[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


20 czerwca 2009, 18:52:46 - euzi
Baraż o II ligę: Hetman 0-0 Nadarzyn. Utrzymanie Hetmana

20 czerwca 2009, 17:00 - Zamość
Hetman Zamość 0-0 GLKS Nadarzyn

Hetman: Marek Baranowski - Łukasz Sękowski, Marcin Grunt, Łukasz Frączek, Kamil Sowa - Szczepan Konrad Sawa (90 Mateusz Wybranowski), Grzegorz Staszewski, Jakub Hałas (85 Paweł Rysak), Tomasz Margol, Łukasz Kaczmarek - Marek Fundakowski.

Nadarzyn: Maciej Łykowski - Maciej Goliński, Jakub Gnoiński, Artur Wolski, Jarosław Łowicki - Mariusz Bacławski, Hubert Kopiś, Przemysław Sztybrych, Maciej Buszko (76 Andrzej Dzierżawski), Jakub Wójcicki - Jakub Polniak (70 Paweł Milankiewicz).

żółte kartki: Sawa, Sowa, Frączek, Staszewski - Sztybrych, Wolski, Kopiś, Bacławski, Łykowski.
czerwone kartki: Przemysław Sztybrych (64. minuta, Nadarzyn, za drugą żółtą), Artur Wolski (88. minuta, Nadarzyn, za uderzenie rywala).

sędziował: Rafał Sawicki (Tarnobrzeg).
widzów: 2000.

W pierwszym meczu Hetman zremisował w Nadarzynie z GLKS-em 1-1.

Baraże o udział w II lidze - wyniki, strzelcy, terminarz


źródło: własne / Dziennik Wschodni / Hetman Zamość

kibic_kr - 20 czerwca 2009, 18:54:11 - *.chello.pl
brawo HETMAN!!! gratulacje z Krakowa.

hwk - 20 czerwca 2009, 18:54:46 - *.197.232.90
Brawo HETMAN !! 2 LIGA 2 LIGA Hetmanek !!Przed meczem kazdy wiedzial ze 2 liga zostaje w zamosciu z wyikiem 0-0

Miodzio - 20 czerwca 2009, 18:55:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak spisali się Kaczmarek i Fundakowski?

stam - 20 czerwca 2009, 18:59:09 - *.adsl.inetia.pl
Super, najgorsze za nami. Teraz będzie już tylko lepiej. Czekamy na Motor

bilgoraj - 20 czerwca 2009, 19:00:21 - *.icpnet.pl
Gratulacje dla Hetmana oj ciezko bylo .

hary z poz - 20 czerwca 2009, 19:03:44 - *.icpnet.pl
Gratulacje dla Hetmana za utrzymanie 2 ligi a teraz wzmocnienia .

zmc_kr - 20 czerwca 2009, 19:05:31 - *.adsl.inetia.pl
To cieszy

JWP - 20 czerwca 2009, 19:15:05 - *.one.pl
Mecz tragiczny ale bardzo szczęśliwy!!! Jak dla mnie dobry mecz zagrał Hałas. Fundakowski miał jedną 100 ale miał do bramki może 5 metrów ale miał zawodnika na plecach i zamiast koło słupka strzelił w bramkarza ...

G&T - 20 czerwca 2009, 19:24:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super Hetman!!! Pozdro z Małopolski.

victoria ł - 20 czerwca 2009, 19:40:57 - *.adsl.inetia.pl
bravo hetman Pozdro z lukowej

athlon - 20 czerwca 2009, 19:47:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.3)
W zamościu jest II liga, Jest druuuuuuuuga liiiiigaaa!! w zamościu jest II liga !!!

Pruszków - 20 czerwca 2009, 19:47:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i ...

Kibic - 20 czerwca 2009, 19:48:38 - *.zamosc.mm.pl
Nie ma sie co oklamywac. To byl cud. Nadarzyn mimo, ze konczyl w dziewieciu caly czas przewazal i na pewno byli lepszym zespolem od Hetmana. Co do czerwonych kartek to nie ma dyskusji obie byly sluszne.

Hetman 193 - 20 czerwca 2009, 19:49:04 - *.zamosc.mm.pl
Hetman Zamosc !!!Hetman Zamosc!!! Hetman Zamosc !!! Mecz moze nie byl piekny w wykonaniu Hetmana ale popatrzcie na sklad Hetmana-prawie sami juniorzy...

Motorowiec - 20 czerwca 2009, 19:51:39 - *.chello.pl
Gratulacje z Lublina.
NA WSCHODZIE JEST TYLKO MOTOR!!!!!!!!!!!!!!!

KSZO_HG - 20 czerwca 2009, 20:15:10 - *.telkonet.pl
Gratki Hetman

do motorow - 20 czerwca 2009, 20:21:57 - *.net.pulawy.pl
Motor jest na wschodzie jak nie ma Lechii ani Widzewa na waszym stadionie bo jak jest jakaś ekipa ich pokroju to was nie ma ;) bez napinki

artek - 20 czerwca 2009, 20:40:01 - *.zamosc.mm.pl
wrocilem z meczu boli mnie gardlo, gebe darlem jak wszyscy, Hetman w tym skladzie co gral to nieporozumienie- dobrze ze juz koniec sezonu jednego z gorszych- a na marginesie dawno nie widzialem tak gfhbramkarz z Nadarzyna nie dostal czerwonej kartki ktory co chwile lecial do sedziego 50-60 metrow i sie agresywnie zachowywal. Coz brak techniki nadrabia sie agresja.

glorian - 20 czerwca 2009, 20:48:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hetman zagral slabo ale przypomne ze duzo pilkarzy bylo z Hetmana II pilkarze z nadarzyna zasluguja jak najbardziej na te czerwone kartki a bramkarz to napewno powinien dostac za to bieganie. to samo sie tyczy pilkarza z nadarzyna z nr 22 pod koniec meczu powinien dostac za prowokowanie bojki po meczu tez oglnie Hetmanowi nalerzy sie byt w 2 lidze teraz sie zbroic i jedziemy z nowym sezonem! HWK!

;/ - 20 czerwca 2009, 20:50:17 - *.chello.pl
ej ty do motorow lechia? gdansk ? hahahah cała polska pieje w dupe dostali tu tylko widzew dał nam rade i tyle ... smiech resovia awansowała to wam znów sieke zrobi w zamosciu przygotujcie dla nich barwy :D

pffff - 20 czerwca 2009, 20:57:57 - *.zamosc.mm.pl
tylko niech resovia 30 + łks 100 + stalówka 100 nie przyjezdzaja na godzine przed meczem na dziadków i ultrasów:-)Każdy wie, jak jest równa liczb, resovia LEŻY I KWICZY

JWP - 20 czerwca 2009, 20:59:13 - *.one.pl
bez napinki jełopie, kto był ten wie...

Jaro - 20 czerwca 2009, 21:14:29 - *.zamosc.mm.pl
Gratulacje dla chłopaków !!! W tej sytuacji kadrowej wygrany baraż to ogromny sukces. Nadarzyn grał bardzo brutalnie sędzia i tak ich oszczędził bo czerwonych mogło być więcej. Musimy wzmocnic kadrę oby więcej nie dochodziło do takiej sytuacji że konczymy sezon juniorami.

kombinator - 20 czerwca 2009, 21:16:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ;/ tak jak napisał pfff resovia była jedynie marnym dodatkiem dla dwóch dominujących ekip podczas ostatniego spotkania. szacunek i tak dla grupy chłopaków z Zamościa którzy stanęli naprzeciw całej ekipie przyjezdnej. Osobiście nie pochwalam tej dziczy mieniącej się kibicami. Ale oni faktycznie bronili dzieci bawiących się w sektorze. A Wy? Patrzyliście jak jednego z waszych katują. Cały stadion patrzył. Żałosne ale prawdziwe.

(H) - 20 czerwca 2009, 21:24:17 - *.neumann-inter.com
Resovia moze buty czyscic Hetmanowi... sami maja slaba ekipe i musza sie posilkowac "ukladami"...
Poza tym Resovia nie ma honoru. Lesne ludki do lasu, a nie na stadion! Stal was pogonila i powinniscie znac swoje miejsce w szeregu :D

JWP - 20 czerwca 2009, 21:26:55 - *.one.pl
Nawet nie odpisujcie już nic... przemilczcie wszystkie głupie wypociny dzieciarni...

Kibic - 20 czerwca 2009, 21:30:16 - *.zamosc.mm.pl
Drodzy Motorowcy, czlowiek z nazwa miasta w numerze ip (h236229.net.pulawy.pl) zaczyna napinke, a wy sie Hetmana czepiacie. Ja ze swej strony powiem tylko tyle, ze na meczu z Resovia bylem 15 minut przed spotkaniem i zadnego kibica gosci nie widzialem.

jamajca - 20 czerwca 2009, 21:30:47 - *.zamosc.mm.pl
dzisiaj Hetman zagrał 4 piłkarzami statystami. na ławce statyści statystów. za miesiąc i kilka dni rusza liga....

hiob87 - 20 czerwca 2009, 22:25:44 - *.41.98.180.sub.mbb.three.co.uk
Brawo!!! zaok I liga!!! mam nadzieje i trzymam kciuki!!!

hiob87 - 20 czerwca 2009, 22:27:58 - *.41.98.180.sub.mbb.three.co.uk
mecz ogolnie slaby...ale najwazniejsze ze nasz hetmanek utrzymal sie w lidze...pozdro dla prawdziwych kibicow!!! HETMAN RULEZZZZ!!!

lol - 20 czerwca 2009, 23:15:56 - *.33.103.195
Szkoda, że Nadarzyn odpadł 0 bliżej by było z Otwocka do Nadarzyna niż do Zamościa

bartl84 - 20 czerwca 2009, 23:37:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
a czy Hubert Kopiś(GLKS Nadarzyn) to nie powinien siedzieć na trybunach??? Przecież w pierwszym meczu dostał 4 żółtą kartkę w sezonie.

Kibic - 20 czerwca 2009, 23:44:13 - *.zamosc.mm.pl
A tak gwoli przypomnienia napinke zaczal kolega z Motoru...

on - 21 czerwca 2009, 0:03:43 - *.lublin.mm.pl
Po co się podniecacie??? Ważne że Hetman się utrzymał. Gratulację od normalnego z Lublina. Niewiele mamy przyzwoitych drużyn na Lubelszczyźnie. Pojeździjcie sobie po Stalówce, Resovii itp a nie między sobą.

btq - 21 czerwca 2009, 3:03:38 - *.adsl.inetia.pl
Motorek czy nie i tak się spotkamy!!! może wypowiem się za kilka osób... ale derby czekają i nie pojawimy się tam w mniejszej ilości niż w Łęcznej więc mam nadzieje że wasz stadion min. tysiączek przyjmie!!!a co do napinaczy którzy obrażają Resovie i Stal to HWDP wam w 4 litery!!!

wschod - 21 czerwca 2009, 10:47:33 - *.zamosc.mm.pl
Szkoda ze druzyny ze wshodu nie trzymaja razem...mogla byc niezla ekipa

Stal - 21 czerwca 2009, 10:52:18 - *.rz.izeto.pl
Pozdrowienia i gratulacje od Stali Rzeszów

Don Zeno - 21 czerwca 2009, 11:07:38 - *.lublin.mm.pl
Do "wschod" - niektóre trzymają

wschod - 21 czerwca 2009, 11:12:17 - *.zamosc.mm.pl
szkoda ze tylko niektore w odleglych czasach to bya potega wschodnia

Don Zeno - 21 czerwca 2009, 11:22:33 - *.lublin.mm.pl
"Wspomnieniom nigdy precz..."

wschod - 21 czerwca 2009, 11:26:01 - *.zamosc.mm.pl
ide teraz na piwko pozdro dla wszystkich ze Wschodniej Polski

elmuerte - 21 czerwca 2009, 13:36:02 - *.chello.pl
no to sie liga ladnie zapowiada-Hetman sie utrzymal,Stal i Resovia awans,szkoda mi tylko Hutnika,ale i tak mecze sie ladnie zapowiadaja
tylko MOTOR!!

internauta - 21 czerwca 2009, 14:25:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam
byłem wczoraj na stadionie Hetmana i oglądałem ten mecz! z niedowierzaniem patrzyłem na to co prezentuje Hetman Zamość! poprostu żenada, myślałem że ekipa 2 ligowa będzie przewyższać pod każdym względem ekipę 3 ligową! a tu zaskoczenie niedość że nie byli lepsi to miałem wrażenie że to GLKS Nadarzyn jest w wyższej lidze! długo przecierałem oczy ze zdumienia! szacunek dla piłkarzy z podwarszawskiej miejscowości! swoją drogą to co wyprawiał z obroną Hetmana lewy obrońca Nadarzyna to jest aż niemożliwe! wyglądało to tak jakby była przepaść między jego umiejętnościami a zawodnikami Hetmana! kto to był?

internauta - 21 czerwca 2009, 14:32:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam jeszcze jedno pytanie
jak jest to możliwe że mecz o utrzymanie w 2 lidze wschodniej sędziuje Pan który jest ze wschodniej części kraju! po meczu słyszałem rozmowę działaczy Nadarzyna w tej sprawie oni mają rację drużyna która spada z 2 ligi wschodniej z regionu lubelskiego spada do 3 ligi lubelsko-podkarpackiej co oznacza że przy spadku Hetmana spada jedna z 3 ligi lubelsko-podkarpackiej! a sędzia był z podkarpacia tj Rzeszów - przecież to jakiś wałek! cdn....

artek - 21 czerwca 2009, 14:33:39 - *.zamosc.mm.pl
A wiesz konfidencie jakbys przeczytal dokladnie wczesniej komentarze ze Hetman gral juniorami prawie co jeszcze pol roku temu sie nawet w drugim zespole nie łapali??

internauta - 21 czerwca 2009, 14:45:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zacząłem myśleć że takie czasy już minęły ale jak widać na załączonym obrazku tak nie jest!
niech wygra lepszy, niech nie będzie podtekstów niech ludzie nie mówią "coś z tym meczem było nie tak"! kiedy będzie normalnie? pozdrawiam Panów z PZPN niech przestaną przedkładać swoje ambicje małych regionalnych działaczy nad dobro polskiej piłki! Tej małej i tej większej - reprezentacyjnej!
poza tym gratuluję klubowi Hetman Zamość mniej piłkarzom bo w waszym składzie jest tylko 2-3 chłopaków z papierami na grę, a reszta to szkoda słów! taka jest obiektywna prawda! nie jestem kibicem Hetmana ani GLKS Nadarzyn! lepsze jednak wrażenie zrobili na mnie goście! szacunek dla trenera i zawodników Nadarzyna, nie myślałem że potraficie tak grać w piłkę! Szacunek! mam nadzieję że kilku z was ktoś dostrzegł i spróbujecie swoich sił w wyższych ligach!

internauta - 21 czerwca 2009, 14:52:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Artka!
nie nazywaj mnie konfidentem! widocznie nie znasz znaczenia tego słowa skoro tak piszesz!
nie interesuje mnie kim grał Hetman ani kim grał Nadrzyn interesuje mnie mecz a wszystko co napisałem jest prawdą i może to boleć kibiców Hetmana niestety muszą spojrzeć prawdzie w oczy! tak było! swoją drogą doping na Hetmanie podobał mi się bardziej niż gra waszej drużyny!

artek - 21 czerwca 2009, 14:59:42 - *.zamosc.mm.pl
Zgadza sie ale posluchaj- zbieg pewnych okolicznosci o ktorych pewnie nie wiesz doprowadzil do tego ze Hetman nie mial kim grac, jedyny cel to utrzymac 2 lige bo tylko dzieki temu wchodza nowe wladze, nowi pilkarze, wracaja moze starzy, plus ewentualnie sponsor i jest inaczej. Czasami trzeba spasc na dno aby piac sie wyzej. Rok temu np. taka Sandecja byla w 4 lidze a wygryzli na murawie ostatnia szanse i sa teraz w pierwszej. Mieli takie problemy jak my. Grali mlodzi chlopcy ktorych trema zjadała- ale cel zostal osiagniety, mamy 2 lige i podnosimy sie. A opinie ze to ze tamto to sobie pisz. Zapraszamy na derby z Motorem

internauta - 21 czerwca 2009, 15:10:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Artka
dziękuję za zaproszenie
nie wiem czy akurat na te derby dotrę ale napewno jeszcze w tym roku będę oglądał Hetmana u siebie! powiem ci jeszcze jedną ciekawą rzecz choć mam daleko odwiedzę też Nadarzyn i porównam ich postawę z tym meczem przeciwko Hetmanowi! co do spraw o których pisałeś to prawda! sprawy poza sportowe to zgadzam się! ale moim zdaniem piłka to sport w którym takie sprawy powinny zejść na dalszy plan liczą się umiejętności i jak tak będzie też na tym poziomie to polska piłka może kiedyś stanie się normalna! rozumię twoje argumenty ale przeczytaj moje wpisy w całości i napisz czy nie uważasz że są obiektywne i trafne?! pomijając twoje klubowe przywiązanie do Hetmana, które szanuję!

internauta - 21 czerwca 2009, 15:21:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Napiszcie mi proszę kto tak kręcił prawą stronę Hetmana Zamość we wczorajszym meczu? kto grał w drużynie Nadarzyna na lewej obronie i lewej pomocy? moim zdaniem to najepsze skrzydło jakie oglądałem w ostatnim czasie! nie wiem czy tak im wyszłedł mecz ale mają olbrzymi potencjał!
zawodnicy Hetmana powinni się uczyć od nich jak prostymi środkami w bardzo łatwy sposób ogrywać przeciwników!!!
pozdrawiam kibiców i jeszcze raz niech polska piłka stanie się dla wszystkich normalna! niech piłka nie będzie dla działaczy w PZPN czy w regionalnych związkach piłki nożnej tylko dla nas kibiców i dla tych którzy mają umiejętności aby w nią grać i cieszyć widowiskiem nas KIBICÓW!

JWP - 21 czerwca 2009, 15:22:30 - *.one.pl
przecież każdy kibic Hetmana modlił się o taki wynik, mieliśmy świadomość że nie będzie min. KIEMY który gra bardzo dobrze w środku pola, gdyby był to na pewno nasza gra wyglądała by inaczej. Ale gdybać sobie można. Każdy zdawał sobie sprawe że mamy bardzo słabą ławkę rezerwowych i ciężko było zastąpić pauzujących zawodników...
i sędzia raczej nie miał du nic do rzeczy, ten Sztybrych bardzo często faulował, mógł się czasem wstrzymywać przecież wiedział o co gra. Wolski kartka słuszna bez 2 zdań.

plew - 21 czerwca 2009, 15:31:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak jak wcześniej przewidywałem mecz zalatwił pan w czerni , pytam poco te baraże jak z góry wszystko wiadomo , dzień przed losowaniem w internecie można przeczytać pary to jest paradia tak jak cala polska piłka ciekawe kiedy barażę o ekstra klasę a jeszcze ciekawsze między kim

internauta - 21 czerwca 2009, 15:34:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do JWP
masz rację! ale trzeba się szanować piszę tu o piłkarzach Hetmana jaki to nie byłby skład to nie może aż tak zdominować waszego zespołu drużyna z niższej ligi skoro w dziewiątkę przez ostatnie 10 minut Nadarzyn jest zdecydowanie lepszy to chyba o czymś to świadczy! co do Kiemy słyszłem że to bardzo ciekawy zawodnik niestety nie było mi piszane go zobaczyć a szkoda! zgadzam się że ten mecz mógłbyć mniej jednostronny gdyby Kiema grał! z przebiegu gry nie zasłużyliście na utrzymanie! taka jest prawda!

NDRZYN - 21 czerwca 2009, 15:56:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten co kręcił ich jak baranów to Jarek Łowicki- super mecz.A sędzia to klasyk.5 minuta pierwszy faul Sztybrycha w środku boiska-kartka, jakby miał zapisany numer przed meczem,to samo Kopiś-15 minuta- kartka,Wolski-10 minuta, faul w środku.I jak dalej walczyć? odstawiać nogi na śliskim boisku bo wciąż padało?A może sie teatralnie wywracać jak aktorzyna Fudakowski?Ale jak się z góry wie że sędziowie nie pozwolą skrzywdzić to można tak grać.11 na 11 na pewno by coś wpadło tylko czy by uznali? Nadarzyn rozegrał wielki mecz i mogą być z siebie dumni.Niech za rok pokażą że ich oszukali i awansują z 1 miejsca.Tylko czy będzie tam jeszcze Hetman? z taką grą napewno nie

athlon - 21 czerwca 2009, 16:02:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.3)
NDARZYN, siedz w domu i zamknij sie. Moze i grali lepiej od Hetmana, ale my mamy Doświadczenia, za zanmi swoi wielkie miasto, itp itd. a NADARZYN? to mała mieścina, Macie swoją 3 lige i cieszcie sie. to wam powinno wystarczyć. HETMAN ma historie, HEtman na serce HEtman ma dusze ! Jeżeli jestes tak mocny w gębie, to spoko. Hetman napewno sie zmierzy w II lidze z nadarzynem waszym. A puki co, mimo słabej gry rewanzowej, okazalismy sie lepsi!!! Aveee HETMAN

NDARZYN - 21 czerwca 2009, 16:09:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
athlon to że macie doświadczenia z takimi przewałkami to udowodniliściw wczoraj ale rozumiem że to dla was normalka.Nikomu nie odbieram serca i duszy ale przydałaby się też uczciwość tylko w polskiej piłce to niemożliwe

kein - 21 czerwca 2009, 16:33:49 - *.opera-mini.net (*.158.196.67)
ndrzyn, mieliscie cale 90 minut 11 na 11 w nadarzynie. nie rozumie do kogo masz pretensje ze nie awansowaliscie. do sedziow z soboty? ich wtedy nie bylo w nadarzynie. hetman mimo wielkich problemow pokazal ze stac go na sukces choc wywalczony kolejnymi kontuzjami. do dzisiaj chlopak lezy w szpitalu w wawie. Masz problem? Przeanalizuj wasze setki jakie zmarnowaliscie i wyciagnij konsekwencje od swoich grajkow,

internauta - 21 czerwca 2009, 16:50:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do JWP
masz rację! ale trzeba się szanować piszę tu o piłkarzach Hetmana jaki to nie byłby skład to nie może aż tak zdominować waszego zespołu drużyna z niższej ligi skoro w dziewiątkę przez ostatnie 10 minut Nadarzyn jest zdecydowanie lepszy to chyba o czymś to świadczy! co do Kiemy słyszłem że to bardzo ciekawy zawodnik niestety nie było mi piszane go zobaczyć a szkoda! zgadzam się że ten mecz mógłbyć mniej jednostronny gdyby Kiema grał! z przebiegu gry nie zasłużyliście na utrzymanie! taka jest prawda!

HZ - 21 czerwca 2009, 16:57:20 - *.zamosc.mm.pl
NDARZYN chłopie - jakie przewałki? Hetman jest akurat raczej ofiarą przewałków jak już.. (gralibysmy w 1 lidze gdyby w zeszlym sezonie łecznej nie zdegradowali za wały( i tak bylismy lepsi od nich (w1-1 d 2-1))Oni awans do I my zostalismy w II. Z taką grą? no i z TAKĄ grą jesteśmy w II lidze. Chłopaki co wczoraj grali w Hetmanie, w tamtym sezonie nawet by sie na ławe nie łapali.. Sytuacja w Hetmanie jaka jest, wie każdy kto się trochę zamojską piłką interesuje. Nie było wiadomo czy Hetman w ogole wystartuje w rozgrywkach rundy wiosennej. Podejrzewam, że w Nadarzynie takiej sytuacji nie było.. tak jak nie było kompletowania składu prawie od nowa po rundzie zimowej. Uczciwość? HAHAHA - zobacz co sie dzieje w Ekstraklasie - zgadzam sie z Tobą że uczciwość by się przydała, Nadarzynianie dostali wczoraj uczciwie 2 kartki, uczciwie zremisowali i uczciwie nie weszli do II ligi, chociaż uczciwie przyznam ze dobrze się zaprezentowali i myśle że większość II ligowców miałaby z nimi problemy (szczególnie z lewą stroną) Ale nie ma się co czepiać - boisko zweryfikowało - wynik? HETMAN II LIGA. Basta.

internauta - 21 czerwca 2009, 16:59:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziękuję za informację o zawodniku nadarzyna nr 22 rzeczywiście potrafi grać w piłkę sprawdziłem jego życiorys szkoda że ma już swój wiek bo mógłby jeszcze pograć wyżej!
naprawdę bardzo dobry mecz tego zawodnika wielkie uznanie i szacunek! gratuluję Panom prezesom z Nadarzyna że z wyczuciem połączyli młodzież z rutyniarzami takimi jak on! tego nie ma w Zamościu ale może nadrobicie to w nadchodzącym sezonie! powodzenia

luke - 21 czerwca 2009, 17:56:37 - *.zamosc.mm.pl
Ludzie,krytykujecie Hetmana a wiecie jaka jest w tej drużynie sytuacja?W zimie na pierwszym treningu stawiło się 3 piłkarzy ,mieliśmy wogle nie przystępować do rozgrywek.Jeszcze tydzień przed pierwszym meczem nie było trenera.Skład był praktycznie od zera budowany,a całą wiosnę Hetman grał 13-14 zawodnikami.W 1 meczu w Nadarzynie z tej szczuplutkiej kadry nie mogło zagrać 5 zawodników,a w rewanżu 6,dlatego nikt nie oczekiwał,że Hetman będzie w tym meczu lepszy,skoro musieli grać zawodnicy z okręgówki a na ławce 3 juniorów.To i tak cud,że się udało utrzymać w takich okolicznościach a chłopakom z Hetmana należą się brawa bo mimo ,że brakowało umiejętności i sił to zagrali przeambitnie!A kibice Nadarzyna niech się pogodzą z porażką ,bo wygrywa ten kto strzela bramki.Obie czerwone kartki były jak najbardziej słuszne!Sędzia i tak był pobłażliwy bo na początku meczu mógł dać czerwoną za faul ,kiedy nasz zawodnik wychodził praktycznie na czystą pozycje a dał tylko żółtą.To samo się tyczy bramkarza ,który przy każdym gwizdku pod koniec meczu biegł do sędziego 40-50 metrów i wyrażał swoje poglądy.Tak więc kibicom z Nadarzyna proponuje trochę ochłonąć.I dobrze się stało ,że to Hetman w 2 lidze zagra bo Hetman na to zasługuje.A Nadarzynowi życzę awansu w przyszłym sezonie,pozdro!

Skrzat - 21 czerwca 2009, 18:53:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba przyznac ze ten dwu mecz dla Hetmana to cud ale cuda tez sa potrzebne;P jestem zadowolony ze Hetman sie utrzymał i troche wspólczuje Motorowi ze spadl poniewaz jest to dobry klub tylko jak w Hetmanie brakuje pieniedzy
Fajnie by bylo gdyby np. Hetman z Motorem zawarli układ kibicowski bo motor ma jedna z lepszych ekip w Polsce a uwazam ze i hetman tez nie ma takiej slabej ekipy
I wtedy moze lubelszczyzna osiagnela by jakis wiekszy szacunekj w Polsce ;P

NDARZYN - 21 czerwca 2009, 18:54:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawda jest taka, że na dziś to nie Hetman a Nadarzyn zasługuje na II ligę.Długo do tego dążył i na dziś powinien awansować.I nie liczba mieszkańców,wielkość stadionu czy ogranie w wyższych ligach albo gamonie w pzpn powinni o tym decydować. Nie chcieli Nadarzyna gamonie z podkarpacia w lidze to wysłali swoich i wygwizdali. lepiej jechać do Zamościa z Rzeszowa czy Lublina a nie pod Warszawę.Bo dla nich to wstyd przegrać z "wieśniakami".więc se wyleczyli chore głowy, zadecydowali i już. Tylko chłopaków żal,bo na to nie zasłużyli.A Hetman po roku uporządkowania swoich spraw wróciłby na swoje miejsce a może i wyżej.Szkoda że nie boisko decyduje bo pilnowanie żeby Hetmanowi nic się w tym meczu nie stało było aż za bardzo widoczne, dla kibiców Hetmana też

KeRs - 21 czerwca 2009, 19:35:19 - *.adsl.inetia.pl
Kolego NDARZYN..
Rozumiem, Twoje rozgoryczenine, rozumiem, że żal ściska Ci d... bo nie udało się awansować.
Powiem Ci więcej - bardzo podobała mi się gra Waszej drużyny - to naprawdę dobry zespół, który być może, a raczej napewno poradziłby sobie w wyższej klasie rozgrywkowej. Przyznam Ci się w jednym - jeśli by oceniać obie drużyny z perspektywy tylko tego dwumeczu to WIZUALNIE GLKS jest lepszą druzyną. Z drugiej jednak strony jeśli naprawdę jest lepszą to dlaczego NIE WYGRALI ze skandalicznie słabym Hetmanem??? Z beznadziejnie słabym HETMANEM? Gdzie skuteczność skoro jesteście tacy dobrzy??Skoro sobie nie poradziliście z nami cieniasami to wydaje się, że jesteście jeszcze bardziej ciency.. Skarżycie się na sędziego?Dlaczego nie wygraliście w Nadarzynie? - też Wam sędzia przeszkodził? Skończ płakać na sędziów bo naprawdę każda kartka jąką dał (a były to kartki za brutalność) była prawidłowa - zarówno dla GLKS jak i dla Hetmana.

kibic - 21 czerwca 2009, 19:39:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomimo awansu Hetmana mozna powiedziec ze dwoch obroncow z Nadarzyna nie pozwolilo Wielkiemu Hetmanowi rozwinac skrzydel tylo raz w calym meczu Hetman oddal strzal na bramke a przez reszte sie bronil na wielkie uznanie zasluguje Maciej Golinski ktory przerywal wszystkie akcje i Lowicki przez caly czas osm,ieszajac przeciwnikow mimo awansu z takim skladem mimo wszysko macie szanse jedynie na spadek don trzeciej ligi . A grajac w przewadzie 12 na 9 i tak nie potrafiliscie atakowac .ten dwunasty to sedzia z rzeszowa mugl by zagrac Lagune w pilkarskim pokerze

kibic - 21 czerwca 2009, 19:45:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomimo awansu Hetmana mozna powiedziec ze dwoch obroncow z Nadarzyna nie pozwolilo Wielkiemu Hetmanowi rozwinac skrzydel tylo raz w calym meczu Hetman oddal strzal na bramke a przez reszte sie bronil na wielkie uznanie zasluguje Maciej Golinski ktory przerywal wszystkie akcje i Lowicki przez caly czas osm,ieszajac przeciwnikow mimo awansu z takim skladem mimo wszysko macie szanse jedynie na spadek don trzeciej ligi . A grajac w przewadzie 12 na 9 i tak nie potrafiliscie atakowac .ten dwunasty to sedzia z rzeszowa mugl by zagrac Lagune w pilkarskim pokerze

Motor - 21 czerwca 2009, 20:46:35 - *.chello.pl
Lublin czekal na ten mecz.brawo i wielkie derby lubelszczyzny!!!!! TYLKO MOTOR!!!!!!1

miro - 21 czerwca 2009, 20:58:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Iternalta widze ze tylko ty jestes tutaj normalnym kibicem i potrafiles dostrzec dobra gre przeciwnika szacunek ze potrafiles powiedziec ze z gry ten awans wam sie nie nalezal ale to wy zostajecie w lidze pozdro i powodzenia

esh - 21 czerwca 2009, 21:05:50 - *.chello.pl
Jak widze to co piszecie to krew mnie zalewa z tym sedziowaniem to nie nowosc a drugie fajnie ze derby beda tylko niech sie dzieci neo z zamoscia nie pruja .Kolejne po to są zgody i układy by sobie pomagac i się nie zasłaniac , że łks łódź i stalówka a resovi tam mało skąd po pierwsze te liczby bierzesz? myślisz , że łks nie miał nic lepszego do roboty :/

luke - 21 czerwca 2009, 22:11:27 - *.zamosc.mm.pl
Niewiem czemu doszukujecie się w sędziowaniu drugiego dna,skoro kartki się jak najbardziej należały.Jak zawodnik z Nadarzyna uderza naszego w twarz to trudno,żeby sędzia mu tylko palcem pogroził.Tak samo jak łapie się za koszulke zawodnika wychodzącego z kontrą to żółta kartka jest oczywista.Nadarzyn grał bardzo ostro,do tego w końcówce puściły im nerwy.Jeszcze raz wielkie brawa dla Hetmana za walkę do upadłego!

wschod - 21 czerwca 2009, 22:17:21 - *.zamosc.mm.pl
gdyby super zespol z Nadarzyna wygral mecz z Hetmanem to na temat sedziego by nie istnial a tak to przegrali przez sedziego... to straszne...ach ten sedzia...

Patrick - 21 czerwca 2009, 22:53:33 - *.zamosc.mm.pl
Nie rozumiem tych zali ludzi z Nadarzyna. Gdybyscie zasluzyli na awans to wygralibyscie lige i po klopocie. Placz na sedziow to juz wogole troche smieszny, trzech zawodnikow wycietych, dawno takiego chamstwa nie widzialem. Pisania ze spisek PZPN - nie skomentuje :
)
Co do tych obiektywnych, pisanie na podstawie jednego spotkania o tym kto powinien w jakiej lidze grac brzmi nieco komicznie. Hetman utrzymał sie i tyle a Nadarzyn zamiast zalic sie po całym internecie niech sie zacznie przygotowywac do nastepnego sezonu, zeby za rok nie bylo podobnego płaczu..

Jaro - 21 czerwca 2009, 23:54:47 - *.zamosc.mm.pl
Ludzie z Nadarzyna ! Kamil Sawa dzięki waszym brutalnym piłkarzom do tej pory leży w szpitalu, dwóch innych naszych zawodników jest poważnie kontuzjowanych więc nie piszcie że kartki nie były zasłużone ! Tak brutalnie grającej drużyny jeszcze w Zamościu nie widziałem. Wyczynów bokserskich Wolskiego nie ma juz co komentować.
Kamil wielkie dzięki za bramkę która okazała się najwazniejsza w sezonie, wracaj szybko do zdrowia. Szacunek dla chłopaków i trenerów !! II-ga liga obroniona !! Był będzie jest Hetman nasz KS !!!

m - 22 czerwca 2009, 0:51:22 - *.chello.pl
wiesz to jest piłka nożna a nie wyjście na wybieg dla modelek. w pierwszym meczu dwaj piłkarze zderzyli się głowami jeden z nadarzyna wstał a ten z hetmana wyjechał na noszach nie z powodu brutalnego faulu tylko to był przypadek bardzo niefortunny. Gdyby hetman był taki dobry to by bez problemu strzelił gola grającej w dziewiątkę drużynie Nadarzyna a niestety to Nadarzyn nawet grający w osłabieniu cisnął Zamość zabrakło jedynie szczęśliwego gola. Prawda jest taka że zostaliście w tej drugiej lidze ale wcale się już tam nie liczycie jesteście jakąś tam drużyną z końca tabeli.

luke - 22 czerwca 2009, 1:10:25 - *.zamosc.mm.pl
m człowieku wyluzuj,nikt tu nie pisał ,że Hetman był lepszy i nikt tego nie oczekiwał ,że będzie.Jaka była w klubie sytuacja to napisałem wyżej i powtarzać się nie będe.Los wam sprzyjał przy rozstawie par barażowych,a mimo to nie potrafiliście strzelić gola zdziesiątkowanemu kontuzjami i kartkami Hetmanowi,więc pretensje miejcie do siebie,że nie wykorzystaliście swojej szansy.Piłkarze Hetmana uratowali 2 lige i teraz może uda się powoli odbudować klub.

luke - 22 czerwca 2009, 1:16:42 - *.zamosc.mm.pl
aha i daruj sobie głupie teksty ,że się nie liczymy,lepiej spójrz na siebie do Nadarzyn to jak na razie na piłkarskiej mapie Polski jest czarną plamą a Hetman na tym poziomie rozgrywek to uznana marka.Tak było jest i będzie choćby nie wiem co

mlynarek - 22 czerwca 2009, 8:20:49 - *.ists.pl
Gratulacje od kibica Stalowki

Kibic - 22 czerwca 2009, 10:35:14 - *.zamosc.mm.pl
Do kibicow GLKSu. Opowiem wam pewna historie jaka miala miejsce w Zamosciu kilka miesiecy temu. Przyjechala wielka Sandecja, zespol, ktory awansowal do pierwszej ligi. Chlopaki strzelili Hetmanowi gola w 30 minucie i przez reszte meczu garali na czas, ociagali sie z wykonamniem stalych fragmentow gry, przewracali sie z krzykiem a sedzia zawsze gwizdal im faule i tak dalej do 90 minuty. I trzy punkty wywiezli z Zamoscia mimo, ze styl w jakim to zrobili nie przystoi nawet druzynie czwartoligowej. I wtedy na 90minut.pl kibice Hetmana wylewali swoje zale w ten sam sposob co teraz czynia kiboice Nadarzyna, ze slaba druzyna, ze sedzia pomogl itd. Ale wtedy jeden z kiboc klubu z Nowego Sacza odpowiedzial bardzo madrze w takim stylu: nie sztuka jest grac piekny futbol, gryzc trawe, grac z wielkim poswieceniem i przegrac. Sztuka jest kopac sie pilka w glowe i odniesc zwyciestwo. Swieta prawda. W tamtym meczu Hetman mial karnego i go nie wykorzystal, tak jak w sobote GLKS mial kilka stuprocentoiwych sytuacji i pretensje o wynik moze miec tylko i wylacznie do siebie!!!

HZ - 22 czerwca 2009, 10:53:09 - *.zamosc.mm.pl
Do kibic: no akurat piekna gra jest sztuką Patrz Barca np. ale ogólnie masz racje, Nadarzyn mogl to wygrac i pretensje moga miec do tylko i wylacznie do siebie bo równie dobrze mozna powiedziec ze GLKS to szmaciarze najwieksi bo nawet beznadziejnie grajacy Hetman ich wyeliminowal.. to co by to bylo jakby Hetman zagrał swoje..? Zycze GLKS zeby awansowali za rok z I miejsca bo widze ze maja chłopaki potencjał. i mozna by spróbowac sciagnac lewoskrzydlowego pomocnika od nich.. Przydałby sie taki w Hetmanie HWK! II Liga nasza!

pokorny - 22 czerwca 2009, 10:56:36 - *.mrr.gov.pl (unknown)
skoro mówimy o historyjkach z przed kilku miesięcy to mam jeszcze jedną potwierdzającą że Nadarzyn został oszukany przez regionalną odnogę związku piłki nożnej! wszystko co ludzie tu piszą na temat sędziowania to prawda! moim zdaniem był to jeden wielki przekręt! nie ma co mieć żalu za kartki, ale tak ustawić sobie zawody może pod względem kartek może tylko niezły przekręt za jakiego uważam Pana Rafała Sawickiego!!!cdn

pokorny - 22 czerwca 2009, 11:23:44 - *.mrr.gov.pl (unknown)
obiecana historyjka!
można sprawdzić!
jakiś czas temu Start Otwock grał z Przebojem Wolborm za kilka dni (w następnej kolejce) miał zmierzyć z Pelikanem, zbiegiem okoliczności sądzią spotkania Start-Przebój jest Pan Rafał Sawicki z Tanobrzegu podkarpacki związek piłki nożnej! dodajmy że start walczył z sandecją o awans do 1 ligi!
co następuje w tym meczu praktycznie wszyscy zawodnicy zagrożeni pauzą za kratki w drużynie startu zostali ukarani! nie mogli grać z Pelikanem! zbieg okoliczności? każdy niech odpowie sobie na to pytanie sam! ja nie sądzę! sytuacja podobna do tej z soboty! za duże niebezpieczeństwo że ktoś zagrozi Hetmanowi ok minuty 60 czerwona kartka dla sztybrycha - dodać należy że słuszna ta druga bo pierwsza to parodia!
gratuluję Hetmanowi utrzymania! gratuluję doboru obsady sędzioskiej na to spotkanie działaczom OZPN! cóż tak jest i chyba długo się nie zmieni!pozdrawiam i zachęcam do zastanowieniem się nad problemem! nie mam pretensji że żle sędziował bo każdy popełnia błędy ale na miejscu tego Pana jeżeli był choć cień prawdy w tym co napisałem nie mógłbym sobie spojrzeć w twarz w lustrze! chodzi o zwykłą uczciwość ludzką!

szakal - 22 czerwca 2009, 12:06:18 - *.chello.pl
Dobrze, że Hetman się utrzymał, ale gdyby przy takich osłabieniach mieli grać baraże ze Stalą Rzeszów to myślę, że już po pierwszym meczu nie miał by już szans na utrzymanie. Mam nadzieje że teraz będzie już tyko lepiej.

wschod - 22 czerwca 2009, 22:10:41 - *.zamosc.mm.pl
do pokorny idz sie wyspac... trzeba Wam bylo zajac pierwsze miejsce w 3 lidze i nie bylo by tematu , a tak Swit N D byl o klase od Was lepszy...pozdro pilka nozna dla kibicow!!!

kibic - 23 czerwca 2009, 16:16:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oby Hetman znalazl pieniadze na ta lige bo inaczej to te baraze byly nie potrzebne a z tego co mi jest wiadomo to juz kilka spraw ma w pzpn za nie wyplacanie pieniedzy a co do Nadarzyna tu placa ja bankomaty i nie musisz sie prosic o swoje i o takiej premi jaka mieli dostac wasi mogli tylko przysnic

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas