[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 maja 2007, 19:54:56 - elenril
Zagłębie mistrzem Polski!

W dramatycznych okolicznościach Zagłębie Lubin zostało mistrzem Polski. Po kontrowersyjnych decyzjach Huberta Siejewicza, który m.in. nie podyktował rzutu karnego dla Legii za faul Václavíka na Smolińskim, Zagłębie wygrało w Warszawie 2-1 (1-1). Pierwszą bramkę w tym meczu zdobył w 31. minucie Piotr Włodarczyk. Zagłębie zdołało wyrównać w końcówce pierwszej połowy - gola strzelił Kolumbijczyk Manuel Santos Arboleda Sánchez. Bramkę na wagę tytułu mistrzowskiego zdobył w 74. minucie Michał Stasiak. W końcówce Legia zdołała strzelić wyrównującą bramkę, jednak arbiter jej nie uznał. Legioniści kończyli mecz w dziesiątkę po brutalnym faulu Dicksona Choto. Dla Zagłębia to drugie mistrzostwo Polski, pierwszy tytuł piłkarze z Lubina zdobyli w 1991 roku.

26 maja 2007, 18:00 - Warszawa
Legia Warszawa 1-2 Zagłębie Lubin
Piotr Włodarczyk 31 - Manuel Santos Arboleda Sánchez 45, Michał Stasiak 74

Legia: 1. Łukasz Fabiański - 7. Grzegorz Bronowicki, 3. Wojciech Szala, 4. Dickson Choto, 27. Édson - 28. Marcin Smoliński (72, 32. Miroslav Radović), 8. Łukasz Surma, 14. Aleksandar Vuković (76, 15. Dawid Janczyk), 6. Roger - 9. Piotr Włodarczyk, 18. Bartłomiej Grzelak (63, 13. Maciej Korzym).

Zagłębie: 1. Michal Václavík - 19. Grzegorz Bartczak, 4. Michał Stasiak, 27. Vidas Alunderis (61, 22. Łukasz Mierzejewski), 5. Manuel Santos Arboleda Sánchez - 9. Wojciech Łobodziński, 8. Mateusz Bartczak, 14. Dariusz Jackiewicz (46, 17. Rui Miguel), 7. Maciej Iwański, 24. Marcin Pietroń (37, 15. Robert Kolendowicz) - 26. Łukasz Piszczek.

żółte kartki: Smoliński, Édson - Rui Miguel, Kolendowicz, Václavík.
czerwona kartka: Dickson Choto (88. minuta, Legia, za kopnięcie rywala).

sędziował: Hubert Siejewicz (Białystok).
widzów: 13 000.

elo - 26 maja 2007, 19:57:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Sędziowie oszukali i tyle :P

Górnik - 26 maja 2007, 19:58:26 - *.zetosa.krakow.pl
Gratulacje!!

@ - 26 maja 2007, 19:58:27 - *.153.84.138 (*.18.32.21)
Skandal!!!

Corey - 26 maja 2007, 20:00:22 - *.wilan.pl
Gratuluje tytułu!! Obawiam sie jednak że polecicie z ligi jak Juventus w serie A

Jogu(L) - 26 maja 2007, 20:03:16 - *.21.pl (*.168.4.35)
Legia Legia Legia!!! Sieniewicz - wrocław

p.obrocki - 26 maja 2007, 20:03:22 - *.big4.pl
Przy takim kręceniu wciąż jest szansa, że ich zdegradują:P A tak na serio to BRAWO ZAGŁĘBIE!!! Wierzyłem od dawna, że jednak wyprzedzicie BOT ;)

hyperion - 26 maja 2007, 20:04:50 - *.markom.krakow.pl
Skadal to jest to co zrobił Choto. Sytuacji po której nie było karnego dla Legii, nie widziałem. Druga bramka nie była prawidłowo zdobyta, legioniści faulowali. Podobnie słuszna decyzja pod koniec, żeby nie dyktować wolnego za rzekomą rękę Zagłębia. Nie lubie Zagłębia, Legii, ani GKSu. Może Zagłębie to złodzieje. Może targi pod stołem robili, ale kibice Legii powinni być bardziej obiektywni. Legia zasłużyła w tym meczu co najwyżej na remis.

chełm - 26 maja 2007, 20:07:07 - *.metronet.pl
ZAGłEBIE II liga!!!! układy polityczne,mecz był kupiony

@ - 26 maja 2007, 20:12:29 - *.153.84.138 (*.18.32.21)
Jak na razie żadnych kibiców Legii tu nie widzę :P

nab - 26 maja 2007, 20:12:31 - *.zwm.punkt.pl (*.20.17.35)
Gratulacje i pozdro od kibica z OPOLA

kmk - 26 maja 2007, 20:13:39 - *.klaudyny.waw.pl (unknown)
nie jestem pewien czy Roger faulował przy strzelonym golu , ale karny po faulu na Smolińskim był ewidentny !

jacol - 26 maja 2007, 20:15:31 - *.centertel.pl
czyli korupcji w polskiej pilce ciag dalszy ?
a ponoc zaglebie kupilo "tylko" jak tomczak mowil meczów.

paco - 26 maja 2007, 20:19:25 - *.chello.pl
Wielki przekręt! Jako bezstronna osoba wolałem żeby mistrzem było Zagłębie a nie Bełchatów,ale to co zobaczyłem to SKANDAL!!!

1908 - 26 maja 2007, 20:19:40 - *.lodz.dialog.net.pl
Skandal !!! Takiego przekretu nie widzialem !!! Co to za mistrz zaden mistrz !!!

roob - 26 maja 2007, 20:19:54 - *.232.daminet.pl (*.17.237.234)
Ludzie choto to cham ... a powtórki na Canal + wyjaśniają żę był faul .. MISTRZ MISTRZ ZAGŁĘBIE !!!!

Arek - 26 maja 2007, 20:23:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagłębie wygrało i tyle! Pamiętam sporo podejrzanych tytułów Legii i jakoś nikt nie płakał. Dajcie sobie spokój z tymi oskarżeniami, a kibice Legii w końcówce meczu swoimi śpiewami się poprostu zbłaźnili...
pozdrawiam

pytek - 26 maja 2007, 20:23:43 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Nie widziałem meczu, ale muszę powiedzieć, że to bardzo mocny tytuł newsa. Sądząc po reakcjach w różnych miejscach i komentarzach, sytuacje nie były tak ewidentne. Można gdzieś ściągną plik z tym karnym i bramką nieuznaną?

Meteor - 26 maja 2007, 20:25:05 - *.zax.pl (*.22.73.23)
Brawo Zagłębie !!!!
Jak najbardziej prawidłowo nie uznana bramka, ewidentny faul Legionisty !!!!
Legia się starała, ale szczęście sprzyja lepszym ;-)
Każdy obiektywny obserwator przyzna racje, ze BYŁ FAUL przed strzałem Choto. Kto twierdzi inaczej niech idzie do piaskownicy sie pobawić zabawkami ;-D

mecenas - 26 maja 2007, 20:25:37 - *.adsl.inetia.pl
Gratulacje dla Zagłębia, gratulacje dla Czesława Michniewicza, gratulacje dla Stasiaka, pozdrowienie od kibica Lecha z Łodzi :-)

Józek - 26 maja 2007, 20:29:26 - *.lodz.mm.pl
Jesli najpierw kupuje się miejsce w 1 lidze. Później wybiera się sędziów. A to wszystko za państwowe pieniążki. Więc nic dziwnego, że wygrywa się po meczu w którym nie uznało się gola i nie podyktowało karnego. Przypomina mi się sędzia który na Legi odebrał tytuł Górnikowi. Jak widac w Polsce uczciwie nie da się zdobyc mistrzostwa Polski. I co panowie z PZPN i OE cała Polska widziała. Nawrzyliscie piwa teraz je wypijcie, choc jak znam zycie to jest pozamiatane pdo dywan. Czarny dzień dla Polskiej piłki nożnej. Swiętej pamięci Orange Ekstraklasa.

kisiu - 26 maja 2007, 20:37:29 - *.icpnet.pl
Brawo ZAGLEBIE.Na C+ widac ze byl faulowany i slusznie bramka dla Legii nie uznana.Wiecej obiektywizmu.

eye63 - 26 maja 2007, 20:41:24 - *.is.net.pl (*.144.199.166)
Zagłębie zasłużenie zdobyło tytuł! Mecz oglądałem, na powtórkach widać, że Smoliński został trącony przez Vaclavika, ale minął go zwodem i dopiero gdy zobaczył, ze nie trafi do bramki, usiłował zasugerować, że nadbiegający obrońca Zagłębia go kopnął. Kartka jak najbardziej zasłużona. Co do drugiej bramki dla Legii to widać było jak zawodnik Legii popchnął obrońcę Zagłębia dwoma rękami. Siejewicz najpierw odgwizdał ten faul, a później nagle uznał bramkę - tu się zamieszał, ale brawa, że po konsultacji z bocznym potrafił cofnąć sytuację. Jego jedyny ważny błąd to ten, kiedy za symulowanie nie dał kartki Kolendowiczowi. Poza tym to gość prowadził spotkanie świetnie, a napinacze którzy nie widzieli meczu albo oglądali go przez pryzmat 5 browarów niech się nie ośmieszają. Bo gdyby Legia za przeproszeniem ruszyła te dupska i zagrała cały mecz tak jak grała pierwszy i ostatni kwadrans, to Zagłębie by nawet nie pierdnęło - ot prawda, szukasz winy pod stołem, a tak naprawdę to poszukaj jej na boisku. Pozdrawiam, a przy okazji to jestem z Tarnowa, więc nijak mi do tego kto tego mistrza zdobył, ale muszę powiedzieć, że Zagłębie zdobyło go zasłużenie.

Franz - 26 maja 2007, 20:42:58 - *.serv-net.pl
Czesiu wracaj do Wielkopolski!!!! Nie warto chyba iść z całym zarządem i połową drużyny do Wrocławia...a kolejny sezon w drugiej lidze zaczynać!!!

zibiiii - 26 maja 2007, 21:05:16 - *.187.79.5
Wyraźnie na powtórce widać, że karny był dla Legii niezależnie od tego co działo się później przy bramce w polu karnym, chodziaż dziwi, że boczny będąc 25 m od sytuacji widział lepiej niż główny który był 5. Też nie lubie Legii, ale pokazała klasę godną ustępującego mistrza, walcząc do końca, chodziaż grała o przysłowiową pietruszkę. Smrodek wokół Zagłębia dodaje smaczku sytuacji:>Zagłebie dostało tytuł w prezencie, więc skąd dziwy i skandale, że info ma takie zabarwienie??

esi - 26 maja 2007, 21:08:41 - *.chello.pl
No i stała się znowu smutna rzecz dla polskiej piłki... nie chcę nawet tego komentować, mam nadzieję, że już prokuratura rozpoczęła śledztwo i będzie jak we Włoszech. A fani lubinian widzę forsują teorie spiskowe niczym prawi i sprawiedliwi - może jeszcze "panie prezesie, zadanie wykonane", co?

jayjay - 26 maja 2007, 21:14:30 - *.150.224.40
faul ewidentny, karnego nie był...jestem neutralny i kibicowałem gksowi ale zagłebie wygrało zsłuzenie. Droga redakcji, zamiast taki tytuł moze lepiej napisać taki "Legia odpusciła, Zagłebie mistrzem"

majkel - 26 maja 2007, 21:27:10 - *.210.10.190
najpierw obejrzyjcie powtórki zanim bedziecie osądzac, ogladałem w C+ to spotkanie i zadnego karnego na Smolińskim nie było, niech 15 latki se nie wypowiadaja na ten temat, ze zagłebie dostało mistrza w prezencie. nie jestem kibicem ani zagłebia,ani gks ani zadnej druzyny ektraklasy, ale zał mnie sciska jak czytam komentarze osób które z pewnościa nie ogladały meczu a komentuja to w taki sposób jakby conajmniej byli arbitrami
pozdro dla normalnych

Timur - 26 maja 2007, 21:28:07 - *.retsat1.com.pl
Moze nie wszyscy wiedza, ze asystent Radoslaw Siejka, ktory sugerowal nieprawidlowosc drugiej bramki dla Legii to byly etatowy asystent, a prywatnie przyjaciel niejakiego Krzysztofa Zdunka skompromitowanego i zawieszonego za korupcje. Musze cos jeszcze dodawac? SKANDAL!

Greenpi - 26 maja 2007, 21:28:52 - *.33.75.166
Wypaczone ...jak to w Polsce, jednym słowem nic niezwykłego

Jogu(L) - 26 maja 2007, 21:32:07 - *.21.pl (*.168.4.35)
Legia walczyła do końca i chwała im za to. Siejewicz wykazał się odwagą, nie ma co. Patrząc na powtórki rzeczywiście sędzia miał rację, ale z trybun tego nie był widać. Szkoda tylko że nasz Mistrz AD 2007 będzie grał w ... 2 lidze.

irek - 26 maja 2007, 21:50:31 - *.36.168.2 (*.168.8.217)
niie widziałem meczu ale z opini tych co widzieli to był zwykły wydruk to znaczy że miedź jest więcej warta niż węgiel brunatny a tak poważnie nie jestem kibicem legi zawsze życzyłem im jak najgorzej ale to co czytam to albo zagłie do A-klasy albo legi rozwiazać bo to naprawdę szkoda pieniędzy i waszego zdrowia kibice legi oni mimo gurnolotnych słów i tak was mają w dupie...

kibic - 26 maja 2007, 21:52:19 - *.internet.piotrkow.pl
Sędzia bardzo dobrze prowadził spotkanie. Przy sytuacji z karnym dla Legii - Vaclavik zachaczył o jedną nogę Legionisty, a ten wygiął drugą - żenada.
Bramka na 2:2 padła po faulu. Roger wyraźnie odepchnął piłkarza Zagłębia zanim strzelił bramkę.
Choto wykluczyć na kilka meczy w przyszłym sezonie i przypierdzielić mu karę!!

WZL1946 - 26 maja 2007, 21:56:04 - *.aof.su
Wy tu bzdury piszecie, a całe miasto huczy:
MiStRz MiSzTrZ ZaGłĘbIe !!

Pozdrowki z ... och browar zalał mi PDA
...

Lewy - 26 maja 2007, 22:01:00 - *.petrus.com.pl
A ja myślę, że części z Was żal dupę ściska ;). Zagłebie wygrało ligę zasłużenie i jest to dla nich bardzo duży sukces. Uszanujmy to. A tym, którzy wszędzie węszą spisek proponuję zapisać się do PIS-u. Denerwuje mnie doszukiwanie się we wszystkim przekrętów, nawet jeżeli kiedyś tak było. Mimo wszystko szkoda Bełchatowa, bo odwalili kawał dobrej roboty w tym sezonie. Wypromowali kilku niezłych piłkarzy. Zagłębie było poprostu bardziej regularne, miało mniej wahań formy.
Pozdrawiam wszystkich kibiców!

Jozek - 26 maja 2007, 22:18:55 - *.lodz.mm.pl
Żałosna to jest Polska piłka, sięgneła już dna nie ma to tamto. No i może mamy takiego miestrza na jakiego w tej sytuacji zasłużylismy Nigdy więcje takich mistrzów...

Pascal - 26 maja 2007, 22:32:12 - *.dolsat.pl
U C Z C I W Y MISTRZ Polski 2006/2007 -GKS Bełchatów.
To co uczynił sędzia to skandal...Jak zagłębie może grać w ogóle w ekstraklasie , i dlaczego odłożono śledztwo w ich sprawie ...? zagłębie=korupcja.

kleber - 26 maja 2007, 22:38:23 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl (*.5.20.63)
Wielkie Wielkie Wielkie ZAGŁĘBIE!!!,Pozdrowienia z Opola

SZIKO - 26 maja 2007, 22:39:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.127)
ZAGłęBIE MISTRZEM POLSKI gratulacie jestescie najlepsi niech sobie mówiom co chca bo wam zazdroszcza kibol z PRZEMKOWA

smyru - 26 maja 2007, 23:01:33 - *.74.145.183
I tak skoncza na 2 rundzie eliminacyjnej LM, z taka kopanina to lopate do reki i doly kopac a nie grac w eliminacjach LM..., jak historia pokazuje od 12 lat tam juz nie ma przyjaznych sedziow, dziwnych decyzji, tylko liczy sie to co kto umie i czysta sportowa walka. A te smieszne ukladziki w polskiej lidze rzemieslnikow to moga sobie w buty wsadzic, trzeba by zrobic taka czystke jak zrobili we Wloszech, zeby kamien na kamieniu nie zostal, moze cos by ruszylo, a tak znowu bedzie jedna wielka kompromitacja w eliminacjach.

daniel - 26 maja 2007, 23:03:24 - *.jaw.vectranet.pl
jestem kibicem Widzewa.
Oglądałem mecz i przyznam z opiektywizmem,że faul nie było.Smoliński nie sięgnął piłki i się przewrócił.Powtórki pokazały,że Vaclavik nie trafił w nogi Smolińskiego.W piłkę też nie.a przy golu na 2-2 to faulował Roger nie Choto.który strzelił gola! Czerwona kartka zasłużona.Bo jak się komuś wchodzi butem na plecy to trudno dać inną kartkę.Pozdro dla Prawdziwych...

dawidek - 26 maja 2007, 23:09:27 - *.160.186.91
Nie jestem ani fanem Zagłębia Lubin, ani fanem GKS-u Bełchatów. Uważam, ża mninimalnie lepszy w przekroju całego sezonu był GKS, ale skoro nie wykorzystuje się szans, to one się mszczą. Lenczyk wykonał sporo dobrej roboty w takiej pipidówie jak Bełchatów. Sytuacje z meczu z Legią są nieco wyolbrzymione przez stawkę meczu. Gdyby one miały miejsce w "zwykłym" meczu to nikt by do nich nawet nie wracał. Swoją drogą to trochę śmieszne, że warunki w polskiej lidze dyktują takie firmy jak Zagłębie L., GKS B., Dyskobolia Grodzisk, Korona kielce, a nie Wisła K., Legia, Górnik Z., Ruch, Lech, czy Widzew. Myślę, że jest to sytuacja przejściowa i już niedługo te ostatnie kluby na nowo zaczną dzielic i rządzic w lidze. Co do Zagłębia to obawiam się że ten klub lada moment może stac się tubą propagandową PiS-u, a przez to stac się jednym z najbardziej znienawidzonych w Polsce klubów. Nikt nie lubi "pupili" najbardziej nielubianej grupy zawodowej w Polsce.

Damian - 26 maja 2007, 23:17:50 - *.gdynia.mm.pl
Uczciwy mistrz to GKS Bełchatów?
Nikt już nie pamięta meczów Bełchatowa chociażby na jesien z Cracovią gdzie sędzia wypaczył wynik.Z ŁKSem w łodzi to samo.Co wy tu o uczciwym mistrzy z Bełchatowa gadacie?
Graty dla Zagłębia-czy zasłużyli czy nie nieważne-gratki sie należą

raphee - 26 maja 2007, 23:26:07 - *.lei3.cable.ntl.com
kto ogladal mecz w tv i nie jest slepy widzial ze karnego byc nie powinno i dobrze ze nie bylo. koles przewrocil sie jak juz nie mogl dobiec do pilki... gdyby nie wykonal tej smiesznej pauzy przed upadkiem moze sedzia by sie nabral. druga bramka dla legii po faulu -- prawidlowo nie uznana: choc przyznam ze szkoda... czerwona dla choto -- jak najbardziej zasluzona - jakby dostal dwie czerwone to tez nie powinien byc zaskoczony, mimo ze cios kung-fu pierwsza klasa... :P

kuba - 26 maja 2007, 23:28:26 - *.234.79.68
zaglebie 26.05.2007-mistrzostwo polski .........zaglebie miesiac pozniej-odebrany mistrz i spadek do drugiej ligi

Żaga - 26 maja 2007, 23:31:43 - *.icpnet.pl
Obejrzyjcie proszę spokojine jeszcze raz ten mecz w CANAL+. Po pierwsze Smoliński chciał wyjść na cwaniak, ale przedobrzył bo upadł 1,5 metra od Vaclawika. Po drugie Roger przy wyskoku odepchnął obrońcę, a po trzecie Choto nie po raz pierwszy zachował się jak niepoczytalny. Ja rozumiem warszawiaków na stadionie - emocje. Ja rozumiem kibiców Bełchatowa - żal do losu. Ale cóż... Zagłębie wygrało uczciwie. I tyle.
Gratulacje.

bora - 26 maja 2007, 23:35:13 - *.piaseczno.robbo.pl
bez sensu. w sezonie, kiedy Arka i Łęczna za korupcję wylatują z ligi, zamieszane w tą sprawę Zagłębie Lubin (kilku ich ludzi zostało aresztowanych przecież) zdobywa mistrzostwo.

kucyk - 26 maja 2007, 23:37:01 - *.abhsia.telus.net
Brawo Zaglebie Lubin!!!Gratulacje od kibicow Motobi Katy Wroclawskie.Dolny Slask ma Mistrza Polski!!!!!!

(L)ukash - 26 maja 2007, 23:38:11 - *.chello.pl
zgadzam sie karnego nie bylo ale bramka na 2-2 jak najbardziej powinna byc uznana no ale pieniazki robia swoje LEGIA MP'93 GKS BOT BEŁCHATÓW MP'07

benito - 26 maja 2007, 23:39:42 - *.icpnet.pl
Żaga 100% racji.
Gratulacje dla Zagłębia za zdobycie majstra. Poznań cieszy się razem z Wami... ale za rok to już Wy będziecie cieszyć się z nami

taki jeden - 26 maja 2007, 23:58:36 - *.grybow.net.pl
u nas w kraju każdy sukces to przekręt a człowiek sukcesu to bandyta ludzie nie dajcie się zwariować oglądałem trnsmisję na żywo w C+ uczciwie pracuję zrabiam i płacę abonament stać mnie kibicuję zawsze tym którzy reprezentują nas w pucharach boli że mamy coraz mniej drużyn i coraz gorszy ranking nie bardzo interesuje mnie kto zdobędzie mistrza bardziej za to jak zagra w pucharach Zagłębie może nawet nie przejść drugiej rundy, Bełchatów debiutant, Groclin nadzieja, Legia - Blackburn i tyle martwi że żadna z drużyn nie daje gwarancji a prędko się trzeciej w pucharze UEFA nie doczekamy

dawid_ rac - 27 maja 2007, 0:06:13 - *.tktelekom.pl
widziałem II polowę.obojętne mi Zagłębie, nienawidzę Legii. Bramka w 86' prawidłowo nie uznana, choć Siejewicz się zakręcił! Brawo czesiu wielkoplski Michniewicz

Adam - 27 maja 2007, 0:17:10 - *.chello.pl
Jak na początku widziałem tą sytuację, to wydawało mi się, że gol jest na 100 proc.
jedanak w powtórce zauważyłem, że Roger rzeczywiście mógł odpychać obrońcę Zagłebia, jednak sytuacja była trudna do ocenienia, jednak uważam procentowo 60:40 że gola raczej być nie było, jednak zachowanie sędziego Siejewicza było mocno kontrowersyjne. Kilkakrotnie zmieniał decyzję, raz gola uznał, później dyktował wolny dla Lubina, aby w końcu skonsulatować się z bocznym i gola nie uznać.
Jednak najbardziej chamskie było brutalny faul na zawodniku Lubina, gracza Legii Dicsona Choto, który wyprostowaną nogą wjechał w plecy przeciwnika. Dostał czerwoną, a ja za takie wejście we mnie, bym chyba go zabił. Z takimi numerami to do buszu afrykańskiego, a nie boiska, panie Choto.

Hudy - 27 maja 2007, 0:31:59 - *.50.233.62
Dumni warszawiacy zostali upokorzeni!!! MANIEK ARBOLEDA DZIĘKUJEMY!!! eLka do domu i nic nie mówcie nikomu...

Anonim - 27 maja 2007, 0:35:53 - *.bel.vectranet.pl
skandal co sedzia zrobil w warszawie normalnie wroclaw ... gieksa powinna zdobyc mistrzostwo ... zaglebie nie gralo najrowniej przez caly sezon ... legia stworzyla wiecej sytuacji ... oLnY GKS BEŁCHTAÓW

widget - 27 maja 2007, 0:48:51 - *.119.11.2
Powiem krótko... HUBERT S.

wislak - 27 maja 2007, 0:49:04 - *.ksknet.pl
okradli Wisle, okradli Legie, okradli Belchatow...
ZLODZIEJE PRECZ z ligi!

kibic - 27 maja 2007, 0:51:06 - *.icpnet.pl
Siejewicz był stronniczy. Valcavik zahaczył Smolińskiego i nie był w ogóle zainteresowany piłką. Może Smoliński okazał sie mało cwany przy upadku, ale faul był jak nic. Zagłębie nic nie ugra za granicą, bo nie będzie miało Siejewicza po swojej stronie, a macki Pietryszyna tak daleko nie sięgają. Pozdrowienia dla Dynama Mińsk.

tomaszek67 - 27 maja 2007, 0:53:30 - *.183.33.103
własnie wróciłem do domu z meczu i obejrzałem sporne sytuacje...karny na Smolińskim ewidentny,przy nieuznanej bramce faul był ale sedzia nie mogl tego widziec i skandalem jest jak klamie ze widzial bo po golu odrazu bramke uznal dopiero potem po konsultacji z bocznym decyzje zmienil choc niewiadomom dlaczego bo boczny powiedzial ze nic nie widzial.Poza tymi sytuacjami bylo wiele innych ewidentnie krzywdzacych Legie w tym meczu a faworyzujacych zaglebie.Wielkie slowa uznania dla pilkarzy Legii za walke do konca mimo ze grali przeciwko i zaglebiu i sedziom.

benito - 27 maja 2007, 1:05:50 - *.icpnet.pl
tomaszek67 - sędzia najpierw odgwizdał faul, potem brame a później po konsultacji z liniowym znowu faul. Moim zdaniem faul był ewidentny, inna sprawa że liniowy nie mógł tego widzieć;) Za to faulu na Smolińskim nie było.

ja - 27 maja 2007, 1:18:27 - *.220.139.90 (unknown)
Gdyby Legia w ten sposób zdobyła Mistrza cały kraj by krzyczał,atak to jest O.K>?

ktulas - 27 maja 2007, 2:12:06 - *.akademiki.uni.torun.pl
do ełksa
jestem kibicem Legii, oglądałem ten mecz i musze szczerze przyznać że sędziowanie było wzorcowe, jestem pod wrażeniem pracy sędziego i podziwiam za to że nie bał sie podjąc odważnych decyzji, Zagłębie zasłużenie zdobyło mistrza, kiedyś grali nie fair ale mówiąc szczerze to to pewnie większość klubów jest umoczonych, ŁKS z pewnością też.

Boncki - 27 maja 2007, 2:13:40 - *.lubin.dialog.net.pl
ja was bardzo prosze panowie nastolatkowie zebyscie sie zamkneli i spojzeli prawdzie w oczy a nie sie napinacie - zycie Was troszke szacunku i trzezwosci jescze nauczy wiec zamknijcie sie i nie pyszczcie tutaj i nie wypowiadajcie wielkich slow o ktorych nei macie pojecia

ełksa - 27 maja 2007, 2:52:38 - *.dsl.emhril.ameritech.net
Do ktulas
Nie gadaj głupot,bo przynosisz tylko wstyd kibicom Legii! Pozdro dla prawdziwych kibiców Legii! Papierowy Mistrz - Zagłębie Lubin!

krzak - 27 maja 2007, 3:51:52 - *.lubin.dialog.net.pl
kupione , wierzycie ze taki klub jak Zagłebie ma wiekszą siłe przebicia niz Legia z Warszawy? nie badzcie smieszni , karnego nie było , bramka dla Legii to sytuacja sporna , ale raczej był faul . Wiem jestem nieobiektywny

Redbeard_O - 27 maja 2007, 3:53:33 - *.nott.cable.ntl.com
Sędziowie nie oszukali i mistrzostwo jak najbardziej uczciwe popatrzcie na powtórki leszcze.Faul był i nie ma co płakać.

andy - 27 maja 2007, 6:05:21 - *.dip0.t-ipconnect.de
MISZCZOSTWO,i co dalej?Do Eurody nam daleko.CO DALEJ MISTRZU?

kucyk - 27 maja 2007, 6:07:35 - *.abhsia.telus.net
Koniec dyskusji!!! Zaglebie Lubin Mistrzem Polski zostalo zasluzenie!!! Byli Najlepsi i to musza uszanowac kibice calej Polski!!!

andy - 27 maja 2007, 6:10:43 - *.dip0.t-ipconnect.de
MISTRZOWSTWO!Do Eurody nam daleko.CO DALEJ MISTRZU?
Oby nie bylo jak Legia 1:6 z Bayern ?

kibic - 27 maja 2007, 6:10:59 - *.chello.pl
http://www.sport.pl/sport/1,65025,4178989.html
Zobaczcie i dopiero komentujcie!
Legia po 30 minutach pownna prowadzić 3:0. Smoliński nie był faulowany, miał setkę a wolał się przewracać.
Bramka nie uznana prawidłowo - sami zobaczcie.
Choto - dla mnie zawieszenie na 5 meczów.

WZL - 27 maja 2007, 6:12:11 - *.ssp.dialog.net.pl
napinaczeeeeee!!zal wam tylki sciska!burakiii wielcy znawcy pilki noznej hehe MISTRZ MISTRZ ZAGLEBIE!MISTRZ MISTRZ ZAGLEBIE jestesmy najlepsi

pundu - 27 maja 2007, 6:13:21 - *.chello.pl
Ja zobaczyłem. Nie ma o czym mówić. Karnego nie było. Faul przy golu Legii był.

TNT - 27 maja 2007, 6:16:19 - *.conn.pl
Siejewicz kolejny do prokuratury. Pzpn pzpn trele fere pznp!!! p.s. zobaczymy jak zaglebie plynie w pucharach...

fritz - 27 maja 2007, 7:18:38 - *.dip0.t-ipconnect.de
miedz daje na dzien dzisiejszy ewidentnie wieksze zyski nizeli wegiel brunatny...

Migi - 27 maja 2007, 8:08:25 - *.153.164.122
To skandal na całą Polske ! Drużyna która kupiła sobie wjazd do OE jsest mistrzem Polski ! Skandal ! Skandal ! Mam nadzije ze tytuł zostanie im odebrany bo mi się NIE należy !!!! GieKSa Bełchatów !

nayo - 27 maja 2007, 8:10:57 - *.68.233.39
Zastanawia mnie dlaczego w kontekscie meczu nikt nie zwroci uwagi na to co napisala Wyborcza przed meczem w Szczecinie...
Co do Zaglebia, to uwazam ze sedzia gwizdal b. dorze, nie pierwszy raz w tym sezonie...
W sytuacji Smolinskiego moze byl maly kontakt ale nie spowodowal on upadku legionisty, w dodatku sam Smolinski padal dopiero po 2 krokach i b. nieudolnie...
A gol na 2-2 padł po ewidentnym faulu Rogera i słusznie bramka nie została uznana...
Tylko że ten mecz nie wygroło Zagłębie ale Legia przegrała, a raczej jej napastnicy, a to co wyprawiał Waclavik to była liga swiatowa...
Gratki dla Zagłębie!!!

ODRA OPOLE - 27 maja 2007, 8:20:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
WIELKIE WIELKIE WIELKIE Z A G Ł Ę B I E
Pozdrowienia i gratulacje od całego piłkarskiego OPOLA

BKS - 27 maja 2007, 8:28:11 - *.wro.vectranet.pl
Pozdro od BKS Boleslawiec!!!! BRAWO ZAGLEBIE. Faul przy nieuznanym golu byl ewidentny co pokazaly powtorki (dwie rece odpychajace pilkarza zaglebia). Potem zachowanie Rogera ... goscia powinni zdyskwalifikowac na pol sezonu... dokladnie jak to napisal nayo..to legia przegrala na wlasne zyczenie przez nieudolnosc napastnikow i sweitnego wczoraj Vaclavika

Migi - 27 maja 2007, 8:39:35 - *.153.164.122
Dobra ale i tak zagłebiu powinno sie odebrać tytuł za te wcześniejsze PRZEKRĘTY !!!!!!!!!! GKS BEŁCHATÓW FOREVER !

RAFAŁ - 27 maja 2007, 8:40:29 - *.belchatow.msk.pl
Jestem kibicem gieksy, prawda jest taka że sami sobie zaszkodziliśmy ,bo trzeba było kupić mecz z wisła i było by po wszystkim a propo zagłębia to trafnie to określił to jeden z moich znajomych z lubina - oni nawet chłopców do podawania piłek kupili a co dopiero sędziego.BRAWO dla Legi za postawe piłkarzy i kibiców.

ZKS - 27 maja 2007, 8:46:58 - *.adsl.inetia.pl
żałosne, niby walka z korupcją, a tu takie rzeczy... Mistrz ustalony w podejrzany sposób, podejrzane "błędy" sędziów w meczach Wisły Płock, w tym najważniejszych, o utrzymanie. Ktoś nadal ustala jak ma wyglądać tabela na koniec sezonu.

emyot - 27 maja 2007, 8:55:21 - *.51.226.17
faktycznie Roger faulował przy bramce ale karny na Smolinskim powinien byc

ZW - 27 maja 2007, 8:59:12 - *.chello.pl
Żal wam wszystkim dupę ściska!!!
Piszecie, że nie zasłużyliśmy na mistrza:\
- 2 x wygraliśmy z Legią,
- u siebie wygraliśmy, na wyjeździe przegraliśmy z GKS-em,
- 2 x wygraliśmy z Koroną,
- 2 remisy z Wisłą
- remis i wygrana z Lechem.
Jeszcze jakieś pytania?
Koniec dominacji wielkich ośrodków. Polska to nie tylko Wawa i Kraków. Są też takie miasta jak Lubin, Bełchatów i Kielce.
ps: CAłA POLSKA WKURZA SIę, BO ZAGłęBIę CIESZY SIę

jan - 27 maja 2007, 9:02:00 - *.olsztyn.mm.pl
stracilem kase u bukow.powazna kase bo nie wszedl mi 1x w meczu w w-wie,nie widze ustawionego meczu/ogladalem w c+.\.karny-nie,bramka po ewidentnym faulu. legia lepsza.choto relegowac z kraju.

kenaj - 27 maja 2007, 9:37:18 - *.dsl.opol.bdi.inetia.pl (*.168.2.214)
Nie ma mowy o karnym. vaclavik na pewno nie faulowal Smolinskiego, potknął sie o powietrze. Gol nie uznany tez prawidlowo. Dobre reakcje sedziow

giekaesiak - 27 maja 2007, 9:40:24 - *.kwbbelchatow.bot.pl (*.18.6.175)
Cała europa ma teraz potwierdzenie że u nas jeszcze graja aspekty pozasportowe.Niestety liga nadal rzadza te same stare układy. Niestety pan Hubert S popełnił karygodne błedy (zobaczcie sami na interi.pl) sadze ze niedlugo zawita do prokuratury do Wrocławia a Zagłebie w 2 LIDZE za korupcje. Szum jaki w tej chwili powstał bedzie się ciągnął za zagłebiem jak smród w gaciach. Legia nietylko w tym meczu zagrała slabo i w ogole w calym sezonie. Panowie z Warszawy sie niespodziewali ze mniejsze druzyny takie jak BOT GKS, ODRA, czy GROCLIN potrafia grac w piłke i sa lepsze od nich w tym sezonie a wsztsto dlatego ze ich sędziowie dawno są we wrocławiu wyglada na to ze nie wszyscy. To bardzo smutny dzien dla naszej piłki klubowej

dery - 27 maja 2007, 9:40:53 - *.chello.pl
zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzi
eje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!z
lodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzie
je!!zlodzieje!!zlodzieje!!
zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzi
eje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!z
lodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!
zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!
zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!
zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!
zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!
zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzi
eje!!zlodzieje!!zlodzieje!!zlodzieje!!

zibi - 27 maja 2007, 9:42:33 - *.net.pulawy.pl
Witam wszystkich. Jestem kibicem Legii. Meczu nie widziałem( niestety, pracowałem)i dlatego nie chcę się wypowiadać na ten temat.Jest mi to całkowicie obojętne kto jest mistrzem Polski, nurtuje mnie jednak inna rzecz. Czytałem w wielu źródłach, że Zagłębie Lubin kupiło sobie awans do OE. Mam zatem pytanie do panów z PZPN. Arkę Gdynia i Górnika Łęczna za podobne przekręty zdegradowaliście karnie do niższych klas, więc co w takim razie zrobicie z nowym mistrzem? Czy w naszym futbolu w dalszym ciągu są równi i równiejsi? Widocznie jednak tak. Jeżeli prokuratura się myli, to naprawdę szczere gratulacje za "majstra", ale jeśli nie, no cóż w takim wypadku Zagłębie powinno podzielić los Juventusu !

przemas - 27 maja 2007, 9:45:25 - *.wroclaw.dialog.net.pl
brawo dla zagłębia!!meczu nie widziałem wiec nie bede oceniał spornych sytuacji. natomiast chciałbym się wypowiedziec co do stwierdzenia Łukasza Surmy który powiedział ze Lubin swoją grą nie zasłuzył na tytuł. ZAdam pyt.? Która drużyna zdobyła najwiecej pkt w meczach z drużynami z czołówki??i skoro zagłębie nie zasłuzyło na tytuł to na co zasłuzyła legia czy na pewno na 3 miejsce i puchar intertoto...??prosze o komentarze kibiców chetnie posłucham

666 - 27 maja 2007, 9:49:08 - *.multi-vision.pl
Następny przypadek, że sędziowie mylą się na korzyść Zagłębia...

semek - 27 maja 2007, 9:52:50 - *.ssp.dialog.net.pl
zagłębie M zagłębie K zagłębie S ZAGŁĘBIE MISTRZEM POLSKI JEST !!!!!! WZL wspaniałe uczucie patrzyć jak cała polska płacze z tego powodu.Do "ZW" : pieknie wypunktowałeś nasze zwycięstwa pozdrawiam napinaczy:P uważajcie bo wam żyłka na szyi pęknie:P:P:P Wielkie Wielkie Wielkie WZL!!

celzam - 27 maja 2007, 9:53:09 - *.tcz.vectranet.pl (*.49.133.90)
Zagłębie mistrzem Polski-gratulacje! Ciekawe jak czuje się sędzia ,który nie uznał prawidłowo zdobytej bramki dla Legii na 5 minut przed zakończeniem meczu?
O ile pamięć mnie nie myli ta drużyna ma też coś na "sumieniu" tak jak Arka i Górnik Łęczna.Tytułu mistrza nikt Zagłębiu nie odbierze,ale degradacja do niższej klasy to odrębny temat.

Arivoy - 27 maja 2007, 9:55:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Legio nie płacz już tyle, teraz czujecie to co my, rok temu, gdy w Zabrzu bawiliście się na całego za zdobycie Majstra. Taka jest piłka!!!

semek - 27 maja 2007, 10:03:03 - *.ssp.dialog.net.pl
zagłębie M zagłębie K zagłębie S ZAGŁĘBIE MISTRZEM POLSKI JEST !!!!!! WZL wspaniałe uczucie patrzyć jak cała polska płacze z tego powodu.Do "ZW" : pieknie wypunktowałeś nasze zwycięstwa pozdrawiam napinaczy:P uważajcie bo wam żyłka na szyi pęknie:P:P:P Wielkie Wielkie Wielkie WZL!!

gd - 27 maja 2007, 10:11:03 - *.lubin.dialog.net.pl
zibi: jeśli już Zagłębie kupowało to było to przecież w sezonie bodajże 03/04 czyli trochę czasu już minęło i był to zupełnie inny zespół, na dodatek prokuratura nie ma lub jeszcze nie ma dowodów na Zagłębie, poza tym jakbyś czytał informacje na ten temat to byś wiedział, że Zagłębie jeśli zostanie zdegradowane, to i tak nie straci tytułu i zagra w pucharach;
przemas: surma ma często takie problemy, ja ogólnie nie przywiązuję uwagi do wypowiedzi takiego gracza, który przez własną głupotę osłabił Legię w meczu z Austrią Wiedeń;

dls - 27 maja 2007, 10:12:24 - *.elpos.net
czekamy co zrobi WD

bs.polonia - 27 maja 2007, 10:12:55 - *.pool.einsundeins.de
Chcialbym tym co na slepo i naiwnie wierza ,ze Lubin i sedzia byli czysci przekazac jedno:
taki mecz od 0:1 na 2:1przez Lubin moze zdarzyc sie tylko gdy jest przekret! Polskie druzyny nie sa w stanie wyniku 0:1 odwrocic na swa korzysc.Tym bardziej gdy stawka jest wysoka.W pucharach Europy gdzie polska pilka niewiele sie liczy,jest swietem by awansowac odrabiajac straty.
PRZYKLAD: ostatni sezon wlasnie Lubin z potega Minskiem po 1:1 u siebie,antyfutbol i 0:0 w Minsku
I wiecie co to regula(Plock,Legia)z rzadkimi wyjatkami(Wisla z Iraklisem ostanim wtedy w tabeli).Lubin i PZPN moga byc dumni a my bedziemy sie ne pewniaka pocic i wstydzic gdy Mistrz Polski po rewanzowym taktycznym maystersztyku 0:0 odpadnie przeciwko mistrzowi Moldawi,Gruzji czy Albanii.Ale tu juz sedzia skorumpowany nie mogl pomoc...
i zygac sie chce na tych ludzi i wstyd piekacy,ze spadamy na dno i probujemy tlumaczyc ze wszystko bylo normalnie i czysto.

misiek - 27 maja 2007, 10:16:23 - *.dialog.net.pl (*.105.46.112)
Panowie przestańcie wreszcie pisać o kupowaniu meczy.Jak ktoś mówi, że teraz łatwiej wygrać z Legią i Wisłą bo sędziowie są aresztowani to działacze i kibice tych klubów się obrażają. W tym sezonie liga była czysta. Za poprzednie sezony to trzeba by było wszystkich ukarać. Kluby zostawmy już w spokoju a zajmijmy się ludźmi aby wreszcie Polska piłka była czysta. Kupowali ludzie a nie kluby.

jezynka.ar - 27 maja 2007, 10:18:18 - *.forweb.pl (*.168.83.144)
Ale numer:D A co tam, gratuluję! Przynajmniej coś się ciekawego w Lidze dzieje
Pozdrawiam.

ZALOGA B - 27 maja 2007, 10:19:05 - *.chello.pl
Gratulacje z Opola.
Cieżko teraz kibicom legii przyznac ze byli gorsi nie potrafia pogodzic sie z porazka, wiec beda pisac tak caly czas.
A my swoje MISTRZ MISTRZ ZAGLEBIE!!!!!

a - 27 maja 2007, 10:21:48 - *.belchatow.msk.pl
mistrz przy stole....

pawelek - 27 maja 2007, 10:33:21 - *.ssp.dialog.net.pl
widac ze mecze dalej sa pod kontrola kogos kto to wszystko ustawia w normalnej kolejce nie byloby mozliwe zeby zaglebie wygralo w warszawie ale jak jest to ostatnia kolejka to da sie wszystko zalatwic

szu - 27 maja 2007, 10:42:53 - *.chello.pl
Gratulacje dla Zagłębia za ZASŁUŻONE mistrzostwo Polski od fana Motoru Lublin. To co wyprawiali "kibice" na Łazienkowskiej to żenada, ale pieski szczekają, a karawana jedzie dalej.
>NA WSCHODZIE JEST TYLKO MOTOR<<--

Artrem - 27 maja 2007, 10:45:05 - *.zgora.dialog.net.pl
Polska piłka potrzebuje reform.
1.Wprowadzić play-off.
Wprowadzenie play-off ma następujące zalety:
- duże emocje w fazie zasadniczej rozgrywek (pierwsza piątka walczy o jak najlepszą pozycję w kontekście walki o tytuł, środek tabeli walczy o to, żeby znaleźć się w górnej połówce tabeli i mieć spokój, ostatnia piątka walczy o jak najlepszą lokatę w kontekście walki o utrzymanie, krótko mówiąc każdy o coś gra)
- wielkie emocje na koniec sezonu w związku z walką o mistrzostwo i utrzymanie (w końcu sezony piłkarskie będą kończyły się w normalny sposób tzn. mistrz będzie zawsze znany dopiero po ostatnim meczu)
- duże zyski klubów w związku ze zwiększoną frekwencją na meczach o wysoką stawkę (kibice zawsze przyjdą na mecze, w których stawka jest wysoka)
- sportowy aspekt też ma tutaj znaczenie (najlepsze drużyny zagrają więcej meczów między sobą)
Dzisiaj tak naprawdę powinna zacząć się dopiero walka o tytuł. Pary były następujące:
Walka o mistrzostwo:
1.Zagłębie - 8.Wisła
2.Bełchatów - 7.Korona
3.Legia - 6.Lech
4.Cracovia - 5.Dyskobolia
Walka o utrzymanie:
9.ŁKS - 16.Pogoń
10.Odra - 15.Płock
11.Arka - 14.Górnik
12.Widzew - 13.Łęczna
2.Liga powinna być pokazywana w otwartej telewizji (TVP, Polsat, TVN). Trzeba skończyć z konspiracyjnymi rozgrywkami o mistrzostwo Polski, gdzie tylko grupa wybrańców ma możliwość oglądania meczów.
3.Zlikwidować Puchar Ekstraklasy i wzmocnić prestiż Pucharu Polski (wielka nagroda za zwycięstwo).

obiektywny - 27 maja 2007, 10:47:22 - *.bielsko.dialog.net.pl
bravo zagłebie!bravo sędzia!
respect dla sedziego bo naprawde miał trudne decyzje a nie popełnił żadnego błędu
a to co zrobił smoliński to smiechu wrte,dostał słusznie zółta za symulacje
bramka dla legi zdobyta po faulu takze wszystko jak najbardzo prawidłowo sie odbyło
w canal plus puszczali te sytuacje po 20 razy i po powtórkach nikt nie miał watpliwości
jeszcze raz gratulacje dla zagłebia i botu za w końcu ciekawa końcówke sezonu

gd - 27 maja 2007, 10:55:06 - *.lubin.dialog.net.pl
artrem: ta, może niech jeszcze grupy wprowadzą :P

Bielski TS - 27 maja 2007, 11:03:21 - *.kepa.euro-lan.pl
Dobrze sie stało! Lepszy rydz niż nic(nic=GKS)! Powodzenie w LM

widget - 27 maja 2007, 11:05:39 - *.119.11.2
do obiektwyny mówisz ze nie popełnił żadnego błędu?? moim zdaniem bramka prawidłowa a co do karnego na smolińskim to obadaj sobie te zdjęcie http://www.legialive.pl/galeria/foto.php?id=328&f=
63 tutaj wyraźnie widać ze bramkarz wyprostowaną nogą zaczepił smolińskiego

FAN OE - 27 maja 2007, 11:27:08 - *.kepa.euro-lan.pl
Mi jest tylko żal tych wszystkich matołów które gdzie tylko wywęszą jakąś choc troch dwuznaczną sytuacje to od razu piszą jakie to przekręty mamy w Polsce!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaka ta Polska liga jest zła ojej !!! Wyjazd,niepodoba sie - nie oglądaj,nie komentuj,Wyp......!!!!! Pisze to do takich debili jak Józek który mnie dobija każdym kolejnym postem jaki pisze na tej stronie i to nie tylko w tym temacie!!!

S(L)G - 27 maja 2007, 11:34:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wątpliwości wiele, cóż, gramy dalej, gratulacje dla Zagłębia.
--
LEGIA MISTRZ POLSKI 1993!

zzz - 27 maja 2007, 11:44:23 - *.plock.msk.pl
Bełchatów przykro mi;( Legia 2:2 Zagłebie to był wynik uciwy !! taka poslka piłka badzewie

WZL - 27 maja 2007, 11:47:23 - *.lubin.dialog.net.pl
Jeśli ktoś pisz e, ze sędzia mylił się na korzyść zagłębia to chyba nie widział meczu. Orzestańcie p* głupoty. Obiektywnie legia była lepsza, ale wygrało zagłębie...WZL MISTRZ, OLE.

Wszyscy wi - 27 maja 2007, 11:55:29 - *.dolsat.pl
WZL-TO ZNACZY------- WIELKI ZŁODZIEJSKI Lubin ...................

To ja :) - 27 maja 2007, 11:59:39 - *.wsb-nlu.edu.pl
Do adminow i nie tylko. Czy ktos wie juz, kiedy startuje liga 2007-2008? Chyba jakos tak szybciej, by przed Euro 2008 uniknac takiego zageszczenia meczy na koniec sezonu, jak to mialo miejsce przed MŚ 2006?
Tak wiec, kto zna date startu ligi 2007/8?

kecaj - 27 maja 2007, 12:09:47 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.210)
A Dynamo Mińsk czeka i zaciera ręce ......

hanys - 27 maja 2007, 12:13:29 - *.14.94.186 (*.168.11.188)
gratulacje od kibiców RUCHU CHORZÓW . czekamy na was w chorzowie.pozdrowienia.

ktkmln - 27 maja 2007, 12:20:19 - *.chello.pl
ja troszke, ale tylko troszke obok. bo chce na temat sedziow powiedziec.
moze to jakas teoria spiskowa, ale cos mi sie zdaje ze polscy sedziowie dalej cos kreca, tylko nie wiem co. fakty sa banalne. atak z tylu w nogi przeciwnikia to kartka zolta i konie ckropka. mozna bylo to zaobserwowac na finale LM. ogladalem nei jeden mecz, gdzie bylo mi obojetne kto wygra i sedziowie nie dawali kartek po takich faulach. i to jest skandal, ze tacy panowie gwizdza w pierwszej lidze. potem przychodza puchary i co? nagle sie oakzuje ze sedziowie skads tam inaczej gwizdza. aby dodac kolejna porcje dzinwych faktow. mecz wisla legia, wlasnie kilkaktrotnie zagranie wislakow w pierwzej polowie na zolta kartek i nic. potem wisla gra kolejny mecz i... w zasadzie bardzo podobne faule kartki leca i wisla konczy w dziewieciu. to wygladalo tak, jakby sedizowie chcieli powiedziec ze w krakowie wam odpuscilismy ale tutaj nei byrkajce bo beda czerwone.
moja spiskowa teoira jest taka, ze sedziowie czasem specjalnie popelniaja babole, by przyzywczaic kibicow dziennikarzy do nich, a potem kombinowac nei ladnie, tlumaczac sie.. ale przeciez takie bledy sa wpisane w duch gry...przeciez nie raz nie gwizdalismy czegos takiego... ja wiem... to teoira spiskowa, ale fakty, szczegolnie dziwaczne, maja to do siebie ze szukaja racjonalnego wytluamczenia.
do tego troszke sie wpisuje canal plus, ktore moglby pietnowac w kontrowersjach faule gdzie nalezy sie kartka, a czasem takowe sa pomijane cisza, wiec jakby problemu nie ma, ja wiem ze oni maja malo czasu, ale chcac nie chcac dopisuja sie do mym zdaniem miernego zachowania sedziow w poconiektorych chwilach.
p.s. nie zapominajmy liiowych, ktorzy nierzadko bedac blizej zdarzenia od glownego jakby czekali (patrzyli) na decyzje tegoz i dopiero albo sugerowali faul albo i nie. to przeciez widac, jak choragiewka jest w bezruchu, a jak glowny gwizdnie to boczny dopiero macha nia jak na mecie formuly jeden. to kolejny przykry fakt.

ktkmln - 27 maja 2007, 12:29:43 - *.chello.pl
a i jeszce bo mi sie przypomnialo. byl tkai film pilkarski poker. oparty zostalo podobno na prawdziwych zdarzeniach z minionych czasow. tam jest taki motyw w koncowce ze sedzia laguna summa sumarum nie sprzedaje meczu wbrew wszystkim, nawet bliskim pryzjaciolom. i nikt go nie rozumie. a potem jak sam mowi...przeciez teraz, to mozemy robic takei przekrety... skoro wsyzscy sie przekonali o mej uczciwosci...

kibic legi - 27 maja 2007, 12:42:21 - *.50.233.62
Jestem Kibicem Legi i nie piszcie ze Zagłębie kupiło mecz wygrało uczciwie było lepsze wiem ze piszecie ze kupilo mecz ale ja go ogladalem w TV i powtorki pokazały ze sedzia mial racje

przemas - 27 maja 2007, 12:58:14 - *.wroclaw.dialog.net.pl
widziałem skrót meczu, moim zdaniem o karnym nie mogło byc mowy- upadek naprawde pierwsza klasa!!! hehe
no i ta nieuznana bramka- tez prawidłowa decyzja sędziego.to jest moje zdanie
p.s mam nadzieje ze Czesiu nie odejdzie...i KGHM sypnie kasą na wzmocnienia bo nie oszukujmy się są bardzo potrzebne!! no i Stadion...
pyt. do Gd...i innych kibiców z lubina jakie chodzą słuchy w lubiniu na ten temat??

REKSIO - 27 maja 2007, 12:59:37 - *.160.111.2
pfff szkoda zaglebie nie ma co szukac w pucharach!!

Gruby - 27 maja 2007, 13:26:37 - *.lubin.dialog.net.pl
WZL Mistrz, Mistrz ZAGŁĘBIE !!!

PumDial - 27 maja 2007, 13:42:39 - *.lubin.dialog.net.pl
Brawo Zagłębie Lubin...!
Mistrzem Polski Zagłębie Lubin...!
ARKA GDYNIA, LECH POZNAN, ODRA OPOLE i ZAWSZE Bydgoszcz...na zawsze...!!!

AGczarny - 27 maja 2007, 14:46:00 - *.spidercom.pl
GRATULACJE DLA ZAGŁĘBIA!!!
Arbiter nie wypaczył wyniku, sędziował prawidłowo (patrz powtórki, opinie fachowców z C+).

realista - 27 maja 2007, 15:24:35 - *.68.92.27.mielec92.tnp.pl
Kolejny "fenomenalny" reprezentant na grę w europejskich pucharach. Życzę powodzenia, obyś cię znowu nie trafili na europejskiego hegemona jakim jest niewątpliwie dynamo mińsk.

Pablo - 27 maja 2007, 15:50:55 - *.lubin.dialog.net.pl
Jesem kibicem Zagłębia Lubin i bardzo sie ciesze ze mamy mistrza. a teraz do kibiców z całej Polski a szczególnie do kibicow(L). Karny moze by byl gdyby Smoliński przewrócił sie o noge naszego bramkarza a on jeszcze zrobil krok i dopiero upadl wiec nie dziwcie sie ze sedzia tego nie uznal. Druga sporna sytuacja jak byscie obejrzeli powtórki tego meczu to zobaczycie ze Roger 2 rękami!!!! fauluje naszego zawodnika wiec jak moze pasc z tego bramka jedynie minus dla sedziego ze troche namieszal w tej sytuacji. Pozdrowienia dla Kibicow Zagłebia co byli w Warszawie i z autobusu nr 13!!!!!!!!!!!!!!

yoda - 27 maja 2007, 15:56:39 - *.toya.net.pl
WIDZEWIAK gratuluje Majstra

kielczanin - 27 maja 2007, 16:39:08 - *.chello.pl
gratulacje dla nowego Mistrza Polski. powodzenia w Europejskich Pucharach, czas zeby zaczal nas reprezentowac ktos inny niz tylko nieudaczne Wisły, Legie i inne wywyzszajace sie kluby...
korupcja? nie zasluguja na mistrza? buahahaha jak nie wygrywa Legia albo Wisła to zle i korupcja? a moze jak wygrywaliscie wy to nalezalo miec watpliwosci?
zajmijcie sie swoimi nieudacznymi kopaczami a nie tymi ktorzy wygrali. gdyby TS albo CWKS grali z tymi pseudogwiazdami w pucharach to by byla dopiero kompromitacja.
czy to nie dziwne ze od kiedy rozpoczelo sie czyszczenie polskiej pilki Legia i Wisła nie moga powalczyc o Mistrzostwo???
Legionisci! miejcie troche honoru! przestancie sie skarzyc i plakac jak dzieci w przedszkolu, przyjmicie do wiadomosci porazke!

Ja - 27 maja 2007, 17:12:31 - *.gprsbal.plusgsm.pl
A Ja chce zobaczyć wasze miny jak ZL wejdzie do LM

artur - 27 maja 2007, 17:14:16 - *.finemedia.pl
panowie...po co te..wypociny, cofnijcie sie od kogo ta korupcja sie zaczela,pierwsze podejrzania,od naszego mistrza AD 2007..takze final sie dopial jaki pzpn taki mistrz a do kibicow lubina...przypomnijcie sobie sprawe...sorbian, grabowski z polaru, interes kwitl juz od dawna. takze gratuluje mistrza...korupcji, arka, leczna to pryszcz w porownaniu z wami ale wy macie przydomek >>

smyru - 27 maja 2007, 17:16:56 - *.74.145.183
Potencjalni przeciwnicy Zaglebia w 2 rundzie eleminacyjnej LM.
Seeded teams coef.
Steaua Bucuresti Rom 55.255
Glasgow Rangers Sco 47.064
Besiktas Tur 43.791
CL2 Ukr 38.726
Levski Sofia Bul 38.112
Rosenborg BK Nor 31.509
Red Star Belgrade Srb 19.256
FC København Den 19.129
Dinamo Zagreb * Cro 17.533
Racing Genk Bel 15.594
CL2 Cze 13.851
DVSC Debrecen Hun 11.675
FC Salzburg Aut 9.104
APOEL Nicosia * Cyp 6.492

max(L) - 27 maja 2007, 17:45:10 - *.gprsbal.plusgsm.pl
KGHM PiS Lubin mi$trz!

koniuGKS - 27 maja 2007, 18:18:39 - *.bel.vectranet.pl (*.19.234.190)
no nic tylko wystarczy pogratulowac jest maly niesmak ale trudno jak bysmy przynajmniej z Wisla zremisowali to bysmy my sie cieszyli nie ma co teraz rozpatrywac czy byly bramki czy nie dla mnie zawsze gks mistrzem jest i bedzie, ale gratulacje i do nastepnego sezonu niech bedzie jeszcze lepszy od tego i mam nadzieje ze tym razem my sie bedziemy z majstra cieszyci w pucharach trzymac kciuki mimo wszystko a nie odrazu spisywac bna straty nasze druzyny Pozdro dla normalnych. i dla tych z psujacych autokarow:P

daro - 27 maja 2007, 18:30:55 - *.dialog.net.pl (*.168.246.134)
WIELKI ZŁODZIEJSKI Lubin z kghm na czele.

BAch - 27 maja 2007, 19:49:06 - *.chello.pl
Po trąceniu Smoliński tracąc w powietrzu równowagę wylądował na wyprostowaną nogę. Jestem ciekaw kto po takim czymś zdołał by nie przewrócić się i trafić w piłkę...

Pwet - 27 maja 2007, 21:03:47 - *.ssp.dialog.net.pl
Oby Zgłębie zpłaciło swoje, za kupiony mecz barażowy z Polarem Wrocław, tam to dopiero dział się cyrk!!! 2 liga- tam wasze miejsce kupczyki.

gieksa - 27 maja 2007, 21:35:11 - *.dolsat.pl
ja wole żeby gieksa była wicemistrzem niż mistrzem w takich okolicznościach jak zagłembie tylko GIEKSA
NA ZAWSZE

Ghetto - 27 maja 2007, 21:50:25 - *.ztpnet.pl
płaczcie wypisujcie bzdury o korupcji itp ale fakt jest jeden - Zagłębie Lubin jest mistrzem Polski
mecz byl sędziowany prawidłowo
poprostu ludzie z innych miast nie moga przebolec ze to wlasnie Lubin a nie ich miasto jest mistrzem
...trzeba umiec przegrywac
Bełchatów mogl wczesniej zapewnic sobie mistrza... niestety
pozdro dla normalnych kibicow

Obiektywny - 27 maja 2007, 23:05:19 - *.adsl.inetia.pl
zaglebie nie zasluzylo na ten tytul, co nie zmienia faktu ze gks 'odpuscil' sobie koncowke sezonu będac pewnym pozycji lidera. przegrana z Wisla rostrzygnela o ich losach. szkoda bo prezentowali swietna forme przez większosc sezonu i to oni powinni zostac mistrzem.. a jesli chodzi o mecz w Warszawie - powinno byc 2:3 dla Legii - karny i nieuznana bramka pod koniec spotkania.ale coż teraz widac jak polska pilka jest przepelniona korpupcja, nawet na szczycie.smutne

les - 28 maja 2007, 0:02:35 - *.limes.com.pl (*.255.184.227)
Gol dla Legii na 2-2 był prawidłowy! Nie rozumiem decyzji sędziego.Na wyspach przez moment by się nikt nie zawahał. Nie wiem czy mecz był kręcony ale sędzia to nistety wielki cienias.A Bełchatów sam sobi winien i koniec w temacie,może zdobędą mistrza jutro.

mccarlos - 28 maja 2007, 0:33:34 - *.dynamic.dsl.as9105.com
jesli Zaglebie to ok ale Lechia wita was w 1lidze TYLKO GDANSKA LECHIA

((( mks )) - 28 maja 2007, 1:20:11 - *.lubin.dialog.net.pl
jesteśmy najlepsi i cała polska to widzi nie da sie tego ukryc porsotu żal wam wszystkim dupe zciska to tyle ...........

( ogon roy - 28 maja 2007, 1:25:37 - *.lubin.dialog.net.pl
jestem kibicem legii i zagłebie lubin zasłużenie zdobyło mistrzostwo polski było nie osiągalne dla nikogo bełchatów słabiutki wisła cieńka i legia tagże składam gratulacje nowemu mistrzowi polski byliście najlepszą klubowa drużyną w tym sezonie w następnym bedzie legia zazdroszecze kibica z lubina .........

royal - 28 maja 2007, 1:28:17 - *.lubin.dialog.net.pl
nie ma lekko kto jest mistrzem polski zagłebie kto zagłębie kto zagłebie wszystko w tym temacie za rok ponownie bedziemy najlepsi jazda mks .........

qwert - 28 maja 2007, 8:00:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gratulacje z Bydgoszczy . Zawisza mogl w tym roku swietowac awans do OE i za pare miesiecy gralibysmy z mistrzem polski ale tradycyjnie Bydgoszcz wszystko spiepszyla

Zorro - 28 maja 2007, 8:17:45 - *.77.20.131
Świerza wypowiedź Pana posła Grzegorza Schetyny w dziszejszym programie I polskiego radia nie pogratulował on Zagłębiu tylko mówił że solą pilki nożnej są mecze Śląska z widzewem legii z górnikiem że powinny liczyć się duże miasta że pieniądze kghm nie powinny iśc na pilkę nożną itp buc z Wrocławia proponuję pożegnać pana posła kupić mu bilet i do Wrocławia i weź ze sobą przy okazji Borysa autopromotora który wszędzie się wciśnie nikt ci nie tyle co Borys obieca chłopaki z Pawiej i Agawy wiedzą coś otym

maverick - 28 maja 2007, 9:39:30 - *.ip.netia.com.pl (*.204.233.26)
No przecież zagłębie zamieszane jest w korupcje chyba że pieniążki pójdą w ruch hehehehehehehehehehehehehehhehehe

dawidek - 28 maja 2007, 9:40:01 - *.160.186.91
Do Zorro: Schetyna ma rację. W Ekstraklasie powinny grac kluby z dużych ośrodkow piłkarskich takich jak: Wrocław, Warszawa, Łódź, Zabrze, Poznań, Katowice, Sosnowiec, Gdańsk, Kraków, Szczecin, Chorzów, Bydgoszcz, Opole, Rzeszów, Kielce, Białystok, Rybnik, Lublin, itp. Jedyny wyjątek mogłby tu stanowic Mielec i tamtejsza Stal - za zasługi dla polskiego futbolu. I to te kluby najbardziej zasłużone dla polskiej piłki jak: Legia, Górnik Z., Wisła K., Ruch, Widzew, ŁKS, Lech, Warta, Cracovia, Polonia W., Polonia B., Szombierki, Zagłębie S., Śląsk, Odra O., Lechia, Garbarnia, GKS K., Pogoń, Jagiellonia, Motor, Resovia, Korona, itp. Takich wsi jak Bełchatów, Lubin, Wronki, Grodzisk Wlkp., czy Polkowice nie powinno się dopuszczac do I ligi. Nie ma tam kibiców, a i dojazd do tych wioch graniczy z sukcesem.

szarmanek7 - 28 maja 2007, 10:03:12 - *.92.80.220
ogladałem mecz i powtórki spornych sytuacji po kilka razy i stwierdzam ,że sędzia podjął słuszne decyzje -niepotrzebnie zamieszał przy ewidentnym faulu Rogera co spowodowało niepotrzebne emocje . co do okrzyków kibiców Legii żenada ale taki ich poziom Zagłebie zostało mistrzem w tym sezonie zasłużenie, a co było wcześniej mam nadzieje ,że ktoś to rozwikła i winnych ukarze .Zainteresowanych (krzykaczy Legii )zapraszam do wywiadu z Piotrem Lechem pozdr.

luis - 28 maja 2007, 11:05:21 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.25)
Legionistów uwiera to że Zagłębie zostało mistrzem więc ja wam przypomnę że jak zdobywaliście mistrza w zeszłym roku to jakoś było OK i nie wołaliście złodzieje a wielu sędziów jeszcze nie siedziało:] co do meczu absolutnie zasłużone zwycięstwo Zagłębia jak sie nie wykorzystuje tylu sytuacji a potem robi banalne błędy w obronie to sie przegrywa taka jest piłka więc nie jęczcie Legioniści i nie zrzucajcie winy na korupcje po prostu Legia dała dupy. Jedyny błąd sędziego to ten że wahał sie z decyzją przy golu na 2:2 którego oczywiście nie było popatrzcie na powtórki został odpychany obrońca Zagłębia a ze Smolińskim to po dotknięciu jego nóg przez Vaclavika on stanął najpierw na nogę a potem sie przewrócił więc nie ma mowy o faulu jakby był troche sprytniejszy to by sie odrazu wywalił i byłby karny. Zagłebie mistrzem bo grali na prawdę ładnie chociaż wątpię aby coś zdziałali w Europie-nie mają doświadczenia. Nie płaczcie Legioniści, Wiślacy, i inni trzebabyło lepiej grać to mistrzem nie byłby klub z wiochy PS nie jestem kibicem Zagłebia patrze obiektywnie na sprawę pozdro dla normalnych kibiców

Bielski TS - 28 maja 2007, 11:15:24 - *.kepa.euro-lan.pl
Do "dawidek"- Ja tylko częściowo cie popieram w OE powinny grac kluby z duzych miast! Ale dlatego że mają kibiców a nie za jakieś tam zasługi! Stadiony powinny byc pełne a łatwiej o to w W-wie,K-cach itp. A w 1 lidze nie wyobrażam sobie niektórych klubów które wypisałeś (np.Warta,Garbarnia czy Szombierki które mają maże z 20 prawdziwych kibiców!!!).I walą mnie ich zasługi!!! W OE Mamy tak naprawde 4 kluby które mają odpowienie środki finansowe,stadiony i kibiców(tylko piłkarze zawiedli) żeby godnie nas reprezentowac w pucharach(Legia,Wisła,Korona,Lech) Ale trzeba przyznac że gdyby nie ten stadion Zagłębie ewentualnie może spełniac te warunki! I ciesze sie że to oni zostali mistrzem a nie GKS który będzi teraz chciał zarobic na swoich"gwiazdach" zapominając o PUEFA! Niestety ze względu na to że obie ekipy nie ugrały nic w europie mamy fatalne rozstawienia i jest wielce prawdopodobne że ten sezon może sie zakończyc w pucharach jeszcze szybciej niż w ostatnich latach! Oby tak sie nie stało!

luis - 28 maja 2007, 11:19:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.25)
Legionistów uwiera to że Zagłębie zostało mistrzem więc ja wam przypomnę że jak zdobywaliście mistrza w zeszłym roku to jakoś było OK i nie wołaliście złodzieje a wielu sędziów jeszcze nie siedziało:] co do meczu absolutnie zasłużone zwycięstwo Zagłębia jak sie nie wykorzystuje tylu sytuacji a potem robi banalne błędy w obronie to sie przegrywa taka jest piłka więc nie jęczcie Legioniści i nie zrzucajcie winy na korupcje po prostu Legia dała dupy. Jedyny błąd sędziego to ten że wahał sie z decyzją przy golu na 2:2 którego oczywiście nie było popatrzcie na powtórki został odpychany obrońca Zagłębia a ze Smolińskim to po dotknięciu jego nóg przez Vaclavika on stanął najpierw na nogę a potem sie przewrócił więc nie ma mowy o faulu jakby był troche sprytniejszy to by sie odrazu wywalił i byłby karny. Zagłebie mistrzem bo grali na prawdę ładnie chociaż wątpię aby coś zdziałali w Europie-nie mają doświadczenia. Nie płaczcie Legioniści, Wiślacy, i inni trzebabyło lepiej grać to mistrzem nie byłby klub z wiochy PS nie jestem kibicem Zagłebia patrze obiektywnie na sprawę pozdro dla normalnych kibiców

cher - 28 maja 2007, 11:40:50 - *.lubin.dialog.net.pl
Do wielbicieli "metropoli" w lidze . Wiecie ile mieszkańców maja takie miasta jak Auxerre i Lens (to we Francji, ale w innych państwach też są takie przykłady) ??? Jesli nie wiecie to wam powiem po około 35 tysięcy , więc skończcie z opowieściami o wielkich miastach w lidze. Liczy się frekwencja na stadionach a nie wielkośc miasta. Na razie na I lige z duzych miast zasługuje tylko Lech.

kecaj - 28 maja 2007, 11:47:46 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.236)
Panowie jest szansa : w eliminacjach LM nie ma
Dinama Mińsk - kamień z serca ......

ostry - 28 maja 2007, 12:05:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jest tylko jeden klub który w jednym roku zdobył w trzech dyscyplinach mistrza polski(p.nożna,koszykówka,p.ręczna)WKS ŚLĄSK WROCŁAW!!!
ŚLĄSK za rok powróci w szeregi ekstraklasy i pokaże że jest największym klubem na Dolnymśląsku i nie tylko!!!DLA NAS KIBICÓW ŚLĄSKA NAJWAŻNIEJSZA JEST POLSKA.

maks - 28 maja 2007, 12:31:33 - *.lot.pl
Leńczyk przewidział to dwa tygodnie temu. Ten facet za dobrze zna realia w lidze, aby się czemu kolwiek dziwić. Ja zresztą też. Grali do końca bo co mieli robioć i tak wiadomo było, że będą tylko drudzy. No i mamy mistrza. Ale czy to napewno mistrz?.Eliminacje przed nimi, są nieprzyzwoicie bogaci na nasze warunki, może teraz czas na nich.

AnB - 28 maja 2007, 12:40:03 - *.toya.net.pl
Gratulacje dla Zagłębia. sędzia na 100% miał rację przy swoich decyzjach. za wymuszanie karnego powinna być żółta kartka (przecież ten aktor przewrócił się półtora metra dalej - ale oscara za rolę drugoplanową może dostanie), gol na 2:2 po ewidentnym karnym. to że sędzia rozmawiał z bocznym jest normalne i najważniejsze, że podjęta została SŁUSZNA decyzja! w tv widać to jak na dłoni. Zagłębie grało nie tylko najskuteczniej ale również (obok Lecha Poznań) najładniej. nie zmienia to faktu że MP powinien zostać relegowany do 3 ligi . pozdrowienia z Widzewa

cher - 28 maja 2007, 12:54:11 - *.lubin.dialog.net.pl
Do maks - stary GKS mógł wygrać z Koroną albo zremisować z Wisłą i byłoby po sprawie a Lenczyk niech sie teraz głupio nie tłumaczy jak coś wie to niech idzie do prokuratury a niech się nie tłumaczy ze swojej nieudolnośco poprostu GKS pod koniec sezonu dostał zadyszki i tyle .

gieen - 28 maja 2007, 13:06:47 - *.toya.net.pl
Syf w OE,Zaglebie nie do ruszednia(pod wzgledem poza sportowym oczywicie)Powinni ich zdegradowac jak to zrobili z Juventusem!!!Co to za mistrz??/Kazdy inny klub tylko nie to zlodziejskie zaglebie!!!

AnB - 28 maja 2007, 13:24:19 - *.toya.net.pl
a może trzeba zorganizować "Ligę więzienną"? grają: Arka, Górnik Ł, Polkowice, Zagłębie L., KSZO, Podbeskidzie, Zagłębie S. do tego towarzystwa można awansować w każdej chwili. należy spełniać warunki licencyjne: przynajmniej trzy kupione mecze w sezonie, wśród działaczy przynajmniej jeden który siedzi + jeden siedzący który działał w grupach młodzieżowych do lat 18,
budżet minimum 100tyś (oczywiście poświadczenie posiadania lewej kasy), harmonogram kupowania meczów (osobno na rundę jesienną i wiosenną), kryta trybuna przynajmniej na pięć cel. zasady: za wygraną bez przekupienia rywala 1 pkt, za punkty udokumentowane przekupstwem 5!...zresztą to nie bedzie miało wielkiego znaczenia bo i tak mistrzem będzie Arka G

paweł - 28 maja 2007, 14:43:26 - *.77.20.131
Do Dawidka : w Polsce są również małe miasta i wiochy takie jak Brzeziny , Jasło ,Dąbrówka , Osiek i jakby się znalazł w tych miejscowościach bogaty sponsor i zdobyliby mistrzostwo , to nic bym przeciwko bym nie miał gdyby te miejscowości zdobyły mistrzostwo Polski. Natomiast pan Schetyna zapomniał widocznie , iż został Posłem Zimii Legnickiej i Jeleniogórskiej i mandat poselski zawdzięcza prowincji , bo we Wrocku się na nim poznali. Wydaje mu się że jak działa w polityce to mu wolno obrażać mieszkańców małych miejscowości, ale my mu tego nie zapomnimy, chamy są też we Wrocławiu , Gdańsku i Krakowie

kris - 28 maja 2007, 14:50:33 - *.lubin.dialog.net.pl
ten puchar jest nasz wielkie wielkie wielkie ZAGŁĘBIE

AnB - 28 maja 2007, 15:19:50 - *.toya.net.pl
Bielski TS, już jadę do Ciebie

dab - 28 maja 2007, 15:32:40 - *.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl
Przestań pisać dawidek farmazony z jakiej metropolii jestes. W kazdej lidze sa reprezenmtanci miast i miasteczek czy będzie to liga hiszpańska, francuska czy też niemiecka lub włoska. Zadaj sobie pytanie czy miasto 50 - 100 000 to wiocha . Znam miasta w Polsce mające po 200 000 czy wiecej mieszkańców a wygladają jak wiochy rozciągniete oprocz centrum nie ma nic dlatego przestań opowiadac o wielkich metropoliach w rodzaju Rzeszowa, Opola, Sosnowca, Bytomia czy innych. Kluby za zasługi do I ligi Za zasługi to wykonywałeć czyn społeczny za komuny

AnB - 28 maja 2007, 15:38:08 - *.toya.net.pl
brawo dab. w 100% racja. liczy sie gra a nie "dumne" wypisywanie swoich sukcesów. to raczej brzmi jak kompleksy "małych - dużych" miast.

max - 28 maja 2007, 15:59:24 - *.lanet.net.pl
Wstyd i tyle. Nic tylko płakać że takie kluby będą grać w pucharach.

MELISSA - 28 maja 2007, 16:46:07 - *.polsl.pl
A niech mnie Jeden mecz a tyle się o nim pisze. Dziwię się czytając że Zagłębie wygrało zasłużenie - jak patrzyłem na mecz to stwierdzam jedno: Legia była lepsza zdecydowanie w przekroju całego meczu, a że Zagłębie wygrało mogą podziękować fatalnej nieskuteczności Legii (bez napastnika się nie obędzie) no i sobie - mieli praktycznie 1,5 okazji i strzelili 2 gole (Bąk w obronie bardzo by się przydał)...
Może kiedyś kupowali, nie wiem - ale myślę że ten sezon był czysty, a że GKS BOT nie wygrał to sami są sobie winni...
Czekam teraz na Puchary i jestem ciekaw co z tego wyjdzie - niech pokażą co potrafią, wtedy będzie można skomentować ich występ
Jako kibic Legii w sobotni wieczór też byłbym gotów tam stać (pomijają fakt że trochę daleko mam) i krzyczeć, adrenalina robi swoje. Ale gdy emocje opadły mniej lub bardziej chętnie gratuluję Zagłębiu (niech w końcu coś pokarzą w ChaLea) i czekam na Nowy Sezon
Zapodwiada się najciekawszy od wielu wielu lat i mam nadzieję że tym razem wygra Legia

Bielski TS - 28 maja 2007, 17:18:31 - *.66.48.253
Do "AnB"-

dawidek - 28 maja 2007, 18:20:12 - *.160.186.91
Do dab: Tylko metropolie w I lidze, bo we Wronkach, Grodzisku, Polkowicach, czy Bełchatowie na mecz maksymalnie może przyjśc 5-6 tys. ludzi. W dużych miastach jeśli by tam zbudowac silny i prężny klub 20-30 tys. ludzi. Przykłady jeszcze niedawno już mieliśmy w Poznaniu i Szczecinie. I jest to możliwe. Ja już nie będę wracał do historii, ale możemy sobie przypomniec mecz Górnik Z. - Roma (1970 rok), gdzie na Stadionie Śląskim zasiadł komplet publiczności. To, że w dużych miastach dzisiaj chodzi trochę mniej ludzi spowodowane jest tym, że kluby z dużych miast często borykają się z problemami natury finansowo-organizacyjnej. Na dodatek są duże problemy z pseudokibicami. W małych miastach tylko tyle jest dobrze, że tam nie ma pseudokibiców, i tyle tylko. Nic więcej.

dawidek - 28 maja 2007, 18:40:26 - *.160.186.91
Do paweł: masz tyle tylko racji, że są i kluby z mniejszych miejscowości i dla nich też powinno byc miejsce. Tyle tylko, że wg mnie najwyżej w III lidze. Jeśli nawet w takiej miejscowości pojawi się sponsor to jest OK. Ale co będzie jak ten sponsor zacznie się wycofywac ze sponsorowania klubu? Przypomnij sobie co się stało ze Stalą Mielec, czy Igloopolem Dębica. Takie kluby mają wtedy poważne problemy, a nawet ulegają likwidacji. co by się stało, gdyby dziś Groclin postanowił wycofac się ze sponsorowania Dyskoboli. Ten klub spadłby od razu gdzieś do 4 ligi. W dużych metropoliach nawet jak wycofuje sie jeden sponsor to na jego miejsce pojawia się następny. I tak dziś np w Wiśle na miejsce B. Cupiala już pojawia się kolejny dobroczyńca - S. Kita.

dawidek - 28 maja 2007, 18:52:58 - *.160.186.91
Do cher: muszę przyznac, że podałeś dobry przykład z tym AJA Auxerre. Tylko zważ na to, że jest to chlubny wyjątek. To taka z przed wielu lat "polska Stal Mielec". W zachodnich ligach jeśli już się pojawi klub z małej miejscowości to co najwyżej gra w najwyższej klasie rozgrywkowej jeden sezon, a potem gdzieś znika.

MELISSA - 28 maja 2007, 19:26:59 - *.polsl.pl
nie same Auxerre jest na świecie, takie np. Blackburn - 105 085 mieszkańców, ktoś by powiedział "wiocha"...
a żeby grać w tej naszej I lidze nie powinno wystarczyć wielkie miasto... jakoś tak dziwnie ulżyło mi gdy Pogoń spadła - bo takiej Pogoni to ja nie chcę oglądać... Śląsk Wrocław też się niczym specjalnym nie wyróżnia - od takiego Grodziska dostałby ze 4:0 choć miasto ma duże... ktoś przywoływał że Groclin jest wysoko bo ma sponsora - owszem i dobrze na tym wychodzi: potrafi spokojnie inwestować, nie spieszy się i presji ogromnej nie ma; a że w takim Śląsku nie ma odpowiedniego sponsora? niech sobie znajdą a wtedy mogą śmiało wchodzić do OE, jeśli mieliby podnieść poziom naszej piłki to się cieszę, ale jeśli nie...?
dlatego wolę oglądać Groclin ze swoim miniaturowym stadionem, który w dodatku jest pełny w 1/3 ale za to grać potrafią...

xxx - 28 maja 2007, 19:38:45 - *.dolsat.pl
a gdzie są repliki pucharu MP, wiadomo był tylko oryginał dla zagłębia, mecz całkowicie ustawiony, a szkoda

dawidek - 28 maja 2007, 19:55:02 - *.160.186.91
Do Bielski TS: masz trochę racji w tym co mówisz, ale Warta, Garbarnia, czy Szombierki może dziś nie świecą swym dawnym blaskiem, ale to też są ikony polkiej kopanej. Warta nawet powoli odbudowuje swą pozycję i idzie w ślady warszawskiej Polonii. Te kluby są mocno doświadczone zarówno przez władze komunistyczne jak i dzisiejsze. Przekręty działaczy, przewały z ich stadionami. Szombierki to nawet sekcji piłki nożnej seniorów już nie mają. Skrajny przykład to AKS Chorzów i Warszawianka. Na obiekcie AKS-u stoi dziś market, a na Warszawiance kręcą filmy. Warszawską Polonię probowano zastąpic Gwardią. Na dużym stadionie Garbarni wybudowano hotel. A o stadionie Warty nie będę się tu rozpisywał. Jako kibice możemy im tylko życzyc tego by się odrodziły i znów zaczęły coś znaczyc.

qwe - 28 maja 2007, 22:01:31 - *.153.171.130
Bardzo nieobiektywny "artykul" Przeciez tam o karnym nie moglo byc mowy, ewidentna symulka.

zzz - 28 maja 2007, 22:17:22 - *.53.118.237
No Warszawa wielka metropolia,stadion 14tys miejsc, ktory nie zawsze jest pelny.W miastach 50-150tys przychodzi srednio 5tys kibicow a to miasto ma 17 razy wiecej mieszkancow,wiec sami mozecie wyciagnac sobie wnioski na temat wielkich miast jak Warszawa.

( totti ) - 28 maja 2007, 23:28:41 - *.lubin.dialog.net.pl
mistrz zagłebie lubin potega dzisiaj była super feta w lubinie 10 tys ludzi piłkarze odrytym autokarem jechali cała polska jest z was dumna wielki zagłębie lubin ............

misiek - 29 maja 2007, 11:40:18 - *.dnet.pl
http://free4web.pl/ShowNews/127111,274920,
cala polska dumna ze kupili mistrza lub awans do I ligi :P

bartek - 29 maja 2007, 12:13:34 - *.lo12.wroc.pl
wole na mistrza Lubin niz Belchatow ale po takim meczu wolalbym zeby Zaglebiu sie nie udalo. ten mecz to jeden wielki skandal. pana Siejewicza zapraszam do nas do Wroclawia. jak to mowia prokuratorzy lepiej samemu sie przyznac...

ZL - 29 maja 2007, 12:48:30 - *.lubin.dialog.net.pl
Roger sie przyznał że faulował http://www.sport.pl/pilka/1,65050,4184659.html , tylko sędzia namieszał stąd całe zamieszanie

dab - 29 maja 2007, 13:44:08 - *.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl
do dawidek:trochę obiektywizmu, piszesz że tylko w dużych miastach przychodzą ludzie gdzie w Warszawie 1 700 000 mieszkańców- 8000 - 12 000 ludzi na trybunach sa tam przecież wyniki, W Krakowie 700 000 mieszkańców - około 6000 - 14 000 kibiców na Wiśle, 4000 - 8000 na Cracowii, ŁKS i Widzew - 700 000 mieszkańców - 6000 - 10000 kibiców na meczu. Podać inne przykłady. tak jak mówisz mniejsze miejscowości w tym sezonie Bełchatów - 62 000 mieszkańców ( około 5000 - 7000 kibiców na meczu ), Lubin - 83 000 mieszkańców ( 5000 - 14 000 kibiców na meczu - ostatnie dane dotyczą meczu z Legią i ŁKS ). Jedynym chlubnym wyjątkiem wśród dużych miast i chwała temu klubowi za to to jest Poznań 11 000 - 26 000 kibiców na meczu miast około 550 000 mieszkańców i nie ma tam wyników na miarę oczekiwań. Dlatego jeszcze raz trochę obiektywizmu. Z lat wczesniejszych przypomnij sobie jeszcze KSZO - 70000 mieszkańców na meczach około 5000 - 12 000 kibiców Natomiast wracając do historii w Opolu na mecze chodziło kiedys około 20000 kibiców miast 120 000 mieszkańców, Olsztyn 150 000 mieszkańców też podobna frekwencja , Lubin były spotkania na których zasiadał komplet 30000 kibiców ale to przeszłość i żadna Warta , Garbarnia czy Szombierki Bytom ( piszę bez zlośliwości )nie będą miały takich tłumów na meczach

Roki - 29 maja 2007, 18:11:32 - *.belchatow.msk.pl
...Co ma wisieć nie utonie... Wstyd mi za sędziów,gdyż popełniają szkolne błędy.Odnoszę wrażenie , że uczyli się sędziować z telewizorów , oglądając najgorsze światowe Ligii.To wszystko uraża kibiców,bo chcemy oglądać mecze na wysokim poziomie sędziowania.

Marex - 29 maja 2007, 19:53:20 - *.lubin.dialog.net.pl
A gdyby ta sytuacja byłaby w druga stronę to cała Polska by płakała że Bełchatów kupił sobie mistrza ... hehe ot cała Polska właśnie
LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ ZWARIOWAĆ

MILO - 31 maja 2007, 19:39:47 - *.jaskom.pl
gratulacje od Jastrzębia spotakmy sie w drugiej lidze

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas