[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


14 marca 2010, 18:56:32 - bartus
Lokomotywa zatrzymana w Bełchatowie

W ostatnim spotkaniu 20. kolejki Ekstraklasy GKS Bełchatów zremisował 1-1 (0-1) z Lechem Poznań. Piękną bramkę dla poznańskiej drużyny zdobył Siergiej Kriwiec, natomiast dla bełchatowian strzelił Tomasz Wróbel. Marcin Szulc pokazał czerwone kartki Grzegorzowi Wojtkowiakowi oraz Krzysztofowi Janusowi. Wynik ten oznacza, że liderem w tabeli nadal pozostaje Wisła Kraków.

W 19. minucie Tomasz Wróbel dośrodkował w pole karne, Maciej Małkowski odegrał do Mariusza Ujka, jednak ten źle uderzył piłkę i Jasmin Burić z łatwością obronił. Niespełna dwie minuty później czerwoną kartką za uderzenie w twarz Małkowskiego został ukarany Grzegorz Wojtkowiak. W 31. minucie po dośrodkowaniu Małkowskiego z rzutu rożnego strzałem głową próbował zaskoczyć Buricia Janusz Gol, jednak bramkarz Lecha przerzucił piłkę nad poprzeczką. Cztery minuty później Siergiej Kriwiec poprowadził rajd lewą stroną boiska. Reprezentant Białorusi zdecydował się na uderzenie zza pola karnego, a piłka, zanim wpadła do bramki, odbiła się jeszcze od poprzeczki.

W 52. minucie po dobrym podaniu Wróbla futbolówkę przejął Zbigniew Zakrzewski, jednak źle uderzył piłkę, dzięki czemu Burić nie miał problemów z obroną strzału. Trzy minuty później po zamieszaniu w polu karnym Ujek podał do Wróbla, a ten skierował głową futbolówkę do siatki. W 69. minucie za faul na Sławomirze Peszce drugą żółtą, a w konsekwencji czerwoną kartkę otrzymał Krzysztof Janus. Kilkanaście sekund później piłkę w polu karnym przejął Kriwiec, lecz po jego strzale futbolówka trafiła w słupek. W 77. minucie z lewej strony boiska dośrodkowywał Seweryn Gancarczyk, głową strzelał Lewandowski, jednak dobrą interwencją popisał się Łukasz Sapela. Niespełna minutę później podobną sytuację miał GKS Bełchatów, jednak uderzenie Ujka obronił Burić.

14 marca 2010, 17:00 - Bełchatów (stadion GKS-u)
GKS Bełchatów 1-1 Lech Poznań
Tomasz Wróbel 55 - Siergiej Kriwiec 35

Bełchatów: 12. Łukasz Sapela - 24. Jakub Tosik, 15. Dariusz Pietrasiak, 14. Mate Lacić, 21. Krzysztof Janus - 23. Tomasz Wróbel (90, 10. Mateusz Cetnarski), 20. Patryk Rachwał, 5. Janusz Gol (46, 19. Kamil Poźniak), 25. Mariusz Ujek, 8. Maciej Małkowski - 11. Zbigniew Zakrzewski (69, 9. Dawid Nowak).

Lech: 30. Jasmin Burić - 22. Grzegorz Wojtkowiak, 19. Bartosz Bosacki, 3. Ivan Đurđević, 2. Seweryn Gancarczyk - 17. Sławomir Peszko, 21. Dimitrije Injac, 6. Tomasz Bandrowski, 14. Semir Štilić (86, 26. Tomasz Mikołajczak), 10. Siergiej Kriwiec - 8. Robert Lewandowski.

żółte kartki: Janus, Ujek, Wróbel - Peszko, Gancarczyk.
czerwona kartka: Krzysztof Janus (69. minuta, za drugą żółtą) - Grzegorz Wojtkowiak (21. minuta, za uderzenie rywala).

sędziował: Marcin Szulc (Warszawa).
widzów: 5200.

dff - 14 marca 2010, 18:57:02 - *.adsl.inetia.pl
dobry mecz

LuaLua - 14 marca 2010, 18:57:10 - *.elk.mm.pl
kriwiec dobry grajek

1929 - 14 marca 2010, 18:57:12 - *.adsl.inetia.pl
Nic się nie stało. Pozdro od KSZO!

benfa - 14 marca 2010, 18:57:18 - *.177.133.10
a była szansa na lidera ;/

Boniek - 14 marca 2010, 18:57:19 - *.alltex.3s.pl
dobrze dla ruchu !!

masters - 14 marca 2010, 18:57:21 - *.54.228.45
trzecia kolejka i dalej ten sam lider mimo ze jeszcze nie wygrał

Michałm - 14 marca 2010, 18:57:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda ale punkt też się liczy Kartka dla Wojtkowiaka nie sprawwiedliwa :/

sdgsdg - 14 marca 2010, 18:57:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobryy mecz!

Kruszon - 14 marca 2010, 18:57:48 - *.123.185.174.koba.pl
Szkoda, że Lech nie wygrał. Przynajmniej normalny lider by był.

Krzywy - 14 marca 2010, 18:58:17 - *.netia.com.pl
No naprawdę zatrzymana jak jasna cholera

piotras - 14 marca 2010, 18:58:31 - *.centertel.pl
Wisła, ty farciaro !!!

roman80 - 14 marca 2010, 18:58:35 - *.net81.citysat.com.pl
wielka szkoda!!!kolejorz i tak mistrzem!!

bolo@wp.pl - 14 marca 2010, 18:59:13 - *.108.28.22
Kartka z kapelusza dla Wojtkowiaka. Mecz by się inaczej potoczył gdyby nie to.

radekon - 14 marca 2010, 18:59:20 - *.4-85.cust.bluewin.ch
Fajny mecz do oglądania!

do sędzieg - 14 marca 2010, 18:59:33 - *.centertel.pl
pan szulc POWINIEN JUŻ NIE !!!!!!!! sędziować..

koko - 14 marca 2010, 19:00:01 - *.nwrknj.fios.verizon.net
Piekny mecz!!! Dwie najlepsze polskie druzyny!!!! Swietny mecz !!!!

... - 14 marca 2010, 19:00:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zatrzymans na chwilę. Sędzia był z Legii

magic - 14 marca 2010, 19:00:35 - *.bb.sky.com
no to liga jest jeszcze ciekawsza . gratulacje dla obu druzyn za dobry mecz .

ro - 14 marca 2010, 19:01:11 - *.icpnet.pl
Do: pepe
Zabrał nam go sędzia, każdy to widział!

pb - 14 marca 2010, 19:01:35 - *.centertel.pl
Szkoda że nie Lech!

Cliff - 14 marca 2010, 19:01:35 - *.237.64.247
Mamy jeszcze dużo kolejek, by wygrać ligę.
KOLEJORZ!

wichura - 14 marca 2010, 19:02:10 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Kriwiec - jedyny transfer Lecha tej zimy, ale jaki!

karol - 14 marca 2010, 19:02:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jest źle Lech awansował na drugie miejsce, a do Wisły traci tylko dwa punkty. Ponadto najtrudniejszy mecz rundy za nami;)

remis - 14 marca 2010, 19:03:00 - *.stalowa.pilicka.pl
Tylko że w porównaniu do Wisły to ona zdobyła 1 punkt w 3 meczach a Lech już 7 punktów więc z taka grą to już nie dlugo Lech bedzie prowadził bo Legia też nie szaleje

ja - 14 marca 2010, 19:03:00 - *.adsl.inetia.pl
rzeczy które się narzucają po tym meczu:
-sędzia skrzywdził Bełchatów, to nie był faul na czerwoną kartkę
-teraz musimy grać w śniegu a od 15 MAJA do 1 SIERPNIA kiedy pogoda w Polsce jest idealna do grania i chodzenia na mecze, mamy przerwę 2 i PÓŁ MIESIĄCA NIEPOTRZEBNEJ PRZERWY!

bolo - 14 marca 2010, 19:03:20 - *.108.28.22
Kto mówił z Lecha że będzie zwycięstwo i lider. Jedyny który mówił o liderze to Trzeciak przed meczem z Polonią. I już nie pracuje na Ł3.

zks - 14 marca 2010, 19:04:37 - *.239.c79.petrotel.pl
bez niespodzianki GKS i Lech najlepsze zespoly tego sezonu

kombornia - 14 marca 2010, 19:04:48 - *.stimo.net
śmiejecie sie bo lech nie wygrał cwaniaki
tylko na dzień dzisiejszy gks b. jest obok lech najmocniejszą drużyną w kraju i nie zdziwiłby sie jak by tabela wyglądała tak
1-lech
2-gks b.
3-wisła
4-legia
reszta niwiem

CK - 14 marca 2010, 19:05:21 - *.centertel.pl
Korona ich nauczy niedługo jak się gra!!!

xxxx - 14 marca 2010, 19:05:26 - *.lukman.pl
sedzia z Warszawy i bylo wiadomo ze Lech nie wygra czerwona kartka dla Wojtkowiaka niesluszna sedzie mial znaczny udzial przy wyniku tego meczu!!

JAN URBAN - 14 marca 2010, 19:05:30 - *.izacom.pl
Ze tak powiem.... sędzia przekrecił mecz...... Bramkarz lecha był faulowany w momencie kiedy wychodził do piłki. Zakrzewski zachaczył go przez co uniemozliwił mu złapanie piłki. Zreszta kilka decyzji conajmniej smiesznych. A ten Pan sędziował już 4 mecz GKS przy czym 3 pierwsze GKS wygrywał. Wrocławiu warto się tym zająć... Z drugiej strony super. Nic sie nie zmieniło.

yruchchorz - 14 marca 2010, 19:05:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KDO KAROLA- nie wiem czy lech ma najtrudniejszy mecz za soba.zdziwisz siwe jak lech przegra na cichej z ruchem

Stilon - 14 marca 2010, 19:05:52 - *.aster.pl
Tak naprawde Wisła wcale nie jest taka dobra moim zdaniem to jest 3-4 klub polski po Lechu poznań, legi Warszawa i może GKS-ie Bełchatów tylko Wisła ma szczęście w każdym sezonie nigdy sobie nie zasłużą na mistrza a zawsze nim są tylko ze pozniej w Lm pokazuja jacy oni sa słabi tak naprawde

fuks - 14 marca 2010, 19:06:01 - *.adsl.inetia.pl
Wszyscy grają dla lecha tylko ż e lech nie gra dla siebie

robrep - 14 marca 2010, 19:07:59 - *.chello.pl
Do ja
-sędzia skrzywdził Bełchatów, to nie był faul na czerwoną kartkę
Ty widziałeś ten sam mecz, bo ja widziałem 2 żółte?

ha - 14 marca 2010, 19:08:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Padaka to jest ta cala nasza liga wlasnie widac jej poziom ! Kto by nie zdobyl mistrza z tej 3 Lech, Legia, Wisla i tak bedzie kompromitacja w europie nie ma co sie oszukiwac.Dziekuje dobranoc

sleett - 14 marca 2010, 19:09:57 - *.lutn.cable.ntl.com
Po obejrzeniu większości meczów tej i wcześniejszej kolejki powiem z całą odpowiedzialnością, że żadna z polskich drużyn nie nadaje się ani do gry w pucharach, ani do Ligi Mistrzów... Sorry, ale taka prawda...

kRis - 14 marca 2010, 19:10:04 - *.175.70.26
dobry wynik

do komborn - 14 marca 2010, 19:10:12 - *.centertel.pl
myślę ze jeszcze między gks a wisłą będzie ruch

hersi - 14 marca 2010, 19:10:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
slabiutka Wisla znowu na pozycji lidera to tylko potwierdza ze ta liga jest naprawde slaba i wyrownana.Lech niewatpliwie wyglada z czolowki najlepiej mimo straty dzis 2 puinktow ale Wisla musi sie kiedys odbudowac i zacznie wygrywac to samo dotyczy Legii ktora zmieni trenera wtedy bedzie inne granie.Ja mysle ze chyba jednak znowu Wisla bedzie mistrzem,gdyz posiada szersza lawke rezerwowych i wieksze doswiadczenie od Lecha,A Legii pozostanie granie o 3miejsce.Bedzie wstyd w pucharach europejskich bo zaden klub nie przejdzie nawet 2 rund!!!!!!!

Derew - 14 marca 2010, 19:10:49 - *.ingram.com.pl
Szkoda że nie udało się pokonać Lecha ;( Było naprawdę bardzo blisko a tak to utrzymamy stratę do czołówki (ale i tak jest już niewielka). Jakby Dawidek zagrał od początku to byłoby całkiem inaczej.

solo - 14 marca 2010, 19:13:41 - *.as43234.net
Gratulacje Dla Obu drużyn!Komentarze Brzeczka pozostawiam bez komentarza,ale nie powinien tego robić!Żałosne i stronnicze-a słowa" Wspaniały" po zagraniach Bełchatowian,użył chyba z 20 razy!Szkoda ze Warszawiak sędziuje mecze Lecha,Wojtkowiak kartka ,ale nie czerwona!
I wtedy można by powiedziesz ze wynik sprawiedliwy,a tak ,zawsze pozostaje ale... tak czy inaczej Bełchatów solidna drożyna,bez dwóch zdań,liczę na to ze zdobędą miejsce w końcówce przed Legia i Wisła!

VFB - 14 marca 2010, 19:14:54 - *.147.38.176.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Bełchatów i frekfencja porażająca.

ja - 14 marca 2010, 19:15:00 - *.adsl.inetia.pl
Do robrep:
nie było czerwonej dla Bełchatowa? Czy to jest druga żółta czy bezpośrednio czerwona działanie jest takie samo zawodnik opuszcza boisko i sędzia powinien mieć to na uwadze, gdyby to była pierwsza żółta to może jeszcze do zaakceptowania ale to na pewno nie był faul na czerwoną.
-
A co sądzicie o tym żeby nie robić wiosną i latem nie potrzebnej przerwy w rozgrywkach?
teraz musimy grać w śniegu a od 15 MAJA do 1 SIERPNIA kiedy pogoda w Polsce jest idealna do grania i chodzenia na mecze, mamy przerwę 2 i PÓŁ MIESIĄCA NIEPOTRZEBNEJ PRZERWY!

buhehe - 14 marca 2010, 19:15:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najlepsze streszczenie meczu, sedzia bardzo sie staral by belchatów nie przegral i udalo sie mu...sedzia bardzo czesto sie gubil, ?? oraz byl nie konsekwetny, skoro juz zacząl Lechitow kartkowac to chociaz mogl udawac bezstronnosc, mam nadzieje ze wroci do 4ligi tam gdzie jego miejsce,milo ze wystraszyli sie dobrze grajacego ostatnio Lecha, ale jak to na bosiku nie mozna w sportowy sposob pokonac to trzeba produkowac, zal, szkoda, nadal 2 punkty,

Wuchta - 14 marca 2010, 19:18:09 - *.karolin.pl
Jak by sędzie nie wydrukował meczu to Lech by wygrał.Bili po twarzy Lewego 10 razy a u nas jeden faul góra na żółtą i sęzia pokazuje czerwoną. Bełchatów jedna z bardziej chamsko grających drużyn.

ziom - 14 marca 2010, 19:18:34 - *.50.236.246
Kto oglądał mecz zgodzi się ze mną, że mecz jak na warunki pogodowe był na wysokim poziomie ... szybkie zagrania , dużo sytuacji podbramkowych , parady bramkarzy ... Lech z taką grą zdobędzie mistrza, Legia po zmianie trenera zacznie grać tak za 2-3 kolejki , Wisła tak samo .... mam nadzieje że lech w tym roku bd grał w tej LM bo jestem ciekawy jak by sobie poradził w tych rozgrywkach , a nie cały czas ta sama drużyna próbuje coś zdziałać a i tak nic jej nie wychodzi Pozdro... :]

... - 14 marca 2010, 19:20:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie dość, że sędzia za Bełchatowem to jeszcze Rosłoń komentator stronniczy z wiadomych powodów. Kibice Wisły i Legii nie macie czym się pochwalić więc nie komentujcie, bo się śmieszni robicie.

KKS LECH - 14 marca 2010, 19:23:28 - *.icpnet.pl
Dobry mecz,dużo akcji.Brawo dla jednych i drugich.Tylko KKS!

olej - 14 marca 2010, 19:25:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekaw jestem jak sobie poradzi lech bez Wojtkowiaka i peszki ( 2 mecze).
Teraz wyjdzie jaką lech jest wartościową drużyną.
Zmiana Mikołajczak- żenada na ławce.
Tylko Wisełka Kraków

opa - 14 marca 2010, 19:26:22 - *.bialystok.vectranet.pl
Kartka z kapelusza dla Wojtkowiaka? Chyba inny mecz oglądaliśmy bo czerwień jak najbardziej mu się należała

grubyy - 14 marca 2010, 19:27:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja to widze tak
1.Lech
2.Legia
3.wisła
4.Bełchatów
5.Ruch
6.Lechia
...
15.Arka
16.Polonia

add - 14 marca 2010, 19:29:44 - *.50.237.6
sory olej ale Sławek tylko jeden mecz pauzuje, bo za kartki.
Ale zobaczymy jak Komisja Ligi ukarze Wojtkowiaka. Przyznał się przecież w wywiadzie
Jak dla mnie 1 mecz.
Kolejorz i tak ma mistrza

hunter76 - 14 marca 2010, 19:29:47 - *.147.235.146.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Tak jak sędziują pod Bełchatów i Lechię nie sędziują pod nikogo ! Wystarczy spojrzeć ile rzutów karnych się gwiżdże? Wojtkowiak wylatuje za faul, a drewno Ujek nie dostaje nawet żółtej? Jako kibic neutralny życzę Lechowi majstra ,a wy chłopcy z Bełchatowa odrobinę pokory ...

lechita - 14 marca 2010, 19:32:08 - *.promax.media.pl
ja tam się cieszę z remisu mogło być gorzej

visca_nni - 14 marca 2010, 19:32:38 - *.tktelekom.pl
Kto by tym mistrzem nie był to będzie on wyjątkowo słaby wisła ma już 5 porażek a lech i legia 9 na 20 meczów bez zwycięstwa.. ostatnio jakis konkretny mistrz był w sezonie 07/08 a teraz z roku na rok jest coraz gorzej..

edikor - 14 marca 2010, 19:34:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sedzia z Warszawy prowadzi mecz czolowki Gks z Lechem to jest kolejna kompromitujaca sprawa PZPN i co sedzia robi czerwien z poczatku dla poznaniakow a potem w koncowce opamietal sie ze jednak musi byc sprawiedliwy i zdjol belchatopwianina,tyle ze Lech juz nie mial sily zeby zdobyc gola grajac tyle czasu w oslabieniu.Sedziowie to problem polskiej pilki oprocz chuliganow to oni zanizaja ten poziom ligi.

blue66 - 14 marca 2010, 19:34:49 - *.243.191.188
hehehee naprawde dobry mecz bylem widzialem i Lech w tym sezonie idzie na mistrza

Jaśko - 14 marca 2010, 19:35:14 - *.ssp.dialog.net.pl
Tabela po 3 meczach w lutym i marcu.
Wygląda ciekawie.
1. Lech 7 7:2
2. Zagłębie 7 5:1
3. Odra 7 3:0
4. GKS 7 4:2
5. Korona 6 2:3
6. Lechia 5 3:2
7. Ruch 4 4:3
8. Jagiellonia 4 2:2
9. Polonia B. 4 1:1
10. Cracovia 3 5:5
11. Legia 3 2:3
12. Arka 3 1:5
13. Polonia W. 2 2:5
14. Śląsk 1 2:4
15. Wisła 1 0:2
16. Piast 1 2:5

Dracula - 14 marca 2010, 19:37:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdyby nie duza przewaga Wisly z jesieni to dzis bylby inny lider ale Wisla ma duzego farta nie gra nic i jest liderem,ta liga jest slaba bez dwoch zdan.

Wit Zelask - 14 marca 2010, 19:37:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
najsłabsze ogniwo Sedziowie ;)

czepi - 14 marca 2010, 19:38:25 - *.telpol.net.pl
przy takich wynikach, nie widze inaczej jak to ze Wisla zdobędzie kolejny tytuł, a otem bedziemy sie wstydzić i narzekac że polskie kluby tak słabo graja w pucharach....

Paolo KKS - 14 marca 2010, 19:38:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piękny mecz, sezon jednak trwa do połowy maja. Wiele spotkań, każdy zdobyty punkt należy szanować a tymbardziej wydarty w tak trudnym meczu z naprawdę wymagającym przeciwnikiem. Lech wyrwał ten punkt po wielkiej walce. Ten remis ma jednak kapitalne znaczenie w charakterze zachowania bezpiecznego dystansu Lecha nad Bełchatowem. Obie drużyny nieprzypadkowo kolekcjonują punkty na wiosnę, bo grają naprawdę kapitalny futbol. Szkoda żółtka dla Peszki bo z Jagą nie zagra.

slaw - 14 marca 2010, 19:39:37 - *.54.27.232
Pan Szulc nadaje się do odstawki. Błąd za błędem. Zbyt późne, niezrozumiałe i błędne decyzje. To już nie pierwsza wpadka tego Pana. Mam nadzieję, że był to jego ostatni mecz w ekstraklasie.

tencowie - 14 marca 2010, 19:43:42 - *.icpnet.pl
Wojtkowiak dostał czerwień za "uderzenie" piłkarza GKS-u, będą tyłem do tego zawodnika. Faul ewidentny ale zagranie nie było celowe i co najwyżej żółta kartka za to przewinienie. Chwilę później za uderzenie z premedytacją tylko żółtą kartkę otrzymuje Janus. Najbardziej mnie wkurza w naszej lidze, że jak już jest jakiś porządny mecz to zawsze ale to zawsze sędzia go popsuje swoimi niekonsekwentnymi decyzjami. Żenada.

stopa85 - 14 marca 2010, 19:46:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A miał być lider po tej kolejce dla kolejorza Pozdrawiam kibiców KOLEJORZA

Mario - 14 marca 2010, 19:50:24 - *.cdma.centertel.pl
Chyba Wisły limit szczęścia się wyczerpał jak nie wygrają kolejnego meczu to raczej stracą lidera a Skorża poleci na bruk

kolina - 14 marca 2010, 19:55:00 - *.ip.netia.com.pl
Żenada to jesteś ty, sędzia całkiem przyzwoicie posędziował, jedyne co można mu zarzucić to powinien ukarać żółtą kartką na początku meczu Rachwała za nierozważny atak , a cała reszta ok

mietek - 14 marca 2010, 19:57:23 - *.cityconnect.pl
Jak widać na załączonym obrazku nikt nie chce tego mistrzostwa. Więc może lepiej by było odwrócić tabelę? Bo tam na dole się przynajmniej coś dzieje...

emce - 14 marca 2010, 19:58:45 - *.promax.media.pl
No miał być lider,ale sędziował sędzia międzynarodowy! z Warszawy.Drukowanie jak było tak jest.

GKS_B - 14 marca 2010, 19:59:05 - *.dolsat.pl
Jak Wy piszecie, że sędzia gwizdał pod GKS, to ja chyba na innym meczu byłem. Jedyne do czego Lech może mieć pretensje to do siebie. Tak samo jak my do siebie - za niewykorzystane świetne sytuacje. Remis sprawiedliwy i zasłużony, po dobrej grze. Kriwiec świetny w Lechu, podobnie jak Burić. U nas szczerze mówiąc na plus ciężko wyróżnić jednego piłkarza. Ładnie, zespołowo.

piciu - 14 marca 2010, 20:01:26 - *.centertel.pl
Myślę, że koniec sezonu będzie tak wyglądał.
1. Lech Poznań
2. GKS Bełchatów
3. Ruch Chorzów
4. Legia Warszawa
5. Wisła Kraków
6. Lechia Gdańsk
Reasunując ani wisła ani legia nie zagraję w europie, no chyba że zdobędą PP czego szczeże im nie życzę.

stasia_ - 14 marca 2010, 20:02:06 - *.dolsat.pl
dobry mecz ))gks mogl wygrac i lech mogl...Obiektywnie gks byl lepszy wiecej mial okazji brak wykonczenia .Jak nie kupuje gora ......to maja klopoty potentaci wygrac z maluczkimi.Lech ma krotka lawke ,ale podstawowy sklad dobry moze i bedzie mial majstra.Pozdrawiam normalych

uzaleznion - 14 marca 2010, 20:02:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
jako kibic wiselki cieszę się z tego że pilkarzyki z poznania nie zajęly fotela lidera tera trzeba wygrać z lechia i wszystko co się da bo z lechem nie będzie łatwo z lechia wisla napewno wygra i jedziemy na majsta skład wyjsciowy wisełki
juszczyk- marcelo-glowacki-brożek-alvares-issa ba-kirm-boguski-christov-brożek.
skład wyjściowy myslę ze cięzko ktorej kolwiek z druzyn czolowych ekstraklasy bedzie ciezko się dostac do pucharów poniewaz graja bardzo niefortunnie i druzyny z dołka klepia ich jak chca w anglii machester czy arsenalwygrywaja równo do zera sklad polskiej ekstraklasypowinien wygladac tak:
1.Belchatów
2. Górnik Zabrze
3.Korona Kielce
4.Lech Poznań
5.Legia Warszawa
6.Ruch Chorzów
7.Ślask Wrocław
8.Widzew Łódź
Gramy tak jak w szkocji takim systemem w nawyzszej idzepowinny grać wyrównane zespoły i te które maja najwyższy budżet smiechu warte jest to ze druzyny z dolka boja tych z czolowki ja wiem ze oni sie mobilizujua i sie sprezaja
. Wisla Kraków

kaczor - 14 marca 2010, 20:04:19 - *.36.170.95.dynamic.sat.abo.nordnet.fr
dobry mecz pozdrawiam całą gieksę

xxx - 14 marca 2010, 20:04:30 - *.radom.vectranet.pl
Najpierw brutalny faul Zakrzewskiego na Bosackim przy linii bocznej już właściwie bez piłki - powinna tu być co najmniej żółta kartka (co spowodowało nerwowość na boisku) a chwile potem dyskusyjna czerwona.
Przy bramce też bramkarz był potrącony - ale to było na linii pola bramkowego więc można dyskutować

wojtas - 14 marca 2010, 20:06:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.131)
Sędzia z warszawy to musiało się tak skonczyć! dobry mecz lecha .Lech będzie mistrzem bo mu się to należy no i pozdro dla wszystkich kibiców KOLEJORZA!

uzaleznion - 14 marca 2010, 20:07:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
jako kibic wiselki cieszę się z tego że pilkarzyki z poznania nie zajęly fotela lidera tera trzeba wygrać z lechia i wszystko co się da bo z lechem nie będzie łatwo z lechia wisla napewno wygra i jedziemy na majsta skład wyjsciowy wisełki
juszczyk- marcelo-glowacki-brożek-alvares-issa ba-kirm-boguski-christov-brożek.
skład wyjściowy myslę ze cięzko ktorej kolwiek z druzyn czolowych ekstraklasy bedzie ciezko się dostac do pucharów poniewaz graja bardzo niefortunnie i druzyny z dołka klepia ich jak chca w anglii machester czy arsenalwygrywaja równo do zera sklad polskiej ekstraklasypowinien wygladac tak:
1.Belchatów
2. Górnik Zabrze
3.Korona Kielce
4.Lech Poznań
5.Legia Warszawa
6.Ruch Chorzów
7.Ślask Wrocław
8.Widzew Łódź
Gramy tak jak w szkocji takim systemem w nawyzszej idzepowinny grać wyrównane zespoły i te które maja najwyższy budżet smiechu warte jest to ze druzyny z dolka boja tych z czolowki ja wiem ze oni sie mobilizujua i sie sprezaja
. Wisla Kraków

kmicic - 14 marca 2010, 20:08:45 - *.chello.pl
Dobra gra obu zespołów. Bravo GieKSa!!!

brat_prezy - 14 marca 2010, 20:11:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, jeśli na Białorusi szkolą więcej takich grajków, jak Kriwiec, to nie ma się co dziwić, że ich klub stać na awans do LM. Koleś przewyższa naszych gwiazdorów niemal pod każdym względem, ze szczególnym uwzględnieniem przyjęcia piłki. Z tym Białorusinem Lech może zdobyć tytuł. I tego wam życzę kolejorz, bo ani Wisła, ani tym bardziej Legia na to nie zasługuje.

(L) - 14 marca 2010, 20:13:04 - *.globalconnect.pl
Przeciętny mecz AMIKI. W sumie remis jest sprawiedliwy. Ale Poznaniaki AMICE kibicujący to coś nowego.

wiernyGKS - 14 marca 2010, 20:14:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Bełchatowie zagrały dwie najlepsze druzyny w lidze: GKS Bełchatów i Lech Poznań. Piękny mecz! Szybkie tempo! Mnóstwo sytuacji bramkowych! Piękne widowisko! Brawo GKS! Brawo Lech!

Hans1977 - 14 marca 2010, 20:18:17 - *.33.59.55
Bardzo dobry mecz obu drużyn,remis sprawiedliwy choć i Gks i Lech mogły przeważyć szalę na swoją stronę...Lechowi zazdroszczę Kriwieca i Buricia najlepsi dziś a u nas Wróbelek i Ujek ekstra...Obiektywnie patrząc to najlepiej grające drużyny w ekstraklasie i jeśli tak dalej będzie to mamy już i Mistrza i Vice...a brązu życzę Chorzowianom...Pozdro dla kibiców GKS-u i Lecha...

Unista NS - 14 marca 2010, 20:22:56 - *.nsystem.pl
Bardzo dobry mecz jak na polska lige.Mysłem po cihcu że Gks zatrzyma Lecha ale już nikt ich nie zatrzyma Majstra pewno zdobeda.

wiernyGKS - 14 marca 2010, 20:24:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ci, co piszą że sędzia źle sedziował w ogóle nie znają się na przepisach. Sedziowanie Szulca jak na polskie warunki stało na bardzo wysokim poziomie. Wojtkowiak wyleciał, bo uderzył naszego w twarz. Czerwień dostał też nasz janus i w pewnym momencie grało 10 na 10. Nie czepiajcie się sędziego, bo sędziował bardzo dobrze! Żałuję, że Dawid Nowak złapał w środku tygodnia drobny uraz i nie mógł zagrać od początki. Mecz byłby piękniejszy! A talent Kriwieca przyćmił talent Lewandowskiego. Lewy już nie jest największą gwiazdą Lecha. Kriwiec go zdetronizował. Moim zdaniem Kriwiec to najlepszy piłkarz, jaki biega po polskich boiskach. Buric też zagrał wielki mecz. Wyłapywał takie piłki, że szok. Pawełek z Wisły w tym meczu wpuściłby ze 4 bramki!

abc - 14 marca 2010, 20:27:30 - *.range86-150.btcentralplus.com
Z jednej strony szkoda, ze Lech nie wygral i nie prowadzi w tabeli, ale z drugiej strony GKS gral naprawde dobrze. Pomimo czerwonej kartki Lech zyskal punkt i to na wyjezdzie, z najmocniejsza chwilowo druzyna.
W porownianiu z Legia czy Wisla to Lech gra o niebo lepiej, a GKS ma wielkie szanse zeby zdobyc wicemistrzostwo jezeli nie samego majstra.
Nie ma co winy zwalac na sedziego, raz sie ma pecha a raz farta.
Kriwiec niesamowity.
Jako kibic Lecha nie mam pretensji o ten mecz, mam nadzieje ze Legia i Wisla nie "obudza" sie. Pozdro dla GKS-u, naprawde ladnie graja.

Hans1977 - 14 marca 2010, 20:32:22 - *.33.59.55
do JAN URBAN a to że GKS wygrał 3 wcześniejsze mecze to zasługa tylko piłkarzy a nie sędziów a tak gwoli ścisłości to w ilu meczach sezony sędziowie gwiżdżą pod Legie???? w większości nie wspomnę o przekręcie w Bełchatowie na meczu z Wami...a teraz wychodzi jak to Legia pięknie gra i widać 'wygrywa'...

Patriota - 14 marca 2010, 20:37:40 - *.50.228.190 (*.168.2.101)
Chłopaki Lech tak będzie mistrzem bo GKS i Ruch mają za dużą stratę,a Wisła i Legia za takie mordy to się je powinno zdegradować szczególnie legie.Kto wiem jeśli poznań będzie mistrzem polski w piłce nożnej może za jakieś 20 lat uda zostać stolicą polski.serdecznie tego Poznaniowi życzę zasługuję na to bardziej niż ta cała Warszawa.

CZOTO - 14 marca 2010, 20:50:42 - *.in-net.pl (unknown)
nic sie niezmieni nie hehe co za pech szkoda ze lech niewygrał

wiernyGKS - 14 marca 2010, 20:51:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chciałbym, żeby Majstra zdobył mój GKS! Ale jeśli mojemu GKS-owi się to nie uda, to życze Mistrzostwa Kolejorzowi. Legia i Wisła wystarczająco już narobiły Polsce wstydu w Europie: (Vetra Wilno, Levandia Tallin) To, co Legia i Wisła teraz grają, to futbol podwórkowy. Ruch jest za słaby kadrowo, ma za słabą ławkę, a po stracie Niedzielana nie będzie już tak wygrywał. Majstra w tym sezonie może zdobyć ktoś z dwóch drużyn: GKS Bełchatów lub Lech Poznań. Nikt inny.

Golbi - 14 marca 2010, 20:53:45 - *.czeladz.vectranet.pl
Po raz kolejny robi się z Lech już mistrza Polski a ten pewnie znów nie utrzyma formy co jest dla tego klubu normalka.

Golbi - 14 marca 2010, 20:55:01 - *.czeladz.vectranet.pl
wiernyGKS - a Bełchatów ma silna ławkę :D

piszczel - 14 marca 2010, 20:55:28 - *.254.247.195
Amika rulezz.

Golbi - 14 marca 2010, 21:01:34 - *.czeladz.vectranet.pl
wiernyGKS - jak Lech będzie miał zagrać mecz eliminacji na początku lipca z drużyną grająca systemem wiosna - jesień to też będzie kompromitacja

Adder - 14 marca 2010, 21:02:40 - *.48.145.61.zwmedia.pl
Lech ma za sobą najtrudniejsze spotkanie w sezonie - GKS to w tej chwili najlepszy klub zaraz po Kolejorzu. Grając przez dłuższy czas w osłabieniu, na wyjeździe i w złych warunkach należą się Poznaniakom BRAWA!!! Szkoda słupka Krivca. Jesli chłopaki nie zwolnią tempa, mistrzostwo jest ich

Po co to - 14 marca 2010, 21:03:57 - *.50.228.190 (*.168.2.101)
Obojętnie jaka drużyna będzie mistrzem to i tak polegnie w europie.My chcemy ligi mistrzów jak drużyny z Węgier czy z Rumunii mają 3-4 razy większe budżety.Zero sponsoringu w polsce.Taka PGE jeśli by cała kasę dusili w giekse to może byłby poważny klub ale tu siatkarze tu żal i tak jest.Ta nasza chociażby wielka 3 powinna mieć sponsorów którzy dają bo co najmniej 20 mln euro.

Pawlik - 14 marca 2010, 21:19:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sedziowanie stalo na wysokim poziomie ? od samego poczatku meczu bylo polowanie lokciami na lewandowskiego (pietrasiak polowal) ujek wchodzi kolanem w nerki wojtkowiaka nie ma faulu za pare chwil zakrzewski fauluje bosackiego nie ma kartki (zielinski w zeszlym togodniu dostal za takie cos czerwien) , jak wojtkowiak dostal czerwien to i janus tez powinien , buric rowniez byl faulowany i glupio jest tlumaczenie ze szedl na pilke jak w nia nie trafil tylko w burica , podresle ze nie jestem kibicem Lecha

rades - 14 marca 2010, 21:22:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szulc sedzia z Warszawy i to mowi samo za siebie zrobil tak zeby Lech nie daj bog nie odskoczyl Wisle i Legii,pilkarski poker dzisiaj w Belchatowie w glownej roli sedzia

wiernyGKS - 14 marca 2010, 21:27:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego w polskiej lidze gra tak mało piłkarzy pokroju Krivieca? Fantastyczny piłkarz! Gratuluję Kolejorzowi świetnego transferu! Aż miło patrzeć jak tek zawodnik gra! Kriviec jest niesamowity!

Golbi - 14 marca 2010, 21:32:49 - *.czeladz.vectranet.pl
rades - Ty masz czelność mówić o sędziach to co było w zeszłym sezonie: Cracovia czy Polonia W.

radek - 14 marca 2010, 21:34:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego w ekstraklasie jest tak dużo arbitrów z warszawy borski , radziszewski ,granat ,pielak , siedlecki , wróbel i dzisiejszy szulc czyli 7 z warszawy na 26 zgłoszonych do rozgrywek 2009/2010.Poznań 0 , Kraków 0 , Gdańsk 0 , Wrocław 0 . Łodź 1 . Czy to wam nie daje do myslenia .

wall...e - 14 marca 2010, 21:36:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nic sie nie stało KOLEJORZ po 21 kolejce bedzie liderem xD

wiernyGKS - 14 marca 2010, 21:36:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Pawlik" - ale Janus przecież dostał czerwień, tylko chwile później. Oglądałeś w ogóle mecz? Jakbyś oglądał, to byś wiedział, że Janus tez dostał czerwień. Jak wypominasz Ujkowi łokcie, to czemu nie wspominasz jak Sławek Peszko szedł sam na sam z Sapelą, Sapela wyłapał piłkę, a Peszko, mimo że widział, że do piłki nie sięgnie, pociagnął z kopa Sapelę? Widziałeś tą sytuację? Bo w skrócie z meczu tego nie ma. Kartka się Peszce należała, a Szulc nawet nie gwizdnął faulu. Skopnał z premedytacją naszego bramkarza. A tak poza tym to Peszko gra, jak... Sorry, ale ten piłkarz kiedyś kogoś zabije na boisku. Ludzie, to jest futbol, a nie boks tajski.

kibic Koro - 14 marca 2010, 21:38:17 - *.219.208.117
Gratuluję GKS-owi

kibic - 14 marca 2010, 21:42:04 - *.dolsat.pl
Wojtkowiak czerwien sluszna, Janus takze, ale to konsekwencja dwoch zoltych. Lech zrobil w tym meczu za malo zeby wygrac, Kriwiec sam im meczu nie wygra, a Lewandowski woli lezec na podgrzewanej murawie niz chociaz sprobowac walczyc z rywalami, chcecie angielskiej pilki, a jak widzicie lekką przepychanke to placzecie ze sedzia zly, wiec jak ma sedziowac? Buric nie byl faulowany, dziwie sie, ze majac mozliwosc lapania pilki on przegrywa pojedynek glowa-reka z Zakrzewskim, to nie swiadczy o nim najlepiej, chociaz dla wielu i tak ejst najlepszym bramkarzem w lidze, Bog jeden wie czemu. Mecz na remis, a kibice Lecha niech sie pukna w glowe zanim zaczna obrazac Mariusza Ujka... bo znam zawodnika Lecha ktory moglby warzywa na bazarze sprzedawac.

... - 14 marca 2010, 21:42:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeczywiście chwilę później Janus dostał czerwień. Wojtkowiak w 21 min., a Janus w 69 min . Nie mam nic do GKS-u Bełchatów nawet ich trochę lubię. Peszko jest czasem porywczy chłopak, ale on przy Ujku z GKS-u to jest aniołek.

kibic - 14 marca 2010, 21:43:43 - *.dolsat.pl
@wiernyGKS
Peszko dostał za faul na Sapeli zolta kartke. Jak najbardziej sluszna, mysle ze od reprezentanta kraju mam prawo wymagac nieco wiecej.

Pawlik - 14 marca 2010, 21:44:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Wiernego :Kolego co mnie obchodzi ze pozniej dostal czerwnien ? jak za faul na lewym dostal "tylko" zolta ? Wspominasz o sławku spoko , ujek rowniez w taki sam sposob zalatwil burica i nawet zoltej nie dostal a Peszko dostal zoltka za ten faul , peszko kogos zabije ? To co w takim razie zrobi Ujek ? Wiem ze jestes wiernym kibicem ale trzeba spojrzec troche objektywnie.

wks - 14 marca 2010, 21:44:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O remis Amiki z GKS em !!!

... - 14 marca 2010, 21:47:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a jak tam Polsat Wrocław? U mnie śnieży

wks - 14 marca 2010, 21:47:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polsat Wrocław tos dowalił, przypomnij sobie na jakich papierach gracie ....

RAR - 14 marca 2010, 21:50:16 - *.toya.net.pl
HAHHA A TAK SIE PODNIECALIŚCIE pyry że będzie teraz lider hahah tylko WISŁA!!!

kibic - 14 marca 2010, 21:50:48 - *.dolsat.pl
@Pawlik
Ujek dostal zolta kartke we wspomnianej przez Ciebie sytuacji. Wiec sedzia "nagrodzil" go na rowno z Peszko.
Janus za faul na Lewandowskim nie powinien dostac czerwonej, walka o pilke, Lewandowski za duzo teatru ... sytuacja z Wojtkowiakiem byla inna, sedzia podjal dobra decyzje, a LECH powinien liczyc na siebie, a nie na pomoc sedziego, bo w Europie niekoniecznie sie z tym spotka.

Pawlik - 14 marca 2010, 21:55:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibic: Walka o pilke ? Jak Janus nie mial szans na dojscie do niej w Europie jest inne sedziowanie niz u nas na "podworku"

niebieski1 - 14 marca 2010, 21:57:12 - *.cable.mindspring.com
Tabela na koniec sezonu
1. Lech
2. Legia
3. Ruch
4. GKS
5. Polonia Bytom
6. Lechia
....
15. Arka
16. Polonia W.

tp - 14 marca 2010, 21:58:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po komentarzach widać ze kibice z Krakowa oglądali mecz bo na mecze Wisły patrzeć nie mogą. pieski przestańcie szczekać pogadamy jak Wisła po przerwie zimowej zdobędzie jakaś bramke w ekstraklasie. A co do szans Lecha na tytuł zobaczymy 15 maja.

kibic - 14 marca 2010, 22:02:38 - *.dolsat.pl
@Pawlik
Przepisy sa wszedzie jednakowe a ktore zachowanie bylo bardziej chamskie wg Ciebie, Janusa czy Wojtkowiaka? i badz prosze obiektywny.
Zreszta ludzie lubicie sluchac tlumaczen pilkarzy ze sa zmeczeni, ze sedzia zle gwizdal? Bo ja nie specjalnie, oni maja wyjsc na boisko i zrobic wszystko, aby wygrac mecz, sedzia zadnej bramki nie anulowal.. wiec wyniku nie wypaczył, a placzu tu jakby podjal przynajmniej 50 kontrowersyjnych decyzji. Lech i GKS zasluguja zeby reprezentowac nas na europejskiej arenie, tego im zycze, a trzeciej druzyny na chwile obecna nie ma po co "zglaszac"

Max - 14 marca 2010, 22:03:09 - *.dolsat.pl
Dla mnie wynik sprawiedliwy. Sędzia mimo błędów nie wypaczył rezultatu. Oceniając grę obu zespołów, to zwyciężyć mogły obie druzyny z lekkim wskazaniem na GKS. Bełchatów miał trochę więcej sytuacji - w końcówce sprawiał lepsze wrażenie.

wiernyGKS - 14 marca 2010, 22:06:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko ludzie, którzy nie oglądali meczu, a ledwie jakies skróty, mogą twierdzić, że sędzia wypaczył wynik. GKS miał tyle sytuacji, że jesli mi ktoś pisze, że gdyby nie sędzia, to Lech by wygrał, tzn. że nie oglądał meczu. Spotkały się dwie równorzędne drużyny. Lech miał swoje okazje, ale GKS też miał. Winę na sędziego mogą zrzucać tylko jacyś frustraci. Pozdro dla normalnych! Bo już nie mogę czytać komentarzy tych dziwolągów, którzy na każdym kroku doszukują się spisku. To się kwalifikuje do leczenia psychiatrycznego.

wiernyGKS - 14 marca 2010, 22:08:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sędzia to tylko człowiek. Przez cały mecz była śniezyca. Weźcie mądrale gwizdek i posędziujcie przy takiej pogodzie. A potem ja wejdę na neta i będę pisał, że sprzedaliście mecz. Puknijcie się w łeb, oszołomy!

Pawlik - 14 marca 2010, 22:09:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiesz ja wychodze z zalozenia ze jak Wojtkowiak dostal czerwien to i Janus tez , jeden jak i drugi zebow nie stracil .Ale ile mozna ogladac blednych decyzji sedziow? Wczoraj parodia z Ruchem tydzien temu mecz w kielcach , jak juz sedzia obral sobie jakis pułap sedziowania to niech sie go trzyma i tyle

kibic - 14 marca 2010, 22:17:21 - *.dolsat.pl
Kazdy mecz jest inny, nie tylko dla piłkarzy, sedziowie to tylko ludzie, a sytuacja Wojtkowiaka i Janusa wbrew pozorom różnia się i to mocno, zobacz jak Lewandowski zachowuje sie w momencie faulu... liczyl na czerwien i sie przeliczył. Janus atakowal rywala w poblizu piłki, a Wojtkowiak? nie byl to naturalny odruch. Piszesz o bledach sedziow, a ile mozna ogladac beznadziejnych podan amatorow zarabiajacych tysiace euro? Jacy pilkarze, tacy sedziowie...

Radek 30 - 14 marca 2010, 22:18:07 - *.dolsat.pl
Pisałem to już tydzień temu i napisze teraz jeszcze raz.Dzisiaj grali mistrz i wicemistrz Polski tylko nie wiem w jakiej kolejności.Mimo iż pisze z Bełchatowa to jednak wydaje mi się ze bardziej na mistrza zasługuje Lech.W Polskiej lidze na ta chwile jest tylko LECH,GKS może Ruch a później długo,długo,długo nic.Bron nas tylko Panie Boże przed tym aby mistrza zdobyła Wisła.Nie mam nic do tego klubu ale mam już dość wstydu w Europie i porażek z drwalami takimi jak LEviada,Valenberga lub Dinamo.Pozdrowienia na normalnych.

Kolejorz - 14 marca 2010, 22:18:37 - *.adsl.inetia.pl
GKS Bełchatów - KKS Lech Poznań 1 - -1 cóz czasem tak bywa fajny i ciekawy mecz był. Co do sytuacji Wojtkowiak owszem wysunął ręke skoro otrzymał czerwień to kilka minut pózniej również powinna być czerwieńa Janus z Bełchatowa dostaje żółtą. Peszko na Sapeli dostaje żółtą kartke a Ujek na Buricu nie to nie jest sprawiedliwe a tak to ok mecz oprócz tych uwag jak coś pominąłem dopiszcie pozdrawiam

kibic - 14 marca 2010, 22:23:37 - *.dolsat.pl
@Kolejorz
Ujek tez dostal zolta...
Wojtkowiak zaatakowal z uzyciem nieproporcjonalnej sily, zas Janus w sposob nierozwazny, tak przynajmniej zinterpretował to sedzia.

sla - 14 marca 2010, 22:24:05 - *.gjl.osi.pl
ile Lecha było?

robertk777 - 14 marca 2010, 22:24:33 - *.ssp.dialog.net.pl
Ulatowski robi na prawdę dobrą robotę w Bełchatowie
pozdro dla normalnych z Lubina

Pawlik - 14 marca 2010, 22:26:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty masz taki punkt widzenia tej sytuacji a ja inny i niech tak zostanie , nie ma sensu dalej pisac o niej.Ale ile mozna ogladac pomylki sedziow i to tak razace?Niestety co niektorzy pilkarze pewnego poziomu nie przeskacza to nie znaczy ze sedziowie maja sie dostosowac do tego poziomu

olej - 14 marca 2010, 22:27:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja mam nadzieję, że Wisła się przełamie strzeli w końcu gola i już będzie zmierzać po mistrza kraju.

... - 14 marca 2010, 22:28:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ujek niestety powinien za dwie żółte powinien z boiska wylecieć. Nie mam nic do tego zawodnika, ale pracował przez cały mecz na wcześniejsze zejście z boiska. Wejście kolanem w Wojtkowiaka w okolice nerek to raz, a potem zachowanie w sytuacji z bramkarzem. Mecz bardzo ciekawy, tylko sędzia odrobinę nie konsekwentny.

solo - 14 marca 2010, 22:30:15 - *.as43234.net
edikor,hunter76,i koleś ... zgadzam się z Wami w 120%,wasze wypowiedzi to jest to co sam powiedziałem po meczu!Pozdro dla Was i wielu innych normalnych,reszta.. hmm BK

... - 14 marca 2010, 22:31:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepiej niech się Wisła nie przełamuje. Dwie takie "potęgi" nas by już całkiem pogrążyły

Kibic - 14 marca 2010, 22:35:05 - *.dolsat.pl
Fakt, Ujek gra na pograniczu faulu, sedzia mogl go wywalic, ale tego nei zrobil, czy slusznie? punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Szkoda, ze nikt nie zwrocil uwagi na 3 nierozwane wejscia Tosika, ktore powinny byc ukarane kartonikiem, jednym , a potem drugim.
@Pawlik
Ja jestem naiwny, ale wierze, ze sedzia chce jak najlepiej, podobnie jak zawodnicy, a ze nie zawsze sie da. Wynik meczu niezaleznie od tego co robil sedzia pozostaje bez zmian

Pawlik - 14 marca 2010, 22:40:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibic: A co powiesz o sytuacji po ktorej padla bramka dla belchatowa? Buric byl faulowany czy tez nie? Moim skromnym zdaniem był nie trafil w pilke lecz w rece

solo - 14 marca 2010, 22:45:38 - *.as43234.net
Do hans1977 naprawdę super wypowiedzi,jeszcze raz podkreślam ze Bełchatów naprawdę grał fajna i zespołowa piłkę!Brawo za mecz,ale szczerze uważam ze sędzia z Warszawy nie powinien sędziować meczów Poznania ,oglądałem mecz i komentarz Brzeczka i Roslonia ,bardzo ,bardzo stronniczy i slaby!!!Od dziś większą uwagę zwrócę na drużynę GKS-u,wierze ze rozjedziecie Legie z taka gra!!!

luca - 14 marca 2010, 22:50:09 - *.lan.bermudy.net
ile Lecha przyjechalo? Fajnie chlopaki spiewali trzeba im przyznac

kibic - 14 marca 2010, 22:51:37 - *.dolsat.pl
@Pawlik
Wszystko zalezy od interpretacji sedziego, Buric nie mial w tym meczu pewnego chwytu, ja bym pozwolil grac dalej, sam Buric nie mial zbytnio pretensji, wiec to daje do myslenia. Zreszta cala sytuacja miala miejsce zza 5,5 m, przynajmniej tak mi sie wydaje, snieg, lipna jakosc, slabo widac, ciezko stwierdzic.

wiernyGKS - 14 marca 2010, 22:53:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pawlik - w sytuacji, w której padła bramka dla GKS-u jeśli już uznać, że Buric był faulowany, to przy poprzednim dośrodkowaniu, a nie przy tym, po którym padła bramka. Poza tym jesli do kogos Burić powinien mieć pretensje, to do swojego obrońcy, bo już prawie miał piłkę w rękach, a obrońca ja wykopał wprost pod nogi Ujka. Poszła kolejna wrzuta i padł gol. BRAK KOMUNIKACJI MIĘDZY BURICEM, A OBRONCAMI. To nie przez sędziego padł ten gol. Ewidentny błąd obrońcy. Wykopał wprost pod nogi Ujka.

gregor - 14 marca 2010, 22:56:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co robil Peszko?Jego zagrania na czerwona np. jak celowo kopnal sapele gdy ten juz trzymal pilke.
Bravo GKS

Pawlik - 14 marca 2010, 22:59:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wierny tylko ta akcja po ktorej padla bramka byla kontynuacja pierwszego dosrodkowania , kibic najlepiej powiedziec ze padal snieg byla mgla itp. Burci w ogole cicho jest jak na bramkarza , zreszta nie ma sensu rozkladac faule na czynniki pierwsze , mecz jak na naszych kopaczy byl spoko

kibic - 14 marca 2010, 23:15:57 - *.dolsat.pl
@Pawlik
Mgly nie było ale ciezko mi ocenic czy bylo to w "piątce" czy moze poza, nie potrafilem tego ocenic z perspektywy trybuny, nie potrafie takze z zapisu video, bramkarz ma rece o wiekszym zasiegu niz glowa Zakrzewskiego, powinien to spokojnie zlapac, skoro tego nie zrobil to popelnil blad. GKS zasluzyl na bramke czy nie? wiem, ze jako kibic Lecha zal Ci straconej szansy na lidera, ale ten mecz był na remis, tak tez sie zakonczył.

bumar - 14 marca 2010, 23:30:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
20.03.2010 mówimy Stop Rychowi G o po trofermsom!!! Rozbrat Zostaje, Sołacz Zostaje i Poznań Rodowity Zostaje!!!! Nie dla Developorów!!!!!

... - 14 marca 2010, 23:48:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sędziowanie nie było super-trudno, ale komentatorzy meczu jacyś tacy nieobiektywni, a powinni być bezstronni

wiernyGKS - 14 marca 2010, 23:53:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem GKS-u, ale ten Kriviec naprawdę jest niesamowity. Takiego piłkarza dawno nie było w polskiej lidze. Lech zrobił kapitalny transfer! Talent Sergieja przyćmi całą ligę i niestety długo w Polsce nie pogra. Już tego lata zachodnie kluby zasypią Kolejorza ofertami. Z przyjemnością obejrzę następny mecz Lecha tylko po to, żeby zobaczyć Białorusina w akcji.

Hans1977 - 15 marca 2010, 0:14:13 - *.33.59.55
do solo dzięki a co do sędziego to nie skomentuję jego pracy powiem tylko tyle mylił się w obie strony...ale zgadzam się że warszawiak nie powinien sędziować tego meczu...nie wiem co mówili komentatorzy bo ja byłem na meczu na stadionie więc w tej kwestii się nie wypowiem...a co do rozjechania Legii mam taką nadzieję ale jest jeszcze sporo kolejek teraz ciężki mecz przed nami w Chorzowie ale wierze że damy radę:D pozdrawiam...

bumar - 15 marca 2010, 0:20:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zapraszam 20.03.2010 godz 18:00 plac Mickiwicza Poznań!!! Pokażmy Polsce że Prawdziwy Poznań to My - Working Class Hero The Opressed, Cockney rejects, Cock Sparrer, Conflict, Sandals i Rychu Peja , Sweet Noize i Apatia - Rozbrat Zostaje -Zielony Sołacz Zostaje i HCP Cegielski Hipolit i Solidarność i Inicjatywa Pracownicza Wszyscy Razem i Kibice Warty , Lecha , Olimpii, Przemysława, Sanu , Amdiriy, Polonii, Posnanii i Grunwaldu , Cybiny i Budowlanych Poznań Boks na Halce na Jeżychach Św Floriana City- Zawsze Razem przeciwko po-litykom od richa g.......go!!!! Rozbrat Zostaje i Wolny Poznań Zostaje!!!!

Do pan pio - 15 marca 2010, 0:26:01 - *.vectro.com
Mecz bezpośredni w Kielcach na korzyść Zagłębia (3:3), 20 listopada. Pozdro.

bumar - 15 marca 2010, 0:40:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pokażmy 20.03.2010 Plac Adama Mickiewicza Poznań że Polska , Poznań , Wilda ,Chwileszwo i Eka Farilewskiegio , Wilda i Łazosz To My od lat Mortus -bejmów brak i Życie na Streecie!!! To Rodowici Pokażmy rychowi g ... że nadszedl jego koniec!!!! Rozbrat i Sołacz Zielony Zostaje Tam Gdzie jest Teraz!!!! Przecz z diveloperami !!!!

haxo - 15 marca 2010, 6:13:21 - *.chello.pl
1. kapitalny mecz - najlepszy w sezonie
2. bardzo dobre sędziowanie Szulca
3. najlepszy na boisku Wróbel z Bełchatowa - a podobno Wisła szuka prawoskrzydłowego
4. czerwona kartka dla Wojtkowiaka zasłużona
5. podobnie jak dwie żółte dla Janusa

baraniuk - 15 marca 2010, 7:23:44 - *.adsl.inetia.pl
od 2002 roku oglądam ligę w canal+ i najbadziej mam dość sędziów w tej naszej lidze ... a szulc po prostu jest słaby ... jeśli faul wojtkowiaka był na czerwoną gdzie tak na prawdę nie widział uderzenia ani on ani jego asysteny bo małkowski był tyłem do bocznego to co powiniem pokazać boczny przy uderzeniu oburącz lewego a wcześniej bezsensownego ataku zakiego na bosackiego co mogło skończyc sie gipsem ... ten pan ci panowie nie mają normalnego poczucia boiska ...

Marek - 15 marca 2010, 7:35:51 - *.bracz.edu.pl
Dlaczego Lechowi sędziował warszawiak skoro Lech walczy z Legią i Wisłą o tytuł?

Buła - 15 marca 2010, 8:10:00 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Myślę, że sędzia był bezstronny , ale był beznadziejny. Tak dennych decyzji już dawno nie widziałem. to był poziom okręgówki , w drugiej połowie było troszkę lepiej , ale nie zmienia to faktu słabizny jaką ten Szulc prezentuje

deco - 15 marca 2010, 9:28:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego w ekstraklasie jest tak dużo arbitrów z warszawy borski , radziszewski ,granat ,pielak , siedlecki , wróbel i dzisiejszy szulc czyli 7 z warszawy na 26 zgłoszonych do rozgrywek 2009/2010.Poznań 0 , Kraków 0 , Gdańsk 0 , Wrocław 0 . Łodź 1,Bialystok 1,Zabrze 1 .A juz najwieksze watpliwosci budzi ze mecz dwoch czolowych druzyn sedziuje warszawski sedzia to jest niepowazne to co PZPN wyprawia nominuje sedziow niewiem za co za uklady?PZPN jest chory nie ma o czym nawet mowic.

aders - 15 marca 2010, 10:22:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie rozumiem tych co rozpaczaja nad losem Lecha ze tylko zremisowal z Gks B.POPATRZMY NA TO Z INNEJ STRONY przeciez Wisla przegrala z Gks B.,kazdemu raz noga moze sie powinac,co innego Wisla ktora przezywa wyrazny kryzys formy,niesamowite ze 3/4polakow w tym meczu kibicowalo Lechowi nie tylko prawie cala wielkopolska ale tez pol malopolski,pol pomorskiego,czesc dolnego slaska pamietajaca jeszcze zgode z lubinkami,do tego Lechowi kibicowali hanysy zwlaszcza z Katowic,Zabrza i chyba tez Bytomia,oprocz tego polowa swietokrzyskiego lacznie z kszokami czyli zgoda Lecha.Natomiast Gks B. kibicowala okolica Belchatowa do 15 km od miasta fc Szczercow i Kleszczow oraz Legionisci i Wislacy ktorzy chcieli by Gks wygral z Lechem.

joerg - 15 marca 2010, 10:34:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tego Białorusa jest całkiem dobry zawodnik

aders - 15 marca 2010, 10:41:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"aders" - mylisz się pisząc, że GKS-owi kibicował tylko Bełchatów i okolica. Wiesz dlaczego się mylisz? Bo chodzę na mecze i widzę z jakimi rejestracjami samochody parkują pod stadionem na każdym meczu. Jest mnóstwo samochodów z Łodzi, Piotrkowa Tryb., Częstochowy, Radomia, Wielunia, Pajęczna, Radomska, Opoczna, Sieradza, Łasku, Pabianic, Zelowa, Szczercowa, Kleszczowa. Zapewnim Cię, że nie tylko dawne woj. piotrkowskie melduje się na meczach GieKSy. Nie wierzysz, to przed meczem przejdź się po parkingach wokół stadionu.

sceptyk - 15 marca 2010, 11:16:11 - *.echostar.pl
Patrząc na liczbę miast i miasteczek jakie wymieniłeś które kibicują GKS to macie stadion najmniej tak na 30 tyswracając do meczu to "pan"Szulc nie pomagał GKS tylko Legii to zresztą nie pierwszy raz w jego przypadku gdy podkłada nogę rywalom Warszawskiego klubu pamiętam jak w zeszłym sezonie wykartkował Wisłę we Wrocławiu(tam powinien zostać na dłużej).Według wszystkich osób zasiadających w studiu magazynu Szybka Piłka popełnił trzy rażące błędy wypatrzające wynik meczu
1.Czerwona kartka dla Zakrzewskiego za atak na Bosackiego
2.Skoro już czerwona dla Wojtkowiaka to i czerwona dla Janusa za atak na Lewandowskiego
3.Uznanie bramki dla GKS po faulu Zakrzewskiego na bramkarzu Zakrzewski nie atakował piłki a bramkarza

aders - 15 marca 2010, 11:51:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakos flag nowych fan klubow na stadionie Gks B. nie widac tych ludzi co wymieniles to moze i chodze ale pojedyncze osoby i to tacy kibice sukcesu bardziej a nizeli prawdziwi oddani kibice Gks,bo prawie cale woj. lodzkie kibicuje Widzewowi ,poza marginalnymi przypadkami Lks i malymi fc Legii,wiec nie przesadzaj ze mnostwo samochodow jezdzi na mecze Gks z miast tych co wymieniles ,bo poza prawdziwymi fc Gieksy POZA sCZERCOWEM I kLESZCZOWEM TO GKS nie posiada!

aders vel - 15 marca 2010, 11:56:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"sceptyk" - a kto powiedział, że z każdej z tych miejscowości przyjeżdża po tysiąc osób? Z tego co wiem, to z Piotrkowa Tryb. regularnie jeździ ok. 300 osób. Jednak grupa zorganizowana, dobrze znana wśród ultrasów, a reszta to indywidualni ludzie. Z Częstochowy myślę, że przyjeżdża jakies 50 osób, bo znam człowieka z Czewy i mi opowiadał. Są to indywidualne osoby. Z pozostałych miast, które wymieniłem, jeździ po kilkanaście osób. A Radom czasem przyjeżdża większą grupą po starej znajomości, bo kiedyś mieliśmy układ z Radomiakiem.

aders vel - 15 marca 2010, 12:01:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"aders" - Ty piszesz o zorganizowanych Fan Clubach, a ja o zwykłych kibicach. Poza tym nie wymieniłes FC Piotrków, a GKS ma tam bardzo prężnie działający FC. A jeśli piszesz, że całe łódzkie kibicuje widzewowi, to naprawdę mnie rozbawiłeś. widzew nie ma nawet Łodzi, bo tam rządzi eŁKSa, a Tobie się ubzdurało, że całe województwo jest widzewa. Śmieszny jesteś. Już wiele razy czytałem na necie że np. cały Piotrków Tryb. jest widzewa. Tylko dlaczego na każdym meczu tak duża liczba z Piotrkowa melduje się na Sportowej? Piotrków nigdy nie był i nigdy nie będzie widzewa. Takich przykładów mógłbym mnożyć.

aders - 15 marca 2010, 12:02:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czlowieku niech nawet jezdza z Lodzi na Giekse ale nie maja zadnych flag fan klubowych tacy ludziewiec sa to zwykli kibice sukcesu tzw. pikniki,nie bedzie wynikow i odejda gdzie indziej.

aders vel - 15 marca 2010, 12:11:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"aders" - wyjątkowo przebiegły z Ciebie cwaniak. Gdy pisałeś, że Lechowi kibicowało 3/4 Polski, to wyminiłeś prawie wszystkie regiony kraju. A gdy pisałeś o tym, kto kibicował GKS-owi, to wymieniłeś tylko oficjalne Fan Cluby. Przebiegłość godna agenta KGB! Gdybyś po stronie Lecha też wymienił tylko oficjalne Fan Cluby, to wcale nie wyszłoby Ci 3/4 Polski, tylko 1/20 Polski. Kończę z Tobą dyskusje, bo nie dyskutuję internetowymi napinaczami. Bez odbioru!

aders - 15 marca 2010, 12:20:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bralem pod uwage zgody Lecha jak i niedawno zerwana zgode z Lubinem.GKS B. przy calym szacunku dla Gieksy ale spojrz prawdzie w oczy wy niewiele znaczycie w Polsce,tradycje,sukcesy,frekwencja,czy nawet fan kluby z kim wy mozecie sie rownac?najwyzej z Radomskiem czy Rakowem.Ze tylko przypomne dokonania Lecha:5mistrzostw Polski i 5 pucharow Polski ,a Gks tylko raz wicemistrzostwo Polski.Do tego siagniecia Lecha w europ. pucharach 116 finalu uefa odpadniecie z Barcelona, przy odpadnieciu Gks w 3 rundzie uefa z Dniprem z Ukrainy.Jedno jest pewne kazdy kibic kojarzy w Polsce kojarze klub Lech Poznan,a Gks B. juz nie kazdy taka jest roznica.

pajak - 15 marca 2010, 13:07:10 - *.kielce.vectranet.pl
obejrzałem wszystkie mecze w tj kolejce. Gdyby nie gwizdano pod Legie, Wisłe i przeciw Lechowi to Lech już zapewniłby sobie mistrzostwo. A tak karuzela kręci się dalej...

Maksiula - 15 marca 2010, 14:07:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dlaczego w tym meczu nie zagrał Jakub Tosik?I ile kibiców Lecha było na tym spotkaniu w Bełchatowie?Z góry dziękuję za wiadomość.Pozdrawiam.

Pasiaczek - 15 marca 2010, 14:51:11 - *.147.160.183.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Brawa dla GKS za walkę.Szkoda,że nie pyknęliście tych zarozumialców z Posen,Cracovia pozdrawia Bełchatów!

do pasiacz - 15 marca 2010, 16:22:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zastanawiam sie czy ty aby na pewno jestes z Cracovi albo moze piknik jakis jestes,bo prawdziwy kibic Cracovi tak nie napisze jak ty napisales.

kibic - 15 marca 2010, 16:49:30 - *.dolsat.pl
Bramka dla GKSu słuszna ! Buric był po za "piątką" wiec jego nietykalnosc poszla tam gdzie Skorza i Urban

xyz - 15 marca 2010, 16:55:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bramka dla GKS-u była tak słuszna jak niewinność sędziów. Buric był trącony w ręke na linii "piątki", a poza tym to poza piątką już można bramkarza faulować? Przepisy się zmieniły? Chyba na takie by Lechowi przeszkodzić w tym co nieuniknione, czyli byciu nr 1 w tej "Ekstra"lidze.

kibic :p - 15 marca 2010, 16:56:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1 Lech Poznań
2 Gks Bełchatów
3 Ruch Chorzów
4 Lechia Gdańsk
5 Wisła Kraków
6 Polonia Bytom
7 Legia Warszawa
Moim zdaniem tak to bedzie wygladac a na nastepny sezon dojdzie górnik i widzew :p

xyz - 15 marca 2010, 17:04:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co tyczy się PZPN-u to powinien pożyczać sędziów z zagranicy, a nie robić parodię z piłki skoro jakiś sędzia nie prezentuje odpowiedniego poziomu do danej klasy rozgrywkowej.

kljh - 15 marca 2010, 17:39:46 - *.241.61.25
Mam nadzieję że Lech postąpi tak samo jak Zgłebie i wystosuje pismo do pzpn żeby ta gnida więcej nie sędziowała im meczu to dziwne ze ktoś wyznacza najgorszego sedziego na mecz na szczycie a może wcale nie jest to dziwne

terdeg - 15 marca 2010, 17:54:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trudno mowic ze sedzia wypaczyl wynik meczu,ale z pewnoscia przebieg meczu juz tak,pamietajmy Lech gral az 50 minut gry w oslabieniu i niewiele zmienia sytuacja ze pilkarz Gks wylecial z boiska za dwa zoltka na 20 minut przed koncem,po prostu Lech juz siadal na nogach ze zmeczenia a Gks nie miasl takiej sily w ataku zeby ukluc poznaniakow,wiec skonczylo sie remisem i znowu lider w Krakowie.

ojojoj - 15 marca 2010, 18:34:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kasper znowu w Wisle to zle wiadomosci dla kibicow Lecha,Legii i Gks.

Lolek - 15 marca 2010, 19:16:45 - *.238.48.22
Zwolnić Zielińskiego bo zremisował i Kolejorz jest 3ci!!!

NRF - 15 marca 2010, 19:18:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sceptyk obejrzyj jeszcze raz mecz i zobacz te faule. Przy okazji weź chusteczke do nosa i przestań płakać mazgaju, jaki to wasz klub skrzywdzony. Przu okazji oczywiście wszystkie sytuacje interpretujesz na swoją stronę, gratuluje obiektywizmu. Takiemu ślepcowi za komentarze juz dziekujemy.

do nrf - 15 marca 2010, 21:15:49 - *.adsl.inetia.pl
Opinie o tych faulach jak i tym że najsłabszy arbiter polskiej ligi wypaczył wynik meczu wygłosili wczoraj w programie tvp 2 szybka piłka eksperci w studio

Gekkas - 15 marca 2010, 21:46:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sedzia znów zabiera punkty Kolejorzowi.

replay - 16 marca 2010, 9:14:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
skoro tak poczytny i obiektywny magazyn w tvp jak szybnka mowi ze sedziowie wypaczyli wynik meczu to cos w tym musi byc,osobiscie mysle ze moze wyniku az tak bardzo nie wypaczyli meczu co przebieg meczu.

Kolejorz - 16 marca 2010, 11:29:25 - *.adsl.inetia.pl
Zgadza sie wszystko jest jasne GKS Bełchatów - KKS Lech Poznań 1 - 1 . Róźnie można patrzeć na ten mecz może wyniku to nie wybaczyło ale spewnośćią jak by był konsekwentny mecz był by by bardziej ciekawszy a tak stało sie jak sie stalo . Wojtkowiak dostaje czerwoną kartke za uderzenie rywala a kilka minut póżniej Janus w podobny sposób traktuje Roberta Lewandowskiego i tez powinna być czerwień wtedy mecz na pewno by inaczej przebiegał pozdrawiam prawdziwych kibiców.

Fun - 16 marca 2010, 14:49:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam nadzieje, że LECH bedzie mial majstra w tym roku zycze mu tego serdecznie :D
pozdro z 3kolorowego Zabrza

xyz - 16 marca 2010, 16:48:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przede wszystkim Zakrzewski na początek czerwona i wypad do szatni za swoje zagranie (faul bez piłki). Już nie wspomnę, że Lewandowski bez przerwy był faulowany i właśnie po tym wejściu Janusa z "łapami" na twarz Roberta druga czerwień. Typowo niesportowe zachowanie, a sędzia jeszcze w wywiadzie mówi o premedytacji w zagraniu Wojtkowiaka. Karygodne!

luk - 17 marca 2010, 17:15:27 - *.chello.pl
Nienawidzę lecha, jestem kibicem WISŁY i naprawdę
będę skakał z radości jeśli ten żałosny "klub" z
pyrlandi nie zakwalifikuje się do pucharów. A tak
poza tym lech powinien w końcu zostać wywalony z
tej ligi za korupcję. Przecież zatrzymano Reissa
to ten "klub" jest w tym po uszy. TYLKO WISŁA
i antylech

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas