[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 sierpnia 2007, 21:22:44 - qmichal
Zagłębie poza Ligą Mistrzów

W rewanżowym spotkaniu II rundy eliminacyjnej Ligi Mistrzów Zagłębie Lubin mimo zdecydowanie lepszej postawy niż w pierwszym meczu przegrało na wyjeździe ze Steauą Bukareszt 1-2 (1-1) i odpadło z dalszej walki o elitarne rozgrywki. Zagłębie Lubin jest pierwszym mistrzem Polski w historii, któremu nie udało się zakwalifikować do Pucharu UEFA, odpadając z Ligi Mistrzów, od czasu wprowadzenia tej reguły.

Straty z pierwszego spotkania mistrzowie Polski odrobili w 29. minucie. Po dośrodkowaniu Macieja Iwańskiego z rzutu rożnego błąd popełnił bramkarz gospodarzy - Róbinson Zapata Montaño, a Manuel Santos Arboleda Sánchez podał do Michała Stasiaka, który wyprowadził lubinian na prowadzenie. Osiem minut później Bănel Nicoliţă doprowadził do remisu uderzeniem z rzutu wolnego. Mimo przewagi Zagłębia w drugiej połowie to Steaua zdobyła zwycięską bramkę. W 82. minucie strzał sprzed pola karnego Ovidiu Petre odbił przed siebie Michal Václavík, a Dorel Zaharia skierował piłkę do siatki.

8 sierpnia 2007, 19:30 - Bukareszt
Steaua Bukareszt 2-1 Zagłębie Lubin
Bănel Nicoliţă 37, Dorel Zaharia 82 - Michał Stasiak 29

Steaua: 1. Róbinson Zapata Montaño - 4. Paweł Golański, 6. Mirel Matei Rădoi, 5. Ionuţ Alin Rada, 18. Petre Marin - 16. Bănel Nicoliţă (90, 7. Eric Cosmin Bicfalvi), 20. Florin Lovin, 8. Ovidiu Petre, 26. Marius Marian Croitoru (71, 29. Valentin Emanoil Bădoi) - 10. Nicolae Marius Dică, 25. Adrian Constantin Neaga (80, 30. Dorel Zaharia).

Zagłębie: 1. Michal Václavík - 19. Grzegorz Bartczak, 4. Michał Stasiak, 5. Manuel Santos Arboleda Sánchez 3. Tiago Gomes - 9. Wojciech Łobodziński, 8. Mateusz Bartczak, 7. Maciej Iwański, 77. Michał Goliński, 24. Marcin Pietroń (71, 20. Robert Kolendowicz) - 11. Michał Chałbiński (58, 33. Piotr Włodarczyk; 72, 17. Rui Miguel).

żółte kartki: Petre Marin, Marius Marian Croitoru, Valentin Emanoil Bădoi - Tiago Gomes, Michał Stasiak.

sędziował: Mark Clattenburg (Anglia).
widzów: 20.000.

W III rundzie eliminacyjnej Ligi Mistrzów Steaua Bukareszt zagra z białoruskim BATE Borysów. Mecze tej fazy odbędą się 14-15 i 28-29 sierpnia.

bujki - 8 sierpnia 2007, 21:23:54 - *.fanet.pl (*.168.1.33)
arboleda to był dzisiaj chyba pijany :D

Banan - 8 sierpnia 2007, 21:24:28 - *.134.188.251
To co ten Vaclavik jest słaby to masakra. Jego bramka po rożnym w Lubinie i jego druga bramka w Bukareszcie. Arboleda też słaby. Brawo za walkę.

Marekot - 8 sierpnia 2007, 21:25:54 - *.105.164.146
Przynajmniej chłopaki powalczyli. Brawo!! Nie było blamażu!!

zizoum - 8 sierpnia 2007, 21:27:29 - *.85-237-177.tkchopin.pl
Brawo za walkę. Niestety za "dobre chęci" punktów jeszcze nie przyznają. W ogóle to za te wszystkie 10-letnie męki o LM powinni Polsce przyznać dziką kartę w tych rozgrywkach ;) Jeszcze 2-3 lata i będziemy się męczyć nie w 2 a w 1 rundzie eliminacji... i to jest smutne...

Fish - 8 sierpnia 2007, 21:27:37 - *.152.203.95
Wielka szkoda. Przegralismy w pierwszym meczu. Walka punktow nie daje i spadamy coraz nizej

PanKleks - 8 sierpnia 2007, 21:27:50 - *.toya.net.pl
21:22:16 mecz skonczony... 21:22:44 dodany news ..ech to nasze 90minut ... pzdr
P.S gdyby nie strzelili tej bramki Zagłębie wywalczyłoby awans.

dj-bartez - 8 sierpnia 2007, 21:28:41 - *.wro.vectranet.pl
Prawda Vaclavik wygral mecz dla Steaua'y. Najpierw koles strzelil mu bramke prawie z polowy, a potem wypuscil taka gejze. Mam nadzieje ze teraz mlody Jesionkowski dostanie szanse

placki - 8 sierpnia 2007, 21:28:44 - *.chello.pl
No nie
* prowadzic 1-0
* miec za sobą szczęście
* miec za sobą sędziego
* i łatwych przeciwników w następnej rundzie
Mimo to pożegnali się z Ligą Mistrzów. Pan Michniewicz - polski 'Murinjo'. Ale szczerze mówiąc niespodzianki nie było. Ehh znowu wstyd.
Pozdrawiam
PS. Steua nie zagrała rewelacyjnie. W LM pewnie będą dostarczycielami punktów.

joŁŁ - 8 sierpnia 2007, 21:30:25 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Jaki klub, jakie miasto, takie mamy puchary

mogiel - 8 sierpnia 2007, 21:30:44 - REDAKCJA
PanKleks - mecz zakończył się o 21:22:26 dopiero. Prawdopodobnie Twój zegarek się późni.

kleber - 8 sierpnia 2007, 21:30:47 - *.zwm.punkt.pl (*.5.20.63)
Przereklamowany Iwanski....

mega - 8 sierpnia 2007, 21:32:15 - *.cpe.marton.net.pl
No to po zaglebiu , szkoda troche bo była szansa , ale gdzie do ligi mistrzów jak arboleda piłki przyjac nie umie .

vakos - 8 sierpnia 2007, 21:32:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
po pierwsze ! 8 na 10 meczy w których macza Szpakowski swoje komentarze przegrywamy (ten jeden to jest remis a ten drugi to jest wygrana z "Kambodżą") po drugie wiać nasze miejsce w szyku po trzecie trzeba mieć szczęście po czwarte zmienić cały PZPN bo to jest totalne dno polskiej piłki (taką mam nadzieję bo przecież już niżej się chyba nie da i obym się nie mylił

kijek - 8 sierpnia 2007, 21:33:17 - *.icpnet.pl
Szkoda słów! Z takimi ekipami jak w ostatnich latach to nasi piłkarze mogą czyścić kibelki w szatniach realu czy manchesteru.Totalna porażka powolne spadanie w dół. Dobrze że nie awansowaliśmy bo z BATE Borysov to by była żenada odpaść. Na 18 punktów zodbytych tylko 7 przez polskie drużyny a to runda wstępna :/ Za 3 lata będziemy mieli tylko jedną drużynę grającą w pucharach

ftyftry - 8 sierpnia 2007, 21:34:37 - *.lomza.mm.pl
Arboleda był dobry , wyróżniał się na boisku. Nie popełnia błędów ten co nic nie robi . Brawa za walkę

Dada - 8 sierpnia 2007, 21:35:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Chłopaki, odczepcie się od naszego miasta... (do joŁŁ) bo nie pamietam ktora druzyna tak zaciecie i z taka ambicja walczyla o Lige Mistrzow, na inne mecze nawet sie patrzec nie chcialo... a na tym... ja do konca wierzylem chociazby w remis... Sport jest niesprawiedliwy... Chlopakom nalezala sie Liga Mistrzow... Przyznajecie wszyscy ze walczyli... i o to chodzi bo na stojaco bez walki meczu sie nie wygra... a tak walczyli i przegrali z honorem.
W. I. E. L. K. I. E. Z. A. G. Ł. Ę. B. I. E.

abcd - 8 sierpnia 2007, 21:39:53 - *.bsk.vectranet.pl (*.1.241.135)
Brawo za walke-bez porownania mecz z przed tyg!Co robia takie tuzy w tej druzynie??Sprowadzani na wage??czy co??Vaclawik Golanski!!!A chalbinski lepszy od Jelenia???Oj Benchaker slepnie na starosc hehehhe,,,,lol

hyperion - 8 sierpnia 2007, 21:40:55 - *.markom.krakow.pl
Nic się nie stało...stało by się jakby Zagłębie wygrało...CUD. Trza grać oba mecze a nie jeden i to na wyjeździe. Głupia bramka w pierwszym meczu, mimo padaki można było zremisować. Drugi mecz bardzo dobry ale znowu dwa głupio stracone gole, zwłaszcza drugi to masakra. Za dużo ufności w bramkarzu mieli i ruszać im się nie chciało, a należy biegać za każdą piłką...stąd drugi gol dla Rumunów. Mnie to ani ziębi ani grzeje. Jeszcze poleci groclin i bełchatów, i do zobaczenia w przyszłym roku.

zenek - 8 sierpnia 2007, 21:45:22 - *.238.148.205
Wstydu nie bylo, chwały też. Mogło byc lepiej, zwłaszcza, że ta Steaua pod rządami Hagi cieniutka, oj cieniutka. Szkoda, szansa była. Mam zastrzeżenie co do wykonywania rzutów rożnych, co ten Goliński robił 3 metry od rogu, kiedy mógł stać pod bramką? I odwrotnei Iwański co tam porabiał? Głową nie potrafi, ale zawsze mógł nogę dostawić - a tak to jednego zawodnika mniej było. Jeszcz eprzy pierwszym rogu to stali obok siebie i mogli w minimalnym stopniu zmylić przeciwnika, ale później - bez sensu zagranie.

wojtek - 8 sierpnia 2007, 21:49:56 - *.zabrze.net.pl
tak Panie wszechwładny trenerze zobacz jeszcze raz ten mecz ja jestem z Zabrza mam swojego Gormika i jemu kibicuję ale dobrze oglądam mecze Lubina poniważ tam gra nasz zawodnik który dobrze grał w Górniku czyli nasz Chałbi jak tylko go zdjąłeś POanie Michniewicz gra była JUŻ INNA a Nędza weszedł i co? udał kontuzje bo tam przy zderzeniu nic nie było. Dam ci radę chodż już dawałem ciwiele razy a ta jest już ostatnia . Chałbi jest napastnikiem takim że ty jako trener zaufasz mu to on ci odpłaci bramkami czy ty jako trener nie odczułeś w rundzie wiosennej. Panie Prezesie czas już zastanowić się nad nowym trenerem ten już nic nie potrfi .Michniewicz ty umierz tylko skłucic drużynę a bylo tak fajnie na wiosnę....

Janusz - 8 sierpnia 2007, 21:51:44 - *.dolsat.pl (*.199.43.182)
Do PanKleks:
Bo może news był napisany przed meczem :]
Do joŁŁ:
Sugerujesz żeby w pucharach grała legia ze swoimi bandytami na trybunach.
Pozdrawiam prawdziwych kibiców oraz całą redakcje 90minut.pl :]

steli - 8 sierpnia 2007, 21:52:24 - *.chello.pl
Ręka przy wolnym Iwańskiego ewidentna... Przełomowa akcja meczu...Tak samo ręka Croitoru, powinno być 2 żółtko i żegnaj.

tram - 8 sierpnia 2007, 21:52:35 - *.lubin.dialog.net.pl
@zenek: wyciagali dwoch zawodnikow z ich wlasnego pola karnego :P

srodm - 8 sierpnia 2007, 21:53:21 - *.city-net.pl
Należą wam sie pochwały za walke pilkarzy, ale w szczegolnosci za zachowanie kibicow. Niktorzy jak wyjezdzaja z Polski na europejskie puchary to sie czuja jak u siebie na wsi, na szczescie nigdzie nie pojada w najblizszym czasie a polscy fani nie beda kojazeni z chamstwem i buractwem. Pozdrowienia z Diabelskiej strony Łodzi dla wszystkich Miedzianych !!

marco - 8 sierpnia 2007, 21:58:01 - *.chello.pl
Odwalcie sie placzki i zazdrosniki od Vaclavika iAlboredy nie zawsze wszystko musi wychodzic a oni moga grac slabiej a i tak przerastaja innych najlepszych tzw. z chempionow polskiej ligi.Szacunek za gre,bylismy lepsi nie udalo sie zawazyl wynik i gra z pierwszego meczu.Jesli ktos nie zauwazy ambicji,zangazowania i bobrej gry Zaglebia to jest zaslepiony.
a

MZL - 8 sierpnia 2007, 22:00:04 - *.opera-mini.net (*.94.37.183)
Buahahahaha uwielbiam takie wpisy jak: przegrali z honorem. Niedlugo bedziemy tak pisac po meczach z ekipami z kazachstanu... MALE ZAGLEBIE LUBIN

Lubinianin - 8 sierpnia 2007, 22:04:58 - *.ssp.dialog.net.pl
To nie Vaclavik przegral nam mecz tylko MICHNIEWICZ i jego KU##A pupil GOLINSKI. Czesiek przejrzyj w koncu na oczy i wypierdziel tego szmaciarza z 1 skladu. Ile mozna patrzec na jego glupie straty i podania do nikogo !!! Rui Miguel gral 18 minut i zaprezentowal sie o niebo lepiej. A ta pala Golinski nawet dosrodkowac nie potrafi z roznego. Ja pitole to jest jakis sabotaz. Nie dosc ze przyszedl do nas "NEDZA" (wytrzymal 14 minut na boisku ?!?) to jeszcze kupili tego frajera z Grodziska. Ja bym KU##A lepiej zagral od niego. Inna sprawa to to ze awans przegrali w 1 meczu w Lubinie, gdzie wyszli z wielka kupa w spodniach, a i trenejro jeszcze dowalil do pieca bawiac sie w jubilera... Szkoda straconej szansu bo odkad siegam pamiecia to nie przypominam sobie tak slabego rywala dla polskich druzyn w LM.

Ar - 8 sierpnia 2007, 22:06:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Brawa za podjęcie walki. Zadecydowały indywidualne błędy, brak obycia w pucharach. Ale drugiej szansy dla Lubina nie będzie. Arboleda - no ten to się dziś wyróżnił, na przemian świetne i fatalne zachowania. Mistrz Polski - a nie ma soldinego bramkarza tylko komika, co marzy o grze w prowincjonalnej drużynie. Miedziowi, apeluję: puście go, niech idzie

makavel - 8 sierpnia 2007, 22:08:36 - *.dip0.t-ipconnect.de
Dziekujemy Zaglebie!!!Mnie sie podobalo jak walczyliscie i to sie liczy. Za rok bedziecie jeszcze lepsi i na pewno wygracie.
TYLKO ZAGLEBIE!!

piszczel - 8 sierpnia 2007, 22:09:58 - *.centertel.pl
Dobra gra Zagłebia szkoda ze przestraszyli sie w pierwszym meczu. Moim zdaniem był faul na napastniku po wyjsciu bramkarza, a ze był to ostatni obrońca to powinna być czerwona kartka. Pozdro Widzew Łódź

rysio 2 - 8 sierpnia 2007, 22:11:33 - *.lubin.dialog.net.pl
Do JoŁŁ. Gościu. Napinasz się, a piszesz o drużynie, która walczy o Ligę Mistrzów. A u siebie możesz oglądać najwyżej Pelikana Łowicz i Kmitę Zabierzów. Porównanie... Przypominam, że do wielkiej piłki masz zaledwie około 78 kilometrów. Zapraszam. Nie męcz się na Oporowskiej. Przyjedź, zobacz i podziwiaj. Trochę szacunku.

zenek - 8 sierpnia 2007, 22:12:44 - *.238.148.205
tram - jesli masz racje, to ok, bylem zbyt "zaaferowany" tym co robia, by przyjrzec sie czy jakis przeciwnik stoi kolo nich ;)
srodm - a co ta garstka (50?) kibicow mogla tam podskoczyc? by ich Rumuni zjedli jak kot myszke inna sprawa ze nie ma co porownywac kibicow roznych druzyn (czyt. porownywac do bandytow z Wawy)

BOB_GKS.B - 8 sierpnia 2007, 22:18:43 - *.bel.vectranet.pl
Jestem kibicem GKSu Bełchatów i nie lubię Zagłębia Libin, ale muszę przyznać, że drużyna z Lubina postawiła się Steaua.
moim zdaniem Lubin odpadł, gdyż Michniewicz w pierwszym meczu nie potrafił odpowiednio zestawić drużyny. Tak więc wniosek jest jeden - LM przegrał ZAGŁĘBIU DUPEK Michniewicz.
Na koniec - kto Michniewicza porównuje do Murinio??
Ludzie nie ośmieszajcie się.
Jeszcze raz szacunek dla Zagłębia za walkę i bardzo ładne widowisko.

Lubin - 8 sierpnia 2007, 22:20:19 - *.static.servage.net
Grali super. Walka była do końca i za to trzeba im podziękować. Byli lepsi ale wygrali skuteczniejsi niestety dla polskiej piłki, która następny sezon będzie marzyć o LM....
Vaclavik gdy przychodził do Zagłębia został spytany o swoje piłkarskie marzenie. "Moim piłkarskim marzeniem to gra w Baniku Ostrava...". Droga wolna! Tyle na temat człowieka, który dał wygrać rumunom.
Zagłębiu pozostała obrona MP. Dlaczego tak nie zagrali już w Lubinie? Dlaczego dopiero motywację mieli w Bukareszcie? Spotkam Iwana na mieście to go spytam. Pozdro z Lubina dla Lecha, Arki i wszystkich kibiców w Polsce, tych normalnych z rozluźnionymi mieśniami.

Janusz - 8 sierpnia 2007, 22:23:45 - *.dolsat.pl (*.199.43.182)
Do makavel:
Jeśli wierzyć pewnej pani jasnowidz to Zagłębie ma być w środku tabeli. Hmm...sam jestem ciekaw. Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kibiców i całą redakcje 90minut.pl :]

Soprano84 - 8 sierpnia 2007, 22:25:40 - *.adsl.inetia.pl
Wisła Kraków z Kosowskim, Niedzielanem by dzisiaj gładko pyknęła tak słabą Steaue. Pech,ze Wisła tak kiepsko grała w zeszłym sezonie, bo z tą kadrą i Skorżą na ławce mogli by coś pokazać w Europie

sorche - 8 sierpnia 2007, 22:30:13 - *.lubin.dialog.net.pl
Dajcie spokój Vaclavikowi. Gdyby nie on, z Wisłą dostalibyśmy może i trójkę w plecy. Bronił równo i dobrze przez ostatnich kilkanaście meczów w lidze, w LM rzeczywiście dał ciała, ale nei wierzę, żeby Czesław go skreślił po tych babolach w obu meczach.
Goliński w każdym meczu gra do 60. minuty, a do tego czasu i tak słabo. Zmiana od zaraz.
Arboleda jak zwykle choć raz blisko zdobycia bramki, jak zwykle choć raz musi coś z tyłu nasyfić. Ale i tak to najlepszy obrońca od czasów Żurawia.
Mam nadzieję, że pozbierają się na Bełchatów, bo cztery porażki z rzędu mogą być początkiem końca tego sezonu.

pundu - 8 sierpnia 2007, 22:31:08 - *.chello.pl
dzięki za 170 min emocji. Za niedługo tak będziemy podsumowywać nasze występy europucharach. Niby lepszy mecz niż w Lubinie, ale przecież pierwszy mecz ustawia drugi więc nie m sie co cieszyć. Zagłębie przez dwa sezony zdobyło 1 pkt(nie dzieląc przez liczbę występujących drużyn) do rankingu, tak trzymać. Podobał mi się tylko Stasiak dzisiaj i nie dlatego, że strzelił bramkę. Dla porównania w sezonie 2006/07 1 pkt zdobyły drużyny z Armenii i Azerbejdżanu i to pokazuje gdzie jesteśmy.

borewicz - 8 sierpnia 2007, 22:32:07 - *.dolsat.pl
Najlepsze jest to, że Zagłębie nawet do Pucharu Uefa się nie zakwalifikowało... :/

marcin 77 - 8 sierpnia 2007, 22:37:59 - *.chello.pl
Czemu Zagłębie nie zagrało tak u siebie? To był mecz dużo lepszy w wykonaniu Zagłębia niż u siebie.Zgadzam się z Soprano84 Wisła w takim składzie i dyspozycji dzisiaj by roztrzaskała Rumunów i w III rundzie BATE Borysow!

Ar - 8 sierpnia 2007, 22:38:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.18)
Nie jestem psychologiem. Ale widziałem, że Zagłębie przegrało w swoich głowach LM, sami siebie za wczasu skreślili. Za to Steaua, mimo że była przeraźliwie słaba grała z przeświadczeniem w zwycięstwo. Mourinho, chyba twój czas powoli mija w Lubinie, nie jesteś dobrym trenerem.

Fish - 8 sierpnia 2007, 22:45:44 - *.152.203.95
Czepianie się do Vaclavika jest bez sensu. Pilka skozłowała metr przed nim, obejrzyjcie sobie w powtórkach. Gdzie byli obrońcy przy strzale? Gdzie byli przy dobitce? Jakby nie Vaclavik nie byłoby zwycięstwa w Warszawie i nie byłoby meczy Zagłębia ze Steaua. To jeden z najmocniejszych punktów Zagłębia a "kibice", którzy widzieli go 2 razy w życiu niech się nie wypowiadają.

zenek - 8 sierpnia 2007, 22:46:01 - *.238.148.205
@ Janusz - a co ta pani powiedziala o mistrzu , spadkowiczach i druzynach ktore awansuja z 2 ligi? :D

asc - 8 sierpnia 2007, 22:49:24 - *.51.233.145
Grali jak nigdy odpadli jak zawsze nic nowego łatwiejszych przeciwnikw polskie druzyny juz chyba nie beda mialy

Bartosz - 8 sierpnia 2007, 22:55:28 - *.120.225.195.static.bait.pl
Steaua było do pokonania,przed tą rywalizacją nie spodziewałem się tak słabych Rumunów.Zagłębie zwaliło pierwszy mecz.Właśnie u siebie mieli grać tak twardo i agresywnie a nie jak panienki.W rewanżu zabrakło szczęścia i lepszej dyspozycji bramkarza.Ogólnie brakowało im niewiele,swoje szanse mieli,może Steaua troche ich zlekceważyła,ale to ich problem.Moim zdaniem,Polski klub nigdy nie miał łatwiejszej drogi do Ligi Mistrzów.Gdyby działacze Zagłębia odważyli się na spektakularne transfery i sprowadzili dość klasowych ze trzech piłkarzy za ok.2 miliony euro,to "miedziowi" zapewnie uzyskali by awans do LM.

erpe - 8 sierpnia 2007, 23:00:49 - *.cpe.marton.net.pl
Czy to oznacza, że Wydział Dyscypliny PZPN może już spokojnie zająć się sprawą Zagłębia Lubin?

MASER2000 - 8 sierpnia 2007, 23:03:20 - *.zicom.pl (*.70.56.245)
NIE wazne komu sie kibicuje na co dzień dzis każdy kto kocha polską piłke musiał być za lubinem!Jak zwykle nasza druzyna nie wykorzystała szansy a juz było blisko , faktycznie czy w naszym kraju nie ma lepszych niz arboleda (asysta przy bramce żenada)i waclawik (brakło kleju na rekawice)i wysiłek druzyny poszedl na marne i historia się powtórzyła.pamiętacie co zrobił rado w atenach.Brawo lubin za rok będzie lepiej!!

bora - 8 sierpnia 2007, 23:10:30 - *.50.235.46
śmieszą mnie wpisy o honorowej porażce czy zaangażowaniu piłkarzy, bo w pierwszym meczu tego nie było. Lubin pokazał dokładnie to samo co wszyscy polscy mistrzowie w el LM przez ostatnie 10 lat i całkowiecie zasłużenie wylatuje z rozgrywek. zachwycacie się tą jedną bramką i mówicie o jakiś szansach i pechu, paru mądrali naliczyło nawet dwa karne i jedna czerwień dla rywali, ale przecież Steaua zdobyła trzy gole. i gdyby lubin strzelił też 3 to Steaua trafiła by 5 razy. część się nawet wyżala na Michniewicza - mogą mówic tak ci, co nie widzieli meczu - piłkarzom z polskiej ligi brakuje generalnie podstawowych umiejętności przeprowadzania akcji ofensywnych (zbyt wolno i zbyt niedokładnie i jeszcze nie tam gdzie trzeba) a jak dodamy rażące błędy w defensywie (I bramka Vaclavik, II to przede wszystkim wina Arboledy, który główkował na rozpędzonego Rumuna) to mamy to na co zasługują polskie zespoły. nie cierpię lubina, ale żaden inny polski klub nie pokazałby niczego lepszego. Orange Ekstraklasa to udany produkt marketingoway, ale poziomsportoway jest coraz bardziej żałosny.

bora - 8 sierpnia 2007, 23:13:12 - *.50.235.46
śmieszą mnie wpisy o honorowej porażce czy zaangażowaniu piłkarzy, bo w pierwszym meczu tego nie było. Lubin pokazał dokładnie to samo co wszyscy polscy mistrzowie w el LM przez ostatnie 10 lat i całkowiecie zasłużenie wylatuje z rozgrywek. zachwycacie się tą jedną bramką i mówicie o jakiś szansach i pechu, paru mądrali naliczyło nawet dwa karne i jedna czerwień dla rywali, ale przecież Steaua zdobyła trzy gole. i gdyby lubin strzelił też 3 to Steaua trafiła by 5 razy. część się nawet wyżala na Michniewicza - mogą mówic tak ci, co nie widzieli meczu - piłkarzom z polskiej ligi brakuje generalnie podstawowych umiejętności przeprowadzania akcji ofensywnych (zbyt wolno i zbyt niedokładnie i jeszcze nie tam gdzie trzeba) a jak dodamy rażące błędy w defensywie (I bramka Vaclavik, II to przede wszystkim wina Arboledy, który główkował na rozpędzonego Rumuna) to mamy to na co zasługują polskie zespoły. nie cierpię lubina, ale żaden inny polski klub nie pokazałby niczego lepszego. Orange Ekstraklasa to udany produkt marketingoway, ale poziomsportoway jest coraz bardziej żałosny.

Jonny - 8 sierpnia 2007, 23:15:28 - *.net-htp.de
I znowus to samo jak co roku Lepiej zeby Wisla nie kupowala Iwanskiego bo on jest dobry tylko na Polska lige bylo widac ze psychicznie sobie nie radzi Lobodzinski do Wisly tak on jest dobry bo ten Zienczuk wszystko psuje

MASER2000 - 8 sierpnia 2007, 23:21:26 - *.zicom.pl (*.70.56.245)
w wisle to wszystko psuje cupiał co ma kase a na sporcie się nie zna ciekawe ilu trenerów w tym sezonie zmieni

Mroowa - 8 sierpnia 2007, 23:24:41 - *.w.biznesklasa.lisek.pl (*.48.28.10)
Polskie kluby nie nadają sie do LM. Po co się pchają do tych rozgrywek, jak i tak tylko narobią nadziei, a potem lipa. W innych ligach, np austriackiej są 4 drużyny do pucharów, a u nas tylko 2. Po co sprzedają najlepszych graczy za granicę, a potem grają słabi w Polsce.

luk - 8 sierpnia 2007, 23:25:22 - *.onlinesc.net
Po raz pierwszy od wprowadzenia tego systemu eliminacji drużyna z Polski nie zagra w III rundzie. Co za tym idzie nie wystąpi w pucharze UEFA.

herman77 - 8 sierpnia 2007, 23:27:16 - *.chello.pl
Co za dno! I to jest mistrz Polski??? Tylko wstydu się najedliśmy. Teraz widać, że oskarżenia korupcyjne w stosunku do Zagłębia są prawdą. Bez kasy nie potrafią grać...

konio - 8 sierpnia 2007, 23:29:10 - *.lubin.dialog.net.pl
Szkoda, wielka szkoda, ale i wielkie zaglebie. Może i nie wygrali, ale pokazali, że potrafia zagrać dobrą piłkę. No fakt były głupie błędy, ale co poradzimy. Pozdrawiam fanów Zagłębia Lubin

lucash - 8 sierpnia 2007, 23:39:28 - *.adsl.inetia.pl
No niestety tak miało być... Zaraz po wylosowaniu Steauy pisałem że bedą dwa mecze w plecy... Do poziomu europejskiego jeszcze nam daleko niestety. Dzisiaj zagrali nieźle, walczyli, ale głupie błedy załatwiły sprawe. Jak dla mnie Arboleda najlepszy na boisku!!! Żenujące jest to że w Pucharach grają "poczatkujący" i za pare lat faktycznie będziemy miec może z fartem 2 zespoły w pucharach:-((

Ventilator - 8 sierpnia 2007, 23:42:27 - *.broker.com.pl
@herman77 masz dowody? Wstydu to można się najeść czytając komentarze takich zapyziałych i ślepych "kibiców" co to siedzą przed kompem i się napinają :/

EBE - 8 sierpnia 2007, 23:42:58 - *.bel.vectranet.pl (*.156.239.232)
szkoda wielka szkoda bo liczyłem, że Zagłębie awansuje dalej. Była szansa orać tych rumunow. Ten Wasz brakarz to lekka przesada taką piłkę wypluć przed siebie - masakra. Oby teraz lawinowo nie odchodzili lepsi piłkarze z Lubina. Mimo, że ja z Bełchatowa to szacunek za ambitną grę

_grucha - 8 sierpnia 2007, 23:44:59 - *.51.166.178 (*.52.249.249)
hahaha, to bylo pewne, ze odpadna

JoŁŁ - 8 sierpnia 2007, 23:51:27 - *.wroclaw.dialog.net.pl
do rysio 2; chlopie wielki to Wy macie tylko stadion, tak wielki, ze jak wpadnie jeszcze pol Polkowic to go zapelnicie w 2/3; jak Kmita sie utrzyma to za rok z nimi zagracie (poczekaj na decyzje WDPZPN jeszcze z 2 miesiace);nadejdzie czas ze te 78km bedziesz cial z buta razem z kolezkami, zeby obejrzec wielki spektakl w godnym Miescie

jarrik - 8 sierpnia 2007, 23:56:06 - *.proxnet.pl
a ja gratuluję Zagłębiu walki.Pokazało charakter!

qra - 8 sierpnia 2007, 23:58:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
NOOO taki mecz to ja rozumiem, nareszcie była walka i nasi pokazali sie z całkiem dobrej strony. Ale szkoda bo awans był tak blisko.. że też Rui Miguel nie mógł biec szybciej do tej piłki przy sam na sam :[
Coz za rok Wisła/Legia powalczy.

ani - 9 sierpnia 2007, 0:02:03 - *.chello.pl
JoŁŁ: na nowym stadionie sektor zapełnicie?

MASER2000 - 9 sierpnia 2007, 0:04:05 - *.zicom.pl (*.70.56.245)
w piłke raczej wisła bo legia to z policją hehehe

herman77 - 9 sierpnia 2007, 0:42:48 - *.chello.pl
Do Ventilator, czy jak ci tam, te twoje Zagłębie to mi lata koło... To dno totalne. A dowody się pewnie znajdą, a jak nie to i tak każdy wie o co chodzi i nie rżnij głupa.

(L)ukash - 9 sierpnia 2007, 0:44:15 - *.chello.pl
MASER2000 dziecko neostrady

caculo - W - 9 sierpnia 2007, 0:55:10 - *.ssp.dialog.net.pl
co jest grane?! na Vaclavika najeżdżacie?! już zapomnieliście kto zatrzymał Legie i komu Lubin powinien dziękować za MISTRZOSTWO!!! Vaclavik to też człowiek no i jemu może sie przytrafić błąd! To że straciliśmy 2 bramki oznacza że powinniśmy strzelić co najmniej 3, Nędza co pokazał? Chałbina biagał jak pracuś ale nie na tym jego rola polega! SZACUNEK DLA ZAWODNIKóW MIEDZIOWEJ '11' oraz DLA krytykowanego MICHNIEWICZA (sory, ale to też człowiek! na pewno też chciał wygrać). Zagłębie walczyło i nie dało sobie w kasze dmuchać!
Zobaczymy za rok co pokarze przyszły Mistrz Polski, oby miał więcej szczęścia! pozdro

esi - 9 sierpnia 2007, 1:07:39 - *.chello.pl
Wielkie gratulacje dla Steauy, bardzo udany dzień!

TNT - 9 sierpnia 2007, 1:56:46 - *.133.144.51
Za brak wykorzystania takiej okazji do awansu, PZPN powinien ukarac Zaglebie -20 pkt. Taka szansa...

smyru - 9 sierpnia 2007, 5:05:02 - *.dsl.emhril.ameritech.net
z miliona wypowiedzi 'Bora' jedynie madry..., ale chyba trzeba nastepne 11 lat zeby reszta sie obudzila, no bo dekada z plusem to dla polskiego narodu stanowczo za malo.

pundu - 9 sierpnia 2007, 6:59:21 - *.chello.pl
do bora: 100% racji. Nic dodać, nic ująć.

Artek - 9 sierpnia 2007, 8:29:11 - *.adsl.inetia.pl
Takich piłek co Vaclavik wypluł w 82 minucie to sie w juniorach nie pluje,brak koncentracji a nóz by cos wpadło w 90 i wtedy byłby płacz.

anty kghm - 9 sierpnia 2007, 8:32:40 - *.202.54.80.static.rdi.pl (*.163.2.64)
Ale brednie tu wygadują,zagłebie jest po prostu cinkie nawet na pierwsza ligę w Lubiniu powinna być najwyżej a klasa a boisko na pastwisku

bluzes bra - 9 sierpnia 2007, 8:34:54 - *.home.otenet.gr
spokojnie chlopi, tak kupimy mecze i tak swietnie i luzniej gramy. zycze powodzenia w lidze mistrzow za rok w samym sposob.

Ventilator - 9 sierpnia 2007, 8:41:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
@herman77 znajdą się? Owszem, ale na KAŻDY klub, nie tylko na Lubin. Po prostu zżera Cię, że Twoja Legia odwaliła porażkę?
Dzieci neostrady :/

olimpia e - 9 sierpnia 2007, 9:09:42 - *.ssp.dialog.net.pl
Śmieszą mnie komentarze o walce jak ktoś wcześniej napisał taki kraj jak polska powinien mieć w lidze mistrzów drużynę fazie grupowej a w puefa w 1\8 finału A o walce można mówić po przegranej z drużynami typu Milan , Real a nie Steuna .No i jeszcze dlaczego nie awansujemy bo najlepśi piłkarze
występują za granice dla kasy a gdyby tu zostali to byśmy grali w pucharach i daleko zachodzili i kasa i lepsi zagraniczni piłkarze by u nas byli a tak wszyscy odchodzą i jeśli sie nic nie zmieni to tak będzie przez kolejne 10 lat A za 5 lata będą brawa za walkę w 1 rundzie po meczu z drużyną z Finlandii bo chyba nie Kazachstanu choć kto wie

arka fan - 9 sierpnia 2007, 9:14:12 - *.tcz.vectranet.pl (*.49.132.17)
ukarać ich za korupcje i do 2 ligi. auwidarsin ha ha ha

qba - 9 sierpnia 2007, 9:28:50 - *.adsl.inetia.pl
wielkie zagłębie - ha ha ha; ale jest postęp, w tamtym roku rozpykali ich białorusini, teraz rumuni.Może następnym raze trafią na drużyna z andory to dadzą rade. Potwierdza to tylko teorie że w pucharach powinny grać naprawde wielkie kluby Legia, Wisła, Lech, Widzew. Miejsce wiejsko-górniczych efemeryd jest na łące razem z krówkami.:-) Pozdrawiam fanów Warki.

slawek - 9 sierpnia 2007, 9:41:04 - *.comarch.com
hehe... stało sie cos niesamowitego, (kupiony) mistrz Polski odpadł juz po dwóch meczach,strach i DRAMAT!! a piłkarze napinaja sie, że do kadry chca grać a oni, albo umieja kiwnac i niecelnie podac(akcja iwanskiego, w koncowce meczu, zszedl do naroznika i dosrodkował na obronce gospodarzy :|) albo potrafia podac piłke, ale nie potrafia przyjac.
JEDNYM SłOWEM MOGE OKRESLIC ICH PSEUDO-GRE:
P A D A K A !!

Kovall - 9 sierpnia 2007, 9:54:11 - *.belchatow.msk.pl
Oj sędziowie nie pomogli Zaglebiu??Przykro mi.Smieszą mnie ludzie ktorzy sie podniecają karnym u rumua ktory dotknąl reka pilki.A w naszej lidze tak nie bylo?
Wisla Zaglebie 0-0?
RKS Radomosko-Zaglebie 0-1 96 minuta?
Za rok mistrzem bedzie Wisla i ona awansuje do ligi Mistrzow

kuzyn - 9 sierpnia 2007, 10:00:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak zwykle ja ja coś napiszę to zaraz jest to usunięte. Kto jest odpowiedzialny za cenzurę? Przecież w informacji "wracać bo prokuratura już na was czeka" nie ma nic strasznego!!!

kuzyn - 9 sierpnia 2007, 10:01:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak zwykle ja ja coś napiszę to zaraz jest to usunięte. Kto jest odpowiedzialny za cenzurę? Przecież w informacji "wracać bo prokuratura już na was czeka" nie ma nic strasznego!!!

bia(L)y - 9 sierpnia 2007, 10:07:50 - *.aldautomotive.pl
Miejmy nadzieję, że to ostatni rok blamażów polskich klubów na arenie międzynarodowej...

K - 9 sierpnia 2007, 10:25:21 - *.240.133.93 (*.39.9.101)
taaa, "wielki klub"-legia do przerwy 2:0 z kims tam z litwy. szacuneczek. rzeczywisice, jestescie super.

yoz - 9 sierpnia 2007, 10:36:27 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Wstydu nie przynieśli...
No ale szkoda... Bo naprawde mogli awansować...
Myśle że w przyszłym sezonie Mistrza Polski bedzie stać na Lige Mistrzów... Tylko musi nim zostać klub z jakiegos duzego miasta...
Dla mnie Wisła jest ciekawa...

kuzyn - 9 sierpnia 2007, 11:00:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak można pisać że wstydu nie przynieśli??? Nie osiągnęli w tych eliminacjach nic!!! Przecież oni nawet jednego punktu nie zdobyli. Zdobyli zaledwie jedną bramkę i Wy piszecie że wstydu nie przynieśli??? Gdyby musieli grać w pierwszej rundzie kwalifikacji też pewnie by jej nie przeszli więc przestańcie pitolić, że nie przynieśli wstydu. Steaua była tak słaba, że każda jedna drużyna nie miałaby większych problemów z przejściem do następnej rundy.

fan jagi - 9 sierpnia 2007, 11:01:10 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
pare pkt, ktore mogłoby zmienic losy tego spotkania:
1. słupek Arboledy
2. ręka z uderzenia Maćka Iwańskiego
3. faul bramkarza Steauy na Rui Miguelu
4. błąd Vaclavika przy bramce na 2-1 (mógł wybić na rożny albo w drugą stronę)
no cóż, szkoda że nieudało się tego wykorzystać, nie jestem pewien czy jeszcze w tym stuleciu zawita do nas LM, czy wogle bedziemy mieli drużynę, która będzię tak silna, że bedzie łatwo ogrywać takie ekip y jak Anderlecht, Szachtar, czy Steaua, jestem pewien że taka Wisła by przynajmniej ich wczoraj rozgromiła może 3-0, 4-0...pzdr

LG - 9 sierpnia 2007, 11:06:57 - *.kolonianet.pl
Co wy pieprzycie ze przez Michniewicza przegraliscie.On gral czy piłkarze.Szacunek bo widac bylo ze Zaglebie walczyło ale szczęscie niestety sprzyja lepszym i lepsza okazala sie niestety Steua.Gratukluje im

do fana ja - 9 sierpnia 2007, 11:22:02 - *.belchatow.msk.pl
Po slupku Arboledy gosciu wybil pilke na rozny po ktorym wpadla bramka.Po 2 sedzia mogl nie widziec reki.Po 3 karnego nie bylo, po Miguel by za wolny .Bramkarz sie nie bal i byl szybszy.Vaclavik jest slaby,wpuszcza tak zwane szmaty bramkarskie.Smiesznie wybija pilke.Wisla awanasuje do ligi mistrzow jak nikt nie odejdzie z tej druzyny

Sliwa - 9 sierpnia 2007, 11:37:14 - *.adsl.inetia.pl
Dla mnie tak samo Arboleda był wyróżniającym się zawodnikiem charował z przodu i z tyłu zrobił dwa błędy ale po nich bramki nie padły ludzie!! szkoda tylko pierwszego spotkania

Gieksiarz - 9 sierpnia 2007, 11:41:22 - *.chello.pl (*.146.248.29)
do kibiów legi:gadacie na Zagłebie że słabe a wy co, skompromitowaliście się z taką Vetrą Wilno.Jakby co nie jestem z Lubina tylko z Katowic.Pozdro dla normalnych(a nie dla takich goroli z warszawy co bzdury piszą)

fan jagi - 9 sierpnia 2007, 11:44:56 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
@do fana ja
sedzia mogl widziec reke, poniewaz byl wtedy odwrocony w strone bramki steauy, co do Vaclavika to jestem pewien ze chcial złapać piłkę, ale niestety raz mu sie nie udało i mowisz o nim ze puszcza szmaty, to takjakby ty dostaniesz jedynkę z polaka i już cie mama nie kocha i wyrzuca cie z domu, a co do Miguela, czy ja pisalem powyzej ze mial byc rzut karny? dobrze wiem ze nie powinno byc karnego bo faul był przed polem karnym, a zagłębie mialo by wtedy szanse odrobić straty. pzdr

xxx - 9 sierpnia 2007, 11:53:10 - *.multimo.gtsenergis.pl
ty górale sa na południu a nie w warszawie ... tam sa cepry

Castorp - 9 sierpnia 2007, 12:03:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zastanawiam się czy to Steaua zagrała tak słabo czy Zagłębie tak dobrze...?Tak czy inaczej, Lubinianie przegrali awans w pierwszym meczu u siebie.

tomson99 - 9 sierpnia 2007, 12:21:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pierwszy mecz ustawił wszystko.Więc pretensje mogą mieć sami do siebie.Sami mogli się wypromować na stadionach europy,jednak trzeba było się przyłożyć do tej konfrontacji także podczas pierwszego meczu.Szczęściu trzeba dopomóc.Przyznać trzeba że powinien być karny,powinna być i czerwona dla bramkarza gdyż trafił już w noge.(jednak decyzje dla sędziego trudne do zinterpretowania w tych przypadkach).
Bramki dla STEAUY
1.Bramkarza bo na tym stopniu rozgrywek on musi na 6-tym metrze górną piłke piąstkować a nie liczyć na obrone.
2.To błąd za błędem.A zaczeło się przy wyprowadzaniu piłki przez obrońców i niepotrzebna górna piłka kiedy można było po ziemi pograć.Złe przyjęcie strata.Potem odzysk,ale zaraz znowu strata ,strzał błąd bramkarza brak asekuracji i po zawodach.
Najsłabszy w tej konfrontacji to był Maciek Iwański!!! ale ten co komentował.Niemoge jego bzdur słuchać.
A ten co kopał był reżyserem gry i dzięki niemu Zagłębie pokazało że można lecz jak się wszyscy zaangażują powalczyć.Kompletne dno to egoista Włodarczyk(transferowy niewypał).

bam - 9 sierpnia 2007, 12:32:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.118)
teraz takie kluby jak Wisła Legia Lech Korona powinmy zaczac wielkie wykupywanie pilkarzy Zaglebia Groclinu i GKS. Lobodzinski i GArgula do Wisly, Nowak do Legii Iwanski i Slusarski do Lecha Sikora do Korony itd. Wtedy moze cos osiagniemy w pucharch.

odra opole - 9 sierpnia 2007, 14:31:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak, a ty "bam" idź do LZS Pierdziszewo Górne! ZAGŁĘBIE! ZAGŁĘBIE! ZAGŁĘBIE! Czy wygrywasz czy nie..... Zawsze z wami OKS!

JacekGmoch - 9 sierpnia 2007, 14:39:33 - *.adsl.inetia.pl
szkoda sie rozpisywać zobaczymy co będzie w przyszłosci i czy w tym sezonie jakis zespół zagra w fazie grupowej pucharu uefa.........

CHESTER - 9 sierpnia 2007, 15:52:04 - *.12.21.164
No, dosyc tego dobrego.Powachaliscie troche salonow i dobrze.Teraz pileczka wraca do PZPNu,przekrety na lawe i wnasteonym roku witamy Zaglebie w trzeciej lidze

Emilian - 9 sierpnia 2007, 15:53:21 - *.153.164.77
Większych ogórków wylosować nie mogli. W gorszym stylu nie można było grać.Jak mistrz Polski mógł nie pokonać drużyny, w której grają anonimowi piłkarze.Tylko Golański coś grał. Odpadamy już w 2 rundzie eliminacji.Większego wstydu nie można przynieść (no chyba że pożegnanie już w 1 rundzie).Jedynie Wisła nie doprowadziła do rozpaczy z Panathinaikosem.Wtedy ewidentnie LM zabrał nam oszust z Anglii. Polska piłka sięgnęła już dna.Aż dziw bierze,że kadra gra tak dobrze na tle tej zas...... ligi.Skoro nie ogrywamy Azerów, Ormian, Rumunów, Gruzinów itd, to z czym do ludzi.Wczorajszy mecz nie miał nawet poziomu Pucharu UEFA.Przegraliśmy z zespołem, który dostanie po kilka bramek w LM od każdego rywala.Podejrzewam,że niezgrana jeszcze Wisła rozbiłaby z 5:0 tych geniuszy footbolu z Rumunii.

INXS - 9 sierpnia 2007, 16:31:10 - *.174.60.74
Co roku przed Ligą Mistrzów mamy wszelkiego rodzaju problemy. A to brakuje stadionów , bazy , to drużyna się rozsypała albo tak jak w Lubinie - nie została dostatecznie wzmocniona bo oczywiście nie ma kasy. Kiedy już jesteśmy w bramie raju , pieprzony angol nie uznaje gola na 2-2(jak w Atenach) . Gdy pozornie Legia buduje pakę na LM okazuje się że pięciu brazylijczyków nie może się w ogóle porozumieć i sie buntuje (ciekawe co w takim razie mówili w Szczecinie). A to nie sprzyja nam jakiś dziadek w UEFA zawsze losując najlepszą drużynę i nie ma startu. Czasem sztab trenerski popełni błąd w przygotowaniach i zespół gra tylko 45 minut potem "pływa". Coś niebywałego jakie piętrzą się problemy gdy nasz zespół startuje w eliminacjach. A racja jest tylko jedna , trzeba mieć po prostu dobrych piłkarzy i już . Po wczorajszym meczu prawda jest taka że w Lubinie jest ich góra dwóch. Nie warto mówić nic więcej i gdybać . Gdyby w Lubinie było 0-0 czy 1-0 . Bardzo przeciętni Rumuni nie powinni w Zagłębiu powąchać piłki tymczasem nerwy zjadły piłkarzy Michniewicza i dupa zbita . Ciekawe tylko nam nerwy zawsze nie pozwalają zagrać w Lm . Chyba po prostu nie zasługujemy na to by grać o wiekszą kasę.

AZIZI - 9 sierpnia 2007, 16:43:40 - *.68.75.144.debica75.tnp.pl
szkoda pisac..taka szansa..ale wspomnijmy Wembley '74:P

polo - 9 sierpnia 2007, 16:53:30 - *.mtm-info.pl
Taa... a pomyśleć że w sezonie 03/04 mało co brakło a Polska miała by 2 drużyny w el.LM.

maro - 9 sierpnia 2007, 19:07:48 - *.pronet.lublin.pl
Powinno być napisane "Zagłębie za burtą" !

Widzewiak - 9 sierpnia 2007, 20:25:53 - *.lannet.pl
mimo porażki gratki za podjęcie walki z Rumunami

BartasOPA - 9 sierpnia 2007, 21:44:40 - *.tosa.pl
Powalczyli??? W Lubinie trzeba było walczyć do upadłego! Taka szansa - BATE Borysów z Białorusi tylko by było do pokonania, cieniasy jak nie wiem...
Po tylu latach los był wreszcie łaskawy a oni nie wykorzystali takiej szansy!
Brawa dla szefów KGHM!!! Powinni wzmocnić zespół dobrymi piłkarzami a nie wiecznie kulawym Włodarczykiem i 3 ligowymi Portugalczykami...
WSTYD!!!

Pidek - 9 sierpnia 2007, 21:55:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.69)
chcieli dobrze a wyszło jak zawsze.

kibic - 10 sierpnia 2007, 4:00:12 - *.wroclaw.mm.pl
zaglebie jestesmy z toba, nie opuscimy cie, nigdy cie nie zdradzimy bo my kochamy cie!!! lalalalalalalala lalalalalalalala...

torca men5 - 10 sierpnia 2007, 8:20:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
nasza liga jest do kitu ponieważ u nas nie ma gwiazd np. lampard raul messi taki lampard nie musi się wyprowadzać z angli bo mają dobrą lige a u nas taki boruc był dobry w legi albo fabiański też w legii dobre mecze i na wyspy . pozdro dla redakcji 90 minut. hala madrit

Gieksiarz - 10 sierpnia 2007, 9:12:40 - *.chello.pl (*.146.248.29)
do xxx: chodzi mi o gorole a nie o górale

obimikel - 10 sierpnia 2007, 10:13:10 - *.53.176.154
Dzięki za walkę. Było blisko..... ale jeszcze zamkniecie usta tym wszyskim szczekającym i plującym jadem.
Poznań z Lubinem

g - 10 sierpnia 2007, 15:58:49 - *.chello.pl
vakos - nie wiem o co ci chodzi z tym szpakowskim, ale o ile dobrze kojarze to nie on komentował. co do samego meczu, to mozna to podsumaowac krótko: starali się jak nigdy, ale wyszło jak zawsze. eeeech ...

Erazmus - 12 sierpnia 2007, 23:36:57 - *.wroclaw.dialog.net.pl
No to "wielkie" Zagłębie się popisało w Europie ...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas