[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


31 lipca 2007, 22:37:11 - Sebo
Zagłębie 0-1 Steaua

W pierwszym meczu II rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów Steaua Bukareszt pokonała Zagłębie Lubin 1-0 (0-0). Jedyną bramkę dla rumuńskiego zespołu strzelił w 56. minucie gry Dorin Nicolae Goian uderzeniem głową po zagraniu z rzutu rożnego. W końcówce spotkania bardzo bliski wyrównania był André Nunes, jednak trafił w poprzeczkę.

31 lipca 2007, 20:45 - Lubin
Zagłębie Lubin 0-1 Steaua Bukareszt
Dorin Nicolae Goian 56

Zagłębie: 1. Michal Václavík - 19. Grzegorz Bartczak, 4. Michał Stasiak, 5. Manuel Santos Arboleda Sánchez, 3. Tiago Gomes - 17. Rui Miguel (46, 9. Wojciech Łobodziński), 8. Mateusz Bartczak, 7. Maciej Iwański, 77. Michał Goliński (75, 20. Robert Kolendowicz) - 33. Piotr Włodarczyk (57, 11. Michał Chałbiński), 99. André Nunes.

Steaua: 12. Cornel Cernea - 4. Paweł Golański (73, 15. Mihai Mircea Neşu), 3. Dorin Nicolae Goian, 5. Ionuţ Alin Rada, 18. Petre Marin - 16. Bănel Nicoliţă (78, 29. Valentin Emanoil Bădoi), 6. Mirel Matei Rădoi, 20. Florin Lovin, 26. Marius Marian Croitoru (88, 8. Ovidiu Petre) - 25. Adrian Constantin Neaga, 10. Nicolae Marius Dică.

żółte kartki: Grzegorz Bartczak, André Nunes - Paweł Golański, Bănel Nicoliţă, Florin Lovin, Cornel Cernea.

sędziował: Selçuk Dereli (Turcja).
widzów: 7300.

W drużynie Steauy Bukareszt zadebiutował polski obrońca, Paweł Golański.

Rewanż odbędzie się 8 sierpnia w Bukareszcie.

lupus Krk - 31 lipca 2007, 22:38:55 - *.crowley.pl
mistrzowie szybkości

Szczakowia - 31 lipca 2007, 22:39:34 - *.adsl.inetia.pl
90minut.pl speed site

Wu-Ka-eS - 31 lipca 2007, 22:39:45 - *.cable.ubr06.edin.blueyonder.co.uk
Ogórki i tyle

pio84 - 31 lipca 2007, 22:40:16 - *.chello.pl
czekam na wasze żale, narzekania i płacz ... jak co roku o tej porze.
a zapomniałbym!! pewnie w czwartek będzie tak samo
ale trzymajcie się chłopaki:D

chicago - 31 lipca 2007, 22:40:18 - *.37.16.243
next year...

(jankes) - 31 lipca 2007, 22:40:31 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Padlina... Miałem nadzieję na więcej... No, nie na awans, ale przynajmniej jakieś akcje ofensywne... Gomes padlina, Goliński padlina, Włodarczyk padlina... Jak to było o tych transferach Zagłębia? "Tanie mięso jedzą psy..."

olek - 31 lipca 2007, 22:40:39 - *.net.fucio.pl
Brawo STEAUA !! Zagłębie jest tylko jedno ...!! ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC !!!!!!!!!!!!!!!!

Suowianin - 31 lipca 2007, 22:40:49 - *.chelm.mm.pl
Polska myśl trenerska (niestety rzadko zwycięska)

Mick - 31 lipca 2007, 22:40:50 - *.retsat1.com.pl
Sytuacja powoli się klaruje...

lubin - 31 lipca 2007, 22:41:11 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.4.107)
Widac ktora z tych druzyn kupila sobie mistrzostwo, Zaglebie zagralo kompletna padake.

KKS - 31 lipca 2007, 22:41:42 - *.server4you.de
Zagłebie widać jak meczu nie kupi to wygrać nie może.
Steaua nic nie pokazała co by wyrastało poziomem ponad polską ligę a mimo to wygrała...
Przemilcze kolejne żenujące zjawisko jakim byli na stadionie kibice...
Generalnie miejsce Zagłębia jest gdzieś zupełnie indziej niż w pucharach czy nawet I lidze.

KW - 31 lipca 2007, 22:41:49 - *.eastwest.com.pl
I teraz piszcie swoje opinie trenerzy z łodzi bełchatowa warszawy całewasze mondrości

krzychu89 - 31 lipca 2007, 22:41:55 - *.ssp.dialog.net.pl
kurde szkoda ze przegrali ale jeszcze nie wszystko stracone... Takiego komentatora to o kant dupy rozbic jak mozna nie rozrozniac koloru koszulki pilkarzy??!! oni graja w pomaranczowych koszulkach a nie czerwonych. WZL

aa - 31 lipca 2007, 22:42:08 - *.chello.pl
z czym do pilkarskiej europy??

Matthijs - 31 lipca 2007, 22:42:38 - *.mmpnet213.tnp.pl
Jestem zażenowany. Pierwszy celny strzał na bramkę rywala w wykonaniu Zagłębia był gdzieś około 70 minuty. Ogólnie mecz stał na kiepskim poziomie. I jedni i drudzy grali figę, ale to minimum wykonali Rumuni i zasłużenie wygrali. W I połowie środek pola Polaków zupełnie niewyraźny. Goście stłamsili ich po prostu, a Michniewicz miał kolejny dowód na to, że diament (czy romb) może sobie schować do kieszeni. Tak jak to powiedział mój tata, który oglądał ten mecz - Zagłębie nic nie zrobiło w przerwie między sezonami ażeby poprawić swoją grę. Wstyd troche, że mistrz Polski nie potrafi wymienić 4 czy 5 podań. Z taką grą nie wróżę im zbyt dobrze jeśli chodzi o rewanż.

tajemniczy - 31 lipca 2007, 22:43:47 - *.eranet.pl
Dzięki Golo!!! W wspaniały sposób zemściłeś się za podkupienie sprzedajnego Kolendowicza.

eR - 31 lipca 2007, 22:43:48 - *.enterpol.pl
Piłkarsko druga liga. Doping trzecioligowy. Wstyd.

marcin 77 - 31 lipca 2007, 22:45:34 - *.chello.pl
Skończyło się jak zwykle u siebie porażka a rewanż w Bukareszcie nie przepowiada że będzie lepiej.

www - 31 lipca 2007, 22:45:45 - *.243.253.147
Nie ma co zalowac wg mnie liga mistrzow jest nudna i przereklamowana.Te rozgrywki przezarte komercja ,zjadaja wlasny ogon.

Mrboo - 31 lipca 2007, 22:45:50 - *.stk.vectranet.pl
Ech...
I znów Polska traci punkty w rankingu UEFA:///

jerzy - 31 lipca 2007, 22:47:18 - *.lubin.dialog.net.pl
dramat. steaua słaba jak nigdy pokonała zagłebie na stojącą...

prorok - 31 lipca 2007, 22:47:36 - *.icpnet.pl
Żenada! Mam wrażenie, że żaden polski zespół nie zaprezentował się tak słabo. Nie grali nic!Kompletnie nic! Ale pokazuje to tylko, że polska liga osiągnęła poziom mułu na Żuławach Wiślanych. Za rok znów kolejna grupa naiwnych będzie się łudziła,że polski zespół awansuje do LM. Czas pokaże czy to będą to naiwniaki z Krakowa, Kielc, Poznania czy Bełchatowa. Żałosne!

Lars - 31 lipca 2007, 22:48:02 - *.piotrkow.net.pl
kurcze mecz lipa no i Jacka Gmocha nie bylo Pan Jacek by to ubarwil chociaz, przyklady na hehehe.oz.pl

Banan - 31 lipca 2007, 22:48:14 - *.134.188.251
A ja wam powiem tak:
Może to i lepiej, że to Zagłębie zdobyło mistrza?
Oni w Pucharze Uefa by pewnie też nie pograli. Sami zobaczcie, Bełchatów w Pucharze Uefa może coś pogra, wydaje mi się, że to jest ciekawa drużyna. Jakby trafili na Steue to by pewnie też odpadli (chociarz jeszcze nie skreślajmy Zagłębia) i nie mamy drużyn i tu i tu, a takto jest. Liczymy na Bełchatów, no i mimo wszystko na Zagłębie! Bo Groclin to nie wiem czy sobie z Azerami poradzi...

lechita - 31 lipca 2007, 22:48:42 - *.netwl.pl
no i po lidze mistrzów zagłebie gra mizerny futbol wiec do bukaresztu pojadą na wycieczke

KING - 31 lipca 2007, 22:50:10 - *.daminet.pl (*.17.248.235)
Matthijs pierwszy celny strzał lubina w 79 a drugi w 90 minucie. Nie można w taki sposób wygrać meczu. Rumuni pokazali nam miejsce w szeregu. Polskie druzyny klubowe moga sobie pogrywać z Kazachami, Azerami i takimi podobnymi.

tomi - 31 lipca 2007, 22:50:15 - *.zabrze.net.pl
żenada żenada żenada - znowu wstyd na arenie międzynarodowej po zeszłorocznym odpadnięciu z dinamo mińsk !!!

Lubin - 31 lipca 2007, 22:51:26 - *.awp-hosting.com
Byłem na meczu i prawie zasnąłem...Będzie chociaz nowy stadion. Nic nie grali. Poziom ich gry jak w spotkaniu z łęczną na wiosnę. Panie Turek, kończ pan wkońcu ten mecz...:/W dwumeczu 4:0, masakra. :/
Groclin wylatuje, jedynie to chyba PGE przejdzie, ale to pewnie też przez przypadek po karnych.
Pozdro z Lubina.

gs - 31 lipca 2007, 22:53:01 - *.chello.pl
Jaki klub taki Muhrinio. Mając klienta do ogrania nie podjęli walki tylko bronili bramki. Wisła czy Legia odpadały, ale miały naprawdę silnych rywali i o coś w ich grze chodziło. Ale tu był diament. Michniewicz idz do sklepu i kup se "Brylant". Na szczęście ta kompromitacja przegra jeszcze jeden mecz i skończy swó udział w tegorocznych pucharach.

Jurek87 - 31 lipca 2007, 22:53:31 - *.adsl.inetia.pl
Słabay Bukareszt , a Zagłebie tego nie wykorzystało !!! Jakby to grała wisła zamiast Zagłebia to by wygrała !!! Szkoda oglondanio było !!!

Marcin - 31 lipca 2007, 22:53:54 - *.gprsbal.plusgsm.pl
Słabiutkie to zagłębie, no cóz teraz widac jak beznadziejnie słąba jest nasza liga, skoro mistrz Polski prezentuje tak słaby poziom. Gdzie te czasy, kiedy WIDZEW ŁÓDŹ albo LEGIA WARSZAWA tak dzielnie i jak równy z równymw alczyły w LIDZE MISTRZÓW, od tamtego czasu nikomu już się nie udało, anwet WIŚLE KRAKÓW, która miała nawet mocny skład. Zagłębie słabiutkie, Iwański beznadziejny, reszta tak samo, az szkoda było patrzeć. No cóż, takie czasy!

Yankes - 31 lipca 2007, 22:53:58 - *.adsl.inetia.pl
Moim zdaniem żadna z polskich drużyn nie zajdzie nigdy dalej niż 3 runda eliminacji ligi mistrzów, wkurza mnie fakt, że KGHM obiecuje piłkarzom wielkie miliony za awans do fazy grupowej, chociaż wiadomo,że nie awansuje to jest tylko takie sciemnianie. Normalny zespół wydałby te pieniądze na wartościowych graczy i byłaby liga mistrzów bez żadnych obietnic wielkich premii.A co do stylu gry to aż brak słów.Słabo grająca brazylijska Pogoń gdyby była z innego kraju sprałaby Zagłębie.Zwyczajnie Polscy piłkarze boją się gry o stawkę. Słabo, a nawet jeszcze słabiej ;/

hassel - 31 lipca 2007, 22:55:10 - *.e-zabrze.pl
buhaha . .
Bełchatów tak by się nie dał ale cóż niestety mistrzem jest ten lubin, którego nawet na mapie nie widać xD
Kto chce oglądać rewanż jest idiotą . . .
Ktoś chyba miał sposób na Steaue . . . Hagi jest lepszy od Michniewicza!!!

eR - 31 lipca 2007, 22:56:11 - *.adsl.inetia.pl
Panowie z czym Wy się pchacie na piłkarskie salony ? 7.300 widzów w eliminacjach do Ligi Mistrzów jest wprost proporcjonalna do umiejętności Waszych grajków ! I to ma być mistrz Polski ? Ludzie zejdźcie na ziemię... Już teraz mamy jeden zespół w el. LM (2 runda) i jednego w Pucharze UEFA... Toć to paranoja... Rumunia... Taka Steaua drugie miejsce w lidze i el. LM, a u nas ? el. pucharu UEFA. Widać niestety poziom naszej 'Polish Amateur League'. Stadionów brak, zaplecza brak, dobrych fachowców brak, zdolnych piłkarzy brak, ale mamy za to wszechobecną korupcję, nieudolnych piłkarzy, a także co jak co ale dość kiepskich trenerów... ! Ot to właśnie całe nasze 'Pomarańczowe Bagno' ! Powiem szczerze większe emocje czuję na meczach Arminii Bielefeld czy SpVgg Unterchaching w Niemczech, aniżeli w Polskiej OE... Pozdrawiam kibiców trzeźwo spoglądających na otaczający nas świat ; ) PS: Lider Iwański pierwszy raz pokazał się w TV w 27 min. spotkania... Co do kibiców to żal, żal i jeszcze raz żal... Podrywali się jak była jakaś akcja oskrzydlająca, a tak to co 15 min. Zagłębie, Zagłebie, Zagłebie... n/c

nafciarz - 31 lipca 2007, 22:56:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Takie zapowiedzi,takie premie za awans,gdzie ten romb stwarzajacy przewage w srodku pola,gzie obroncy ktorzy mieli wlaczac sie w ofensywe?Zero wygranych pojedynkow jeden na jeden?Tak graja A-klasowe zespoly-aspiryna do przodu na panike.Gdzie ten doping,przeciez glosniej halasuja piwozlopy na Kasztelanie Biale Blota-Wy sie kibicami nazywacie?Jezeli tych ludzi nie mobilizuja takie pieniadze to ja juz nie wiem czy maja im rodziny na zakladnikow zabierac?Tu powinni padac na kolana,oni nawet nie wiedza co to sa skurcze.Jezeli ktorys z "pilkarzy"Zaglebia trafi na powolanie to bedzie ten sam cyrk robi teraz PiS i LiS.Zszokowany jestem dopingiem barziej niz gra Zaglebia,nie nazywajcie sie kibicami,nie mowcie ze z druzyna trzeba byc na dobre i zle,nie krzyczcie Zaglebie Mistrz i ze jest jeszcze rewanz.Chcialbym sie mylic bo cierpi na tym polska pilka ale zgniota Was w Bukareszcie.Jak trzeba rozmawiac z tymi ludzmi nie tylko z tego klubu,bo sytuacja w pucharach powtarza sie nieustannie.Czy w klubie jest jakis psycholog?

zizoum - 31 lipca 2007, 22:57:04 - *.85-237-177.tkchopin.pl
Obraz "Nędzy" i rozpaczy...
@Beznadziejna taktyka - Łobodziński i Kolendowicz od początku zamiast bezproduktywnych Rui Miguela i Golińskiego...
@Zbyt zachowawcza gra(I połowa)- brak pressingu, wolne tempo gry, brak przyspieszenia, nerwowość...
@Jeśli pierwszy celny strzał oddaje się w 79 minucie to o czym tu mówić...

jhcwk - 31 lipca 2007, 22:57:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.3.49)
hehe jak oni zdobyli Mistrza Polski (czyzby kupili)?? Skąd sie wzieli w pierwszej lidze (czyzby kupili) Co to za kipice i czemu tak mało (trzeba kupić.??)Prawie na kazdym meczu na Śląsku jest więcej kibiców w 2 lidze... heh porazka... 2 liga klub kibice wszystko porażka...

ege - 31 lipca 2007, 22:58:37 - *.bel.vectranet.pl
dramat, dwa celne straly lubina przez 90minut, stadion-dramt, z czym do europy?!?!?!?!?!

dgsfgf - 31 lipca 2007, 23:00:29 - *.espol.com.pl
wiecej trabek na stadion sie nie dalo wniesc? widac ilu tam kibicow jest

Kociolek - 31 lipca 2007, 23:03:03 - *.71.98.217.tvknet.pl
Na Golińskiego i Rui Miquela to patrzeć niemoge. Jak zobaczyłem jak Goliński stracił piłkę to normalnie z fotela spadłem. Zgadzam się z Yankesem że te premie powinni wydać na piłkarzy. Bo kiedyś za czasów Górskiego to mieli szczęście jak każdy piłkarz Malucha dostał za 3 miejsce na świecie.

wakarpl - 31 lipca 2007, 23:05:49 - *.zamek.net.pl
1 celny strzal w 79 minucie, drugi w 83 i tyle.
W sumie to lubie Szpaka, ale tyle gaf dzisiaj walnal: czerwone koszulki, hahaha, no i ciagle powtarzal, ze "jeszcze jest duzo czasu na wyrownanie", rowniez powiedzial to w 93 minucie.
Duzo to moze bylo, ale jak to mowil za pierwszym czy drugim razem to nawet na swoim koncie jednego celnego strzalu nie mieli.
Spodziewalem sie czegos wiecej i znowu wielkie nic, ale jak zwykle nadal wierze

max(L) - 31 lipca 2007, 23:11:27 - *.gprspla.plusgsm.pl
polska piłka klubowa osiągnęła dno. Skoro leją nas m.in. Macedończycy, Gruzini, Litwini to trudno było oczekiwać, że nie zrobią tego mistrzowie Rumunii. W rewanżu dorzucą z dwójkę-trójkę i wszystko. Chyba, że Włodarczyk zrobi coś nieprzewidzianego, tzn. strzeli... bramkę

ebinho - 31 lipca 2007, 23:13:13 - *.50.235.198
i jeszcze szpaq mowil zamiast Arboleda- Arbeloa :D hahaha

EBE - 31 lipca 2007, 23:13:39 - *.bel.vectranet.pl (*.156.239.232)
Zobaczymy co będzie dalej jest jeszcze jeden mecz, który Lubin może jeszcze wygrać. Co do dzisiejszej gry to faky Zagłebie nic wielkiego nie pokazało, rumini zresztą też. Może Michniewicz powinien wcześniej deygnować do gry Kolendowicza. PS. Pozdro dla Roberta od kibica GKS Bełchatów. I mam pytanie do kumatych z Lubina czy Robert jest w pełni sił??
Życzę powodzenia w rewanżu.
Zobaczymy też co zagra GKS Bełchatów w czwartek, oby było dobrze.

mirekos - 31 lipca 2007, 23:18:06 - *.174.98.cable.morena.jarsat.pl
Straciłem 2 godziny przed telewizorem ale przynajmniej wiem ze w czwartek juz nie popelnie tego bledu

Bartosz - 31 lipca 2007, 23:18:10 - *.120.225.195.static.bait.pl
Niestety Zagłebie było za słabe,chociaż Rumuni nie zagrali nic wielkiego,jednak byli lepsi taktycznie i technicznie.Zagłębie wiele pograć nie mogło,ale w końcówce mieli szanse.Mamy kolejne potwierdzienie słabości Polskiej ligi,Rumuni przylatują i spokojnie wygrywają mecz bez jakiegoś wielkiego wysiłku.W rewanżu obstawiam 2:0 dla Rumunów i Zagłebie może się skupić na tej śmiesznej Polskiej lidze,gdzie piłkarze chcą zarabiać kokosy a grają padline.

mika - 31 lipca 2007, 23:22:22 - *.toya.net.pl
Bida z Nędzą przez wieś pędzą - ten mecz wyglądął jak sparing, gdzie walka, gdzie zaangażowanie? Początek sezonu a oni nie mają sił na bieganie, oddychają rękawami - temp. w sam raz; czego chcieć więcej? Ptasiego mleka też im nie brakuje (2 mln E) To ma być MP? Żałosne.

eR - 31 lipca 2007, 23:25:34 - *.adsl.inetia.pl
I jeszcze jedno... Jak zespołowi nie idzie to trzeba robić wszystko aby mu pomóc ! Trzeba być 12 zawodnikiem drużyny. W Waszym przypadku kilka 'trąbnięć' trąbką na pewno zespołowi nie pomoże... Ale cóż w końcu według Waszej świętej racji 'Zagłębie - Na Dobre I Na Złe'... Co można było dosłownie zaobserwować podczas dzisiejszego 2-godzinnego seansu, zresztą zmarnowanego...

nafciarz - 31 lipca 2007, 23:25:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Moze Panowie pilkarze na szparagi do Niemiec wyjada na dwa miesiace.Jakby ciezej popracowali dwa miesiace moze nabraliby troche szacunku do pracy.Niedlugo bedziemy bardziej pasjonowali sie Mloda Ekstraklasa albo liga krykieta w Pakistanie.Michniewicz powiedzial po meczu ze Rumuni mieli lepsze waruki fizyczne.Oj Panie Mourinio nasz zabawny jaki Ty smieszny jestes.Jakis kolega napisal ze byl na meczu.3minuty po meczu juz komentarz napisal.Zeby ci wasi zawodnicy tacy szybcy na boisku byli.hoho hoho

Bob - GKS_ - 31 lipca 2007, 23:27:27 - *.bel.vectranet.pl
Jak oglądałem mecz w TV to krew mnie zalewała, że Zagłębie nie wykorzystało takiej szansy, taka "cienka" STEAUA ze szkoda mówić.
Ni znoszę kupczyków z Lubina, ale na Boga zacznijcie grać a nie mówicie wszędzie o jakimś diamencie a na boisku odwalacie takie cieniactwo. Pomyślcie o POLSKIEJ PIŁCE. Jak nie potraficie w Zagłębiu stworzyć dobrej, nie piszę super, drużyny to nie kupujcie sobie MISTRZA POLSKI bo ośmieszacie później polską piłkę w Europie.
Mam jednak nadzieję ze w rewanżu wygracie i awansujecie - DLA POLSKI SIę POKARZCIE.
GKS BEłCHATóW MISTRZEM POLSKI JEST ;-)

Janne - 31 lipca 2007, 23:28:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ehhh szkoda gadać. Kopacze z Zaglebia wyszli na miękkich nogach i widać było od początku, że się boją Steauy. Rumuni grali w piłkę(choć nie grali nic wielkiego), a nasi tylko za nią biegali. Wymienić podanie bez straty to potrafili tylko stoperzy Zaglebie i to wtedy gdy nie byli atakowani. Poza tym taktyka wymyślona przez Michniewicza(mam nadzieję, że jakaś była ;P ) to jedno, a wbić ją grajkom do głów tak, żeby ją wykonali na boisku to drugie. Niestety tak zwane WZL. potrafiło wykopywać tylko piłkę na oślep w kierunku napastników. Zaglebiu brakowało też chociaż jednego zawodnika, który wziąłby odpowiedzialność za grę. Iwański? wygląda na to, że talentu i umiejętności starcza mu tylko na krajowe podwórko, ale transfer na zachód to się pewnie mu marzy(lol). Natomiast bramkę stracili kuriozalną :D:D pełno piłkarzy Zaglebia w polu karnym, a Goian spokojnie sobie wbiega i strzela, obok Vaclavika, który totalnie pomylił się w ocenie sytuacji, a piłkarzyki Zaglebia sobie stały i się patrzyły ;P:D.
Przed rewanżem nie wygląda to zbyt optymistycznie, jednak MOŻE się poszczęści Zaglebiu i awansuje do kolejnej rundy.
Jednak cała nadzieja w tym, że Wisła Kraków zdobędzie mistrza i powalczy z rok. Przynajmniej jej piłkarze nie narobią w spodnie przed wejściem na boisko ;P:P:P:P

olo - 31 lipca 2007, 23:28:24 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda ogladac takie cos to byl mistrzHAHAHAA kibice po stracie gola to nawet tego Zaglebie Zaglebie Zaglebie nie bylo slychaca FAN narozwieszali wiecej niz kibicow!Jednym slowem jaki doping taka gra!!!

snap - 31 lipca 2007, 23:30:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
he he . Przypomniał mi sie Klejdinst czy jak mu tam ten od rozpracowywania przeciwników. Po meczu z ekwadorem na MŚ powiedział ze zaskoczyli ich wysokim wzrostem. Kur*** amatorstwo jeden z drugim.

Ab_OK - 31 lipca 2007, 23:30:15 - *.elsat.net.pl
Jedyne pocieszenie w tym, że jak odpadniecie to nie będzie Was przynajmniej w UEFA.

Grzesiiek - 31 lipca 2007, 23:30:39 - *.adsl.inetia.pl
Wisła Kraków grając ze Steauą tak jak zagrała z Sevillą wygrała by pewnie ten mecz. Zagłębie słabiutkie i nie zasługuje by reprezentować polską piłkę. Wisła teraz na 99% wygra mecz w Lubinie. Stawiajcie to za dużą kasę!

andy - 31 lipca 2007, 23:31:00 - *.14.94.218
Mizernie to wszystko wygląda. Widać, jak na dłoni, że kasa, to nie wszystko. A najbardziej śmieszy mnie ten przedmeczowy szoł, jakieś to takie wsiowe, bez polotu. Polska piłka jest chora, ci zawodnicy nie zasługują na swoje pensje. Z normalnej firmy, to dano bym ich wywalił na zbity pysk.

dred - 31 lipca 2007, 23:34:55 - *.forcenet.com.pl
System gry z rombem nie mógł przynieść powodzenia bo w tym systemie kluczowa jest postawa szczytu rombu ( w tym przypadku Iwańskiego ) Wystarczyło go wyłączyć z gry i po sprawie. To nie pierwszy mecz kiedy Iwański nie radzi sobie vide Łęczna, Bełchatów w zeszłym sezonie

lop - 31 lipca 2007, 23:37:43 - *.klc.vectranet.pl
Była lipa straszna zgadza się, Łobodziński z Kolendą od początku powinni grać. Ale ten gwizdek turecki mi się nie podobał - tyle wolnych Rumunom dał że szok, cały czas gwizdał pod nich!Nie twierdze, że z premedytacją, ale to też uwypukla problem, że sędziowie w tak poważnych rozgrywkach jak LM sprzyjają lepszym Podobnie było z Wisła jak grała z PAO. Pamiętacie jak ten Angol (ryży chudzielec) wybił Polaczkom szybciutko LM z głów?

Faworyt - 31 lipca 2007, 23:38:54 - *.dolsat.pl (*.199.15.19)
Siemanko wszystkim jestem kibicem wiernym PGE bełchatów i czytam codziennie wasze opinie na temat danych klubow jedno wiem ze w lidze mistrzów Zagłebie Lublin nic nie zdziała nawet jak dzisaj przegrali ale wierze ze PGE Bełchatów pokaze na co ich stac i udowodni Całej Poslsce ze na marnie nie zostali wicemistrzami Polski i to PGE Belchatów z wszystkich klubów pozostanie w grze i osiagnie najwiecej z polskich klubow. Powdzenia dla Zaglebia. Ale PGE Belchatów w moim sercu na zawsze. PGE Bełchatów Mistrzem Polski 2007/2008.

Boski Bozi - 31 lipca 2007, 23:38:54 - *.akashanet.pl
Może zamiast obiecywać grajkom kokosy...przeznaczyliby te pieniądze na nieustannie powiększającą się dziurę budżetową! Złodzieje!!! Najpierw powinno być politycznie ukształtowane państwo..jacy politycy taka piłka:D

Wesoły - 31 lipca 2007, 23:40:18 - *.192.70.254
NIe chcem się mondrowąc ani wywyższać ale powiem tylko tyle: jeśli na mecz eliminacji LM przychodzi 7000 tys. widzów, a w co niektórych zespołach 2-ligowych jest bez problemu 10000 tys. na meczach ligowych to z czym do ludzi pytam?!!! Poziom gry pozostawiam bez komentarza! Jeszcze raz-z czym do ludzi????!!!

Janne - 31 lipca 2007, 23:43:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
Więcej nie mogło wejść, bo o ile mi wiadomo to na mecze UEFA kibice mogą być wpuszczani tylko na te sektory gdzie są miejsca siedzące.

19noRmalny - 31 lipca 2007, 23:46:55 - *.inet-siec.pl
Co wy chcecie od dopingu skoro ich tam było raptem 7300 :P szpaq coś gadał, że więcej nie mogło wejść... a ja w TV widziałem puste krzesełka z napisem Zag....bo reszty nie było widać więc miejsca jeszcze były a co do gry... to hm... w sumie nie wiadomo co napisać :D jedno jest pewne pozostanie nam w pucharach GKS Bełchatów który prezentuje się bardzo solidnie i może gdzieś do 3 rundy dociśnie.. eh.. nie rozumiem, czy ten Lubin taki mały, że takie "zainteresowanie"?? Ale w sumie w pucharach nas same "silne" kibicowsko druzyny reprezentują :D Groclin - 1500 ludzi, Zagłębie - 6000 ludzi, Bełchatów - 3000 ludzi ==> są to statystyki z 1 kolejki OE :P eh... pozdRo i mimo wszystko kolorowych snów

daniec - 31 lipca 2007, 23:48:25 - *.18.139.132
1:0 to juz wyspy owcze z niemcami nie przegrywaja :P

zl - 31 lipca 2007, 23:50:48 - *.mit.edu
dorzuć do tego sToLyCę i jej mega 7 tys. fanatycznych kibicow

olo - 31 lipca 2007, 23:53:25 - *.adsl.inetia.pl
Ciekawe czy w OE na TVN dalej ich beda mieli za faworyta na mistrzaJutro lece do STS 2 na Wisle stawiam bo kurs spadnie do soboty.

Wesoły - 31 lipca 2007, 23:54:06 - *.192.70.254
Poprostu Liga Mistrzów nie jest dla takich klubów jak Zagłebie (sama nazwa mowi to jest :Liga Mistrzów a nie liga najlepiej kupujacych!)Pozostaje wam Puchar UEFA ale wątpię abyście tam mieli chociaż jakiś cień sznsy na cokolwiek. Taka jest prawda!

robert - 31 lipca 2007, 23:54:35 - *.233.231.58
"Tylko 7 tysięcy widzów będzie mogło obejrzeć spotkanie II rundy (...) poinformował dyrektor klubu z Bukaresztu, Valeriu Argaseala.
To efekt decyzji UEFA, która dopuściła tylko taką liczbę widzów na lubińskim stadionie w rozgrywkach europejskich. Stadion Zagłębia posiada bowiem zainstalowane tylko 7300 krzesełek." to jest odpowiedź sprzed miesiąca z serwisu 90minut.pl dla tych, co o ilość kibiców pytają.

Byłem - 1 sierpnia 2007, 0:02:11 - *.dialog.net.pl (*.168.171.199)
Tak naprawdę było co najmniej 12 tyś., ale ciiii...

daniec - 1 sierpnia 2007, 0:03:42 - *.18.139.132
wesoly jaki puchar uefa ? Nasze druzyny maja takie osiagi w pucharach ,ze to jest druga runda eliminacji wiec odpadaja zupelnie

drazenwzl - 1 sierpnia 2007, 0:03:56 - *.ssp.dialog.net.pl
Widzow ok 10 000. Pisza 7 300 bo musza chyba?

Daniel - 1 sierpnia 2007, 0:09:38 - *.jaw.vectranet.pl
Siedziałem w sektorze D.Aż wstyd mi za tych ludzi co siedzieli ze mną.Skoro ja jedyny potrafiłem krzyczeć w sektorze.Czego się boicie?Dopingować swoją drużynę?Krzyczeć?
A na sędziego to każdy wrzeszczał.Najwidoczniej w naszym kraju łatwiej krzyczeć do sędziego : "kur**".niż kibicować swojej drużynie.
Wielkie Zagłębie będzie jak prawidziwi kibice będą!

milioner - 1 sierpnia 2007, 0:14:28 - *.ghnet.pl
ludzie!! jak polskie kluby mają maks 30 mln zł budżetu a minimum 4 mln zł to nie ma się co dziwić.
popatrzcie. 50 % budżetu na pensje dla zawodników, 25 % na infrastrukture i młodzież. Zostaje 25% na transfery. 25% z 30 mln to 7,5 mln zł. w przypadku najbogatszych klubów. to około 2 mln E na cały sezon czyli 1 min e na 1 runde w przypadku najbogatszych drużyn. a przecież wszyscy wiedza ze klase pilkarza pokazuja pieniadze bo pieniadze i wartosc gracza sa odzwierciedleniem jego umiejtnosci. jak sie nie ma kasy na drogi pilkarzy to sie ma kopaczy o malych umiejetnosciach. czyli stanowi sie zespul slabszy od bogatszego rywala a wygrywa lepszy czyli tyle w tym temacie

endi - 1 sierpnia 2007, 0:26:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak tak sobie pogadajcie a wiadomo ze Zagłębie gra grało i będzie grać najlepiej z polskich druzyn w pucharach za rok postaramy sie o obrone tytulu i awans do LM. Legia i Wisla co pokazali w zeszlych sezonach nic nic i jeszcze raz nic wiec nie czepiajcie sie tego co inne kluby tez nie robily. Czego nie pisaliscie na wisle czy na legie tego a siedliscie na Zagłębie wcale zle nie grali chociaz moglo byc lepiej poprostu chlopaki szczescia nie mieli i tyle.

ktośś - 1 sierpnia 2007, 0:27:20 - *.adsl.inetia.pl
No i pewna 2 weszła..Widzę, że idzie na was zarobic:P..Ale rewanżu nie obstawię bo kursik będzię oscylował w granicach 1,30 na Steaue;/..Kupiliście mistrza,ale w pucharach to juz boicie sie kupowac..??buhahahaha.Prawda jest taka, że mistrzem powinien być GKS Bełchatów(tu dodam, że nie jestem jego kibicem..), który w przekroju ubiegłego sezonu zasługiwał na tytuł najbardziej(wygrane na wyjeździe z Wisłą i Legią..).Daje sobie głowe uciąć, że zagraliby lepiej,a przynajmniej ambitniej i agresywniej!Myślę, że przy aktualnej dyspozycji Steauy spokojnie strzeliliby gola..!Do Laguna: modl sie by te twoje "najlepsze spośród polskich drużyn" Zagłębie znalazło na podium w tym sezonie..Najsmieszniejsze ze ten smieszny klubik niektorzy nazywają Wielkim..Moj typ na rewanż: 3-0 lub 3-1 dla Steauy

MeehoweCK - 1 sierpnia 2007, 0:30:43 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
najlepszym Polakiem na boisku był Golański... eh szkoda, że Paweł odszedł

Janne - 1 sierpnia 2007, 0:31:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Piszecie o kasie,a w piłce NADAL liczą się umiejętności! Może Widzew, albo Legia były w latach '90 bogatsze od innych klubów grających wtedy o Ligę Mistrzów i w Lidze Mistrzów? Nie sądze! Te dwie drużyny miały wtedy po prostu bardzo dobrych piłkarzy w drużynie!!
BTW.
Nie wiem czy zauważyliście,ale w drużynie Steauy wystąpili oprócz Golańskiego sami Rumunii! A nie tak dawno wszyscy pisali gdzie ten Golański i Giza się wybierają! Przecież Rumuni są słabi? Może i są ale przynajmniej w tym sezonie będą mieli dwie drużyny w LM, może nie wyjdą z grupy, ale przynajmniej zajdą minimum do 1/4 finału Pucharu UEFA!

endi - 1 sierpnia 2007, 0:34:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
bot jest przereklamowany a zaglebie oryginala druzyna zobaczycie w rewanzu zrobia niespodzianke a wtedy wam oczy wyjda i bedziecie chwalic a nie gardzic. Nie rozumiem polakow jestescie takimi buszmenami nie liczycie na swoich tylko na kogos bo co to nie oni kurde ludzie opamietajcie sie gdzie wy mieszkacie. Nawet jak by mistrzostko polski zdobyl zdegradowany do IV ligi gornik polkowice to tez bycie byli tacy wredni i kibicowali rywalom a nie swoim to juz trzeba byc doslownie nie powiem kim zeby kibicowac wrogom a nie swoim. Jak chcecie panowie ale jak zaglebie odpadnie to przyszly mistrz(czyli tez zaglebie) bedzie starowac nie od 2 rundy tylko od 1 i bedziemy grali z zespolami z albani, wegier, wysp owczych wiec stuknijcie sie w glowe i zacznijcie byc polakami a nie jakimis tak zwierzetami

ktośś - 1 sierpnia 2007, 0:37:53 - *.adsl.inetia.pl
Edi najlepsza argumentacja - "chłopaki szczescia nie mieli"..no nie moge buhahaha...widze ze bronią aglebie sami wierni gimnazjalisci...hahaha.Bylem na wiosne w Lecznej i aktualnie 3-ligowy ornik ich robił jak chciał(ten sam który kilka sezonow wczesniej sposcil ich do 2 ligi:P..),wiec wynik konfrontacji z wicemistrzem Rumunii mogl byc tylko jeden...

Janne - 1 sierpnia 2007, 0:39:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wcale nie jestem przeciw Zagłębiu i co roku trzymam kciuki za KAŻDĄ POLSKĄ DRUŻYNĘ startującą w europejskich pucharach! i mam nadzieję, że doczekam się jeszcze takich pięknych momentów jakie dostarczały wspomniane Legia i Widzew(te dwie drużyny grające w LM w latach 1995-1997 pamiętam)...
...ale to co pokazały Zagłebie i Groclin to jak ktoś trafnie ujął to TOTALNA PADAKA... a to co piszą tu kibice nie związani emocjonalnie z klubami reprezentującymi Polskę w tym roku to po prostu frustracja.

smyru - 1 sierpnia 2007, 0:39:31 - *.dsl.emhril.ameritech.net
panowie, obiektywnie, czego sie spodziewaliscie???, ze nagle Nedza ukuje hatrika mimo, ze trudno mu strzelic jakakolwiek bramke w naszej lidze rzemislnikow, ze Iwanski bedzie dawal takie pily jak Ronaldinio, ze Lobodzinski bedzie chodzil po skrzydle jak Ronaldo??????

Janne - 1 sierpnia 2007, 0:43:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Obiektywnie spodziewałem się dobrego występu i walki o każdy centymetr boiska jak to pokazywała Wisłą w meczach z Panathinaikosem. Natomiast Zagłebie zesrało się ze strachu przed wyjściem na boisko i grało tak jakby pierwszy raz grali w życiu w piłkę!
A co do Nędzy to by musiał mieś z 15 setek w meczu, żeby trafić do bramki.

ubot - 1 sierpnia 2007, 0:45:19 - *.mclink.it
endi, sorry ale absolutnie nie masz racji. BOT jest przereklamowany? A kto dokopał Zagłębiu 3:1, kto wygrał 2:0 pierwszy mecz w PUEFA? Właśnie niedoceniany GKS Bełchatów. Legia i Wisła nic nie pokazały w pucharach? Legia: 2 runda w sezonie 2002/03, Wisła: 4 runda PUEFA w sezonie 2002/03, 2 runda w sezonie 2003/04, faza grupowa w sezonie 2006/07. A tymczasem twoje Zagłębie nie potrafi przejść nawet kwalifikacji. W zeszłym roku odpadliście z "potęgą" z Białorusi, w tym roku trafiliście na Rumunów. Ech, chłopie, pomyśl trochę zanim zaczniesz się ośmieszać, krytykując innych...

dom_uciech - 1 sierpnia 2007, 0:47:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
A może powinniśmy po prostu pogodzić się z faktem, że piłka nożna w Polsce nie jest popularna tak jak w innych krajach. Poparzcie sami. Lech Poznań uchodzi za wzór do naśladowania jeżeli chodzi o frekwencję, a nawet najsłabsze zespoły z pierwszej 5 najsilniejszych lig gromadzą większą widownię. GKS Bełchatów ma największy budżet, ale i tak jest on niższy niż mistrza Cypru. Na zachodzie wielkie pieniądze pochodzą od przemysłu i multimilionerów, a na wschodzie od oligarchów o wątpliwej reputacji, ale ciągle nie zmienia to faktu, że u nas ani jedna, ani druga grupa sponsorów nie zdecydowała się na poważne finansowanie jakiegokolwiek klubu (co najmniej kilkanaście milionów euro) co pokazuje, że firmy nie uznają iż jest to na tyle opłacalne, zaś biznesmenom nie przysporzy to takiego splendoru jak w Rosji czy na Ukrainie. I nie piszcie proszę, że jesteśmy biednym krajem, bo od jakiegoś czasu zbieramy regularne cięgi od krajów, dla których Polska to prawdziwy raj. Jako nacja piłkarska mamy co najwyżej wielkie apetyty, ale taka jest prawda, że by ów głód zaspokoić nie robimy właściwie nic. Przykro to pisać, ale na nic lepszego nie zasługujemy. Może po Euro 2012 coś drgnie.

Janne - 1 sierpnia 2007, 0:51:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
...o ile to Euro będzie u nas...:/ bo na razie władza się sprzecza o to czy jest koalicja czy jej nie ma:/ A bez konkretnych inicjatyw rządowych i ustaw Euro się samo nie stworzy.
Chyba, że zamierzają zorganizować Euro w grze EURO 2012, która zostanie wydana przez EA Sports :/

benito - 1 sierpnia 2007, 0:57:13 - *.icpnet.pl
dom_uciech -> nie możesz porównywać frekwencji na polskich boiskach do tej w najlepszych ligach świata. Tam ludzie przychodzą na Barce, Real, MU, Chelse, Bayern... czyli wielkie firmy, u nas możesz sobie przyjść na Zagłębie Sosnowiec;) Na Kolejorzu w sobotę było około 20 tys. jestem ciekaw ilu kibiców przyszłoby na Zagłębie np. w Premiership;)
Druga sprawa to Kolejorz sprzedał na tą rundę więcej karnetów niż mistrz Niemiec w poprzednim sezonie, więc chyba źle nie jest;) Po za tym w Wielkopolsce jest ogromne zapotrzebowanie na dobrą piłę, jeśli gralibyśmy w LM i nie byli tam chłopcami do bicia to jestem przekonany że na Kolejorza chodziłoby po 50 tys. (jeśli byłby już gotowy stadion)
tak więc jeśli o frekwencje idzie to przynajmniej w Poznaniu jest dobrze... no ale co do reszty muszę się z Tobą niestety zgodzić.

nie legijn - 1 sierpnia 2007, 1:02:58 - *.chello.pl
Legia jedyny popis na europę!!
Pali się Wilno !! Pali się Rzym!! to NASZA Legia zrobiła dym!! Piłkarsko, kibicowska(sorry nadużycie : obserwatorska) żenada !!
W zawodach w chuliganieniu to byśmy mieli jakieś osiągnięcia .

Ck - 1 sierpnia 2007, 1:38:52 - *.155.udn.pl
Panowie nie ważne ile kibiców było na stadionie ważne, że niema rokowań aby nasza Polska piłka wydostała się z dołka.

wislak - 1 sierpnia 2007, 2:31:33 - *.ghnet.pl
Prawda jest taka że Wisła by lepiej nas reprezentowała. Oczywiście wiem Wisła zawiodła ale zwróćcie uwage na to że w 2002/03 wisła dotarła do 1/8 uefa odpadając po zaciętej walce z Lazio. W sezonie 2005/06 Wisła było o krok od Lm. Wszyscy pamiętamy chyba cudowny gol sobolewskiego na 2:1 w 80 miucie. Niestety zawiodła nas defensywa, w tamtym sezonie byliśmy w fazie grupowe uefa a w tym wygraliśmy chicago trophy z sevilla i w przestrzeni ostatnich 10 lat zrobiliśmy dla promocji polskiego futbolu 80 razy więcej niż zagłębie teraz pora odzyskać tytuł. Wisełka ma 2 mln E do wydania. Jak mówi skorża jesli zagłebie nie zakwalfikuje sie do lm to iwański jest nasz. Sam zawodnik i jego klub porozumiały się z Wisła. Pewnie pod koniec sierpnia Iwański będzie nasz a w poszukiwaniu jest także wysoki napastnik do 1 mln E

Marcin - 1 sierpnia 2007, 3:00:54 - *.ds14.agh.edu.pl (*.168.194.211)
Do Kociolek i do Yankess:
Piep..ycie o tych premiach. Jak oni je mogli wydać na piłkarzy ?? Pieniądze na premie byłyby tylko z pieniędzy za LM, KGHM by nic nie dokładało a tylko się trochę podzieliło z piłkarzami kasą od UEFA. Zakup piłkarzy w tej chwili za 2 mln Euro raczej nie dałby wielkich gwarancji że Zagłębie nagle by awansowało do LM.

smyru - 1 sierpnia 2007, 5:57:19 - *.dsl.emhril.ameritech.net
panowie, to jest wasz jeden wielki problem..., "jeslibysmy", "przy odrobinie szczescia", "gdyby Nedza zrobil to a nie tamto", "a bo w '81-szym to stalem na barykadzie", obudzcie sie ludzie z tego zimowego snu,bo mamy 2007 i czas najwyzszy zaczac patrzec w przyszlosc, do przodu, i jezeli macie jakakolwiek wiedze o PILCE NOZNEJ, to tutaj nie ma gdybania, nie ma szczescia, nie ma ocen za styl, nie ma punktow za to co ktos czegos nie zrobil, czy ktos mial inicjatywe czy nie mial caly mecz, licza sie BRAMKI i tylko BRAMKI,kto wiecej strzeli ten wygrywa. Tak samo mysla polscy trenerzy, co by gdyby jakby, to wtedy moze...., a filozofia pilki noznej jest prosta, wyjdz na boisko i oraj do upadlego, tyle.

Pablo - 1 sierpnia 2007, 6:31:40 - *.lodz.dialog.net.pl
Gra zenada doping zenada druzyna zenada

abc - 1 sierpnia 2007, 6:59:45 - *.wro.vectranet.pl
No i znowu Bełchatowianie ZAKLINAJĄ TABELĘ. Tak wiem ze 61 pkt to wiecej niż 62 i dlatego GKS jest dla was mistrzem.
PS. Poziom Zagłębia fatalny. Tu nie ma się o co spierać.

Soprano84 - 1 sierpnia 2007, 7:05:04 - *.adsl.inetia.pl
Jaka Liga taki Mistrz. Jeśli w dalszym ciągu licencje na gre w OE to będzie "ściema" to nasz liga będzie tak wyglądać. Szkoda tylko,że kibice tak usilnie walczą o to aby PZPN dalej nie wprowadził licencji na poważnie (Bytom,Sosnowiec,Chorzów).

Longin - 1 sierpnia 2007, 7:07:51 - *.70.75.196
grali jak zapyziali, cała Europa gra sobie ładnie piłeczką a my nadal swoje czyli jak najdalej na oślep, kurde przecież oni są zawodowymi piłkarzami, to ich robota, za to biorą niemałe pieniądze, czy naprawdę to taki wielki problem nauczyć się wymienić kilka podań w środku boiska? rozejrzeć się, zagrać jakoś sensownie tą piłkę? jestem zdegustowany i zniesmaczony, Włodarczyk i Goliński to nieporozumienie ale ja już to dawno wiedziałem, gracze najwyżej drugoligowi

jaku - 1 sierpnia 2007, 7:20:45 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.210)
WZL - gratulacje .....świetna taktyka , extra kibice , super arena .

Okropny - 1 sierpnia 2007, 7:34:47 - *.lubin.dialog.net.pl
Mimo, ze jestem z Legnicy i Zaglebia nie cierpie za to co wyprawiaja za panstwowe pieniadze to jednak nie bylem szowinistyczna swinia i zyczylem im awansu. Jednak po tym co zobaczylem juz mi przeszla ta chwila slabosci! Czyzby turas nie dal sie przekupic? Zero atmosfery, zero widowiska, zero stadionu czyli ... Zaglebie=0!

daro1163 - 1 sierpnia 2007, 7:54:36 - *.48.142.217
Polskie kluby powinny grać tylko i wyłącznie między sobą ,wtedy mamy wrażenie ,że umieją grać w piłkę.Każda konfrontacja z drużyną z zagranicy /obojętnie której / to kompromitacja tz."mistrz"polski to zlepek kopania ,załatwiania itp.Jaja to się zaczną z datą 2012 to dopiero będzie pokaz nieudolności ,braku dróg,stadionów, hoteli.Boleje nad tym i już się wstydzę."Niech żyje i rozkwita pzpn"

odra opole - 1 sierpnia 2007, 8:07:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Było ekstra! Konkretna atmosfera! Dzięki za bilety! Wynik w brudasowie napewno będzie korzystny dla Zagłębia! OKS&MKS

misio - 1 sierpnia 2007, 8:18:03 - *.myslowice.pl (*.16.0.77)
Przegrali,bo ten sędzia nie bierze!Całe Zagłębie Lubin do III ligi.W polskiej lidze są mocni,bo mieli za sobą sędziów,obserwatorów i skorumpowane kluby.VON Z I LIGI.Ciekaw jestem kiedy wreszcie Pr. z Wrocławia za nich się weźmie?

maks - 1 sierpnia 2007, 8:49:46 - *.lot.pl
I po co było tak niezdrowo nakręcać wartość całego przedsięwzięcia, jakim jest cudowna drużyna KGHM-u i ten wspaniały pan Czesio? Komu potrzebne były te wszystkie głupoty, jakimi od dłuższego czasu karmiła nas sportowa prasa? Wczoraj doskonale widziałem, jakie jest miejsce w szeregu drużyn z Europy naszego mistrza kraju. Szkoda, że chłopaki z Bukaresztu nie chcieli sprzedać meczu, bo Zagłębie doskonale przecież umie kupować. W końcówce rundy naszej ligi byłem na meczu z Legią, krew mnie wtedy zalewała jak oglądałem wygrany mecz Zagłębia przy Łazienkowskiej. Mistrzostwo naszego super TEAMU zabezpieczone było wtedy chyba ze wszystkich możliwych stron. Z przeciwnikami z Warszawy to podpisano chyba przed tym meczem wysokie indywidualne kontrakty na kupno a sędziego ustawiono w doskonałej sytuacji finansowej do końca życia. Oczywiście panowie z PZPN nie zauważyli żadnych większych nieprawidłowości w wywalczeniu mistrzostwa kraju, jak w wielu innych meczach naszej czyściutkiej jak łza ligi. Oglądając wczorajszy mecz przez cały czas zastanawiałem się gdzie są te wszystkie rewelacyjne założenia taktyczne, o których tyle się wcześniej naczytałem. Śmiać mi się chciało, kiedy słuchałem doszukiwania się przez naszych wspaniałych komentatorów na boisku zaskoczeń przeciwnika wymyślonych przez fenomenalnego polskiego, Morinho (chyba do dzisiaj jak drożdże piwne dojrzewają w jego głowie - oby mu jej tylko nie rozsadziły). Że pan Dareczek nie zna się na piłce w ogóle to przecież wszyscy doskonale od wielu lat już wiemy, ale żeby ten Mielcarski tak mało widział, przecież on czasami w przeszłości to nawet nieźle kiedyś grał. Szkoda jednak, że rzucił piłkę dla tego, co robi obecnie.

maks - 1 sierpnia 2007, 8:51:01 - *.lot.pl
Całemu Zagłębiu życzę powodzenia na ziemi rumuńskiej "nie wszystko jest jeszcze przecież stracone, jak to mówi wspaniały pan Cesio. Chłopaki jako Polak jestem z was wszystkich naprawdę bardzo dumny. Jeszcze tylko jedno skoro pan prezes zespołu z KGHM tak bardzo lubi wypłacać wysokie premie zawodnikom niech wypłaci je kilku wskazanym przeze mnie bardzo obiecującym, ale i bardzo biednym chłopakom z nieistniejącego już niestety klubu Sarmata Warszawa lub odda na jakiś dom dziecka to dopiero wtedy naprawdę będzie miał powód do wielkiej dumy. Pozdrawiam.

pozdro - 1 sierpnia 2007, 8:51:35 - *.dolsat.pl
Piekny spektakl, tłumy na trybunach i wspaniała gra Lubina, szkoda tylko ze sedzia wam nie pomagał..Toz to WZL

ŁKS Chojny - 1 sierpnia 2007, 9:11:39 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.26)
Ale SYF! Żenująca drużyna! Żenujący doping! Nigdy więcej Lubina w pucharach ani w ekstraklasie! KGHM niech zainwestuje w porządny klub! Grali matoły jakby Manchester United przyjechał co najmniej. Posrańcy! Iwański? Podwórkowa przestraszona gwiazda! Łobodzinski i Kolendowicz- jedyni piłkarze w tej śmiesznej druzynie!

daro - 1 sierpnia 2007, 9:45:50 - *.lubin.dialog.net.pl
KGHM te pieniądze niech wypłaci górniką i hutniką co tyrają na tych matołów z zagłębia.

Berni - 1 sierpnia 2007, 9:46:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak było widać WZL popłyneło niemiłosiernie a Rumuni nie grali nic porywającego...ten Gomes to on jest chyba z waty cukrowej bo cały czas nim zamiatali murawe i nie umiał podac do przodu wykonać. Jak tak dalej pójdzie to będziemy zaczynać od 1 rundy el. w LM.

mis - 1 sierpnia 2007, 9:52:36 - *.249.4.189
KGHM to wstyd grać na takim stadionie jak to wyglądało syf i brud śmiejecie się z Rumunów a zobaczycie za tydzień ich stadion!!

coach_bied - 1 sierpnia 2007, 9:55:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo steua, lM se nie kupicie dziady z lublina

AK 1906 - 1 sierpnia 2007, 9:58:28 - *.20.54.194.generacja.pl
I tak to wygląda jak Wisła ma gorszy sezon w lidze.W II rundzie eliminacji LM tak słabo nigdy nie było..., a potem były jeszcze pretensje, że nie wyeliminowaliśmy np.Realu M.

fan jagi - 1 sierpnia 2007, 9:58:45 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
xD czyli tak jak sie spodziewano, Zagłębie przegra ze Steauą, ale ja zapamietam najlepszy moment, jak Zagłębie straciło bramkę, to mój stary ze wściekłości krzyknął: "Już Jagiellonia lepiej gra" xDDD

Snoop - 1 sierpnia 2007, 10:02:30 - *.adsl.inetia.pl
Panowie, niebawem Kazachstan bedzie miał swój klub w Lidze Mistrzów, no a Polska... I to nie jest narzekanie i smęcenie, tylko czysta prawda, takie są niestety realia polskiej piłki klubowej

Śląsk - 1 sierpnia 2007, 10:08:28 - *.wroclaw.mm.pl
Cholera! Mógłbym pójść na ten mecz. Wtedy by wygrali. Jestem z Wrocławia, to do Lubina mi nie daleko. Jak zawsze przychodzę na mecze Śląska Wrocław, to zawsze wygrywają. No był jeden wyjątek, jak przegrali 1-3 z Radomiakiem Radom.(Przychodzę tylko na mecze u siebie).
Coach_bied: Miasto pisze się wielką literą. I jeszcze jedno-z Lubina, nie z Lublina.

Berni - 1 sierpnia 2007, 10:18:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak czy owak widać,że Golański miał racje mówiąc,iż między piłkarską Rumunią a Polską jest spora przepaść (nie tylko organizacyjna). Pozostaje mieć nadzieje i wiare,,że kolejne starcia będą bardziej owocne...no bo takie drużyny jak Artmedia Petrzałka albo Lewski Sofia to nie były i nie są jakieś potęgi.O Pepikach, Ukraińcach czy rosjanach nie ma sensu pisac bo oni mają pomysł i plan na rozwój piłkarski.

ehhh - 1 sierpnia 2007, 10:20:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagłębie to klub, w którym sponsorem jest spółka z udziałem skarbu państwa (czytaj: z udziałem naszych pieniędzy). Właśnie wczoraj mieliśmy okazje zobaczyć, na co są wydawane nasze pieniądze.
Golański nigdy nie pokonał Zagłębia z Koroną, pokonał za to ze Steauą.

Croc88 - 1 sierpnia 2007, 10:25:46 - *.lanet.net.pl
Steaua Bucuresti!!!! :D:D:D życzymy nastepnej porazki!!!!!!! co to za doping???!!!! beznadzieja!!!!!

Berni - 1 sierpnia 2007, 10:30:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
wislak- powiedz mi czy kiedykolwiek polski klub wydał na gracza 1mln Euro?Niby są pieniądze ale transferów jak nie ma tak nie ma za porządne pieniądze(powyżej 1mln Euro).

ziomus - 1 sierpnia 2007, 10:51:22 - *.ssp.dialog.net.pl
steaua nie byla slaba...co jechali jeden na jednego,a zaglebie beznajdzieja...osttanie 4 minuty do konca mogly cos zmienic ale mecz zenada...kibicow na meczu zenada...takie stadiony powinni burzyc albo ulepszac a nie to co bylo 40 lat temu....narx

Rybnik - 1 sierpnia 2007, 11:10:02 - *.leon.com.pl
Co jest kibice zagłębia żeby nie dopingować zespołu w takim meczu (bardzo słaby doping)przeciez nie musicie się dopasowywqać do kopaczy.

zl - 1 sierpnia 2007, 11:16:04 - *.lubin.dialog.net.pl (*.87.254.1)
dziękuję adminowi za dodawanie jedynie komentarzy krytykujących mój klub piękna zasada.

edek77 - 1 sierpnia 2007, 11:24:56 - *.adsl2.versatel.nl
dno i wodorosty!!!!To mistrz Polski te zaglebie?????Skad oni sa z Obornik Slaskich a moze z kątowni!!!!!!

sorche - 1 sierpnia 2007, 11:33:57 - *.lubin.dialog.net.pl
Michniewicz musiał nieźle nasypać galarety w gacie, bo w pierwszej połowie graliśmy że-na-dnie. Nawet nie 40% tego, co w lidze. Tak jakbyśmy od początku przyjęli rolę tego słabszego. Potem to już Rumuni byli w stanie się świetnie bronić. Goliński słabiutki, Tiago niepewny. Grzesiu Bartczak zrobił na mnie wrażenie, Mateusz tylko w pierwszej połowie. Arboleda jak zwykle pewny z jednym lekkim babolem. Ogólnie nędza. Ale pełna nędza to obraz kompleksów społeczeństwa polskiego na tej stronie. Pathetic.

lesio - 1 sierpnia 2007, 11:36:19 - *.gprspla.plusgsm.pl
Jestem kibicem Kolejorza,wczorajszy mecz oglądałem z ciekawości na poczynania trenera Michniewicza i tak jak się spodziewałem trener bez jaj!Kiedy Lech zdobył pod jego wodzą dwa puchary zaczeło się picie i mówienie trenerowi na Ty,co za tym idzie spujrzcie na osiągnięcia Lecha sezon następny.Chyba to samo jest z Zagłębiem teraz po zdobyciu MP.Pozdro!!!

xxxxx - 1 sierpnia 2007, 11:40:21 - *.adsl.inetia.pl
weliminacjach do LM to widzew zagrał dobry mecz 10 lat temu za franka smudy.a dzis sie podniecaja gra zaglębia istne dno. pan mielcarski daj na luz jak to zagłębie ładnie gra z rts,własnie pokazało w LM swój pziom żenada.

dino - 1 sierpnia 2007, 12:05:58 - *.lubin.dialog.net.pl
co za żenujące komentarze,widzę ,że są tu sami "fachowcy" od piłki nożnej,krew mnie zalewa jak je czytam!!!!skąd tyle nienawiści do zagłębia???p.Tomaszewski was natchnął?

Darek_Łódź - 1 sierpnia 2007, 12:09:40 - *.gprspla.plusgsm.pl
Ty,faworyt,to jak się właściwie nazywacie teraz?Nie mam zamiaru Cię obrażać,ale twierdzisz,że jesteś wielki fanem etc,ja osobiście (a na meczu Widzewa pierwszy raz byłem w 1985 roku,więc parę lat już na mecze chodzę) nie słyszałem o takiej drużynie jak "PGE" .To komu właściwie kibicujesz?Co do meczu,Steaua była lepsza taktycznie,dojrzalsza i wygrała zasłużenie.Taki Iwański,gwiazda polskiej "Ekstraklasy" przez większą część meczu nawet piłki nie "powąchał".O innych transferowych hitach Zagłębia w stylu Goliński czy Włodarczyk,nawet nie warto wspominać.Jeżeli wg.Michniewicza to są piłkarze na Ligę Mistrzów to gratuluję dobrego samopoczucia,Panie Trenerze :-))) Pozdrawiam wszystkich NORMALNYCH kibiców !!! Tych z PGR,przepraszam PGE także :-)

kolonko - 1 sierpnia 2007, 12:11:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niestety z roku na rok jest coraz gorzej Nasi reprezentanci nie wyciągają kompletnie żadnych wniosków. Gracze z Lubina chcieli chyba żeby steaua miała 100% posiadania piłki bo jak można wytłumaczyć wykopy obrońców od razu do napastnika. Niestety to dalej jest główna wada polskich kopaczy. W ostatnich latach tylko Wisła w LM grała przemyślanie, szkoda że w meczu z panathinakosem zaprzepaściła szansę przerwania złej passy polskich klubów, które nie potrafią udźwignąć ciężaru spotkania w elitarnych rozgrywkach europejskich. Tutaj trzeba być pokerzystą, bez ryzyka nie ma grania. U siebie trzeba atakować i walczyć o zwycięstwo, nie wiem co ten michniewicz wymyślił za diamenty i romby zamiast grać tak jak w poprzednim sezonie kiedy zdobywali mistrzostwo. Uważam że zwykła poprawna gra powinna na tą steue starczyć. Co to za taktyka że bronimy 90 minut, a i tak bramę tracimy z rożnego ? Ani to ładne dla kibiców ani efektywne. Jednak przynjamniej sprawiedliwości stało się za dość i złodzieje (bo jak inaczej można nazwać tych którzy kupili sobie awans do 1 ligi) nie będą reprezentować nas w Europie

Ar - 1 sierpnia 2007, 12:12:14 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Trudno wymagać od klubu tak zbrukanego przekupstwem, by w uczciwej, sportowej walce pokonał jakikolwiek klub w europejskich pucharach. Polski Mourinho i jego diament czy tam romb... - ludzie, większej głupoty nigdy nie słyszałem. Zawsze kibicuję wszystkim polskim klubom w pucharach, nawet wczoraj, choć Zagłębie po prostu nie zasługuje na to. Zamiast dobrej piłki są za to banery reklamowe we Wrocławiu czy tam Polkowicach. Żenada......

INXS - 1 sierpnia 2007, 12:33:11 - *.174.60.74
Myslałem że Steaua jest lepszym zespołem . Tymczasem to "cienka" drużyna . Owszem "pressingiem" zablokowali Zagłębie jak chcieli ale w ofensywie dramat . Natomiast Zagłębie grało alibi , najlepiej nie stracić broń Boże coś strzelić . 0-0 to byłby dla nich idealny wynik . Ale niestety jak zwykle polski klub drży przed drużynami z Europy. Tak na marginesie zgadzam sie z niektórymi internautami . Zagłębie powinno grać w drugiej lidze a nie w pucharach za kupowanie meczów . Parodia!

psametych - 1 sierpnia 2007, 12:49:57 - *.stk.vectranet.pl
potwierdzam steaua byla cieńka - żadnego zagrożenia z gry - 1 gol ze stalego fragmentu gry- pech zagłębia
i najważmniejsze : NIECH MIELCARSKI NIE KOMENTUJE WIęCEJ MECZOW - biadoli 90 minut = sluchać sie tego nie da. Obrzydza mecze !!!!!!

osa - 1 sierpnia 2007, 12:55:40 - *.108.73.47
Lepsza juz ta Steua w tel LM

Janoosik - 1 sierpnia 2007, 13:09:23 - *.master.pl
Do zarządu Zagłębia:8 mln za awans lepiej trzeba było wydać na transfery i byłoby po kłopocie.
Do zarządu KGHM: Czy Panowie wreszcie zdadzą sobie sprawę że pracownicy KGHM mieszkają też w Legnicy, Głogowie i Polkowicach ??? Wszystkie pieniądze na Zagłębie ??? Przecież to szczyt bezczelności. Załoga już zaczyna szumieć że pieniądze wypływają z firmy na jeden klubik...

maks - 1 sierpnia 2007, 13:10:13 - *.lot.pl
Pozdrawiam serdecznie wszystkich prawdziwych kibiców Zagłębia i wszystkich wielbicieli wybitnego talentu trenera Czesia Michniewicza ( tak na marginesie ilu to górników razem wziętych przez cały miesiąc musi ciężko pracować, aby osiągnąć pensję tego skromnego a zarazem tak wybitnego szkoleniowca). A tak naprawdę to szkoda i Was chłopaki. Stadion i drużynę macie z marzeń" może by tak jednak obciąć o 90% zarobki całemu temu towarzystwu (i tak zostało by im za dużo, aby się w głowach przewracało) i przekazać je na potrzebne szkolenie młodzieży, co? Panie Listkiewicz jak pan to widzi?.

Marcin - 1 sierpnia 2007, 13:13:39 - *.gprspla.plusgsm.pl
Co ty chcesz od Mielkcarskiego, dobrze komentyuje, tylko gra zagłebia była beznadziejna wiec to cie chyba dobiło!

Darios - 1 sierpnia 2007, 13:14:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ta Steaua była z pół klasy lepsza od Zagłębia . To taka rumuńska Wisła Kraków (choć śmie twierdzić że Krakowianie by sobie poradzili z Rumunami) . To dopiero wynik do przerwy , niech Zagłębie da z siebie wszystko w rewanżu . Tak na boku jakoś nie mam przekonania do tego "diamentu" zastosowanego wczoraj przez "miedziową ekipę" (podobnie jak przez Janasa rok temu) , gdy zagrali dwoma skrzydłowymi w drugiej połowie to lepiej wyglądało i sytuacje od razu pod bramką rumuńską stworzyli . Jeszcze nie wszystko stracone , przed rokiem Wisła też u siebie pierwszy mecz przegrała z z Iraklisem ,a w rewanżu "odgryzła" się po dogrywce 2:1 . Dlatego do boju panowie za tydzień ...

traun - 1 sierpnia 2007, 13:25:20 - *.adsl.highway.telekom.at
Matthijs! Mylisz sie. Zaglebie robilo na zgrupowaniu w Austrii dobra mine, a porazki tlumacyli tym ze ich Rumuni z Cluj, Vasluji chcieli wykonczyc brutalna gra. Grajek ktory juz w pierwszym meczu z Azerami na sparingu powinien wyleciec z boiska za chamstwo, zalil sie pozniej ze sedziowie dopuszczali do ostrej gry. Trenerowi najlepiej wychodzilo wyzywanie sedziow od pastuchow rumunskich, bo choc byli z Polski wazyli sie nie pomagac Zaglebiu

Ar - 1 sierpnia 2007, 13:29:37 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Janoosik święta racja! Zamiast wszystkie pieniądze ładować w kieszenie Mourinho i kilkunastu kopaczy może lepiej zadbać o równomierny rozwój kilku sąsiednich klubów. Wg mnie wczoraj najlepiej wypadli obaj Bartczakowie, mlodszy pochodzi z Konfeksu Legnica, który dotacji z KGHM nie ma ani złotówki.

adssa - 1 sierpnia 2007, 13:58:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
ale lipa.

wrocek - 1 sierpnia 2007, 14:21:13 - *.ssp.dialog.net.pl
gdzie to wielkie zaglebie wstyd POLSCE gratulujemy zaglebia lubin

xand - 1 sierpnia 2007, 14:23:15 - *.toya.net.pl
zaglebie nie ma kibicow i klub slaby.... to najgorszy mistrz w calej historii polskiej pilki...

maks - 1 sierpnia 2007, 14:29:06 - *.lot.pl
Xand powiedz jaki to mistrz ? Ja ci to powiem to taki sam mistrz jak Saleta w K-1. Może się mylę ?

Leon - 1 sierpnia 2007, 14:31:54 - *.tktelekom.pl
Gadacie glupoty ,ze Zaglebie slabe itp...na dzien dzisiejszy ,zaden polski klub nie bylby w stanie wyeliminowac Steauy i taka jest smutna prawda o polskiej pilce..

rodrigo - 1 sierpnia 2007, 14:44:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Hamulec Będzin by sobie poradził z Rumunami i całym blokiem wschodnim a takze z klubami typu greckie koniczynki:D

Kamil - 1 sierpnia 2007, 14:46:33 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Przegrać z Rumunami to naprawdę obciach, dno, totalna kompromitacja.... Zagłębie to żałosny, beznadziejny klub. Przyniósł hańbę całej Polsce. Po prostu 0 !!!!

aero - 1 sierpnia 2007, 15:01:27 - *.lodz.dialog.net.pl
szkoda gadać na własnym boisku oddać 2 celene strzały zero grania skrzydłami do momentu wejścia łobdzinskiego i kolendowicza ... bez sensu te taktyki michniewicza on chba myślał ze bedzie sie z piką przepychał 4 pomocnikami srodkowymi do przodu ale niestety to nie były młotki z widzewa tylko przeciętny europejski średniak....
jedyna szansa i nadzieja to to że nie mają już nic do starcenia i może w bukareszcie zagraja odważnie..

sjz - 1 sierpnia 2007, 15:06:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.234.0.237)
zawiedli piłkarze a przede wszystkim trener któremu zachciało się zabawy w "polskiego Murinho" i tyle z tej zabawy wyszło, że w 1 połowie Zagłębie ledwo co oddało 3 strzały na bramkę rywala, a jeszcze te strzały były niecelne. Wstyd także za kibiców Zagłębia, szczerze mówiąc w 4 lidze słyszałem głośniejsze dopingi niż wczoraj w Lubinie. Po jaką cholerę Wam nowy stadion? przecież jesteście gorsi niż ODRA WODZISŁAW która ledwo zipie w dopingu.

1906 \ZS/ - 1 sierpnia 2007, 15:20:35 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.3.49)
jacy kibice taka gra hehehehehehe... Na Zagłębie Sosnowiec w II lidze chodziło po 10.000 ludzi na lepsze mecze a 3 lata temu przyszło 13.000 w III lidze ze Śląskiem Wrocław... Wiadomo ze ZAGŁEBIE JEST TYLKO JEDNO czytaj. SOSNOWIEC... 7.000 na Lige Mistrzów heh kpina. Przyjedziecie do Sosnowca to zobaczycie jak sie kibicuje i ilu kibiców chodzi ...!! ZAGŁĘBIE SOSNOWIEC WIECZNA LEGENDA 101 Lat

berni - 1 sierpnia 2007, 15:22:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kamil nie ośmieszaj sie bo przegrać z Rumunami to nie wstyd.Dostać lanie od klubów z Mołdawi,Białorusi,Groznego,Gruzji czy z Macedoni to jest wstyd!!!! A Rumuni zrobili taki postęp w przęciągu 3 lat jakiego my przez dekade nie notowaliśmy.Oby te nowe nabytki WZL coś strzeliły w rewanżu.

AnB_Widzew - 1 sierpnia 2007, 15:55:56 - *.toya.net.pl
Steua to nie Barcelona, Rumunia nie Brazylia. to zespoł bez gwiazd, najwyżej z jedna gwiazdeczka. diament nie wypalił, Zagłębie wygladało na stadko wystraszonych chłopców. kibice "miałczeli" niemiłosiernie. żałość. ale jest i tak mała iskierka. wierze w to że na wyjeździe powalczą o wygrana

Castorp - 1 sierpnia 2007, 16:07:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zakończmy już tą żenującą dyskusję.Mecz bez historii,wiedziałem,że Lubin stać na niewysoką przegraną.Zaskoczony jestem...słabą grą Steauy.Bądź co bądź to oni mają około 60 punktów w rankingu UEFA,a Zagłębie...5.Różnicy wielkiej nie było widać.W dwumeczu typuję 3:0 dla Rumunów.

WKS - 1 sierpnia 2007, 16:26:08 - *.217.13.195 (*.17.4.63)
Czarna seria trwa w udziale polskich druzyn. Widac przedzial polskiej skorumpowanej ekstraklasy z bogaczem KGHM ktory moze kupic co mu sie podoba i innymi klubami ktorzy nieskapia grosza zeby ustawic mecz. A potem wychodza jakies dziwolagi u bookmakera. Pewniak przegrywa z outsiderem itd.... Nic dodac nic ujac rozwiazac ten twor jakim jest PZPN.Ciesza sie ze maja FIFA za plecami i sa nie do ruszenia. Poki co ogladajcie premiership w uk.

yoz - 1 sierpnia 2007, 17:20:12 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Hmmm
Tak źle nie oceniałbym Zagłębia w meczu rewanżowym...
Bo Zagłębie sie nie pokazało od tej dobrej strony... Po prostu za mocno im zalezało zeby nie stracic bramki... zobaczyli ze to sie udaje w 1szej połowie i zbyt pewnie poczuli sie w drugie,co za owocowało stratą głupiej dość nawet bramki... Wpuszczony zawodnik nie rozbiegał sie zbyt dobrze i nie przykrył kogo nalezało... Moim zdaniem mecz na 0-0... A w rewanzu Zagłębie pokaże swoją prawdziwą twarz... Bo naprawde prezentują ładny i skuteczny futbol... A drużyna z Bukaresztu niczym nie zachwyciła... A bramki na farcie nawet druzyna z Kazachstanu umie strzelić...
Więc poczekajmy...

yoz - 1 sierpnia 2007, 17:21:55 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Bojaźń zwycięzyła nad Zagłębiem... po prostu za duzo myśleli nad ranga przeciwnika... Więc rzecz leży w psychice... Tu już praca psychologów wymaga nastawienia...

milow - 1 sierpnia 2007, 17:37:50 - *.jaskom.pl
dobrze przecież grali tylko nie mieli szczęścia

Peter - 1 sierpnia 2007, 18:11:59 - *.cable.ubr08.croy.blueyonder.co.uk
Przyczyna porazki byla przedewszystkim win Michniewicza, ktora ustawil tak zespol jakby byl to mecz na wyjezdzie, czyli asekuracyjnie pod Rumunow. A my gralismy przeciez u siebie i powinni wszyscy grac najlepsi w ofensywie. Powinno sie atakowac rywala od poczatku do konca juz na ich polowie. To Rumuni powinni dopasowac ustawienie do ustawienia Zaglebia a nie odwrotnie. Przeciez mecz byl w Lubinie. Kolejna przerazajaca sprawa to granie z obawa nie stracenia bramki jest glupota. Gra sie po to a zeby wygrac i strzelic wiecej bramek od rywala. A jesli mysli sie zbyt duzo o asekuracji i obronie u siebie to czysta glupota. Powinna sie za wszelka cena stlamsic rywala i wygrac mecz. I nie wazne czy 5-4 czy 1-0. Liczy sie wygrana. Ale u nas nie maja jaj. Nawet z Rumunami podchodzimy do meczow jak gdyby byl to Real Madryt. Miejcie jaja i zacznijcie w koncu wygrywac i wierzyc w siebie. Trzeba u nas zagranicznych trenerow ktorzy beda odwaznie ustawiac nasze zespoly. Polscy trenerzy ze strachu przed stracona bramka mysla tylko o zabezpieczeniu dostepu do bramki. W ten sposob nic sie nie osiaga. Brak odwagi, wiary, i ogladanie sie na innych. Bierzcie przyklad z Beenhakera ktory wpoil naszym grajkom ze nawet Portugalie mozna stlamsic. Mozna wygrac z kazdym zespolem w Europie tylko odwaga i wiara w siebie.

Kaczorek - 1 sierpnia 2007, 18:24:56 - *.lubin.dialog.net.pl (*.87.254.1)
Janoosik, celne uwagi. Napisales dokladnie to co ja chcialem napisac choc jestem z Lubina. Nie mozna z kasy firmy w ktorej pracuja ludzie z calego Zaglebia Miedziowego finansowac tylko jednego klubu. Wkrotce zrobimy raban. Pozdro
P.S. Gdyby Steaua zagrala na 50 % swoich mozliwosci byloby 0-4...

acid - 1 sierpnia 2007, 18:37:23 - *.netia.com.pl (*.29.182.85)
nie ma w tym nic dziwnego ze dostali. W końcu rumunia jest w dziesiątce najlepszych lig w europie

zuzia - 1 sierpnia 2007, 19:10:35 - *.tcl118.dsl.pol.co.uk
dziadostwo polski klub awansuje do grupowych rozgrywek jak platini zabieze miejsca anglikom wlochom itp a da takim dziadom jak polska a z drugiej strony streua jest przykladem ze w europie wschodniej moznan zbudowac silny zespol

olavp - 1 sierpnia 2007, 20:10:46 - *.bb.online.no
a my w Trondheim znowu bedziemy mieli lige mistrzow juz chyba 12 raz, a kiedys pogonilismy Legie 5-1 ;-), pozdrowienia dla kibicow gdańskiej Lechii w Polsce i na calym swiecie. Lechia jest wszedzie !!!!!!!!

miron - 1 sierpnia 2007, 20:36:18 - *.lublin.mm.pl
do trzeciej ligi handlarze tak jak łęczna

Swojak - 1 sierpnia 2007, 21:15:54 - *.chello.pl
Pozdrowienia dla normalnych.Lubin gral takze dla rankingu polskich druzyn w pucharach ale niektorzy bezmozgi z botu,legii i wisly tego nie pojma,mozna bylo sprzedac tylko 7300 biletow,kibicow bylo ponad 10000,doping byl na normalnym poziomie{ci co byli na meczu wiedza),oczywiscie championi z w-wy i k-wa na luzie powiezli by slabiakow ze Bukaresztu(polfinalista Pucharu UEFA 05/06i Liga Mistrzow 06/07)tylko w Tibilisi i Zuricha maja inne zdanie.Dlatego oczywiste jest to ze Lubin kupowal mecze bo normalnie nie wygralby z wielkimi mistrzami polskiej ligi,ciekawi mnie czy sedzia z Turcji bliski znajomy Haghiego dal mu rabat za tak obiektywne inaczej sedziowanie.

tram - 1 sierpnia 2007, 21:53:15 - *.lubin.dialog.net.pl
Najzabawniejsze jest to, ze tak jechane przez niektorych Zaglebie z palcem w nosie ogra ich "wspaniale" kluby z tradycjami i "wspanialymi" kibicami...
Widzew jechal po zwyciestwo... teraz czekamy na napinaczy z LKS i kolejnych...
Ale oczywiscie znajdzie sie wytlumaczenie, ze przeciez kupili, bo inaczej tego przelknac sie nie da.

tram - 1 sierpnia 2007, 21:59:46 - *.lubin.dialog.net.pl
@Kaczorek - pomysl czasem... to nie boli... Chyba lepiej i latwiej miec jeden klub na pewnym poziomie, niz 3-4 na poziomie II-III ligi.

Łomot - 2 sierpnia 2007, 6:44:58 - *.master.pl
tram, pomyśl trochę... to nie boli... dlaczego w regionie cała kasa idzie tylko na pieprzone Z.L. zgadzam sie z Kaczorkiem w 100 %. Sam pracuje w KGHM i mam dosc wydawania moich pieniedzy na 1 klub !!! Niedlugo bedzie szum, obiecuje. Ciekawe co bys powiedzial jakby od jutra KGHM dal cala kase na Miedź Legnicę... pewnie byś szumiał jak można było tak zrobić. Pomyśl trochę... to nie boli...

fan - 2 sierpnia 2007, 9:44:47 - *.wroclaw.dialog.net.pl
całe życie tylko na to czekałem... napinacze z zagłębia już siedzą cicho... przynajmniej się uspokoją i nie będą wywieszać mi tych banerów reklamowych w moim kochanym mieście Wrocławiu

Wiślak - 2 sierpnia 2007, 12:44:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wisła żeby grała w tym meczu i jeszcze na takim poziomie jak z Sevilla to by było dla nas na korzysc kto tak myśli?????????Wisła majstr 07/08 oby

Gieksiarz - 2 sierpnia 2007, 13:45:46 - *.chello.pl
Do Ligi Mistrzów polska drużyna wejdzie dopiero jak będzie to GKS KATOWICE!! Mimo ,że na pierwszy rzut oka to nierealne
Ja w to wierzę!!
K A T O W I C E PANY!!!

rodrigo - 2 sierpnia 2007, 16:02:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
bój sie Boga by wam ten "Blaszok" na głowy nie spadł na Bukowej

Alphaville - 2 sierpnia 2007, 17:15:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Cieńkie Bolki...Dno,dno,dno hohohohohoho...może lepiej zrobiliby budując autostrady zamiast kopac piłkę...wiecej korzyści dno,dno,dno hohohoho

dino - 2 sierpnia 2007, 20:27:14 - *.lubin.dialog.net.pl
Zobaczymy "wiślak" w sobotę

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas