dawno nie słyszałem :D
BTW: Ekstraklasa SA przysłała faks do Śląska Wrocław z zapytaniem czy klub jest w stanie zorganizować mecz finałowy na stadionie przy ul. Oporowskiej.

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 23:15:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puchar dla Odry!!! Puchar w rękach Odry lśni!!!

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 23:17:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buhahahahahahahaha :-) Stadion przy ul.Oporowskiej: 5 gwiazdek UEFA, 3 kondygnacje, 100.000 miejsc :-) buhahahahahaha

Strain - 28 kwietnia 2009, 23:28:53 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Ten co wie:
Do końca to nie wiesz, bo gwiazdki faktycznie są/będą ale teraz podział kategorii to: 1 gwiazdka, 2 gwiazdki, 3 gwiazdki oraz klasa Elite.

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 23:32:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zresztą Wrocławianie na mecze chodzą tak chętnie jak Wodzisławianie :-) wiadomo że na Ślask chodzi raz tyle co na Odrę ale poruwnując wielkość i prestiż obu miast i pozycje w ligowej tabeli to frekwencja we Wrocławiu jest jak wyznanie miłości w prima aprilis :-) ostatnio we Wrocławiu mecz z Jagą oglądało 7.000 a w Wodzisławiu mecz z Polonią Warszawa 3.500 Tylko że Wrocław ma 633.000 mieszkańców a Wodzisław 50.000

ten co wie - 28 kwietnia 2009, 23:39:34 - *.lanet.net.pl
Tak, tak, ta strona to w ogole jest tak obiektywna że zaraz po meczu było napisane ze widzów 8000, później ze 7500 a ty teraz piszesz ze 7000, a tak naprawdę był nadkomplet bo sprzedano więcej biletów niż miejsc na stadionie, sama Jaga weszła w około 600 osób podczas gdy sektor gości ma dokładnie 476 krzesełek. Całkowita pojemnośc stadionu to 8346 miejsc siedzących, więc spokojnie było 8500.
Gwiazdek nie ma, są kategorie ale zapewne nie wiesz nawet w jakiej kolejnosci.

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 23:40:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oooo przyznam że o nowej skali oceniania stadionów nie miałem pojęcia. Dzięki za tę informację. Wrocław już dawno mógł mieć fajny stadion. Może nie Elite :-) ale taki 2 gwiazdkowy jak najbardziej. Warszawa zresztą też. Przecież Stadion Olimpijski i Stadion X-Lecia to pierwotnie były fajne stadiony tylko że nikt tego nie modernizował. Taka Maracana w Rio to przecież też jest stary stadion ale modernizowany na bieżąco, wszystkie nowinki uzupełniane, wszystko z duchem czasu i finał MŚ 2014 będzie na stadionie który wybudowano w latach 50 XX wieku! W Polsce tylko Stadion Śląski był na bieżąco modernizowany no i dzięki temu nadal możemy oglądać na nim różne mecze z frekwencją ponad 40.000 czy się sam stadion komuś podoba czy nie.

leon - 28 kwietnia 2009, 23:53:54 - *.homenett.pl
Fajnie,ze sie wypociliscie w meczy z Bełchatowem, teraz dostaniecie Bęcki od Jagi. Swoja droga mam kilku znajomych zagranica (prowadze kolekcjonerską wymiane), ale wstyd mi podac tego linka, dwie metropolie sie pobiły a w sumie 120.000 mieszkańców macie??? Oby Ruch i Arka sie utrzymały (tej ostatniej nielubie, ale wole Arke niz Odre). Kiedy w Ekstraklasie miasta: Lublin (chociaz niema tam kibiców tylko krzykacze), Bydgoszcz (wiadomo jaka goda, ale miasto duze), Toruń (ze wzgledu na Widzew), a nawet chocizzby Częstochowa, Olsztyn, Tarnobrzeg, Rzeszów, Szczecin, Koszalin i inni a nie jakieś maluteńkie miasteczka, ciekawe czy wzajemnie odszujaja sie na mapie.

darek - 28 kwietnia 2009, 23:53:54 - *.22-87-b.business.telecomitalia.it
To nie Ogra zorganizuje finał. Cytaty z regulaminu PE:
"5.1. Organizatorami meczów w ramach rozgrywek o Puchar Ekstraklasy są kluby, będące gospodarzami meczów za wyjątkiem meczu finałowego, którego organizatorem jest Ekstraklasa SA. Ekstraklasa SA może powierzyć organizację meczu finałowego w części lub w całości innemu podmiotowi na podstawie odrębnego porozumienia."
"6.6. W sezonie 2008/2009 w ramach rozgrywek o Puchar Ekstraklasy rozgrywa się jedno spotkanie finałowe na boisku wyznaczonym przez Zarząd Ekstraklasy SA. Ustala się, iż formalnym gospodarzem meczu będzie zespół, który w sezonie 2007/2008 zajął wyższe miejsce w rozgrywkach ligowych."

Yibi - 28 kwietnia 2009, 23:54:04 - *.rybnik.vectranet.pl
fajnie,że Wodecki coś strzelił.Może pokaże coś i przełamie się w lidze..:D

Tygrys Ark - 28 kwietnia 2009, 23:54:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odra ma Puchar!!! Puchar się Odrze należy!!! Nikomu nie damy,nie damy nikomu!!! Puchar się Odrze należy!!!

do Leona i - 28 kwietnia 2009, 23:58:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
(...)finału nie będzie w Wodzisławiu(...) buhahahahahahahahahahahahahaha (...)cytaty z regulaminu(...) buhahahahahahahahahaha :-) wy chyba z Jastrzębia jesteście, z rynku :-) buhahahahahahahahaha

do Yibi'e - 29 kwietnia 2009, 0:00:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pewnie że strzeli, Jadze w sobotę, bądźmy dobrej myśli, napewno jakieś punkty Odra przywiezie :-)

Tygrys Ark - 29 kwietnia 2009, 0:01:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucarrrrrrrrrrrrr dla ODRY!!!!!!!!!!!!!!!!

leon - 29 kwietnia 2009, 0:05:37 - *.homenett.pl
ŻYCZĘ Odrze wywieznienia 2 (dwóch) punktów z Białegostoku. I będziecie mieli "jakieś" punkty.

Tygrys Ark - 29 kwietnia 2009, 0:10:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podobno w Jagiellonii ma zagrać nowy grający prezes (tak,tak grający prezes) tego jeszcze w Polsce nie było!!! Krzysiek Kononowicz już teraz zapowiedział że strzeli Odrze 3 bramki, więc...z 2 punktów nici !!!

Tygrys Ark - 29 kwietnia 2009, 0:13:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podobno Jaga dostanie walkowera w meczu z Odrą i zdobędzie 2,99 punkta!!! Piłkarze Odry mają jakieś problemy z wyrobieniem wiz a bez tego na Białoruś nie ma wjazdu :-) buhahahahahaha

Tygrys Ark - 29 kwietnia 2009, 0:14:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Puchar w rękach Odry lśni!!!

Charisteas - 29 kwietnia 2009, 0:19:14 - *.icpnet.pl
Magdoń to niezły majster jest. Zdaje się nawet, że jakas dalsza rodzina Piotra Włodarczyka - jest więc od kogo się uczyć. Czyżby Bełchatów konserwował siły na finisz ligi?

ksg - 29 kwietnia 2009, 0:24:56 - *.chello.pl
No tak Belchatow ruszki na wyjezdzie klupie a u siebie z Odra przegrywa nic tylko logo na koszulkach tych niby Gornikow wkleic Bet Click bo na Bet nWin za slabi

ani - 29 kwietnia 2009, 1:05:51 - *.t15.ds.pwr.wroc.pl
Nagroda pocieszenia za spadek!

kibic - 29 kwietnia 2009, 8:13:58 - *.191.147.124
ale sukces :D

abc - 29 kwietnia 2009, 8:43:15 - *.ssp.dialog.net.pl
jaki puchar taki finalista.

wro - 29 kwietnia 2009, 9:12:42 - *.lanet.net.pl
http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/1,91670,6552380,
Final_Pucharu_Ekstraklasy_we_Wroclawiu_.html

kolik - 29 kwietnia 2009, 10:09:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Glatulejszyn dla Odry-Kibic Piasta Gliwice

krosnianin - 29 kwietnia 2009, 10:10:17 - *.krosno.vectranet.pl
bardzo smieszne puchar pojedzie do wroclawia:D
tylko KARPATY KROSNO

tommy - 29 kwietnia 2009, 10:46:45 - *.interpc.pl
Kto olał ten puchar nie dostanie kasy, a Odra już jest bogatsza o kilkanaście tysięcy złotych. Będzie na zapłacenie zawodnikom, transfery, a może jakaś renowacja murawy by się przydała skoro wszyscy rywale na nią narzekają. Tylko po tej renowacji będą musieli przyznać, że Odra to niezła drużyna. Myślę, że Odra na dobrej murawie pokaże jeszcze więcej atutów.Szkoda, że zdobycie tego pucharu nie uprawnia do gry w PUEFA. Brawo Odra Wodzisław Śląski.

MKS - 29 kwietnia 2009, 10:47:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
HAHAHAHAHAAHAHAHAH z ta wiza na Bialorus cudowne haslo hahahahah :D:D:D ale taka smutna prawda ciekawe ile tam na trybunach Polakow rodowitych Polakow xDD PUCHAR DLA ODRY!!! ale nawet to tak nie cieszy jak zlosc dzieciakow ktorzy sie tutaj produkuja i mysle ze ich zdanie sie cos liczy haha :D:D

korzeń - 29 kwietnia 2009, 10:52:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hej Bagno GOL

. - 29 kwietnia 2009, 12:29:54 - *.chello.pl
widzów: 1200. a na final to czesi chyba przez granice przyjda frekwecje podniesc

asd - 29 kwietnia 2009, 12:49:24 - *.chello.pl
no ale cóż, przeciez lepszy finał na millenium stadium w Wodzisławiu, z 1000 widzow niz we Wroclawiu (bo przeciez Wodzisław ma 50 tys, a Wrocław 700 tys mieszkancow).

kunios - 29 kwietnia 2009, 13:23:28 - *.lutn.cable.ntl.com
Borys - 28 kwietnia 2009, 19:28:11 - aty81.neoplus.adsl.tpnet.pl
To bardzo niedobra wiadomość dla Śląska. Przecież na tym pastwisku w Wodzisławiu nie da się grać
A we Wrocławiu to co macie???
Konferencje prasowe w magazynach na piłki robicie. Potem znajomi angole strzelają miny i pytają GDZIE TAKI STADION POLACY MACIE CO WIĘCEJ DRZEW NIŻ KIBICÓW WIDAĆ???

?? - 29 kwietnia 2009, 13:58:01 - *.skranetcan.pl
Kiedy odra zaprezentuje skrojoną flagę i szalik kibicom z A klasy Wisły Strumień gdzie na ich własnym terenie ustawili się na nich jak banda na bandę z ekstraklasy ??
Jakieś oficjalne stanowisko ??

ten co wie - 29 kwietnia 2009, 14:16:31 - *.lanet.net.pl
kunios akurat we Wrocławiu to wszyscy murawę bardzo chwalą, co do konferencji to odbywały się tymczasowo w innych pokojach bo trwała przebudowa budynku klubowego. Bo w przeciwieństwie do was we Wrocławiu dba się o bazę klubu. Zapewne nie widziałeś jak teraz wygląda budynek klubowy, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Szatnie zawodników spełniają wszystkie wymogi UEFA i FIFA, a wasze niedługo nie będą spełniać wymogów polskiej ekstraklasy. Najbardziej mnie smieszą wypowiedzi osób które widziały stadion Śląska 10 lat temu i wypowiadają się na jego temat.

szymaxxx - 29 kwietnia 2009, 14:25:15 - *.lodz.mm.pl
Kłamiecie! Finał będzie w ... no zgadnijcie! W Bełchatowie, albo w Grodzisku Wielkopolskim!

aa - 29 kwietnia 2009, 14:52:52 - *.konin.mm.pl
ktos tu wprowadzał błędną interpretacje, formalnym gospodarzem finału bedzie ekipa z wyższego miejsca w lidze czyli de facto Odra Wodzisław bo Slask jest beniaminkiem, ale to tylko formalny gospodarz bo finał rownie dobrze moze byc w Ostrowcu np.

ten co wie - 29 kwietnia 2009, 15:06:56 - *.lanet.net.pl
Kto ma prawa do transmisji z pucharu Ekstraklasy? Polsat. Właściciel Polsatu jest też właścicielem firmy, która ma większośc akcji Śląska. Już wiecie gdzie będzie finał ?

artek361 - 29 kwietnia 2009, 15:18:47 - *.devs.futuro.pl
Dla mnie większy sens miałoby przerobić ten puchar na puchar młodej ekstraklasy, gdzie powiedzmy mogłoby grać ze trzech z pierwszej drużyny.... Teraz i tak wszystkie mocne odpuszczają, a Śląsk i tak juz o nic innego nie ma co grać.....

JAS - 29 kwietnia 2009, 19:23:59 - *.jaskom.pl
Przypomne tylko,ze był to mecz dwóch potentatów kibicowskich. Oba kluby mogą sie poszczycić niesamowitą frekwencją. Powiem krótko: dość LZS-ów w ekstraklasie !!! Nie dla takich klubików ekstraklasa jak Odra czy Bełchatów.

ggggg - 29 kwietnia 2009, 20:09:52 - *.leon.com.pl
J-biok zazdrośnik a twuj klubik na jesiń 800 widzów ultras sie rozpadłowięc kibice sukcesu do 4 ligi tylko ODRA MKS

FZG1922 - 30 kwietnia 2009, 13:29:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sląsk przegra z ODRĄ bo nie umi grac na wyjeżdzie!!
Tylko ODRA MKS !!!!!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas