[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


23 lipca 2009, 19:50:19 - MichalMKS
Bezproblemowy awans

Bez najmniejszego trudu Polonia Warszawa poradziła sobie w rewanżowym spotkaniu II rundy eliminacyjnej Ligi Europy z sanmaryńskim zespołem AC Juvenes/Dogana. "Czarne Koszule" wygrały mecz 4-0 (2-0) i zapewniły sobie awans do kolejnej rundy, w której zmierzą się z holenderskim NAC.

Od samego początku wyraźną przewagę posiadali piłkarze Polonii Warszawa. W 10. minucie najlepiej w polu karnym zachował się Marcelo Sarvas i lobem zdobył bramkę dla gospodarzy. Pięć minut później doskonałej sytuacji nie wykorzystał Daniel Mąka po podaniu z prawej strony od Adriana Mierzejewskiego. W 31. minucie aktywny na prawej stronie boiska Mierzejewski doskonale dograł piłkę w pole karne do niepilnowanego Jarosława Laty, ale pomocnik "Czarnych Koszul" nie zdołał pokonać Montanariego. W doliczonym czasie pierwszej połowy Adrian Mierzejewski podwyższył wynik meczu na 2-0.

W 54. minucie do siatki trafił Michał Chałbiński. Mariusz Zasada dośrodkował piłkę z lewej strony boiska, a napastnik warszawian głową skierował ją do bramki. Dwanaście minut później czwartego gola dla Polonii zdobył strzałem głową Marcelo Sarvas.

23 lipca 2009, 18:00 - Warszawa
Polonia Warszawa 4-0 AC Juvenes/Dogana
Marcelo Sarvas 10, 66, Adrian Mierzejewski 45, Michał Chałbiński 54

Polonia: 12. Sebastian Przyrowski - 2. Radek Mynář (46, 28. Łukasz Piątek), 6. Tomasz Jodłowiec, 24. Daniel Kokosiński, 14. Mariusz Zasada - 7. Adrian Mierzejewski, 15. Igor Kozioł (56, 18. Łukasz Trałka), 70. Marcelo Sarvas, 20. Jarosław Lato (56, 19. Daniel Gołębiewski) - 22. Daniel Mąka, 9. Michał Chałbiński.

AC Juvenes/Dogana: 1. Simone Montanari - 7. Francesco Perrotta, 3. Manuel Renzi, 6. Gianni Marzocchi, 17. Stefano Gasperoni (46, 19. Federico Nanni) - 23. Roberto Selva, 14. Maurizio Galli, 11. Renzo Tasso, 8. Filippo Rossi, 4. Francesco Ceci - 20. Giacomo Gamberini (50, 9. Marco Fantini).

sędziował: Pawieł Salij (Kazachstan).
widzów: 3.500.

W trzeciej rundzie eliminacyjnej Polonia zagra z ósmym zespołem Holandii - NAC. Spotkania tej rundy odbędą się 30 lipca i 6 sierpnia. Pierwszy mecz Polonia zagra na własnym boisku.

Liga Europy 2009/10

Pienio - 23 lipca 2009, 19:50:47 - *.tepsalan.pl
Ładnie Polonia !!!

wzdr - 23 lipca 2009, 19:50:47 - *.xdsl.centertel.pl
no i dobrze

Erazm - 23 lipca 2009, 19:50:54 - *.adsl.inetia.pl
ładnie

v - 23 lipca 2009, 19:50:59 - *.chello.pl
tyymbardziej zal smieszny straconych pkt przez Wisle....

bg - 23 lipca 2009, 19:51:15 - *.chello.pl
no i dobrze

Nobo - 23 lipca 2009, 19:51:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo, choć Mąka grał kiepsko

Adek - 23 lipca 2009, 19:51:27 - *.aster.pl
Brawo Polonia! Miejmy nadzieję, że przejdziemy Holendrów i będziemy w fazie grupowej.

1929 - 23 lipca 2009, 19:51:42 - *.adsl.inetia.pl
przynajmniej moze w lidze europejskiej polski zespol zagra

Kamilos - 23 lipca 2009, 19:51:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bravo dla Polonii!!!

matys - 23 lipca 2009, 19:51:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jedyne czego żal to pokazywanie europie tego stadionu i kibiców...

Grabka - 23 lipca 2009, 19:51:53 - *.chello.pl
Brawo, kolejne punkty do rankingu. Mam nadzieję że powalczą z NAC...

## - 23 lipca 2009, 19:52:34 - *.adsl.inetia.pl
Żal było patrzeć na Mąkę. Ktoś go przez pomyłkę wstawił do ataku.

Feranzo - 23 lipca 2009, 19:53:16 - *.adsl.inetia.pl
Przecież Gamberini ośmieszył Mynarza

Strain - 23 lipca 2009, 19:53:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
'Pierwszy mecz Polonia zagra na własnym boisku.
' Właśnie, gdzieś czytałem, że od III rundy stadion Polonii może nie spełnić wymagań. Wiadomo gdzie zagrają? Dobrze byłoby, gdyby z zespołem z Zachodu (ale profesjonalnym, a nie J/D) zagrać np. w Arenie Kielc.

jafo - 23 lipca 2009, 19:53:23 - *.dialog.net.pl (*.105.249.240)
brawo kolejne pkt do rankingu

zl - 23 lipca 2009, 19:53:50 - *.chello.pl
Punkty!!! + 0,250

Cichy - 23 lipca 2009, 19:53:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tej Mąki nie będzie chleba, z NAC będą baty.

bnm - 23 lipca 2009, 19:54:04 - *.chello.pl
do redakcji - kasujcie wpisy i banujcie te pieprzone dzieci neo, g...o kogo obchodzi wpis 'pierwszy'

Cracovia - 23 lipca 2009, 19:54:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i dobrze przynajmniej nie zrobiliście takiego wstydu jak wISŁA Polsce.Powodzenia dla Poloni jak i dla legi

Tomek389 - 23 lipca 2009, 19:54:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Polonia!

Kielce - 23 lipca 2009, 19:55:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo. Zapraszamy 2 sierpnia na Arenę Kielc. MKS&KSP

edrin - 23 lipca 2009, 19:55:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trener Grembocki odsunął Ivanovskiego,Majewskiego już nie ma i graja lepiej brawo,więc w walce o europejskie puchary pozostały 3 Polskie kluby ;p

yoz - 23 lipca 2009, 19:55:47 - *.161.2.29
Dobrze
Widac w grze Polonii płynna jakośc gry... płynne podania... to nic ze to był słabiutki przeciwnik... Ale widać ze graja w piłke bez problemowo... robią akcje ,robia okazje... w przyszłych rundach bedzie solidnie jesli w głowach nic sie nie po przestawia piłkarzom z Warszawy,ale raczej o to mozna byc spokojnym... konsekwentna druzyna... Widać po grze.
Podziękowania dla Kuszo TV.

HLT - 23 lipca 2009, 19:55:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Strain : Polonia w III rundzie zagra na Konwiktorskiej.

(P) - 23 lipca 2009, 19:56:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do matys
To zbuduj lepszy stadion cwaniaku
Brawo Polonia a tak narzekali napinacze po pierwszym meczu
ONLY KSP

bobo - 23 lipca 2009, 19:57:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten Maurizio Galli z AC Juvenes/Dogana to juz troche stary jak na piłkarza:D

szymaxxx - 23 lipca 2009, 19:57:16 - *.lodz.mm.pl
Piękny dzień dla naszej piłki. Nie boję się o Polonię. Przekonali mnie. Legia - awans, Lech - pewny awans!

mietek - 23 lipca 2009, 19:57:49 - *.cityconnect.pl
Piotrek Włodarczyk nie musi wracać do polskiej ligi. Ma tu następców, którzy go godnie zastępują i podnoszą atrakcyjność naszej kopanej. Na przykład Daniel Mąka
Ale są i inni naśladowcy "Nędzy". Legia ma Grzelaka (wcześniej był o niebo lepszy Arru ) a Wisła Ćwielonga. Dzięki takim osobom na naszych boiskach jest przynajmniej weselej

fusel - 23 lipca 2009, 19:57:56 - *.pools.arcor-ip.net
holendrow polonia juz nie przejdzie.no ale chociaz 3 punkty na kelnerach zdobyli w przeciwienstwie do wisly.

Tom1978 - 23 lipca 2009, 19:59:38 - *.3s.pl
I to by było na tyle!Następna przed runda odpadka 100%!

Morena - 23 lipca 2009, 20:00:16 - *.ip.jarsat.pl
Jest co świętować.. Wygrana z kucharzami i piekarzami z San Marino to rzeczywiście rzecz święta..

Robert - 23 lipca 2009, 20:01:53 - *.maszewo.net
Brawo Polonia !!! Tak trzymac, teraz nalezy dac z siebie wszystko i pokonac Brede. A co do Mąki to rozstrzela sie jeszcze tlko trzbe dać mu troche czasu ;)

beta1 - 23 lipca 2009, 20:04:49 - *.63.75.131
faktycznie amatorow ograli brawo Dyskobolia, a z NAC dostana lanie i po pucharach.

seba13414 - 23 lipca 2009, 20:06:28 - *.zar.vectranet.pl
Nie ma co skreślać Polonii. NAC Breda jest w ich zasięgu. Legia ma duże szanse na awans jak i Lech Poznań. Mam nadzieję że powalczą chłopaki o prestiż, a nie jak Wisła Kraków.

Ziomeczek1 - 23 lipca 2009, 20:06:45 - *.zax.pl
hmm powiem tak... Polonia juz sie moze zegnac, Legia tak samo a zobaczymy co z Lechem oni graja dobrze w Pucharach wiec Faza Grupowa calkiem mozliwa

Wisełka190 - 23 lipca 2009, 20:08:42 - *.zax.pl
gdyby wczoraj chociaz jedna 100% okazje wykozystali Wiślacy to dzisiaj byloby zupelnie inne gadanie, taka prawda.

Znicz - 23 lipca 2009, 20:09:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Groclin ma w sumie nienajgorsze osiągnięcia w rozgrywkach europejskim (rok 2003) - miejmy nadzieję że teraz nie będzie gorzej. ;]]

Kibic - 23 lipca 2009, 20:10:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Legii Nigdy Nie Będziecie Polakami !!!

Kibic Chel - 23 lipca 2009, 20:11:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy wie ktoś ile Polska zdobyła już pkt w tym rankignu UEFA ?? I jak to się liczy

rokaz12 - 23 lipca 2009, 20:17:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia odpadnie z NAC na 100% , Legia powinna przejść dalej Lech będzie miał ciężko ale też powinien dać radę . ;)

pajac82 - 23 lipca 2009, 20:19:42 - *.pia.abpl.pl
Mąka się jeszcze rozstrzela, oby Filipa kupili (w porządku chłopak, ale w Polsce jakoś nie może się odnaleźć) i żeby Kosmal dalej łapał kontuzje to może cosik z tego będzie.

bartas - 23 lipca 2009, 20:20:40 - *.tktelekom.pl (*.168.120.23)
no i ładnie

dfs - 23 lipca 2009, 20:23:48 - *.ssp.dialog.net.pl
wisla by odpadla

Ultras - 23 lipca 2009, 20:30:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Legii Nigdy Nie Będziecie Polakami !!!

piotrek - 23 lipca 2009, 20:31:36 - *.chello.pl
czym wy sie podniecacie, polonia odpadnie z nac breda na bank. awans z san marino a niektórzy tu piszecie "brawo polonia", ludzie ogarnijcie się, polska piłka co ostatnie szmaciarstwo, fuks polonia trafiła na san mariono, a i tak tylko 5:0 w dwumeczu, to prawie jak blamaż. Ogarnijcie się ludzie. szkoda czasu na interesowanie się takim dziadostwem, jak wiadomo że polacy odapadną góra w 3 rundzie eliminacyjnej. polska piłka jest chora, jesteśmy na równi z Estonią, Kazahstanem, Albanią, Czarnogórą... jak w ogóle można było pisać że Wisła jest faworytem meczu z levadia, Ch.jem byliśmy a nie faworytem, mecz miał być spotkaniem dwóch równorzędnych drużyn i taki był. Dopiero w meczach z san marino czy maltą jesteśmy minimalnym faworytem. więc przestańcie się podniecać tym dziadostwem i przekrzykiwać się ze legia awansuje dalej niż polonia, a lech dalej niż legia bo to wszystko jeden ch... , w tamtym roku lech też fuksem przeszedł wiedeń, po golu w ostatniej sekundzie i po "machu" Austriaka,i co tacy mocarze byli z lecha? cieniasy byli!!! jak i wszystkie polskie kluby. i po co tu kibicować?? kibicować to można drużynie która ma jakieś szanse na awans to konkretnej rundy, a nie ciotom z polskiej ligi którą i tak rządzą mośki jak i całą Polską z resztą, poczynając od kaczorów na donaldach kończąc. To już lepiej pokibicować maccabi haifa, przyjamniej z andorą potrafią 5:0 wygrać i są bliższi pokrewieństwem z naszym rządem...

Andzia - 23 lipca 2009, 20:31:52 - *.slo.csk.pl
Lech odpadnie z norwegami!

aharo - 23 lipca 2009, 20:32:45 - *.174.33.193.in-addr.arpa.czajen.pl
Wiselka190 pewnie,ze byloby inaczej ale jest jak jest , taka prada.

gohu - 23 lipca 2009, 20:35:48 - *.33.22.89
szczerze gratulują, nic ze to San Marino. Po wczorajszym wszystko jest lepsze...

JaToJa2 - 23 lipca 2009, 20:37:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sensacja!3 polskie drużyny w następnej rundzie europejskiego pucharu!Szkoda tylko,że to będzie ostatnia dla nich wszystkich...

rufusek - 23 lipca 2009, 20:38:27 - *.popl.cable.ntl.com
do Kibic Chel:
Polskie zespoly na chwile obecna zdobyly 5.5 punktow. W rozgrywkach LM i LE biora udzial 4 zespoly (obecnie 3), wiec 5.5/4=1.375

przemq1911 - 23 lipca 2009, 20:41:18 - *.25.65.58
piotrek - nie produkuj sie na darmo. Zobaczymy jak sie bedziesz rozpisywał po kolejnej rundzie znaffco. Mam nadzieje że dwie nasze drużyny co najmniej awansują chociaż moja Polonia ma chyba najtrudniejszego przeciwnika niestety... Pozdro dla normalnych

raf - 23 lipca 2009, 20:42:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polonia dobry team ,,,,Sawaras 2 gole,,ale to z amatorami z S an Marino.na kogo moga teraz trafic???????

raf - 23 lipca 2009, 20:46:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
nac breda ????nie bedzie latwo

piotrek - 23 lipca 2009, 20:47:16 - *.chello.pl
do przemeq1911, przynajmniej jeden człowiek ktory czyta poprzednie komentarze zanim sam napisze... życze jak najlepiej polskim klubom, ale po tym co widzę w ostatnich latach, rozsądek nie pozwala mi wierzyć że zobaczę w wykonaniu polskiego klubu chociaż 1/4 pucharu uefa... bo awans do fazy grupowej to co to za sukces?? sukces to może być dla san marino taki awans do grupy, dla takiego kraju jak Polska sukcesem powinno się zwać dopiero najlepszą ósemką pucharu, a nie grupę. A i tak wiadomo że odpadniemy w przedbiegach... i żeby skłąd ligi na tydzień przed startem nie był pewny.. to wtyyyyyyd!!!

raf - 23 lipca 2009, 21:05:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
popieram cie Piotrek z tym.!!!!!!!Polska powinna miec przedstawiciela w lidze mistrzow i lidze europejskiej;;...ale od 12 lat nic...tylko przeblysk wisly w 1 sezonie....groclin tez mial swoje 5 min..ale to juz dawno iniewiele kto to pamieta..moze wlasciciel Poloni wkoncu sypnie grosza i zrobi ekipe na lige mistrzow!

Rafał - 23 lipca 2009, 21:11:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prosba do Kuszo Tv jesli nie potraficie robic transmisji to sie za to nie bierzcie. Powylanczalem wszystkie programy, antywirusa a cielo sie co chwile potem wogle nie bylo transmisji a jak wrocila znow sie zacinalo. Poza tym ten komentarzyna podniecal sie jakby grali z mistrzem Hiszpanii. Beznadziejny koleś i beznadziejna transmisja.

dawid - 23 lipca 2009, 21:18:03 - *.chello.pl
Rafał jak nie chcesz to nie oglądaj to nie jest tylko dla Ciebie/

piotrek - 23 lipca 2009, 21:23:47 - *.opera-mini.net (*.10.8.149)
Właśnie Raf! Należy nam sie klub w lidze mistrzów i w lidze europy! Mi jest obojętne który klub to osiągnie. Niech którykolwiek awansuje do konkretnej rundy. Tyle że ostatnie lata nie napawają optymizmem. Zawsze odpadamy w przedbiegach. Jeszcze zarządy klubów i pzpn robią wszystko żeby na przedbiegach się kończyło. Za tydzień liga a tu cracowia walczy z łodzią o 'awans'. Nosz kurde. Zmniejszyc ligę do 10 drużyn to i poziom sie podniesie. Austriacy i Szwajcarzy mają małe ligi 10 drużynowe i nie wychodzą na tym źle. A Polska ma gorsze podstawy niż Austria i szwaj. a liga ma 16 druzyn. I jeszcze dumnie sie zwie ekstraklasa. Ekstraklasa to jest w anglii, hiszpanii, niemczech, a nie u nas. U nas najwyższe rozgrywki powinny NIESTETY zwac sie najwyzej 3 liga... Szkoda.

bobo - 23 lipca 2009, 21:33:02 - *.net.pbthawe.eu
spójrzcie na datę urodzin tego kolesia z nr 14 z san marino..

hah - 23 lipca 2009, 21:33:40 - *.chello.pl
brawo Polonia, a levadia wczoraj rozbila amatorow

piotrek - 23 lipca 2009, 21:35:16 - *.opera-mini.net (*.10.8.149)
W nawiązaniu do poprzedniego mojego komenta, wolałbym zobaczyć 4 mecze liderów jak w austrii np salzburg-rapid niżjak u nas po 2 mecze w tym połowa mocnych z oudsiderami. Lepiej by było jakby wisła z lechem w sezonie grała 4 razy niż jak wisła czy lech gra po 2 mecze w tym połowa z poloniami bytom itepe, bez obrazy dla kibiców bytomia.

komar05 - 23 lipca 2009, 21:40:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A Grzelak strzeli bramke dla Steaua Bukareszt ;)

lechita - 23 lipca 2009, 21:44:07 - *.mysmart.ie
brawa zpoznania

Tomy - 23 lipca 2009, 21:44:21 - *.chello.pl
I to by bylo na tyle, jesli chodzi o Polonie i Legie w Europie.. polskie zespoly nie mają jaj, zeby grać z zespolami typu Broendby, NAC Breda jak rowny z rownym. A szkoda :/ mam nadzieje, ze sie myle

krzyniu - 23 lipca 2009, 21:44:34 - *.195.135.149
niezle z san marino nam poszlo jestesmy super moze wygramy lige europejska

Skarland - 23 lipca 2009, 21:45:04 - *.219.133.238
Podobno mecz z Holendrami zostanie rozegrany w Kielcach???
KORONNE SKARŻYSKO

zaqwsxcde - 23 lipca 2009, 21:45:07 - *.lanet.net.pl
do piotrek : jak nie kibicujesz polskim zespołom w europejskich rozgrywkach to ja nie wiem czym sie szczycisz. Kazdy by chciał spektakularnych zwycięstw ale co mogą zrobić normalni kibice?
Nie będe kibicował barcelonie bo akurat wygrywa. Na tym poziomie piłki u nas trzeba sie cieszzyc ze zwyciestw nad niestety europejskimi średniakami.

mp - 23 lipca 2009, 21:52:17 - *.toya.net.pl
Wisła by ich nie przeszła

zawisza34 - 23 lipca 2009, 21:53:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trzecia runda NAC i koniec naszej wielkiej Poloni i Legi i Lecha bo to zespoły bez jaj WIDZEW PANY!!!

sobolek - 23 lipca 2009, 21:58:34 - *.darnet.pl
brawo polonia za awansteraz będzie coraz ciężej bo NAC Breda to nie jest AC Juvenes/Dogana ... szkoda majewskiego wypożyczyli bo bez niego będzie trudno, chociaż ostatnio i tak nic szczególnego nie grał... oby tak dalej

grossss - 23 lipca 2009, 21:58:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ja mam prośbę...weżcie sie opanujcie z tymi beznadziejnymi docinkami na temat Polonii,jak wygrywa jest wam żle,jak przegrywa też jest żle ale przytocze słowa najwiekszego i najlepszego trenera Kaziemierza Górskiego:dopóki piłka w grze wszystko jest mozliwe,wiec Polonia jeszcze z Holendrami nie przegrala. Nie napinajcie sie tak bo wam zwieracze puszcza.Nie chcecie kibicować polskiemu klubowi to nie kibicujcie,mam to gdzieś.A tobie Polonio dziekuje za zwyciestwo.Zycze powodzenia polskim klubom w pucharach.

Michal11 - 23 lipca 2009, 21:58:57 - *.adsl.inetia.pl
Brawo dla Michała Chałbińskiego. Jednak pokazał że potrafi jeszcze dobrze kopać piłke. Brawo..

Sanda1910 - 23 lipca 2009, 22:02:01 - *.multimo.pl
Brawo Polonia!
wisła pojechała na całego, pokazała wszystkie swoje możliwości... A wam życzę abyście zaszli jak najdalej ;]]
Pozdro z Nowego Sącza!

Mateo - 23 lipca 2009, 22:02:56 - *.117.124.76
Dlaczego Polonia grala w tej rundzie z ekipa z san marino. Juvenes/Dogana miala swój mecz w 1 rundzie?

grossss - 23 lipca 2009, 22:04:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do zawisza34 twój widzew za to jest wielki.Buhaha.Baj baj ekstraklaso

PSS - 23 lipca 2009, 22:08:18 - *.acn.waw.pl
do Adek:
Coś ci się powaliło... jeżeli polonia przejdzie to jest jeszcze 4 runda eliminacji (gdzie mogą trafić na AS Rome, PSV, PAOK, Hamburger SV, Austrie Wiedeń, Aberdeen, Lille, Fenerbahce, Club Brugge, Athletic Bilbao, Fulham.. jeżeli te zespoły wyrają swoje mecze), a nie faza grupowa.

Zl'46 - 23 lipca 2009, 22:10:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pieknie Chalbi juz strzela wracaj do formy pozdro z Lubina

Leśniak - 23 lipca 2009, 22:14:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Qarabağ Ağdam vs Rosenborg BK
OFK Petrovac vs AS Anórthossis Ammochóstou
FC Vaduz vs Falkirk FC
Knattspyrnufélag Reykjavíkur vs AÉ Lárissas
Derry City FC vs Skonto Ryga
*FK Sarajevo vs FC Spartak Trnava
Niezle wyniki
a teraz pytanie do znawców któraś z przegranych drużyn miała wiekszy współczynnik od Lecha..?
* pierwsze sa drużyny które przeszły do 3 rundy..

FTP - 23 lipca 2009, 22:14:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
no i bedzie ;] kurde cos czuje ze jednak przejda ta brede a to by byla sensacja ;] tak czuje jak bedzie zobaczymy...

HLT - 23 lipca 2009, 22:18:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak juz pisalem Polonia na 100% zagra na Konwiktorskiej z NAC juz za tydzien

kamil - 23 lipca 2009, 22:29:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Rosenborg i aalborg

IstoR - 23 lipca 2009, 22:32:41 - *.cable.ziggo.nl
Nac jest do przejscia ,bywam na ich meczach , to przecietniacy bez talentow.... JAk Polonia wykaze troche zapalu i sily w nogach . skladne akcje ze srodka boiska i dobra wysoko grajaca obrona to pukna ich w Bredzie 2 do jaja.

Polonista - 23 lipca 2009, 22:38:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo placaka im dać za ten awans ;D

bartekd - 23 lipca 2009, 22:41:09 - *.162.148.28
a ja wierze ze Polonia ma szanse przejsc Brede. skroro Levadia przeszła Wisłe to tu tez by była porównywalna niespodzianka... więc do boju i po punkty ! ;-)

submit - 23 lipca 2009, 22:47:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wam nie można dogodzić??? , czy wygrają czy przegrają to i tak źle i tak nie dobrze.
Lepiej pomyślcie co Wisła zrobiła, do tego dziecka co napisał że 4-0 to blamaż... jesteś żałosny..
Do Poloni, chociaż jesteście mi obojętni to trzymam za was kciuki, jak również za Legię i Lech, bo z Wisłą to jest co roku to samo.
pozdro z Zabrza

styq - 23 lipca 2009, 22:54:29 - *.chello.pl
Lepiej było przegrać z honorem 2 x po 1:0 z San Marino niż teraz znieść kompromitację 0:9 z NAC...

tomcio - 23 lipca 2009, 22:57:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to ze odpadla wisla ,rosenborg czy anorthosis to zadne sensacje przy tym wyniku !!!!
FC Vaduz 2-0 Falkirk FC
BEZ KOMENTARZA --druzyna z lichtenstainu awansowala

kell1987 - 23 lipca 2009, 23:08:51 - *.chello.pl
a według mnie to wcale nie taka sensacja jeśli chociażby przypomnieć sobie wyniki reprezentacji tego małego kraju chociaż by 2:2 z Portugalią a w drużynie z Vaduz gra dużo reprezentantów jak choćby Jehle,F.Burgmeier i Ritzberger

anty polon - 23 lipca 2009, 23:17:02 - *.cable.quicknet.nl
jaka szkoda

zmc - 23 lipca 2009, 23:17:46 - *.adsl.inetia.pl
Jestem kibicem ale podzielam zdanie piotrka to jest dno i brak tu słów na tą sytuacje do czego to doszło żeby podniecac sie ze zwyciestwa z zespolem z San Marino czy wy jestescie debilami ?? Ta cala liga to smiech na sali a w pucharach dno jak zawsze.Czy wy macie zawsze mentalnosc minimalistow? Polacy co im sie da to zawsze zadowoleni wam to zaje*** ojca to byscie sie barany cieszyli ze matka zyje i bedzie was utrzymywac.

KKS1922 - 23 lipca 2009, 23:23:55 - *.netis.net.pl
buhahahahahahha Widzew to klub z jajami hahahahaahha zawisza zastanow sie zydzie ;]

znafca - 23 lipca 2009, 23:26:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytanie - czy kluby dostają jakieś punkty bonusowe za awans do grupy w LIDZE EUROPEJSKIEJ? wiem że są takowe w Lidze Mistrzów, ale o tej drugiej lidze nie moge się doszukać informacji...

Kibic - 23 lipca 2009, 23:47:02 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.102)
Do zmc- człowieku ogarnij się twój komentarz jest nie na miejscu.A tak kiedy to Polska piłka była potentatem poza pojedynczymi sukcesami 1 sezonu nie było nic od dawna wiadomo że nasza kopana to dno.Pora podziękować panom pseudo działaczom w PZPN i wielu klubach ligowych.Trzeba się cieszyć z każdego osiągnięcia Polskiej drużyny klubowej,bo jeśli będziemy tylko po nich jechać to za 3 lata nas San Marino Mołdawia itp prześcignie.ja mam takie zdanie że wolał bym mieć w klubie starego Tristana Kluiverta itp niż nie jednego młodego kopacza z naszej ligi.Popatrzmy w jakim miejscu jest teraz Futbol Turecki.Turków dopiero od 3 4 sezonów stać na dobrych piłkarzy w normalnym wieku kiedyś opierali drużyny na starszych graczach z zagranicy.

sd - 23 lipca 2009, 23:57:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sanmaryńskim => ?? sanmarytanskim jak juz !

mwkks - 24 lipca 2009, 0:06:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@tomcio
Vaduz nie pierwszy raz przechodzi rundę i co? Przeciwnika trudnego nie miał.
A najważniejsze dla Lecha że Rosenborg odpadł

martins_zl - 24 lipca 2009, 0:24:09 - *.centertel.pl
Jaki by to zespół nie grał, to i tak należy się cieszyć! Gratulacje dla polskich drużyn za awans i oby tak było w następnej rundzie eliminacji. ZL

OLO(KSP) - 24 lipca 2009, 0:39:25 - *.mlociny.waw.pl
Moje typy;
Polonia - NAC 3:1
Brøndby IF - Legia 1:1
Fredrikstad FK - Lech 0:1
Będzie dobrze tylko trzeba w to uwierzyć!
Pzdr dla normalnych

Zuku - 24 lipca 2009, 2:24:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KIBICE LEGII ZAWSZE BĘDĄ POLAKAMI
moje typy
Legia - awans (2:1)
Lech - awans (1:0)
Dyskopolo - odpadnie (0:4)
a tak nawiasem , nie ma sie co jarac wygrana z san marino , KIBICE POLONI NIGDY NIE BEDZIECIE ULTRASAMI

Chorzowian - 24 lipca 2009, 6:40:45 - *.adsl.alicedsl.de
Polsatowi dziekujemy za wspaniala transmisje

niklasdica - 24 lipca 2009, 7:18:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam pytanie , czy w związku z tym ze Rosenborg i Alborg odpadły to Lech będzie rozstawiony w IV rundzie?

brutal - 24 lipca 2009, 7:57:17 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Kibice Legii nigdy nie będziecie Islandczykami!!
No chyba że tam który pojedzie i dostanie obywatelstwo...
..hmmm...
Kibice Legii wielu z was nigdy nie będzie Islandczykami!!

lukaszNR - 24 lipca 2009, 8:31:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
No widzicie wieloletni uczestnik LM Rosenbor - skompromitował jeszcze abrdziej niż Wisła. Alborg - sensacyjna druzyna z ubiegłego sezonu z LM - również odpada. A Rosenborg i Alborg zapewne mieli większy wspólczynnik. Tak juz sprawdziłem Alborg miał 24 pkt, Rosenborg 28. Lech przed rozgrywkami mial ponad 12 pkt.

brutal - 24 lipca 2009, 8:35:53 - *.wroclaw.dialog.net.pl
jeszcze większa chyba sensacja to wyeliminowanie Anorthrosisu przez drużyne z czarnogórskiej wioski (1500 mieszkańców) Petrovac.

lukaszNR - 24 lipca 2009, 8:40:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brutal - i bardzo dobrze widzicie jak Anorthosis szalał w LM a teraz fatalnie odpadł , ale dla nas to dobrze przynajmniej dystans do Cypru tracimy i moze ich już na przyszły rok wyprzedzimy w rankingu Apoel zagra z Partizanem.

Tito81 - 24 lipca 2009, 8:42:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3.500 kibiców?! Mój Boże, takie piękne zwycięstwo i TYLKO 3.500 kibiców. Powodzenia w następnych rundach.

tomas - 24 lipca 2009, 8:50:07 - *.eltronik.net.pl
Bravo braovo bravissimo! wygrac z san marino? Bezcenne!

fan - 24 lipca 2009, 8:53:49 - *.kielce.vectranet.pl
lepiej niż wisła

alfons - 24 lipca 2009, 9:12:55 - *.kielce.vectranet.pl
Brawo olonia chociaż przeciwnik nie najlepszych lotów.Zapraszamy na Arene Kielce!

brodo - 24 lipca 2009, 9:33:41 - *.credit-suisse.com
Nie no sukces jest niesamowity. Polski zespół wyeliminował potentatów z San Marino, naszpikowanych gwiazdami. nic tylko pić przez tydzień z radości

seba - 24 lipca 2009, 9:38:37 - *.chello.pl
Mąka niby tak słabo grał a przy dwoch bramkach mial duzy udzial

wislakohol - 24 lipca 2009, 9:44:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
ale z Bredą 0:4 w plecy

lukaszNR - 24 lipca 2009, 9:46:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Budżet Wisły 30 mln zł , Lewadii 3 mln zł

lukaszNR - 24 lipca 2009, 9:55:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Myślałem że w dogrywce Helsingborg odpadnie takiego fuksa ci szwedzi mają i ciagle nas wyprzedzają w rankingu. W 3 rundzie grają ze Sarajevo. W 3 rundzie rywale "będą grać dla nas" : FC Vaslui - AS Omónia, FK Slavija (Istočno Sarajevo) - MFK Košice, IFK Göteborg - Hapoel Tel-Awiw , APO Péyias Kinýras - SK Rapid, Tromsø IL - NK Slaven (Koprivnica), Vojvodina (Nowy Sad) - FK Austria , MŠK Žilina - HNK Hajduk (Split) , SC Braga- IF Elfsborg , FK Sevojno - Lille OSC, Bnei Yehuda Tel-Awiw - FC Paços de Ferreira, Galatasaray SK - Maccabi Netanya , Dinamo Tbilisi - FK Crvena zvezda --- mam nadzieje ze kazdy wie co te mecze mają za znaczenie.

id0001 - 24 lipca 2009, 10:22:57 - *.direct-adsl.nl
ja sie bardzo ciesze ...od ponad roku mieszkam w holandii i marzylem o takim meczu a na mecze naszej druzyny moglem ogladac na zywo tylko na urlopach..6 sierpnia bede z pewnoscia

lukaszNR - 24 lipca 2009, 10:35:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Rozstawienia w 4 rundzie LE. 26 drużyn rozpoczynających grę od IV rundy eliminacyjnej + 35 zwycięzców III rundy eliminacyjnej + 15 drużyn wyeliminowanych w III rundzie eliminacji Ligi Mistrzów. Wiadomo że Alborg, Rosenborg, Anorthosis odpadli. Zaczynamy od LM. Podaje w nawiasie ewent. przegranego: Salzburg - Dinamo Z. (dinamo ma 16 pkt) , sparta - panathinaikos (sparta 26pkt) , sporting-twente (twente 17 pkt). I te m.in. 3 kluby dojdą do druzyn rozstawionych w LE. W LE odpadły rozstawione: Rosenborg, Alborg i Anorthosis. Wsród druzyn rozstawionych w 3 rundzie są małe szanse aby faworyt odpadł. Także Lech moze miec problem aby być rozstawiony.

zmc - 24 lipca 2009, 11:05:22 - *.adsl.inetia.pl
Wiesz na mnie ogarnij się nie robi wrażenia bo swoje lata mam i mam swoje poglądy.Nie była ale jeszcze 2 lata temu myslelismy zeby tylko na Barcelone czy inny super zespol trafic i marzylismy o jakis zespolach z Gruzij Estonii lub innego slabelusza teraz gdy jest taka okazja to kazdy sie podnieca ze to Groclin przeszedl piekarzy daj sobie spokoj ja nie jestem jesli chodzi o sport minimalista i dlatego chce zeby mierzyli w cos dalej niz faza grupowa nawet.Wasza postawa dajecie znak pzpnowi ze jest dobrze bo jaki by "sukces" w pucharach nie byl to i tak bedzie gadanie "brawo polonia" "super legia" z amatorami.

nomikos - 24 lipca 2009, 11:18:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, czy inaczej żarty się skończyły. Legia i Polonia przeszły rywali - fajnie, ale teraz dopiero zaczyna się w obu pucharach granie na poważnie (niestety już bez Wisły). Broendby to niezły zespół, co pokazuje wynik rewanżu z Estończykami, zespołów z ligi holenderskiej nie trzeba przedstawiać ani reklamować, a i Norwegowie mogą okazać się rywalem niewygodnym. Szkoda tylko, że znów telewizja niczego nie pokaże. Jestem zwolennikiem postępu, choćby i niedużego - postępem w stosunku do roku ubiegłego będą dwa zespoły w fazie grupowej - Wisła, na którą liczyłem odpadła, Legię (po meczach z Gruzinami to wiem) na to stać, do Polonii każdy podchodzi jak do skazańca, ale kto wie... Natomiast o formie Lecha niewiele jeszcze wiadomo. Nic, kibicujmy...

lukaszNR - 24 lipca 2009, 11:21:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Z LM odpadną wg mnie: Slovan , Maribor, Apoel, Sheriff, Aktobe , Baku, Ventspils, Lewadia, Stabaek, timisoara, Sparta, Sivasspor, Twente, Dinamo Moskwa. Z tych druzyn tylko Twente i Sparta ma większy ranking niż Lech. W LE : większy ranking i napewno awansuje do 4 rundy: Charków (24pkt), Roma (78 p.), Hapoel (18 p.), PSV (75), Austria (31), CSKA Sofia (14), Steaua ( ??? ), Braga (39), Lille (47) , Fenerbahce (57), Brugge (34), Galatasaray (33), Fulham (15). Czyli widać że Lech po cichu może liczyć na rozstawienie, tzn z mojego opisu tak wynika Tylko nie wiem kto zagra w 4 rundzie jakie tam kluby startują.

wariat_nl - 24 lipca 2009, 11:24:57 - *.upc-k.chello.nl
Gratulacje dla Polonii. Ten mecz, piłkarze z konwiktorskiej zwyczajnie wygrać musieli. Następna runda to rywal kilka klas lepszy niżeli Juwenes z San Marino. NAC Breda jest jednak do przejścia. Piłkarze holenderskiego klubu są średniakami eredivisie. W ostatnim sezonie ósme miejsce uznane było za dobry wynik. Silną stroną NAC jest gra w ataku. W lidze otwartą piłkę grali nawet z potentatami ligi. Chyba zawsze ich taktyka polega na tym aby atakować aż coś uda się strzelić.Zdecydowanie najsłabsza strony to obrona i bramkarz. Myślę iż Polonia będzie miała wiele okazji do kontr, bo NAC "zapędzi" się nie raz pod naszą bramkę. Zespół z Bredy gra w kratkę. Potrafią wygrać 6:0 a w następnej kolejce z rywalem teoretycznie słabszym przegrywają 3:0. Z tego co się słyszy, awans będą chcieli zapewnić sobie na własnym stadionie. W Warszawie zagrają swoje ale bez wielkiego frontalnego ataku. Na stadionie NAC możemy spodziewać się, kompletu publiczności (około 16 tysięcy kibiców) głośnego dopingu i niezależnie od wyniku w Warszawie ofensywnie usposobionych rywali. Życzę powodzenia i awansu. PS. przepraszam że się tak rozpisałem, mam nadzieję że kogoś to zaciekawiło hehe

Did - 24 lipca 2009, 11:49:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.52)
Wejdzcie sobie na ten link są tam rankingi itp.http://pl.wikipedia.org/wiki/Liga_Europy_UEFA_
(2009/2010)

lukaszN.R - 24 lipca 2009, 12:03:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Did - no brawo teraz to mozemy sobie w domuz robić symulacje awansu Dzieki tej stronce co dałes wszystko wiemy. Karabach i Sarajewo przejęły współczynnik Rosenborga i Alborga gdyby polonia i legia awansowały mogły by trafić na te druzyny

lukasNR - 24 lipca 2009, 12:13:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
W 4 rundzie będa grać kluby które są na bank mają wikeszy współczynnik : Lazio, Valencia, Werder, Everton, Zenit, Benfica, Ajax, AEK, itd, no to Lech w tym momencie nie wiem jakie ma szanse na rozstawienie. Bo bedzie 38 rozstawionych i 38 nierozstawionych.

bartekd - 24 lipca 2009, 12:19:12 - *.162.142.219
Niestety jak narazie lech ma nie za duże szanse. wiadomo ze w LM 3 zespoly z wyzszym wspolczynnikiem odpanda... a tylko rosenborg i aalborg odpadly. Anorthosis mil 12,016 czy cos w tym stylu a lech 12,5 z hakiem.... odpadniecei tego zespolu w rozstawieniu nam nic nie dalo

lukaszNR - 24 lipca 2009, 12:21:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Grzesiek - mylisz się . Zbierajmy przez 4 lata po 5 pkt = 20 pkt i w 5 roku mozemy już walczyc o 2 kluby w LM , bo miedzy 21-23 pkt daje prawo walki o 2 druzyny do LM. Grecja mam 22 pkt i 2 kluby w LM, a Bułgaria ma 20 pkt i już ściga grecje , także jest o co walczyć, ale bez wpadek jakie Wisła miała. Bo głupio tracimy przez to pkt.

lukaszNR - 24 lipca 2009, 12:24:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
To jak Lech nie Bedzie rozstawiony niech trafi na rozstawione Sarajevo lub Karabach

Did - 24 lipca 2009, 12:33:50 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.52)
Nie ma za co - to jest łatwe do obliczenia czy Lech będzie rozstawiony. Z 3 rundy awansuje 15 drużyn z mniejszym współczynnikiem ; do tego dojdzie przynajmniej 12 drużyn z LM ; Rosenborg , AaB Aalborg , Sion , Teplice , Genk ... i LECH NA 100 PROCENT ROZSTAWIONY

Feranzo - 24 lipca 2009, 12:43:50 - *.adsl.inetia.pl
Everton,Aston Villa, Villarreal, Valencia, Lazio, GENOA, EA GUINAMP, Toulouse, Brema, Berlin,Zenit, AMKAR PERM, Dinamo, CFR Kluż, Benfica, NACIONAL, Ajax, Heerenveen, HEARTS OF MIDLOTHIAN, TRABZONSPOR
WORSKLA POŁTAWA, GENK, aek Ateny, FK CIEPLICE, FC SION, Liteks Łowecz <<---- To drużyny rozpoczynające zmagania od 4 rundy. Wielkimi literami zapisałem te, które mają mniejszy współczynnik od Lecha. Jak widać z tych 26 klubów 10 ma mniejszy współczynnik od Poznaniaków.
Odpadający z el. LM: (tak jak lukasz NR mowi):
Slovan , Maribor, Apoel, Sheriff, Aktobe , Baku, Ventspils, Lewadia, Stabaek, timisoara, Sparta, Sivasspor, Twente, Dinamo Moskwa <<-- Sparta i Twente mają większy współczynnik
Sumując: Razem 41 klubów, 23 z nich mają mniejszy wsp. od Lecha
Dalej: 35 z 3 rundy z wyz. wspolczynnikiem:
Charków , Roma , Hapoel , PSV , Austria , CSKA Sofia , Steaua , Braga , Lille , Fenerbahce, Brugge, Galatasaray, Fulham <<--- 13 druzyn z 35 ma wiekszy wspolczynnik czyli 22 ma mniejszy
SUMUJĄC: 76 klubów, 45 ma mniejszy wsp.
Wygląda na to że LEch znajdzie się na 31 miejscu, a rozstawionych będzie 38 drużyn A więc Lech rozstawiony, pozdrawiam

adam - 24 lipca 2009, 12:55:58 - *.tpnet.pl (*.7.30.203)
no i raczej watpliwe zeby wszystkie wyzej rozstawione awansowaly z 3 rundy, wiec lech na 100% rozstawiony.. ale musi awansowac..

lukaszNR - 24 lipca 2009, 13:00:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to czyli już wszystko wiadomo dlatego lepiej mieć tak z 15 pkt rank - to takie bezpieczne miejsce, bo tak 10-13 pkt to różnie bywa. Szkoda ze Legia i Polonia ma cieniutko. Wisła ma ok 10 pkt to by nie była rozstawiona. Druzyna nie rozstawiona jeśli pokona faworyta to przejmuje rank.

qwerty567 - 24 lipca 2009, 13:04:56 - *.ssp.dialog.net.pl
wprawdzie Polonia zawaliła tylko 1 mecz z 4, ale przynajmniej nie przyniosła takiego wstydu jak Wisła

lukaszNR. - 24 lipca 2009, 13:22:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak patrze to na przyszły rok: Norwegia traci z rankingu 5,4 pkt ; Cypr 3 pkt; Słowacja 4,3pkt ; Serbia 4,3 pkt ; Szwecja 2,6 pkt. POLSCE zabiorą 1,125 pkt. Czyli jeśli te kraje nic za dużo nie ugrają a my coś ugramy to jest szansa że ich za rok wyprzedzimy w nowym rankingu. Dla przykładu z Norwegii odpaść moze Fredrikstad, Valerenga (z PAOK), ze Szwecji opadnie napewno Elfsborg (z Braga) oraz dla nas wazny mecz Geteborg - H. Tel Awiw. Cypr: APOEL odpadnie z LM (do LE z Partizan), Omonia zapewne odpadnie (z Vaslui), APO Péyias Kinýra odpadnie (z Rapid), Anorthosis już odpadł Cięzko będzie wyeliminować z Serbii Partizan i C.Z. Belgrad. Napewno odpadnie Sevojno (z Lille), oraz odpadnie vojvodina (z Austria W.) - takich meczów by sie troszke jeszcze znalazło m.in. kraje co są pod nami minimalnie w rankigu, np. chorwacja, białoruś, austria.

Meteor - 24 lipca 2009, 13:29:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Choć jestem z Krakowa, to obu warszawskim klubom życzę awansu dalej, skoro "mistrz" tak się skompromitował w Was i Lechu nadzieja na lepsze jutro polskich drużyn w pucharach
Pozdro dla normalnych kibiców

Feranzo - 24 lipca 2009, 13:33:29 - *.adsl.inetia.pl
Dodam jeszcze, że Norwegom odpadł Rosenborg

LYSY - 24 lipca 2009, 13:37:23 - *.238.35.37
Mierzejewski jaka brama :D stadiony świata

Oderka - 24 lipca 2009, 14:31:25 - *.chello.pl
Powodzenia z NAC! Mam nadzieję, że zlejecie Holendrów i zagracie następny mecz z jakimś najlepszym klubem!

Bolo - 24 lipca 2009, 15:53:49 - *.interpc.pl
gratulacje dla Polonii z Bytomia
nie wazne z kim , wazne ze awansowali
z NAC nie są bez szans
Polonia 0-0 NAC
NAC 1-1 Polonia

was - 24 lipca 2009, 15:55:48 - *.chello.pl
Galli z nr 14 ma 47 lat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lukaszNR - 24 lipca 2009, 16:26:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Grzesiek - popatrz na Belgie - utrzymują stały poziom gry przez kolejne lata i zobacz jak nie wiele im brakuje do Grecji do 2 klubów w LM. Bułgaria w ranking z kazdym rokiem spada. I zabiora im za rok 8 pkt i będą pewnie nas minimalnie wyprzedzać. Reszta krajów ma wahania w rankingu. Ale jak ktoś dobrze powiedział , żebysmy grali swoje zbierali pkt a nie ogladali na innych.

Rozstawien - 24 lipca 2009, 18:33:32 - *.gefco.net (*.62.35.82)
Witam,
widzę że ostro tu dyskutujecie na temat rozstawienia Lecha w 4 rundzie i przejmowania współczynników.
W eiększości się zgadzam z tym, co piszecie, ale dwa drobne wyjaśnienia:
lukaszNR: to że Karabach przejął współczynnik Rosenborga wynika tylko dlatego, że 3. runda była losowana przed końcem drugiej i Karabach wystąpi teraz w niej jako drużyna rozstawiona. Jeśli ją przejdzie, to wróci do swojego współczynnika 0,zhakiem i w 4 rundzie _nie_będzie_100%_rozstawiony. Dlatego, że losowanie 4. rundy będzie po zakończeniu 3. i będą już znane wszystkie drużyny.
Druga rzecz, to szanse Lecha. Zakładając, że 3. rundę eLE i eLM przechodzą drużyny z wyższymi współczynnikami, to Lech będzie 36 w kolejności. Czyli rozstawiony. Aby nie był, musiałyby z eLM spaść 3 drużyny wyżej rozstawione od Lecha, ale grające z tymi, które są niżej (są też pary gdzie grają obie lepsze). Z drugiej strony w eLE również ktoś lepszy może odpaść i Lech podskoczy w tabeli.
Reasumując mamy 11 interesujących nas par w 3r. eLM i 17 w eLE. Aby Lecha wyrzyciło poza burtę, to musiałoby w tych 11 meczach z LM o co najmniej 3 "niespodzianki" więcej niż w LE. (Te interesujące nas mecze, to takie gdzie jedna z drużyn jest wyżej niż Lech, a jedna niżej. Jeśli obie są "pod" albo "nad" Lechem, to nie bierzemy ich pod uwagę - nic to nie zmiania w zależności kto z nich awansuje)
pozdrawiam/Adam

tad - 24 lipca 2009, 18:43:08 - *.fibrewired.on.ca
Do czego to juz doszlo, ze kibice pisza 'bravo' za zwyciestwo z amatorami z San Marion...

robal - 24 lipca 2009, 20:55:45 - *.192.70.201
cos mi sie wydaje ze polska powinna miec o 1 pkt (0,250 pkt) wiecej w rankingu. Policzcie bo moze sie myle

robal - 24 lipca 2009, 20:57:59 - *.192.70.201
* Polska

tomcio - 24 lipca 2009, 22:31:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polonia nie zawalila porazka z budocnosta to nie wstyd w czarnogorze to druzyna uznawana za duzo silnijsza od OFK a ofk wyliminowalo anorthosis a polonia raczej pewnie awasowala do 2 rundy momo porazki awans byl niezagrozony

Maradona - 25 lipca 2009, 0:10:11 - *.204.238.100
Niepotrzebna była ta porażka z Buducnost, ale i tak wszystko przebiła Wisła. Ale tak to jest jak degraduje sie silne sportowo Widzew i ŁKS teraz czy Zagłębie rok temu(o Koronie nie pisze bo tam kupowano awans i w korupcji brali udział działacze, trenerzy i zawodnicy), a wprowadza do Ekstraklasy drużyny z 3 i 4 miejsca w I lidze(Piast i Arka w zeszłym roku i teraz Korona, która dostaje bęcki wiosną min. po 0:3 z Wartą i Stalówką i 0:4 z Zagłębiem). Taka Wisła, Legia czy Lech nie są przyzwyczajone do cieżkiej walki przez 90 minut o zwycięstwo, bo grają z ogórkami typu Odra, Piast, Bytom, Arka(1 zwycięstwo w rundzie!), Cracovia...zamiast na ciężkich terenach w Łodzi czy Lubinie...brawo PZPN - grabarze polskiej piłki

tomcio - 25 lipca 2009, 1:24:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mimo początkowego optymizmu ,uważam ,że ten rok moze byc ciezki dla polskich druzyn w pucharach - dlaczego tak sadze....brak wystepow przed wlasna publicznoscia ...jesli wisla by grala na reymonta mecz wygladal by zupelnie inaczej przycisneli by levadie jak beitar rok wczesniej i wydaje mi sie ze cos by z tego bylo a tak wygladalo jakby dwa mecze rozgrywali na wyjezdzie -bez ducha w sosnowcu ....to samo sie tyczy lecha po zburzeniu trybun wzdluz boiska KKS gwaltownie obnizyl loty -fatalna runda wiosenna,duzo remisow u siebie. LEGIA tez grala z rustavi tak jakby bez ducha ...szkielety trybun nie mobilizuja tak jak trybuny pelne kibicow

tomcio - 25 lipca 2009, 2:14:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zycze powodzenia polonii w meczu z Never give up, always go on ,Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda (kto wymyslil taka nazwe zespolu -chyba najdluzsza na swiecie;)) w skrocie NOAD ADVENDO Combinatie Breda a w jeszcze wiekszym skrocie NAC Breda zespól jak najbardzij do pokonania przez Polonie

elmet - 25 lipca 2009, 12:15:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam pytanie a cow tlumaczeniu na polski znaczy nazwa noad advendo combinatie breda?

gordi - 25 lipca 2009, 12:21:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja mysle ze polonia i tak odpadnie z breda to za wielka sila no oby tylko nie za duzo przegrali tak jak ci armency z breda az 0-6.Co do Legii awansu bedzie ciezko ale przy max zaangazowaniu jest mozliwe.Teraz Lech no tez max zaangazowanie duze poswiecenie i skutecznosc bo bez tego moze byc niespodziewany out w koncu wicemistrz Norwegii a wiec bedzie rowniez mecz na styku i zadecyduje dyspozycja dnia,oczywiscie lekkim faworytem jerst Lech a co do Legii to mysle ze Legia wcale faworytem w starciu z Brondby nie jest dunczycy to wyrobiona marka w europie a Legia z roku na rok odpada w 3rundzie lub nawet wczesniej.

d - 25 lipca 2009, 14:41:45 - *.pl
http://www.uefa.com/competitions/uefacup/clubs/ind
ex.html
tam pisze z e polonia odpadla w drugiej rundzie razem np. z NAC Breda

robercik - 25 lipca 2009, 14:59:15 - *.net.pulawy.pl
zostanie tylko lech chociaz nie jestem kibicem... szkoda nadzieja byla jak zwykle wisla + lepsze losowanie legii ale brondby nie przejdzie...ale nie ma sie ci przejmowac za rok tez sa puchary ;D ;D

norman - 25 lipca 2009, 16:59:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
legia tez ma szanse awansu dalej brondby jest do przejscia ale wiadomo bedzie ciezka przeprawa najlepiej by bylo nie przegrac w Danii ale legia ma slaby sklad i raczej przegra a u siebie bedzie ciezko odrobic straty bo czinjama ma kontuzje.Zgadzam sie z poprzednikami ktorzy pisza ze polonia juz odpadla z breda ,holenderska pilka bije na leb na szyje polska i nawet sredniak holenderski ogra czolowke polski.Lech uwazam ma duze szanse najwieksze z wszystkich polskich klubow oby tylko nie zlekcewazyli tych norwegow bo sa wymagajacym rywalem.

akan - 25 lipca 2009, 18:21:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak tak teraz obserwuje mecz lecha z wisla wsuperpp to mam wrazenie ze slabiutka ta liga jest i ze lech niczym sie nie rozni od wisly ktora sie zhanbila z lewadia,bez sponsorow wiekszych nie podniesie sie poziom to pewne.

akan - 25 lipca 2009, 18:53:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i ten chwalony przez wielu z was lech meczy sie niemilosiernie z wisla ktora odpadla z estonczykami,boze jaka ta liga polska jest slaba to szok oj beda wtopy kolejnych polskich druzyn w pucharach nie mam złudzen z tak prowincjonalna i nie do inwestowana liga to nie zajedzie sie nigdzie a tylko wstyd bedzie w europie!

Kazek - 26 lipca 2009, 10:24:48 - *.home.otenet.gr
Przynajmniej warszawskie kluby nie dały ciała ;)

Pippo24 - 26 lipca 2009, 15:33:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie ma co się podniecać ta wygraną zobaczymy co pokażą z NAC Breda... Wydaje mi się że jak zawsze dadzą dupy... Obym się mylił

koko - 26 lipca 2009, 18:01:20 - *.adsl.inetia.pl
jak się wygra dwumecz to się dostaje punkty czy jak jeden mecz ? proszę odpowiedzcie czekam do 32 lipca na odpowiedz

kielczanin - 26 lipca 2009, 20:20:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i oto chodzi
Polonia tez przyjacielem Korony jest
brawo Polonia zycze powodzenia

ja - 27 lipca 2009, 8:25:46 - *.160.172.70
Poloniści mieli obowiązek wygrać od 6-0 wzwyż.

:0 - 27 lipca 2009, 17:27:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do koko -
-raczej pieniądze

Matti - 29 lipca 2009, 13:37:31 - *.superkabel.de
Brawo

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas