[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


30 lipca 2009, 20:49:26 - koofel
Pociecha z Lecha

Lech Poznań rozgromił 6-1 (3-0) Fredrikstad FK w pierwszym spotkaniu III rundy eliminacyjnej Ligi Europy. W pierwszej połowie Kolejorz gole zdobywał po rzutach rożnych, druga odsłona przyniosła trzy kolejne bramki.

Strzelanie rozpoczął w 10. minucie gry Jakub Wilk. Piłka po rzucie rożnym została wybita poza pole karne pod nogi poznańskiego pomocnika, a ten, nie namyślając się zbyt długo, mocnym strzałem pokonał Lasse Stawa. Między 22. a 25. minutą instynktem strzeleckim wykazał się Manuel Arboleda. W pierwszej sytuacji futbolówka po kornerze Semira Štilicia spadła wprost na nogę Kolumbijczyka, natomiast chwilę później defensor wykazał się już celnym strzałem głową.

Norweski zespół swojego jedynego gola zdobył w 48. minucie spotkania, kiedy po dobrym prostopadłym podaniu w pole karne Celso Borges Mora strzelił celnie obok bezradnego Grzegorza Kasprzika. Kilka kolejnych minut spotkania przyniosło trzy trafienia dla Lecha. Robert Lewandowski swojego gola zdobył mocnym strzałem z kilkunastu metrów po podaniu Štilicia. Chwilę potem z najbliższej odległości Stawa głową pokonał Sławomir Peszko, a dzieło zniszczenia zakończył Tomasz Bandrowski precyzyjnym uderzeniem z ponad 20 metrów.

30 lipca 2009, 19:00 - Fredrikstad
Fredrikstad FK 1-6 Lech Poznań
Celso Borges Mora 48 - Jakub Wilk 10, Manuel Santos Arboleda Sánchez 22, 25, Robert Lewandowski 51, Sławomir Peszko 54, Tomasz Bandrowski 56

Fredrikstad: 12. Lasse Staw - 18. Amin Soleiman Askar, 24. Jan Tore Ophaug, 9. Raio Piiroja, 15. Joachim Thomassen - 14. Raymond Kvisvik (46, 19. Andreas Tegström), 7. Kasey Desmond Wehrman (62, 16. Martin Vigdal Elvestad), 21. Ardian Gashi, 77. Abgar Aram Diego Barsom (46, 4. Vidar Martinsen) - 11. Éverton, 22. Celso Borges Mora.

Lech: 1. Grzegorz Kasprzik - 21. Dimitrije Injac, 19. Bartosz Bosacki, 5. Manuel Santos Arboleda Sánchez, 3. Ivan Đurđević - 17. Sławomir Peszko (61, 24. Krzysztof Chrapek), 6. Tomasz Bandrowski, 14. Semir Štilić, 7. Jakub Wilk (79, 15. Haris Handžić) - 8. Robert Lewandowski (71, 26. Tomasz Mikołajczak), 11. Hernán Rengifo Trigoso.

żółta kartka: Peszko.

sędziował: Mark Clattenburg (Anglia).
widzów: 6198.

Rewanżowe spotkanie odbędzie się 6 sierpnia o 18:30 we Wronkach.

Liga Europy 2009/10

Jan - 30 lipca 2009, 20:49:50 - *.adsl.inetia.pl
Wooooow!!!!

Giuly - 30 lipca 2009, 20:49:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Kolejorz !!

kibic - 30 lipca 2009, 20:49:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
świetnie Lech zajdzie daleko!!!!

kimi - 30 lipca 2009, 20:49:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz jeszcze trwa!!!

lewitujący - 30 lipca 2009, 20:49:58 - *.icpnet.pl
Pięknie, nie spodziewałem się takiego wyniku :D . Hej Lech!

bigi - 30 lipca 2009, 20:49:58 - *.mysmart.ie
brawo kolejorz

Michał - 30 lipca 2009, 20:50:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
żal że tego nie pokazali KOLEJORZ!!!

sop - 30 lipca 2009, 20:50:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
masakra przed chwila sie mecz skkonczly :D

d - 30 lipca 2009, 20:50:03 - *.chello.pl
pkt do rankingu

KKS - 30 lipca 2009, 20:50:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Coś pięknego

ZZ - 30 lipca 2009, 20:50:06 - *.net.pbthawe.eu
No to, aby tylko w rewanżu nie przegrać
Gratulacje!

ss-20 - 30 lipca 2009, 20:50:07 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagłębie Lubin gratuluje Lechowi Poznań awansu do następnej rundy !

ok - 30 lipca 2009, 20:50:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I Fajno

wislak124 - 30 lipca 2009, 20:50:09 - *.ssp.dialog.net.pl
Gratulacje od Wisełki Kraków

niebieski - 30 lipca 2009, 20:50:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
gratulacje
Niebieskie Mysłowice

krycho - 30 lipca 2009, 20:50:12 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Lech

Lech - 30 lipca 2009, 20:50:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jedziemy dalej!!

czarny5688 - 30 lipca 2009, 20:50:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Graty szkoda, że nie było tego w TV byłoby co oglądać.

acca - 30 lipca 2009, 20:50:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale pogrom. Graty z Wrocka !!!

1916 - 30 lipca 2009, 20:50:20 - *.chello.pl
Brawo Leszki!

Snoopi - 30 lipca 2009, 20:50:22 - *.98.53.222
Nice Bravo Lech Kolejorz

Grabka - 30 lipca 2009, 20:50:24 - *.chello.pl
Wolno. Brawo Lech, klub który zasługuje reprezentować Polskę w Europie...

bartekd - 30 lipca 2009, 20:50:29 - *.162.159.14
Bravo! ;-)

dd - 30 lipca 2009, 20:50:35 - *.xdsl.centertel.pl
wow!!!!!!!!!

kks - 30 lipca 2009, 20:50:39 - *.173.19.50.tesatnet.pl
A teraz wisełka płacze hahaha

on - 30 lipca 2009, 20:50:44 - *.mas.abpl.pl
i tak odpadna w kolejnej rundzie

ckn - 30 lipca 2009, 20:50:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no, klasa. International level

bond - 30 lipca 2009, 20:50:46 - *.metrointernet.pl
Brawo brawo lech poza bramkarzem sklad Smudy!!

Strain - 30 lipca 2009, 20:50:49 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
Brawo!

Tomek - 30 lipca 2009, 20:50:53 - *.alfanet24.pl
Brawo Kolejorz !!!

Zibi - 30 lipca 2009, 20:51:03 - *.sitel.net.pl
Wielki mecz Lecha. Gratulacje z G.Śląska..
Tak trzymać..

Adek - 30 lipca 2009, 20:51:06 - *.aster.pl
Brawo obyście przeszli i 4 rundę.

ascjb - 30 lipca 2009, 20:51:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz trwa!

Colcho - 30 lipca 2009, 20:51:46 - *.onecik.pl (*.0.4.112)
Gratki z Ostrowca, piękny wynik :]

Antonio - 30 lipca 2009, 20:51:48 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
Brawo Lech!!! Jesteście najlepsi!!! Życze Wam mistrzostwa w tym sezonie!!!

matys - 30 lipca 2009, 20:51:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko kks mistrz!!

ja - 30 lipca 2009, 20:53:12 - *.59.250.4
ile Lecha na wyjeździe? albo ile biletów dostali?

Max - 30 lipca 2009, 20:53:13 - *.home.otenet.gr
Brawo LECH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdro z OPOLA/Grecji

siwy94 - 30 lipca 2009, 20:53:18 - *.chello.pl
brawo ! stilic 5 asyst

gfhfg - 30 lipca 2009, 20:53:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo!!!

Mingus - 30 lipca 2009, 20:53:29 - *.bredband.comhem.se
brawo kolejorz!!!!!!faza grupowa murowana i wyjscie z niej tez ;) pozdrowienia z gorzowa

ufok - 30 lipca 2009, 20:54:00 - *.as.kn.pl
szkoda że Groclin ubrany w barwy Polonii Warszawa już się żegna z pucharami z b.dużym prawdopodobieństwem. Jednak Breda była w zasięgu, na pewno słabsza trochę niż w przeszłości pokonana Hertha czy City. No ale niech najpierw stadion postawią bo trochę wstyd dla Polski, że drużyna ze stolicy około 40proc meczów w europejskich puch gra u siebie poza Warszawą. W przypadku awansu byłaby później powtórka z rozrywki.
P.S. Amica na wyjeździe już z walijskim The New Saints (nie amatorzy a profesjonalny klub!) wygrała 7:2 (a w dwumeczu 12:2).Ciekawe czy pobije swój rekord?

Tyff - 30 lipca 2009, 20:54:05 - *.net.brewet.pl
Eeee tam... A nasza Wisła to ma budować klub na wzór ągielski a może nawet na brytyjski. I to jest to a nie jakieś tam zwycięstwa w ważnych meczach pucharowych

aro - 30 lipca 2009, 20:54:55 - *.ptr.magnet.ie
szacunek z Wrocławia

juras - 30 lipca 2009, 20:54:55 - *.adsl.inetia.pl
Fajny współczynnik był na lecha w Efortuna :D

start.M - 30 lipca 2009, 20:54:56 - *.ip.netia.com.pl
Brawo Lech Gratulacje z POmorza

Lech - 30 lipca 2009, 20:55:11 - *.tktelekom.pl
Brawo Lech !!! cienieasy z warszawy legi i polonia

ninaplus - 30 lipca 2009, 20:55:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo, Brawo, Brawo!!!
No i mamy zwycięstwo!!!
Apeluję do wszystkich co będą wypisywać tutaj komentarze – wieszczcie się z wygranej Lecha, niech Legia, Wisła i Polonia was nie interesują
NIECH ZWYCIĘRZA LECH.
A naszej TV bardzo dziękujęmy za transmisję na żywo

Alfons Ruc - 30 lipca 2009, 20:55:34 - *.opera-mini.net (*.113.198.195)
Norwegowie grali w rezerwowym składzie z powodu wirusa świńskiej grypy.

boguś - 30 lipca 2009, 20:55:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lech mistrz

popcornzdw - 30 lipca 2009, 20:55:43 - *.xdsl.centertel.pl
brawo dla Lecha!!! może Europa zapomni o Wiśle!!!

Kyppcio - 30 lipca 2009, 20:55:58 - *.rzeszow.mm.pl
a gdzie była TV ?? ehh
brawo Kolejorz

lukasNR - 30 lipca 2009, 20:56:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawa brawa - dla Lecha i Legii - szkoda ze Polonia do przerwy przegrywa i gra w 10.

zl - 30 lipca 2009, 20:56:20 - *.chello.pl
Kolejorz piękny wynik, punkty do rankingu i praktycznie pewny awans. Pozdro z Lubina

kell1987 - 30 lipca 2009, 20:56:23 - *.chello.pl
brawo Lech...brawo Legia a przede wszystkim Janek Mucha który wybronił cały mecz i mam nadzieje że trenerzy i piłkarze nie mają takiego podejścia jak ten kibic Legii którego było słychać na koniec transmiji jak mówił "teraz w reważu 0:0"...a wiadomo jak się kończy jak ktoś gra na remis...no i szkoda Polonii bo ciężko coś mi w to uwierzyć ze w 10 dadzą rade dzisiaj Bredzie...tak po cichu licze na remis...szkoda akcji Sarvasa na koniec...;/

olek - 30 lipca 2009, 20:56:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Amica,pokazaliscie jak sie gra,nie to co
Wisła.

start.M - 30 lipca 2009, 20:56:40 - *.ip.netia.com.pl
Brawo Lech Gratulacje z POmorza

baki - 30 lipca 2009, 20:57:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I co na to kibice Wiisły.Hehehe Lech im pokazał,co się robi z takimi gogusiami.

Kibic - 30 lipca 2009, 20:57:48 - *.rzeszow.mm.pl
Wisła niech się uczy heheee
Gratulacje dla Lecha!!

fan - 30 lipca 2009, 20:57:55 - *.072.c67.petrotel.pl
brawo tak się powinno wygrywać z takimi zespołami
pozdro z płocka

mrowa - 30 lipca 2009, 20:57:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje z Gdyni ;D

jedrula - 30 lipca 2009, 20:58:05 - *.bielsko.dialog.net.pl
gratulacje LECH!
telewizji dziekujemy za pokazanie tego meczu

kibic - 30 lipca 2009, 20:58:06 - *.icpnet.pl
Ufok ale żal wydaje mi się że pochodzisz z małego miasteczka i jesteś bardzo zakompleksiony. Współczuje!!!

boobass - 30 lipca 2009, 20:59:21 - *.173.6.1.tesatnet.pl
do ufok - czyżby jakieś kompleksiki?

GKS B-tów - 30 lipca 2009, 20:59:53 - *.dolsat.pl
Super przynajmniej jeden zespół nasz nie zhańbi.
PS. A Bełchatów zremisował z Lechem w sparingu, wiadomo już kto będzie w niej dyktował warunki

popcornzdw - 30 lipca 2009, 21:00:08 - *.xdsl.centertel.pl
co sie dzieje z kuszotv?

Arek - 30 lipca 2009, 21:00:50 - *.pools.arcor-ip.net
Brawo Grzesiek !! Pierwsze koty za płoty !!

Poss - 30 lipca 2009, 21:01:00 - *.as43234.net
Zaczyna się jak z Grasshoppers rok temu
Brawo Kolejorz, pozdro z Gdyni!!!!!!!!!!

raf - 30 lipca 2009, 21:01:03 - *.euro-net.pl
Brawo Lech!

pundu - 30 lipca 2009, 21:01:03 - *.cable.smsnet.pl
Brawo Lech. Jestem mile zaskoczony.
Dalibyście se spokój z tą Amiką, jakaś chyba chora zazdrość przez Was przemawia. Nie jestem kibicem Lecha, ale jest oczywistym, że klub to nie licencja, na której gra, ale kibice i tradycja...i sponsorzy, do Amiki, nikt po za rzeczoną nie przyszedł z pieniędzmi.

czysta - 30 lipca 2009, 21:01:12 - *.254.149.82
I znowu TVN i Polsat zawiedli kibiców komercyjne stacje powinny mieć więcej "dzieńgów" na zakup praw do transmisji!

borowy - 30 lipca 2009, 21:01:15 - *.ip.netia.com.pl
ogromne gratki dla Lecha!!!!
inne drużyny patrzcie i uczcie się jak grać.
a tak w ogóle polecam relacje zczuba.pl - wymiatają!

FTP - 30 lipca 2009, 21:01:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
PIEKNIE !! i teraz jest tylko zal ze to Wisla po raz juz kolejny zdobyla mistrza a nie Lech ehhh no coz szkoda gadac, ale Wiselko tak sie gra z tego typu przeciwnikami widze ze Lech jest dosc skuteczny, to dobrze no i na plus to ze chyba Stilic az 4 asysty wow dziwi mnie tylko fakt iz Rengifo nic tym razem nie ustrzelil :P mysle ze to da do myslenia Polsatowi odnosnie tranmisji w nastepnym sezonie bo takie cos zapewne fajnie by sie ogladalo, ja osobiscie juz sie nie moge doczekac z kim i czy pokaze ten mecz Polsat zagra Lech w 4 rundzie ale z taka gra mysle ze faza grupowa pewna w rewanzu jesli bedzie sie im chcialo to powinna byc dwucyfrowka

kks - 30 lipca 2009, 21:02:11 - *.173.26.215.tesatnet.pl
Co? Wy wogóle historii Lecha nie znacie! Karne z Barceloną ! Wtedy to był hit! Acha, dla pieniactwa z Krakowa, Lech był bliski wyeliminowania a Skisełka dostała prezent po tęgim laniu w Barcelonie, gdzie z połówki nie wyszła w pierwszej połowie! Hahaha!

slomka - 30 lipca 2009, 21:02:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziękuje lechu. Ufok - na marsa mykaj!!!!!!!!!!!!

Albert - 30 lipca 2009, 21:03:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla Lecha od kibica Warty Poznan.

kristof - 30 lipca 2009, 21:03:23 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Wszystkich kozaków piszących o amice zapraszam na bułgarską.

lolo - 30 lipca 2009, 21:04:43 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
jaki Lech jaki Lech viva Amica, zrobili by wam fuzje z Pogonia Szczecin mielisbyscie wiecej kibicow

pięta - 30 lipca 2009, 21:04:44 - *.adsl.inetia.pl
lolzio, ufok zakompleksione dzieciaki bez mózgu. Może warto dostrzec obiektywnie co nieco?

Ksg - 30 lipca 2009, 21:06:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
bravo Amica

asd - 30 lipca 2009, 21:06:02 - *.33.78.72
kks a czy Ty myślisz że lech zdołałby wyjść z połowy barcelony? gościu to jest obecnie najlepsza drużyna świata (nawet po odejściu eto'o) a lechowi to europejskiej renomy jeszcze duzo brakuje. poza tym nie ma co podniecac sie tymi punktami. co wy wierzycie ze bedziemy miec 5 druzyn w pucharach? pffff....

ader - 30 lipca 2009, 21:06:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wynik marzenie,zastanawiam sie czy norwedzy takie dziady czy lech silny a moze po czesci to i to.

pokaz - 30 lipca 2009, 21:07:22 - *.173.26.215.tesatnet.pl
Wisełko a jaką wy mieliście historie zanim was KABLE kupiły? Haha
Lech w tej chwili to jest marka jedyna drużyna która może coś zdziałać na chwilę obecną. Według mnie pozostałe drużyny grają nieźle na krajowym podwórku jednak mają potężną blokadę w pucharach albo nie potrafią się przygotować na początek sezonu (patrz głównie Wisła).
Bravo Lech !!

qweert - 30 lipca 2009, 21:08:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie podniecajcie się tak bo to nie sukces ograć kelnerów jak przejdą 4 runde to mozna sie troszeczke podniecac

Koroniarz - 30 lipca 2009, 21:08:27 - *.cdma.centertel.pl
'Pociecha z Lecha' Świetny tytuł redakcjo. :D

Fan POGONI - 30 lipca 2009, 21:08:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo!!!Brawo!!!Brawo!!!
awansu życzy wam kibic III-ligowej Pogoni Świebodzin

karamba - 30 lipca 2009, 21:09:29 - *.254.205.21
psy... pfu... ufoki szczekaja Lokomotywa jedzie dalej

lewitujący - 30 lipca 2009, 21:09:34 - *.icpnet.pl
@qweert: Teraz to kelnerzy, a ile było głosów przed spotkaniem, że Lech nie da sobie rady.

do boobass - 30 lipca 2009, 21:09:37 - *.xdsl.centertel.pl
O co ci chodzi? Koleś wyraża uznanie dla waszego klubu, a ty go oskarżasz o kompleksy. Dlaczego?

Cyc - 30 lipca 2009, 21:09:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo dla Lecha od Widzewa ;]

OpravcaKSC - 30 lipca 2009, 21:09:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arboleda x2

lukaszNR - 30 lipca 2009, 21:09:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale ten Karabach idzie wygrał na wyjezdzie z Honka i super że Galatasaray wygrał z maccabi netanyya - izrael straci klub. Ale szkod ze Polonia dała sobie gola strzelic

Hanys - 30 lipca 2009, 21:10:35 - *.sileman.net.pl
Górny Śląsk garatuluje oby tak dalej, teraz jeszcze jedynych pozamiatac awans do grupy i namieszać w niej ćwiercfinał a może i półfinał w Waszym zasiegu ! Pododzenia

Maskulniko - 30 lipca 2009, 21:11:25 - *.173.26.215.tesatnet.pl
Qweert'y, niektórym to nawet słabszych od siebie nie da się pokonać. A daję głowę, że w tej chwili żadna drużyna z naszej ligi nie wygrałaby tak wysoko. Lech jest chyba doświadczony grą w pucharach z zeszłego roku no i dobrze przygotowani na początek sezonu. Trzeba się cieszyć i z takich rzeczy.

qweert - 30 lipca 2009, 21:11:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
@lewitujący: Ale to amika była roztawiona i ma obowiązek wygrać tak samo jak legia

Andreo - 30 lipca 2009, 21:11:58 - *.1.69.85
Wielki szacunek dla LECHA. Brawo!!! Wielkie gratulacje.

Lechita - 30 lipca 2009, 21:13:52 - *.dip0.t-ipconnect.de
Jeesstt piekny mecz w naszym wykonaniu ^^
!!! K O L E J O R Z !!!

Chorzowian - 30 lipca 2009, 21:16:08 - *.adsl.alicedsl.de
Brawo Polsat za transmisje, piekne 6 goli pokazal nam Polsat. Wszyscy kibice dziekuja wam.

... - 30 lipca 2009, 21:16:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grassh oppers miało przynajmniej rewanż u siebie. Co będą czuć Ci biedni Norwegowie przed przylotem do Polski? Ja na ich miejscu spóźniłbym się na samolot

Krzysiek - 30 lipca 2009, 21:17:09 - *.tvk.torun.pl
Niech Zwycięża Lech, Wielki Kolejorz KKS!!!!!

hen66 - 30 lipca 2009, 21:18:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
dobra robota,gratulacje

lukaszNR - 30 lipca 2009, 21:19:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
To do rankingu mozna dopisac kolejne 0,250 pkt za mecz rewanzowy

kukick19 - 30 lipca 2009, 21:19:45 - *.chello.pl
Gratulacje z Kielc jesteście jedynym polskim klubem który nie przynosi hańby dla polski grając w europejskich ligach

Zagłębiak - 30 lipca 2009, 21:20:55 - *.chello.pl
I już sie zaczyna żałosna napinka amicorzy dajcie sobie w końcu spokój w lidze zas max 3 miejsce zw wisłą i legią.

slupek - 30 lipca 2009, 21:21:56 - *.plock.mm.pl
Szacunek! Choc najłatwiejszy przeciwnik polskich zespolow to 6 bramek to nie lada wyczyn brawo!

qweert - 30 lipca 2009, 21:22:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagłębiak im i tak nie przemówisz

eboue - 30 lipca 2009, 21:22:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najlepszy klub w polsce a wisła to stara q...
brawo Lech!!

ufok - 30 lipca 2009, 21:24:51 - *.as.kn.pl
Do lewitującego,kibica i innych:
Zanim próbować dyskredytować moją osobę niemerytoreczynymi uwagami, może byście lepiej napisali,gdzie to co napisałem nie jest prawdą?
Piechniczek,Tomaszewski,A.Bugajski i wielu innych to wiedzą(tylko nie wszyscy mają odwagę pisać/mówić),że jesteście tak naprawdę Amiką(BA-WIE TO TAKŻE UEFA co pisała no swojej oficjalniej stronie.Wystarczy znać narzecze Shekspeare'a by się o tym przekonać)i że Lech Poznań ma jej współczynnik a więc jest jej sportowym kontynuuatorem.Dla leniwców bądź nie władających angielskim polecam przypomnieć sobie tabelę sezonu po którym nastąpiło połączenie(2005/06).Jest tam czarne na biało kto wywalczył awans do IT i ten kto w nim wystąpił w jego miejsce jest jego kontynuatorem sportowym.
WYNIK SPORTOWY ROZSTRZYGA SIĘ(poza wyjątkami nielicznymi,którego ten przypadek jednak nie dotyczy) NA BOISKU A NIE PRZY POMOCY PARAGRAFÓW PRZY STOLIKACH[tym bardziej,że to paragrafy i zgoda PZPN-u były.A co znaczy PZPN nie muszę chyba pisać.Przypomnę:Amika z Lechem dostały zgodę na połączenie po spłaceniu przez Lecha długów wobec PZPN(i tylko PZPN).Podpowiem,że Lech miał więcej długów,ale to już PZPN nie obchodziło...]Tym większe słowa uznania należą się KLICKIEMU,KTÓRY POWIEDZIAŁ WCHODZĄC DO KORONY i ZMIENIAJĄC JEJ NAZWĘ NA KOLPORTER KORONA KIELCE NIEDŁUGO POTEM,ŻE ŻADNE MYKI GO NiE OBCHODZĄ I SPŁACIŁ NIESWOJE DŁUGI KORONY!
Nie zamierzam nawet wdawać się w niemerytoryczne polemiki.
Szkoda czasu. Bez odbioru.

sedede - 30 lipca 2009, 21:25:47 - *.realestate.net.pl
Arboleda do Polskiej reprezentacji (chciał grać)załatwić mu Polski paszport i niech gra dla Polski

kool - 30 lipca 2009, 21:26:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a w niedziele Amika w Gliwicach w plecy!

kubaAG - 30 lipca 2009, 21:27:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I co teraz powiedza ci frajerzy z wisly?? gratulacje LECH

CU.WZL - 30 lipca 2009, 21:28:34 - *.ssp.dialog.net.pl
O ja pitole!!!! Mam nadzieje że meczu nie było w tv bo ja spałem po robocie z pół dnia.
To ile będzie w Poznaniu? Wynik 10:0? Dziękuję za uwagę. WZL.

lukaszNR - 30 lipca 2009, 21:30:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie ----- Reykjavik wygrywa z Basel 2:0 --- chyba kupon pojdzie do wywalenia

boss - 30 lipca 2009, 21:30:40 - *.ztpnet.pl
lech na 90% bedzie rozstawiony w losowaniu 4 rundy takze powinno byc dobrze. gratki za zwyciesto

hju79 - 30 lipca 2009, 21:30:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Amika!

Poss - 30 lipca 2009, 21:31:00 - *.as43234.net
ufok, ty coś chrzanisz o merytoryce? LECH wygrał mecz, a ty piszesz, że to Amica. Nienawidzę hipokrytów.

lewitujący - 30 lipca 2009, 21:31:18 - *.icpnet.pl
Lepiej być normalnym niż głupiomądrym, kryjącym swoje kompleksy pseudomądrymi wywodami. Bo każdy normalny wie, że Lech, tak jak ktoś słusznie wyżej napisał, to przede wszystkim kibice i tradycja. Podobnie ma to się w przypadku wszystkich innych klubów. To tyle.

Gahs - 30 lipca 2009, 21:31:26 - *.tktelekom.pl
Reykjavik dobrze gra, dlatego nie stawiałem na nich, ale Roma przegrywa... tylko ten mecz mi nie siada na 12 ;/

karamba - 30 lipca 2009, 21:32:07 - *.254.205.21
ufok twe słowa naprawde mnie bolą, już łkam w poduszke. Dla wszystkich prawdziwych kibiców Kolejorza Lech to i tak Lech i nie zmieni tego próby tobie podobnych nazywanie go Amicą. Za 5-10 lat i tak już to nikogo nie będzie ruszać tak jak kiedyś wołanie na nas Pyry

tomx - 30 lipca 2009, 21:32:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie przejmujcie sie tym, ze kilka ludków pisze AMICA. Takich ludków trzeba olać i tyle.
Kompleksy i jescze raz komplexy. Nie podejmujcie już debat z nimi.
Co do meczu, wynik bajka. Z relacji Lech jakoś super piłki nie zagrał, to co strzelali wpadało i tyle. Przeciwnik był jednak zatrwarzająco słaby.
Gratki dla Lecha, ale błagam nie olewajcie rewanzu, tylko wygrajcie choć 1:0!!

Gahs - 30 lipca 2009, 21:32:47 - *.tktelekom.pl
**Nie stawiałem na ten mecz Reykjavik - Basel

hesus - 30 lipca 2009, 21:34:09 - *.eimg.pl
TVP , POLSAT i TVN - Dziekujemy za Transmisje !!!!!!!

ufok - 30 lipca 2009, 21:34:49 - *.as.kn.pl
Odnośnie rekordów:
to w pucharze UEFA/Europa tak wysoko(5-cioma bramkami)wygrywała na wyjeździe tylko Legia 5:0 z Vardarem w 99/00 oraz jak już pisałem Amika 7:2.
We wszystkich pucharach(bez Intertoto ale i tam nie było o ile mnie pamięc nie myli wysokich zwycięstw)
rekordowe jest zwycięstwo Wisły z WIT Georgia 8:2
w LM(a konkretniej w eliminacjach)
Więc w Poznaniu i myślę,w całej Polsce są powody do dumy.
Niemniej norweski futbol ost bardzo słaby jest(kluby+reprezentacja,kto śledzi szczególowo ten wie, wystarczy wspomnieć Garabag co wyeleminował Rosenborg niepokonany licząc wszystkie mecze od 24 spotkań,nie tracąc z nimi z norweskim teamem ano jednej bramki.A Garabag miał u siebie BILANS 016 w PUCHARACH!WIĘC TO JEST NAJWIĘKSZA SENSACJA tych pucharów) a z polskimi klubami w 11 potyczkach wygrały norweskie tylko 1 raz.Zwycięstwo nie jest zaskoczeniem a jedynie jego wielkość.

mc72 - 30 lipca 2009, 21:36:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co tu dużo mówić-- GRATULACJE. Lech jest jedyną eksportową drużyną w Polsce.Jeszcze raz brawo !!!

Den - 30 lipca 2009, 21:36:22 - *.icpnet.pl
ufok dla Ciebie klub to licencja (którą wydaje tak lżone PZPN), dla mnie natomiast klub to przede wszystkim jego kibice, tradycja i herb.

lukaszNR - 30 lipca 2009, 21:36:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gahs - ale Basel - grał w tamtym roku w LM - rankig jaki mają niezły , piłkarze nawet w miare i postawiłem na nich. A dałem że Roma wygra.

GB - 30 lipca 2009, 21:39:20 - *.zone3.bethere.co.uk
swietny mecz jak na poczatek gratulacje i oby tak dalej

Tomy - 30 lipca 2009, 21:39:59 - *.chello.pl
Za transmisję podziekujcie tez Sportklubom i Orange Sportom! Stać ich na Poker i Bilard z 2008r a nie stac na mecze polskich drużyn, na czym zarobiliby.
Brawo Lech! Jedyny profesjonalny polski klub na chwilę obecną, traktujący puchary poważnie

asdsa - 30 lipca 2009, 21:41:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Moj kupon wygram 15 zł trafiłem steaua 12, sofia 12, rapid 12, tromso 12, braga -elfsborg 10, sevojno-lille 02, psv-varna 1, vaduz-liberec 02, randers-hsv 12. wygram na 3 piwa

adam1922 - 30 lipca 2009, 21:43:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda ze kuchenki nie odpadły .

Don Pedro - 30 lipca 2009, 21:46:15 - *.dolsat.pl
Gratulacje dla Lecha. Coś czuję, że mogą i w tym roku namieszać w pucharach. Niestety jak zwykle zero transmisji w tv. Żenada!

lech pozna - 30 lipca 2009, 21:46:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tylko Lech Nasz Kolejorz!!!CZY z polnocy czy z poludnia kazdy POLAK powinien sie cieszczyc Z tego ze LECH taka reklame robi POLSCE!!!SZACUNEK!

MichaeL - 30 lipca 2009, 21:47:30 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Nie ma co... Kuchenki widzę że dzisiaj na pełnym ogniu grały

Chałek - 30 lipca 2009, 21:51:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no szykuje się ciekawy mecz w 2 kolejce naszej ekstraklasy Pozdro z Kielc

Corsar - 30 lipca 2009, 21:52:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a propos tych pkt. do rankingu, to jak bedą dzielone? Przez 3 czy 4? bo w sumie Wisła chyba sie już nie zalicza....??

KKS!! - 30 lipca 2009, 21:52:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SZAC!!!

Ra-V - 30 lipca 2009, 21:54:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje z czerwonej Łodzi

hesus - 30 lipca 2009, 21:56:44 - *.eimg.pl
Ufok zapomniales o meczu z poprzedniego sezonu Lech - Grashopers 6:0 ? :D

PIAST G-CE - 30 lipca 2009, 21:57:56 - *.chello.pl
Gratulacje z Gliwic! LECH naprawde solidna druzyna!!!! ale mam nadzieje ze w niedziele w Gliwicach to PIAST bedzie gora!!! mamy rachunki do wyrownania za ostatnia porazke na Okrzei Pozdro dla Grzesia Kasprzika!!!!!

FrediCK - 30 lipca 2009, 21:57:57 - *.kielce.vectranet.pl
Brawo Lech! Widać, że jesteście otwarci na puchary europejskie! Może przeciwnik nie był 1 klasy, ale zwycięstwo 6-1 na wyjezdzie robi wrażenie! Pokażcie, że polskie drużyny nie zapomniały jak gra się w Europie! Pozdro z Kielc dla normalnych kibiców! POLSKA!

buła - 30 lipca 2009, 21:59:20 - *.ntlworld.ie
miazga i tyle rewanz to formalnosc a potem ze bysmy byli tylko rozstawieni WIELKI KOLEJORZ KKS

boss - 30 lipca 2009, 22:03:07 - *.ztpnet.pl
lech na 90% bedzie rozstawiony w 4 rundzie

wis - 30 lipca 2009, 22:04:34 - *.bu.edu
Jako kibic krakowskiej Wisły, jestem gotów przyznać na kolanach i pod przysięgą, że najlepszym klubem w Polsce, jest poznański LECH

Adiks - 30 lipca 2009, 22:06:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie rozumiem niektórych komentarzy. Każdy powinien się cieszyć, ze zwycięstw bądź remisów polskich drużyn w pucharach. Nie wiem po co tę komentarze wyśmiewające Wisłę, albo "Brawo Amica". Żałosne.

matimotorf - 30 lipca 2009, 22:06:51 - *.nplay.net.pl
Gratulacje z Lublina

fanRuchu - 30 lipca 2009, 22:09:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo brawo brawo,szkoda że Lech nie graw w LM bo z Levadiią było by podobnie "Trzy strzały i sandały..."
FORZA LECH OBY TAK DALEJ!!!!!!!!!!!

WDZRTK - 30 lipca 2009, 22:09:29 - *.186.153.225
Ufok, a mecz Widzew-Nefchi Baku 8:0 w eliminacjach LM 97/98?

abc - 30 lipca 2009, 22:09:34 - *.acn.waw.pl
Lech ma dużą szansę na rozstawienie. W dzisiejszych meczach jak na razie sporo niespodziewanych wyników. Przegrywają Bilbao, Braga, Basel, remisuje Roma, PSV i Brugge.

ahhhhhhhhh - 30 lipca 2009, 22:10:04 - *.dyn.optonline.net
Nie 6-1 Tylko 1-6
Mecz byl na wyjezdzie....

morwa - 30 lipca 2009, 22:18:06 - *.pl
Czy ktoś ma link do bramek na youtube albo gdzieś

daw - 30 lipca 2009, 22:19:51 - *.stk.vectranet.pl
jak widze e wpisy tych zazdrosnych ludzi to mnie glowa boli.. Graty dla Poznania od kibica KSG!!!!! i pozdro dla normalnuch kibicow Polskiej Pilki!!!!!

KKS - 30 lipca 2009, 22:20:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do TS 1906 - brawo ale wszystkim dałeś czadu. Policz teraz chłopie ile z tych punktów jest Wisły. Niedługo będziecie zaczynali Puchary w eliminacjach do rundy wstępnej...

lamps - 30 lipca 2009, 22:22:54 - *.range86-163.btcentralplus.com
dlaczego Anglia ma juz 1 punkt w rankingu krajowym skoro ma 7 druzyn?Wie ktos?

KSC - 30 lipca 2009, 22:23:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Kolejorz! KKS KSC MZKSA !!!Lech cracovia arka duma całej polski!

boobass - 30 lipca 2009, 22:24:00 - *.173.6.1.tesatnet.pl
A chodzi mi o to że ci wszyscy "znafcy futbolu" którzy wypisują bzdury i nazwę nieistniejacego klubu Amica Poznań są po prostu bardzo zakompleksieni i nie mogą uwierzyć w to że wreszcie w Polsce znalazł się sponsor który nie ma zamieru wyprzedawać co sezon pół drużyny i że wreszcie jakaś fuzja w tym kochanym kraju zaczyna przynosić korzyści a nie straty - reasumując Amica kupiła prawa do używania nazwy i barw klubowych Lecha i nic tego nie zmieni, więc wszyscy którzy tu wypisują nazwę Amica Poznań po prostu albo są niedoinformowani albo niereformowalni albo zakompleksieni albo już nie wiem jak ich nazwać - pozdro dla normalnych

Serro - 30 lipca 2009, 22:24:47 - *.static.privatedns.com
Gratuluje Kolejorz jeden zespół który nas nie kompromituje w europie wyrazy uznania i szczęścia w losowaniu IV rundy

Kibic Lech - 30 lipca 2009, 22:30:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Świetna gra kolejorza oby tak dalej xD

mcz_KSC - 30 lipca 2009, 22:31:35 - *.chello.pl
Gratulacje dla Lecha i pozdrowienia od kibiców Cracovii.
PS
Do ufok- nie wiem czy piszesz tylko o meczach wyjazdowych czy też tych u siebie, ale pamiętam że w latach 90-tych Hutnik bardzo wysoko ograł drużynę z Azerbejdżanu

alan - 30 lipca 2009, 22:32:29 - *.static.akk.net.pl
Gratki od Ruchu Radzionków !

Buła - 30 lipca 2009, 22:33:01 - *.adsl.inetia.pl
No cóż , do fazy grupowej wejdzie pewnie tylko Lech. Legia może jeszcze przejdzie Broendby , ale raczej dzięki Musze. Właściwie to tez piłkarz, niech zatem wygrywają , niech choć ze dwie drużyny zagrają w grupach.

abc - 30 lipca 2009, 22:34:15 - *.acn.waw.pl
TSW Wisła ma nie po kolei w głowie. Jaka dwucyfrówka? Zastanów się co piszesz dziecko...
Niestety Roma i Brugge wygrali, szkoda, wtedy rozstawienie Lecha byłoby już pewne. PSV remisuje u siebie z Warną, a Rejkiawik prowadzi z FC Basel, to ciekawsze wyniki.

fanRuchu - 30 lipca 2009, 22:34:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do wczesniejszych wpisow wislackich...
Dwócyfrówka... smiechu warte...
wisla jak by grala nawet z Senioritas Caritas to by dostali bo trener skorża i maly janas pewnie nie wystawili by napastnika bo rwal jest nie do ogrania. Jesteście smieszni jak komentator Borek i Andzej Iwan "Borek: Andriejev gol???!!! Iwan: Muśle że pawelek mógl pokusić się o lepszą interwęcje" Ciekawe czy bylo tak do smiechu Marcinowi Dańcowi po meczach z Galaktyczną lewadią...
Brawo dla wszystkich polskich zespolów prócz wisly bo nawet Polona pokonała dużo silniejszy od Levadii Buducnost Podgorica w I Rundzie..
wisla jestecie sto lat za murzynami!!!!!!!!!

parmafc - 30 lipca 2009, 22:35:50 - *.icpnet.pl
Idąć tokiem myślenia wielu ludzi, któzy tu wypisują bzdury, to musiałbym używać nazw Unicef Barcelona, AIG United, Tele-Fonika Kraków, ITI Warszawa, KHGM Lubin, Allianz Zabrze itd. Ludzie! Komuś przeszkadza, że Lech ma takiego sponsora, dzięki któremu jest zespół, który może śmiało walczyć na europejskiej arenie? Przestańcie leczyć kompleksy, ważne, że polski klub zaczyna budować markę w Europie, bo po blamażu Wisły z Levadią i pucharowych podbojach naszych zespołów na przestrzeni ostatnich lat (bez kilku wyjątków) jest to naszej piłce potrzebne.

boobass - 30 lipca 2009, 22:38:14 - *.173.6.1.tesatnet.pl
Do adam1922 i piotrek - może jakieś kuchenki odpadły ( ale chyba w pucharach szefów kuchni barów mlecznych w Pcimiu Dolnym ) ale Wielki Lech Poznań już praktycznie awansował do kolejnej rundy dzieciaki

Brawo - 30 lipca 2009, 22:42:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tym razem Lech nie pokpi sprawy w lidze. Przypominam, że nie są jeszcze piłkarze w optymalnej formie (rok temu już w niej w tym czasie byli), aż strach pomyśleć co będzie jak już w niej będą . Natomiast piłkarzyki Wisły niech się uczą podglądając na treningach estończyków

Piotr_S - 30 lipca 2009, 22:44:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Anglia ma jakieś punkty bonusowe chyba za miejsce w 1 trójce w rankingu UEFA..

lamps - 30 lipca 2009, 22:44:14 - *.range86-163.btcentralplus.com
dlaczego Anglia ma juz 1 punkt w rankingu krajowym skoro ma 7 druzyn?Wie ktos?

lamps - 30 lipca 2009, 22:49:29 - *.range86-163.btcentralplus.com
Co to za sprawiedliwosc skoro krajom z pierwszej 5 daje sie 1 punkt za kazda wygrana,a slabszym dzieli sie przez liczbe druzyn?Wiadomo, ze nikt ich nie ma szans dogonic skoro nie dosc ze maja wiecej klubow to jeszcze dostaja wiecej punktow za zwyciestwa i za to ze startuja od dalszych rund.

mIEDZIAK - 30 lipca 2009, 22:49:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest duma Polski,pokazali że najlepsza jedenastka w Polsce to obecnie KOLEJORZ.Pozdro z Lubina.

abc - 30 lipca 2009, 22:50:02 - *.acn.waw.pl
Dostali punkty za drużyny, które mają pewny start w LM.

amaral - 30 lipca 2009, 22:50:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda tylko ,że piłkarze Lecha na własne życzenie pozbawili się mistrzostwa Polski.gdyby grali na powaznie do konca, pewnie dluzej bysmy sie cieszyli z gry Polaków w eliminacjach LM a kto wie moze i w grupie. a tak - kolejna kompromitacja i znow rok bez LM. W tym czasie jak my jesteśmy poza piłkarskim swiatem, w LM były ekipy z Izraela, Białorusi, Bułgarii, Cypru, Słowacji, Finlandii, Austrii, Szwajcarii...w zasadzie ciezko znalezc kraj który nie był;/ poza takimi ktore w piłke na serio nie grają

matys - 30 lipca 2009, 22:52:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech jest tam gdzie jego Wiara
Only KKS

DumnyPB - 30 lipca 2009, 22:55:28 - *.adsl.inetia.pl
BRAWO Lech !!

lechfan - 30 lipca 2009, 22:58:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepsze to niż nic. http://www.youtube.com/watch?v=dDddS2CdLds

battii - 30 lipca 2009, 23:02:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo lech!!!! tak trzymac ta runda jest już nasza jeszcze jedna "przeszkoda" i faza grupowa

wrtsw - 30 lipca 2009, 23:04:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
propsy od Wisełki Kraków!

pogoń - 30 lipca 2009, 23:09:48 - *.200.76.18
brawo Lech chociaż was nie lubie to brawo że jeden polski zespół jedzie z obcymi

Majaksc - 30 lipca 2009, 23:15:57 - *.chello.pl
BRAWO i teraz wiadome że w lm powinien grać Lech Gratulacje Dla Przyjaciół z Poznania przesyła CRACOVIA

Piter - 30 lipca 2009, 23:16:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gratulacje od kibica Jagiellonii W pucharach bez podziałów !!!

ArkaGdynia - 30 lipca 2009, 23:24:28 - *.chello.pl
Wielkie gratulacje. Super wynik.

przymik - 30 lipca 2009, 23:38:02 - *.173.26.215.tesatnet.pl
Załużmy Lech zdobędzie to mistrzostwo. Jaką bajeczkę wymyślą sobie wszyscy frustraci, którzy nie mogą pogodzić się że jest wielki klub, z wielkim stadionem, dużym budżetem, świetnymi i licznymi kibacami, mający wyniki i grający ładną, ciekawą piłkę?
W sumie nie dziwie się waszym pieniactwom! Też bym zazdrościł.
Pozdro dla normalnych

mati - 30 lipca 2009, 23:40:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz jeszcze trwa!! ;D

Oldboy - 30 lipca 2009, 23:43:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę,że wszyscy którzy wytykają akcję z Amicą to tylko kompleksiarze.W dzisiejszych czasach każdy normalny człowiek wie,że takie rzeczy sa stosowalne.Ciekawe jak zachowują się na codzień wszyscy obrońcy etyki i moralności.Wynik szokuje,ciekawe tylko jak dalej...
1910.

pawciokks - 30 lipca 2009, 23:50:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.17)
brawo Lech . ma ktoś linka na bramki ?

Bartek - 31 lipca 2009, 0:00:12 - *.108.4.236
Z tego co wiem to do dla rozstawienia Lecha w 4. rundzie ważne są wyniki 3. rundy LM. Bo kto odpoadnie z LM może zabrac rozstawienie Kolejorzowi.
Z zespołów : Panathinaikos, Celtic, Anderlecht, Olympiakos Piraeus, FC København, Slavia Praha, Levski Sofia, Partizan Belgrade, Maccabi Haifa, Dinamo Zagreb TYLKO MAKSYMALNIE 2 MOGĄ NIE WEJŚĆ DO DALSZEJ RUNDY LM. Inaczej kicha... A patrząc na wczorajsze wyniki to wcale nie jest tak wesoło. Ale trzymam kciuki pzdr LECH LECH KOLEJORZ

abc - 31 lipca 2009, 0:11:15 - *.acn.waw.pl
Bartek, masz rację, ale tylko częściowo. Zapomniałeś, że także w LE zespoły z współczynnikami wyższymi od Lecha mogą odpaść. Zanosi się na to szczególnie w przypadku dwóch drużyn: Bilbao i Bragi. Poza tym niepewne gry w IV rundzie są także PSV, Club Bruggue i CSKA Sofia. W przypadkach gdy zdarzą się takie niespodzianki wtedy automatycznie zwiększają się szanse Lecha na rozstawienie. Dzisiaj masę szczęścia miało Brugge i PSV, ale zobaczymy czy dadzą radę w rewanżu. Jestem dobrej myśli, co do ewentualnego rozstawienia Lecha.

zielin - 31 lipca 2009, 0:13:42 - *.olsztyn.vectranet.pl
Brawo Lech! Kapitalna zaliczka przed rewanżem, widać forma wystrzeliła w odpowiednim momencie. Pozdro z Płocka
P.S Brawo Sławek

rollf - 31 lipca 2009, 0:24:45 - *.miedzychod.mm.pl
gratulacje od fanow z miedzychodu!

Olimpia El - 31 lipca 2009, 0:26:22 - *.220.106.74
kolejny raz Lech udowadnia ze jest najlepszym zespołem w Polsce Pzdr

rychusa - 31 lipca 2009, 0:30:55 - *.hsd1.il.comcast.net
Gratulacje leszki.Dobra robota.Pozdrowienia z USA via WZL.

Najt - 31 lipca 2009, 0:33:22 - *.senatorska.trustnet.pl
No i jeden Lech w europie trzyma klasę. Dobrze, że choć jedna drużyna to robi, na nasze realia to zawsze mogłoby być gorzej...

śląskWrocł - 31 lipca 2009, 0:45:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Wie ktos na kogo w kolejnej rindzie moze trafic Amica Poznań??????? Amica nie podniecajcie sie tak bo ograliscie amatorów!!!!! zobaczymy w kolejnej rundzie czy bedziecie sie tak smiac!!! chyba tak ale baranim głosem jak dostaniecie pogrom od np. PSV 5:0 w plecy!! hehe viva! viva! wks!! pozdro dla Wisełki oraz Lechii Gdańsk!!

Solo - 31 lipca 2009, 0:47:39 - *.as43234.net
Duma Polski jestesmy od lat!!!!bravo KOLEJORZ!nastepna runda!

pawciokks - 31 lipca 2009, 0:49:52 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.17)
śląskWrocł | Lech jest w pucharach i narazie się dobrze spisuje. a jak coś ci się nie podoba to wypad. a wisła pokazała co potrafi a co to lechia to szajs jakis !!

abc - 31 lipca 2009, 0:50:53 - *.acn.waw.pl
Znafco, po 1 zobaczymy czy PSV w ogóle awansuje do IV rundy. Po 2, nie porównuj wicemistrza Norwegii do zespołu z półamatorskiej ligi Estońskiej, z którą skompromitowała się Wisła. Po trzecie, dobrze, że ten cały Śląsk nie załapał się do pucharów, bo na pewno nie przeszedłby nawet Podgoricy(która i tak jest o klasę lepsza od Levadii). Po 4, dzisiaj grał Lech Poznań, a nie Amica. Kompleksy lecz sobie gdzie indziej.

Endefis - 31 lipca 2009, 0:53:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje i pozdrowienia z OSTROWCA! ;))

MELONM - 31 lipca 2009, 0:55:50 - *.4.232.74
Siemka Piękny Wynik ładnie Lech :D CZY LECH BĘDZIE ROZSTAWIONY W 4 RUNDZIE ??

diabel - 31 lipca 2009, 1:00:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do wrzystkich pitoli co uwazaja ze amica grala to wy porabani jestescie brawo kolejorz legia znowu najgorsza wstyd

wstydPolsk - 31 lipca 2009, 1:15:13 - *.ssp.dialog.net.pl
Boze lech poznań znowu bedzie wstyd dla polski!! Lech to dla mnie jest i tak slaba drurzyna!! w lidze polskiej typuje ich miedzy 4 a 6 miejscem - bez napinki!! A mistrzem i tak bedzie Wisła Kraków!!! Pewnie znowu lech bedziecie plakac jak oststnio !!! Bedziemy mieli znowu mistrzostwo - czy wam sie to poznaniaki podoba czy tez nie!!! MISTRZ!!! MISTRZ!! NASZ TS!! >>>>WIERNOSC<<<<

abg - 31 lipca 2009, 1:17:53 - *.ssp.dialog.net.pl
wstydPolsk -> 100% Popieram!! Mistrza znowu bedziemy mielis pyrki!!!

KamilCk - 31 lipca 2009, 1:21:34 - *.kielce.vectranet.pl
Gratulacje dla Lecha!!!
A tak na marginesie to wyszlo z tych komentarzy niektorych ze Unicef jest wlascicielem Barcelony...hahahahahaaha...

Filip - 31 lipca 2009, 1:40:04 - *.adsl.inetia.pl
Ile było kibiców lecha ?

hej GTS - 31 lipca 2009, 1:55:15 - *.adsl.inetia.pl
Wstyd dla Polski to wasza GTs wisła co odpada z estończykami, z którymi Lech pojechałby 10:0- taka jest prawda hahaha...teraz możecie się cieszyć żałosnymi meczami w lidze na stadionie w Sosnowcu, w którym potracicie w tym sezonie wyjątkowo dużo zdrowia i barw. Poczatek już w sobotę, uważajcie na siebie psiuty chociaz wątpie żeby to cos dalo

a - 31 lipca 2009, 2:12:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W 4 rundzie dochodzi jeszcze 26 drużyn, które dopiero od tej właśnie rundy zaczynają grać. Nie jestem pewien co do tego jakie to drużyny i jakie mają współczynniki, więc przyjąłem, że wszystkie 26 będą rozstawione wyżej niż Lech. W takim wypadku, aby Lech był rozstawiony w kolejnej rundzie musiały by odpaść dowolne 21 z niżej wymienionych drużyn:
W Lidze Europy: Fulham, Galatasaray, FC Basel, Bilbao, Brugge, HSV, PSV, Hapoel, AS Roma, Fenerbahce, Lille, Odense, Steuaua, CSKA Sofia, Austria Wiedeń, Metalist Charkow;
W Lidze Mistrzów: Dinamo Moskwa, Sivasspor, Timisoara, Stabaek, FK Baku, Aktobe Lento, Sheriff Tiraspol, APÓEL Nikozja, NK Maribor, Slovan Bratysława, FC Salzburg;
O ile w 3 rundzie el. Ligi Europy należy liczyć na odpadnięcie jak największej liczby drużyn wyżej rozstawionych niż ich rywale, o tyle w 3 rundzie el Ligi Mistrzów powinny odpadać drużyny niżej rozstawione.
Jak napisałem na początku nie wziąłem pod uwagę tego, że jakieś z tych 26 drużyn, które dopiero od 4 rundy zaczynają grać mogą być niżej rozstawione od Lecha, a jest to możliwe (CHYBA), wówczas jeśli takich drużyn znalazłoby się np. 5, to wystarczyłoby, żeby odpadło 16 wyżej wymienionych zespołów, a nie 21.
Sami sprawdźcie sobie wyniki pierwszych meczów 3 rund LE i LM i oceńcie szanse Lecha na rozstawienie. (;

a - 31 lipca 2009, 2:19:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sprostowanie do poprzedniego tekstu. Nie 21, a 20 drużyn, ponieważ zapomniałem o dwumeczu Polonii z NAC Breda, gdzie niezależnie, która drużyna wygra, to będzie ona rozstawiona NIŻEJ od Lecha.

seba - 31 lipca 2009, 5:50:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejorz jako jedyna druzyna potrafi grać w pucharach ! Teraz tylko muszą yak samo grać w lidze i mistrza mamy w kieszeni !

LUBIN2007 - 31 lipca 2009, 7:07:56 - *.ssp.dialog.net.pl
Żadna AMICA to jest LECH !!! Nie widzę w tabeli ekstraklasy Amiki tylko Lecha Poznań.PS.Czym jest Legia teraz? Czyje to czarno-białe logo z "L-ką"(?) bo pamiętam że Legia miała herb z barwami klubowymi... GRATULACJE DLA L-E-C-H-A Z ZAGŁĘBIA MIEDZIOWEGO !!!

Paweł Trac - 31 lipca 2009, 7:26:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jest odpowiedź, która z drużyn polskich powinna nas reprezentować w el. do LM. Wisła jeszcze długo nie, LECH od zaraz ,,,

Torcida - 31 lipca 2009, 7:32:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo KOLEJORZ!Oby tak dalej!Trzymamy kciuki.Pozdrowienia z trójkolorowego Śląska

wlodi - 31 lipca 2009, 7:53:18 - *.satfilm.pl
http://www.youtube.com/watch?v=r0EOSQIQIDo mini skrót meczu !

mlaud - 31 lipca 2009, 8:18:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Polakom gratulujemy Lecha

cyklon - 31 lipca 2009, 8:21:53 - *.adsl.inetia.pl
dla tych co się śmieją z Lecha. Zobaczcie znawcy wczorajsze wyniki w LE. Nikt nie wygrał tak przekonująco jak Lech, a jakie grały uznane firmy? Cieszyć się, a nie krytykować. Niestety taka polska mentalność....

MKS POGOŃ - 31 lipca 2009, 8:31:19 - *.97.135.169
Nie rozumiem tego ,że aż tak bardzo żal wam tyłki ściska. Fuzja byla , kupił Lech przez to miejsce w lidze? nie, bo już w niej był. Co do długów? Spójrzcie na inne kluby , co robiły . Ślepi jesteś , wiekszość odcinała się od zaszłości i przeszłosci tworząc nowe twory typu np. Oderka Opole. Ludzie myślcie, typowo Polskie buractwo ,zjechać , zje...i tyle. Zobaczcie co oni w Poznaniu dokonalii doceńcie matoły w końcu. Grałaby amica , to też byłoby źle , bo wiochy mamy w lidze i szkoda kasy na twory bez kibiców. Amica jako firma poszla po rozum do głowy i zainwestowała kasę w dużym mieście to też źle .Wam zawsze będzie źle dzieci neostrady.Widzicie co Legia ma przez działaczy? Pośmiewisko na całą Europę. WIELKI SZACUN DLA DZIAŁACZY LECHA

Popak - 31 lipca 2009, 8:32:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagrali jak nigdy, odpadną jak zawsze...

gracu - 31 lipca 2009, 8:42:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje od Odry Wodzisław!

Ja - 31 lipca 2009, 8:50:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do mks pogoń
prawie wszystko co napisałeś jest prawdą bo Lech kupił licencje amiki żeby nie mieć zarzutów korupcyjnych a czy to nie jest odcinanie się od przeszłości??? Kiedy wyszła na jaw sprawa Piotra Reissa to nawet jeden z działaczy lecha stwierdził że klubowi nic nie grozi bo gra na licencji amiki. Gdyby sam Lech był taki czysty to czy ktoś z zarządu by to powiedział???

wislakohol - 31 lipca 2009, 8:51:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
do kuba ag nic nie powiemy nie zazdroszczę wam nie jestem kibicem polskich druzyn w pucharach dla mnie puchary sie skonczyły liga zweryfikuje kto będzie lepszy zobaczymy w sobotę

dariusz de - 31 lipca 2009, 8:57:32 - *.adsl.inetia.pl
do a:
sposrod 26 druzyn ktore sa juz w 4 rundzie eliminacji LE jest 9 druzyn z mniejszym wspolczynnikiem od lecha. Są to: Timisoara, Fc Sion, Nacional, Teplice, Genk, Guincamp, Heart,Worska Poltawa i Amkarm Perm

yoz - 31 lipca 2009, 8:59:29 - *.161.2.29
Przeciwnik był jaki był...
ale 6-1 świadczy o klasie...
Brawo Lech

inker - 31 lipca 2009, 9:04:58 - *.86.255.212
rywal moze nie byl porazajaco mocny ale nalezy sie cieszyc ze kolejne punkty dla polskich druzyn bo jak pokazalo zycie i na tym szczeblu potrafilismy zgubic punkty . zobaczymy jak 4 runda sie ulozy , ale przejscie do niej to raczej formalnosc . Niech kluby z warszawy powalcza , nie wszystko stracone w europucharach bez podzialow ! Pozdrawiam wszystkich normalnych

dariusz de - 31 lipca 2009, 9:08:55 - *.adsl.inetia.pl
sprostowanie do poprzedniej wypowiedzi: mniejszy wspolczynnik od lecha ma Trabzonspor a nie Timisoara , gdyz ona gra w eliminacjach do LM

HiS - 31 lipca 2009, 9:36:25 - *.59.116.1
BRAWO!!! Gratki od kibica KSZO OSTROWIEC !!

(S)ław - 31 lipca 2009, 9:39:43 - *.160.208.22
Gratki z Gorzowa najlepsza druzyna w naszym kraju to co pokazuja inne pseudo druzyny to obraz nedzy i ubostwa czyt.Legia,Wisła....

Bochotnicz - 31 lipca 2009, 9:48:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najwyższe zwycięstwo polskiego klubu , to nie 8-2 wisły z tbilisi , tylko 9-0 hutnika krak. w 96' w PUEFA z Baku i 9-0 legii z vikingurem reykjavik w 72' w PZP.

Morena - 31 lipca 2009, 9:53:55 - *.ip.jarsat.pl
Nie przepadam co prawda za Lechem, ale gratuluję zwycięstwa i życzę sukcesów w Europejskich Pucharach. Ratujecie honor naszej ligi, dzięki takim zwycięstwom.
Dzisiaj derby będą nasze! Pozdrowienia z Gdańska.

PK - 31 lipca 2009, 10:12:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślałem że Lech przegra, a co najwyżej wywalczy remis - a tu miła niespodzianka 6-1. Brawo!

kks - 31 lipca 2009, 10:29:58 - *.chello.pl
Jeśli Levadia Talin odpadnie z LM będzie grala w IV rundzie LE czy istnieje możliwosc że trafi tam na Lecha

Ruggel - 31 lipca 2009, 10:33:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A z tymi punktami jak jest? Bo Wisła już nie gra, więc dzielone jest na 3 czy nadal na 4??

gibon - 31 lipca 2009, 11:11:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla Lecha od kibica Legii ,oby tak dalej.

dariusz de - 31 lipca 2009, 11:24:23 - *.adsl.inetia.pl
do kks:
jesli lech bedzie rozstawiony to moze sie tak zdarzyc

Keram - 31 lipca 2009, 11:26:43 - *.promax.media.pl
Korzeniowski słuchał transmisji w Radio Merkury Poznań i żałuje że nie zakupił praw do transmisji,ale równo o 19.00 zaczęła się transmisja z MŚ w pływaniu,więc sport był w TVP.No a na 1ce odpada bo tam przecież Londyńczycy ósmy odcinek.Korzeń ma problem.Na rynek marsz chłopie! Dam wam abonament.
I tylko jeszcze 2 słowa: Brawo Lech.

poldi - 31 lipca 2009, 11:38:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
teraz pytanie pozostaje jedno czy lech bedzie rozstawiony w 4rundzie czy nie bo jesli nie bedzie to moze trafic ciezko naprawde np. roma,galatasary,psv czy tego typu.

wojtas - 31 lipca 2009, 11:51:08 - *.111.200.202.static.crowley.pl
zrobiłem analize i wychodzi na to że lech ma duże szanse na rozstawienie. wiele zależy od drużyn, które odpadną z LM i wpadną do LE. jak nie bedzie tam niespodzianek i awansują dalej drużyny z wyższym wskaźnikiem to z Lech się załapie na rozstawienie

KSZOk - 31 lipca 2009, 12:10:40 - *.59.18.99
graulacje dla kolejorza
KSZO&LECH

tarantula - 31 lipca 2009, 12:25:20 - *.254.128.229
Dobrze ze przynajmniej jedna polska druzyna sie nie kompromituje tylko gromi...

lukasznR - 31 lipca 2009, 12:26:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
PYTANIE TYLKO DO EKSPERTÓW: w tamtym roku mieliśmy 5 pkt w rank. Zrobię rozpiske: Wisła wygrana z Barca,Beitar, remis z totenham = 0,250+0,250+0,125= 0,625. Legia: remis i wygrana z białorusinami: 0,250+0,125= 0,375. Lech: wygrana 2 razy z Chazar,wygrana i remis z Zurych, wygrana z Austria,remis Nancy,Deportivo i wygrana Feyenoord = 0,500+ 0,250+0,125+ 0,250+ 0,125+0,125+0,250= 1,625. Razem 1,625+0,375+0,625 = 2,625. Zdobywamy tylko tyle pkt to skad naliczone zostało 5 pkt? 5,000-2,625 = 2,375 pkt - a te 2,3 pkt to co to jest ? skad wzieły?
DRUGIE PYTANIE: czy mamy szanse ugrać min. 3 pkt w tym sezonie? Mamy 4 kluby niech każdy by ugrał 1 pkt. Wisła zawaliła na całego i przez nią straciliśmy sporo pkt jesli nie w LM to w LE. Polonia chyba zakonczy grę w 3 rundzie. Jedyne co to wariant optymistyczny: Lech trafi w 4 rundzie na rywala słabszego i awansuje LEgia do 4 rundy. Wersja najgorsza. Lech trafi na trudnego rywala , Legia i Polonia odpadają.

lech6:1 - 31 lipca 2009, 12:28:17 - *.cdma.centertel.pl
czy ktos wie dlaczego u zadnego buka nie ma zakladow na polska lige na ten weeknd???

masterM. - 31 lipca 2009, 12:28:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ktoś wcześniej napisał, że nie sztuką jest pokonać kelnerów.. widocznie dla Wisły nawet kelnerzy to za wysokie progi.. Wisła chce budować zespół na styz z Anglii, to może idźcie poćwiczyć do I czy II ligi, a puchary zostawcie zawodowcom!
Hej Lech! Pozdrowienia oraz gratulacje z Opola!

lech6:1 - 31 lipca 2009, 12:35:13 - *.cdma.centertel.pl
do lukasznr:
te punkty zdobyte w danej rundzie dzielisz przez ilosc druzyn rozlosowanych,wiec jak lech wgrywal np z feyenordem to dostalismy 1 pkt ,bo tylko lech byl wtedy losowany...jakos tak to jest

do masterM - 31 lipca 2009, 12:40:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdzie ty chlopaku masz tych zawodowcow w polskie lidze?co ty myslisz ze lech co roku bedzie mial farta takiego jak z austria gol w 120 min i magika smude tylko ze go niema juz w lechu.Spojrz ile legia miala szczescia wczoraj z dunczykami a ile brakuje polskiej OE do erediwisie przekonala sie tez polonia.Gdzie my jestesmy w europie?odpowiadam blizej do poziomu litwy,estoni czy gruzji (a ukraina czy rumunia dawno odjechaly polakom)niz do rosji,holandi czy grecji,ja juz nie wspomne o najlepszych.

emerson - 31 lipca 2009, 12:56:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polskie kluby moga sie rownac z czeskimi,norweskimi,szwedzkimi,dunskimi,chorwackim
i,serbskimi,izaelskimi,finskimi,wegierskimi,bulgar
skimi nawet ale fakt ukraincy i rumuni to wyzsza polka juz zrobili duze postepy wystarczy popatrzec jakie wyniki osiagaja teraz nieosiagalny dla polskich.

Łuki - 31 lipca 2009, 12:57:35 - *.tktelekom.pl
oby tak dalej

lukasznR - 31 lipca 2009, 13:10:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jednak moje obliczenia są nie do konca dobre - uzytkownik METJU napisał mi że
WISŁA KRAKÓW
Barcelona - 1 pkt za zwycięstwo
Beitar - 1 pkt za zwyciestwo
Tottenham - remis, 0,5 pkt
Razem 2,5
Tak samo robisz z Lechem i Legią, sumujesz i dzielisz przez liczbę polskich zespołów które grały w europejskich pucharach.
w Fazie grupowej nie kwalifikacjach za zwycięstwo są 2 punkty.
To w takim razie by zgadzalo skad wzięło te 5,000 pkt. Musze w tym seoznie dokladnie zaobserwować jak to liczą, żeby nie było wątpliwosci

pulpet - 31 lipca 2009, 13:32:30 - *.man.bydgoszcz.pl
Z kim zagra Lech w IV rundzie ?

nitromas - 31 lipca 2009, 13:32:39 - *.onecik.pl (*.0.2.204)
brawo lech oby tak dalej

sebap - 31 lipca 2009, 14:06:57 - *.man.poznan.pl
Wszystkie bramki z meczu Lecha http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2234/372/

a - 31 lipca 2009, 14:08:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podziękowania dla dariusz de i dokończenie mojej analizy. Aby Lech był rozstawiony w kolejnej rundzie musiałoby odpaść dowolnych 11 drużyn z niżej wymienionych 28:
W Lidze Europy: Fulham, Galatasaray, FC Basel, Bilbao, Brugge, HSV, PSV, Hapoel, AS Roma, Fenerbahce, Lille, Odense, Steuaua, CSKA Sofia, Austria Wiedeń, Metalist Charkow;
W Lidze Mistrzów: Dinamo Moskwa, Sivasspor, Timisoara, Stabaek, FK Baku, Aktobe Lento, Sheriff Tiraspol, APÓEL Nikozja, NK Maribor, Slovan Bratysława, FC Salzburg;
O ile w 3 rundzie el. Ligi Europy należy liczyć na odpadnięcie jak największej liczby drużyn wyżej rozstawionych niż ich rywale, o tyle w 3 rundzie el Ligi Mistrzów powinny odpadać drużyny niżej rozstawione.
Tak więc szanse na rozstawienie są rzeczywiście duże. Nie gwarantuje to co prawda słabego przeciwnika, ale ale na pewno niezależnie od losowania będzie on w zasięgu Lecha (a przy odrobinie szczęścia może on być nie lepszy od Fredrikstad), a poza tym gwarantuje niewpadnięcie na takie drużyny jak: PSV, Hamburger SV, czy AS Roma

lukaszNR - 31 lipca 2009, 14:20:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przecwnik marzenie :
- Karabach / Honka
- Sigma
- Koszyce
- Tromso / Belupo
- Rabotnicki / Odense
Trudny rywal:
- PAOK
- Rapid Wiedeń
- Vaslui
- Metalurg Donieck
Dodatkowo do 4 rundy dojdzie m.in. Ajax, Lazio, Valencia, Werder, Zenit, Hertha, Bemfica, AEK.

do a - 31 lipca 2009, 14:25:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z jednej strony piszesz zeby lech byl rozstawiony to musi odpasc 11 druzyn a z drugiej strony piszesz ze szanse na rozstawienie sa duze niby jak to rozumiec mam?wyjasnij mi.

dariusz de - 31 lipca 2009, 14:44:12 - *.adsl.inetia.pl
do Łukasznr:
W tamtym roku mielismy 5 ptk w rankingu poniewaz mielismy 3 druzyny w pucharach dlatego zdobyte punkty dzielone byly przez 3
wisla 2 wygrane=0,666, i remis w pucharze UEFA =0,333(od 1 rundy pucharu uefa punky zdobyte przez druzyne byly liczone podwojnie)
legia remis iwygrana =0,5
lech 3 wygrane i remis=1,166 w eliminacjach, 2 wygrane i 3 remisy=2,333
0,666+0,333+0,5+1,166+2,333=5!

lemurio - 31 lipca 2009, 14:45:45 - *.smevpn.tpnet.pl
Do piszących,że to nie sztuka z ogórkami wygrać.
To faktycznie byli kelnerzy co do tego wątpliwości nie ma. Natomiast strzelić sześć bramek to sztuka. A tak poza tym chciałbym żeby wszystkie kluby ogrywały tak kelnerów ogórków czy jak ich tam jeszcze nazwać (a jeżeli tak się nie da to chociaż żeby ogrywały ...jakkolwiek)

tauri - 31 lipca 2009, 14:52:58 - *.adsl.inetia.pl
Serdeczne podziękowania dla wszystkich polskich telewizji sportowych. Super oglądało się te mecze w telewizji :-( Zastanawiam się na ch...mam płacić za wszelakie platformy cyfrowe TV skoro żadna nie raczy pokazać mi tego na czym mi zależy...

Tauri - 31 lipca 2009, 14:54:54 - *.adsl.inetia.pl
Nie piszcie że wygrali z kelnerami czy ogórkami bo mistrz Polski też z takimi grał i teraz liże rany...

a - 31 lipca 2009, 15:00:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do "do a"
Nie wiem czego nie rozumiesz, musi odpasc 11 z 28 druzyn, wystepujacych w LE i LM, konkretnie chodzi o :
W Lidze Europy: Fulham, Galatasaray, FC Basel, Bilbao, Brugge, HSV, PSV, Hapoel, AS Roma, Fenerbahce, Lille, Odense, Steuaua, CSKA Sofia, Austria Wiedeń, Metalist Charkow;
W Lidze Mistrzów: Dinamo Moskwa, Sivasspor, Timisoara, Stabaek, FK Baku, Aktobe Lento, Sheriff Tiraspol, APÓEL Nikozja, NK Maribor, Slovan Bratysława, FC Salzburg;
Co prawda w LE nie ma co liczyc, ze odpadnie duzo wyzej rozstawionych druzyn (moze Bilbao, Basel), ale w LM takie zespoly jak np FK Baku, Aktobe Lento, Sheriff Tiraspol, Timisoara powinny odpasc mimo remisow w pierwszych meczach, nie mowiac juz o tym, ze Sivasspor czy Stabaek juz raczej pogrzebaly swoje szanse
A co do szans: moze "duze" to za duzo powiedziane, ale na pewno są. Osobiscie ocenilbym je na 50/50

emerson - 31 lipca 2009, 15:23:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mi sie wydaje ze tyle druzyn na pewno(bylby chyba duzy cud) nie odpadnie i lech bedzie nierozstawiony a wtedy moze byc nawet roma galata psv valencia czy lazio a wiec bardzo silna grupa druzyn z ktorymi lech zachiny ludowe sobie nie poradzi.

domurst - 31 lipca 2009, 15:26:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystko policzyłem uwzględniając zespoły rozpoczynające od IV rundy LE i te, które odpadną z III rundy el. LM. Lech jest w tej chwili na miejscu 40. na 76 zespołów, więc musi wyprzedzić jeszcze 2 drużyny. Zespoły które nas interesują:
-Timisoara - musi odpaść z Szachtarem
-Dinamo Moskwa - musi odpaść z Celtikiem
-Braga - musi odpaść z Elfsborgiem
-Athletic - musi odpaść z Young Boys
-APOEL Nikozja - musi odpaść z Partizanem
-Maribor - musi odpaść z Zurichem
Jeśli dwa z powyższych warunków się spełnią Lech będzie rozstawiony. Moim zdaniem tak 50/50 - pewnie padnie Braga, a co do reszty trzeba trzymać kciuki.

jastrząb - 31 lipca 2009, 15:59:23 - *.cust.tele2.pl
Mam nadzieje że wiślacy oglądali ten mecz.Niech patrzą i sie uczą jak ogrywać cieniasów,a nie tylko fryzurki na żel stawiać...

ajatollah - 31 lipca 2009, 16:03:46 - *.20.110.66
domurst niestety nie uwzględniłeś drużyn które odpadna z eliminacji do Ligi Mistrzów a maja wyższy współczynnik niż Lech

pawciokks - 31 lipca 2009, 16:04:04 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.17)
http://www.youtube.com/watch?v=OG9nH6mvtxI skrót meczu !!

yoz - 31 lipca 2009, 16:07:01 - *.161.2.29
Ja uważam że Lige mamy niezłą...
Mamy dość niezłą Lige....Porażka Wisły wzieła sie z nonszalancji...Najlepiej by Lech natrafił w 4 rundzie na druzyne z Tallina i jestem przekonany że rozgromiła by Levadie bez problemów... Bo Lech ma juz inne nastwienie do meczu... Wszystkich rywali szanuje... i gryzą trawe... Lech wie jak sie przygotować na europejskie puchary widać po Smudzie... został po nim ten waleczny akcent a piłkarze go zapamietali...Dużo przeciez graczy zostało z tam tego Lecha którzy grali w europejskich pucharach więc druzyna z Poznania ma doświadczenie. Niestety w Wiśle pojawiło sie pare młodych chłopaków głównie napastników i jednego pomocnika... którzy nie mieli szacunku do słabszego teoretycznie rywala i stąd Tallin zawojował Kraków... Po prostu udzieliło sie brak doświadczenia u takich np zawodników jak Małecki który wszystko lekceważy...
Brożka nie wymienie,bo chłopak ma doświadczenie w pucharach... Ale jeśli jedna osoba chociaz lekceważy to i za chwile całe grono... trener Skorża głaszcze po głowie... Niech dalej tak robi...Trzeba tez umieć nastawiac piłkarzy do gry o stawke... bo to jest ogromna presja... Jak widać Lech sobie radzi i poradzi... Na dzien dzisiejszy najlepsza Polska druzyna.
W Wiśle bedzie dobrze pod warunkiem ze beda podchodzić z szacunkiem do meczy nawet z najnizej notowaną druzyną.

rademenes - 31 lipca 2009, 16:10:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
domurst no wreszcie ktos przejrzyscie i dorzecznie wyjasnil jak kto jest z tym rozstawieniem lub nie lecha bo ten gosc poprzedni to tak namieszal ze niewiadomo bylo za bardzo.

do yoz - 31 lipca 2009, 16:17:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
taaa jasne fantastyczna mamy lige ahahaha nikt od 12lat nie dostal sie do LM,kluby z reguly w 3rundzie odpadaja w uefa lub nawet w 2rundzie jak legia 2lata temu,dostajemy becki od gruzinow,estonczykow czy rumunow albo litwinow i takie twoje gadanie ze mamy niezla lige to zwykla farsa i bujda na resorach bo kazdy widzi jaki jest poziom ligi przecietniactwo albo jeszcze nizej i potem sa takie kompromitacje jak z lewadia.Polacy to taki narod troche zapyzialy i zafascynowany swoja dodajmy slaba lige i uznajacy sie za niewiem kogo a w rzeczywistosci gra w pucharach to rzucanie sie z szabelka na czolg ot taka slowianska fantazja.

daniel - 31 lipca 2009, 16:36:58 - *.mtm-info.pl
czego oni nie poszczaja tych meczy na tv;/

domurst - 31 lipca 2009, 16:40:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ajatollah przecież nie wypiszę ci wszystkich 76 drużyn. W poście uwzględniłem te, które bezpośrednio zagrażają rozstawieniu Lecha. Przecież pisałem o APOELU, Timisoarze, Dinamie i Mariborze. Innych par nie uwzględniałem, bo jakiekolwiek roztrzygnięcie by w nich nie padło są to drużyny o wyższym współczynniku niż Lech (np. Sparta-PAO czy Sporting-Twente). Generalnie brałem pod uwagę i LM i LE - wszystkie drużyny, które jeszcze grają. Mam to wszystko rozpisane w tabelce w Excelu i uwzględnioniłem tam WSZYSTKIE drużyny, które jeszcze grają.

a - 31 lipca 2009, 16:45:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
domurst niestety nie ma racji, bo nawet jesli zostana spelnione 2 warunki z tych ktore napisal, a np. FK Baku przejdzie do kolejnej rundy to i tak Lech bedzie nierozstawiony.
ŻEBY LECH BYL ROZSTAWIONY W 4 RUNDZIE MUSI ODPASC PRZYNAJMNIEJ 11 Z NIZEJ WYMIENIONYCH DRUZYN GRAJACYCH W 3 RUNDACH LE I LM, PROSCIEJ JUZ SIE CHYBA NIE DA.
Fulham, Galatasaray, FC Basel, Bilbao, Brugge, HSV, PSV, Hapoel, AS Roma, Fenerbahce, Lille, Odense, Steuaua, CSKA Sofia, Austria Wiedeń, Metalist Charkow, Dinamo Moskwa, Sivasspor, Timisoara, Stabaek, FK Baku, Aktobe Lento, Sheriff Tiraspol, APÓEL Nikozja, NK Maribor, Slovan Bratysława, FC Salzburg;

yoz - 31 lipca 2009, 16:47:15 - *.161.2.29
Przypomnij sobie Ateny i prawidłowy zdobyty gol Penksy... Gwizdek zadecydował o tym,że te 12 lat Ciągnie sie nadal... Nie dziwie sie tym bardziej jak w El. Ligi Mistrzów trafiamy w ostatniej rundzie na rywali typu Real Madryt czy Barcelona... nie mówie ze Ekstraklasa dorównuje lidze francuskiej czy hiszpańskiej,angielskiej... Ale nasi ligowcy nie są kelnerami... Sa po srodku... Dlatego mowie ze Liga nie jest zła.
Ale nie ma co życ historią...
A przegrywamy z Litwinami dlatego,bo polacy dobrze nie czują sie na pozycji faworyta...
Brakuje zawsze tego nastawienia i wytrzymania ... Polskie druzyny nie radzą sobie z presją i to wszystko... Ale to jest do naprawienia.
Bo umiejetnośći mają dość dobre.Wisła dzisiaj jest typowym przykładem nonszalancji...
Przypomnij sobie mecze w których Wisła grała przyzwoicie a nie wytykasz porażki z kelnerami...
Najlepiej widziec same złe rzeczy...A o dobrych nikt nie wspomni...Ale jak napisałem... nie żyjmy historią... To juz było.
Porpos panie Skorża na przyszłość takiej Wisły chcemy - http://www.youtube.com/watch?v=uIera4oeQfk

Matihudy - 31 lipca 2009, 17:53:40 - *.cdma.centertel.pl
Gratulacje od LKS Kamionka

do yoz - 31 lipca 2009, 18:35:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chlopaku spojrz na ranking lig europejskich i zobacz gdzie i na ktorym miejscu jest polska liga za szwedami,norwegami,serbami,austriakami,chorwatami,
rumunami, i dlugo by wymieniac.Liga polska nie jest posrodku tak jakbys ty marzyl sobie,liga polska jest ponizej tej sredniej srodka no taka jest prawda i czy chcesz czy nie pododz sie z tym ze polacy sa blizej poziomu litwinow,dunczykow czy nawet wegrow niz grekow,rumunow czy rosjan do ktorych polakom wiele wiele brakuje.Nie mam zludzen bedzie cud jak 2 polskie kluby awansuja do 4rundy a do fazy grupowej niewidze nikogo kto by sie teraz dostal bo znam realia polskie.

yoz - 31 lipca 2009, 20:11:37 - *.161.2.29
Ranking niczego mi nie mówi...
Mi mówi obswerwacja gry i to bardzo dużo...
zawsze Wicemistrz spisywał sie lepiej od Mistrza kraju...
Ekstraklasa w rankingu zawsze była nisko ale potrafili wygrywac np Wisła z Parma czy Schalke lub Lech np w tam tym sezonie... duzo razy nie trafialismy z formą na mecz... wspomniec jeszcze kiedyś Grodzisk... Manchester City wyeleminowany... wtedy tez Ekstraklasa była nisko... mimo to poradzili sobie z druzyna która miała super lepszy budżet i pochodziła z jednej najlepszej Ligi Świata jaką jest angielska...
statystyki statystykami... nic mi one nie mówią... pare lat temu węgierski Debreczyn wygrał z Man UTD u siebie,ale niestety dwumeczu nie wygrał warto podkreslic ze to był ich pierwszy mecz w dwumeczu...
Rosjan na pewno nie można porównywac... ich druzyny przeciez wygrywały Puchar UEFA... takze oni zaliczaja sie do czołówki... To na pewno Polska Ekstraklasa za nimi jest w tym tez zapewne za czeską... ale od greckiej nie jestesmy duzo gorsi... nawet od szwajcarskiej... Zalezy jeszcze jaki zespół nas reprezentuje...
A co do Lecha... To mysle ze awansuje do grupowej fazy...

Mati2k - 31 lipca 2009, 21:59:52 - *.petrus.pl
yoz fajne masz podejście i oto chodzi :]
Najlepsze jest to że jak złapiemy podobną ilość punktów jak zespoły koło nas w ranku to jest szansa że będziemy na 22 miejscu bo odpada im sezon 05/06 gdzie my ledwo przekraczaliśmy 1 pkt a oni nieraz mieli po 5 wiec już sporo wyżej byśmy byli i nawet dobrze że 22 a nie 21 przez co 3 zespół z ligi znowu zacznie od 1 rundy i trafi na kelnerów plus 0,5 do ranka gratis
Fajnie może lech pogra dłużej jak wygrają rewanż to mają do rozstawień 2 pkt za ten rok czyli brakuje im 1 żeby odzyskać to co im odpadło z 04/05 :] a może już mają co co stracili ? Bo gra i ewentualne odpadnięcie w Q4 daje 1.50 ale to trzeba wypluć;p przecież mają być w grupie więc kolejne punkty;)
Tak z 7 pkt co najmniej jak w tamtym roku i lech ma 7 + 7 + 20% z ranka krajowego wiec coś kolo 16.5 pkt przy rozstawieniach i nie martwimy sie z kim może grać lech :]
I nie mówicie że jestem za Lechem ;p po prostu dla dobra naszej piłki ktoś pkt musi zdobywać
I życzę wszystkim fajnych stadionów jak ma teraz zagłębie albo korona:]

domurst - 31 lipca 2009, 22:46:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu nie jest tak jak pisze? Jeśli zespoły nierozstawione przejmują współczynnik rozstawionego to zwracam honor, ale póki co nie było losowania - będzie ono przeprowadzone po zakończeniu rund eliminacyjnych, więc najprawdopodobniej będzie brany pod uwagę współczynnik drużyn, które zagrają w fazie playoff - wtedy moja wersja jest jak najbardziej poprawna.

Mati2k - 31 lipca 2009, 23:00:09 - *.petrus.pl
w taj rundzie każdy ma swój ranking bo losowanie jest po rundzie a nie tak jak 3 runda gdzie losowanie było przed wynikami 2 rundy

yoz - 31 lipca 2009, 23:39:01 - *.161.2.29
Mati
Po prostu czasem tak jest ze lider przegrywa z ostatnią druzyna w tabeli...
Dla udowodnienia moge wymienić Górnika Zabrze który spadł nie zasłuzenie... bo skład mieli conajmniej na 10 miejsce w lidze jak nie lepiej...
a nazwiska mowia same za siebie jakie tam grały... Choc nazwiska nie grają... ale to piłkarze ogromnie doswiadczeni tak jak np Brzeczek ktory kiedys strzelił bramke na Wembley... niby w Zabrzu nie świecił... Ale przecież był Gorawski dobry Banaś,Szczot i duzo duzo innych... Nie wierzyłem ze oni spadną naprawde... Nie wspominając o szkoleniowcu Kasperczaku który ten team prowadził...
Tak dobry zespół spadł... I to mysle tez ze przyczyniła sie presja...
Jeśli taka druzyna spadła ze znanymi zawodnikami to z Liga nie jest źle... A ranking idzie juz swoją droga no niestety błedy w przeszłosci zadecydowały o tym takie jak : Valerenga,Vetra,Levadia.

a - 1 sierpnia 2009, 1:59:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
domurst, chodzi o to, ze jesli np FK Baku przejdzie do 4 rundy el LM to jego rywal, druzyna wyzej rozstawiona od Lecha bedzie grac w 4 rundzie el LE, przez co zabierze Lechowi rozstawienie. Oczywiscie Baku to tylko przyklad, moze to byc inny zespol.

KOLEJORZ - 1 sierpnia 2009, 6:32:32 - *.adsl.inetia.pl
Wspaniały Poczatek w Lidze Europejskiej.wynik 1 - 6 jest bardzo dobrym wynikiem dla Kolejorza dziekujemy za transmisje radiową Radia Merkury. Szkoda ze jak zwykle niepopisala sie telewizja niepokazujac pucharów europejskich z polskimi zespołami skandal. Piłka nozna dla kibiców.

do yoz - 1 sierpnia 2009, 6:57:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mysle ze bedzie cud jesli teraz lech dostanie sie do fazy grupowej LE, w Legii awans ciezko mi wierzyc zeby dostali sie do grup bo juz z brondby mieli straszne problemy i niewiadomo czy wyeeliminuja dunczykow a co dopiero w nastepnej rundzie bedzie to az strach pomyslec.Naprawde ciezko mi sobie wyobrazic Legie tak grajaca zeby weszla do grup,Poloni tez tam nie widze no ale tutaj breda to wymagajacy rywal z holandi.

Grzesiek/S - 1 sierpnia 2009, 9:10:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LUDZIE< LUDZIE!!!!! jeżeli nie będzie jaj( Elsborg nie odpadnie z Bragą albo Zurich z Mariborem, itd), to na tym etapie w IV rundzie Lech będzie rostawiony!!!!! :-) Według moich obliczen Lech ze swoim współczynnikiem jest na 33-34 miejscu na 76 drużyn startujących w IV rundzie, a przecież 38 (połowa) najlepszych zespołów jest rostawiona. Tak więc trzymajmy kciuki za inne zepoły by "pomogły" Lechowi : Dinamo Zagrzeb, Zurich, Celtic(małoprawdopodobne), FC Kopenhage, Szachtar, Maccabi Hajfa, Lewski Sofia, Slavie Prage, Elfsborg, Young Boys, Sigme Olomunc no i za Lecha też. POZDRO

toldo - 1 sierpnia 2009, 9:47:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bez rozstawienia czarno widze szanse lecha na grupowa faze w LE z rozstawieniem wydaje sie to duzo realniejsze.

ARTUR 36 - 1 sierpnia 2009, 10:09:30 - *.6.140.36
widze z znów KoLEJORZ pnie sie wysoko poza zasiegim wszystkich zespolow ,pozdrawiam Artur z Ostrowca sw

MAti xD - 1 sierpnia 2009, 10:27:50 - *.xdsl.centertel.pl
lech

Ajwen - 1 sierpnia 2009, 10:52:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy bedzie rozstawienie czy nie bedzie,to jakis poziom trzeBa prezentowac dobry zeby dostac sie do tych upragnionych grup w LE.Samo wylosowanie przeciez teoretycznie latwiejszego rywala jeszcze awansu nie zapewnia jedynie znacznie ulatwia sprawe.

ukrainian - 1 sierpnia 2009, 11:14:51 - *.73.6.131
And, where is our defencer Severyn Gancharzhyk???
Why didn't he play?????????
Seva please come back to Kharkiv!!!!!

Ajwen - 1 sierpnia 2009, 11:38:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Seweryn Gancarczyk play in Lech Poznan transfer from Metallist Charkow.

domurst - 1 sierpnia 2009, 11:40:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brałem pod uwagę wszystkie możliwe roztrzygnięcia i jeśli 2 z podanych przez mnie warunków będą spełnione to Lech BĘDZIE rozstawiony.
As for Gancarczyk - he is not eligible to play in 3rd round - it was to late to submit him. He will play from 4rth round

yoz - 1 sierpnia 2009, 11:57:03 - *.161.2.29
Dla mnie Lech pewniakiem...
Druzyna ma doświadczenie z tam tego sezonu... Wie jak grać ... wie gdzie nie po pełnic błedu... z tych mocniejszcyh zawodników odszedł tylko Murawski wiec nie jest zle...Martwi mnie tylko zmiana trenera w poznańskiej druzynie ,ale po wyniku jestem spokojniejszy,ze to jest nadal ten Lech Smudy...
Natomiast Legia może awansować,bo widać trener Urban intensywnie pracuje nad druzyną dobrze,ze po tej porażce z Wilnem dali mu szanse prowadzić druzyne z Warszawy... Dzisiaj Legia ma głód zwyciestw... ale ciezko mi ocenic ich gre w pucharach,bo nie widziałem ich gry w tym sezonie... ale 1-1 jest dobre na wyjezdzie.Wszystko przez tvp niestety... w Niedziele zobacze jak grają z Zagłebiem bede mógł ocenić...
Widziałem gre Polonii z Podgorica sa całkiem niezli,ale musza celnie strzelac na bramke muszą dojśc napastnicy skuteczni,to Holandia moze byc podbita... Wszystko jest w głowach piłkarzy... Musza zawalczyc na maxa...
Mocno wierze.

Adrian - 1 sierpnia 2009, 15:32:59 - *.160.17.172 (*.168.2.164)
No ładnie naprawdę ładnie ale i tak uważam że lepszy od Roberta Lewandowskiego jest Hernan Rengifo (Lewy nie umie grać jest odkryciem tylko dlatego że udało mu się fartem trafić te 14 goli)

wiesiek - 1 sierpnia 2009, 15:35:39 - *.160.17.172 (*.168.2.164)
Lech i tak zajmie 3.miejsce w Grupie Ligi Europejskiej a w Lidze Polskiej 4.miejsce przednim Legia,Polonia Warszawa,Śląsk a zanim Wisła,Jaga,Lechia i Polonia Bytom spadają Arka i Piast w barażach Odra Cracovia na 12.miejscu

Norman - 1 sierpnia 2009, 15:59:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wiesiek ja mysle ze lech lub legia beda mistrzem a wisla za nimi predzej widze lecha ale sezon jest dlugi i zobaczymy kto dokona transferow dobrych w zimie tez,polonia zajmie 4miejsce dalej lubin slask i korona spadaja ruch i i cracovia ktorej sie spadek nalezy.

Leśniak - 1 sierpnia 2009, 21:45:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.1.34)
Witam mam pytanie do ludzi znających się dobrze na lidze mistrzów a mianowicie wiecie może ile krajów grało w lidze mistrzów..? i jakie to kraje.??

Bandito - 2 sierpnia 2009, 9:44:37 - *.icpnet.pl
Co do ewentualnego rozstawienia Kolejorza w IV rundzie:
http://www.wielkopolskisport.pl/pilka-nozna,news,C
zy-Lech-bedzie-rozstawiony,1911.html

jastrząb - 2 sierpnia 2009, 10:12:21 - *.cust.tele2.pl
Wisła będzie miała przewagę nad lechem w lidze bo skupi sie tylko na ekstraklasie a lech bedzie musiał także na pucharach(bo zapewne daleko dojdzie)

klosik99 - 2 sierpnia 2009, 11:43:29 - *.xdsl.centertel.pl
gratulacje od Kłosa Rychnów

Wersal - 2 sierpnia 2009, 13:25:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z rozstawieniem lechowi bedzie latwiej zrobic dalszy awans co do tego nie ulega watpliwosci bo lepiej grac z austriakami,szwajcarami czy rumunami(choc tutaj moga byc klopoty duzze)niz trafic na werder,rome czy galata.

domurst - 2 sierpnia 2009, 20:28:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a - zwracam honor - z tym że tez mój błąd nie jest tak wielki bo trudno przypuszczać, żeby Levski, Slavia czy Maccabi nie przeszły mając mecze u siebie, czy też Stabaek zdołał odwrócić rywalizację z Kopenhagą. Jedyne realne zagrożenie ze strony tych drużyn poniżej Lecha stanowi para Red Bull Salzburg/Dinamo - jeśli chorwaci zdołają awansować mimo 1-1 u siebie, to potrzebne będzie spełnienie 3 z podanych przeze mnie warunków. Pozdrawiam

łysyKSG - 3 sierpnia 2009, 15:58:29 - *.techmedia.com.pl
Gratulacje pozdrowienia od KSG

endrju - 4 sierpnia 2009, 8:49:01 - *.cityconnect.pl
jeszcze apoel wygrał z partizanem (i pewnie wygra cały dwumecz) który ma większy współczynnik od lecha
Tak sie zastanawiam bo na eurosporcie ma być mecz na żywo o 18 a wtedy właśnie gra lech! Czyżbyśmy o czymś nie wiedzieli?

zorrrrrrrr - 5 sierpnia 2009, 7:57:48 - *.zagorz.net (*.0.7.8)
Tak sie sklada ze wczoraj bylem w poznaniu ale nie wiedzialem o wyniku
BRAWO KOLEJORZ!
Oby utrzymali tą forme do fazy grupowej Ligi Europejskiej

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas