[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


2 lipca 2009, 22:22:09 - koofel
Polonia zwycięska w Czarnogórze

Polonia Warszawa wygrała 2-0 (0-0) na wyjeździe z FK Budućnost w swoim pierwszym spotkaniu I rundy eliminacyjnej Ligi Europy. Gole dla polskiego zespołu w drugiej połowie zdobyli Igor Kozioł i Tomasz Jodłowiec.

Stołeczna drużyna, mimo dużej przewagi w pierwszej połowie i większej liczby stwarzanych podbramkowych sytuacji, nie zdołała strzelić bramki. Udało się to dopiero w drugiej części gry. Najpierw w 54. minucie dośrodkowanie Jarosława Laty wykorzystał Igor Kozioł, a nieco ponad dziesięć minut później po rzucie wolnym Mariusza Zasady piłkę głową do siatki posłał Tomasz Jodłowiec.

2 lipca 2009, 20:30 - Podgorica (Stadion Pod Goricom)
FK Budućnost (Podgorica) 0-2 Polonia Warszawa
Igor Kozioł 54, Tomasz Jodłowiec 65

Budućnost: 21. Miroslav Vujadinović - 2. Nikola Vukčević (88, 22. Jovan Nikolić), 4. Goran Perišić, 36. Nenad Višnjić, 7. Ivan Delić (51, 6. Dražen Ajković), 10. Nenad Brnović, 14. Petar Vukčević, 23. Abraham Kudemor, 24. Ivan Vuković, 20. Dragan Bošković (62, 29. Marko Vesović), 25. Fatos Bećiraj.

Polonia: 12. Sebastian Przyrowski - 2. Radek Mynář, 6. Tomasz Jodłowiec, 13. Łukasz Skrzyński, 14. Mariusz Zasada - 11. Marek Sokołowski (88, 22. Daniel Mąka), 15. Igor Kozioł, 70. Marcelo Sarvas (61, 7. Adrian Mierzejewski), 23. Radosław Majewski, 20. Jarosław Lato - 8. Filip Ivanovski (73, 9. Michał Chałbiński).

żółte kartki: Višnjić, Vuković, N.Vukčević, Vesović - Mynář, Zasada.

sędziował: Ioánnis Stavrídis (Grecja).
widzów: 7000.

Rewanżowe spotkanie zostanie rozegrane 9 lipca o 20:30 w Warszawie. Zwycięzca tego dwumeczu zagra 16 i 23 lipca w II rundzie eliminacyjnej z AC Juvenes/Dogana z San Marino.

Liga Europy 2009/10


źródło: własne / Polonia Warszawa / UEFA

bb - 2 lipca 2009, 22:22:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co tak wolno?
Prawda z tym Mierzejewskim, że niby mu ktoś mu przypadkowo piłką w twarz trafił, polała się krew, a ludzie na stadionie zaczęli głośno bić brawo?!

ja - 2 lipca 2009, 22:22:35 - *.interduo.pl
brawo polonia!!!

haha - 2 lipca 2009, 22:22:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dzisiaj lipa, 15s opoznienia

kriss - 2 lipca 2009, 22:22:39 - *.master.pl
heheh i brawo :

wzdr - 2 lipca 2009, 22:22:40 - *.xdsl.centertel.pl
no i dobrze

mistrz - 2 lipca 2009, 22:22:43 - *.chello.pl
brawo

KSP - 2 lipca 2009, 22:22:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do boju Polonia!

martin - 2 lipca 2009, 22:22:49 - *.klodzko.vectranet.pl
szybcy jestescie brawo Polonia

ghost - 2 lipca 2009, 22:22:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
super jesteście ;D

marian - 2 lipca 2009, 22:22:55 - *.tkgorzow.insant.pl
i dobrze... a u mnie pada deszcz

Maj - 2 lipca 2009, 22:22:58 - *.adsl.inetia.pl
Pięknie, gratulacje od Lecha.

qlawy - 2 lipca 2009, 22:23:01 - *.compower.pl
szybciej niz na livescorze sie wynik koncowy pokazal gratulacje

amigo - 2 lipca 2009, 22:23:15 - *.acn.waw.pl
Brawo chłopcy!!!

kombinator - 2 lipca 2009, 22:23:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonio! Miało być nerwowo a wyszło bardzo spokojnie Oby tak dalej!

Kamil - 2 lipca 2009, 22:23:38 - *.50.134.242
no i pierwsze punkty do rankingu!! I oto chodzi!

Adriano - 2 lipca 2009, 22:23:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo!!!Obyście zagrali tak w rewanżu.

idol - 2 lipca 2009, 22:23:41 - *.xdsl.centertel.pl
Sa pierwsze punkty dla Polski w europucharach w tym sezonie - przyznam, ze delikatnie niespodziewane dla mnie.

kukuryku - 2 lipca 2009, 22:23:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Punkty, punkty, punkty!!!!

Pienio - 2 lipca 2009, 22:23:47 - *.54.187.133
Ładnie Polonia. BRAWO

sd - 2 lipca 2009, 22:24:03 - *.chello.pl
Groclin zawsze dobrze gral w pucharach

fresz - 2 lipca 2009, 22:24:05 - *.cust.tele2.pl
trochę offtopicowe pytanie do Polonistów: skąd się wzięła nazwa ulicy (Konwiktorska)??

bielak - 2 lipca 2009, 22:24:22 - *.146.246.94.artcom.pl
Ile kibiców Poloni było???

3 - 2 lipca 2009, 22:24:23 - *.nycmny.east.verizon.net
gratulacje od kibica Legii, oby jak najdalej w tych pucharach! trzymam kciuki za wszystkie polskie druzyny.

hesus - 2 lipca 2009, 22:24:38 - *.eimg.pl
A czemu nasza "kochana" TVP nie pokazywala meczu? Miala pokazywac wszystkie pucharowe.

Antonio - 2 lipca 2009, 22:24:42 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
Gratulacje dla Polonii ze Szczecina!!! Brawo, obawiałem się Buducnost ale widać niepotrzebnie

lesiuZL - 2 lipca 2009, 22:24:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
prawie rowno z relacja UEFY na ich stronie oficjalnej;)) brawo Polonio

alex - 2 lipca 2009, 22:24:47 - *.wi.net.pl
No i tak trzymać .

szczepan - 2 lipca 2009, 22:24:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo brawo brawo ! ;) jeszcze raz prosimy tyle samo ;) pozdro od kibica Wisly Krk ;)

adamus - 2 lipca 2009, 22:24:58 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
elegancko
do boju Czarne Koszule!

Tomek - 2 lipca 2009, 22:25:02 - *.alfanet24.pl
Brawo :]

Pizza - 2 lipca 2009, 22:25:12 - *.nplay.net.pl
Fresz: od grzejników marki 'Konwektor'.

radzio - 2 lipca 2009, 22:25:22 - *.miedzyrzec.net.pl
Brawo !!!

Grabka - 2 lipca 2009, 22:25:26 - *.chello.pl
Ciekawe czy o rewanż pokusi się jakaś polska TV, albo przynajmniej RTCG Sat...

syfer - 2 lipca 2009, 22:25:28 - *.cable.ubr16.nmal.blueyonder.co.uk
dobra wiadomosc czyli juz sa w 3 rundzie bo z tym san marino to gładko pojdzie

Chodi - 2 lipca 2009, 22:25:32 - *.quarto.pl
Gratulacje Myślałem że będzie gorzej Powodzenia dalej ! T.S.W

Piotr_S - 2 lipca 2009, 22:25:32 - *.t3.ds.pwr.wroc.pl
No to Polonia w III rundzie już...

spajk - 2 lipca 2009, 22:25:35 - *.static.xcore.pl
Bravo, oby dalej zbierała punkty, bo te są do rankingu potrzebne, takich meczy nie można remisować, w warszawie też oczekuje wygranej,

kempes - 2 lipca 2009, 22:25:38 - *.jmdi.pl
Wow. byłem przekonany, że będzie 2:0 ale dla Buducnosti. Dla mnie to spora niespodzianka, ale pozytywna

bakala - 2 lipca 2009, 22:25:52 - *.ejedrzejow.pl
Brawo Polonia
...oby wszystkie polskie teamy tak graly w pucharach ;]

do albin - 2 lipca 2009, 22:25:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brudną koszulę to ty masz, w dodatku jedyną, rolniku z Ł3... Brawo POLONIA! Wreszcie drużyna warszawska wygrywa w pucharach, bo Legia to ani warszawska, ani wygrywa! :-)

Strain - 2 lipca 2009, 22:26:26 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Cieszymy się wszyscy, że mogliśmy w telewizji oglądać na żywo zwycięstwo polskiego zespołu.
Cieszy wynik na tak 'gorącym' terenie, na Bałkanach. Można powiedzieć już, że Polonia gra już w III rundzie eliminacyjnej Ligi Europy. ;p

... - 2 lipca 2009, 22:26:39 - *.97.137.74
brawo! pierwsze punkty do rankingu!!

XardasKSP - 2 lipca 2009, 22:26:52 - *.132110.adsl.tele2.no
Wspaniale pieknie sie zaczyna jeszcze zobaczycie jak daleko w pucharach zajdzie Polonia w tym roku =D
W 2003 tak zaczynala Dyskobolia wygyrwajac 2-0 z Ekranasem Poniewieze a potem bylo juz cudownie, moze teraz sie to powtorzy w wykonaniu Polonii i znow bede ogladal piekne mecze w Europa League ktore zastapilo Puchar UEFA.
A tak pozatym to wielkie podziekowania dla TVN, Canal+, TVP oraz Polsatu. Mam Cyfre, Orange sport, N-sport, Polsat i TVP a nie moglem zobaczyc meczu w TV.

CU.WZL - 2 lipca 2009, 22:26:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie kibicuje Polonii, ale bardzo sie cieszę ze zwycięstwa, zwłaszcza że punkciki lecą w ranku.
Myślę, ze Polonia tym meczem zapewniła sobie dalsze gry.
Pozdro z Lubina.

andy - 2 lipca 2009, 22:26:57 - *.160.206.26
No to Polonia już w III rundzie!

spajk - 2 lipca 2009, 22:27:09 - *.static.xcore.pl
Czy mecz był transmitowany na kanale 218 platformy N o nazwie RTCG?

sda - 2 lipca 2009, 22:27:14 - *.gl.digi.pl
no i super, polskim drużynom 3ba kibicować w pucharach bo jeśli będą wygrywać zyska cała polska piłka. a 3ba powalczyć by zwiększyć liczbę drużyn w najbliższych latach w pucharach bo po lechu, legii, wiśle, polonii rosną nam śląsk, lechia, zagłębie, widzew czy prędzej czy później górnik...

łeb żaby - 2 lipca 2009, 22:27:39 - *.xdsl.centertel.pl
a jak tam zagrał nowy nabytek polonii-sarvas??

mzCzerska - 2 lipca 2009, 22:27:42 - *.adsl.inetia.pl
Brawa dla Polonii!!! Szczerze niespodziewałem się. A na temat telewizji lepiej zamilczmy, bo czuję, że całe lato może to być temat numer jeden wśród polskich kibiców.

adek20 - 2 lipca 2009, 22:27:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oby rewanż i inne mecze polskich drużyn były już w TV,bo to że ich nie ma to chyba jakieś kolosalne nieporozumienie.... :/

3333333333 - 2 lipca 2009, 22:27:46 - *.xdsl.centertel.pl
Każdy z nas to wie, co życiu liczy się!
Tylko poznański Lech,
Niebiesko biały herb!
W żyłach szlachetna krew!
Będziemy razem z nim!
Do końca naszych dni
Duma i Wiara w Nas
Nikt nie zatrzyma Nas
Mistrz Polski Będzie nasz
La la La La, La La La La

micz - 2 lipca 2009, 22:28:06 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.157.154.230)
bez przesady, nie ma się czym podniecać, wygranie z zespołem z jednej z najgorszych lig w Eurpoie nie powinno stwarzać polskiej drużynie problemów, ale skoro wyeliminowanie "silnej" Austrii Wiedeń owocuje gratulacjami prezydenta, to czego tu się spodziewać

lesiuZL - 2 lipca 2009, 22:28:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
brawo Polonia

ZagłębieL. - 2 lipca 2009, 22:28:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Gratulacje z Lubina!

Juszczu - 2 lipca 2009, 22:28:15 - *.new-way.pl
do bb> z relacji na str poloni wychodzi ze faktycznie bili brawo a potem kibicow z Warszawy ok. 60 osob otoczyl kordon policji kibice poloni wywiesili rowniez flage chcemy stadionu no i brawo za wynik!!!:D

lukaszz - 2 lipca 2009, 22:28:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czyli Budocnost nie taka straszna była jak myslelismy

Karo(L) - 2 lipca 2009, 22:28:26 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.4.43)
Po takim zwyciestwie na wyjeździe Polonia może być już raczej pewna awansu bo nie wierze w to by stała im się krzywda w Warszawie. To super wiadomość bo w kolejnej rundzie czeka drużyna z San Marino, która podaruje nam 2x 0.250pkt + 2x 0,250pkt(za dwie wygrane z czarnogórcami) co dam nam już w rankingu cały 1 pkt i oczywiście Polonii zostanie też punkt dodany do ich dorobku w punktach klubowych. Gratuluje Polonii mimo iż jestem kinbicem Legii
Pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców, którzy kibicują wszystkim polskim zespołom w europejskich pucharach.

marti78nez - 2 lipca 2009, 22:28:26 - *.1.16.24
brawooo !!!

sa - 2 lipca 2009, 22:28:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ta i dobrze

Adams - 2 lipca 2009, 22:28:32 - *.tvkdiana.pl
Koziołek trzeciego gola w karierze ustrzelił :p

kempes - 2 lipca 2009, 22:28:51 - *.jmdi.pl
Do REDAKCJI:
Dlaczego w rankingu krajowym dodaliście Polsce 0,333 punktu? Czy nie powinno być 0,250 - przecież mamy 4 drużyny, a jak rozumiem Polonia jako zwycięzca meczu rundy eliminacyjnej dostała punkt 1

jooozef - 2 lipca 2009, 22:28:54 - *.ssp.dialog.net.pl
Gratuluję.Mam nadzieję że będzie gdzieś transmisja w telewizji.Meczu rewanżowego.

brawo - 2 lipca 2009, 22:28:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo. Teraz w Europie jest coraz mniej słabeuszy. Doszło do tego, że musimy się cieszyć jak nasz zespół pokona kogokolwiek w Europie. Oby wszystkie Polskie druzyny nie przegrywały w pucharach na wyjezdzie i bedzie ok.

Arekkk - 2 lipca 2009, 22:29:10 - *.adsl.inetia.pl
Podziękujmy wszystkim którzy pozbawili nas możliwości obejrzenia tego meczu! Brawo Polonia!!

abc72 - 2 lipca 2009, 22:29:26 - *.tomaszow.mm.pl
@XardasKSP - już się nie ciesz, że z Ekranasem. Z Atlantasem Kłajpeda.
Ale gdyby Polonia dotrwała do wiosny, jak wtedy Dyskobolia, byłoby cudownie (a co tam, pomarzyć dobra rzecz)!

klarys2 - 2 lipca 2009, 22:29:28 - *.98.19.215.meganet.net.pl
gratulacje dla Poloni za dobrze rozpoczety sezon pucharowy. Teraz czekamy na pozostałe druzyny i losowanie 3 rundy.

QWERTY - 2 lipca 2009, 22:29:33 - *.elomza.pl
brawo jak jak sa naliczne te punkty opisze ktoś?

Kibic w ka - 2 lipca 2009, 22:29:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje od kibica z Bochotnicy!!!

tarantulus - 2 lipca 2009, 22:29:37 - *.range81-158.btcentralplus.com
pytanie do redakcji lub kogos kto sie zna . Jak jest obliczany ranking krajowy UEFA. Glownie chodzi mi o roznice w punktacji miedzy eliminacjami a faza zasadnicza?

Strain - 2 lipca 2009, 22:29:43 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Teraz jeszcze zwycięstwo 1-0 u siebie, potem dwa łatwe pojedynki z zespołem z San Marino. I punkty do rankingu są. A mamy jeszcze Wisłę, Lecha i Legię.

do spajk - 2 lipca 2009, 22:30:00 - *.chello.pl
Mecz Polonii był w TV CG 2, ale jest tylko naziemnie na obszarze Czarnogóry i częsciowo Serbii.

gicioo - 2 lipca 2009, 22:30:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i gicio, 2:0 jest, wstydu nie ma, pkt do ranku są. O to w tym wszystkim chodzi. Wierze, ze mogli zagrac slaby mecz bo jakby nie patrzec 1 oficjalne spotkanie w tym sezonie. Tym bardziej wieksze graty!! Jest 3 runda, Polonio jest 3 runda...

lukasz - 2 lipca 2009, 22:31:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czyli Budocnost nie taka straszna była jak myslelismy

xxx_x - 2 lipca 2009, 22:31:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Budućnost... skończyli się równie szybko jak Zvonko Bogdan...

Orkistr18 - 2 lipca 2009, 22:31:29 - *.pogodanet.pl
Brrawo Polonio! dziś (jak zwykle) zawaliła TVp ... ale może tylko Ja tak narzekam, bo w sumie po co mecze oglądać ...

SANDECJA N - 2 lipca 2009, 22:31:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje i pozdrowienia ślą fani SANDECJI NOWY SĄCZ!
pozdro KKS&KSP

abc72 - 2 lipca 2009, 22:31:51 - *.tomaszow.mm.pl
@kempes - dlatego, że Lech Poznań nie został jeszcze rozlosowany, i dlatego punkty są dzielone tylko przez 3 (liczbę już wylosowanych drużyn). Zaraz po wylosowaniu Lecha te 0,333 skurzczą się do 0,250 niestety...

Polak - 2 lipca 2009, 22:31:57 - *.lanet.net.pl
Dobra póki groclin zdobywa punkty do rankingu dla Polski to niech wygrywa, ciekawe jak uefa by policzyła punkty jakby w połowie sezonu groclin przeniósł się np do Rumunii. Ktoś się orientuje ? uefa przeciez pozwala na przenoszenia klubów więc zapewne ma rozwiązanie tego problemu. Chętnie bym się dowiedział jakby to wyglądało w takiej sytuacji. Czy redakcja może coś na ten temat napisać ?

FTP - 2 lipca 2009, 22:32:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
no i jest ok ;] brawa sie naleza dosc spokojna wygrana i o to chodzilo ale najwazniejsze ze juz od poczatku sa pkt do rankingu a w dzisajeszych czasach dla dobra polskiej ligi i polskich druzyn to jest bardzo wazne jeszcze raz gratulacje

roger23 - 2 lipca 2009, 22:32:26 - *.33.31.17
gratki! pozdro z ck!

Kibic w ka - 2 lipca 2009, 22:32:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO sda:
Chyba jednak później...

jooozef - 2 lipca 2009, 22:32:38 - *.ssp.dialog.net.pl
Najważniejsze jest zwycięstwo a nasza liga zasługuje na gratulacje po każdym meczu nie przegranym bo potęgą w piłce klubowej nie jesteśmy.I trzeba się cieszyć z każdego zwycięstwa.

KSP - 2 lipca 2009, 22:32:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nazwa ulicy wzięła się od słowa Konwikt - tj. przyklasztornej szkoły z internatem, która znajdowała się na tamtych terenach

Strain - 2 lipca 2009, 22:33:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Micz:
To że z rankingu tak nie wynika, nie znaczy że to sama prawda. Czarngóra to młode państwo, musi dopiero zbierać punkty. Napewno są lepsi od amatorów z małych państewek oraz wysp.

ubies - 2 lipca 2009, 22:34:43 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Zasady rankingowe w tym roku wywrocono do gory nogami, wiec zwyciestwo Polonii nie ma ZADNEGO znacznia. W rundach eliminacyjnych liczy sie tylko awans do nastepnej rundy lub jego brak.

ebi - 2 lipca 2009, 22:34:50 - *.elpos.net
a tak wszyscy sie bali ze czarnogora taka dobra

asd - 2 lipca 2009, 22:35:38 - *.adsl.inetia.pl
RED.: to nie jest LIGA EUROPY, to jest LIGA EUROPEJSKA (lub Europska, ja to mowi Duszan Radolsky)

abc72 - 2 lipca 2009, 22:36:03 - *.tomaszow.mm.pl
@ubies - ma. Polonia zdobywa punkty do rankingu krajowego tym zwycięstwem, po staremu (tylko, że trochę mniej, bo mamy 4 drużyny zamiast 3)...

yario - 2 lipca 2009, 22:36:39 - *.cm.umk.pl
I już 0,333 pkt na plus w tym sezoonie rankingu klubowy. Bravo Polonia. Teraz jeszcze rewanż i kolejne 0,333 pkt. No i kolejne punkty WIsły, Lecha i Legii :D:D:D

Chorzowian - 2 lipca 2009, 22:36:45 - *.adsl.alicedsl.de
Mister Pseudosponsor Solorz-Zak wykupil prawa do LE i tak transmitowal ze cala Polska nic nie widziala. Wszyscy dziekujemy wladcy Polsatu za ta trzymajaca w napieciu transmisje, i wszyscy kupujemy jutro dekodery Polsatu.
-
A co mi tam ze nie bylo transmisji, ja ogladalem mecz futsalu w kulki na male bramki transmitowany przez TV Trwam. W Torunskiej Trwam-Arena sedzia spotkania Ojciec Prowadzacy poprowadzil mecz o mistrzostwo Zakonu Salezjanow, sponsorowany przez Radio Maryja.
Mecz pomiedzy finalistami FC Lewa Reka i FC Prawa Reka.
Sklady druzyn
Lewa Reka: L.Kciuk - L.Wskazujacy L.Srodkowy - L.Serdeczny L.Maly
Prawa Reka: P.Kciuk - P.Wskazujacy P.Srodkowy - P.Serdeczny P.Maly
Dla odmiany Ojciec Prowadzacy nakazal graczom grac dwoma pilkami w ksztalcie jajka na bramki nazywane kieszeniami.
Po zacietym spotkaniu wygrala sprawniejsza druzyna FC Prawa Reka po Hattricku P.Srodkowego 3:2
Mecz byl komentowany na zywo przez siedzacego na srodku trybuny glownej slawnego komentatora. Komentator Dziewic Qutasek stal w czasie pasjonujacego pojedynku przez 90 minut na bacznosc. Spocil sie dopiero po koncowym gwizdu sedziego zawodow Ojca Prowadzacego.
Czekam na rewanz

jarock - 2 lipca 2009, 22:36:56 - *.kielce.vectranet.pl
Bravo Polonia!!! pozdro z CK

ubies - 2 lipca 2009, 22:37:07 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Poprawka: zwyciestwo liczy sie do rankingu krajowego, nie liczy sie do rankingu Polonii. Nie pozostaje nic innego jak cieszyc sie ze zwyciestwa.

Morena - 2 lipca 2009, 22:37:14 - *.ip.jarsat.pl
Brawo! Szczerze mówiąc myślałem, że Polonia może przegrać ten mecz. Zwycięstwo cieszy. W tym sezonie puchary muszą być nasze! Kibicujmy polskim drużynom! Pozdrowienia z Gdańska.

jayjay - 2 lipca 2009, 22:37:20 - *.adsl.inetia.pl
można od razu dzielić przez liczbę drużyn zakwalifikowanych z kraju do gry w pucharach, a nie bawić się w dzielenie przez tych dotychczas rozlosowanych. Idiotyzm

Strain - 2 lipca 2009, 22:37:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
asd:
Europa League to najbardziej pasuje Liga Europa, ewentualnie Liga Europy. europejska = european ;)

martin - 2 lipca 2009, 22:37:41 - *.xdsl.centertel.pl
A czemu punkty dzielone są tylko przez 3? Przecież i tak w ostatecznym rozrachunku dzielone będa przez 4, więc miałoby to większy sens. Łatwiej byłoby porównywać z innymi krajami.

jooozef - 2 lipca 2009, 22:38:10 - *.ssp.dialog.net.pl
Ranking jest już naliczany na 90min ranking UEFA.Pozdrawiam.

KSP - 2 lipca 2009, 22:38:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=2J8nfLq5L2Y - walczymy o stadion!

lechita - 2 lipca 2009, 22:39:23 - *.mysmart.ie
gratulacje od lecha oby tak dalej

edefre - 2 lipca 2009, 22:39:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i spoko jest

Strain - 2 lipca 2009, 22:40:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Chorzowianin:
To są eliminacje do Ligi Europy. A Polsat wykupił prawa do samego pucharu (czyli od fazy grupowej). Pseudofachowiec, co? ;>

LG - 2 lipca 2009, 22:40:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
No i brawo, o rezultat rewanżu nie ma co się bać

koroniarz - 2 lipca 2009, 22:40:54 - *.chello.pl
Graty Polonia od Korony Kielce!!!!!
Ukochany Klub Stolicy,POLONIA WARSZAWA.

troll - 2 lipca 2009, 22:41:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na te sytuacje co miała Polonie to powinna wygrać 5:0 ale i tak nie jest żle;)

kacper77 - 2 lipca 2009, 22:41:43 - *.50.238.178
Brawo. Dobry początek. Oby tak wszystkie polskie zespoły doszły do fazy grupowej. Szkoda tylko że telewizja ma to w d.. Nie ma zysku, nie ma transmisji!!! Czy ktoś wie czy jakiś kanał będzie transmitował rewanż i pozostałe mecze pucharowe?

uszonkiel - 2 lipca 2009, 22:41:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje z Kielc dla braci z Warszawy

Piotr_S - 2 lipca 2009, 22:42:04 - *.t3.ds.pwr.wroc.pl
Liga Europa - jak to brzmi? Europa to kontynent a nie liga. Niech zostanie Liga Europejska.

stal sanok - 2 lipca 2009, 22:42:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bravo dla Poloni ale żebyscie mieli szczescie w kolejnej rundzie bo mozna trafic na cięzkie zespoly popaczcie sobie jakie tu na wp.pl

CU.WZL - 2 lipca 2009, 22:42:27 - *.ssp.dialog.net.pl
Kurde żeby nasza televizja nie zeszła do poziomu średniowiecza czarnogórskiego i nie pokazała meczu.
Niech pokaże rewanż chociażby ta śmieszna dwójka.
Trzeba się cieszyć nawet takimi meczami z takimi ogórkami, bo co nam pozostało? Mamy bagno na naszym ligowym podwórku i takie zwycięstwa Polonii czy innych naszych ekip powinny cieszyć, nawet gdy gramy z ogórkami, piernikami czy innymi leszczami bazarowymi. Amen!

Kibic - 2 lipca 2009, 22:43:51 - *.51.94.116
Na pewno TVP zacheca do placenia abonamentu brawo a potem sie dziwia ze ludzie nie chca placic a daja same powtorki albo tandetne seriale za co tu placic

Strain - 2 lipca 2009, 22:44:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Stal Sanok:
W II rundzie czeka Juvenes/Dogana z San Marino czyli już praktycznie awans do III rundy.

pajac82 - 2 lipca 2009, 22:45:16 - *.pia.abpl.pl
A TVP dziękujemy za emocje w HD Nawet w radiu nic nie znalazłem. Czy prawa do choćby relacji radiowej są poza zasięgiem naszych stacji?

(L)aminos - 2 lipca 2009, 22:46:16 - *.aster.pl
Superczarnuchy :-)))

Broda - 2 lipca 2009, 22:46:37 - *.acn.waw.pl
do chorzowianin : .. dziś już więcej nie pal
Polonia brawo !!!

MAlta - 2 lipca 2009, 22:47:30 - *.251.33.192
Te rozgrywki nazywają się w języku Polskim Liga Europa. Spójrz na oficjalną stronę UEFA. Nazwa rozgrywek po angielsku to UEFA Europa League. Europa to rzeczownik. Gdyby był przymiotnik to napisane byłoby European (europejski (ska)). Należy więc tłumaczyć nazwę rozgrywek jako Liga Europa. Koniec. Kropka.

olo - 2 lipca 2009, 22:47:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Proszę o to cała sprawa z TVP I Polsatam.
http://media2.pl/media/53244-stacje-nie-zaintereso
wane-meczami-naszych-druzyn-w-le.html

RTSkról - 2 lipca 2009, 22:47:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo POLONIA, gratulacje z CZERWONEJ Łodzi!

TS Wisła - 2 lipca 2009, 22:48:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje od kibiców Wisły. Oby razem polskie drużyny zdobyły jak najwięcej punktów w pucharach. Także życzę conajmniej fazy grupowej. Groclin na to stać!!!

ksp - 2 lipca 2009, 22:49:28 - *.chello.pl
WZSYSCY NA KONWIKTORSKA!!! 9 lipca 20.30 vamos el Polonias! :D

Alex - 2 lipca 2009, 22:53:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia. Oby kiedyś wróciły przedwojenne czasy kiedy to Wy reprezentowaliście stolicę (ale wtedy było coś takiego jak "inteligencja"), a nie ta komunistyczna Legia. Sprawiliście mi dużo radości na początek wakacji.

Bot - 2 lipca 2009, 22:56:46 - *.olsztyn.mm.pl
FK Budućnost (Podgorica) 0-2 Polonia Warszawa
CFChelsea 54, CFChelsea 65

skoku - 2 lipca 2009, 22:59:40 - *.aster.pl
Ach jak pięknie!!! Polonio wierzymy w ciebie. Do boju!!!

witia - 2 lipca 2009, 23:00:13 - *.leon.com.pl
no to POLONIA jest już w trzeciej rundzie gratulacje!!!

geloe - 2 lipca 2009, 23:00:15 - *.chello.pl
Polonia ole!! piję Jej zdrowie!!
Polonia ole, Polonia ole, Polonia ole!!
Czarne Koszule!! piję Ich zdrowie!!
Czarne Koszule, Czarne Koszule, Czarne Koszule!!
.
kozienice & wyszkow = 1%KSP

TS Wisła - 2 lipca 2009, 23:01:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gustavo proszę mi wsi nie obrażac - ja kocham polską wieś A po Legi cisnąć trzeba!

kacper77 - 2 lipca 2009, 23:01:10 - *.50.238.178
Dzięki Olo. Z tego wynika że jak Kubica nie zacznie występować w pucharze UEFA tzn lidze europejskiej to z transmisji nici??!! No to udało im się zwiększyć atrakcyjność rozgrywek.

Hanys - 2 lipca 2009, 23:01:49 - *.sileman.net.pl
No Polonia pierwsze punkty zdobyła, Brawo!
o Lecha jestem spokojny oby tylko Legia jak i WIsła nie dali du.. bo jest szansa że jak zagramy teraz 4 lata dobrze w pucharach to będziemy miec w końcu 2 druzyny w el. do LM
Do boju Polsko !!!!!!!!!!

hades - 2 lipca 2009, 23:01:58 - *.adsl.inetia.pl
gratulacje dla zespołu. Jednak to wstyd że tego meczu nie można było nigdzie obejżeć tvp zamiast pokazać mecz Polaków uznała że lepiej kibicom pokazać powtórkę meczu Copa Libertadores!!! wstyd wstyd wstyd ...czy nie ma osoby która zrobiła by porządek ? proponuję bojkot abonamentu tvp )óki jeszcz jest). bo na programy misyjne typu m jak miłość to szkoda kasy!!

bielsko - 2 lipca 2009, 23:02:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w wawie tylko wielka eLka a nie te bidule z konwiktorskiej co sponsor chcial puscic hanysom z zabrza miejsce w ekstraklasie

DPL - 2 lipca 2009, 23:03:24 - *.polkowice.vectranet.pl
NIe lubie " czarnych koszul", ale gratuluje wygranej... jest 1 kroczek ;]
Zobaczymy co dalej... zycze wszystkim PL zespolom awansu to faz grupowych, dla dobra polskiej pilki ;D

piotrek_gb - 2 lipca 2009, 23:04:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co by było z Jodłowcem, gdyby ewentualnie w tym okienku transferowym przeszedł do Lecha? Czy mógłbym grać w pucharach w barwach Lecha mając na koncie mecz w innej drużynie?

stasiu - 2 lipca 2009, 23:09:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ee, redakcjo, czy we właśnie zaktualizowanym rankingu nie ma wtopy?
jeżeli mamy 4 drużyny w pucharach to zdobyliśmy 0,250 a nie 0,333, tak mi się przynajmniej wydaje

ja - 2 lipca 2009, 23:11:46 - *.interduo.pl
ranking jest ok, mamy 3 rozlosowane druzyny wiec dzielimy na 3

Hanys - 2 lipca 2009, 23:11:51 - *.sileman.net.pl
No Stasiu chyba masz racje, ale skoro zmieniła się nazwa Pucharu Uefa na Liga Europejska to może i punkty sa inaczej przyznawane ale nie wydaje mi się chyba ktoś podzielił 1 punk przez 3

Hubert - 2 lipca 2009, 23:16:30 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Groclin

mati19959 - 2 lipca 2009, 23:16:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje.Oby tak dalej.Mam nadzieje że jakimś cudem lech,legia polonia będą w grupach ligi europejskiej a wisła ligi mistrzów.Szkoda że nie można było nigdzie zobaczyć meczu

(P)raga - 2 lipca 2009, 23:17:14 - *.33.52.195
Wspaniały dzień!!! POLONIA wygrywa i właśnie dowiedziałem się że zostanę ojcem.

KKS - 2 lipca 2009, 23:17:55 - *.adsl.highway.telekom.at
szkoda ze napastnicy nie strzelali ;/

PIK - 2 lipca 2009, 23:20:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sukces Polonii cieszy - to oczywiste. Procentuje stabilny skład i sporo doświadczonych zawodników. Polonia nie dokonuje spektakularnych transferów, bo prezesa W. na takie nie stać. Czy starczy na poważne zaistnienie w europejskim futbolu. Tak naprawdę to są te słynne preeliminacje sprzed roku i wcześniej. Większość drużyn reprezentuje futbol zaściankowy, wiele marzy, by szybko odpaść, bo kasy na ligę nie starczy... Oczywiście nie oglądałem meczu - bo i gdzie, ale więc absolutnie nie umniejszam rangi zwycięstwa, tym niemniej przypominam, że w tej piłkarskiej, poważnej Europie na razie piłkarze mają wakacje albo powoli zbierają się do powrotów. No i niech Polonia stuknie w rewanżu przeciwnika równie boleśnie

lucio - 2 lipca 2009, 23:20:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
apel do POLSATU!!! dawajcie mecze naszych drużyn bo przestane was oglądać !!!!!!!!

Grzechu - 2 lipca 2009, 23:26:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i z czego tak sie wszyscy cieszycie ???? To tak slabo Polską drużyne oceniacie ??? 2-0 z kelnerami i taki zaskok ??? Porównajcie sobie ligi z Polski i Czarnogóry (Czarnogóra przecież nie jest jakąś europejską potęgą !). Ludzie, przecież ten mecz Polonia musiała wygrać, inny wynik nie miał prawa paść ! Skoro obawialiśmy sie takiego rywala (a ten nie był przecież wyjątkowo wymagający) to co to bedzie jak w III rundzie Polonia trafi na Rome albo PSV ???

WS - 2 lipca 2009, 23:27:29 - *.suw.abpl.pl
Praga,gratulację nazwij go imieniem "tomek" od strzelca bramki :D
Brawo Polnia,punkty do rankingu..czekamy na Wisłę,legie,Lecha.

luqas75 - 2 lipca 2009, 23:32:23 - *.opera-mini.net (*.113.202.29)
Gratulacje!! powodzenia w dalszych rundach!
Pozdrowienia od Koroniarzy!

kubus97 - 2 lipca 2009, 23:33:35 - *.177.244.42
Gratulacje dla Polonii Warszawa,jak wygrali na wyjezdzie to mogom byc spokojni o awans do nastepnej rundy ligi europejskiej,choc rywal duzej klasy nie mial skoro taki zawodnik jak igor koziol bramke strzelil

Strain - 2 lipca 2009, 23:35:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Grzechu:
Kelnerami to mogą być kluby z Malty, San Marino, Andory czy Walii. Bałkańskie ekipy zwłaszcza u siebie potrafią czasem zaskoczyć. Tu nie chodzi oto, żeby przysłowio 'srać w portki' przed Budućnostą. Ale pierwszy mecz na wyjedździe jest niewiadomą.
Bramki:
Ale widać stałe fragmenty wyćwiczone. Szczególnie bramka Jodłowca, strzelona szczupakiem. ;d

Leon - 2 lipca 2009, 23:40:43 - *.42.28.78.cable.petrus.pl
Zwycięstwo jest bardzo ważne dla polskiej piłki. Polonia zdobyła cenne punkty dla klasyfikacji klubowej UEFA. Klasyfikacja ta uklada klucz wg którego ustala się ile drużyn z danego kraju gra w LM i LE, oraz na jakim etapie eliminacji. Oby wygrali też rewanż w Warszawie.

Qrax - 2 lipca 2009, 23:43:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje dla Polonii od kibica Legii....BRAWO!!!
mam nadzieje że wszystkie polskie drużyny dojdą do fazy grupowej....
do boju:POLONIA,LEGIA,LECH...................
pzdr.

Grzechu - 2 lipca 2009, 23:44:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Strain - zgadzam sie z tobą, drużyny z Bałkanów nie są słabe, ale nie wiem czy można drużyny z Czarnogóry porównywać do np. takich klubów jak Partizan Belgrad. Wydaje mi sie że Budućnost raczej by Polonii nie zaskoczyła (ale wiadomo - czasami zdarzają sie że potencjalnie słabsze drużyny radzą sobie nawet z potentatami)

Zapatero - 2 lipca 2009, 23:50:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co się dzieje z Dziewckim? Kontuzje, ławka?

amigo - 2 lipca 2009, 23:52:09 - *.acn.waw.pl
Dziękuję wszystkim kibicom innych klubów za wsparcie! Też będziemy kibicować Legii, Lechowi i Wiśle, obyśmy zaszli jak najdalej w tych pucharach, coś czuję że ten sezon będzie przełomowy i po wielu latach posuchy coś zaczniemy w końcu grać! Pozdrawiam.fan Polonii

Golbi - 2 lipca 2009, 23:53:28 - *.stk.vectranet.pl
Chorzowian - prawda jest taka ze Poslat kupił prawa do pokazywania Lm i LE ale faz grupowych żeby dac mecz eliminacji musiałby znowu za niego płacic chciał puścić ale firma majaca prawa chce kasy a Polsat chciał za darmo ale sam pokrywa koszty transmisji

frijok - 2 lipca 2009, 23:56:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo Dyskobolio !!!

Strain - 2 lipca 2009, 23:56:30 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Grzechu:
W sumie masz racje. Inna klasa zespołów. Ale nigdy nie wiadomo, bo te mniejsze drużyny są nieobliczalne.
-
Teraz liczy się zwycięstwo Polonii u siebie, tak żeby nie stracić punktów do rankingu krajowego. Przyjmując, że Poloniści pokonają u siebie Budućnost + dwa łatwe zwycięstwa z J/D to w rankingu krajowym uzbieramy chyba ponad 1 punkt czyli tyle ile co drugi sezon zdobywamy. A to tylko jede zespół. A mamy przecież Wisłę Kraków, Lecha Poznań i Legię Warszawa.

dres - 2 lipca 2009, 23:58:40 - *.162.171.248
A moze jakas ankiete Redakcja przygotuje, aby sprawdzic ile osob z checia obejrzaloby mecze polskich zespolow w pucharach na etapie eliminacji
A wyniki podeslac do Tvp polsat itp.
Jak stacje TV zobacza jaka jest ilosc osob chetnych to moze skusza sie kupic prawa do el. LM i LE i pokaza w otwartych kanalach.

Piotr_S - 2 lipca 2009, 23:59:15 - *.t3.ds.pwr.wroc.pl
Te rozgrywki w języku polskim nie powinny się nazywać Liga Europa gdyż jest to BEZ SENSU i jest błędnym tłumaczeniem. Nie zawsze sztywne tłumaczenie jest dobrym tłumaczeniem. Tłumaczenie powinno oddawać SENS nazwy. Liga Europa jest nieprawidłowym i niepoprawnym tłumaczeniem. Większość Wikipedii używa przymiotnika w danym języku albo rzeczownika ale w formie dopełniacza. Jeśli już to tłumaczenie powinno być Liga Europy, a nie Liga Europa bo coś takiego jest po prostu nonsensem. Tak jak Champions League tłumaczy się jako Liga Mistrzów tak Europa League powinno się tłumaczyć jako Liga Europy a nie Liga Europa!!!

x - 3 lipca 2009, 0:00:12 - *.tktelekom.pl
Chopaki Polonia za wygrana ma 0,333 ale jak dojdzie Legia, Lech, Wiselka to 0,333 bedzie dzielone na liczbe zespolow czyli 0,333/4= 0,08 tyle warte jest naprawde to zwyciestwo no ale wiadomo tak nie mozna liczyc :D

Aaarrgh - 3 lipca 2009, 0:13:08 - *.cust.tele2.pl
Bramki
http://www.youtube.com/watch?v=6bLJ07Kkqy8

oko - 3 lipca 2009, 0:14:46 - *.icpnet.pl
Cieszę sie i gratki z Poznania!!!obyscie daleko zaszli panowie!trzymam kciuki!Tylko szczerze wolałbym zebysicie sie nazywali Groclin Grodzisk Wielkopolski bo ta nazwa bardziej budzu szcunek niz Polonia..bez urazy..
Ps.Jak ten nasz "chodziasz" ma nazwisko?bo transmisji nie puscił?!!zal.pl

abi - 3 lipca 2009, 0:15:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do x: twoj iloraz inteligencji jest faktycznie jedną wielką niewiadomą. gratuluje

panek - 3 lipca 2009, 0:16:47 - *.chello.pl
Skrót meczu: http://www.youtube.com/watch?v=6bLJ07Kkqy8

dres - 3 lipca 2009, 0:23:22 - *.162.171.248
zobaczylem 42 sek z meczu ktory trwal 90 minut.
Bravo Polska TV !!!

ja - 3 lipca 2009, 0:26:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do dres . Gdzie zobaczyłeś te 42 sek z tego meczu . Też bym chciał:-)

CU.WZL - 3 lipca 2009, 0:31:58 - *.ssp.dialog.net.pl
Masakra żebym w 21 wieku musiał sie prosic o obejrzenie meczu!!! Kwa za jakie grzechy??? :> :/
Ciekawe jakby taki śmieszny wks grał w pucharach to zaraz solorz by transmisje puścił. :/ A tak to jedna wielka juchnia. :/

yoz - 3 lipca 2009, 0:38:51 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Dobrze Polonia.
to nasz narodowy interes zbierajmy punkty do rankingu.

waclaw - 3 lipca 2009, 0:55:06 - *.ovh.net
Serdeczne gratulacje od kibica Amiki Wronki. Nie wiem dlaczego, ale Polonia jest mi bardzo bliska z pewnych względów. Chyba łączy nas piękna historia.

rotfl - 3 lipca 2009, 1:04:50 - *.lanet.net.pl
Poproście waszego super bogatego właściciela żeby sobie telewizje zrobił i wtedy będziecie ten swój groclin oglądać w tej stolycy, o ile jeszcze wasz super właściciel nie przeniesie go do jakiegoś Bangladeszu :D

zinio - 3 lipca 2009, 1:13:07 - *.icpnet.pl
spodziewałem się remisu ale dobry wynik jeśli legia polonia i lech nie trafią na kogoś z czółówki europy typu villareal czy ajax lub werder to powinni awansować do fazy grupowej polonia w swoim stylu na ogół strzela bramki po stałych fragmentach gry lub samobóje strzelają przeciwnicy ale taki styl ma polonia nie ma tak kreatywnych piłkarzy jak wisła lech czy legia ale solidnych gratulacje

... - 3 lipca 2009, 1:24:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polonia ma stroje hummela?:D
bo tak wygladaja na skrocie

grzesiek - 3 lipca 2009, 1:26:47 - *.chello.pl
Narzekacie tak na ten brak transmisji spokojnie TV to biznes i po prostu jej się nie opłaca pokazywać meczów pucharowych bo nie mają z tego zysków. Ja się w sumie ciesze bo po tym co oglądąłem w poprzednich seoznach w wykonaniu polskich drużyn to były 3 metry mułu, parodia,a nie gra w piłkę i to jeszcze z takimi ogórkami. Tutaj Polonia wygrała i bardzo dobrze jak będzie jakiś mecz z jakąś bardziej atrakcyjną drużyną to pewnie pokażą ale z tymi słabymi nie ma sensu bo poziom mizerny no i często nasze drużyny się po prostu kompromitują po każdym sezonie obiecuję sobie bęzie lepiej będzie lepiej no i narazie dobzre się zaczyna bo szczerze to myślałem, że Polonia nie poradzi sobie z Buducnosem,a tu taka niespodzianka może w 2009 w końcu coś pokażą te nasze teamy.

HLT - 3 lipca 2009, 1:37:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak Polonia od tego sezonu gra w strojach firmy Hummel

K 6 - 3 lipca 2009, 1:45:21 - *.aster.pl
hura hura hura !!!

rutra - 3 lipca 2009, 3:16:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia!!!
Dzięki korzeń za transmisje :/

Cracovia - 3 lipca 2009, 6:04:26 - *.chello.pl
Gratki Polonia

Leszek - 3 lipca 2009, 6:48:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia!!!CRACOVIA!!!

JaToJa2 - 3 lipca 2009, 7:07:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No,no,nie spodziewałem się.Gratulacje

VVV - 3 lipca 2009, 7:26:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo Groclin!

rudan - 3 lipca 2009, 7:39:08 - *.internettv.atman.pl
Bramki do obejrzenia na: http://www.dumastolicy.pl/news.php?readmore=2364

orzel76 - 3 lipca 2009, 8:08:49 - *.elpos.net
BRAWO Polonia Warszawa, bardzo się cieszę z tej wygraneja a tak straszono FK Budućnost (Podgorica). Szkoda że nie można było obejrzeć w tvp internecie i innych platforach. Nasz telewizja to DNO I WODOROSTY (pewnie lepiej puścić jakiś beznadziejny serial dla mocherów będzie taniej)
Pozdrawiam z Białegostoku.
BKS

Adik - 3 lipca 2009, 8:09:09 - *.chello.pl
Brawo Polonia!
Wreszcie jesteście na właściwych torach. Oby tak dalej.
Pozdro z Katowic!

Klim - 3 lipca 2009, 8:11:41 - *.160.252.249
Bardzo dobry wynik
Gratulacje ze Szczecina

allah - 3 lipca 2009, 8:31:45 - *.mofnet.gov.pl (*.1.106.151)
ale spojrzcie na ranking krajowy uefa. gdybysmy przez piec lat z rzedu mieli taki wynik punktowy jak za zeszly rok to mielibysmy 25 pkt i bylibysmy na 12 miejscu. a przeciez w zeszlym roku wyjscie jednej druzyny z grupy puefa to nie jest (z calym szacunkim dla lecha) jakis nieosiagalny sukces. Do boju

picek - 3 lipca 2009, 8:37:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Polonia-tak trzymać.

Rafał - 3 lipca 2009, 8:46:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy ktoś wie dlaczego niebyło tego meczu w polskiej telewizji

Maniek - 3 lipca 2009, 8:53:19 - *.173.7.152.tesatnet.pl
Gratki od Warty!

zet - 3 lipca 2009, 8:53:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bo nie.. chociaz szkoda.. widzow 7 tys w tym z Polonii 6999.

Robert - 3 lipca 2009, 9:07:23 - *.maszewo.net
Gratulacje !!! Ale trrzeba jeszcze na poważnie podejść do rewanżu i ponownie pokonać Budocnost. Bravoooo POLONIA !!!

Skeba - 3 lipca 2009, 9:09:57 - *.133.162.86
Gratulacje od kibica Wisły, Polonia do przodu. Faza grupowa czeka na polskie kluby. Oby wszystkie do faz grupowych swoich pucharów awansowali.

furtak123 - 3 lipca 2009, 9:20:02 - *.adsl.inetia.pl
nie kibicuje poloni(wisla) ale ciesze sie ze wygrali.im wiecej polkie druzyny beda wygrywac tym latwiej bedzie dostac sie do pucharow.

Adamo - 3 lipca 2009, 9:21:07 - *.cpe.marton.net.pl
No no, Dyskopolo się postarało ;)
Oby każdy Polski zespół tak jak Groclin udanie rozpoczął rozgrywki Europejskie ;)

kjdlafkaj - 3 lipca 2009, 9:22:09 - *.8.137.52
Nie zapominajmy że to Groclin a nie Polonia. Wiem że czas szybko leci.

sanda fc - 3 lipca 2009, 9:26:50 - *.197.191.207.threembb.co.uk
brawo Czarne Koszule,pozdro z Nowego Sacza

Mati2k - 3 lipca 2009, 9:32:48 - *.51.211.117
Tak sobie liczę i wyszło mi z excela że jak by zespoły z miejsc 19-30 zdobyły po 4 pkt a polska 5pkt to na początku nast sezonu gdzie wszyscy startują z 0 stanem pkt bo odpada im sezon 2005/2006
Polskę w tym przedziale wyprzedzał by nas tylko Cypr z 14,749pkt a my bysmy mieli 14,291pkt

ForzaKSP - 3 lipca 2009, 9:34:22 - *.111.166.134
Coraz mniej bylych pilkarzy Groclinu w Polonii. W tym meczy 8-miu na 6 starych Polonistów lub kupionych już przez JWC.
Odwalcie się od Polonii. Amica Poznań pasowała Wam jakoś w Pucharach
ForzaKSP !!!!

annonnim - 3 lipca 2009, 10:00:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do XardasKSP: niby tak mocno się interesowałeś Dyskobolią a nie masz racji. Dyskobolia w 2003 w UEFA zaczynałą od Atlantasu Kłajpeda!

lukaszNR - 3 lipca 2009, 10:07:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Austria w rankingu jest za nami huraaaaa sezon 2004 im anulowano jak zdobyli ponad 7pkt tzn anulowano każdemu . Teraz trzeba patrzec na 2005-2010 Musimy gonić szwecje i szkoda ze Helsingborg wczoraj wygrał.

Tomy - 3 lipca 2009, 10:12:11 - *.chello.pl
Obawiałem się tego meczu, bo po Polonii wszystkiego mozna się spodziewać. Jestem pewny, ze przejdą także drugą rundę, bo nie okłamujmy się - rywal z San Marino to sparing.

nomikos - 3 lipca 2009, 10:14:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poważne pytanie - czy ktoś orientuje się, czy mecze polskich drużyn w fazach wstępnych EL w ogóle będą transmitowane. Przy okazji - nie zgadzam się z niektórymi komentarzami dotyczącymi tego, że nie warto transmitować rund wstępnych. Jeśli wychodzimy z założenia, że z transmisją czekać trzeba na atrakcyjnego rywala, teoretycznie (jako kibic mam nadzieję, że tylko teoretycznie) możemy w ogóle takowego się nie doczekać, a zwycięstwa - nawet z Czarnogórcami - cieszą i chciałoby się popatrzeć... I już tak nawiasem - kibicujmy polskim klubom zamiast je opluwać i wypominać fuzje - klub który ograł Czarnogórców nazywa się Polonia, a nie Groclin;)

kakir - 3 lipca 2009, 10:14:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O wszystkich tych co piszą groclin---zakompleksieni Brawo Polonia

Leos - 3 lipca 2009, 10:20:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytanie mam!!!!!! gdzie jest ten ranking krajowy na tej stronce ;p? Dzięki bardzo i jeszcze hmmm...czy Polska telewizja pokaze mecz rewanzowy? >.<

LukaszNR - 3 lipca 2009, 10:22:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Groclin istnieje ale gdzieś chyba w 4 lidze

zonk - 3 lipca 2009, 10:23:11 - *.globalconnect.pl
nie kibicuje Poloni ale Polskim klubą w pucharach europejskich tak.. brawo

lukaszNR - 3 lipca 2009, 10:24:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
IV liga 2008/2009, grupa: wielkopolska (północ) - tu macie swój Groclin

olfestt - 3 lipca 2009, 10:25:49 - *.nsti.pl
Moje gg 2502719, jak coś to pogadam o piłce...

Prezes - 3 lipca 2009, 10:26:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Mariusz Zasada.Joko były twój Prezes z Paradyża jestem z ciebie dumny.

stw - 3 lipca 2009, 10:28:34 - *.interblock.pl (*.219.196.203)
Ogromny sukces Groclinu Warszawa.Brawo.Gdyz kazdy wie ze po sukcesach Polonii (nie Groclinu) w Pucharze Intertoto i popisach gry z druzynami z Kazachstanu moglismy sie spodziewac podobnego popisu.A tak Groclin jeszcze sie jakoś broni.Frekwencja w rewanzu tez pewnie bedzie czarująca.Wszak wiadomo że 1.5 tys ludzi na meczach w tym klubie robi wrażenie.

PGE - 3 lipca 2009, 10:29:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A to nie POLONIA tylko GROCLIN w połowie zmieniła się nazwa ale nie piłkarze

andy - 3 lipca 2009, 10:30:51 - *.nsti.pl
Jak ja lubie te wakacje z europejskimi pucharami... Fajne niektóre kluby z Azerbejdżanu, San Marino itp. Rada dla polskich klubów: gromić! gromić! gromić!

Torf - 3 lipca 2009, 10:31:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widaś klase POLONI bo grali wyśmienicie

PGE - 3 lipca 2009, 10:33:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co prawda nioglądałem tego meczu bo go niebyło ale moge powiedzieć że mogli wygrać 10-0 jakby mieli szczego

kondi192 - 3 lipca 2009, 10:37:18 - *.icpnet.pl
andy tylko że w tym sezonie raczej nie obejrzysz sobie takich meczy w tv...

kempes - 3 lipca 2009, 10:38:16 - *.stat.gov.pl
REDAKCJO: Wiem, że jesteście "alfa i omega", ale czasem warto przyznać się do błędu.
Wasz ranking krajowy jest do bani. Po co tworzyć pseudo punktację, skoro ona się będzie miała nijak to rzeczywistości. To niepoważne i śmieszne podejście. A poza tym powoduje błędy interpretacji.
Po co pisać, że zdobyliśmy 0,333pkt skoro w rzeczywistości "tylko" 0,250. Przecież w końcu i tak to zwycięstwo tyle będzie warte.
A tak to wasz ranking jest nieprzydatny i wolę spojrzeć na stronę Berta.
- - -
Może w ogóle niech Wisła, Legia i Lech się wycofają, Polonia niech wygra jeszcze 3 mecze i zdobywając 4 pkt dla siebie zdobędzie tyle i dla Polski
O nie raz mieliśmy tych punktów mniej na koniec sezonu

andy - 3 lipca 2009, 10:43:25 - *.nsti.pl
Kondi192 ale ja nie pisałem że chce oglądać tych meczów w tv

lukaszNR - 3 lipca 2009, 10:44:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nam ranking popsuł sezon 200/06 - tylko 1,125 pkt, i sezon 2007/08 - 1,666 pkt . Do Izraela mamy straty 1,209 pkt, do Szwecji - 1,275 pkt , do Serbii - 1,334 pkt.

szymekks - 3 lipca 2009, 10:46:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia pozdrowienia z Nowego Sącza

lukaszNR - 3 lipca 2009, 10:46:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Kempes - jakie 0,250 ? no 1 pkt dzielone na 4 druzyny to wychodzi 0,250. Ale wg mnie jest ok. Widocznie ma byc 0,333. Tak ma większosc druzyn. Patrz w tabele.

robal - 3 lipca 2009, 10:47:30 - *.192.70.201
Pytanie do Redakcji: Kiedy bedzie aktualny ranking klubowy? Te punkty cieszą, ale pamietajmy ze nie tylko my mozemy je łatwiej zdobywac.

andy - 3 lipca 2009, 10:47:46 - *.nsti.pl
kondi192 a czy ja wogóle mówiłem że chciałem obejrzeć???

qwerty567 - 3 lipca 2009, 10:48:00 - *.ssp.dialog.net.pl
tak jak już pisałem wcześniej, Polonia musi wygrać pierwsze 4 mecze, najważniejsze są pkt w rankingu UEFA

:) - 3 lipca 2009, 10:48:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Polonia wygra rewanż już będzie 0,5 dla Polski w rankingu.

pow - 3 lipca 2009, 10:49:37 - *.tktelekom.pl
no to awans w kieszeni pozdrowienia z kielc

KSZO - 3 lipca 2009, 10:51:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
~kempas~
Co do rankingu to jest zbyteczny i przykładem może być mecz LECHA z AUSTRIOM obydwie drużyny prezentowały taki sam poziom i wkońcu LECH wszedł i nabił parę punktów
Ale co do wątku lepiej by był żeby kluby zajmowały miejsca z danym dorobkiem punktów w sezonie X

Edek - 3 lipca 2009, 10:51:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koleżko kempes,jak czegoś nie wiesz to po co wyskakujesz z takim tekstem,najpierw się zorientuj co i jak a potem pisz,oczywiscie powinno byc tak jak jest czyli 0,333 bo jeden pkt dzielone przez 3 druzyny wychodzi tyle,przez 3 druzyny bo lech nie jest jeszcze losowany,dopiero jak wylosują lecha bedzie przez 4 ot cała filozofia,być zorientowany jak sie za cos zabierasz...

lukaszNR - 3 lipca 2009, 10:54:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nam ranking popsuł sezon 200/06 - tylko 1,125 pkt, i sezon 2007/08 - 1,666 pkt . Do Izraela mamy straty 1,209 pkt, do Szwecji - 1,275 pkt , do Serbii - 1,334 pkt.

lukaszNR - 3 lipca 2009, 10:55:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Musimy trzymac kciuki aby kluby z tych panstw szybko odpadły a my nadal grali

:) - 3 lipca 2009, 10:55:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kempes ma racje punkty są dzielone przez 4 drużyny... A nie przez 3.

KSZO - 3 lipca 2009, 10:58:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na co komu punkty

:) - 3 lipca 2009, 10:59:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
The so-called UEFA coefficients are calculated by taking an average, based on the total number of points divided by the total number of teams of each country.

lukasNR - 3 lipca 2009, 11:01:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dlatego warto grać od 1 rund elim. bo można łatwo zdobyć cenne pkt. Sama polonia niech wygra rewanz z budocnost i 2 razy ogra amatorów z san marino i bedziemy miec ponad 1 pkt. Dodatkowo Legia , Lech i Wisła dołoża pkt i mozemy miec więcej niż 5 pkt z ubieglego sezonu. Pod warunkiem że nie skompromitujemy się z kims słabszym.

lukaszNR - 3 lipca 2009, 11:04:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
KSZO - własnie ty jestes taki niedzielny kibic. Jak większosc ludzi, a po co punkty. Własnie dzieki punktom taka Rosja ma 3 kluby w Lidze Mistrzów. Szwajcaria ma 2 kluby w LM.

cortez - 3 lipca 2009, 11:08:50 - *.kalisz.mm.pl
Fajnie,ale w 2 rundzie tak fajnie nie bedzie ;]

KSZO - 3 lipca 2009, 11:10:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lukaszNR
O jejku niewiedziałem myślałem że jak klby będą miały z tego pieniądze to rozwikła sprawe

LukaszNR - 3 lipca 2009, 11:12:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
CORTEZ - czego bać sie w 2 rundzie ? Amatorów z san marino czy Olipmi/B36 ? Wg mnie bać się można 3 rundy bo już tam jest AS Roma, bilbabo PSV itd.

kempes - 3 lipca 2009, 11:14:46 - *.stat.gov.pl
Do Edek:
Podaj mi logikę w Twoim rozumowaniu, bo ja jej nie widzę. Na siłę próbujesz sobie i mi wmówić jakąś pogmatwaną hipotezę.
Równie dobrze - zamiast główkować nad sensownością wartości 0,333 - mogę napisać, że "Powinno być 1,000 bo jeden pkt dzielone przez 1 drużynę wychodzi tyle, bo tylko Polonia dotychczas zagrała. Jak zagrają inni to podzielimy i na nich".
Jest w tym zdaniu sens? Jest!!! Bo jest i twierdzenie i przeprowadzony dowód.
Ale jakie to ma znaczenie, to już sam sobie dopowiedz

lukaszNR - 3 lipca 2009, 11:14:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
W 2 rundzie to niech boją się nas. A nie my Polacy ciagle się boimy. I chcemy w kazdej rundzie miec słabeusza. Decydująca będzie 3 runda dla Legii i Polonii. Lech trafi na słabszego rywala bo bedzie noe własnie rozstawiony.

fanRuchu - 3 lipca 2009, 11:15:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratuluje zwycięstwa. Buducnost Podgorica był najtrudniejszym rywalem do wylosowania w I rundzie. Brawo Polonia
BIS BIS POLONIA, POLONIA BIS , BIS ,BIS!!
Rewanż może na Polsacie Sport...

KSZO - 3 lipca 2009, 11:15:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale brakuje korzystnego rozlosowania koszyków

hajkus - 3 lipca 2009, 11:17:04 - *.pruszcz.mm.pl
mam nadzieje ze polska telewiaja pokaze rewanz dla nich tylko kasa sie liczy a kibic chce ogladnac mecz a oni mu nie chca dac tej satysfakcji

KSZO - 3 lipca 2009, 11:18:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fanRuchu
Akurat szkoda mieli przegrać
liga polska a czarnogórska to kosmos

kempes - 3 lipca 2009, 11:20:14 - *.stat.gov.pl
do hajkus:
Zamiast meczu bedziesz mógł sobie obejrzeć: Londyńczyków (na pewno nie tych z Arsenalu czy Chelsea), doktora "Hausa" lub nowojorską wersję CeeSI

KSZO - 3 lipca 2009, 11:20:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hajkus
Własnie mi to wyjołeś z gardła bo tyle majom pieniędzy że ucierają sobie nimi ____

r445 - 3 lipca 2009, 11:27:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o rety myśle że Polonia ma taki skład że nieprzebrnie sita do fazy grupowej

nie takie - 3 lipca 2009, 11:32:05 - *.chello.pl
wszyscy piszą że polonia w trzeciej rundzie.A ja myślę że wcale niekoniecznie. nawet jak by przeszli buducnost mogli by odpaść z juvenesem/doganą i tylko przypomnę podobne zdarzenia:
POLSKA 1-0 SAN MARINO
Jan Furtok (ręką)
GKS KATOWICE - CEMENTARNICA SKOPJE (macedonia)
awans: Cementarnica
POGOŃ SZCZECIN- SIGMA OŁOMUNIEC (Czechy)
1-2,2-6(czy jakoś podobnie) Awans:SIGMA
POGOŃ SZCZECIN-FC HAFNARFJOURDAR (Wyspy Owcze)
Awans: HAFNARFJOURADAR
WISŁA KRAKÓW-VALARENGA OSLO
Awans:VALARENGA
WISŁA KRAKÓW-DINAMO TBLISI
Awans:DYNAMO
GKS BEŁCHATÓW-trzecia drużyna ligi armeńskiej
2-0,0-2 k.4-3 Awans BEŁCHATÓW
WISŁA KRAKÓW-FEYENORD ROOTERDAM 1:3
LEGIA WARSZAWA-BK ROSENBORG 0-4
LEGIA WARSZAWA-FK MOSKWA (wówczas bez formy i w strefie spadkowej ligi rosyjskiej)
1-2,0-2 Awans:FK MOSKWA
Tyle przykładów chyba starczy.

andi ck - 3 lipca 2009, 11:41:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje i pozdro z Kielc. Tak trzymać!

r445 - 3 lipca 2009, 11:42:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No niekoniecznie trzeba pamiętać o tym że pare klubów zdegradowano a pare połączono

Dariusswwe - 3 lipca 2009, 11:45:29 - *.tosa.pl
hehhh Dyskobolia wygrałaby nie 2 a 4 do 0 xD

Robert - 3 lipca 2009, 11:51:45 - *.olsztyn.vectranet.pl
Sczere brawa dla Polonii. Obawiałem się Czarnogórców, ale jest dobrze. Zważywszy na przeciwnika w Drugiej Rundzie, mam nadzieję na awans conajmniej do trzeciej. Panowie życzę walki, dobrze rozumianej pewności siebie, ale nie lekceważenia kolejnych rywali. Pozdrawiam

WKS - 3 lipca 2009, 12:09:52 - *.153.67.212
Gratulacje dla Polonii Warszawa od WKS Sląsk Wrocław

ss - 3 lipca 2009, 12:17:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do nie takie
z Pogonią gral Fylkir i byl z Islandii

meme - 3 lipca 2009, 12:18:08 - *.173.26.215.tesatnet.pl
Jak Polonia wygra rewanże to będzie już 0,666 dla Polski a nie 0,5. W fazie eliminacyjnej punkt zdobyty za zwycięstwo dzieli się przez 3 a czyli Poloniści zgarneli dzisiaj 0,333pkt.. Remis z kolei to 0,166pkt.(0,5pkt. za remis :3). Ale prawdziwe punkty są do zdobycia dopiero w rundzie zasadniczej czyli już w trakcie rozgrywek grupowych gdzie nie ma żadnych podzielników, a jeszcze rok temu Lech grał z Austrią w ramach I rundy PUEFA i wygrając u siebie 2-1 zdobył na czysto 1 pkt. Teraz będzie to możliwe dopiero od fazy grupowej.

j - 3 lipca 2009, 12:19:59 - *.nj.pl
a mnie cieszy to ze bramki strzelali nie obcokrajowi zawodnicy poloni tylko polacy brawo i z tyłu na zero brawo

lukasz - 3 lipca 2009, 12:26:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
No i Lech Poznan dostał 7 pkt w sezonie 2007/08 Ranking klubowy. Cos namieszali tam Bo Lech nie miał 7 a miał więcej i nie 2007/08 tylko 2008/09

lukasz - 3 lipca 2009, 12:27:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sorki zle patrzyłem w tabele faktycznie 2008/09 zdobyli 7 pkt . I pytanie skad te 7 pkt wzieło? to jest liczone od fazy grupowej?

znafca - 3 lipca 2009, 12:29:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aby w sezonie 2011/2012 grać z przyzwoitej pozycji, w granicach 19-20 miejsca musielibyśmy odrobić w tym roku kolejno do:
-Izraela: 1.209 pkt.
-Szwecji: 1.275 pkt.
-Serbii: 1.667 pkt.
-Słowacji: 2.916 pkt.
-Cypru: 3.333 pkt.
-Norwegii: 4.884 pkt.
Tak że wynika z tego że bardzo realnym jest dogonienie z podanych drużyn pierwszej trójki i awans na 22 miejsce, mniejsze szanse mamy na wyprzedzenie Słowacji i Cypru, a żeby wyprzedzić Norwegów potrzeba naszej świetnej gry w tym roku i jednocześnie słabszej formy norweskich drużyn. Dużo optymistyczniej wygląda sytuacja z sezonem 2012/2013, gdzie wyprzedzającym nas rywalom odpadają świetne/bardzo dobre rankingi, a nam zostaje odcięte fatalne 1.125. Nie licząc więc sezonu 2005/2006 i sumując sezony 06/07, 07/08, 08/09 (do tego dojdą: 09/10,10/11) sytuacja wygląda następująco (w nawiasach nasza strata którą musimy odrobić przez dwa następne sezony do danych krajów aby we wrześniu po Euro 2012 mieć 2 drużyny w el. LM):
(...)
14. Rumunia 16,575 (strata: 7.284)
15. Belgia 13,700 (strata: 4.409)
------------------------------------------
16. Szwajcaria 13,250 (strata: 3.959)
17. Czechy 13,250 (strata: 3.959)
18. Cypr 10,749 (strata: 1.458)
19. Bułgaria 10,125 (strata: 0.834)
20. Izrael 10,125 (strata: 0.834)
21. Norwegia 9,900 (strata: 0.609)
22. Polska 9,291
23. Szwecja 9,025
24. Słowacja 8,999
25. Chorwacja 8,999
26. Serbia 7,750
27. Austria 6,950
Tak że oby dwa następne sezony były dla nas przełomowe w europejskich pucharach, bo szansa na 15 pozycje na pewno jakaś jest.

kempes - 3 lipca 2009, 12:31:32 - *.stat.gov.pl
meme napisał: "w fazie eliminacyjnej punkt zdobyty za zwycięstwo dzieli się przez 3"
_ _ _
A możesz mi powiedzieć skąd masz takie rewelacje, bo chyba nie z dokumentu
http://www.uefa.com/multimediafiles/download/regul
ations/uefa/others/82/68/60/826860_download.pdf
Polecam Annex II, szczególnie pkt.6

Strain - 3 lipca 2009, 12:35:04 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Polonia Warszawa - Ekstraklasa, Liga Europy
Dyskobolia Grodzisk Wlkp. IV liga wielkopolska (płn.)
Groclin - obecnie nie istnieje
Nie wiem czemu tak napinacze robią darmową reklamę firmie pana Drzymały? ;> On się wycofał ze sportu, firma ta też wycofała się ze sportu.

do strain - 3 lipca 2009, 12:39:38 - *.chello.pl
a ja nie wiem jak mozna nazywac druzyne ktora kontynuje to co wywalczyl groclin nazywac polonia gdyby nie cale zamieszanie rok temu pewnie by grali w pucharach ktore wywalczyla dyskobolia rok temu

lukaszNR - 3 lipca 2009, 12:39:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
ZNAFCA - to samo wyżej napisałem tylko 10 razy krócej no to trzymamy kciuki aby odpadły kluby z izraela, Szwecji i Serbii.

tomek - 3 lipca 2009, 12:47:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
do redakcji:
poprawcie proszę ranking UEFA w przypadku Polski. Powinno być 0,250 pkt a jest 0,333. Od tego sezonu dzielimy nasz wynik przez 4, a nie przez 3

abc72 - 3 lipca 2009, 12:52:18 - *.tomaszow.mm.pl
@tomek - jak było w tym wątku już wielokrotnie zauważone, 90minut dzieli zdobyte punkty przez liczbę WYLOSOWANYCH drużyn z kraju, a więc czasowo przez 3 (Lech jeszcze nie jest). Nie ma czym się martwić, po wylosowaniu Lecha zostaną znowu przeliczone i podzielone przez 4...

zagubiony - 3 lipca 2009, 12:59:05 - *.upc-j.chello.nl
Gratulacje dla Polonii, przejść zespół Czarnogóry, następnie ekipę z San Marino i dopiero się zacznie. Swoją drogą, teraz jest pierwsza runda kwalifikacji, później druga, a dalej jak to wygląda???

wks - 3 lipca 2009, 13:06:19 - *.adsl.inetia.pl
Polonia najlepsza!!!

KSP Wschód - 3 lipca 2009, 13:10:04 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Polonia Warszawa nasza ukochana!!!Wielkie gratulacje nie lekceważyć nikogo i zdobywać cenne punkty do rankingu dla NASZEJ POLSKI!KSP F.C Wschód!
ps.szacunek dla wielu wspaniałych kibiców polskich klubów piłkarskich!Ja też życzę powodzenia Wiśle Lechowi i Legii!!!

adzio34 - 3 lipca 2009, 13:28:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dajcię tę choler** transmisje a nie jakieś powtórki sprzed 20 laty...:/

Strain - 3 lipca 2009, 13:32:16 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Do Strain:
Bo np. Groclin nie sponsoruje już Polonii? ;> Po prostu wkurza mnie, jak ciągle mówią o 'Groclinie' Warszawa czy 'Amice' Poznań. Dla mnie liczy się, żeby nie robili klap w europejskich pucharach i zbobywali punkty dla rankingu krajowego. Zawsze możecie poczepiać się, że ten klub nie ma stadionu, a ten kibiców, a ten ma dość 'haniebną' tradycję z dawnych lat. Są ciekawsze rzeczy do komentowania niż ciągłe napinki. EOT

GrzeGie - 3 lipca 2009, 13:32:25 - *.is.net.pl
Czemu wy to chcecie do ch..a przez 4 te punkty dzielic skoro rok temu tez byly 4 zespoly a i tak za zwyciestwo bylo 0,333!!!!!!!!!!!!

Strain - 3 lipca 2009, 13:34:10 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
GrzeGie:
Roku temu nie liczono zespołów w Pucharze Intertoto ( i całe szczęście ;] ). Więc były tylko 3 (co innego gdyby zespół z Pucharu Lata awansował do Pucharu UEFA; wtedy dzielono by przed 4).

endrju - 3 lipca 2009, 14:09:16 - *.cityconnect.pl
zagubiony potem 3 i 4 runda eliminacyjna, potem faza grupowa a potem to już z górki
Tak przy okazji dobrze że nie było tego meczu w TV bo dzięki temu wygrali

KOMPROMITA - 3 lipca 2009, 14:16:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdzie jest transmisja, hej k... GDZIE JEST TRANSMISJA????
A dla Polonii brawa. Mam nadzieje, ze wszystkie polskie zespoly beda sobie tak radzic.

pow - 3 lipca 2009, 14:16:45 - *.tktelekom.pl
co sie stało że tvp nie transmitowało meczu pienionżków brakło???

pancer - 3 lipca 2009, 14:34:02 - *.jaskom.pl
punkty punkty do rankingu

MG - 3 lipca 2009, 15:04:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia!!! Czego nie można powiedzieć TVP!!! Wie ktoś może dlaczego Tralka nie grał??

pundu - 3 lipca 2009, 15:05:20 - *.142.116.36
Myślę, że kluby powinny się zastanowić sprzedając transmisje do sportfive, skoro ta firma nie potrafi im zagwarantować promocji w TV. Jako sponsor niebyłbym pocieszony, że nikt nie zobaczy mojego loga na koszulce, nawet jak drużyna gra w europejskich pucharach.

KDV - 3 lipca 2009, 15:36:54 - *.33.67.96
Gratki dla KSP z Gdańska... w pucharach trzeba kibicowac wszystkim polskim zespolem nie zaleznie od tego skad i za kim sie jest.
za kilka lat mam nadzieje ze i my bedziemy mogli pokazac sie w Europie.
pozdro dla normalnych.

mwkks - 3 lipca 2009, 15:45:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co do transmisji to na TVP wiadomo że nie można liczyć bo mają to w dupie ale największy śmiech z pozostałych dwóch stacji czyli TVN i Polsat. Po prostu przepłacili za prawa do transmisji i teraz nie chcą nic dokładać. Pokazuje Walter kibicom Legii że ma ich w dupie bo nawet od nich nie kupili. A Polsat zapowiedział że nie ma kasy cóż niech zrobią 30-minutowy blok reklamowy zamiast 20-minutowego

przemq1911 - 3 lipca 2009, 16:01:59 - *.aster.pl
MG - Trałka nie grał z powodu kontuzji

stahu - 3 lipca 2009, 16:29:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.meczyki.pl/skroty/2400/buducnost_poloni
a_warszawa_02.html TU MACIE 42 sek. z tego ważnego dla nas Polaków meczu . Mam nadzieję , że 9 lipca będzie ktoś na Konwiktorskiej transmitował ten mecz . I wszystkie inne mecze polskich drużyn !!!!!

stahu - 3 lipca 2009, 16:30:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Trałka dojdzie to ich rozwalimy 10-0 . Z San Marino to będzie niezły pogrom w tym dwumeczu . Może nowy rekord 20-0 ???

yoyoł - 3 lipca 2009, 16:39:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje Polonia od kibica wisły, powodzenia legia!!

Mat_ - 3 lipca 2009, 17:04:29 - *.static.akk.net.pl
Widzów 7 000! Ile będzie na Konwiktorskiej? 3 500?

KSZO - 3 lipca 2009, 17:26:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Miałem niedawno operacje zęba i nic niemoge powiedzieć

Strain - 3 lipca 2009, 17:27:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Mat_:
Budućnost to najpopularniejszy chyba zespół w Czarnogórze.

Adek - 3 lipca 2009, 17:40:14 - *.aster.pl
Brawo brawo Polonia Warszawa.U siebie wbijcie dwie bramki i jesteśmy dalej.

Adek - 3 lipca 2009, 17:41:25 - *.aster.pl
Tylko szkoda, że żadna stacja telewizyjna nie pokazała tego meczu.Liczę, że w Warszawie któraś z Polskich telewizji pokaże ten mecz.

marro - 3 lipca 2009, 17:49:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lekki szok, stawialem na porazke. A moze po prostu Polonii wyszedl mecz.

Adek - 3 lipca 2009, 17:50:47 - *.aster.pl
Tylko dlaczego takie San Marino gra od II rundy w LE,a nasza Polonia Warszawa zaczyna od I rundy?

lukaszNR - 3 lipca 2009, 18:47:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bo to wicemistrz san marino gra od 2 rundy i bedzie nierozstawiony. Tylko nie rozumiem jednego czemu Lech co jest 3 w tabeli zaczyna gre w 3 rundzie a Legia jako wicemistrz zaczyna od 2 rundy, powinno być na odwrót.

GrzeGie - 3 lipca 2009, 18:58:37 - *.is.net.pl
ej a kiedy jest loswnaie 3 rundy kwalifikacyjnej?

Strain - 3 lipca 2009, 19:08:18 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Adek, ŁukaszNR:
J/D z San Marino gra w tej rundzie, gdyż jest zdobywcą krajowego pucharu.
Łukasz, co z tego że jest ona wicemistrzem. Budućnost też jest wicemistrzem. ;> Lech gra od III rundy gdyż zdobyła REMES Puchar Polski, a Legia tylko wicemistrzostwo. Nie powinno być na odwrót. Sprawdź sobie zasady przyznawiania miejsc
GrzeGie:
17 lipca, dzień po pierwszym meczu II rundy.

r445 - 3 lipca 2009, 19:30:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale lipa jak nieznacie regulaminu to nie wskakujcie z komentarzami

marynarz - 3 lipca 2009, 19:33:13 - *.ip86.fastwebnet.it
Gratulacje, i zamiast narzekac ze nie bylo transmisji, wejdzcie na strone tvp.pl i napiszcie ze jestescie zawiedzeniu braku transmisji, z prosba o wykupienie praw od klubow (bo do fazy grupowej kluby sprzedaja prawa) poniewaz zainterewsowanie jest ogromne, a po za tym misja TVP jest pokazywanie wydarzen sportowych z udzialem polakow.
Napiszcie tez do TVN i do Polsatu.. ktos pokaze.
Mowie serio, jak napisze 200-300 osob ktos zwroci na to uwage.
Ja juz to zrobilem.
Jesli jest ktos dobrze wyslowiony niech napisze do redakcji 90min, zeby dali na glowna strone petycje, ktora mozna wyslac do wszystkich stacji, zeby taka sytuacja sie nie powtorzyla.

lukasNR - 3 lipca 2009, 19:39:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Strain racja zapomniałem ze Lech zdobyl PP i dlatego 3 runda , dzieki za przypomnienie

KSP 1911 - 3 lipca 2009, 19:42:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla tych, którzy nie nadążają. Groclin został wykupiony przez Polonię, a Dyscobolia gra w IV lidze. Pozdro i życzę lepszego refleksu.

nil - 3 lipca 2009, 20:24:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko ciekawe dla wszystkich piszących groclin, ze uefa w wspólczynniku wzieła polonii a nie groclinu. tylew temacie

Patryk - 3 lipca 2009, 20:27:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale Poloni to klub spkojnej starości dlatego
że ma starszych zawodników

pbrzez - 3 lipca 2009, 20:49:01 - *.adsl.inetia.pl
marynarz dobrze mówi, może wrzuć linka do pisma które Ty wysłałeś, to inni też je wyślą

ANTYhozuw - 3 lipca 2009, 21:01:53 - *.dip.t-dialin.net
Brawo Polonia !!!

geo573 - 3 lipca 2009, 21:38:02 - *.acn.waw.pl
do Alex - poczytaj trochę n/t historii polskich klubów piłkarskich.Kiedyś zrozumiesz pewnie jakie brednie piszesz o komunistycznej przeszłosci Legii.CZy rządziła w Polsce przed wojną Komuna,kretynie?

geo573 - 3 lipca 2009, 21:39:48 - *.acn.waw.pl
Zarówno Legia jak i Polonia sławiły imię stolicy

marynarz - 3 lipca 2009, 21:43:09 - *.ip86.fastwebnet.it
napisalem do redakcji 90min. zeby napisali taka petycje i dali na glowna strone, zeby mozna sie bylo pod nia podpisac. Jak ktos z was potrafi sie dobrze wyslowic, napisac taka petycje i wyslac do 90 min zeby ja zamiescili na glownej stronie.
a jesli nie to niech kazdy napisze do tvp z wlasnej reki

wzl - 3 lipca 2009, 22:02:10 - *.swidnica.mm.pl
brawo

rumta - 3 lipca 2009, 23:22:41 - *.sggw.waw.pl
brawo polonia

tomcio - 4 lipca 2009, 2:11:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w rankingu krajowym zostawlismy za soba serbie i slowacje oraz szwecje ktora depcze nam po pietach razem z chorwacja.... do bedacej przed nami bułgarii i norwegii brakuje nam raptem 0,7 pkt o dziwo rumunia jest w nASZYM zasiegu brakuje troche ale jesli bedzie przyzwoity rok ..ok nie krakam

r445 - 4 lipca 2009, 8:04:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale gratulacje dla poloni bo myćlałem że Poonia zmiżdzy Podgorice jednom bramkom

bed boys - 4 lipca 2009, 9:16:13 - *.multimo.pl
eleoelo zziioomm

endrju - 4 lipca 2009, 11:22:29 - *.cityconnect.pl
oglądał ktoś z was ten mecz na tej rtv montenegro? Czy ten kanał jest na jakieś polskiej platformie satelitarnej/kablowej?

Michał - 4 lipca 2009, 11:59:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no chyba jest na HOTBAJLU

w - 4 lipca 2009, 12:31:11 - *.136.246.94.artcom.pl
super ważne są punkty

Ikopil - 4 lipca 2009, 12:40:45 - *.chello.pl
Dlaczego do rankingu doszło nam 0.333 punktu, przeciez skoro mamy 4 drużyny w pucharach, to 1 powinnismy podzielic na 4 i daloby to nam 0.250?
Moglby to ktos mi wytlumaczyc?

Strain - 4 lipca 2009, 13:24:55 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Ikopil:
Już wiele razy poruszany to w tym newsu (czytaj komenatrze). Na razie rozlosowano trzy polskie drużyny. Kiedy dolosują Lecha (17 lipca) to będą dzielone punkty przez 4.

PtokBenton - 4 lipca 2009, 14:57:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czemu San Marino CZEKA na polonię? Czemu to Polonia nie czeka na San Marino-Buducnost??? Jakim cudem San Marino jest rozstawione???
PS: Nie bądźmy zbyt pewni siebie. To tylko 2:0... Wszystko się może zdarzyć. Wystarczy zwycięstwo 2;0 buducnosci i karne...

mika95 - 4 lipca 2009, 15:11:44 - *.pool.einsundeins.de
sup polonia czeka 3 runda ;)

Deep - 4 lipca 2009, 15:30:30 - *.net.pbthawe.eu
Brawo za wygrana od kibica Tura Turek !! ;) Zycze powodzenia w pucharach wszystkim druzynom;D Pozdro. TUR TUREK 1921

Deep - 4 lipca 2009, 15:34:53 - *.net.pbthawe.eu
Sprostowanie. Wszystkim Polskim druzynom;)

Michał - 4 lipca 2009, 15:46:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
odp PtokBenton -
No akurat wiem dlaczego bo nie które kluby nie grają razem tylko wszystko się dzieli na rundy
i tyle poza tym kluby powinny wiedzieć jaka jest różnica między tymi najlepszymi a najsłabszymi

abc72 - 4 lipca 2009, 18:00:46 - *.tomaszow.mm.pl
@PtokBenton - jak było już podkreślane w tym temacie - Polonia zajęła 4 miejsce w lidze (Budućnost drugie), a Juvenes/Dogana zdobyli puchar krajowy, więc zaczynają od dalszej rundy, wg zasad kwalifikacji Ligi Europy. ALE to zwycięzca pary Polonia/Budućnost był rozstawiony w tym losowaniu...

isiu09 - 4 lipca 2009, 18:02:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Groclin !!!

ddfg - 4 lipca 2009, 18:47:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Panowie, a Amica kiedy gra?

KSP - 4 lipca 2009, 22:42:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=2J8nfLq5L2Y - stadion dla Dumy Stolicy!

Artur - 5 lipca 2009, 13:40:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ej ludzie piszcie na temat

Strain - 5 lipca 2009, 16:50:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
ddfg:
W ogóle, bo taki klub nie istnieje. ;>

lolo - 5 lipca 2009, 18:23:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten mecz bedzie mozna obejrzec na niejakim kanale TV CG2 ja mam cyfrowy polsat i to jest 258 kanal .rozumiem wku*wienie niektorych niemogacych obejrzec bo sam mam kablowke od niedawna pilka staje sie sportem elit zeby ogladac trzeba 3 stówy na po*ebany dekoder wylozyc TVP oczywiscie spelnia misje miliony wydaje na poj*bany pi*dy robią po lodzie a 300 tys na prawa transmisji nie chce dac zal; du*e sciska Korzeniowki melduje wykonanie zadania

Ebi - 6 lipca 2009, 11:19:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Strain-Amica to nazwa obozu treningowego we Wronkach a klub jest połonczony z Lechem

20%Tanij - 6 lipca 2009, 11:25:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czarne koszule wygrały 2-0 w meczu który wydawał się trudny
A czy ktoś wie jak grał Chałbiński

bomba - 6 lipca 2009, 12:24:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo polonia

kylu28 - 6 lipca 2009, 13:38:31 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
teraz to wszyscy brawo a jak było losowanie to każdy mówił że nie przejdzie

buła - 6 lipca 2009, 14:03:29 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Wiem, że choć animozje panują między klubami to wielu ludzi z tzw wrogich ekip kibicowało Polonii. Deklarują , że precz itp , a po cichu kibicowali. I słusznie bo pkt. zdobywane przez (dziś) Polonię będą procentowały innym klubom w przyszłości np. Legii. Ja kibicuję Polonii , i Legii też będę kibicował, Lechowi i Wiśle . POWODZENIA

raker - 6 lipca 2009, 15:24:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pogon szczecin odpadla nie z hafnarfjordurem ale z fylkirem reykjawik z islandi popraw to bo masz blad!

Strain - 6 lipca 2009, 16:31:54 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
TVCG2 nadaje chyba naziemnie i jest dostępna tylko na terenie Czarnogóry i części Serbii. Gdyby była dostępna przez satelitę, napewno pojawiłaby się tranmisja w SopCast czy innym programie.

gosc - 6 lipca 2009, 19:21:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chcialem zauwazyc ze mimo tego iz Czarnogora jako samodzielne panstwo istnieje kilka lat to juz maja swojego zawodnika ktory gra w czolowym klubie Serie A we Fiorentinie. Nazywa sie tan pan Jovetic i jest to najwiekszy talen jaki biega po wloskich boiskach. kiedy my sie doczekamy zawodnika o ktorego bedzie sie bilo pol Europy

Rafał - 7 lipca 2009, 11:44:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podgornica to klub pogrzebowy chyba

r445 - 7 lipca 2009, 13:06:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba jednak Polonia u Górnika Zabrze złożyła wieniec pogrzebowy na grę w I lidze

endrju - 7 lipca 2009, 13:47:15 - *.cityconnect.pl
gosc jesli juz idziemy w te strone to najbardziej znanym piłkarzem z Czarnogóry jest (chyba) Mirko Vucinic z Romy

r445 - 7 lipca 2009, 19:11:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niebawem drugi mecz powodzenia

amigo - 8 lipca 2009, 2:37:16 - *.acn.waw.pl
Szanowni kibice! Mecz będzie można obejrzeć na żywo na internetowym kanale KUSZO TV 1 !!! czwartek godzina 20.

Edi - 8 lipca 2009, 8:08:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ok tylko szkoda że mam neo kit

mornar - 8 lipca 2009, 9:42:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wedlug mnie losy tej rywalizacji juz sa rozstrzygniete 2 bramki zaliczki i 2 gole na wyjezdzie pozwola polonistom na luzna gre i w miare spokojny awans.2 runda potem powinni pojechac z tymi slabeuszami i 3 runda tutaj moze byc juz renomowany rywal np. z Wloch,Holandi lub Niemiec i mysle ze wtedy Polonia juz odpadnie.

Grabka - 8 lipca 2009, 10:12:23 - *.chello.pl
Rewanż będzie na KuszoTV1 http://www.kuszotv1.pl/
Mniej my nadzieję że to nie jest jakiś żarcik, ale informacja o tym jest nawet na stronie Polonii.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas