[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


21 lutego 2007, 13:50:29 - emsi
Wiceprezes Arki zatrzymany pod zarzutem korupcji

Wrocławscy policjanci zatrzymali w środę 53-letniego mężczyznę, Grzegorza G. członka zarządu zamieszanego w aferę korupcyjną klubu piłkarskiego Arka Gdynia.

W siedzibie klubu przeprowadzono przeszukanie i zabezpieczono dokumenty, które mogą stanowić materiał dowodowy w prowadzonym śledztwie w sprawie korupcji w futbolu.

- W Grudziądzu dolnośląscy policjanci zatrzymali kolejną osobę zamieszaną w piłkarską aferę korupcyjną. Zatrzymany mężczyzna to wiceprezes piłkarskiego klubu sportowego Arka Gdynia. Obecnie przewożony jest on do Wrocławia, gdzie będzie przesłuchiwany przez policjantów - poinformowała kom. Beata Tobiasz z wrocławskiej policji.

W czwartek wrocławski sąd zdecyduje, czy kolejne trzy miesiące w areszcie spędzi Jacek M., były prezes gdyńskiego klubu. Wcześniej zarzuty postawiono Wojciechowi W., byłemu szkoleniowcowi Arki oraz trenerowi Mirosławowi D., który w przeszłości pracował w Gdyni oraz w Górniku Polkowice.


źródło: IAR / PAP

tygrys - 21 lutego 2007, 13:54:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
wezcie caly zarzad aresztujcie i kibicow tez.. paranoja..a najlepiej pol Gdyni aresztujcie..tak was boli ta Gdynia

Bogdan - 21 lutego 2007, 13:55:40 - *.adsl.inetia.pl
Pamietacie ten wywiad z 12 maja 2004 roku ??
- Z polską piłką nie chcę mieć nic wspólnego! Z czymś takim nie spotkałem się jeszcze nigdzie: kupowanie spotkań, płacenie sędziom... To nie do pomyślenia! - mówi "Faktowi" Aaran Lines.
Reprezentant Nowej Zelandii przyjechał do Polski w listopadzie 2002 roku. Krótko grał w Ruchu Chorzów, a zimą znalazł się w Arce Gdynia. Miał pomóc w utrzymaniu się w drugiej lidze. Ale już nie pomoże...
Lines ma dosyć układów w polskim futbolu. W ubiegłym tygodniu rozwiązał kontrakt z Arką, spakował manatki i wyjechał do Niemiec. Do Polski już nie wróci.
- Arka jest moim ostatnim polskim klubem - zapewnia "Kiwi". - W Gdyni nie czułem się najlepiej. Miasto jest ładne, ale wiele rzeczy w klubie było poukładanych nie tak, jak być powinno. Na początku nie byłem świadomy wszystkich układów. Choćby tego, że część pieniędzy z naszych wypłat przekazywana była na przekupywanie sędziów - mówi zdenerwowany Lines.
- Z czasem koledzy mi to wytłumaczyli. W pierwszej lidze pod tym względem i tak nie jest jeszcze najgorzej. Mecze pokazywane są bowiem w Canal+. Dużo gorzej jest na boiskach drugiej ligi. To, co tam wyprawiają sędziowie, jest skandaliczne! Ze sportem nie ma nic wspólnego. Grałem w Niemczech, w Australii, ale z czymś takim nigdzie się jeszcze nie spotkałem. Mam dość całej tej korupcji. To fuck... bullshit!
Piłkarz z Antypodów nie żałuje jednak swojego pobytu w Polsce. - Mamy tu wielu przyjaciół, choćby Damiana Gorawskiego czy Klaudiusza Sevkovicia - podkreśla.
Od kilku dni "Kiwi" przebywa w Kolonii. W przyszłym tygodniu wylatuje do Adelajdy na mecz Pucharu Konfederacji między Australią a Nową Zelandią. Potem wyjeżdża do Azji. Ma propozycję gry z jednego z klubów w lidze południowokoreańskiej.

ck - 21 lutego 2007, 13:56:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
haha chyba już wszystkich z Arki zatrzymali tylko ciekawe do której ligi ich wyrzucą :D

tygrys - 21 lutego 2007, 13:59:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
niedlugo sie dowiesz ciekawski

AERO - 21 lutego 2007, 14:00:14 - *.lodz.dialog.net.pl
gdynia nas nie boli ale ludzie którzy sie z tamtad wywodzą kręcą tam wałki i psują piękno piłki ..... myśle że też byś chciał iść na mecz i pooglądać jak twoja drużyna wygrywa i przegrywa w czystych okolicznościach!!
a z tego co pamiętam z mojego doświadczenia z wami to przedłużenie meczu przez sędziego o 12 minut i gol w 102 minucie na 1:0 czysty chyba nie był... sam ocen

tygrys - 21 lutego 2007, 14:04:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
Aero..a ja zapytam sie Ciebie..a Twoj klub ma czyste rece????..pewnie odpowiesz ze tak...a malo meczy bylo przedluzanych i wpadaly bramki????..

miki - 21 lutego 2007, 14:11:01 - *.ghnet.pl
Arka-KSZO-Zagłębie Lubin. Cała paczka skorumpowana!

peoes - 21 lutego 2007, 14:33:26 - *.chello.pl
Astyt: jak najbardziej popieram. i pozdrawiam.

ultra - 21 lutego 2007, 14:35:56 - *.netia.com.pl
kto to ten Grzegorz G?

znawca - 21 lutego 2007, 15:00:05 - *.adsl.inetia.pl
ultra - jest to Grzegorz Gąsiorowski, pełniący również funkcję wiceprezesa ds. organizacyjnych w Pomorskim Związku Piłki Nożnej!

Astyt - 21 lutego 2007, 15:23:42 - *.gdynia.mm.pl
Arka nie jest bardziej winna od innych drużyn w lidze! To jest polowanie na klub z Gdyni i wszyscy o tym wiemy. Wystarczy poczytać zeznania P.Dziurowicza i okaże się,że są bardziej winne kluby! Pozdrawiam moderatora tej strony!

Jo_47 - 21 lutego 2007, 15:28:54 - *.chello.pl
dla Arki chyba nie będzie degradacji do niższych lig... będzie wykluczenie ze struktur PZPN i w ogóle z rozgrywek...

bolekndm - 21 lutego 2007, 15:32:55 - *.48.142.135
Arka Zatopiona

Negative - 21 lutego 2007, 15:34:28 - *.chello.pl
Nie zdziwilbym sie gdyby oprocz Arki, Łęcznej i Zagłębia prokuratura zapyta o awans Lecha czy Widzewa.

rajtuz - 21 lutego 2007, 15:49:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Są już plany, żeby stadion Arki przerobić na sortownię paczek wysyłanych jej działaczom do pierdla przez "wiernych kibiców".

kaka - 21 lutego 2007, 16:02:28 - *.aster.pl
W Polskiej I lidze NIE MA KLUBU , KTÓRY MA CZYSTE RĘCE.
Arka nie jest wyjatkiem , przypomnijcie sobie niedzielę cudów w 1993 gdzie praktycznie każdy klub był umoczony z Legią , Wisłą na czele.

arkowiec - 21 lutego 2007, 16:20:20 - *.dip0.t-ipconnect.de
ja mysle ze teraz przyjada po chlopcow od podawania pilek oni napewno naklejali banknoty na pilki i podawali sedziom

wariat - 21 lutego 2007, 16:50:37 - *.netia.com.pl
arkowiec, jak chlopcy do podawania pilek tez kupowali w arce mecze to jestem jak najbardziej za!

Negative - 21 lutego 2007, 16:51:24 - *.chello.pl
Ironizujcie i bagatelizujcie sytuacje dalej sledzie. Prawda jest taka ze nikt nie ma powodu aby uwziasc sie na Arke i nikt nie ma w tym interesu zeby was wywalic z ligi. Po prostu wasz Jacuś z Wąsem ustawiali mecze, a za to beknie cala Gdynia...

wariat - 21 lutego 2007, 16:54:49 - *.netia.com.pl
A ci, ktorzy placza, ze biedni kibice z Gdynii nie byli niczemu winni, niech pomysla o kibicach klubow niezamieszanych w ta cala afere, co oni maja powiedziec. Jestem jak najbardziej, za tym zeby wykreslic, arke i inne sprzedajne kluby z polskiej ligi!

chorzowski - 21 lutego 2007, 16:58:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
wiecie co prawda ejst taka ze chyba kazdy kupował i beda dalej przekrety polska piłka ejst chora i tyle.lubin,arka,łeczna,sosnowiec,to te 4 najbardziej zamieszane,ale narazie nie ma ujawnionych dowodów wiec povczekajmy z osadami.niedługo sie wsyztsko wyjasni,ja anwet nie jestem pewien czy ruch czegos nie kupował za rzadów pana rogali bo tez widziałem pare dziwnych rzeczy najlepiej niech kazdy patrzy na siebie te 4 kluby mzoe sa zamieszane ale zcas pokaze co wykaze sledztwo narazie trzeba zcekac ja tam mma ndzieje ze nie ejst tak zle jak sie mówi choc chodze na mecze i to co zxcasem widze to az boli jak sedzie nie widzi 4 metrowego spalonego i nie przesadzam tu z tymi 4 metrami.albo nie uznaje 2 prawidłowych bramek,przedłuza o 12 minut mecz itd,to sie odechciewa,no ale mam andzieje ze wszystko sie wyjasni winni powinni byc zdegradowani nawet jak by sie okazało ze bedzie wsród nich mój ukochany klub.winny to winny narobiło sie trzeba wypic to piwo,bez wyjatków kto kupuje degradacja bo nigdy nie ebdzie normalnie pozdRawiam z chorzowa

kibic - 21 lutego 2007, 17:26:40 - *.laczpol.net.pl
do chorzowski. mysle ze nie masz racj skorumpowani nie są ci którzy kupują tylko ci którz sprzedaja. pozdrawiam

gośc - 21 lutego 2007, 18:40:11 - *.dolsat.pl
A macie dowody na GKS Bełchatów? :D Póki co w ciągu całej afery od 2004 roku, ani razu nie padła nazwa mojego klubu.. jeżeli chodzi o mój klub to jedynie mam zastrzeżenia odnośnie sezonu 95/96... ale to co Arka z Zagłębiem wyprawiała to bezszczelność!

m@rcin 197 - 21 lutego 2007, 19:06:11 - *.chello.pl
Na TVP-3 Katowice podali że z nieoficjalnych informacji wynika ,że w ten proceder zamieszanych jest 34 kluby z I, II i III ligi - więc dlaczego karać tylko kilka.

chorzowski - 21 lutego 2007, 19:09:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
do kibic.chłopie wg ciebie ten ten kto zaproponuje to jest bez winy? puknij sie
jak by nie było propozycji to by nie było sprzedaweania winny jest i ten co chce kupic i ten co sie na to zgadza.jak zmoesz mówic ze ktos jest mniej winny lub mniej zawsze mozna odmówic jak ktos składa propozycje i zawsze tez mozna walczyc i liczyc na wałsne siły i nie składac propozycji zastaów sie co piszesz bo obojetnie w jakim stponiu kazdy jak w tym uczestnicZy obojetnie z jakiej strony ejst winien,ty wg mnie jestes dziwnym człowiekiem mało znajocym sie na rzeczy,ja na mecze chodze 18 lat swoje wiem swoje widziałem sam grałem i to całkiem wysoko wic daruj sobie!!oby najmniej takich ludzi jak ty bo wtedy polska piłka osiagnie samo dno!!1jak mzona mówic ze winni sa ci co kupuja a ci co sprzedaja sa niewinni samo to zdanie jest juz głupsze niz ustawa przewiduje ,naRka

luzik AG - 21 lutego 2007, 19:12:30 - *.gdynia.mm.pl
szydzicie , ironizujecie a czasem wasze kluby nie są w tej trzydziestce ?. My bedziemy mieli wszystko za sobą ( degradacje, punkty ujemne - co tam chcecie)
Sponsorzy zadeklarowali się , że zostają przy klubie - po roku , niech bedzie dwoch, wrócimy do OE a wy co ? W tym tempie prac wroclawskiej prokuratury i tylu klubach bedzie przez najblizsze lata chodzic posrani A my ? luzik ...
Checie o tym porozmawiac? ...

M.K. Katow - 21 lutego 2007, 19:15:03 - *.21.pl (*.1.8.68)
Śląski Związek milczy w sprawie IV ligowej Victorii Czestochowa , gdzie w ostatniej kolejce ligowej prezes K. chciał kupić sedziów i został aresztowany. Podobno nowy prezes ma dużo kasy i wszystkim zamknął gęby.

miki - 21 lutego 2007, 19:23:27 - *.ghnet.pl
luzik AG - fajnie sie próbujesz pocieszać haha

luzik AG - 21 lutego 2007, 19:38:25 - *.gdynia.mm.pl
Miki - ja się nie musze pocieszac , my zaczynamy to tak odbierać . A co ? coś tam zakołatało w główce ? ... rozumiem ....

miki - 21 lutego 2007, 19:40:46 - *.ghnet.pl
luzik AG - zmień dilera

Marcin - 21 lutego 2007, 19:53:10 - *.icpnet.pl
Według mnie w Polsce nie klubu z czystym kątem.Każdy ma coś na sumieniu.W każdej lidze były pzekręty.Ale zwróćcie uwagę, że jak wzięli się za tych przekrętasów liga stała się ciekawsza.O wiele.Kilka klubów z niewielką różnicą punktów.Walka o mistrza będzie do końca.Wszyscy ci czarodzieje boją się teraz kombinować i gra jest czysta.Dlatego moim zdaniem, w takiej sytuacji nie powinno się karać klubów tylko pozamykać tych, którzy tym wszystkim kręcili.Piłkarzy, działaczy, sędziów (kolejność przypadkowa).Gdyby tak naprawdę chciało się ukarać wszystkie kluby, które mataczyły w Polsce nie byłoby I ligi.
Zacznijmy wszystko na czystko.Bez tych ludzi.
Pozdro!!!

cixem - 21 lutego 2007, 19:57:50 - *.24.202.39
Nie ma w Polsce chocby jednego klubu ktory bylby czysty. Od C klasy do 1 ligi, kazdy kiedys cos kupil, sprzedal albo zagral nieuczciwie.
Tyle tylko ze wiekszosc z nich robilo to sporadycznie, a Arka wyniki meczow w 2 lidze kiedy "wywalczyla" awans kupila hurtowo.
Teraz sledzie placzecie ze to polowanie na Gdynie, ze sie uwzieli i chca was zniszczyc. Ale kiedy wygrywaliscie mecze w 14 przeciwko 11 zawodnikom druzyn przeciwnikow to spiewaliscie ze jestescie potega i ze nikt wam nie podskoczy.
Wtedy nie krzyczeliscie ze sedziowie sa nieuczciwi, ze uwzieli sie na kogos i przez przekrety ktos inny byl stratny, moze przez to jakis klub spadl do 3 ligi. Tym sie nie przejmowaliscie.
do luzik AG - mylisz sie, wam grozi cos wiecej niz degradacja, wam grozi wykluczenie z PZPN, a to oznacza nie 2-3 lata ale conajmniej 6-7, bo trzeba bedzie startowac od zera.

luzik AG - 21 lutego 2007, 20:11:46 - *.gdynia.mm.pl
Wykluczenie nam nie grozi - WD nie ma takich takich mozliwości . O czyms takim decyduje zjazd PZPN -u , a tam w tej chwili nie ma nikogo A tak wogóle jaka jest róznica w kupieniu 20 meczów , 10, 5 itd .
Kara powinna byc taka sama , no nie ?
Poza tym padł gdzieś zarzut , że w sezonie w którym awansowalismy ,kupilismy 20 meczów . ... mały przypał wyszedł - bo wygralismy tylko 18 Kupilismy sobie przegrane mecze też ? ... To tylko tak dla wyluzowania

cixem - 21 lutego 2007, 20:36:02 - *.24.202.39
Kupowaliscie nie tylko mecze z waszym udzialem. Na roskladzie jest mecz Zaglebie Sosnowiec-Korona ktory Korona przegrala konczac w 9. Pewnie jest tez kilka innych, podobnych przypadkow. Roznica pomiedzy kupnem 20 a kupnem jednego meczu jest taka jak pomiedzy kradzieza lizaka i mercedesa. Kara nalezy sie za oba wykroczenia ale jej skala jest nieporownanie rozna.

wrócimy - 21 lutego 2007, 20:41:25 - *.gdynia.mm.pl
kolega wyżej wam dokładnie wyłożył wiec zanim zaczniecie szczekać to poczytajcie ze zrozumieniem. Niech nas karają, ale zacznijcie sie potem martwić o swoje klubiki. Do tych 34 zamieszanych ekip jeszcze kilka innych dojdzie. Wtedy pogadamy. A nami sie za bardzo nie ekscytujcie - byliśmy, jesteśmy i będziemy. Jeszcze bardziej zwarci, jeszcze lepsi. Ten się śmieje kto się smieje ostatni.

luzik AG - 21 lutego 2007, 20:45:45 - *.gdynia.mm.pl
kupienie meczu jest kupieniem meczu. Ten sam przedmiot " handlu " jest na tapecie. Widzę , ze wiedzę odnosnie kupowania meczów przez Arkę masz dogłębną i na pewno nie jest to wiedza zaczerpnieta z Faktów. Mało tego , sądze że ta wiedza jest porażająca ...ups

kojotos - 21 lutego 2007, 20:55:45 - *.gwardii.osi.pl
a myslalem, ze tylko Piast jest winny w koncu to on jako jedyny narazie zaplacil za "kolacje dla sedziow"

Kibic - 21 lutego 2007, 21:06:05 - *.chello.pl
Narazie niema wyroku Arka to kozioł ofiarny bo cała liga jest umoczona a nie tylko Arka.Ciekawe że skoro tak kupowali to nie byli mistrzem.Powinno się zacząć od Legii i Wisły i tak dalej.Ciekawe jest to że prokuratorzy z Wrocławia prowadzą tą sprawe jak Śląsk gra o awans to chyba troche dziwne i te wypowiedzi członka zarządu że prokuratorzy to jego przyjaciele i pomogą im awansować poprostu śmiech na sali!!!!

Antoni F. - 21 lutego 2007, 21:34:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czy to Grzegorz Gilewski - perspektywiczny sędzia Radomia ????? Ktos ostatnio z Radomia była przeciez zatrzymany ....

tygrys - 21 lutego 2007, 21:39:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
cixem..a zapomniales napisac ze rowniez wplywalismy na wyniki we wloszek..przez to juventus spuscili.20 meczy niby kupilismy.hmm to na to wyglada ze powinnismy byc mistrzem kraju i grac w pucharach..a to ze wroclaw tak upatrzyl sobie Arke to napewno nie przypadek.a zreszta..pozyjemy zobaczymy

cixem - 21 lutego 2007, 22:27:01 - *.24.202.39
tygrys masz oczywista racje. prokurator z Wroclawia jest hoolsem Slaska i tylko czekal na mozliwosc dowalenia Gdyni.
Na cale szczescie sie doczekal i teraz moze sie odgryzc za baraze ktore przegral.
ps. 20 meczow w sezonie 2004/2005 w 2 lidze, nie przypominam sobie zeby druzyna drugoligowa byla kiedykolwiek mistrzem kraju. Pozatym to skoro Arka piszesz duza litera to Juventus i Wroclaw tez na to zasluguja.
luzik - czytaj ze zrozumieniem (ewentualnie korepetycje z j.polskiego w sprawie porownan), korupcja w przypadku kupna jednego meczu jak i kupienia calej ligi to ten sam paragraf, jednakze roznica polega na wysokosci kary za powyzsze.
Co do wiedzy na ten temat to oczywiscie Ty jestes ekspertem, z cala stanowczoscia mozesz stwierdzic ze Arka jest niewynnym kozlem ofiarnym, ktos musi polec a skoro sprawe prowadzi Wroclaw to sie msci, za baraze o 2 lige, za zadyme kilka lat temu, i w koncu ze zwyklej zawisci. To Ty napisales o 20 meczach na ktore wam fryzjer F-v wystawil. Ja wiem tyle ze wtedy nawet Sobieraj sie chwalil tym, ze jak graja w Gdyni to wystarczy ze beda czesto wrzucac pilki w pole karne a wygrana maja pewna.

maciek - 21 lutego 2007, 22:30:00 - *.126.114.128-static.reverse.softlayer.com
na łamach "Dziennika" właściciel II-ligowego Śląska Wrocław Andrzej Mazur pytany czy jego drużyna może skorzystać na korupcyjnej aferze
powiedział: "Trener Żurek obiecał, że wiosną wywalczymy 40 punktów. To powinno wystarczyć jeśli nie do bezpośredniego awansu, to do miejsca premiowanego udziałem w barażach. Liczymy więc na pomoc naszych kolegów z prokuratury we Wrocławiu. Mam nadzieję, że wniosą akty oskarżenia przeciwko klubom, które są zamieszane w korupcję. Nie ukrywam, że ewentualne kary dla nieuczciwych klubów pomogą nam awansować".
No i jak tam koledzy z prokuratury - będzie Śląsk w OE czy nie ? Ja stawiam że będzie.

Q - 21 lutego 2007, 22:46:45 - *.osiedle.net.pl
Biedactwa z Gdyni. Jak cala Polska krzyczala 2 sezony temu ze z waszym awansem jest cos nie tak, to bylo fajowo. A jak teraz wzial sie za to prokurator to staracie sie to zbagatelizowac. Jakbyscie sklonili glowe i powiedzieli: Tak to prawda. Caly kraj widzial jak kupowalismy sobie OE to mialbym dla was troche wyrozumialosci. Swoim zachowaniem pokazujecie ze nalezy wam sie degradacja, a moze i wykluczenie do konca swiata z rozgrywek. A szkoda bo z szacunku do historii tego klubu powinniscie troche pokory nabrac...

luzik AG - 21 lutego 2007, 22:53:25 - *.gdynia.mm.pl
Mówisz : Sobieraj ... jestem pod wrażeniem twojej wiedzy ... chyba jesteś świadkiem koronnym i sądze ,że twoje zeznania dużo wnoszą do sprawy .
Fryzjer nie musiał nam wystawiać faktur , toć ponoć my rozdawaliśmy karty ...
A tak na marginesie nie uzyłem ani razu zwrotu - kozioł ofiarny

kk - 21 lutego 2007, 23:28:56 - *.cable.ubr13.live.blueyonder.co.uk
A ja sie powtorze. Co bedziem jak sie okaze ze Legia i Wisla w sezonach mistrzowskich kupowaly po 12-15 meczy albo sedziow w tych meczach? Przeciez to nie awans, tylko mistrz kraju, wielki laur. Degradacja? za taki walek. Bo to nie jakies tam awanse ale zrobienie w konia calej Polski i europy. Ochlonoc prosze troszke dzieciaki

kk - 21 lutego 2007, 23:30:11 - *.cable.ubr13.live.blueyonder.co.uk
bo szybko spuszczac to sie wy m...

santos - 22 lutego 2007, 0:51:55 - *.chello.pl
Grzegorz Gąsiorowski wiceprezes Arki

Fan - 22 lutego 2007, 7:12:03 - *.gdynia.mm.pl
Weście przestańcie odzywają się tu niby święci a wasze pożal sie Boże kluby napewno też są w to wmieszane.Więc nie kozaczcie sie

thereds - 22 lutego 2007, 7:59:16 - *.gdynia.mm.pl
Luzik-głąbie, na pewno mecz w Polkowicach był kupiony. Już o 12 w dniu meczu znałem jego wynik. A bukmacherzy zawiesili przyjmowanie zakładów. Także jak widzisz można także kupić mecz i jego nie wygrać, gdyż wystarcza remis.

luzik AG - 22 lutego 2007, 9:35:48 - *.gdynia.mm.pl
Theredes - palancie - a moze ten mecz sprzedaliśmy ? Skąd wiesz , że było to kupno a nie sprzedaż Niby to samo , a nie to samo .

gvr - 22 lutego 2007, 10:17:23 - *.chello.pl
oj arkowcy, po tym jak widze jak tutaj placzecie, to wogole mi was nie szkoda. niech juz was wywala, moze w koncu przestaniecie uzalac sie nad soba, nie pozdrawiam

wilku - 22 lutego 2007, 10:22:04 - *.sm-rozstaje.pl
To przypomina trochę taki kupiony mecz. Niby wszystko dzieje się normalnie ale wszyscy i tak wiedzą jaki będzie wynik. Straszna pokazówka i chyba nie tak do końca uczciwe śledztwo ale czas pokaże. Chyba czas się pogodzić z tym że klub tonie. Prawdziwi kibice zostaną reszta wyskoczy. Pozdro T.A.G.

gdynianka - 22 lutego 2007, 10:25:35 - *.lutn.cable.ntl.com
Jedna wielka paranoja cala ta nagonka robi sie poprostu conajmniej smieszna dla tych co nie wiedza kibice tez sa winni co mecz zbiorka na kolejna koperte.... zenada !!!!!

brrrr - 22 lutego 2007, 12:16:32 - *.
i bardzo dobrze sie dzieje, zdegradowac dziadow do 4 ligi, Jagiellonia Białystok rzadzi !!!

elek - 22 lutego 2007, 12:37:45 - *.gdynia.mm.pl
Niedługo Wrocławscy Prokuratorzy zaczna zamykać kibiców Arki! Żenada....tyle korupcji w polskiej piłce,a panowie ci zatrzymują wszystkich zwiazanych tylko z Arką. Myślę że Arkę jednak zdegradują i po pewnym czasie dowiemy się dlaczego jest takie ciśnienie skierowane na jeden klub! Dlaczego nie ma łapanki w stosunku do innych drużyn? Czyżby dla zaspokojenia opini publicznej zniszczyć trzeba wizerunak i dorobek akurat Arki? Spójrzcie w statystyki ostatnich dwóch lat,Arka była najbardziej karana przez sędziów kartkami i karnymi! Pozdrawiam i życzę antyarkowcom aby ich drużyna nie doświadczyła nigdy takiej nagonki!

tf - 22 lutego 2007, 13:33:24 - *.85-237-161.tkchopin.pl
Wrocławska prokuratura wyjaśnia największą w polskim sporcie aferę korupcyjną, m.in. z udziałem działaczy Arki Gdynia.
Na razie aktów oskarżenia nie ma, a nam wydaje się, że bierzemy udział w spektaklu - z udziałem mediów, ale też policji i prokuratury - który ma wskazać, że siedliskiem całego zła w polskim futbolu jest gdyński klub piłkarski. Później długo, długo nic i może kilka klubów.
Dwa ostatnie dni, zatrzymania kolejnych osób związanych z gdyńskim klubem, dostarczają co najmniej mieszanych uczuć. Wtorkowa wizyta wrocławskich policjantów w Gdyni nie do końca zakończyła się sukcesem. Przeprowadzono przeszukanie klubowych pomieszczeń Arki, zabezpieczono dokumentację finansowo-księgową, ale największym zaskoczeniem było zatrzymanie klubowej sekretarki Anny C. Dlaczego? Bo podejrzewana jest o udział w korupcyjnym procederze, przynajmniej taki rodzaj zarzutów usłyszała po przewiezieniu do Wrocławia. Gdyby zarzucano jej, że źle parzyła kawę, zawaliła coś przy sprzedaży karnetów - może bym coś rozumiał, ale nie - ona ustawiała wyniki spotkań piłkarskich. Tak twierdzą prokuratorzy we Wrocławiu. A ja twierdzę, że trzeba się naprawdę zastanowić, kiedy zatrzymuje się matkę 2,5 letniego dziecka. Nie dziwiły więc łzy zatrzymanej i nawet nie skrywane współczucie policjantki, która tego zatrzymania dokonywała.

tf - 22 lutego 2007, 13:35:10 - *.85-237-161.tkchopin.pl
A dlaczego wtorkowa wizyta policjantów w Gdyni nie zakończyła się sukcesem. Bo zatrzymane miały być trzy osoby. Członek zarządu Arki i jeden z członków Rady Nadzorczej. W tym drugim przypadku, a chodzi o reprezentującego w radzie kibiców Jakuba P., sprawa też ma dosyć dziwny przebieg. Jakub P. wyjechał, ale w poniedziałek - poprzez prawnika - wysłał do wrocławskiej prokuratury oświadczenie, że gotów jest stawić się we Wrocławiu na ewentualne przesłuchanie w każdym wyznaczonym przez prokuratorów terminie, ale... po powrocie z urlopu. Podobno w ślad za tym oświadczeniem z prokuratorem Tomankiewiczem - prowadzącym korupcyjne śledztwo - rozmawiał prawnik Jakuba P. I nic. We wtorek do mieszkania Jakuba P. wpadło kilku policjantów, w tym dwóch z tak zwaną bronią długą. Wpadli, aby dowiedzieć się tego, co we Wrocławiu było już na piśmie.
Dopiero w środę zatrzymany został - i przewieziony do Wrocławia na przesłuchanie - członek zarządu Arki Grzegorz G. Jego także we wtorek w Gdyni nie było. Pojechał do ciężko chorego ojca do Grudziądza. Zatrzymany został jak wychodził, wszak to środa popielcowa, z kościoła. Spektakularna akcja, wielki sukces. Ironiczny ton jest jak najbardziej na miejscu, bo w polskiej policji, szerzej w całym wymiarze sprawiedliwości, właśnie w cenie wydają się być akcje rodem z filmowych scenariuszy.
Trochę przypomina mi to przygotowanie gruntu do tego co może zdarzyć się dzisiaj. Arka znowu może być na czołówkach gazet. We Wrocławiu przed oblicze sądu doprowadzony będzie przebywający w tymczasowym areszcie prezes Arki Jacek M. Prokuratura złożyła bowiem wniosek o przedłużenie aresztu tymczasowego o kolejne trzy miesiące. Argument jest jeden - obawy przed mataczeniem, które może utrudnić prowadzone śledztwo. Wiele wskazuje na to, że sąd przychyli się do prokuratorskiego wniosku.

tf - 22 lutego 2007, 13:36:43 - *.85-237-161.tkchopin.pl
W czwartek też, takie słychać zapowiedzi, Wydział Dyscypliny PZPN ma podjąć pierwsze decyzje o karach dla klubów zamieszanych w korupcyjna aferę. Zapowiedź jest o tyle prawdopodobna, że we wtorek członkowie Wydziały Dyscypliny byli z wizytą u wrocławskich prokuratorów i podobno dostali materiały pozwalające na podejmowanie pierwszych dyscyplinarnych decyzji.
Przecieki w prasie mówią, że Arka na kupowanie ligowych spotkań w latach w latach 2004/2006 wydała okrągły milion złotych. Czy to możliwe? Ja nie wiem, ale wiem na przykład, że z pierwsze 11 zarzuty postawionych Jackowi M. 10 dotyczyło konkretnych spotkań piłkarskich. Z tych zarzutów wynika, że Arka próbowała wręczać lub wręczyła sumy od 1 do 7,5 tysiąca złotych, co daje się zsumować w okolicach 50-60 tysięcy złotych. Kolejne 17 zarzutów postawionych prezesowi, to też kolejne kwoty przekazywane na ustawianie spotkań. Tych kwot, z zarzutów, już nie znam, ale widać rosły one w astronomicznym tempie. Milion to zawsze robi wrażenie.
Podobnie jak sztucznie wywoływane wrażenie, że jak korupcja w piłce to tylko Arka. A taka teza jest absolutnie błędna. Bo korupcja w futbolu wszechobecna jest od lat. Walczyć z nią trzeba sprawiedliwie. Karać tych, którzy na to zasłużyli.

kyssy - 22 lutego 2007, 16:32:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
"karac tych ktorzy zasluzyli"
ja sie zgadzam
i przypomne ze na arke jest najwiecej zarzutow wiec ukarac trzeba!!!
a nie ze skoro najwieksza nagonka to moze kare odpuscic bo biedna ta gdynia i juz

dementi - 22 lutego 2007, 20:46:47 - *.gdynia.mm.pl
Moi drodzy nikt w Gdyni nie ucieka od odpowiedzialności , tak naprawdę wiedza nasza i wasza jest taka jak poda prasa. A prasa w dzisiejszych czasach kreóję rzeczywistość zamiast ją opisywać .Niech sąd wyda wyrok i wtedy mozna sie bic w piersi. I jakby co , pfuuu, będziemy wtedy pokutować za " grzechy "oglądając nasze mecze w jakiejs tam lidze - ale to nasze kibiców grzechy ? Wszyscy w Polsce spiewają : .. że na dobre i na złe ... A my nie tylko spiewamy ale tez jesteśmy z klubem w tych trudnych chwilach
Poza tym czego wy oczekujecie od nas , że odwrócimy się od naszego klubu ? To tak jakby rodzice wyrzekli sie dziecka , bo jest niesforne i brzydkie.
A jak u was - rodzice was kochają ?

brodo - 22 lutego 2007, 22:05:21 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
"Jak Kali ukrasc to dobrze, jak Kalemu ukrasc to zle".
Taki jest niestety tok rozumowania wielu internetowych "kibicow" Arki Gdynia. Jak na oczach calej Polski wasz klub krecil waly w drugiej lidze to wszystko bylo w porzadku, a jak teraz sprawa ujrzala swiatlo dzienne i przychodzi czas kary, to wznosicie wielki lament. Niestety trzeba poniesc konsekwencje "cudownego" awansu. I to prokuratura ma na was dowody, a nie Axel Springer, wiec nie ma sie co obrazac.
Pozdro dla wszystkich prawdziwych kibicow, rowniez tych z Gdynii.

Grudziądz - 22 lutego 2007, 22:53:20 - *.smgr.pl
Grzegorz trzymaj się. Grudziadz jest z Tobą i Arką.

GregSS - 22 lutego 2007, 23:15:09 - *.ib.tcz.pl
... już nawet tego nie czytam, ponad 60 osób aresztowanych... bez wątpienia wszyscy pracowali dla Arki... ależ oni musieli mieć środków na opłacanie ich wszystkich... pomyślcie troszkę...

Śledź_1990 - 23 lutego 2007, 10:18:36 - *.chello.pl
Póki nie ma dowodów to mogą nam jajka possać :D i tyle w tej sprawie bo zeznania nie są bezpośrednimi dowodami

Śledź_1990 - 23 lutego 2007, 10:37:11 - *.chello.pl
kyssy- żal mi jak czytam ten twój komentarz hahahahha co ma zarzut do winy ? Ja też Ci moge zarzucić że dajmy np. Barcelona kupiła Jensa Lehmanna :P heheh i co jest odrazu winny i trzeba go ukarać ?? Zastanów się co piszesz bo chyba na prawie wogóle się nie znasz i o takich sprawach wiesz pewnie tylko z intenetu
PozdrO dla kumatych :D

Śledź_1990 - 23 lutego 2007, 10:44:21 - *.chello.pl
Chodzi oczywiście że Barca by kupiła Lehmanna w finale LM :P bo ktoś jeszcze źle odczyta :P Oczywiście jest to absurdem :D

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas