[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


3 października 2010, 16:39:13 - elenril
Bełchatów goni Jagiellonię

W niedzielnym meczu 8. kolejki Ekstraklasy GKS Bełchatów pokonał na własnym stadionie 1-0 (0-0) Lecha Poznań. Jedyną bramkę zdobył po rzucie wolnym pośrednim Jacek Popek. Bełchatowianie po tym zwycięstwie awansowali na drugie miejsce w tabeli i tracą trzy punkty do liderującej Jagiellonii. Natomiast mistrzowie Polski zajmują dopiero 12. pozycję z ośmioma punktami na koncie.

W 13. minucie Semir Štilić podał do dobrze ustawionego w polu karnym bełchatowian Artjomsa Rudņevsa, ale uderzenie Łotysza zdołał końcówkami palców obronić Łukasz Sapela. W 20. minucie Luis Henríquez dośrodkował na środek pola karnego, gdzie Rudņevs zgrał futbolówkę głową do Štilicia, który jednak nie zdołał oddać strzału, ponieważ piłkę odebrali mu obrońcy rywali. W 34. minucie Łukasz Bocian odebrał przed szesnastką Lecha piłkę Siergiejowi Kriwcowi i oddał mocny strzał, po którym futbolówka nieznacznie minęła słupek. Trzy minuty później Kamil Drygas po indywidualnej akcji podał do Jacka Kiełba, ale piłka po strzale skrzydłowego gości przeleciała wysoko nad poprzeczką. Po chwili Štilić przejął futbolówkę przed polem karnym GKS-u, jednak strzelił wprost w Sapelę, który nie miał problemów z interwencją. W doliczonym czasie gry pierwszej połowy gospodarze po szybkiej kontrze mieli świetną okazję do objęcia prowadzenia, ale Marcus Vinícius źle podał do Kamila Poźniaka i Jasmin Burić zdołał złapać futbolówkę.

W 48. minucie Marcus Vinícius odebrał piłkę Manuelowi Arboledzie i zagrał przed bramkę do Macieja Małkowskiego, ale skrzydłowy bełchatowian strzelił nieznacznie obok słupka. Dwie minuty później Poźniak podał do Małkowskiego, który ograł Buricia i dośrodkował na dalszy słupek, gdzie Marcus Vinícius w dogodnej sytuacji nie trafił czysto w piłkę i uderzył niecelnie. W 63. minucie po rzucie wolnym pośrednim w polu karnym lechitów Małkowski wystawił futbolówkę Jackowi Popkowi, który mocnym strzałem umieścił ją w siatce. W 69. minucie wprowadzony w drugiej połowie Grzegorz Kuświk, będąc w sytuacji sam na sam z golkiperem gości, strzelił obok słupka. W 73. minucie Popek dośrodkował na środek pola karnego Lecha, a doskonałą interwencją przy strzale głową Małkowskiego popisał się Burić. Chwilę później drugi z bramkarzy zanotował dobrą obronę - Sapela sparował na rzut rożny groźne uderzenie Kriwca. W 76. minucie po akcji dwóch rezerwowych gości Joël Omari Tshibamba zagrał do Artura Wichniarka, ale jego strzał obronił golkiper GKS-u. W doliczonym czasie gry Małkowski dośrodkował do Kuświka, który strzałem głową próbował umieścić piłkę w siatce, ale kolejną świetną interwencję zanotował Burić.

3 października 2010, 14:45 - Bełchatów (stadion GKS-u)
GKS Bełchatów 1-0 Lech Poznań
Jacek Popek 63

Bełchatów: 12. Łukasz Sapela - 27. Zlatko Tanevski, 28. Marcin Drzymont, 14. Mate Lacić, 4. Jacek Popek - 99. Marcus Vinícius, 5. Janusz Gol (82, 22. Grzegorz Fonfara), 51. Łukasz Bocian, 19. Kamil Poźniak (85, 9. Dawid Nowak), 8. Maciej Małkowski - 21. Marcin Żewłakow (55, 17. Grzegorz Kuświk).

Lech: 30. Jasmin Burić - 23. Marcin Kikut, 19. Bartosz Bosacki, 5. Manuel Santos Arboleda Sánchez, 25. Luis Alfonso Henríquez Ledezma - 17. Sławomir Peszko (67, 20. Joël Omari Tshibamba), 15. Kamil Drygas, 10. Siergiej Kriwiec, 14. Semir Štilić, 8. Jacek Kiełb (83, 2. Seweryn Gancarczyk) - 16. Artjoms Rudņevs (67, 18. Artur Wichniarek).

żółte kartki: Bocian, Tanevski, Poźniak, Drzymont - Arboleda Sánchez.

sędziował: Hubert Siejewicz (Białystok).
widzów: 5300.

Malkontent - 3 października 2010, 16:39:42 - *.sileman.net.pl
brawo GKS

sabcio - 3 października 2010, 16:39:44 - *.pz1-nat.espol.com.pl
Pierwszy, ale mecz padaka.

Feranzo - 3 października 2010, 16:39:45 - *.adsl.inetia.pl
Propsy dla Burica, najlepszy zawodnik Lecha

arczibald - 3 października 2010, 16:39:51 - *.metroplay.pl
Wynik przed koncem meczu

kibic lech - 3 października 2010, 16:40:10 - *.54.0.182 (*.116.228.60)
szkoda... strata jest juz duza,

Marko - 3 października 2010, 16:40:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co się dzieje? Wisła dołuje, Legia dołuje, Lech dołuje... Ciekawa ta liga

DanielKuli - 3 października 2010, 16:40:16 - *.adsl.inetia.pl
Żenada

rex - 3 października 2010, 16:40:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o ja czyzby poziom ligi polskiej się podwyższył że bełchatów wygrywa z lechem a lech remisuje z juventusem

Pietrass - 3 października 2010, 16:40:30 - *.icpnet.pl
Lech skręcony co ten sędzia zrobił ...;( do Wrocka go !! dla mnie 0-0

POZNANIAK - 3 października 2010, 16:41:47 - *.icpnet.pl
Idziemy na Majstra He He

DanielKuli - 3 października 2010, 16:42:07 - *.adsl.inetia.pl
Brać Bakero do Lecha

Tomek - 3 października 2010, 16:42:09 - *.szczecinek.vectranet.pl
Ehh ten pan Siejewicz ; /

JaNeK - 3 października 2010, 16:42:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co sie dzieje? Z Juve 3-3 z Salzburgiem 2-0 z Gksem Belchatow 0-1 .. Legia tez padaka, Wisla podobnie. W tym sezonie Jaga na mistrza.. Żal

Greg - 3 października 2010, 16:42:13 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Dziwna sie nasza liga zrobila. Bardzo wyrownana. Nie ma faworytow. Kazdy z kazdym moze wygrac.

rebel - 3 października 2010, 16:42:18 - *.smrw.lodz.pl
slabo Amica slabo...

zuk - 3 października 2010, 16:43:26 - *.cable.smsnet.pl
potrafią wygrac w lidze europejskiej a w lidze polskiej zbierają baty od jakis wiesniakow- cuda

kuba Pń - 3 października 2010, 16:43:51 - *.108.69.168
Zieliński won! Pseudopiłkarze, którzy tylko spinają się na Ligę Europy razem z nim, spierd... z Lecha!!! Na piechotę do Poznania teraz bo nie zasłużyliście na autobus wy miernoty bez ambicji i honoru!

andi ck - 3 października 2010, 16:43:56 - *.185.104.179
Brawo Bełchatów - to znaczy że jesteście lepsi od Juventusu !Lać mistrzów!

erni - 3 października 2010, 16:44:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
gwiazdkom chce się promować w LE i nic poza tym, lige olewają..a niech ta jaga zostanie mistrzem, a wielka trójka niech się wali na ryj...mecz żenada

Adder - 3 października 2010, 16:45:08 - *.2.170.148.ksiezyc.pl
Rzut pośredni dla GKSu za... faul na Bosackim.
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!
Takie rzeczy tylko w Ekstraklasie!

Piotrek - 3 października 2010, 16:45:24 - *.chello.pl
Zasłużone zwycięstwo Bełchatowa. Stwarzał lepsze i groźniejsze sytuacje. Polskie zespoły mają za wąskie kadry by dobrze grać co 3 dni i w europejskich pucharach i w lidze. Trzeba coś odpuścić. I lepiej odpuścić europejskie puchary, bo i tak tych rozgrywek się nie wygra.

mario - 3 października 2010, 16:45:51 - *.231.21.30
ha ha ha

... - 3 października 2010, 16:45:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty Wisła pochwal się lepiej pucharami. Nadal żyjecie pokonaniem Barcelony?

terro_ŁKS - 3 października 2010, 16:46:18 - *.90.58.116
Graty za wynik z Łodzi

mario - 3 października 2010, 16:47:06 - *.231.21.30
O co wy macie pretensję? Wy całujcie po nogach i rękach Burica, że przegraliście tylko 1-0, a nie 5-0, bo Bełchatów miało kilka setek i Burić cuda wyrabiał. Walka o utrzymanie w tym sezonie.

hssr - 3 października 2010, 16:47:10 - *.adsl.inetia.pl
Bramka podarowana przez sędziego. Nie można inaczej nazwać podyktowania rzutu wolnego, po zagraniu piłki głową do bramkarza. W polskiej lidze jak widać nie zmienia się nic.

Adder - 3 października 2010, 16:47:21 - *.2.170.148.ksiezyc.pl
kuba Pń, to ty won sezonowy "kibicu"
idź kibicuj Mainzowi bo ma same zwycięstwa padako
dumni po zwycięstwie, wierni po porażce - prawdziwi kibice!

f - 3 października 2010, 16:47:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
wy marudzicie dla mnie mogą zająć miejsce w środku tabeli byle, żeby grali dalej tak dobrze w LE i awansowali.

WZL - 3 października 2010, 16:47:49 - *.ssp.dialog.net.pl
Paradoks. W silnej lidze europejskiej są liderem, a w jakiejś dennej i ogórkowej lidze nie potrafią wygrywać z nikim, nawet z takimi bełchatami. Szok. Dobrze, że się koncentruję na pucharach, bo w lidze i tak w tym sezonie nic nie osiągną, a co za tym idzie, nie będzie pucharów euro.

ja - 3 października 2010, 16:47:54 - *.233.160.165
Lech remisuje z Juventusem wygrywa z salsburgiem, aż strach pomyśleć jak roznieśli by te drużyny takie zespoły jak Bełchatów, Korona czy Jagiellonia.
Brawo Bełchatów pokazaliście kto panuje w Łódzkim

KKS - 3 października 2010, 16:47:58 - *.173.30.236
WislaNH widze cie ciagle w tematach o Lechu ty masz jakis mega kompleks Lecha czy moze milicyjna pala rabla cie w glowe.

sleepyhead - 3 października 2010, 16:48:20 - *.254.133.73
II Połowa. Bełchatów świetny mecz!

lechita - 3 października 2010, 16:48:28 - *.icpnet.pl
Szkoda gadać.

o - 3 października 2010, 16:48:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chyba czas na zmianę trenera

d0m3k - 3 października 2010, 16:50:07 - *.elektron.com.pl
do Piotrek wlasnie niemozna odpuscic ligi europejskiej bo tam kasa nieporownywalnie lepsza od tej z ekstraklasy

Piotrek - 3 października 2010, 16:50:39 - *.chello.pl
Nie było żadnego faulu na Bosackim, ale rzutu pośredniego też chyba nie było. Bełchatów gdyby nie Burić wygrałby wysoko. Burić to najlepszy bramkarz ligi. Sapela też bardzo dobry. Nie wiem czemu nie dostaje powołań od Smudy. Lech nie jest w stanie z tą kadrą grać co 3 dni na takim samym poziomie.

e(L)PeeR - 3 października 2010, 16:52:44 - *.42.fuz.pl
Co się dzieje w naszej lidze?? Wisła piach, Lech to samo a Legia to już prawdziwe dno. Czy ktoś wierzy że ta "wielka trójka" wróci jeszcze na swoje miejsce?
Zgadzam się z Adder - dumnie po zwycięstwie wierni po porażce. Piłkarzy może być 100000 ale klub jest tylko jeden i prawdziwi kibice czy to Legii, Lecha czy Wisły są ze swoją drużyną na dobre i złe.
A tak na marginesie to żal patrzeć co nieudacznicy i pseudodziałacze zrobili z tych niegdyś bardzo dobrych drużyn swoim działaniem. Są stadiony, ale drużyn nie ma.....

mario - 3 października 2010, 16:52:49 - *.231.21.30
Chciałbym zauważyć, że Salzburg jest w takim kryzysie, że nawet w pucharze w najsilsniejszym składzie z III-ligowcem przegrali...

piter - 3 października 2010, 16:57:31 - *.belchatow.msk.pl
brawo GKS. lech nie moze narzekac bo mógł przegrac 3-0 pozdro dla kibiców gks .Tylko gks

do mario - 3 października 2010, 16:57:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Salzburg w pucharze nie grał w najsilniejszym składzie, jeżeli nie masz o czymś pojęcia to się nie odzywaj

mdnm - 3 października 2010, 16:58:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
liczba setek Bełchatowa powalająca...

Rafi - 3 października 2010, 17:01:22 - *.dolsatbelchatow.pl
Brawo GieKSa!!!!!!!!!!!!!!!!
Gramy, gramy, wygrywamy!!!!!!!!

marko - 3 października 2010, 17:02:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jaga na mistrza tylko nicht wiencej w tym sezonie

aaaa - 3 października 2010, 17:02:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co to ma ku... byc!

aaa - 3 października 2010, 17:03:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła ma tylko 7 punktów straty do Lidera jak na naszą ligę to nie jest dużo...

1908 - 3 października 2010, 17:05:07 - *.toya.net.pl
brawo Giekaesik !!
pozdro z białej Łodzi

kks961 - 3 października 2010, 17:06:14 - *.219.166.50
A już myślałem, że w przyszłym sezonie nie będzie meczu z legią... a tu proszę 1 liga!

TRŚL - 3 października 2010, 17:10:23 - *.sileman.net.pl
Spoko wynik.
Jaga,Bełchatów albo Korona mistrzem?

Greg - 3 października 2010, 17:11:02 - *.toya.net.pl
to pokazuje jaka ta liga jest słaba (lub wyrównana dla optymistów ). Żal tylko ludzi którzy pakują miliony w pseudopiłkarzyny, ale to ich ból i problem. Nie ma żadnej różnicy w umiejętnościach pomiędzy 3 ligowymi amatorami a " zawodowymi" piłkarzykami. Kwestia ambicji , bo na pewno nie umiejętności.

GKS B - 3 października 2010, 17:11:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz na dobrym poziomie, skład Lecha jest chyba ok, skoro tak dobrze sobie radza w lidze europy.

PŁD - 3 października 2010, 17:12:45 - *.adsl.inetia.pl
tak trudno jest napisać "GKS goni Jagiellonię" zamiast "Bełchatów", prawda?

kibol - 3 października 2010, 17:13:34 - *.116.110.190
Posredni byl ewidentny. Obronca Lecha podal noga do bramkarza co uratowalo sytuacje. Decyzja sedziego prawidlowa. Bardziej bym sie zastanawial czy tam czasem nie bylo faulu... W kazdym razie GKS wygral zasluzenie bo ilosc setek, ktore zmarnowal byla ogromna. Niech sie lepiej Lech cieszy, ze skonczylo sie tylko na 1:0.

dka - 3 października 2010, 17:14:37 - *.satfilm.net.pl
Powtórze to kolejny raz - cieszmy się ze stadionów :D

Lincoln - 3 października 2010, 17:18:06 - *.cdma.centertel.pl
Wisłą, Legia, Polonia i Lech, czyli czterej (teoretycznie) giganci naszej ligi wyraźnie dołują

Omega - 3 października 2010, 17:18:57 - *.toya.net.pl
Brawo GieKSa! Pozdro z białej Łodzi.

mateo - 3 października 2010, 17:24:30 - *.icpnet.pl
Wole 5 razy przegrac w naszej buraczanej lidze ale wygrac taki mecz z Salzburgiem.
Gramy co 3 dni do tego stale na wyjezdzie
My gramy mecze zycia w LE a kopacze z ligi przeciwko nam
I tak wszystkich sklepiemy na naszym 40 tysieczniku
A swoja droga 21.00 czwartek 40 tys ludzi a w niedziele 14.45 4 tysiace ludzi.
Zenada

eden - 3 października 2010, 17:25:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
liga jest wyrownana Lech placi frycowe za granie w europucharach,Legia w duzym kryzysie a Wisla niewiele lepsza.Kto gra z determinacja i ambicja ten wygrywa a nie ci przesyceni duza kasa gracze Legii i Wisly im sie nie chce podjac walki i dostaja becki.

domateo - 3 października 2010, 17:28:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ty nie rozumiesz ze Gks B. nie ma ani takie histori ani takiej tradycji,ani tylu fc co Lech i grac se moze lepiej,tzn. pojedyncze mecze wygrywac ale mistrzem watpie zeby zostal.Zreszta co tu przyrownywac Belchatow 70 tys mieszkancow a Poznan 600 tys.

Livia - 3 października 2010, 17:37:42 - *.ssp.dialog.net.pl
Co ma liczba mieszkańców i fan klubów do rzeczy?
W tabeli liczą się punkty i ten wyżej kto ma ich więcej.
Lubin 80 tys.mieszkańców też był mistrzem dwa razy.

Miron - 3 października 2010, 17:38:56 - *.230.41.187.gl.digi.pl
mateo szybko zapomniałeś o korzeniach po wyjściu na salony. Dla mnie liga krajowa jest najważniejsza. I nie wywyższaj się tak bo co z tego, że wygraliście z Salzburgiem skoro w Polsce idzie wam jak po grudzie i za rok salonów już nie będzie. Brak szacunku po takiej twojej wypowiedzi.

Kum - 3 października 2010, 17:41:30 - *.217.146.194.generacja.pl
Livia, nie ośmieszaj się. To ma dużo do znaczenia. Zresztą we Francji mistrzem zostało Kiedyś RC Lens, miasto 35-tysięczne.
Żyjmy dalej w śmieszny kraju z uprzedzeniami.

fan - 3 października 2010, 17:43:39 - *.dolsatbelchatow.pl
mateo - było nie 4 a 6 tyś to po pierwsze.
po drugie było by nawet i 15 tyś gdyby taką pojemność miał stadion - niestety nie jest to wina kibiców, że obiekt ma niespełna 6 tyś miejsc!

qali - 3 października 2010, 17:44:22 - *.100.foxnet.com.pl
najmniejszym miastem majacym mistrza kraju jest Mielec 63k ludzi i 2 mistrzostwa ;)

eres - 3 października 2010, 17:50:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i moze Belchatow byc mistrzem czy Korona ale najlepsze dopingi i najhwieksza renoma kibicowska i uznaniem zawsze beda cieszyc sie:Legia,Widzew,Wisla,Lech,Gornik,Ruch i moze jeszcze Lechia a reszta ma slaby doping i znikoma liczbe fan klubow i ma guzik a nie atmosfere na trybunach,bo pilkasrsko to nawet w wioskach mozna zebrac 11 zdolnych pilkarzy gotowych zdobyc mistrzostwo kraju jak Gorzyce,Czermno czy Nieciecza ale nie bedzie tam tak dobrej atmosfery jak we wczesniej wspomnianych klubach.

qali - 3 października 2010, 17:51:02 - *.100.foxnet.com.pl
"Zresztą we Francji mistrzem zostało Kiedyś RC Lens, miasto 35-tysięczne."
Jest jeszcze mniejsze ;)
Sochaux jest dwukrotnym mistrzem Francji a miasto Montbeliard ma niecale 29k wiec jest mniejsze niz Lens ;)

lagazeta - 3 października 2010, 17:56:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pyry cos cie tak cicho dzisiaj byli...brawo gks

dex - 3 października 2010, 18:01:43 - *.adsl.inetia.pl
oj Lechu Lechu...

rebel - 3 października 2010, 18:08:36 - *.smrw.lodz.pl
bramka podarowana przez sedziego?? ludzie ogarnijcie sie! zobaczcie sobie powtorke tej akcji (0:38 na ekstraklasa,tv), Bosacki odbija pilke glowa, pozniej od uda a na koncu jeszcze noga i dopiero bramkarz ja lapie. Posredni ewidentny.

obiektywny - 3 października 2010, 18:20:30 - *.dolsatbelchatow.pl
Ludzie nie napinajcie się tak... Gks był lepszy i wygrał... A tym którzy piszą, że porażka z ogórkami śmieje się prosto w twarz... Bo chyba nie zerkają na ligową tabele... No ale cóż zrobić że taki zawistny kraj.

kruger - 3 października 2010, 18:22:49 - *.dhcp-docsis.net.tomkow.pl
bełchatowski GKS

edek - 3 października 2010, 18:24:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Specyalisty od futbolu. Czy nie widzicie tego, że WIsła i Legia idą po równi pochyłej ? Legie juz każdy bije a WIsła za rok to bedzie sredniak taki jak Polonia z BYtomia, tyle, że w Bytomiu nie ma takiej kasy... a wyniki podobne.
Zmieniają sie realia naszej piłki i bardzo dobrze.
MIASTO LIDERA , BIAŁYSTOK MIASTO LIDERA !!
a Lech ? w lidze nie zaszkodzi póki gra w LE. bo nie ma sił na 2 fronty.

Castorp - 3 października 2010, 18:50:01 - *.multi-play.net.pl
No i w porządku-w sobotę pisaliście,że Wisła słaba,wczoraj-Legia to dno,napiszcie więc co myślicie o poznańskiej Amice? Napinajcie się dalej,a wiosną wszystko wróci do normy.P.S:brawo Bełchatów.

sabcio - 3 października 2010, 18:55:51 - *.pz1-nat.espol.com.pl
test

.. - 3 października 2010, 19:01:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co to ma do rzeczy? 5000 kibiców ok Atmosfera była ok , więc o co Ci chodzi? Jeśli Lech taki świetny doping ma to dlaczego po straconej bramce , może raz krzyknęli?

maro - 3 października 2010, 19:06:08 - *.160.202.14 (*.14.0.28)
wisła i tak dobrze bo wywiozła remis he

DanielKuli - 3 października 2010, 19:07:09 - *.37.118.169
To samo dzieje się w Bundeslidze i Ligue 1. W Bundeslidze prowadzi beniaminek Mainz 05 na 4 miejscu jest Freiburg a w strefie spadkowej są faworyci ligi: Schalke, Stuttgart a Werder i Bayern dzieli 3,4 punkty do strefy spadkowej. W Francji na dwóch pierwszych miejscach też są jakieś ogórki a Lyon zajmuje ostatnią bezpieczną pozycje. Auxerre które było rewelacją poprzedniego sezonu odniosło dopiero pierwsze zwycięstwo. We włoszech również Udinese, Roma i Fiorentina są n samym dole tabeli, popatrzmy choćby na rywala Lecha w LE Salzburg. Co się dzieje???????

Marek - 3 października 2010, 19:08:10 - *.26.119.238
Bosacki podał piłkę do bramkarza, więc o co wam chodzi pseudoznawcy piłki nożnej ? Rzut posredni dla GKS-u murowany. Podziękujcie Bosackiemu , anie zwalajcie winy na sędziego.

boobass - 3 października 2010, 19:08:47 - *.173.13.128
Do Castorp - jesli dziecko piszesz o Amice Poznań to nie pisz również Wisła czy Legia tylko napisz Kabelki Telefonika Salwator Kraków i ITI Warszawa

aa - 3 października 2010, 19:09:29 - *.173.30.236
Castorp wedlug ciebie Poznaniacy nic innego nie robia tylko czekaja na wiesci o GTSie niedlugo to przestana chodzic na mecze ba po twoim poscie wnioskuje ze tylko oni maja dostep do intenetu w Polsce.

sailor - 3 października 2010, 19:10:44 - *.skleporion.net
Miron, jak możesz pisać, że liga krajowa jest ważniejsza od pucharów? Nic nie sprawia takiej radości kibicowi, jak wygrywanie z kimś niezłym na arenie międzynarodowej, bo takie zespoły z reguły przewyższają poziomem wszystkie inne z naszej ligi. Ogranie Schalke, Manchesteru City, czy Salzburga to coś więcej, niż wygranie z Bełchatowem, Legią, Niecieczą. Ligę powinno się wygrywać po to, by pokazać się w z dobrej strony na wyższym szczeblu. Tym bardziej taką ligę, z jaka mamy tu do czynienia. Mam już dość meczów o mistrza między drużynami, które później nie potrafią przejść Karabachu albo Cementarnicy. Sporo meczów przed nami, sytuacja w tabeli może się diametralnie zmienić i nawet Lech może jeszcze zdobyć mistrzostwo.

boobass - 3 października 2010, 19:15:20 - *.173.13.128.tesatnet.pl
popieram sailor - wszyscy w Warszawie czy Krakowie zyja tym ze wygrali z Lechem Ale jak im wspomnimy Vetre czy Levadie to dla nich nie ma tematu i tak są najlepsi - pozdrawiam normalnych i normalnie myślących a takich tu niestety niewielu

sailor - 3 października 2010, 19:20:32 - *.skleporion.net
Dopiszę jeszcze, że lepiej zanotować kilka wpadek w lidze i móc świętować zwycięstwa z uznanymi firmami w Europie, bo wtedy można być rzeczywiście z tego dumnym. W ostatnich latach liga straciła na znaczeniu, bo to, że ktoś ogra potentatów - jak np. Ruch Chorzów w zeszłym sezonie - nie znaczy, że jest w stanie dominować nad Maltańczykami, lub Kazachami. Liga się wyrównuje, niestety w dół. To jest tendencja ogólnoświatowa. W tym marazmie iskierką nadziei na lepsze czasy dla polskiej piłki są właśnie dobre wyniki w pucharach.

KKS - 3 października 2010, 19:21:21 - *.173.30.236
Zdaje mi sie ze to nie jest tak ze Lech nie ma sil poprostu Lech nie ma motywacji na lige tam jest potrzebny Psycholog!!! Co do straty do Jagielloni do Wisly rok temu byla wieksza patrzac na to ze Lech gral dwa mecze u siebie i piec na wyjezdzie + jeden ma zalegly nie ma jeszcze co panikowac. Natomiast co do Jagielloni nie wydaje mi sie zeby byli wstanie zdobyc mistrza.

gruby - 3 października 2010, 19:21:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Auxerre - dobrze znane nam miasto liczy 37.000 mieszkancow wiec prawie 2 razy mniej niz Belchatów, więc skonczcie z ogorkami i innymi, bo liczy się to co się dzieje na boisku, a i tak atmosfera i oprawy są ciekawe.

yyy - 3 października 2010, 19:26:01 - *.dolsatbelchatow.pl
dzisiaj na duży plus Marcus da Silva. super zawodnik, ale uaktywnił się w drugiej połowie. wymiękali przy nim henriquez i arboleda. robił z nimi co chciał
dobrze zagrał Bocian. może nawet lepiej niż Gol. w ataku Kuświk lepiej niż Żewłak
mamy super skład. tylko utrzymać formę !
troche słabiej dzisiaj Małkowski ;| często odskakiwała mu piłka + nieskuteczność

aa - 3 października 2010, 19:29:25 - *.146.99.97
smieliscie sie z legii a co wasz ten leszek wyprawia??? jeszcze nizej w tabeli
Legia !!!

SEKI - 3 października 2010, 19:33:13 - *.182.20.130
Znowu przeplatali dobry zlym meczem :/

GKS B. - 3 października 2010, 19:39:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buric nie miał prawa złapać w ręce piłki po podaniu nogą Bosackiego. Rzut pośredni słusznie odgwizdany. Faulu na Bosackim nie było. Był lekko pociągnięty za koszulkę, a nie stracił z tego powodu równowagi. Siejewicz podjął trafną decyzję. GKS powinien wygrać 4:0, bo sytuacji miał mnóstwo. Sam Kuświk mógł strzelic 2, Małkowski to samo. Brawo GKS!

pogoniarz - 3 października 2010, 19:40:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak myślałem, że lech zawali ligę przez LE.

Miron - 3 października 2010, 19:44:30 - *.230.41.187.gl.digi.pl
Nad czym płaczecie, takie są koleje historii. W polskiej lidze wielokrotnie bywało, że mocarze w końcu się kończyli, np Stal Mielec, Ruch Chorzów, Górnik Zabrze, Szombierki i Polonia Bytom, Widzew i ŁKS, Cracovia, teraz być może przyszła kolej na koniec ery Wisły. Ja się z tego cieszę, bo taką bogatą historię ma mało która liga krajowa.

Marek - 3 października 2010, 19:59:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
boobass nie zgodze sie z tobą. Nie było nigdy wydanej licenacji dla zespołu ITI Warszawa. Natomiast w ekstraklasie gra zespól z licencją Amica Wronki. I tego nie zmienisz. A który zespół gra z taką , licencja wszyscy wiedzą.

dżem - 3 października 2010, 20:06:24 - *.221.79.77.bartpl.com
brawo gks

dżem - 3 października 2010, 20:07:21 - *.79.221.98
dziś 21 losowanie pucharu polski

kibic - 3 października 2010, 20:08:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie Bełchatów a Korona goni Jagiellonie...

hilary - 3 października 2010, 20:14:54 - *.56.65.36
Brawo GKS! W pierwszej połowie Lech lepszy, w drugiej zdecydowanie GKS, który spokojnie mógł strzelić 3,4 bramki więcej - Buric był na posterunku. Lechowi życzę dobrych spotkań w LE, bo drużynę mają ok, tylko motywacji/sił na ligę brakuje. GKS Bełchatów - PIOTRKÓW TRYB.

boobass - 3 października 2010, 20:15:03 - *.173.13.128
Marek - to że Lech gra na licencji Amiki nie musi swiadczyć o zmianie nazwy zespołu - tak czy tak Amica jako główny udziałowiec wykupił prawa do używania nazwy Lech Poznań i tego prostego faktu niektórzy nie mogą pojąć - ale to już wasz problem - pozdrawiam normalnych

Leszek - 3 października 2010, 20:17:16 - *.rene.com.pl
Panowie, to że Lech w lidze przegrywa - to nie oznacza wcale że dzieje się niedobrze. Jak wspaniale potrafi grać - widzimy w Pucharach Europejskich. Najważniejsza jest Liga Europy, a nie krajowe rozgrywki ligowe. Lech powinien skupić się na wywalczeniu jak najwięcej punktów w Lidze Europy - a przy potencjale swego zespołu i maksymalnej koncentracji jest w stanie pokonać KAŻDY polski zespół w rozgrywkach Pucharu Polski. I na Pucharze Polski powinien się skupić. To najkrótsza dla Lecha droga do gry w europejskich pucharach w sezonie 2011/2012. Nie lapać wszystkich srok za ogon.

18-30_ZS - 3 października 2010, 20:23:18 - *.chello.pl
Licencja Amici już dawno (przez nagrabienie choćby fryzjera) powinna być rozliczona (relegowanie o przynajmniej 2 ligi), a ta licencja "ciągle jest w grze" w ekstraklasie!!! Równi i równiejsi ...

Marek - 3 października 2010, 20:29:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
boobas to po co piszesz głupoty o ITI Warszawa i jakims kablu ? Oni graja na swoich licencjach. I nic nie zmieni tego , że w ekstraklasie tak na prawdę gra Amica Wronki.

szymon - 3 października 2010, 20:32:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejorz, głowa do góry. Bedzie dobrze. Dzięki za Salzburg. Dziś w 1 połowie moło być 3:0.
Nie wyszło? I co z tego?
Gramy swoje, Panowie, i nie słuchamy głupiego gadania. Lech Poznań. Jestem dumny z mojego klubu. Zapraszamy na BUŁGARSKĄ

Kielczanin - 3 października 2010, 20:33:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kielce gonią Jagiellonię.

dudek87 - 3 października 2010, 20:50:26 - *.dolsatbelchatow.pl
Do kibiców Lecha:
Ja też uważam, że zwycięstwo w pucharach nad teoretycznie lepszą drużyną smakuje dużo lepiej niż zwycięstwo ligowe. Jednakże żeby móc się cieszyć ze zwycięstw pucharowych to trzeba dobrze grać w lidze, bo szczerze to będzie cud jak Lech zajmie drugie miejsce w grupie. A jesli Lech nie zacznie grac w lidze to za kilka kolejek może się okazac, że strata nawet do trzeciego miejsca będzie bardzo trudna do odrobienia. No chyba, że Kolejorz nastawia się na Puchar Polski.

dudek87 - 3 października 2010, 20:53:09 - *.dolsatbelchatow.pl
I nie mówię, że na tym trzecim miejscu będzie GKS, chociaż nie ukrywam, że bardzo bym chciał A najlepiej gdyby GKS był na pierwszym, ale o to może być bardzo trudno tym bardziej, że Bełchatowian czekają teraz dwa wyjazdy pod rząd. Dlatego to dzisiejsze zwycięstwo było bardzo bardzo ważne.

Rtsiak - 3 października 2010, 20:56:15 - *.toya.net.pl
ja mam ptanie do kazdego lechitow..
czemu sie smiejecie z legi jak jestescie gorsi od legi hahahahah!

asdasd - 3 października 2010, 21:11:12 - *.221.79.77.bartpl.com
hej mam pytanie czy jest gdześ transmisja z losowania pucharu polski

sailor - 3 października 2010, 21:20:03 - *.skleporion.net
dudek87, choćby Lech, czy inny pucharowicz zajmował ostatnie miejsce w lidze, niezmiernie cieszyłbym się z jego wygranych w Europie. Wole zwycięstwa w LE niemającego szans na puchary w następnym sezonie zespołu, niż kolejne porażki mistrzów i ligowych liderów z zespołami pokroju Vetry. Rzygać się chce tryumfami nad ligowymi potęgami, skoro za pół roku problem sprawia wyeliminowanie WIT-Georgii Tbilisi. Lech sporo zarobi na LE, a i tak zostanie mu czas na odrobienie strat w tabeli i wygranie Pucharu Polski i myślę, że to dobra droga.

sailor - 3 października 2010, 21:29:11 - *.skleporion.net
Tu musi się zmienić myślenie menedżerów, prezesów i trenerów. W ostatnich latach widać wyraźnie, że bardziej opłaca się klubom odpaść szybko z pucharów i grać tylko o ligę. To niestety ciągnie naszą piłkę na dno. Lech wcale nie ma lepszej drużyny niż w ostatnich latach, tym razem może zajść - a nawet już zaszedł - daleko. Na taką politykę transferową, jak u Lecha, stać więcej polskich klubów, a jak widać - da się na tym zarobić. Dzięki takim zwycięstwom jak to GKS-u paradoksalnie wymusza się na pucharowiczach coś więcej - jeszcze większych inwestycji w transfery, przygotowania szerszej kadry. To może tylko i wyłącznie podnieść poziom naszej piłki pod jednym warunkiem: zaistnienie w Europie da więcej kasy, niż zdobycie mistrzostwa Polski. W innym wypadku Ekstraklasa jako produkt będzie przereklamowany i sam będzie podgryzał własne korzenie.

77 - 3 października 2010, 21:29:56 - *.dolsatbelchatow.pl
GKS wyczekał Lecha w I połowie a potem ruszył, by go zabić. Ot co.

Liroy - 3 października 2010, 21:37:17 - *.181.238.161.nat.umts.dynamic.eranet.pl
No niech Lech tak nie traktuje ulgowo Ekstraklasy, bo w tabeli jest coraz niżej...

O.o? - 3 października 2010, 21:43:47 - *.219.120.10
Bełchatowianie nie martwcie się napinaczami i słowami krytyki wobec ilości mieszkańców. Bielsko-Biała wg. niektórych to podobno strasznie małe miasto.

dagoda - 3 października 2010, 22:07:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Utrata mistrzostwa Polski to będzie cena za wypruwanie sobie żył w LE.

sailor - 3 października 2010, 22:37:22 - *.skleporion.net
dagoda, mam nadzieję, że przyjdzie taki czas, kiedy takie drużyny, jak Lech, poradzą sobie na obu frontach. W innym wypadku będziemy narzekać, że znów w fazach grupowych LM i LE grają zespoły z Mołdawii, Izraela, Cypru, itd. Może lepiej zmienić to śmieszne myślenie i czasem stracić mistrzostwo, ale móc cieszyć się wynikami, które idą w świat.

lesio - 3 października 2010, 22:40:20 - *.rene.com.pl
Do @dagody - ,,Utrata mistrzostwa Polski to będzie cena za wypruwanie sobie żył w LE" - ale warto. Tak uważam.

zzzzz - 3 października 2010, 22:45:00 - *.celestynet.pl
Jak by Lech był poważnym klubem to by nie rozdawał za free punktów z ogórkami z naszej kopanej. I nie mówicie, że LE to główna przyczyna bo jak na reprezentanta w pucharach to miejsce tuż nad strefą spadkową to jest śmiech na sali. Popatrzcie w przeszłość jak grały polskie drużyny(np. Legia, Lech i Wisła sezony gdzie coś ugrały) w pucharach i tak nisko w lidze nikt z nich wtedy nie upadł. Co do Legii i Wisły to podobna padaka. Legia pseudo trener bez pomysłu na grę. Wisła szrot skupiła po 0.5 miliona który nawet w piłkę nie umie trafić...Za rok zobaczycie jak Jaga pogra w pucharach i wątpię by im to przeszkadzało również w dobrej grze w lidze.

dudek87 - 3 października 2010, 22:54:30 - *.dolsatbelchatow.pl
Sailor mówisz, ze paradoksalnie takie porazki lecha jak ta spowoduja ze w przyszlosci dzialacze zmobilizuja sie i beda sprowadzac lepszych pilkarzy zeby miec dwie wyrownane jedenastki. A ja sie pytam skoro lech a takze inne zespoly, ktore chca grac w pucharach to dlaczego juz teraz, ba juz od kilku lat nie maja wyrownanych dwoch jedenastek ? Zreszta to nie jest problem tego ze ma sie waska kadre. Popatrzmy na zachodnie kluby, chocby Barcelone, ktora caly czas gra praktycznie tym samym skladem, no chyba ze sa jakies kontuzje czy kartki. Problemem sa za duze place w stosunku do umiejetnosci. Naszych pilkarzy nie obchodzi czy przekraja z Levadia czy Juventusem, skoro co miesiac na koncie co miesiac jest wielka jak na polskie warunki kasa.

dudek87 - 3 października 2010, 23:03:32 - *.dolsatbelchatow.pl
zzzzz zgadzam sie z toba. Gdy wisla w pucharach ogrywala parme, schalke i toczyla wyrownany boj z lazio to nie przeszkadzalo jej ze ma puchary i lige. Tamci pilkarze mieli ambicje a do tego nie bylo takich pieniedzy jak obecnie. A dodatkowo tak jak wspomniales sprowadza sie szrot z zagranicy ktory zwykle jest slabszy niz slabi nasi pilkarze.

Chistoria - 3 października 2010, 23:44:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zzzzzzzzzzz, Lech to jakis kabaczek? Od razu nim się stał? Tych kabaczków jest więcej, co wymieniłeś. Ale teraz stali się ogorkami, których się leje, A KABACZKAMI są Jaga, Korona , GKS i Lechia.

ja - 4 października 2010, 1:37:57 - *.dolsatbelchatow.pl
dzisiaj jest piekny dzien i PAMIETNY! zwyciestwo nad Mistrzem Polski i zwyciestwo (miazdzace) w Belchatowie nad smiesznym fcbuahahahaha

GieKSa - 4 października 2010, 10:47:01 - *.home.aster.pl
Taktyka na ten mecz była prosta. W I połowie dać się wyszumieć Lechowi i tylko sie bronić, a w II gdy Lech zacznie opadac z sił - zaatakować. Udało się. To było oczywiste, że Lech po 3 dniach od meczu z Salzburgiem, że będzie wpełni sił. Cieszy również fakt, że drugi mecz pod rząd i na trybunach jest komplet publiczności. Oby tak dalej. Na meczu z Widzewem też będzie komplet. Komplet jest za zwyczaj na Lechu, Wiśle, Legi i Widzewie. Mam nadzieję, że za jakiś czas kemplet będzie na każdym meczu i trzeba będzie rozbudować stadion. Brawo GKS!

anex - 4 października 2010, 13:15:14 - *.160.190.23 (*.168.69.26)
Bałtyk Gdynia na mistrza Polski, Garbarnia Kraków na wicemistrza. Albo może żużlowcy Falubazu na mistrza Polski w piłce kopanej. A kopacze do lasu na grzyby lub w pole na wykopki, bo i tak was wszystkich wykopią.

kibol - 4 października 2010, 13:55:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepiej pisać o zmianę sędziego i odrazu zagwiżdże coś z kapelusza,żenada że takie kluby jak Jagielonia,Bełchatów napinają się za słabe sędziowanie.

żabi ogier - 4 października 2010, 15:24:52 - *.dolsatbelchatow.pl
czytam wypowiedzi trenerów i piłkarzy Lecha po meczu z GKS i jestem zdumiony,wśród nich panuje opinia że oni byli lepsi i nie powinni tego meczu przegrać,ja chyba bylem na innym meczu,powinni dziękować Buricowi że bronił tak brawurowo i szczęśliwie bo w Bełchatowie byłaby kompromitacja mistrzów Polski i tyle w temacie........

Ericson - 4 października 2010, 16:28:34 - *.chello.pl
bardzo się cieszę, że lech przegrał i to z Bełchatowem. Zimny kubeł wody na łeb, znacie swoje miejsce w szeregu. Pozdro z LUBINA

gaga - 4 października 2010, 19:10:57 - *.218.157.13
Brawo GKS!
Komplecik na stadionie i oby tak dalej!

barca - 4 października 2010, 19:34:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe kto zdobędzie mistrza?

gks - 4 października 2010, 20:40:18 - *.play-internet.pl
Ericson - to, że Lech przegrał z GKS, to normalne, bo GKS jest bardzo silnym klubem. Gdyby Lech przegrał z Zagłębiem L. to by dopiero była sensacja! Już widzę te tytuły w gazetach: Mistrz Polski przegrał z autsiderem ligi. Sensacja!

złoty - 4 października 2010, 22:02:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wole zeby bełachatów miał mistrza a nie wsiowi z białegostoku co słychaja diskopolo hahaha

Ericson - 5 października 2010, 17:38:32 - *.chello.pl
Bełchatów ma chwilowy przebłysk formy, w zeszłym sezonie, nie pokazali zbyt wiele, myślę że w tym sezonie, nie wytrzymają do końca i nie będzie żadnych pucharów.

Sz - 5 października 2010, 19:06:09 - *.chello.pl
Śmieszni kibice. Nie nazywają swego klubu Bełchatów tylko się ekscytują skrótowcem. Wasz klub to BEŁCHATÓW! To jest nazwa!! Słyszeliście by Liverpool wołał FC?

mis_fis - 6 października 2010, 3:51:59 - *.adsl.inetia.pl
do kibol: Jaga nie napina sie za slabe sedziowanie, poza rewanzem w LE. sedziowanie jest jakie jest, nas za mocno nie wyroznia i nie krzywdzi, chyba. a co do tytulu, to powiem, ze goni goni i nie do goni, tak samo inne kluby, choc to juz napinka;) ale po prostu chce teraz Jagi na tronie.

Tesyer - 6 października 2010, 14:36:46 - *.adsl.inetia.pl
KORONA GONI JAGIELONIE! Czemu o koronie tak rzadko się mowi!? Jak wygramy PP i lige to sie chyba zmieni, co ? ;d

pyrus - 8 października 2010, 20:20:48 - *.254.251.207
Powiem tak: jak dla mnie Lech nie musi zdobywac znowu tego mistrzostwa. Niech dobrze zaprezentuje sie w LE, wygra PP i za rok znowu beda puchary. A miejsce w pierwszej 6stce i tak bedzie.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas