[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 kwietnia 2017, 19:54:47 - dyrovski
Arka w finale Pucharu Polski

Arka Gdynia przegrała u siebie z Wigrami Suwałki 2-4 (0-2) w rewanżowym meczu półfinału Pucharu Polski. Pierwsze spotkanie zakończyło się zwycięstwem gdynian 3-0 i to oni awansowali do finału rozgrywek. Bramki dla gospodarzy zdobyli Mateusz Szwoch z rzutu karnego i Dominik Hofbauer, zaś dla pierwszoligowca trafili dwukrotnie Damian Kądzior, a także Kamil Zapolnik z rzutu karnego i Omar Santana.

Od początku spotkania lepiej na boisku prezentowali się goście. Damian Kądzior już w 2. minucie mógł pokonać Pāvelsa Šteinborsa, ale piłka po jego uderzeniu z rzutu wolnego poleciała obok słupka. Sześć minut później Kamil Adamek wbiegł w szesnastkę z lewej strony i podał do Omara Santany. Hiszpan przyjął futbolówkę i oddał strzał w kierunku bramki, a piłkę sprzed linii bramkowej wybił Michał Marcjanik. Arka stworzyła sobie okazję w 11. minucie, kiedy Yannick Kakoko zdecydował się na uderzenie z dalszej odległości. Niemcowi nie udało się jednak trafić w bramkę.

Dziesięć minut później pierwszoligowiec objął prowadzenie - Artur Bogusz wrzucił futbolówkę z autu, a Kamil Zapolnik głową zagrał do Kądziora. Skrzydłowy Wigier pewnym strzałem pokonał bezradnego bramkarza gospodarzy. Tuż przed przerwą suwałczanie zdobyli drugą bramkę. Kakoko sfaulował w szesnastce Mateusza Radeckiego i sędzia odgwizdał "jedenastkę", z której gola strzelił Zapolnik.

Druga połowa rozpoczęła się od rzutu karnego dla Arki. Dominik Hofbauer zacentrował z rzutu wolnego, a piłkę ręką we własnym polu karnym dotknął Zapolnik. Bramkę ze stałego fragmentu gry zdobył Mateusz Szwoch. Wigry potrzebowały dwóch minut na ponowne prowadzenie dwoma trafieniami. Próbę z dalszej odległości podjął Santana i nie dał żadnych szans Šteinborsowi. W 61. minucie błąd w szesnastce popełnił Rafał Remisz, któremu piłkę odebrał Rafał Siemaszko. Napastnik gdynian znalazł się w sytuacji sam na sam z Hieronimem Zochem, ale bramkarz Wigier popisał się świetną interwencją.

Kilka chwil później było już 2-3, a gola dla Arki pięknym uderzeniem z rzutu wolnego zdobył Hofbauer. W 79. minucie Šteinbors popełnił katastrofalny błąd, który zakończył się golem dla Wigier. Bramkarz Arki nie wiedział, że za jego plecami znajduje się Kądzior i położył sobie futbolówkę na ziemi, a skrzydłowy pierwszoligowca podbiegł szybko do piłki i z łatwością umieścił ją w pustej bramce. W 89. minucie o sporym szczęściu mogli mówić gospodarze, gdy sędzia nie uznał gola Radeckiego, który był na spalonym. W odpowiedzi dobry strzał oddał jeszcze Dariusz Formella, lecz Zoch wybił piłkę.

4 kwietnia 2017, 18:00 - Gdynia (Stadion Miejski)
Arka Gdynia 2-4 Wigry Suwałki
Mateusz Szwoch 50 (k), Dominik Hofbauer 64 - Damian Kądzior 21, 79, Kamil Zapolnik 45 (k), Omar Santana 52

Arka: 1. Pāvels Šteinbors - 33. Damian Zbozień, 29. Michał Marcjanik, 32. Przemysław Stolc, 23. Marcin Warcholak - 8. Marcus Vinícius (41, 45. Luka Zarandia), 20. Dominik Hofbauer, 21. Yannick Kakoko (46, 14. Michał Nalepa), 10. Mateusz Szwoch, 77. Dariusz Formella - 11. Rafał Siemaszko (79, 90. Josip Barišić).

Wigry: 30. Hieronim Zoch - 16. Artur Bogusz (78, 25. Damian Gąska), 19. Maciej Wichtowski, 3. Rafał Remisz, 9. Miłosz Kozak - 11. Damian Kądzior, 14. Omar Santana (81, 20. Adam Ryczkowski), 8. Rafał Augustyniak, 10. Mateusz Radecki, 24. Kamil Zapolnik - 28. Kamil Adamek.

żółte kartki: Stolc, Hofbauer, Barišić, Šteinbors - Zapolnik, Santana.

sędziował: Wojciech Myć (Lublin).
widzów: 4476.

Puchar Polski 2016/2017

sss - 4 kwietnia 2017, 19:55:07 - *.adsl.inetia.pl
Šteinbors widac ze gral u buka

kamil - 4 kwietnia 2017, 19:55:21 - *.dynamic.chello.pl
kurde, szkoda WIgier

kubaTSW - 4 kwietnia 2017, 19:55:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za frajerzy hahahahha

asd - 4 kwietnia 2017, 19:55:31 - *.dynamic.chello.pl
sędzia przypilnował, żeby arka awansowała...

mister - 4 kwietnia 2017, 19:55:35 - *.dynamic.chello.pl
Arka miszcz, Steinbors miszcz

Borubar - 4 kwietnia 2017, 19:56:04 - *.146.69.13.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A my w Szczecinie, to szybki tramwaj mamy.

sedzia - 4 kwietnia 2017, 19:56:40 - *.dynamic.chello.pl
fajny spalony, którego nie było

kibic_KSP - 4 kwietnia 2017, 19:56:44 - *.120.67.97
BRAWO WIGRY ZA WALKE!!!! niewiele zabraklo

weq - 4 kwietnia 2017, 19:57:24 - *.adsl.inetia.pl
Od kiedy bramki strzelone na wyjeździe nie są razy dwa? Tak by była dogrywka i karne a tak lipa :/

olo - 4 kwietnia 2017, 19:57:32 - *.dynamic.mm.pl
Gorszego bramkarza Arka jeszcze nie miała. Wszystko przed nami! Może chłopaki lepiej przerzucili się na ping-ponga?

Taiczo - 4 kwietnia 2017, 19:57:46 - *.dynamic.chello.pl
Trzeba to powiedzieć jasno Arka i Craxa lecą z ligi tego się nie da uratować przynajmniej na boisku. Szkoda Wigier, ale jak się przegrywa u siebie 0-3 to nawet taka Arkę trudno wyeliminować, choć gol na 2-5 prawidłowy.

Rado - 4 kwietnia 2017, 19:57:47 - *.internetia.net.pl
WIGIERKI naprawdę nic się nie stalo

MAx - 4 kwietnia 2017, 19:58:10 - *.static.as9105.net
1 runda eliminacji Le 2017/2018
Cementarnica Tetovo- Arka Gdynia 4-0
Arka Gdynia- Cementarnica Tetovo 1-2
dziekuje dobranoc piłkarzyki- pajacyki PZPN powinien zablokować ich w pucharach europejskich bo wstyd będzie !!!

A4ron - 4 kwietnia 2017, 19:58:10 - *.89-22-38-138.matrix-net.pl
Wiadomo gdzie Arka nie może tam sędzia pomoże

www47 - 4 kwietnia 2017, 19:58:11 - *.245.104.224
ajj jak szkoda tej trzeciej bramki straconej w Suwałkach. Wigry lepsze w dwumeczu, przecież pierwszy mecz Arka wcale dużo lepsza nie była, no cóż..szkoda,brawo za walkę tak czy inaczej

truskawa - 4 kwietnia 2017, 19:58:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jeśli tak wygląda drużyna z pierwszej ligi to ja chyba kończę oglądać Ekstraklasę i przerzucam się poziom niżej.
Wigry - czekamy na Was w E-klasie !
(J)

feliks - 4 kwietnia 2017, 19:58:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niewidzialna ręka PZPN!

Bałtyk - 4 kwietnia 2017, 19:58:22 - *.play-internet.pl
Fryzjer w akcji. Wigry jesteście wielkie, szacun

Małpa - 4 kwietnia 2017, 19:58:26 - *.dynamic.mm.pl
Zocha odpalono swego czasu... Nitek OK (on nie jest problemem - cytat z Michniewicza) ale cały pion sportowy do dymisji. Za transfery, za butę, za brak penetracji niższych lig.

rajac - 4 kwietnia 2017, 19:58:42 - *.internetia.net.pl
Brawo Wigry! szkoda pierwszego meczu.

pogoń_sdl - 4 kwietnia 2017, 19:59:34 - *.ptim.net.pl
Wigry, dla mnie ten wygraliście. Rzadko tu piszę, ale gratuluję walki.

gruby - 4 kwietnia 2017, 20:00:23 - *.4-2.cable.virginm.net
W Arce postawili pajaca na bramce, a w Wigrach świetnie zagrał chłopak odpalony z Gdyni pięć lat temu...

AG1929 - 4 kwietnia 2017, 20:00:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wigry wielkie brawa i szacunek, należał Wam się awans za postawę w tym meczu.

judasz - 4 kwietnia 2017, 20:01:18 - *.bb.online.no
Przy tym spalonym to który zawodnik z Wigier dobił, bo było 2 ale tylko 1 spalił?

wigrzak - 4 kwietnia 2017, 20:01:22 - *.suwalki.vectranet.pl
Wielkie dzięki chłopaki, za grę, za walkę za emocję. Zabrakło niewiele. Piąty gol chyba jednak nie ze spalonego, ale to już w sumie nie ważne, wynik klepnięty.

Simi - 4 kwietnia 2017, 20:01:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cudowny mecz Wigier gratulacje a sędzia niech popatrzy powtórki karnego dla Arki nie było i spalonego na 2: 5 tez. Szkoda mi tych zawodnikow Wigier bo powinni to oni zgrać w finale Pucharu Polski

las - 4 kwietnia 2017, 20:04:06 - *.146.133.21.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jestem dumny z gry Wigier.Są szanse na Eklasę.Myślę,że Jaga w razie potrzeby udostępni stadion.Będe kibicował Wigrom/z wyjątkiem grą z Jagą/.Powodzenia!!!

BenyKulecz - 4 kwietnia 2017, 20:04:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Arka jest słaba, nie zasługuje na finał! Bramka na 2:5 była prawidłowa, ale sędzia ślepy był. Żenada.

ww - 4 kwietnia 2017, 20:04:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo chłopaki

Cichy - 4 kwietnia 2017, 20:04:34 - *.96.8.211
Wigry zdecydowanie lepsze! Arka słabiutka, ten mecz pokazał kto będzie grał na jesień w ekstraklasie! Wigry Suwałki na zawsze w moim sercu! ;)

fan - 4 kwietnia 2017, 20:05:33 - *.wejherowo.vectranet.pl
W tym zestawieniu personalnym NIC NIE DRGNIE!
Czas na zmiany. Od lat nie mamy bramkarza. Od lat ten sam trener bramkarzy

SZOK - 4 kwietnia 2017, 20:06:37 - *.bialnet.pl
Oskubali Wigry z awansu, nie było spalonego przy bramce w 90 minucie.. Wiadomo co rządzi, Arka atrakcyjniejszy rywal dla Lecha...

jackowy - 4 kwietnia 2017, 20:07:16 - *.hsi01.unitymediagroup.de
Michniewicz trenerem ?!

Marek - 4 kwietnia 2017, 20:07:26 - *.10.209.76
Trzeba było chłoptasi nieco podpuścić aby mecz był emocjonujący do końca, chociaż Paweł to już mocno przesadził

hrafn - 4 kwietnia 2017, 20:07:42 - *.85-237-175.tkchopin.pl
Karny był, w dodatku głupi, spalony też. Arka na stojąco, bramki ładne.

jop tw m - 4 kwietnia 2017, 20:08:49 - *.static.as9105.net
Arka - Karabach 0-4
Karabach- Arka 7-1
Bach bach Karabaaaaaaaaaaaach !!!!!! DZIADY!!!!

Ytresa - 4 kwietnia 2017, 20:09:03 - *.10.208.157
Jak Arka się utrzyma to zacznę chodzić do kościoła i uwierzę że Cuda istnieją
Karny był ewidentny a spalony na 2-5 dyskusyjny
W 1 lidze Wigry już nic nie osiągną

Zmora - 4 kwietnia 2017, 20:11:07 - *.play-internet.pl
Uważam że sędzia okradł Suwałki z awansu.To będzie parodia patrząc na Arkę w pucharach.😁

radykał - 4 kwietnia 2017, 20:11:17 - *.bialnet.pl
Dlatego w futbolu powinno się JAK NAJSZYBCIEJ wprowadzić POWTÓRKI VIDEO!

slazak - 4 kwietnia 2017, 20:11:40 - *.adsl.inetia.pl
Jeśli w Hiszpanii wycofują z rozgrywek zespół piłkarski tylko na podstawie podejrzeń o korupcję, to po tym meczu Arka powinna zostać wykluczona z rozgrywek Pucharu Polski. Sędziowanie pod zespół z Ekstraklasy, bo będzie większa oglądalność i wyższe wpływy do budżetu? Tak, połowa Polaków nie wie, gdzie są Suwałki Wigry wielkie gratulacje za serce do walki!

Zmora - 4 kwietnia 2017, 20:14:21 - *.play-internet.pl
Santana zagrał mecz życia.Szkoda tylko że zaliczył żółtko.

chyba tak - 4 kwietnia 2017, 20:14:42 - *.bialnet.pl
Aha i Arka nie zagra w pucharach (chyba że zdobędzie PP) bo Lech awansuje do pucharów z Ligi więc w pucharach zagra 4. drużyna Esy, czy tak?

bis - 4 kwietnia 2017, 20:15:03 - *.146.8.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szczęśliwy awans Arki. Zagrali jednak padakę. Wstyd- zwłaszcza wobec kibiców. Kryzys trwa.
Wigry odwrotnie- zagrały padakę w 1 meczu, a teraz w pełni się zrehabilitowały.
Czy był spalony -trudno powiedzieć. No, ale gwoli sprawiedliwości, bramkarz Arki też podarował gola Suwałkom.
W sumie poznaniacy w maju, mogą- chyba- powoli -zacierać ręce do wzniesienia PP.

kakaes - 4 kwietnia 2017, 20:15:25 - *.play-internet.pl
Brawo Wigry za walkę. szok że sie nie poddaliście

z bieguna - 4 kwietnia 2017, 20:15:32 - *.dynamic.mm.pl
Brawo Wigry

Fsg - 4 kwietnia 2017, 20:18:48 - *.10.208.157
Super wywiad Polsatu z Formellą i pytanie
Jeśli Lecha awansuje do finału jak będzie w nim grał?
Odpowiedz, będę siedział na trybunach
Pełny profesjonalizm pana dzienikarzynka

Erxes - 4 kwietnia 2017, 20:20:44 - *.dynamic.chello.pl
Spalonego nie było, Arka ciągnięta za uszy do finału przez Bońka, który chce miłego spokojnego spotkania bez ekscesów.

qwer - 4 kwietnia 2017, 20:24:29 - *.adsl.inetia.pl
Brawo dla wszystkich zawodników Wigier ,okazało się ,że zadecydował pierwszy mecz .Bardzo dobrzy Zoch,Wichtowski ,Adamek ,Santana,Kądzior,Augustyniak,u Bogusza widać brak meczowego ogrania,Kozak zniknął po pierwszych 30 minutach ,mimo wszystko Radecki tez był do zmiany w końcówce bo brakowało mu sił tak jak Kozakowi.Ale i tak ogromny szacun dla wszystkich za walkę i wiarę do końca

piotrek - 4 kwietnia 2017, 20:26:03 - *.dynamic.mm.pl
arka i korona spadek te zespoly w tej chwili nie istnieja i czas najwyzszy zredukowac ta ligae do 12 druzyn choc to i tak za duzo i nie bylo by takiej komedii w pierwszej lidze jak w tym roku ze zadna druzyna nie chce wejsc lider chojniczanka 7 remisow z rzedu to jaja jak berety

Dan - 4 kwietnia 2017, 20:26:17 - *.torservers.net
Sędzia bardzo się postarał, więc Arka awansowała.

TAGGAT - 4 kwietnia 2017, 20:27:26 - *.wejherowo.vectranet.pl
Dziś Arka wystąpiła w składzie:
parodysta, clown, kabareciarz, humorysta, błazen, komik, pajac, błazen, bęcwał, cymbał, przebieraniec.
Brawo dla Wigier, zasłużyliście na finał, my nie. No, ale nic, odbijecie sobie - wy zagracie w ekstraklasie, my w I lidzie. I brawo dla Suwałk!

kibic - 4 kwietnia 2017, 20:27:50 - *.adsl.inetia.pl
Spalony był ,a i z karnego sędzia też się wybroni ,mógł nie gwizdnąć i też by się wybronił tak naprawdę zadecydował przepiękny strzał Hofbauera

PL - 4 kwietnia 2017, 20:28:14 - *.188.103.pools.vodafone-ip.de
Spalony był, przecież po meczu robili analizę ,za duzo meczów Barcelony oglądacie co sędziowie nic nie widza.

123 - 4 kwietnia 2017, 20:28:27 - *.174.220.76
Nitek do wymiany

buyko - 4 kwietnia 2017, 20:28:55 - *.11.243.194
Niestety PZPN świadomie wybrał drużynę do finału poprzez ustalenie terminu pierwszego spotkania i wystawienie sędziego juniora do sędziowania rewanżu.

Futi - 4 kwietnia 2017, 20:28:58 - *.15-3.cable.virginm.net
Wigry prawie jak Barcelona, ale bez końcowego sukcesu. Mimo wszystko spory szacunek, bo napędzili sporo strachu ekstraklasowej drużynie. Pierwszy mecz zdecydował o wszystkim. Mecz przyjaźni w finale. Będzie to tylko jeden mecz, dlatego uważam, że wszystko może się tam zdarzyć.

GKsJ.Zdrój - 4 kwietnia 2017, 20:29:38 - *.dip0.t-ipconnect.de
Jeśli Lech wygra PP i zajmie miejsce gwarantowane udziałem w europejskich pucharach to tego samego zaszczytu dostąpi 4 drużyna ekstraklasy czy przegrany w PP?

BYKU - 4 kwietnia 2017, 20:29:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla Wigier za naprawdę dobry mecz, zabrakło niedużo. Piękny gol Hofbauera i babol sezonu Steinborsa. Tak na marginesie, może ktoś jest w stanie mi przypomnieć do kogo jest podobny Pavels Steinbors? Wydaje mi się, że do jakiegoś aktora, ale nie mogę sobie przypomnieć jego nazwiska, choć mam go przed oczami.

Zes - 4 kwietnia 2017, 20:33:31 - *.77.83.130
Wczoraj sluchalem w radio Janka Tomaszewskiego, w pierszym polfinale Arka poaradzi sobie z Wigrami, bo zle swiadczyloby o naszej lidze jakby Wigry awansowy, w drugim Lech wygra z Pogonia bo ten zespol jest za slaby na puchary, w finale Lech wygra z Arka bo Lech wniesie punkty w kwalifikacji europejskiej a Arka i Pogon nic by nie wniosly. Takie byly orietacujne slowa wypowiedziane przez czlonka PZPN.....czyli wszystko ustalone przy zielonym stoliku. Brawo Wigry za walke!!! Teraz liga najwazniejsza!!!!

@GKsJ.Zdró - 4 kwietnia 2017, 20:34:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
4 drużyna

piotrek - 4 kwietnia 2017, 20:36:24 - *.dynamic.mm.pl
tylko zdobywca pucharu reprezentuje nasz kraj w pucharach finalista pucharu juz nie

GKsJ.Zdrój - 4 kwietnia 2017, 20:36:57 - *.dip0.t-ipconnect.de
Thx za info to Legia, Lech, Jaga i Lecha nas będą reprezentowały w Europie będzie ciekawie bo to najsilniejsze ekipy w Polsce w tym sezonie a nie jakieś wynalazki typu craxsa Piast lub ruch xD

Dan - 4 kwietnia 2017, 20:38:08 - *.torservers.net
Zobaczymy czy Pogoń się nie postara, bo z tego co pamiętam to był już tam kiedyś taki mecz kiedy Pogoń rozbiła tego samego rywala łatwo pięcioma bramkami. Finał Arka - Pogoń bardzo mile widziany.

Fabricio - 4 kwietnia 2017, 20:38:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie sędzio cała Polska widziała skąd ten karny dla Arki i gdzie ten spalony Wigier. Dlaczego mecz na takim poziomie sędziuje sędzia 3 ligowy to skandal.

Pamiętliwy - 4 kwietnia 2017, 20:38:15 - *.10.209.76
Wszystkim którzy tak się zachwycają piłkarzami Wigier przypominam co o nich wypisywali po pierwszym meczu.

fart roku - 4 kwietnia 2017, 20:39:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
NIE no dramat, ile to można tak na farcie jechać, najpierw z Bytovią o 1/2, teraz w meczu o finał! Nie chcę nawet myśleć o tym, że taka drużyna może zdobyć PP, liczę, że Lech pokaże klasę i zdobędzie tytuł, bo inaczej aż strach pomyśleć, jaka masakra czeka Nas w LE, to będzie powtórka z tamtego roku z udziałem Piasta czy Cracovii, które to odpadły w przedbiegach prezentując się jak "kelnerzy" na tle co najwyżej Europ. średniaków.

tak - 4 kwietnia 2017, 20:41:02 - *.bialnet.pl
Wydaje mi się, że jeśli Lech wygra PP to w LE zagra 4. drużyna w lidze.

eMM - 4 kwietnia 2017, 20:45:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już się wypłakali autochtoni Warmińsko-Mazurskiego? Oczywiście Wigry pokazały Arce gdzie raki zimują, tu nie ma dyskusji; ale zapomniały, że pierwszy mecz u siebie przegrały 0:3. Jeśli już tak drobiazgowo patrzeć to oba karne mogą być uznane za dyskusyjne, a spalony był - i nie chodzi o drugą sytuację a o pierwszą. A sędzia, jeśli już, to sprzyjał Wigrom, bo pokazał raptem 2 żółte kartki, mimo naprawdę wielu fauli - zawodników trzeba ujarzmić, żeby nie było brutalnej gry - w Arce 2 kontuzje czołowych grajków.
Brawa Wigry za walkę, pokazaliście wielką ambicję i tym razem szczęście zostało przy żółto-niebieskich.
A bramkarze Arki mogą panu Hieronimowi ręcznik podawać, jeśli się zgodzi.

kargo - 4 kwietnia 2017, 20:46:24 - *.175.230.178.maxnet.net.pl
To by było na tyle jeśli chodzi o "sukcesy" Arki w tym sezonie. I mówię to jako kibic żółto-niebieskich.
Swoją drogą wyjątkowo dziwny mecz...

Gargamel - 4 kwietnia 2017, 20:51:15 - *.107.36.252
Bramka dla Wigier na 2-5 prawidłowa (piszę jako kibic Cracovii)
Ale NIKT nie wspomina o faulu na Simaszce w polu karnym w 61 minucie (gdzie był przetrzymywany)

ciekawski - 4 kwietnia 2017, 20:51:33 - *.bialnet.pl
ty eMM jakie masz oceny z geografii?

Do pamietl - 4 kwietnia 2017, 20:53:27 - *.77.83.130
Tak, pamietam co pisalem, mialem pretensje do trenera, ze w bramce postawil Podlesnego a nie Zocha....

Iletego - 4 kwietnia 2017, 20:55:04 - *.146.142.119.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo Wigry, Konopnicka byłaby z Was dumna! A Arka przynosi wstyd pięknej Gdyni. Niciński i pozostali do dymisji. Na Narodowym to dopiero będzie kompromitacja. Wasze "ciepłe posadki" nas nie interesują. Niciński, człowieku, nie masz podstaw by szkolić i kierować zespołem. Szkol się jeszcze przez kilka lat jako asystent, a samodzielnie, to o dwie klasy niżej, ale nie ciągnij tam Arki! Ty i kilku innych zostawcie Klub w spokoju, to nie przytułek.

Ptr - 4 kwietnia 2017, 21:00:18 - *.132.242.157 (*.144.238.146)
Wigry na zawsze w mym sercu.
Panowie jestescie w koncu zespolem.
Oby noc sie nie zmienilo i moze ex kto wie
Tylko stadion lekko dopasowac.Jak bedzie awans to wtedy juz fakty dokonane i na stadion pieniadze sie znalezc musza

AG - 4 kwietnia 2017, 21:02:45 - *.146.1.215.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jedziemy na finał ! Arka Gdynia ! Wielki sukces osiągniety w marnym stylu. Arkowcy, tu trzeba walki, agresji, biegania, gryzienia trawy a nie stójki ! Wierzę, że na finale tak będzie. Arka Gdynia !

Kuty - 4 kwietnia 2017, 21:03:47 - *.play-internet.pl
Skandal dużego kalibru w Gdyni.Dwie mega kontrowersyjne decyzję Kalosza.Arka ma chyba już we krwi te przekręty bo te kary za korupcję i etc nie robią na nich żadnego wrażenia.

Darek - 4 kwietnia 2017, 21:05:13 - *.interkar.pl
To, że Arka gra mega piach w tej rundzie to wiadomo a co do Wigier to naprawdę walka i zaangażowanie, ale nie chwalił bym aż tak bardzo bo wielu z nich zagrało mecz życia i ile dadzą radę takich meczy powtórzyć. Karny dla Arki tak samo jak dla Wigier mógł gwizdnąć ale nie musiał co do bramki na 2 - 5 dyskusja bo chyba ten co strzelił na spalonym nie był ale drugi zawodnik na pewno więc sędzia mógł gwizdnąć. mimo wszystko jako kibic Arki jestem załamany tą padaczką i nic nie zanosi się zeby miało być lepiej

kONE - 4 kwietnia 2017, 21:09:12 - *.dynamic.mm.pl
Szkoda, że ich nie wyeliminowali bo kupon poszedł... brawo Wigry za walkę ;-)

ac/dc - 4 kwietnia 2017, 21:09:13 - *.net95-158-79.revers.nsm.pl
oesu...

Fifa2073 - 4 kwietnia 2017, 21:17:41 - *.icpnet.pl
Sędzia to akurat prowadził mecz świetnie, podobnie liniowi. Arak zagrała słabo, nie wiem czy to frustraci piszą czy ruskie trole ale na pewno dawno piłki nożnej nie znają. Z taką determionacją i jednocześnie kulturą gry Wigry poradzą sobie dobrze w Ekstraklasie jak awansują.

Zajmon - 4 kwietnia 2017, 21:17:45 - *.146.138.87.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A może tak Arka i Kraka spadek ale by było

miko - 4 kwietnia 2017, 21:18:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda bo finał Lech - Wigry byłby ciekawym spotkaniem

Paolo KKS - 4 kwietnia 2017, 21:18:32 - *.centertel.pl
Brawo Bracia

123 - 4 kwietnia 2017, 21:19:22 - *.class100.petrotel.pl
Mało brakowało, a Arka mogłaby razem z PSG być mianowana do grona fra***ów roku. Szkoda mi Wigier i życzę awansu do Ekstraklasy. Kibic z Płocka.

jjo - 4 kwietnia 2017, 21:23:09 - *.net.hawetelekom.pl
Może i bramka na 5 prawidłowa (może) ale karnego dla Wigier nie powinno być. Także suma sumarum na jedno wyszło. Obrona a zwłaszcza bramkarz w Arce to jakaś katastrofa . Już dawno nie widziałem czegoś takiego. Skąd jest ten Stainbors ? To już w Polsce nie mamy bramkarzy? Obawiam się że każdy z III ligi będzie lepszy

CB - 4 kwietnia 2017, 21:29:14 - *.dynamic.chello.pl
@weq
Tak po prawdzie, to bramki na wyjeździe nigdy nie liczyły się podwójnie.
Po prostu przy równej ilości bramek w dwumeczu, dalej przechodziła drużyna, która strzeliła ich więcej na wyjeździe.

Bosman - 4 kwietnia 2017, 21:37:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten karny dla Arki to profanacja futbolu

ffhj - 4 kwietnia 2017, 22:07:20 - *.dynamic.mm.pl
Karny dla Wigier to skandal, sędzia próbował sam stworzyć dramaturgię tego meczu ..odnośnie spalonego - był oczywisty..

Dan - 4 kwietnia 2017, 22:10:14 - *.dhalgren.org
@ffhj , to inny mecz musiałeś oglądać.

Kuba - 4 kwietnia 2017, 22:22:09 - *.239.58.162
Jutro Pogoń wygra 3-1 i gol dla Lecha po miękkim karnym

jAA - 4 kwietnia 2017, 22:36:47 - *.range86-140.btcentralplus.com
Nie daj boze takiej nędzy w pucharach, oby Lech zwyciezyl w finale... bo Arki w LE to nawet najwięksi sabotażyści nie zniosą...

Szczery - 4 kwietnia 2017, 22:46:26 - *.137.19.131
Na farcie Arka awansowała, wcale nie była w tym dwumeczu lepsza, a wynik pierwszego meczu był bardzo mylący.

Hulk - 4 kwietnia 2017, 22:51:56 - *.dynamic.chello.pl
Była nerwica straszna,ale ufff jest Finał

lol - 4 kwietnia 2017, 22:58:06 - *.play-internet.pl
ludzie kurde wy jestescie slepi?jak nie bylo spalonego?

pwone - 4 kwietnia 2017, 23:09:47 - *.wtvk.pl
Do wszystkich, którzy typują wyniki Arki w I rundzie el. LE. Aby Arka tam zagrała to musi wygrać finał. A z taką grą, szczególnie w obronie to Arka finał przerżnie 5:0 (jeśli zagra z Pogonią) i 8:0 (jeśli zagra z Lechem), a w lidze spadek.

benitez - 4 kwietnia 2017, 23:12:14 - *.centertel.pl
Na ratunek karny. Pzpn nowa łupina środek ten sam.

arka - 4 kwietnia 2017, 23:12:29 - *.dip0.t-ipconnect.de
Żetysu Tałdykorgan - Arka Gdynia 3:0
Arka Gdynia - Żetysu Tałdykorgan 0:1
dziekuje za uwage

lol - 4 kwietnia 2017, 23:14:28 - *.play-internet.pl
oczywiscie zgodze sie z tymi co twierdza ze Arka zagrala padake. trener

z Lublin - 4 kwietnia 2017, 23:37:19 - *.dynamic.mm.pl
Wielki szacun dla piłkarzy Wigier. Życzę Wam awansu do Ex. I chyba widać pierwszego kandydata do spadku - Arka, no i chyba Craxa

do chyba t - 4 kwietnia 2017, 23:37:41 - *.173.33.220.tesatnet.pl
Dokładnie tak. Żeby Arka zagrała w pucharach musi wygrać finał. Jeśli PP zdobędzie Lech a w lidze zajmie miejsce premiowane gra w pucharach to Polskę w pucharach będzie reprezentować czwarta drużyna z ligi. Nie ma tez znaczenia czy Lech będąc zwycięzcą PP zdobędzie mistrza czy zajmie np. trzecie miejsce. Myślę ze Arka z taka gra a właściwie jej brakiem ani przeciwko Lechowi ani Pogoni nie ma szans no ale to piłka.

edek - 4 kwietnia 2017, 23:49:11 - *.dynamic.mm.pl
Ale ten bramkarz Arki to sierota.Nie widział,ze za nim został zawodnik z Wigier ?

marqos - 4 kwietnia 2017, 23:51:51 - *.146.196.203.internetia.net.pl
szkoda bo bylo blisko

olaf - 4 kwietnia 2017, 23:51:54 - *.centertel.pl
Jakby nie patrzeć, finał i tak będzie mało atrakcyjny. Gdyby grał 1-ligowy klub, byłby jeszcze mniej a=trakcyjny, więc boniek przypilnował..

willy - 5 kwietnia 2017, 0:01:22 - *.direcpceu.com (*.214.224.12)
Widac ,ze boli I ma bolec.Kolkiem staje wam nasza Areczka.Teraz sa w dolku ale spokojnie dopoki pilka w grze wszystko mozliwe.Nie stawialbym wyrokow na wynos.Wigrom gratuluje ale w 2- meczu na awans nie zasluzyly.Zycze awansu a nam zycze zeby sie spotkac ponownie juz w ekstraklasie.Pozdrawiam w szczegolnosci kibicow , ktorzy nocowali kiedys w Orlowie I pamietaja jeszcze zupe mojej mamy.Trzeba zakasac rekawy I juz dosc baboli I glupich bramek.teraz juz tylko do przodu gorzej juz chyba byc nie moze.Final to final I z pewnoscia Arka w nim zagra dobra pilke.Co do utrzymania damy rade o tym jestem przekonany choc nie bedzie latwo.

MacSks - 5 kwietnia 2017, 0:54:22 - *.play-internet.pl
Brawo Wigry, Suwałki sa z Was dumne. Dużo udowodniliście niedowiarkom tym meczem. Brakowało tak niewiele. Aptekarz sporo namieszał, widać tak musiało być. Teraz każdy mecz w 1 lidze o 6 punktów i jeszcze będzie pięknie. SKS!

prawdziwy - 5 kwietnia 2017, 1:52:33 - *.228.232.80
szkoda ze 5 ligowy klub awansowal do finalu, to troche wstyd dla polskiej pilki.

ja - 5 kwietnia 2017, 6:50:18 - *.146.194.52.internetia.net.pl
@olaf. Jesteś w błędzie. Właśnie finał z I ligowcem po takim meczu jak wczoraj byłby naprawdę interesujący i może byłby to bodziec na szukanie zawodników w I lidze niż ściągać szroty zza granicy

INO_KSG - 5 kwietnia 2017, 7:46:15 - *.3s.pl
Arka jest tak cienka że Lech czy Pogoń w finale ich rozjedzie aż miło
To co oni graja to jest droga do spadku z EX. DNO.
Tyle moga napisać.

zbychu - 5 kwietnia 2017, 7:57:25 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
powinno byc 2:5 spalonego nie było

viking - 5 kwietnia 2017, 8:10:56 - *.static.ip.netia.com.pl
Wielki ukłon w stronę Wigier. Tak dobrze grającej drużyny jeszcze w Gdyni nie widziałem.Arka w ogromnym kryzysie przede wszystkim w sferze psychicznej.Wierzę że teraz tylko się można z tego odbić bo niżej jest juz skała.Żal mi troli którzy wypisują bzdury , karny był ewidentny a spalony nie wielki ale był!!.Nie zmienia to mojej opinii że Arka się wczołgała do finału.

Z.Bońek - 5 kwietnia 2017, 8:21:04 - *.adsl.inetia.pl
Spalony duży i ewidentny, tylko gamonie z Polsatu zrobili "stopklatkę" nie w tym momencie co trzeba. Palił zawodnik, który zgrywał głową, bo w momencie wrzutki w pole karne był około 1 metra na pozycji spalonej.

do prawdzi - 5 kwietnia 2017, 8:38:38 - *.p4.gauldalikt.no
Popatrz na finały sprzed paru lat w innych ligach a później pisz o wstydzie dla polskiej ligi. Po to są na świecie puchary żeby Ci słabsi zagrali z tymi lepszymi.

fiera - 5 kwietnia 2017, 9:03:01 - *.234.178.138.static.lyse.net
Wielkie brawa dla Wigier za waleczna postawe. I dla tych kibicow, ktorzy wierzyli i przyjechali do Gdyni. Do zobaczenia w ekstraklasie.

needle - 5 kwietnia 2017, 9:35:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie widziałem karnego dla ARKI i się nie wypowiadam ale bramka zdobyta z rzekomego spalonego ===> powinna być uznana, gdyż ten, który strzelał nie był na pozycji spalonej a tamten co był stał z tyłu; nie pomagał nie przeszkadzał!
Tak czy owak w dwumeczu wygrała drużyna lepsza, choć nie ukrywam, że jak patrzyłem na ambicję Suwalszczan to im życzyłem awansu.
Drużyna o której było cicho nagle wyskakuje na II miejsce na zapleczu ekstraklasy i dochodzi do półfinału PP; coś jak BŁĘKITNI niedawno.
Dobra, wiem, już wiem---to taki nieco radosny futbol mógł się wydawać ale jak przyciśniesz naprawdę mocno to nie tylko ARKA się pogubi ale i BARCA!!!
Zobaczcie ile silnych drużyn gra w II lidze dla zmyłki nazywanej pierwszą...
Takie mecze chce się oglądać; bo obie drużyny potrafiły szybko skonstruować akcje zaczepne a nie na 0:0 i karne
sM

Zmora - 5 kwietnia 2017, 9:50:47 - *.play-internet.pl
Sędzia pozbawił złudzeń piłkarzy z Wigier.To był kryminał nie uznając prawidłowo zdobytej bramki.Jesli Arka ma nas reprezentować w europejskich pucharach to ja wyjeżdżam z kraju.Lechu zrób wszystko żebyś to ty zdobył ten puchar!😏

lol - 5 kwietnia 2017, 10:12:34 - *.eltronik.net.pl
arka w finale PP to jakiś ponury żart...

dzl - 5 kwietnia 2017, 10:25:12 - *.dynamic.mm.pl
Ręka obrońcy Wigier i spalony były,chociaż pewnie kibice co nie chcą tego widzieć nie zobaczą .Ciężki mecz ale po to są puchary,żeby każdy z każdym mógł powalczyć.Cieszmy się z awansu do finału.tag

Dax - 5 kwietnia 2017, 10:31:45 - *.play-internet.pl
Najpierw wielcy znawcy piłki kopanej spójrzcie na Wasze wspaniałe drużyny którym kibicujecie,a później krytykujcie innych.A ja Wam mogę tylko przypomnieć,Arka Gdynia w finale PP!

Liniowy - 5 kwietnia 2017, 10:55:00 - *.static.ip.netia.com.pl
Czyli finał Arka - Pogoń

xyz - 5 kwietnia 2017, 11:14:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Wigier, Arka nie zasłużyła na finał.

njpw - 5 kwietnia 2017, 11:18:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Każdy mówi że Wigry powinny awansować, a przypomnijcie sobie pierwszy mecz i jego wynik. Zgadzam sie jednak, ze taki występ, to kompromitacja zespołu z Ekstraklasy!

Harpagan - 5 kwietnia 2017, 11:32:01 - *.dynamic.chello.pl
Widzę,że niektórzy dostaną zaraz zawału i bardzo dobrze,a Areczka w Finale hehe Zapowiada się piękna majówka,a zazdrośnikom mówię nARKA!

jjo - 5 kwietnia 2017, 11:32:06 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Ludzie dajcie spokój z tym sędzią , Trzeba było nie przegrywać u siebie 3-0 Awansowaliby na luziku. Teraz będzie dyskusja był karny nie było, był spalony nie było. Te akcje były na styku i zawsze ktoś będzie niezadowolony a winnym będzie zawsze sędzia. Co do Wigier to gratulacje za występ, ale obawiam się że to nie jest drużyna (jeszcze) na ekstraklasę. Jeden mecz niczego nie przesądza. To że zagrali wyjątkowo dobrze to nie oznacza, że będą tak grać na co dzień. W tym meczu sami się mocno wkręcili i pojechali na ambicji. Już nie raz w pucharach jakiś kopciuszek eliminował nie takie tuzy jak Arka. Odpadała też choćby i Legia ze Stalą Sanok. Gdzie jest dziś Legia a gdzie Stal. Spokojnie z tymi Wigrami w ekstraklasie. Niech znajdą możnego sponsora. W lidze niestety chodzą b.duże pieniądze i nie wiem czy w Suwałkach są gotowi na takie wydatki. Nawet nie wiem jak u nich ze stadionem, czy dostaną licencję, a grać im w Białymstoku to chyba nie po drodze ( z tego co pamiętam to kosa). Arka dziś gra piach a po sezonie zasadniczym może być zupełnie inaczej (albo jeszcze gorzej). Liczy się to co na końcu. Arka w finale PP i w dwumeczu mimo wszystko była lepsza.

miki - 5 kwietnia 2017, 11:48:07 - *.25.101.158
O Milewski już znów działa

Olo - 5 kwietnia 2017, 12:05:39 - *.154.c83.petrotel.pl
Czy Arka zagra finał jako zespół ekstraklasy,czy już jako 1ligowy?

bis - 5 kwietnia 2017, 12:49:55 - *.146.144.8.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@jjo
Pełna zgoda.
Na jeszcze jeden aspekt zwróciłbym uwagę.Na aspekt psychologiczny, związany z lekceważeniem.
W głowach arkowców zapewne tliła się myśl: tam ich roznieśliśmy,to co nam mogą zrobić u nas-chyba tylko podskoczyć, zagramy na luzie, jak na treningu i bez wysiłku ich pokonamy i itp.
Zawodnicy zawsze mówią, że zagrają z pełnym zaangażowaniem, ale psychika robi swoje.Takich meczów można podać multum. Np. wielki Real przyjechał na Legię i mało,co nie przegrał, a grał całkiem poważnie.

Witkowski - 5 kwietnia 2017, 12:59:04 - *.compower.pl
Gdzie tu kontrowersje przy nieuznanej Wigier, skoro na co najmniej metrowym spalonym był Zapolnik przed decydującym podaniem? Czy Radecki był, to nie wiem, ale spalony był już wcześniej – to realizator w złym momencie zatrzymał obraz w powtórce.
Šteinbors – klasa światowa. Gdyby Arka odpadła, a rewanż byłby w Suwałkach, kazałbym mu wracać na piechotę.

Witkowski - 5 kwietnia 2017, 13:20:16 - *.compower.pl
@jjo
Czy Wigry pokazały, że zasługują na Ekstraklasę? Ciekawe pytanie. Ten sezon w I lidze jest tak kuriozalny, że chyba nie zasługuje... nikt.
Z drugiej strony – czy naprawdę jest aż taka różnica poziomu między Ekstraklasą a I ligą? Też chyba nie, skoro beniaminkowie rzadko spadają w swoim pierwszym sezonie – w tym wieku bezpośrednio spadło tylko 4 na 40 beniaminków plus 3 po barażach. Czyli bardzo mało.

Love Story - 5 kwietnia 2017, 13:27:20 - *.dynip.emslandtel.net
Arka jest głównym kandydatem do spadku z ekstraklasy Tylko cud może ją uratować. I to na własne życzenie, bo Trytko jest napastnikiem na miarę 3 ligi. To personalne najsłabsza ekipa. Bez dwóch zdań. O wiele gorsza od Łecznej.

Jawiem - 5 kwietnia 2017, 13:45:02 - *.tor.openinternet.io
Karnego dla Arki nie było, spalonego nie było, jak dla mnie to Wigry Suwałki wygrały 5:1 i są w finale.

bis - 5 kwietnia 2017, 13:56:17 - *.146.144.8.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Witkowski
Czytaj ze zrozumieniem. JJo pisał raczej o sprawie finansowo-organizacyjnej Wigier, a nie tylko o poziomie gry. Wiele drużyn z 1 ligi poradziłoby sobie w E-klapie, bo jest słabiutka.

Witkowski - 5 kwietnia 2017, 14:25:10 - *.compower.pl
@bis
Przeczytałem ze zrozumieniem. Kolega napisał „drużyna”, a nie „klub”. To są dwie różne historie. Zespół może być w 500% gotowy na Ekstraklasę, a klub może nie mieć za co utrzymać nawet sprzątaczki.
Chyba że faktycznie chodziło tylko o klub, wtedy zwracam honor.

mv87 - 5 kwietnia 2017, 14:39:23 - *.dynamic.chello.pl
SKS Wigry - szacunek! To Wy wybraliście! Pozdrowienia z Zagłębia Dąbrowskiego

Widzew - 5 kwietnia 2017, 14:41:24 - *.10.208.69
trudno wyobrazić sobie gorszy finał PP niż Arka-Pogoń nędza na trybunach a na boisku jeszcze gorzej

Cesio - 5 kwietnia 2017, 14:45:55 - *.centertel.pl
Brawo Wigry.Arka fatalna

TAG - 5 kwietnia 2017, 14:55:39 - *.dynamic.chello.pl
Jaka beka,gość z jakiegoś tam widzewa się wypowiada,a grają w lidze podwórkowej hehe

asd - 5 kwietnia 2017, 15:11:51 - *.gfk.com
tylko, że na taki Widzew sprzedali więcej karnetów niż Pogoń + Arka razem wzięte

Rene - 5 kwietnia 2017, 15:22:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ten mecz wyglądał jakby, ktoś przed meczem zagrał u buka :D

Belg - 5 kwietnia 2017, 15:25:15 - *.dynamic.mm.pl
Jak Lech zdobedzie mistrza kraju to w Lidze Europy zagra finalista meczu tz.Arka

needle - 5 kwietnia 2017, 15:39:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Belg - to tak nie zadziała...
IGła

Witkowski - 5 kwietnia 2017, 15:49:34 - *.compower.pl
@Belg
To będzie już trzeci sezon, gdy ta reguła nie obowiązuje.

Tomi - 5 kwietnia 2017, 16:45:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Wigry to był mecz. Tak trzymać zagrajcie jeszcze kilka takich a ekstraklasa wasza.

LEO - 5 kwietnia 2017, 16:45:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gra tragiczna ale efekt końcowy zadowala

Belg - 5 kwietnia 2017, 16:58:36 - *.dynamic.mm.pl
@Witkowski tz w LE gra tylko wygrany PP,oraz 4 zespoł ligi.

Witkowski - 5 kwietnia 2017, 17:04:35 - *.compower.pl
@Belg
Zgadza się. Nie ma już możliwości, żeby jakakolwiek drużyna przegrana w finale dostała miejsce w LE.

Knur - 5 kwietnia 2017, 17:46:35 - *.play-internet.pl
Moralnymi zwycięzcami i finałowcami mogą czuć się piłkarze Wigrów.Ewidentnie skrzywdzony przez niedoświadczonego arbitra.

Kuba - 5 kwietnia 2017, 19:06:03 - *.239.58.162
Wit i też się mylisz Może być taka sytuacja, że mistrz zdobędzie PP, a finalista PP będzie wicemistrzem i wtedy on przejmuje miejsce dla zdobywcy PP w LE. No ale w badanym przypadku jest pewne, że Arka nie będzie wice :] Wg mnie stawka finału PP dla Arki będzie jeszcze większa. Bo jeśli oni wygrają PP to wielce prawdopodobne, że lechia nie zagra w LE

Polo - 5 kwietnia 2017, 19:28:30 - *.146.78.103.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kompromitacja arki,pewny spadek,takie druzyny maja grac w 4lidze.

Leszek - 5 kwietnia 2017, 19:48:15 - *.centertel.pl
Oby tylko Arka nie dostąpiła zaszczytu reprezentowania Polski w Lidze Europy. Bo będzie druga Cracovia.

Ole - 5 kwietnia 2017, 19:55:54 - *.146.78.103.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sedziego zawiesic dozywotnio,arka ten mecz przegrala 1-5.

Juras - 5 kwietnia 2017, 20:09:38 - *.dip0.t-ipconnect.de
Jak poprzednicy szkoda Wigier,skąd pochodzi nasz Edek Ambrosiewicz......Arka cóż,dno jak cała E-klapa
Tylko Szombry

ja - 5 kwietnia 2017, 20:25:34 - *.146.194.52.internetia.net.pl
@jjo. To, że ktoś w pierwszym meczu przegrał 3-0 nie oznacza, że w rewanżu można go po prostu olać i okraść z awansu. Skoro na spalonym był Zapolnik a bramkę strzela Radecki, który nie jest na spalonym to gol zdobyty prawidłowo, bo przepisy się troszkę zmieniły odnośnie spalonego.
Po drugie mówisz o zamożnym sponsorze. A czy Śląsk, Ruch czy Korona takiego posiadają by grać?? Czy Wisła Płock też takiego posiada?? Otóż nie, w zarządzie i w radach miasta zasiadają złodzieje, którzy wydają na lewo i prawo kasę mieszkańców bez ich zgody czy zapytania. Popatrz na takie Zabrze jak wydaje i zadłuża miasto za nieporadność zarządzających klubem. Napożyczali kasę od biznesmenów, a że nie wyszło znaleźć głupiego sponsora to kasę trzeba i tak oddać bo nikt nie popuści by klub zaczął od zera a kasa przepadnie. więc na spłatę wierzycieli trzeba kombinować by nie stracić głowy. Oto szara ekstraklasa a Ty zarzucasz Wigrom, że nie są gotowi. Wigry to jeden z najlepiej poukładanych klubów w Polsce. więc niech Ciebie głowa nie boli o byt Wigier

Witkowski - 5 kwietnia 2017, 20:30:29 - *.compower.pl
@Kuba
Ale nie będzie to miało nic wspólnego z Pucharem Polski. ;)

Witkowski - 5 kwietnia 2017, 20:38:59 - *.compower.pl
@ja
Jaka zmiana przepisów? Ręce mi opadły.

Walc - 5 kwietnia 2017, 21:10:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ani jedna ani druga druzyna nie nadaje sie żeby reprezentowac Polske w pucharach.Wstyd by był na skale europejska.

Leszek - 6 kwietnia 2017, 8:01:50 - *.centertel.pl
Błagam, tylko nie Arka w Lidze Europy. Będzie to samo co było z Cracovią - czyli mega pocisk dla Rankingu Krajowego UEFA Polski. A Polsce naprawdę te punkty są bardzo potrzebne- tym bardziej po reformie UEFA za rok.

Z.Bońek - 6 kwietnia 2017, 8:27:59 - *.adsl.inetia.pl
Przez błąd realizatora Polsatu, wszyscy znafcy przepisów o spalonym się tutaj produkują. Spalony nastąpił przy wrzutce piłki w pole karne, bo zawodnik zagrywający głową był wcześniej na pozycji spalonej. Stopklatka jest zrobiona z doopy.

jjo - 6 kwietnia 2017, 9:16:00 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
do @ ja - 5 kwietnia 2017, 20:25:34 - 91.146.194.52.internetia.net.pl
Sam kolego przyznajesz mi rację wspomniane przez ciebie kluby to patologia , czy Wigry mają być kolejną ? To ja już wolę Niecieczę,

kibol - 7 kwietnia 2017, 3:34:26 - *.messagelabs.net (*.219.110.114)
Od razu bylo wiadome, ze w finale bedzie Lech i Szparka. Ustawione.

needle - 11 kwietnia 2017, 4:58:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Z.Bońek
Hmm... nie mam Polsatu Sport od pół roku i nie zwalaj winy na nich. Ale żeby było ciekawiej przyznam Ci rację! I to dzięki powtórkom w necie udostępnionym przez Polsat!!! Było dokładnie tak jak pisałeś, ja skupiłem się tylko na kolejnym podaniu; stąd niewłaściwa ocena zdarzenia.
Ale to nie koniec analiz. Miałem czas i przyjrzałem się obu karnym
Dla WIGIER powinien być z dla ARKI raczej nie. Użyłem słowa "raczej" a to dlatego iż gracz w obronie zagrał piłkę klatką piersiową na styku z ramieniem; normalnie takich rzeczy nie powinno się gwizdać nawet w środku pola ale co ja tam wiem; sędziują tenisa stołowego a nie kopaną to się nie będę wymądrzał
pzdro
IGła
PS Mecz naprawdę niezły bo szybki i z akcjami i z golami a majstersztyk to oczywiście gol z wolnego

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas