[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


7 maja 2009, 19:28:10 - qmichal
Niebiescy wyeliminowali obrońcę trofeum

Ruch Chorzów wygrał z Legią Warszawa 1-0 (1-0) w meczu rewanżowym półfinału Remes Pucharu Polski i zagra w finale rozgrywek, który odbędzie się na Stadionie Śląskim. Gospodarze objęli prowadzenie już w 2. minucie, kiedy to złe ustawienie obrony gości wykorzystał Pavol Baláž. W pierwszym spotkaniu rozegranym w Warszawie Ruch wygrał 1-0.

Od mocnego uderzenia spotkanie rozpoczęli gospodarze. Już w 2. minucie po bardzo dobrym podaniu od Tomasza Brzyskiego Pavol Baláž wykorzystał błąd w ustawieniu defensywy Legii, minął Jána Muchę i pewnie umieścił piłkę w pustej bramce. W 35. minucie po dośrodkowaniu Piotra Rockiego niepewnie interweniował Krzysztof Pilarz, jednak sytuację wyjaśnił Brzyski, wybijając piłkę na aut. Sześć minut później goście przeprowadzili ładną zespołową akcję. Po wymianie piłki między Krzysztofem Ostrowskim, Rockim i Rogerem futbolówka trafiła do Brazylijczyka z polskim paszportem, jednak ten strzelił wprost w bramkarza Ruchu. W doliczonym czasie gry pierwszej połowy bardzo dobrą sytuację do podwyższenia prowadzenia po podaniu Marcina Nowackiego miał Grzegorz Domżalski, ale uderzenie pomocnika Ruchu zdołał obronić Mucha. Chwilę potem dobrze piłkę przed polem karnym opanował Michał Pulkowski i wyszedł w sytuacji sam na sam ze słowackim bramkarzem, jednak przy oddawaniu strzału nieczysto trafił w piłkę i golkiper Legii nie miał problemów z jej złapaniem.

W 47. minucie silny strzał z rzutu wolnego oddał wprowadzony po przerwie Takesure Chinyama, jednak trafił w środek bramki. W 55. minucie po dośrodkowaniu Macieja Iwańskiego świetną okazję do wyrównania miał Roger, ale piłkę po jego strzale głową z bliskiej odległości odbił Pilarz. Cztery minuty później strzał Chinyamy zablokował Rafał Grodzicki, a futbolówka trafiła w poprzeczkę. W 64. minucie groźny strzał lewą nogą sprzed pola karnego Nowackiego dobrze obronił Mucha. Trzy minuty później po raz kolejny w dobrej sytuacji do zdobycia gola znalazł się Chinyama, ale na przeszkodzie znów stanął dobrze interweniujący bramkarz gospodarzy. W 83. minucie piłka po strzale z dystansu Ariela Jakubowskiego poszybowała obok lewego słupka bramki gości. W 89. minucie drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartką ukarany został Piotr Rocki.

7 maja 2009, 17:30 - Chorzów (Stadion Śląski)
Ruch Chorzów 1-0 Legia Warszawa
Pavol Baláž 2

Ruch: 80. Krzysztof Pilarz - 29. Ariel Jakubowski, 15. Rafał Grodzicki, 4. Ireneusz Adamski, 22. Tomasz Brzyski - 18. Grzegorz Domżalski (46, 28. Gábor Straka), 3. Grzegorz Baran, 17. Michał Pulkowski, 11. Marcin Nowacki (90, 32. Piotr Kieruzel), 20. Pavol Baláž - 76. Remigiusz Jezierski (74, 14. Łukasz Janoszka).

Legia: 82. Ján Mucha - 2. Iñaki Descarga Retegui, 25. Jakub Rzeźniczak, 26. Panče Ḱumbev, 17. Marcin Komorowski - 32. Miroslav Radović, 16. Ariel Borysiuk (46, 8. Maciej Iwański), 6. Roger (67, 78. Tomasz Jarzębowski), 7. Piotr Giza, 46. Krzysztof Ostrowski (46, 19. Takesure Chinyama) - 22. Piotr Rocki.

żółte kartki: Pulkowski, Brzyski - Ḱumbev, Iwański, Rocki.
czerwona kartka: Piotr Rocki (89. minuta, Legia, za drugą żółtą).

sędziował: Adam Lyczmański (Bydgoszcz).
widzów: 5000.

Finał odbędzie się 19 maja na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Rywalem Ruchu będzie Lech Poznań.

Remes Puchar Polski - wyniki, strzelcy, terminarz

- 7 maja 2009, 19:28:29 - *.chello.pl
szok

Piotrek wr - 7 maja 2009, 19:28:41 - *.as.kn.pl
lech ma puchar

RTS - 7 maja 2009, 19:28:48 - *.toya.net.pl
brawo Niebiescy, pozdrowienia z Łodzi.

endriu3215 - 7 maja 2009, 19:28:54 - *.bialnet.com.pl
brawo Ruch xD legia żal

yute - 7 maja 2009, 19:28:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale szybcy jestescie

AnB_Widzew - 7 maja 2009, 19:28:58 - *.toya.net.pl
Ruch w pucharach!!!! brawo Niebiescy

KKS - 7 maja 2009, 19:29:00 - *.173.31.128.tesatnet.pl
:d

szluf - 7 maja 2009, 19:29:01 - *.116.198.17
bravco

kibic - 7 maja 2009, 19:29:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia DNO!!

Ruch - 7 maja 2009, 19:29:06 - *.adsl.inetia.pl
Puchar jest nasz

Kriss - 7 maja 2009, 19:29:09 - *.master.pl
buahahahaha warszawska patologia :D

Rauito - 7 maja 2009, 19:29:19 - *.gb.net.pl
Ten puchr jest nasz ten puchar nam sie nalzey !!! BRAWO NIEBIESCY !!!!

s1d - 7 maja 2009, 19:29:25 - *.1.16.25
A mieli mieć łatwiejszego przeciwnika

nan - 7 maja 2009, 19:29:26 - *.arreks.pl
wstydze się za ten mecz, ale w niedziele po zwycięstwo!

lukaaa - 7 maja 2009, 19:29:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sekunde temu skonczył mecz a już daliście informacje o meczu wy pewnie piszecie nabieżaco i z ostatnim gwizdkiem odrazu dajecie nową wiadomosć

kolejorz - 7 maja 2009, 19:29:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wisła - legia 2:1

leon - 7 maja 2009, 19:29:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia moze sie uczyc od Slaska jak sie ogrywa Ruch

:) - 7 maja 2009, 19:29:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i bardzo dobrze,zapowiada się ciekawy finał

G_Raz - 7 maja 2009, 19:29:38 - *.net.pl
LEGIA PANY!!
Pełna mobilizacja na Mistrza Polski 2009!!

Erni - 7 maja 2009, 19:29:40 - *.2.116.16.user.mdi.pl
gdzie ta"wielka" Legia??? no pytam gdzie, brak piłkarzy, ambicji, kibiców... wszystkiego...

Alankos - 7 maja 2009, 19:29:42 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.26)
Banda udawaczy ze wsi w finale pp, ale cyrk już wiem dlaczego na pensje nie mają. Wkońcu finał PP kosztuje. żenada

andrzej - 7 maja 2009, 19:29:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i po co taki zaspoł w finale klub bez kibiców
www.zal.pl - ciekawe czy na finał przyjdzie ich wiecej niz 10 tys

xAG - 7 maja 2009, 19:29:48 - *.netia.com.pl (unknown)
Jaki tam szok - Legia zagrała dość słabo i zasłużona wygrana Ruchu.

xxx - 7 maja 2009, 19:29:55 - *.is.net.pl
Brawa dla Ruchu !!!Legia dostanie baty w Krakowie

KKS - 7 maja 2009, 19:29:56 - *.173.30.236.tesatnet.pl
hah kibice Ruchu jakie kompleksy mecz z Legia a ci "Lech zdech Kolejorz" po finale tak bedziecie spiewac oplakujac porazke swoja porazke PUCHAR JEST NASZ TEN PUCHAR DO LECHA NALEZY....

gunpower - 7 maja 2009, 19:30:01 - *.toya.net.pl
Legia jest za cienka na jakiekolwiek puchary.

antycienia - 7 maja 2009, 19:30:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak to ma byc mistrz polski to ja wysiadam
znowu kompromitacja w pucharach

LEGD - 7 maja 2009, 19:30:14 - *.105.192.213.cable.satra.pl
Ruch-Lech. I ktoś mówił że wszystko było żeby w finale była Legia i Lech.

se - 7 maja 2009, 19:30:17 - *.welnowiec.net
hehe Legia się ośmieszyła i tyle... a wynik pokazuje jaki jest u nas poziom ligi i drużyn klubowych... pozostaje się już tylko śmiać :D

ave - 7 maja 2009, 19:30:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oby lech wygral bo po co ruch ma grac w pucharach skoro odpadnie z jakims zespoelm z bialorusi czy zaerbejdzanu??? Lech musicei wygrac final

xyz - 7 maja 2009, 19:30:22 - *.dolsat.pl
Po tym pseudofootballu który zaprezentował ruch życzę im jak najszybszego spadku z ligi!

lukaaa - 7 maja 2009, 19:30:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ruch Chorzów nie moze zdobyc pucharu. Ludzie chcecie Ruch aby grał w uefa??? i zeby w 1 rundzie eliminacyjnej odpadł z ogórkami z kazachstanu. Legia grała tak jakby nie chciała wygrać. Ten klub nie moze byc mistrzem Polski tylko Wisełka.

mts - 7 maja 2009, 19:30:53 - *.chello.pl
No to Legia ma po Pucharach... A w niedzielę wygra Wisła!

lech pozna - 7 maja 2009, 19:30:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
puchar jest Nasz!!!!Legia zagrala nie w sumie to byla na boisku.

eR - 7 maja 2009, 19:31:02 - *.chello.pl
Brawo Ruch !

andrzej - 7 maja 2009, 19:31:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
teraz przydałby sie spadek ruchu do I ligi i bylo by smiszne

HaHAha - 7 maja 2009, 19:31:39 - *.sileman.net.pl
7.500 w tym 70 legi a nie 5.000 to na legie chodzi

luki - 7 maja 2009, 19:31:43 - *.38.160.60.resman.pl (*.4.18.9)
buuahahahaahahaa

tommy lee - 7 maja 2009, 19:32:02 - *.4web.pl
czyli jednak "wylosowanie" Ruchu nie bolo najmadrzejszym posunieciem ze strony Legii hahahahaha

lukaa - 7 maja 2009, 19:32:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ruch Chorzów nie moze zdobyc pucharu. Ludzie chcecie Ruch aby grał w uefa??? i zeby w 1 rundzie eliminacyjnej odpadł z ogórkami z kazachstanu. Legia grała tak jakby nie chciała wygrać. Ten klub nie moze byc mistrzem Polski tylko Wisełka.

Widzew - 7 maja 2009, 19:32:15 - *.lowicz.vectranet.pl
RUCH RUCH HKS !!!
Pozdrowienia dla braci z Chorzowa z czerwonego Łowicza!! Puchar jest wasz !!

kSG - 7 maja 2009, 19:32:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mimo ze jestem kibicem Gornika Zabrze z calego serca kibicowalem "niebieskim" jesli final bedzie na Slaskim pewnie sie tam pojawie, oczywiscie incognito ;) Gratulacje !!! Bez Gornika i Ruchu nie ma ligi !!!

zks - 7 maja 2009, 19:32:46 - *.020.c81.petrotel.pl
czyli oni beda grali w uefa?

kuron - 7 maja 2009, 19:32:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mnie sie podobala gra ruchu. Ciekawe akcje i skladne :]. Mysle ze zmobilizuja sie na kolejorza i bedzie dobry mecz!. Tylko LECH!!!!

łukasz - 7 maja 2009, 19:33:06 - *.ibselektronics.pl
Legia nie zasłużyła na żaden puchar. Cienko to widzę. W niedzielę Wisła zmiecie Legię z powierzchni ziemi...

direggio - 7 maja 2009, 19:33:11 - *.pai.net.pl
Hej NIEBIESCY Ole !!!
Pozdro z Czerwonej Części Łodzi

kSG - 7 maja 2009, 19:34:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jarosz to twoja legia gra antyfutbol, nie macie ani jednego zawodnika na poziomie, z takim skladem to dziekujcie Urbanowi ze nie jestescie w srodku tabeli !!!

gg - 7 maja 2009, 19:35:12 - *.gl.digi.pl
fajnie, ze Ruch gra bo finał będzie w Chorzowie i tylko oby publika dopisała! ludzie to finał Pucharu Polski, Puchar Polski to drugie cenne trofeum po Mistrzostwie kraju! Zacznijmy chodzić na finał jak w Anglii! Powinni wpuścić z 5 - 8 tys kibiców Lecha - z pewnością się ich tylu znajdzie na wyjazd skoro do Holandii czy Włoch potrafili jechać w 3, 4 tys ludzi, a reszta Ruch i mamy piękny mecz!

mati_RTS - 7 maja 2009, 19:35:13 - *.adsl.inetia.pl
Gratulacje od kibica Widzewa i pozdro dla wszystkich kibiców Ruchu Chorzów Tylko Widzew & Ruch ;)

eRka - 7 maja 2009, 19:35:28 - *.piotrkow.pilicka.pl
U po co się napinacie ? Nie potraficie zrozumieć że Ruch nastawia się na PP a nie ligę? Żałośni jesteście bo nie możecie przeboleć że Ruch wygrał ...

BadBoy - 7 maja 2009, 19:35:34 - *.hsd1.il.comcast.net
Brawo RUCH ! Wielkie pozdro zza oceanu od kibica JAGI !

Kamil - 7 maja 2009, 19:36:01 - *.ryn.macrosat.pl
Legia słaba w tym meczu. Pilarz zawodnik spotkania, zdecydowanie najlepszy na boisku. Ruch Chorzów - Lech Poznań. Ja obstawiam za Lechem!

BaRto - 7 maja 2009, 19:36:04 - *.chello.pl
PuchaR Jest Nasz !!!! Bo PuchaR nam sie Nalezy !! Nie damy Nikomu , Nikomu nie Damy bo PuchaR do nas Należy !!!

lukaaa - 7 maja 2009, 19:37:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jesli ruch zdobedzie PP zagra w uefa. Jesli PP zdobedzie Lech w uefa zagra bełchatów lub Polonia.

hm hm hm - 7 maja 2009, 19:37:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niebiescy chyba od czasu do czasu pobieraja lekcje aktorstwa w teatrze rozrywki; z innej beczki, panie Rocki umiejetność przegrywania z honorem to naprawde duża sztuka

qczyn - 7 maja 2009, 19:37:43 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Ruch nawet przegrywając w finale zagra w UEFA, bo Lech zapewni sobie grę z miejsca w lidze.

WFCW - 7 maja 2009, 19:38:02 - *.satfilm.net.pl
Włocławek za Ruchem ;);)

karolpezet - 7 maja 2009, 19:39:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie beda grali w uefa, chyba ze lech bedzie mistrzem to wtedy gra ruch w uefa
no jeszcze jest mozliwosc ze ruch wygra puchar to wtedy tez bedzie gral w pucharze uefa
pzdr

Forest - 7 maja 2009, 19:39:02 - *.114.62.73
I tak puchar zdobedzie LECH LECH KOLEJORZ:P

Kamil - 7 maja 2009, 19:39:18 - *.ryn.macrosat.pl
Do Andrzej:
Człowieku 10tyś na mecz nie wiesz czy przyjdzie??!! A na Legię ile chodzi 3-4 tyś, wiem że jest remont stadionu ale teraz może wejść 5 tyś i tak Legia nie może zapełnić nawet do tej magicznej liczby. Wygrał dziś lepszy zespół, bez dwóch zdań.

do kSG - 7 maja 2009, 19:40:07 - *.zone3.bethere.co.uk
dzis graly rezerwy Legii jakbys nie zauwazyl...dopiero z lawki weszli chini jarza i iwanek...nie bylo wogole astiza choto szalacha grzela szali kielbika rybusa...wiec o czym ty mowisz dzieciaku...LEGIA idzie na mistrza czy to sie wam podoba czy nie...JESTESMY WASZA STO(L)ICA!

Bart - 7 maja 2009, 19:40:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
TYLKO KKS!!!
Swoją drogą brawo Ruch!
Legia się skichała

Lol - 7 maja 2009, 19:40:21 - *.gdynia.mm.pl
Ludzie co wy wypisujecie mało ludzi bo to czwartek.A co do Legii to jest po prostu słaba i ma dużo szczęścia w lidze bądz kasy!!!

alt25 - 7 maja 2009, 19:40:45 - *.sggw.waw.pl
Ruch miał kupę szczęścia. Gdyby nie Pilarz to było by 5-1 dla (L)egii.

qczyn - 7 maja 2009, 19:40:52 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Będzie grał, bo zawsze jest tak, że gra finalista pucharu a nie ktoś z ligi z racji miejsca.

gentleman - 7 maja 2009, 19:41:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BRAWO!! Gratulacje ze Zgierza

miedzian - 7 maja 2009, 19:41:32 - *.153.169.124
Finał Ruch - Lech 1-1 karne 3-1

lukaaa - 7 maja 2009, 19:41:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
No własnie nie wiem czy przgrany w finale gra w uefa. Zawsze było tak że zagra 3 lub 4 druzyna z ekstrakalsy. Wiekszosc klubów buntowało się z PP czemu finalista przegrany nie gra w uefa tylko druzyna z ekstrakalsy.

gagus75 - 7 maja 2009, 19:42:07 - *.254.160.110
brawo brawo niebiescy bracia noto puchar jest wasz pozdro z czerwonej lodzi a za miesiac juz w ekstraklasie

sopel1910 - 7 maja 2009, 19:42:50 - *.aster.pl
Gratulacje z Warszawy :D

do kamila - 7 maja 2009, 19:43:32 - *.zone3.bethere.co.uk
a widziales "baranie" ceny biletow na Legii?
najdrozsze bilety na wisle to 55 zlotych...a najtansze na Legie 50...najdrozsze grubo powyzej 100 zlotych...najpierw sie dowiedz, doczytaj, zainteresuj a potem napinaj...

qczyn - 7 maja 2009, 19:44:17 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
no ja pamiętam, że jeśli jeden z zespołów, który gra w finale zajmuje na koniec sezonu miejsce premiowane grą w UEFA, to finalista gra w UEFA nawet jeśli przegra.

Skala - 7 maja 2009, 19:44:47 - *.adsl.inetia.pl
Prosze o odpowiedz redakcji czy Ruch juz zapewnil sobie udzial w Lidze Europejskiej? Czy przegrywajac final w tych rozgrywkach bedzie wystepowac 4 zespol ligi?

eR - 7 maja 2009, 19:44:57 - *.chello.pl
Tylko, że w stolycy wszystko jest 2x droższe więc skończ pieprzyć farmazony...

Sośnica - 7 maja 2009, 19:45:02 - *.net.brewet.pl
5000 żal

Jarosz - 7 maja 2009, 19:45:47 - *.zone3.bethere.co.uk
Jedyna szansa na to ze ruch nie zagra w pucharach to spadek lecha na nizsze niz 3 miejsce w lidze i ich wygrana w finale...wiec nawet jesli ruch przegra final, a lech bedzie w pierwszej trojce ligi, to niestety drewniaki(ruch) beda w pucharach...

3 - 7 maja 2009, 19:46:32 - *.nycmny.east.verizon.net
jakie puchary? zeby grac w pucharach to trzeba ten puchar zdobyc, osla lako, jeden z drugim. jest drugi wariant ale juz mniej prawdopodobny, ruch przegrywa final pucharu polski a lech zwycieza w lidze. w innym wypadku nie ma mowy o pucharach dla ruchu.uzywajac argumentacji chorzowskiej( kibicowsko to ruch powinien grac w finale) to pilkarsko ruch nei ma prawa wygrac, antyfutbol do niczego nei prowadzi.

ChojnyRTS - 7 maja 2009, 19:46:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo!!! Puchar dla niebieskich!

Lebioda - 7 maja 2009, 19:47:11 - *.net.brewet.pl
Gdzie można nabyć bilety na finał i za ile?

KKS - 7 maja 2009, 19:47:23 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Jesli Ruch przegra w finale to ratuje go tylko i wylacznie mistrzostwo Lecha jesli przegra a mistrzem nie bedzie Lech wtedy w pucharach gra 4 druzyna z ligi.

lolek - 7 maja 2009, 19:47:41 - *.3s.pl
Bravo Ruch, pozdrowinia od Poloni Bytom.

Strain - 7 maja 2009, 19:47:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Ruch zagra w przyszłym sezonie w Europa League jeśli:
a) wygra z Lechem i zdobędzie REMES Puchar Polski
b) przegra, ale wtedy Lech musi być mistrzem Polski; Lech kwalifikuje się do el. LM, Ruch do LE; keśli to Lech będzie mistrzem, kwalifikuje się on do LE właśnie z pucharu, nie z ligi [wygranie krajowego pucharu oznacza wyższą rundę startową, aniżeli liga]

rafi - 7 maja 2009, 19:47:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
final powinien zostac przeniesiony na neutralny stadion i na sobote bo teraz nie ma sprawiedliwosci !

kSG - 7 maja 2009, 19:48:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
czyli drewniaki z warszawy poza pucharami !!!!
1-2 miejsce Wisla lub Lech 3 Belchatow + Ruch puchar polski. Ciekawie bedzie w pucharach w tym roku

GKS_B - 7 maja 2009, 19:50:20 - *.wroclaw.mm.pl
Ludzie nie gadajcie bzdur! Ruch, przegrywając finał zagra w pucharach TYLKO wtedy gdy Lech będzie Mistrzem Polski. Jeśli Lech zajmie miejsce 2,3 to w Lidze Europejskiej zagra 4 zespół ligi.

Jarosz - 7 maja 2009, 19:50:21 - *.zone3.bethere.co.uk
do zobaczenia na starowce
Mistrz wraca we wlasciwe rece!
LEGIA!

Bogdan - 7 maja 2009, 19:52:05 - *.pools.arcor-ip.net
Gratulacje dla Ruchu za wejscie do finalu a Legia no coz sama sobie jest winna .A Mistrza Polski i tak zadecyduje mecz pomiedzy Ruchem a Legiom oby sie odbylo bez przekretow.Pozdrowienia dla Normalnych .Jezeli chodzi o PP to niech lepsza druzyna na Boisku go zdobedzie.

blau_R - 7 maja 2009, 19:53:03 - *.silesialan.pl (*.201.22.32)
co sie tak napinacie z tym PUEFA, jak czy Belchatow, czy Polonia nie awansuja nawet do fazy grupowej co to za roznica.
PUCHAR JEST NASZ!!!

adad - 7 maja 2009, 19:54:28 - *.warszawa.supermedia.pl
Powinno być 3:0 dla Ruchu. Legia jak zwykle dno. na Interii Ruch nazwali kopciuszkiem. Co za żenada. 14-krotnego MP tak nazywać. Wam się wszystkim z tej kasy w dupach poprzewracało. Legia jeszcze parę lat musi pograć, żeby osiągnąć tyle co Ruch. Proste - pogódźcie się warszawskie pismaczki.

bydg - 7 maja 2009, 19:55:01 - *.191.147.124
Witam , wiem że puchary mają swoje prawa ,ale legia jest przeciętną drużyną a mimo to jest liderem ligii,Ruch broni się przed spadkiem ale dziś był lepszym zespołem i zasłuzenie zagra w finale PP na swoim terenie i może nawet pokusić się z Lechem o Puchar,bo Lech też prezentuje się ostatnio słabiej,moim zdaniem to wogóle poziom ligii jest bardzo słaby i tylko Bełchatów w tej rundzie prezentuje w miarę dobra grę.

spoxy - 7 maja 2009, 19:55:17 - *.adsl.inetia.pl
czy to zasłona dymna, czy raczej niemoc ... kraków czeka i zrobi to samo

lukaa - 7 maja 2009, 19:56:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Na 99% Lech nie będzie mistrzem Polski Tylko LEgia lub Wisła. W finale PP Ruch przegra z Lechem . W LE (uefa) zagra Polonia albo Bełchatów. Jednak ja Wole Polonie niz Bełchatów bo znów kompromitacja bedzie.

milc - 7 maja 2009, 19:57:35 - *.146.251.55
Wynik ostatniej kolejki w meczu Legia -Ruch jest juz znany 2-0 !!!

hyperion - 7 maja 2009, 19:57:36 - *.markom.krakow.pl
I to jest to czego w życiu nie pojmę. Legia zawsze jest w czołówce. Idzie na mistrza, rzadko się jej udaje. W pucharach od lat kompromitacja, teraz parodia w pucharach na naszym podwórku, ale jakoś prawie cały czas wygrywa większość spotkań, prezentując w prawie każdym antyfutbol.

mai - 7 maja 2009, 19:57:46 - *.warszawa.supermedia.pl
Ruch-Lech 2:0 w finale. Widzów z Legią 8 koła, a nie pięć. Super głośny doping. Nawet chłopaki z ITI zalowali, że takiego na Legiuni nie mają.
Awans w pełni zasłużony. W 100 procentowych sytuacjach 3 do 3

Daniello - 7 maja 2009, 19:57:49 - *.szczecin.mm.pl
bardzo dobrze ze sie tak stalo oby po tej porazce Legia mila ostatnie mecze w pizde szkoda poprostu na Legie miejsca w Lidze oby zajeli 4 miejsce w lidze i nigdzie nie grali bo co pokazuja w pucharach to jest zal wielki , a ilu ona ma kibiców to juz wiecej ma Zawisza Bydoszcz, oby wygral Lech !!!!!

urlopowicz - 7 maja 2009, 20:00:57 - *.sileman.net.pl
A mi to zwisa kto bedzie grac w pucharach wy tu biadolicie ze Ruch odpadnie z jakimis patalachami z Azerbejdzanu czy Bialorusi hmmm te ligi niestety sa silniejsze od naszej:]
Pol roku temu nasza polska kopana liga byla na 57 miejscu za armenia azerami moldawia gruzja estonia nawet w indonezji lepszy poziom podobno wiec czy to dziwne ze odpadamy z takimi druzynami hmmm chyba nie

biks - 7 maja 2009, 20:02:21 - *.warszawa.supermedia.pl
tylko Ruch! Nareszcie znów gramy o coś! Cierpliwość została wynagrodzona. A Legia zawsze będzie gorsza od Ruchu. Bo Ruch to sport i charakter. A Legia? Wcześniej wojsko, dziś telewizja.

Bodzio - 7 maja 2009, 20:02:26 - *.joynet.3s.pl
Gratulacje dla Ruchu od PB.

KSg - 7 maja 2009, 20:02:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie rozczulacie sie nad to legia chocby nie wiadomo co to byl za klub, co z tego ze stolica, w niemczech stoleczna druzyna jest Hertha Berlin, najlepsze to Bayern Schalke Dortmund itp. Panowie z Warszawy troche pokory, wasz nedzny klubik ma 7 czy 8 MP, a Ruch 14 !!!!!

Korfanty - 7 maja 2009, 20:04:46 - *.skynet.net.pl
Lech w tobie nadzieja. Inaczej Polskę będzie w pucharach europejskich reprezentował klub, którego większość kibiców pluje na Polskę. Nie wiem jak wam, ale mi większość kibiców R przeszkadza swoimi antypolskimi poglądami. Mówieniem, że nie są Polakami, że Śląsk nie jest polski, tym odcinaniem się od Polski jak się da, tym częstym separatyzmem lub przynajmniej autonomią. To mnie boli a nie zawadza. Nie mogę tolerować rozbijania Polski. Nikt nikogo nie zmusza by kochał inne części Polski. Nie lubisz Poznania czy Gdańska to nie lub ale Polska to co innego. To jest nasz wspólny kraj. Co do dopingu innych ekip to naprawdę jeśli chodzi o polskie kluby to każdy lubię. Nie widzę powodu, żeby nie lubić Lecha, Górnika czy Legię. Pomimo tego, że oni często wrzucają na mój klub ale co mnie to. To są polskie kluby więc czemu mam ich nie lubić? Rozumiem też i akceptuje to co na Śląsk wnieśli niemieccy osadnicy. Tylko, że to nie jest powód by mówić, że Śląsk nie jest polski. Chciałbym też by ci wielcy antyPolacy dostrzegli to co na Śląsk wnieśli Polacy.

jajcasz - 7 maja 2009, 20:05:01 - *.backiel.com.pl
To kara boska za ustawianie losowań

Wojtek23 - 7 maja 2009, 20:08:10 - *.2.224.2
No i bardzo dobrze ze legia odpadła,żeby tak jeszcze walke o mistrza przegrali, bo po co ma byc pozniej kompromitacja w europejskich pucharach brawo Ruch mimo kłopotów w klubie chłopaki mają serce do walki

Tylko Legi - 7 maja 2009, 20:09:13 - *.warszawa.supermedia.pl
Ruch wygrał zasłużenie. Oglądałem oba mecze. Ruch to dziś inna drużyna niż miesiąc temu. Dobrze grają. Graty z Warszawy! Powodzenia!.
A ty Rocki, gwiazdo, nie rzucaj piłką w dzieciaka!

Łoker 17 - 7 maja 2009, 20:11:09 - *.wist.com.pl
Brawo Ruch Pozdro z biało-niebieskiego Rzeszowa

wicheR - 7 maja 2009, 20:11:10 - *.chello.pl
nie bylo 5000 tylko lekko 9000 + delegacja Legii

R - 7 maja 2009, 20:11:36 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.200.127)
7.500 widzów... zreszta foty potwierdza...

amster - 7 maja 2009, 20:11:51 - *.centertel.pl
I gdzie są ci wszyscy, którzy kłapali wczoraj gębami, że wszystko jest już ustalone i finał lech-legia pewny. Oj znawcy, znawcy.Odszczekać to dzisiaj.

Piast - 7 maja 2009, 20:13:30 - *.208.240.251
Gratulacje dla Ruchu i powodzenia w finale z pyrami...Kibice Piasta życzą Wam zdobycia PP...

Cyc - 7 maja 2009, 20:13:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I... Ruch Chorzów też ! I... Ruch Chorzów też ! Przyjacielem Widzewa jest ;]
Pozdrowienia i Gratulacje z Łodzi :D

mexykanos - 7 maja 2009, 20:14:31 - *.microchip.3s.pl
Prawda jest bolesna Legia prezentuje cienka grę wiec nie oszukujmy sie gorole z warszawy nic nie pokazały i od ślązaków dostały wiec głupie tłumaczenie że rezerwy grały jest nie na miejscu.Można tylko pogratulować zwycięscom BRAWO RUCH

szeryf - 7 maja 2009, 20:14:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia ewidentnie odpuściła ten mecz i szykuje sie na Wisłę .

1906 - 7 maja 2009, 20:16:09 - *.chello.pl
coś za coś czyli- ostatnia kolejka Legia-Ruch 1-0 i mistrz jest jeden LEGIAAAA

asa - 7 maja 2009, 20:16:30 - *.telpol.net.pl
piękny finał ;)) będzie sie dzialo niebieski slaski bedzie i napewno bedzie tak 15-20 ruchu 5 lecha tak mi sie wydaje HKS & RTS

3 - 7 maja 2009, 20:17:16 - *.nycmny.east.verizon.net
oczywiscie ze legia nic nie pokazala, pokazal za to ruch. ach, ten galaktyczny futbol w wykonaniu chorzowian. gincie zazdrosnicy!

Rav - 7 maja 2009, 20:17:27 - *.208.234.105.getinternet.no
do Korfanty: Co takiego Polacy wnieśli na Śląsk?

3 - 7 maja 2009, 20:18:57 - *.nycmny.east.verizon.net
rav-wniesli emerytury gornicze.

KSG - 7 maja 2009, 20:21:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
do 3 - jak ci zal ze w Polsce ich nie ma to sie zatrudnij na kopalnie i pracuj ciezko pod ziemia z narazeniem zycia za 2 tys zl.

lechita - 7 maja 2009, 20:23:54 - *.evenet.com.pl
legia na wisle z czym z tymi kibicami he he to na 4 ligepozdro z poznania

kali - 7 maja 2009, 20:24:35 - *.lodz.mm.pl
ale mam ubaw z tej prawie drużyny z warszawy Nieudacznicy połamańce beztalencia słabeusze indolenci jednym słowem ogórki piłkarskie do lania. Gratulacje z czerwonej Łodzi dla braci z Chorzowa!!!!!!!!!!!!!!!

KRIS CK - 7 maja 2009, 20:26:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żebyście zrozumielito samo co osiągnąć dno.

MaŁy1910 - 7 maja 2009, 20:30:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Niebiescy Brawo
gratulacje i pozdrowienie z lepszej strony Łodzi

gościnny - 7 maja 2009, 20:31:44 - *.proxnet.pl
gratulacje dla ruchu od żabola powodzenia w finale pozdro dla normalnych

molik - 7 maja 2009, 20:33:17 - *.230.41.187
Jestem kibicem Górnika, ale dziś byłem bardziej za Ruchem. W finale też za nimi będę. Będzie ciekawie jak Ruch zagra w pucharach europejskich, zawsze jakaś odmiana

kibic - 7 maja 2009, 20:33:34 - *.pools.arcor-ip.net
polfinal i 5000 widzow?z czym do ludzi?a co to bedzie jak Polske bedzie reprezentowal na arenie miedzynarodowej Uefaszkoda slowale zycze jak najlepiej...

grosss - 7 maja 2009, 20:33:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
hehehehehhehe a tak sie napinal wczoraj wielki kibic podworkowej ekipy legii warszawa Alt25.No i co teraz powiesz?Pewnie myslisz co tu wpisac co hehheh?a ja mam polewke z ciebie internetowy napinaczu

:/ - 7 maja 2009, 20:34:39 - *.adsl.inetia.pl
Po 1 jakie 5 tys ??? gorny balkon full oprucz jednego sektora a wchodzi tam 9,700 z czasem to zmienicie po 2 NIEBIESCY WIELKEI DZIEKI !!! po 3 Szkoda ze Rocki prowokowol i poszla Legia to .. itd po 4 SOBSTYLOWA RAUS Z CHORZOWA po 5 pyRsk

blues14 - 7 maja 2009, 20:35:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
do :KKS do lecha to moze nalezec co najwtzej szklanka z "LECH"-a, co ja sobie z knajpy podprowadzisz.WIELKA,WIELKA,WIELKA NIEBIESKA eRka.zobaczymy co wy zaspiewacie po finale?

3 - 7 maja 2009, 20:36:18 - *.nycmny.east.verizon.net
grosss - ty jestes takim samym napinaczem jak alt25, robisz dokladnei to samo co on i chyba nawet sobie z tego sprawy nei zdajesz.

molik - 7 maja 2009, 20:37:43 - *.230.41.187
A do kompleksiarzy, którzy nie chcą Ruchu i innych klubów na "europejskiej arenie", bo boją się kompromitacji. Polski się wstydzicie? Dla Was najlepiej schować głowę w piasek i nie pokazywać się. Gratuluję podejścia.

TAG - 7 maja 2009, 20:38:47 - *.210.10.190
Nawet arkowcy byli na tym meczu

muum - 7 maja 2009, 20:41:56 - *.tktelekom.pl
Własnie wróciłem z meczu i nie zgodzę się z komentarzami że Ruch gra antyfutbol. Naprawdę chłopaki zostawili sporo zdrowia, ambicji i pokazali spore umiejętności (jednak). To prawda że właściwie żadna drużyna z ExtraOrangeczy co tam ligi nie ma składu na poważne granie w Europie. Pogódzcie sie z tym i tyle. Zawsze w końcu przyjdzie taki moment w 80 minucie że jakiś Kikut sie potknie i dupa zbita. I bez urazu do chłopa ale poprostu nie był w formie a musiał grać bo ławeczka była ciut kusa.
A wracajęc do meczu to Balaz, Brzyski i Pilarz szczególnie naprawdę zagrali super. Zresztą wszyscy którzy byli na meczu to potwierdzą że nawet gdyby przegrali to nie byłoby żalu bo grali ...cytuję elegancko (czytaj i fajnie dla oka a tym bardziej na miarę ich możliwości)
Pozdr i dzieki za miłe komentarze
I a propos nie ma ligi bez Górnika i Ruchu!

grosss - 7 maja 2009, 20:42:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
3-nie napinam sie tylko stwierdzam fakty.Ja jezdze na kazdy wyjazd a ten domowy kibic potrafi sie tylko podniecac przed klawiatura.Żal mi go

Remle - 7 maja 2009, 20:42:25 - *.telpol.net.pl
do
że przypomnę: Ruch - Żalgiris 6:0
Kowno-Legia ? ile było??? Kto zrobił wstyd, nie mówiąc o zadymie?

DARIO - 7 maja 2009, 20:44:46 - *.net152.okay.pl
sensacja jaka sensacja legia cienka jak sik weza.oni mistrzami buhaha.wisła pokaze miejsce w szeregu.chijama i długo długo nic...

Günter - 7 maja 2009, 20:48:04 - *.centertel.pl
Bilety na finał będą w kasach w dniu meczu. Śląski się wypełnia tylko wtedy kiedy gra reprezentacja lub Górnik. Lech będzie miał zbyt daleko by ściągnąć tyle kibiców a Ruch po prostu nie jest w stanie. Pożyjemy zobaczymy

ore - 7 maja 2009, 20:51:57 - *.100.foxnet.com.pl
cytuje: "Miejsce w nim przypada zwycięzcy PP lub finaliście PP - w przypadku, gdy triumfator PP zakwalifikował się do Ligi Mistrzów. Jednak, gdy zdobywca PP zakwalifikuje się do Pucharu UEFA poprzez miejsce w lidze - wolne miejsce w tymże pucharze zajmuje już jednak kolejna drużyna z ligowej tabeli." ;)

Grass - 7 maja 2009, 20:52:00 - *.stk.vectranet.pl
masz rację molik, bo jak te ich wielkie legie i wisły się kompromitowaly z byle leszczami to bylo w porządku

:/ - 7 maja 2009, 20:52:40 - *.adsl.inetia.pl
Gunter jak gra gornik gdzie gra ten twoj gornik ? na RUSvelta heheheh nie sap szczewusie ... gole skokaja ze to my gromy co eheheh juz widza jak szczewo zyczyli awansu Ruchowi do P.P hahaha 99% za Legia szlo i tako prowda !! gorole z zabrza

BLUNT - 7 maja 2009, 20:53:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kocham sobie poczytać napinki małolatów antylegionistów...dużo śmiechu przy tym mam i zabawy ;) L T M

Andy_KSG - 7 maja 2009, 20:54:02 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Ruch. Jestem kibicem Górnika, ale porazka legii to zawsze radość dla Ślązaków.
A w przyszłym sezonie znowu wielkie Derby dla Górnika.

KSG - 7 maja 2009, 20:54:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gunter skoncz te napinki, chyba ze sie podszywasz pod kibica Gornika, zachowaj sie z honorem i pogratuluj im awansu do finalu

3 - 7 maja 2009, 20:56:16 - *.nycmny.east.verizon.net
pisza takie idiotyzmy typu:porazka legii to zawsze radość dla Ślązaków, a pozniej maja wielka pretensje ze im spadku zycza. chcecie normalnosci to zacznijcie od siebie, bezrozumne istoty.

RTS - 7 maja 2009, 20:58:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ruch rozjedzie Amice ! Brawo!

fanRuchu - 7 maja 2009, 21:00:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Każdy Ślązok o ty wie naszym Klubem HKS!!!
LA LA LO NIEBIESCY GOOL!!
FINAŁ JEST NASZ teraz pokonać Lecha i WOJUJEMY EUROPE!!!!! (A nawiasem mówiąc wystarczy że lech będzie na pudle i gramy w EUROPA LEAGUE)
Zasłużyliśmy na to trofeum wygraliśmy wszystkie możliwe mecze został jeden najwarzniejszy...
WIELKA WIELKA WIELKA NIEBIESKA eRka....

GKS - 7 maja 2009, 21:07:04 - *.centertel.pl
Skoro Ruch gra w finale to znaczy ze mu sie należało.. Prosze nie piszcie ze tragedia ze ewemtualnie nas bedą reprezentowac w pucharach,chyba pamietacie że nie taki wielkie Wisły Legie etc... grały róznie wiec w tej kwestii życze niebieskim pucharu. Oby im sie wiodło Gratulacje Sląska Drużyno!!!

Przemo - 7 maja 2009, 21:08:06 - *.zicom.pl
czyli Ruch zagra w pucharach jeśli Lech wygra finał, a zajmie w lidze pierwsze lub drugie miejsce? tak było dawniej bodajże w przypadku Wisły Płock, tez przegrała puchar...

Günter - 7 maja 2009, 21:09:26 - *.centertel.pl
Chca wom wyelkerować że niy kibicuja Górnikowi ale innymu Ślonskiymu klubowi. No i prowda jest tako że zapomniołech pogratulować Ruchowi awansu do finału co teraz robia ale to niy zmiynio mojego zdania o kibicach tego klubu. Śląski bydzie i tak pruzny. To wstyd bo z Wolki na piechty mocie do niego 20 min

arkoholik - 7 maja 2009, 21:12:00 - *.chello.pl
to jest to - trzeba jechać zobaczyć Kolejorza w akcji

do guntera - 7 maja 2009, 21:13:57 - *.254.155.43
te ginter zapewne ten inny Śląski klub zapelnilby Stadion Śląski do ostatniego miejsca

Hiszpan LP - 7 maja 2009, 21:20:50 - *.icpnet.pl
Finał godny...to cieszy

gadzior - 7 maja 2009, 21:21:48 - *.chello.pl
Brawo Ruch! Tylko Widzew

Piast - 7 maja 2009, 21:22:31 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.16.138)
brawo NIEBIESCY !!!

Günter - 7 maja 2009, 21:28:19 - *.centertel.pl
Przecierz napisałem wyraźnie że tylko reprezentacja i Górnik wypełnia Śląski. Nie było mowy o żadnym innym śląskim klubie i co żałuję również moim.

grubson - 7 maja 2009, 21:29:16 - *.adsl.inetia.pl
no to spoko

do Korfant - 7 maja 2009, 21:35:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sam widzisz jak się traktuje śląsk ...dlaczego u nas nie ma EURO 2012 w takim skupisku ludzi .
Co do emerytur gorniczych to idz pracuj pod ziemie 800 metrów 25 lat

ebi - 7 maja 2009, 21:37:11 - *.elpos.net
dzizys jak lech zdobedzie mistrza to Ruch gra w pucharach...

19r20 - 7 maja 2009, 21:40:08 - *.telpol.net.pl
http://img245.imageshack.us/img245/6366/img6373.jp
g

andRzej - 7 maja 2009, 21:42:14 - *.chello.pl
taka jest prawda,że po za leszkiem w ostatnich rozgrywkach,to kto by nie groł w pucharach,to chluby naszej piłce nie przynosił (czekam na przykłady,jeśli się mylę). Więc niech sie wszystkie "cwaniaczki i napinacze" od RUCHU odstosunkują!!! NASZYM KLUBEM HKS!!!...

Yazid_91 - 7 maja 2009, 21:43:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiecie co wam powiem?
Napinajcie sie dalej bo im więcej napinek tym lepszy my mamy ubaw z was ;)
Kto wygrał mecz?
Ruch!
Kto?
Ruch!
Kto?
Ruch, Ruch, Ruch!!!!!!!

andRzej - 7 maja 2009, 21:46:24 - *.chello.pl
I dzięki za gRatki od normalnych kibiców.

Edi - 7 maja 2009, 21:49:22 - *.core.ynet.pl
Wygra Lech i to będzie 3- 1 dla Lecha

Mody Alf - 7 maja 2009, 21:50:18 - *.adsl.inetia.pl
Widać że gorole nie mogą się pogodzić z tym że RUCH był jest i będzie lepszy !
PozdRo dla noRmalnych !

Kamil - 7 maja 2009, 21:50:28 - *.opera-mini.net (*.113.122.184)
Do prawie wszystkich januszow co mówią o europejskich pucharach . To będzie tak jak w tamtym sezonie czyli jeżeli Ruch przegra to i tak będzie w pucharach chyba że Lech będzie na 4 miejscu . Nawet jeśli zapewni sobie 2 czy 3 miejsce to i tak Ruch gra w pucharach a dlaczego ? Bo za 2 i 3 miejsce jest ta LE a Lech niemoże grać w jednym sezonie zagrać w europejskich pucharach dwa razy za ligę i za puchar polski . Na 4 pozycję w lidze spada gra w europejskich pucharach tylko wtedy jeśli w finale pucharu polski gra drużyna z 1 miejsca z 2 miejscem bądź 1 z 3 lub 2 z 3 . Więc wychodzi na to że Lech musi być 4 żeby Ruch nie zagrał w Europie . Korona Kielce FANS

robson - 7 maja 2009, 21:52:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KOLEJORZ zrób to dla Polski i wygraj finał bo inaczej to będzie obciach dla całego kraju!RUCH nie pasuje do pucharów europejskich bo odleci po pierwszym meczu!ZRÓB TO DLA POLSKI,KOLEJORZ ZRÓB TO DLA POLSKI!

Mody Alf - 7 maja 2009, 21:55:32 - *.adsl.inetia.pl
* Mistrzostwo Polski (14-krotnie)
* 1933, 1934, 1935, 1936, 1938, 1951, 1952, 1953, 1960, 1967/1968, 1973/1974, 1974/1975, 1978/1979, 1988/1989
* Wicemistrzostwo Polski (5-krotnie):
* 1950, 1956, 1962/1963, 1969/1970, 1972/1973
* Puchar Polski (3-krotnie):
* 1950/1951, 1973/1974, 1995/1996
* Finał Puchar Polski (4-krotnie):
* 1962/1963, 1967/1968, 1969/1970, 1992/1993
* Ćwierćfinał finału Pucharu Europy Mistrzów Krajowych:
* 1974/1975
* Ćwierćfinał Pucharu UEFA:
* 1973/1974
* Finał Pucharu Intertoto:
* 1998/1999
* Mistrzostwo Polski Juniorów (2-krotnie):
* 1965, 1984

ted Niebie - 7 maja 2009, 22:01:30 - *.dwtele.pl
brawo mody alf mysle ze twoj post uciszy troszka napinaczy internetowych dzieki za wszytkie gratki od kibicow(prawdziwych) z calej Polski i o dziwo od kibicow Gornika wam tez zycze utrzymania w lidze (SZCZERZE )I WIELKICH DERBOW SLASKA PO WSZE CZASY tylko RUCH pozdro

Yaro - 7 maja 2009, 22:06:52 - *.chello.pl
brawo NIEBIESCY!!! Gratulacje od CZERWONEGO Piotrkowa Tryb.

noRmalny - 7 maja 2009, 22:07:52 - *.ssh.gliwice.pl
Tak was to boli żabole , warszawioki że klub z taką historią i sukcesami staje przed szansa powrócenia do pucharów!

molik - 7 maja 2009, 22:13:56 - *.230.41.187
Kibiców Legii wpuścili w podzięce za to, że na Legię weszli kibice Ruchu.
http://www.legialive.pl/photos09w/09ruch_ch2_f53.j
pg ciekawy obrazek

robson - 7 maja 2009, 22:15:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mody Alf piękne te daty.Tylko że to bardzo dawno było.Teraz mamy XXI wiek.

Moldi - 7 maja 2009, 22:17:48 - *.xdsl.centertel.pl
Lepiej żeby Ruch nie reprezentował Polski w PUEFA bo to będzie katastrofa! Ten klub jest za biedny na takie rozgrywki, teraz ma już kłopoty finansowe a jak jeszcze dojdą dodatkowe mecze to już całkiem upadnie. Co do mistrzostwa kraju to najlepiej żeby wywalczył je Lech bo to jedyny klub który inwestuje w nowych graczy. Legia i Wisła już tyle razy kompromitowały nasz kraj w Europie że chyba już czas aby kto inny się wykazał. Mam nadzieję że tropem Lecha pójdą Śląsk Wrocław i Górnik Zabrze, i dobrze zainwestują ogromne fundusze które posiadają.

Kielczanin - 7 maja 2009, 22:17:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje Niebiescy!Wielkie brawa!O to chodzi!

OpravcaKSC - 7 maja 2009, 22:22:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak sztama -.- nie wiem czy wiesz ale Legia trzyma z Zagłębiem Sosnowiec

Mody Alf - 7 maja 2009, 22:23:18 - *.adsl.inetia.pl
* Puchar Polski (3-krotnie):
......, 1995/1996!
To dla Ciebie dawno ?!

eRka - 7 maja 2009, 22:25:31 - *.telpol.net.pl
molik - A co to za wymiana? do czego to prowadzi? to chyba kpina co sie wyrabia. Legia siedziała sie na krytej i na poczatku ustaliła zasady jakie maja panowac na krytej trybunie powiedzieli kibica niebieskim co moga a czego nie. Jo sie zastanowioł kaj jo kur... jest na legii czy u siebie. Z tego wszystkiego zrobił sie kwas na trybunie

kovboy77 - 7 maja 2009, 22:25:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia jest cienka jak dupa weza.
Nie jestem kibicem Ruchu, ale zycze mu zdobycia tego pucharu. Szczerze mowiac liczylem na final Ruch - Polonia, ale Lechowi sie udalo...
TYLKO WISŁA...

misio - 7 maja 2009, 22:26:02 - *.telbeskid.com.pl (*.168.2.68)
Teraz Wisła pokonuje Legię i jest wspaniale Legia już tyle przyniosła wstydu Polsce w europie że wystarczy

staRvin - 7 maja 2009, 22:35:35 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.80)
Moldi - a co Legia ktora ma kase ostatnio pokazala w pucharach? Pamietaj kasa nie gra !! NIEBIESKA RUDA ŚLĄSKA

kovboy77 - 7 maja 2009, 22:40:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do: Misio
Dokladnie... Legia dostaje trojeczke w niedziele od Wisełki... Sa tu jacyś kibice Legii???

OBPNŚ - 7 maja 2009, 22:41:23 - *.system-net.pl
gratki z Jastrzębia! Puchar dla Ruchu.

kiriak - 7 maja 2009, 22:45:56 - *.sikornik.net
brawo Ruch! pokonaliście cieniutką Legię, powodzenia w finale z pyrami. pozdrowienia z Gliwic

XardasKSP - 7 maja 2009, 22:46:46 - *.132110.adsl.tele2.no
Wielka Legio wczoraj sie smialas z naszych karnych z Lechem a dzis co powiesz ?

wtf - 7 maja 2009, 22:49:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak sie wystawia takie tepe prochna jak rocki to sory jakby sie gralo w 10...
zajedwabiscie legia znow skompromituje polske w uefa :/
byle tylko w krakowie 5 dostali.

Piast Gliw - 7 maja 2009, 22:49:45 - *.clubnet.pl (*.168.0.79)
Gratulacje dla Ruchu...ale znami bedziecie mieli ciężko ..mimo to przyjde na finał Pucharu Polski...trzeba bedzie wspomóc Śląską druzyne w meczu z Lechem ..Puchar dla was

ElanaTorun - 7 maja 2009, 22:53:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam pytanie podobna byla delegacja Widzewa i Elany na meczu ile to bylo osob??

do Korfant - 7 maja 2009, 22:57:12 - *.254.180.111
chopie zmien plyta to juz sie staje nudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!

Katowice - 7 maja 2009, 23:05:40 - *.sti.net.pl
Brawo Niebiescy !!! Myślę że Lech bardziej skupi się na tym żeby zdobyć mistrzostwo Polski i w tym upatruję szansę na zwycięstwo Ruchu w finale !!!!
Do boju Niebiescy zwycięstwo czeka nas...!!!

Draża - 7 maja 2009, 23:10:54 - *.tktelekom.pl
Korfanty ma 100 procent racji. Niech sobie Ruch ze swymi antypolskimi kibolami gra o puchar Niemiec.

1910 Fan - 7 maja 2009, 23:12:02 - *.160.182.6
brawo niebiescy!!!!!!!!!!!!! pozd. z czerwono-biło-czerwonego Śródmieśćia. RUCH,RUCH HKS!!!!!!!

giga - 7 maja 2009, 23:14:44 - *.xdsl.centertel.pl
Brawo Ruch. Współczuję kibicom legii, że są kibicami tak słabo grającego klubu jakim niewątpliwie jest legia. Ruch w pucharach - ciekawe ; nawet wykonalne wystarczy pokonać Kolejorza. Łatwo nie będzie. PP dla Lecha MP dla Wisły .

MM - 7 maja 2009, 23:21:06 - *.193.160.246
lukaaa - 7 maja 2009, 19:30:42 - bwt122.internetdsl.tpnet.pl
Ruch Chorzów nie moze zdobyc pucharu. Ludzie chcecie Ruch aby grał w uefa??? i zeby w 1 rundzie eliminacyjnej odpadł z ogórkami z kazachstanu. Legia grała tak jakby nie chciała wygrać. Ten klub nie moze byc mistrzem Polski tylko Wisełka.
..................................................
.
Zdobywca Pucharu Polski zaczyna przygodę w Lidze Europejskiej jeśli się nie mylę od 3 rundy, ale na pewno nie od pierwszej

gielwun - 7 maja 2009, 23:21:48 - *.238.64.28.ip.airbites.pl
jaki puchar - takie zespoly

MM - 7 maja 2009, 23:23:03 - *.193.160.243
A swoją drogą - gratulacje dla Niebieskich!
Powodzenia w finale!
Puchar dla Ruchu!!!!

zabol - 7 maja 2009, 23:32:04 - *.centertel.pl
zenada ruch,smieszne to ,brawo kolejorz,TORCIDA

sil - 7 maja 2009, 23:35:38 - *.range86-147.btcentralplus.com
do Korfanty. Nie masz racji to Polacy na Śląsku są osadnikami.Śląsk zawsze byl niemiecki, Niemcy go budowali wiekami, a w granicach Polski jest częściowo po powstaniach, a reszta zaledwie od 1945 r.

mario - 7 maja 2009, 23:43:39 - *.toya.net.pl
No i gitarrrra!!! Gratki z Łodzi

do zabol - 7 maja 2009, 23:49:02 - *.chello.pl
fajnie liżesz!!!-uważaj żebyś sie nie zachłysnął!!!

AVI Bytom - 7 maja 2009, 23:59:41 - *.streamnet.pl
No, i gra gitara!!! Brawo Ruch! Na finał z dziką przyjemnością się przejdę. Górny Śląsk! Górny Śląsk! Góóóóóóórrrny Ślllląąąąśśśśkkkk!!!!

KCE - 8 maja 2009, 0:03:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5000? brawo! bu ha ha!

Ślonzok - 8 maja 2009, 0:15:03 - *.chello.pl
Rocki pokazal,ze ma tyle samo wlosow co rozumu.
Brawo Niebiescy,byliscie duzo lepsi.

werty11 le - 8 maja 2009, 0:23:06 - *.254.224.160
w ostatniej kolejce. Zenada!!!

Koniu - 8 maja 2009, 0:34:21 - *.chello.pl
Czy jeśli Ruch przegra, ale Lech zajmie miejsce premiowane awansem do LM lub LE, to Ruch będzie miał miejsce w LE czy czwarty zespół z ligi ?

werty11 le - 8 maja 2009, 0:38:04 - *.254.224.160
4 zespol

czem - 8 maja 2009, 0:48:20 - *.adsl.inetia.pl
kibibice? a ukończyłeś podstawówke?
Ruch ma najlepszych kibiców w Polsce
moze i pilkarze zostali zbluzgani po belchatowie ale jest dobrze
mecz byl na dobrym poziomie doping tez
wogole to legia - cos cie tak cicho?

darbron - 8 maja 2009, 1:06:28 - *.domainunused.net
super final.kibice mimo ze ostatnimi czasy uklad miedzy ruchem a lechem nie jest dobry to pokarzmy ze idzie stworzyc piekne widowisko bez bluzg,lech i ruch tradycja zobowiazuje

elvis - 8 maja 2009, 6:49:01 - *.bielsko.dialog.net.pl
zajefanie ze ruch pojechał z legia. bedzie ciekawy finał. btw z tym howardem webbem zeby sedziował finał to chyba była sciema ktora nie wyszła pzpn-owi ;)

daniel - 8 maja 2009, 7:12:47 - *.cvdnet.pl (*.51.104.145)
Jestem kibicem Legii, ale jak patrzę jak oni grają to nie chcę, żeby Polskę taki klub reprezentował w europejskich pucharach. Ich meczy nie chce się oglądać, męczą się z cieniasami: Stal Sanok, Ruch Chorzów, ŁKS itp. Jeśli nie wzmocnią się znacznie w przyszłym sezonie to zmienię upodobania. Podoba mi się gra Lecha, to się ogląda z przyjemnością i im rzyczę zdobycia pucharu.

Zielona Gó - 8 maja 2009, 7:23:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
OE niski poziom, każdy z każdym może wygrać....
Stawiam mistrz Wisła, puchar Polski Lech, UEFA Legia i Polonia lub GKS........dla Lecha to i dobrze, dłuższy odpoczynek, gdyż zdobywca pucharu gra dopiero w sierpniu!!!!! w UEFA, takie było życzenia Smudy.....i tak jest to największe osiągnięcie Lecha od 15 lat!!!!!!
Legia gra taką podwórkową piłkę tysiąc podań w poprzek i zero uderzeń na bramkę! Urban wprowadził w Legii hiszpański system, piłka od nogi do nogi ale zapmniał o jednym, zabrać piłkarzy z Primiera Division, bo ci z Legii do takiej gry sie nie nadają!Urban trener bez doświadczenia.......i to widać.....dla polskiej piłki byłoby szkodliwe, aby Legia grała o LM , bo przegra w rundzie wstępnej.....nawet na ich asa Rogera nie ma i nie było chętnych.......może za darmo go wezmą z kartą w ręku........gdzieś na Cypr,Grecja,

qlas - 8 maja 2009, 7:48:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
szkoda ze legia odpadła choć bardzo jej nienawidzę to bardzo chciałem żeby nasz leszek grał z nią w finale.to by bylo coś.po kilka tysięcy każdej ze stron na neutralny stadionie.a tak z ruchem.powinni przełozyc finał bo z jakiej okazji ma być grany w chorzowie skoro gramy z ruchem

Remle - 8 maja 2009, 7:53:40 - *.telpol.net.pl
na pewno było więcej niż 5000. Dziwi, że rzecznik podał takie info na konf.prasowej.
PS. Panowie ze stolicy: rozumiem, żeście nigdy nie jedli chleba z tustym, ale nie musicie wynosić z salki na stadion całej tacy i obżerać się tym jakbyście w życiu nic nie jedli. Aha. Palić też trzeba umieć, a nie zakopcić połowę prasowej.
Co do kibiców to widać, że można bez bluzg przebywac obok siebie. Był jeden incydent pikników z pieśnią o Legii, ale szybko zostali uciszeni

Cichy123 - 8 maja 2009, 8:29:36 - *.pai.net.pl
Lepiej się stać nie mogło, kibice Lecha i Ruchu wypełnią zapewne stadion śląski i wreszcie mamy finał pucharu polski, który będzie wydarzeniem, a nie sparingiem który obejrzy na żywo raptem 5000 widzów.

WZL - 8 maja 2009, 9:13:58 - *.ssp.dialog.net.pl
Powtórka z rozrywki? 1:1 i karne?
Teraz Lech pokona Ruch i piwo pójdzie w ruch.
Bardzo dobrze że nie będzie w finale Legii, Wisły czy innych psów. Pozdro z Lubina.

warmiak - 8 maja 2009, 9:36:59 - *.olsztyn.mm.pl
Gratulacje dla Ruchu!!! od fana "Dumy Warmii". Powodzenia w finale.

Katowice - 8 maja 2009, 9:44:18 - *.centertel.pl
Ruch i Lech na pewno wypełnią stadion. Dobry finał

FIGIEL - 8 maja 2009, 10:35:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze, że tak się stało, tzn. że w finale wystąpią Lech i Ruch. Dobrze, że nie będzie grał żaden z klubów warszawskich! Ten finał ma swoje plusy, bo: po 1) będzie rozgrywany na "Śląskim", więc liczę, że pojawi się sporo kibiców (bo gra Ruch). A po 2) Wierzę, że będziemy świadkami ciekawego widowiska, napewno lepszego, niż zaprezentowałaby to Legia, że o Polonii już nie wspomnę! W końcu Ruch gra właściwie u siebie, także będzie im zależało na tym, aby pokazać się z jak najlepszej strony!!! Pozdro:-)

realmarcin - 8 maja 2009, 10:59:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do redakcji !!!
Przydało by się zrobić zestawienie na przyszłoroczne puchary europejskie i proszę o odp. czy Ruch zagra w LE ???

FIGIEL - 8 maja 2009, 11:14:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I bardzo dobrze, że tak się stało, tzn. że w finale wystąpią Lech i Ruch. Dobrze, że nie będzie grał żaden z klubów warszawskich! Ten finał ma swoje plusy, bo: po 1) będzie rozgrywany na "Śląskim", więc liczę, że pojawi się sporo kibiców (bo gra Ruch). A po 2) Wierzę, że będziemy świadkami ciekawego widowiska, napewno lepszego, niż zaprezentowałaby to Legia, że o Polonii już nie wspomnę! W końcu Ruch gra właściwie u siebie, także będzie im zależało na tym, aby pokazać się z jak najlepszej strony!!! Pozdro:-)

ROW Rybnik - 8 maja 2009, 11:28:13 - *.rybnik.vectranet.pl
GrATULACJE dla "niebieskich" . Kibice legii wielka wymowka ze grali "rezerwami" w finale statystyki przemawiaja za Lechem , ale roznie bywa . PozdROWienia dla normalnych .

Kamil - 8 maja 2009, 11:40:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do realmarcin:
Ruch jeżeli wygra Puchar Polski to będzie grał w Lidze Europejskiej. A jeżeli przegra, to będzie grać jeżeli Lech Poznań uzyska awans do pucharów dzięki lidze ( musi być w pierwszej trójce ). Na 90% z układu widać że Ruch ma puchary, chyba że Leszek poprzegrywa wszystko co ma do rozegrania

Kuba KSG - 8 maja 2009, 11:50:44 - *.sycomp.pl
Brawo Ruch.

19jude06 - 8 maja 2009, 12:07:57 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Uuuuhu półfinał PP a tu taka frekwencja a nam łby śpiewali jak przyjechali "co was tak mało..." :D :D

GKS_B - 8 maja 2009, 12:20:48 - *.wroclaw.mm.pl
Kamil - nie wiesz to nie pisz. Finalista PP gra w Lidze Europejskiej tylko jeśli przegra w finale z Mistrzem Polski. Jeśli Lech wygra PP, a w lidze będzie drugi lub trzeci, to do pucharów wejdzie 4-ta drużyna z ligi! Tak jest w przepisach PZPN na ten sezon.

jooozef 61 - 8 maja 2009, 12:20:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Widzę że szykuje się kolejna kompromitacja RUCH w pucharach i przegra z pierwszym lepszym przeciwnikiem powinni się od razu wycofać.

GKS K-ce - 8 maja 2009, 12:31:34 - *.chello.pl
Gratulacje z trójkolorowych Katowic. Mam nadzieję że wygracie z Lechem .

obserwator - 8 maja 2009, 12:39:55 - *.konin.mm.pl
racje ma GKS_B wiec tak szybko Ruchu do tych pucharow nie pchajcie, a swoja droga skoro LEgia sie kompromitowala z roku na rok w UEFA to moze takiemu Ruchowi wystarczy charakteru by chocby wygrac z Homlem u siebie hehe.. wiecie na ktora godzine planowany jest final?

jooozef 61 - 8 maja 2009, 12:53:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Finał zapewne będzie w południe bo tego dnia odbywa się finał pu.UEFA.

:/ - 8 maja 2009, 13:24:29 - *.adsl.inetia.pl
5 tys ?? -> http://niebiescy.pl/album/pp_ruch_legia_01_02/duze
/25.jpg :/ szkoda ze niy widac na dole karnetowiczów ale spoko kto byl to wiy wiela bylo ludzi teraz na Piasta wszyscy !!!! nos z Piastem bydzie 15 tys ai tak powiedza ze bylo 5 tys hehe ech te podataki...

strup - 8 maja 2009, 13:25:38 - *.atol.com.pl
Przede wszystkim gratulacje dla Ruchu Ch. Bardzo nie chciałbym aby tak zasłużony klub pożegnał ekstraklasę. Ale gdyby nawet ... Przypomnę. Drugoligowa Miedź Legnica walczyła dzielnie w PZP z Monaco (0-0; 0-1)z J. Klinsmannem w składzie. Czyli można.

:/ - 8 maja 2009, 13:27:29 - *.adsl.inetia.pl
Do znawców popatrze kiedy ostatnio roz Ruch grol w uefa czy intertoto jak bylo i kaj doszol ??? a potem sie sam wypowiadejcie :/

brodo - 8 maja 2009, 13:53:41 - *.credit-suisse.com
Brawo Niebiescy! Finał na Śląskim więc pewnie nowy rekord frekwencji w tym sezonie.
Pozdro ze stolicy Podlasia

kRis - 8 maja 2009, 13:54:24 - *.telpol.net.pl
do KKS -> -hahaha-

obiektywny - 8 maja 2009, 14:11:49 - *.chello.pl
do qlas: Czyli jeśli AS ROma doszła by w tym sezonie do finału Ligi Mistrzów to też by mieli przełożyć finał gdzie indziej? Zastanów sie czasem...

ziuta123 - 8 maja 2009, 15:11:25 - *.silesiamultimedia.com.pl
Final o 20 Bilety po 20 zeta!!! pozdRo

Kibic - 8 maja 2009, 15:14:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do REDAKCJI:
Szanowna Redakcjo 90 minut.pl Czy mogliście napisać czy NIEBIESKIM wystarczy gra w finale do awansu do Ligi Europejskiej? Bo ilu kibiców to tyle wersji...

Tores - 8 maja 2009, 15:28:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.128.8.100)
Ruch nawet moze zdobyc puchar polski!

kol - 8 maja 2009, 15:29:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ruch zagra w pucharach, jakby Lech zdobył puchar i mistrza Polski.

GrinchooCK - 8 maja 2009, 16:02:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gRtulacje niebiescy, teraz ograc Lecha i skonczyla sie monopolizacja polskiej pilki przez dwa kluby. Lech na mistrza polski, Ruch zdobywca Pucharu Polski i cala Polska bedzie zadowolona! Pozdrowienia z Kielc, tak 3mac!

GKS - 8 maja 2009, 16:07:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia co,bende bral cie w aucie

JawoRzno - 8 maja 2009, 16:36:05 - *.132.246.94.artcom.pl (*.168.30.78)
Co to za tłumaczenie ze Legia grala rezerwami!!!???
1.Jesli ktos gra w takim klubie jak Legia to czy jest rezerwowym czy jej gwiazda to jakis poziom musi prezentowac...tak mi sie wydaje
2.Potem ten wasz bramkostrzelny napastnik (Chimyama czy jak mu tam) byl na boisku i gral dosc sporo czasu (inni jak to mowicie z "podsawy" takze grali)
3.Cieszcie sie ze bronil Mucha (wg czolowy bramkaz w polskiej lidze) bo bylo by krucho...;)
Nawet Pilarz dobry mial mecz...naprawde: Ruch Reaktywacja:D
Szacunek dla Warszawiakow ze sie pojawili
Chcialbym aby Ruch wygral z Lechem...fajnie by bylo zagrac w eUEFA...nie spodziewam sie cudow ale mysle ze sie nie osmieszymy a poza tym zaczynalibysmy chyba od 3-4 rundu tzn troche by sie przezedzilo byly by juz lepsze druzyny
Aha jeszcze jedno...ja jestem Polakiem i na kraj nie pluje. Ale was rozumie bo wiem jak jest na meczach...75% jest takich antypolaków
pozdro

88 - 8 maja 2009, 17:08:15 - *.cpe.marton.net.pl
pozdRo z Niebieskiego Myszkowa puchaR dla Niebieskich

Andrealdo - 8 maja 2009, 17:30:59 - *.u.itsa.pl (*.10.10.9)
Niestety ale Wszyscy co piszą na temat zasad kwalifikowania się do europejskich pucharów 2009/2010 są w błędzie. Od tego sezonu czyli 2009/2010 ulega zmiana formuły rozgrywek PUEFA przekształcając go zarazem w tzw LIGĘ EUROPEJSKĄ. Zmianie uległa również zasada kwalifikowania się do wyżej wymienionej LIGI EUROPEJSKIEJ poprzez rozgrywki Pucharu Krajowego w poszczególnych krajach. Od tego sezonu TYLKO ZDOBYWCA krajowego trofeum kwalifikuje się do europejskich pucharów.
Przegrany z finału nawet jak przegra go ze zdobywcą mistrzostwa kraju, nie kwalifikuje się do LE. Jeżeli Puchar krajowy zdobędzie drużyna która zdobyła mistrzostwo kraju, kwalifikuje się ona do eliminacji LM, a miejsce premiowane kwalifikacją do europejskich pucharów z tytułu zdobycia Pucharu krajowego przechodzi na kolejną w tabeli drużynę w lidze. W przypadku Polski jest to czwarta drużyna z tabeli na zakończenie rozgrywek o mistrzostwo kraju. I tak to dokładnie wygląda. A więc żeby RUCH zagrał w pucharach europejskich czyli w Lidze Europejskiej musi wygrać w finale z Lechem i zostać zdobywcą pucharu Polski.

JawoRzno - 8 maja 2009, 17:38:25 - *.132.246.94.artcom.pl (*.168.30.78)
Czyli Ruch musie wygrac??? Bedzie ciezko...ale wiara czyni cuda;)
A dlaczego premiowanie miejsce w LE (jesli PP zdobedzie Mistrz Polski) jest dopiero dla 4 druzyny???

zako - 8 maja 2009, 17:50:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bravo Ruch! Pozdrowienia z niebieskiej części Dębicy od dawnych ziomali z lat 90 i powodzenia w pucharach!

GKS_B - 8 maja 2009, 17:53:12 - *.wroclaw.mm.pl
Andrealdo - sam jesteś w błędzie. Kolejny, który sieje zamęt. Teraz mamy sezon 2008/09. Regulamin PZPN rozgrywek o Remes Puchar Polski, pkt 17.2 stanowi: Klub, który zajmie II miejsce (finalista Pucharu Polski) otrzymuje:
- medale pamiątkowe
- reprezentuje Polskę w międzynarodowych rozgrywkach organizowanych przez UEFA pod warunkiem wypełnienia wymogów licencyjnych, określonych odrębnymi przepisami PZPN i w przypadku GDY ZDOBYWCA PUCHARU POLSKI JEST JEDNOCZEŚNIE MISTRZEM POLSKI, chyba, że właściwe przepisy PZPN i UEFA stanowią inaczej.
A więc Ruch, przegrywając finał zagra w Lidze Europejskiej, wtedy i tylko wtedy gdy Lech zostanie Mistrzem Polski!

Sleper - 8 maja 2009, 18:19:11 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.200.127)
na finale pp beda obecni kibice WIELKIEGO GÓRNIKA w liczbie min 10 tys incognito. POZDrO

Andrealdo - 8 maja 2009, 18:43:07 - *.u.itsa.pl (*.10.10.9)
Platini podczas ogłoszenia zmiany zasad kwalifikacji i zmiany zasad eliminacji do LM oraz zmiany formuły z PUEFA na LIGĘ EUROPEJSKĄ ogłaszał o fakcie podniesienia prestiżu rozgrywek krajowego pucharu w poszczególnych krajach. Miało by się to odbyć późniejszym włączaniem się zdobywców krajowych pucharów do poszczególnych rund eliminacyjnych. Dla przykładu drużyna która zajmie 3 miejsce w polskiej lidze zaczyna eliminacje do LE czy jak kto woli EL (Europa League) od 1 rundy eliminacji, drużyna z 2 miejsca od 2 rundy eliminacji, a zdobywca Pucharu Polski od 3 rundy tych eliminacji. Zaznaczył jednak, że ma być wprowadzony przepis o niedopuszczaniu do EL finalistów pucharów krajowych tylko wyłącznie ich zdobywców. W przypadku gdy zdobywca krajowego pucharu zdobędzie zarazem promocje do eliminacji lub bezpośredni awans do LM, wtedy miejsce premiujące grą w EL przechodzi na kolejny zespół z tabeli ligowej. W przypadku Polski czwarty. Tu zamieszczam regulacje UEFA na sezon 2009/2010 ze wskazaniem na punkt 2.03 i w szczególności 2.04.
http://www.uefa.com/multimediafiles/download/regul
ations/uefa/others/82/68/60/826860_download.pdf
Jak widać słowa Platiniego nie zostały jednak wprowadzone w życie. Więc pozostaje mniej więcej po staremu. Podsumowując finalista (przegrany) z finału Pucharu Polski zagra w europejskich pucharach tylko wtedy jak drugi finalista (wygrany) zdobędzie promocje do eliminacji Ligi Mistrzów ewentualnie bezpośredni awans do Ligi Mistrzów (co nie dotyczy Polski na razie).
Czyli Ruch zagra w pucharach jak zdobędzie Puchar Polski, albo przegra w finale z Lechem przy jednoczesnym zdobyciu przez Lecha mistrzostwa Polski.
Sorka za wcześniejsze wprowadzenie w błąd ale tak miało być jak pisałem, nie wiedziałem że zrezygnowano ostatecznie z tej wersji. Pozdro.

KSG od bie - 8 maja 2009, 19:01:38 - *.warszawa.supermedia.pl
Sleper! Przecież wiesz, że ma meczach Górnika jest co tydzień 5 tysięcy kibiców Wielkiego Ruchu. Dlaczego? Bo dostają - pracując na kopalniach - bilety za darmo. Sam jestem takim kibicem mój kochany gorolu

Bardzo dzi - 8 maja 2009, 19:05:35 - *.pools.arcor-ip.net
Na Stadionie Slonskim jest podobno jakis Remont i niy mogymy przyjmowac kibicow gosci a Final jest juz 19-Maja czy bydom tez wpuszczeni kibice Lech chyba ze tyn remont ktos ino wymyslol bo koszta za ochrona za duze.PILKA NOZNA dla KIBICOW

zs - 8 maja 2009, 20:05:14 - *.chello.pl
Panowie po co ta euforia.Teraz tylko na mistrza.;)Zaglebie zawsze z Legia .Braci sie nie traci .

gieksa - 8 maja 2009, 20:36:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo ruch

Elana - 9 maja 2009, 0:02:23 - *.tvk.torun.pl
oby tak w meczach ligowych!!
Pozdro z Torunia

niebieski - 9 maja 2009, 13:12:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
tak po za tym to dawno nie było żadnego trofeum na ślonsku
do boju niebiescy
pozdro dla normalnych
i dzieki za gratki od przyjaciół z zabrza i katowic

fritz - 9 maja 2009, 13:25:37 - *.113.121.13
graty dla Ruchu! nareszcie bedzie znowu Puchar UEFA w Chorzowie. i cale szczescie, ze nie bedzie nas ponownie na arenie miedzynarodowej kompromitowac np. taka... Legia.
a w finale szanse sa równe: albo Ruch, albo Lech.
pozdro od katowickiego

OnlyRuch - 9 maja 2009, 17:04:30 - *.dsl.swic.bdi.inetia.pl (*.168.10.71)
do Korfanty. Wiela ty bedziesz pisol to samo zmien sie plyta bo juz nieidzie cie sluchac gorolu... zol mi ciebie

OnlyRuch - 9 maja 2009, 17:09:21 - *.dsl.swic.bdi.inetia.pl (*.168.10.71)
AA i jeszcze jedno kaj sa te twoje WIELKIE kluby ? Kere tak pieknie Graja ? smioc mi sie z Ciebie chce zakompleksiony gorol!!

ZaBoL - 9 maja 2009, 20:59:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie napinajcie się. Legia to najbardziej utytułowany klub w Polsce i wyzywając Legię tylko poniżacie siebie. Skoro Legia będzie Mistrza miała tzn. że na niego zasłużyła. Żal mi was ...

jarni - 10 maja 2009, 1:02:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pajace z Wawy znowu się ośmieszyli! Nie dla Legiuni w pucharach!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas