[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


23 lutego 2007, 13:44:10 - Cavek
Wiceprezes Arki aresztowany

Wrocławski sąd aresztował na dwa miesiące zatrzymanego w środę wiceprezesa Arki Gdynia - poinformował Dominik Flunt z biura prasowego sądu okręgowego. Prokuratura postawiła Grzegorzowi G. zarzuty korupcji oraz udziału w zorganizowanej grupie przestępczej.

Wiceprezes Arki usłyszał w sumie 27 zarzutów, jeden z nich dotyczy uczestnictwa w zorganizowanej grupie przestępczej, pozostałe to zarzuty korupcyjne związane z wręczaniem łapówek sędziom. Każdy z tych zarzutów dotyczy konkretnego meczu.

Kolejne dwa miesiące spędzi w areszcie zawieszony prezes Arki Gdynia Jacek M. Działaczowi, który został zatrzymany i aresztowany pod koniec listopada ub. roku, postawiono niemal 30 zarzutów. Prokuratura wnioskowała o kolejne trzy miesiące aresztu, sąd w czwartek zdecydował, że były prezes spędzi w areszcie miesiąc mniej.

Wrocławscy prokuratorzy postawili M. zarzut uczestnictwa w zorganizowanej grupie przestępczej oraz zarzuty wręczania łapówek sędziom w zamian za korzystne dla jego zespołu wyniki meczów.

W ostatnich dniach zatrzymana została także 30-letnia pracownica sekretariatu Arki. Kobiecie postawiono 19 zarzutów. Kobieta przyznała się do winy i po przesłuchaniu została zwolniona do domu.

Wcześniej zarzuty postawiono Wojciechowi W., byłemu szkoleniowcowi Arki oraz trenerowi Mirosławowi D., który w przeszłości pracował w Gdyni oraz w Górniku Polkowice.


źródło: PAP

m2s - 23 lutego 2007, 13:49:10 - *.106.16.29
no to ładnie czyszcza

SanDiego - 23 lutego 2007, 13:49:17 - *.olsztyn.mm.pl
arce gdynia życzymy sukcesów od nowego sezonu w okręgówce

smoli - 23 lutego 2007, 13:56:27 - *.acn.waw.pl
Jestem wiernym przyjacielem Areczki.Ale sądzę i chyba wszyscy się ze mną zgodzą że ten klub z racji kupieckiej historii powinien raz na zawsze zniknąć z mapy Polski!!!Mocne słowa ale prawdziwe.

Ben Foster - 23 lutego 2007, 14:09:51 - *.wroclaw.mm.pl
zatrzymuja,zatrzymuja...ciekawe kiedy ktos w koncu wyleci??

vooyek - 23 lutego 2007, 14:11:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
powodzenia ARKA z Opola.kibice beda zawsze

WoDZU - 23 lutego 2007, 14:13:19 - *.dolsat.pl
zatrzymują zatrzymują a nic nie robią wszystko ucichnie rozejdzie się po kościach z dużej chmury mały deszcz

wiślak - 23 lutego 2007, 14:15:26 - *.autocom.pl
może nie zniknąć ,ale jak każdy klub podkreślam powinien zostać oczyszczony, no szkoda ,że ta cała afera podważyła słuszność i sens rywalizacji sportowej w ligach piłkarskich. Wygląda, że Arka ma naprawdę powazne kłopoty. Owszem żal kibiców, ale im życzę zeby otworzyli oczy bo dowody są chyba dosyć mocne. A Arka z pewnością nie zgnie zobaczymy jakie kary się na nią posypią, gdyński klub zresztą nie bedzie z pewnością jedynym , a szkoda (mimo ze jako kibic Wisły Kraków do Arki miłością nie pałam)

king - 23 lutego 2007, 14:15:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Po prostu znaleźli paru kozłów ofiarnych i będą się pastwić a wszystkie dwie ligi są skorumpowane w całości.Pozdro z Lubina !
Trzymaj się Arko !!!

arkowiec - 23 lutego 2007, 14:16:24 - *.dip0.t-ipconnect.de
smoli albo jestes niedorozwinienty albo udajesz kto strzela z ucha idzie do domu kto nie idzie siedziec

:) - 23 lutego 2007, 14:17:37 - *.com
Do WoDZU: Nie ucichnie, ponieważ Wit Ż. sypnął

BKS_LG - 23 lutego 2007, 14:23:09 - *.chello.pl
jak Arka spadnie do okręgówki to będzie beka bo ... kluby budżety po maX 150 tyś a Arka 7 mln. hahaha :D

grzesiek - 23 lutego 2007, 14:33:15 - *.163.wmc.com.pl
Znając życie to spadną do 2 ligi,dostana wysoka kare i na tym sie skonczy,wiec ja tam sie za bardzo nie jaram

tommi - 23 lutego 2007, 14:33:19 - *.244.117.66
Panowie jaka okręgówka??? Jak już to ze struktur PZPN ich wyrzucą a za parę lat nikt nie będzie pamiętał co to za drużyna była. Arka tonie!!!

Kizzy - 23 lutego 2007, 14:41:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brońmy Doliny Rospudy!

piotr85 - 23 lutego 2007, 14:41:37 - *.telkonet.pl (*.16.5.17)
tommi tonie to moze ty a nie raka arka byBa i bedzie w sercu kibiców a rke kazdy bedzie pamietal prawdziwy kibice zawsze bedom pamietac pozdro od kszo co tez ma ten sam problem co wy tylko moze mniejsza nie wiem zobaczymy jak to bedzie KSZO LECH ARKA

kubax - 23 lutego 2007, 14:42:52 - *.icpnet.pl
smoli ty nie jesteś naszym przyjacielem.

tommi - 23 lutego 2007, 14:43:46 - *.244.117.66
A ja tam Was wszystkich nie żałuję

kiziu - 23 lutego 2007, 14:48:15 - *.vlan233.dengo.lubman.net.pl
A ja bym zrobil autolustracje klubow :D Ci co sie przyznaja bez bicia to zdegradowac a ci co sie nie przyznaja a potem wyjdzie na jaw wywalic ze struktur PZPN :D

Technik - 23 lutego 2007, 14:50:42 - *.toya.net.pl
I tak wszyscy nie poniosa kary Spocony tomek czyli Tomaszewski czepia sie jak zwykle widzewa i licencji która została nam przyznana jeszce przed spadkiem do 2 ligi to ja sie pytam panie Tomku co z twoim cudownym ŁKS-em którego piłkarz po wywalczeniu mistrzostwa polski i odejściu z klubu przynzał ze chłopaki na wiekszość meczy robili "zrzutke" bo działacze nie zawsze mieli skąd wyłozyc. Co z twoim klubem oczywiście jest czysty ta cała afera jest smiechu warta a co do arki to jak na dłoni było widać że kupują mecze w 2 lidze i dzieki temu awansowali no bo ile meczy w sezonie może sie kończyć 1:0 lub 0:1 dla arki po karnym w doliczonym czasie.

Joker - 23 lutego 2007, 14:52:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
King czy uważasz że ponad 70 osób zatrzmanych to jest kilka kozłów ofiarnych????????????????? Nie rozśmieszaj mnie swoją głupotą. Może są skorumpowane dwie ligi ale twoje Zagłębie i wasi przyjaciele Arecszka to chyba przesadzili z tym kupowaniem na maxa

pkb - 23 lutego 2007, 15:12:13 - *.gdynia.mm.pl
Technik: No sam powiedz, ile było takich meczy a nie rzucasz, jak każdy niekonkretnymi argumentami, żeby tylko się czymś popisać ;).

harpun - 23 lutego 2007, 15:13:24 - *.bsk.vectranet.pl
I widać jaki to super klub

Arka - 23 lutego 2007, 15:25:37 - *.chello.pl
Nigdy Arka nie spadnie! Ci co twierdzom inaczej to sa rzepichy! Wszytcy brali! Czemu to Arka ma za wszytkich zaplacic! kibice zawsze bedom pamietac!

tygrys - 23 lutego 2007, 15:26:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
dzisiaj my jutro wy i zobaczymy jak wtedy bedziecie pisac.

BFA - 23 lutego 2007, 15:32:10 - *.tkchopin.pl (*.237.176.204)
"- Prawdopodobnie kupowali wszyscy, jedni lepiej inni gorzej" - przewodniczący WD PZPN. Nic dodać, nic ująć. Teraz Arka, za chwile reszta. Zobaczycie jak to jest miło czytać codziennie o swoim klubie takie rzeczy. A póki co - słodkich snów - niedługo się wam skończą, drodzy kibice.

wilku - 23 lutego 2007, 15:40:43 - *.sm-rozstaje.pl
No niech technik się pochwali ile było karnych w doliczonym czasie, ;]

wilku - 23 lutego 2007, 15:46:07 - *.sm-rozstaje.pl
Poza tym to już się robi nudne i żenujące. Ile można pisać o tym samym. To już nie są nowe artykuły prasowe tylko te samo z pozmienianymi nazwiskami albo liczbami osób zatrzymanych. Paranoja. Zamiast takiej nagonki i przy tylu "niezbitych dowodach" mogli coś wcześniej zrobić. No ale dobra niech robią teraz tylko czemu 6 klubów na początek a nie zebrać wszystko (jak i tak już czekają) i równo wszystkich na koniec sezonu osądzić. Oczywiście że tak nie będzie. Dla największych rozejdzie się po kościach a tym 6 klubom się zapewne dostanie. Ogólnie to to przebiega tak jakby chcieli a nie mogli. Świetne czyszczenie futbolu. Więcej pytań póki co niż odpowiedzi. Pozdro

devil - 23 lutego 2007, 15:47:44 - *.lodz.mm.pl
Arka przez dzialaczy ma teraz problemy,wiekszosc klubow ma jakis przekrety na swoim koncie ale widocznie najwiecej dzialacze Arki. Tylko ich prawdziwych kibiców SZKODA

arkowiec - 23 lutego 2007, 15:47:49 - *.dip0.t-ipconnect.de
BfA narescie widze ze jestes pierwszy ktory poprawnie odczytal tresc wypowiedzi wiceprzewodniczacego WD PZPN .ARKA to tylko wierzcholek gory lodowej wiec zamiast pisac te bzdury nauczcie sie czytac

mrqs - 23 lutego 2007, 15:48:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
spektakl to jest robienie pokazowki pod publike zdrgraduja arke i leczna a reszta sie rozmyje! sram na takie oczysczenie futbolu! kant goni kant! w tym kraju wszystko jest na opak

mrqs - 23 lutego 2007, 15:52:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
To nie są wszystkie kluby najbardziej zaangażowane w aferę korupcyjną - wyjaśnił wiceprzewodniczący WD PZPN Robert Zawłocki. - To nie jest nawet wierzchołek góry lodowej. W grę może wchodzić kilkanaście klubów z pierwszej i drugiej ligi. To zorganizowana działalność przestępcza na skalę całego kraju. Trzeba mieć świadomość, że to dopiero początek wyjaśniania afery.
moze i ja jestem ciemny ale wydaje mi sie ze jezeli karac- t owszystkich!? a nie co jakis czas kogos wyrzucimi zeby bylo smiesznie

ziober - 23 lutego 2007, 15:54:41 - *.chello.pl
Obiektywnie mówiąc, jeżeli coś zostanie udowodnione to Arka powinna zostać zdegradowana do II (drugiej) ligi i z 10punktów karnych. To wystarczy:]

MKSiak - 23 lutego 2007, 15:57:35 - *.vf.pl
W Arce to chyba tylko sprzątaczka i cieć zostali ,chyba ze juz uciekli ze strachu przed prokuratorem.

devil - 23 lutego 2007, 15:58:17 - *.lodz.mm.pl
mrqs bo to Polska nie legancja Francja. A tak powaznie to jestem za degradowaniem klubow a nie wykluczaniem ze struktur!! co bylo kiedys to bylo, nie mozna likwidowac klubow ktore maja swoich wiernych kibicow!! Wazne jest to zeby takie incydenty juz nigdy sie nie powtorzyły!!a zeby to osiagnac trzeba przykladnie ukarac ale nie likwidowac kluby!!

arkowiec - 23 lutego 2007, 16:02:08 - *.dip0.t-ipconnect.de
MKSiak u nas w gdyni malo jest kapusi za to u was jest ich duzo a wiesz co z takimi robia w pierdlu

damian - 23 lutego 2007, 16:02:10 - *.gdynia.mm.pl
Posadzili go dlatego bo nie przyznał sie do zarzutów podobnie jak prezes.A skoro tak to albo są tacy twardzi ze milczą albo te ustawianie meczy nie było dokładnie tak jak jest powiedziane
Zresztą narazie z Arki robi sie kozła ofiarnego.Kogo nie zatrzymają to od razu mówi sie ze pomagał Arce.Świetnie.Zatrzymali koło 70 osób i każdy wskazuje ze to Arka jest winna-troche to dziwne,prawda?

arkowiec - 23 lutego 2007, 16:04:18 - *.dip0.t-ipconnect.de
Tak bartek spotkamy sie za x lat bo wtedy Slask awansuje do OE

Q - 23 lutego 2007, 16:06:36 - *.osiedle.net.pl
Tak. Bardzo dziwne. A na kogo mieli wskazac jak pomagali Arce ? Na Cracovie ?

Arkowiec - 23 lutego 2007, 16:25:41 - *.laczpol.net.pl
@tehnik i Joker
do 1 pana.
No ile bylo meczy gdzie sie konczyl wynik 1:0 i karnym?
@Joker
z tych 70 osob z 6 jest z Arki
@Reszta
Dzisiaj my jutro wy poczekamy zobaczymy jak wam sie dobiora i CZYTAC ZE ZROZUMIENIEM

kosa - 23 lutego 2007, 18:10:52 - *.dolsat.pl
Dzisiaj Arka jutro Łęczna.. na kazdego przyjdzie czas... wszystkie kluby są w to zamieszane tyle że w innym stopniu.. taki GKS dostanie 100tyś. za sezon 95/96 a Legia 300 tyś. za 92/93 i tyle..

robson - 23 lutego 2007, 18:32:01 - *.serv-net.pl
no to niezle i kto jeszcze twierdzi ze arka jest nadal niewinna?? jak to ktorys z kolegow stwierdzil zyczymy arce sukcesow w okregowce

autor - 23 lutego 2007, 19:19:30 - *.139.181.48
Śmiej się , śmiej! Już wkrótce i Twój klub to spotka. Tak , to do Ciebie właśnie mówię , zobaczysz.

Człowiek - 23 lutego 2007, 19:24:01 - *.chello.pl
Jak narazie wyroków niema więc poczekajmy z karaniem.Ładnie prokurator w wywiadzie stwierdził'wszystkie kluby brały w tym udział'Więc poczekajmy będzie wolno leciało ale każdy klub będzie na tapecie w gazecie.

brodo - 23 lutego 2007, 19:42:22 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
"Jak Kali ukrasc to dobrze, jak Kalemu ukrasc to zle"
Lament gdynskich placzek trwa. Pora sprostowac pare faktow.
1. Skoro aresztowano waszego prezesa to nie na podstawie doniesien prasy spod znaku Axel Springer, ale na podstawie dowodow. Dowody zostana ujawnione w czasie sledztwa wiec poczekajmy, jak sie prezes wybroni to ok.
2. Klamstwem rozpowszechanianym przez internetowych "kibicow" Arki jest tez to ze wszyscy i wszystko naokolo sa rowniez zamieszani. Poki co sa dowody na 34 kluby z 1, 2 i 3 lig z czego pare zespolow juz nie istnieje (Polar, Hydrotwor). I nie ma sensu rozgrzebywac jakichs starych dziejow sprzed 10, 15 lat.
Czas wreszcie oczyscic ta nasza pilke i nie ma co bronic winowajcow!!!

brodo - 23 lutego 2007, 19:46:12 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Przepraszam w 4 lini, zamiast "sledztwa" powinno byc "rozprawy".

pilo - 23 lutego 2007, 19:52:22 - *.gdynia.mm.pl
Dzień bez nagonki na Arkę to dzień stracony! Prokuratorzy z Wrocławia są załamani przegranymi barazami Ślaska z Arką,niech ktoś mi powie że to nieprawda...

dok - 23 lutego 2007, 20:02:04 - *.gdynia.mm.pl
Prokuratorzy,za cel swojej działalności,przyjmują tezę że Arka jest najgorszym,najbardziej skorumpowanym klubem na świecie. Codziennie aresztują człowieka zwiazanego z Arka! Dla nich nie ma innych winnych w polskiej piłce,tylko druzyna Arki! Śmieszna sytuacja,zrozumiała tylko przez przeciwników Arki!

bartek - 23 lutego 2007, 20:12:34 - *.as.kn.pl
heh...czlowieku Arka nie jest najgorsza...a nawet jesli to napewno nie mozemy tego potwierdzic na 100%. po prostu teraz glosno sie zrobilo o Arce bo sami se na to zapracowaliscie. wasz prezes nie przyznaje sie do winy kibice i pilkarze robia akcje poparcia dla jacka m. ludzie przeciez to czlowiek z 27 zarzutami korupcyjnymi. wit zelazko mowil ze wiedza prokuratury jest porazajaca wiec z nieba im te pomysly nie spadly. jestescie winni i kropka. a w jakim stopniu to sie jeszcze okaze.

kolos - 23 lutego 2007, 20:38:45 - *.gdynia.mm.pl
Bartek,żal mi ciebie.Szczerze! Poczytaj w internecie "Diurowicz o korupcji w futbolu'lub 'jak powstawała mafia w polskiej piłce'! Arka ma być ukarana dla zaspokojenia opini i korzyści z politycznego awansu misjonarzy walki z korupcją! Wiesz ze wszyscy handlowali w równym stopniu czy nie??? Jak nie wiesz to poczytaj zeznania P.Diurowicza.np. Szkoda mi fanatyków! Arka sobie poradzi bez problemów!

normalny - 23 lutego 2007, 20:44:36 - *.chello.pl
BArtek nie wiem czy wiesz ale z tych 27 zarzutów 26 dotyczy meczów miedzy innymi 4 przegranych przez arke oraz 2 zremisowanych!!!! JA sie wiec pytam co to za zarzuty i dziwi mnie ze 70 osób aresztowano a ponad 300 ponoć sie zgłosiło i co tylko 6 klubów!!! Po prostu w tej chwili rozdmuchano korupcje po to aby pewne siły przejeły kontrole nad PZPN i ich kasa, stołki i tyle a prawda jest taka ze przyjdzie nowy prezes, kurator troszke kasy zarobi prawnicy w wydziale Dyscypliny, w mediach bedzie wielkie zwalczenie korupcji itp itp a potem bedzie wielka cisza i wszystko bedzie cacy. Dziwne jest równiez ze Zaglebie LUblin zniklo nagle z listy podejrzanych klubów,a to dlatego ze jest to spólka skarbu PAńśtwa wiec ich nie ruszą co najwyżej kara i tyle. PO za tym całej ligi nie rozwala bo sponsorzy sie wycofaja, telewizja wiec szkoda niszczyc takiej kasyitp itd a w pewnych klubach to zasiadaja koledzy wiec ich nie ruszamy. NIesety ten kraj jest nienormalny o tak sie to załatwia nadal i jest coraz gorzej i skoro to ma być sprawiedliwośc to jest to chore i jest to wielki przekręt.

bartek - 23 lutego 2007, 21:15:17 - *.as.kn.pl
panowie ale o to wlasnie mi chodzilo. ze wszyscy sa umoczeni. poki co prokuratura i wd ostrzej bierze sie za 6 klubow o ktorych maja najwiecej materialow. ale tylko Gdynia byla tak lekkomyslna zeby bronic powaznie oskarzonego prezesa. normalny...czy wiesz ze jak to juz wiadomo nie wszystkie oplacone mecze rozstrzygaja sie tak jak ustalono. sam moge przytoczyc przyklad z najwyzszego szczebla o ktorym pewnie nie miales pojecia. Arke zdegraduja zycze uczciwego powrotu mimo antypatii (Wroclaw). tak to jest ze jak sie wpada to nie za darmo i nie ma wytlumaczenia ze inni tez to robia. jakby u Ciebie w szkole wszyscy jarali jointy w kiblu a tylko Ty bys wpadl to co? tez bys powiedzial...no wszyscy tak robia...i najlepiej jeszcze podaj nazwiska. to jest smieszne. zgadzam sie w 100% tylko co do Lubina. pozdro

Elemelek - 23 lutego 2007, 21:40:04 - *.wroclaw.dialog.net.pl
NO to mamy derby Gdyni Bałtyk-Arka
PS
Zaraz znów się odezwie Arkowiec ?

--- - 23 lutego 2007, 21:48:02 - *.adsl.alicedsl.de
Joker gzie ty twoj mozg zostawiles. Dokladnie zamkneli ponad 70 osob, atu niby tylko Arka kupowala i tych pare klubow? Smieszne!!! Nie ma klubu w 1 lidze, ktory nie kupowal meczy! O ty wie kazdy. Znalezli sobie kozlow ofiarnych, a ze Arki we Wrocjawiu nie lubia, to chyba jasne- Slask Wroclaw. Zapomnieliscie jak to Legia mistrzostwo kupila?! Arka tego nie wymyslila, tylko stala sie ofiara tego chorego ukladu. To jest zenujace. Sam kurator PZPN powiedzial, po otrzymaniu dokumentow z prokuratury, ze kupowali wszyscy!!!! A wy wszyscy cwanicy, to niby takie swiete krowy? Zenada do potegi. Pastwia sie nad Arka- niech sie innym lepiej dobiora do ....

Grudziądz - 23 lutego 2007, 21:50:37 - *.smgr.pl
Grzesiu Grudziądz jest z Tobą. Jesteś kolejną ofiarą prokuratorów-kibiców Sląska. A terby z Bałtykiem będą ale Z rezerwami Arki, które jak zawsze pokonaja lokalnych rywali. A ty Elemelku znajdz sobie na polu kartofelek i się nim ciesz.

+++ - 23 lutego 2007, 21:57:37 - *.adsl.alicedsl.de
smoli tepiej ty zniknij z mapy Polski! Mecze kupowali wszyscy, a Arka pewnie w histori jeszcze najmniej! Ale najlatwiej bzdury wypisywac. Nie czytaliscie co powiedzial kurator PZPN, po zapoznaniu sie z dokumentami przyslanymi przez prokurature, to nie smolcie tutaj. Kupowali wszyscy!! Wiec moze wszystkie kluby znikna z pilkarskiej mapy Polski?!

kolos - 23 lutego 2007, 22:21:35 - *.gdynia.mm.pl
Bartek,a czy wiesz że Prokuratorzy wrocławscy to kibice Śląska? Czy wiesz że ich i twój ukochany Śląsk przegrał baraże z..Arką? A wiesz co pisano nie dawno o tych barażach? Mówi ci to coś??? Prędzej lub później ty i wszyscy zrozumiecie co jest grane.

Elemelek - 23 lutego 2007, 22:29:15 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Kupowali wszyscy ale wybiórczo, a ARKA rozpoczeła produkcję masową

greg - 23 lutego 2007, 23:25:26 - *.13.56.141
chyba juz zapomnieliscie jak zaglebie lubin, lech czy pogon awansowaly do 1 ligi. scenariusz byl dokladnie taki sam jak w przypadku arki. najbardziej denerwujace jest to ze koledzy z parti nigdy nie zostana ukarani. to jest wszystko jakas smieszna gra olityczna. zaglebie lubin, spolka skarbu panstwa gdzie prezesem jest typ ktory cos tam robil w PIS, arka, ze zwoim sponsorem, ktory dosc duzo wygrywal przytargow na informatyzacje panstwa musi pocierpiec. wydaje mi si ze komus sie po prostu nie podobalo to ze nie dostal zadnej lapowki od prokomu jak wygrywal przetargi. pociagne dalej ten watek...
gornik leczna i jej kopalnia bogdanka. jedna z nielicznych ktora notuje zyski od dluzszego czasu, oczywiscie nie jest to spolka zalezna od panstwa, choc nektorzy mieliby ochote ja znacjonalizowac.
tu nie chodzi o oczyszczanie polskiej pilki, to ciag dalszy gier politycznych.

jano - 24 lutego 2007, 0:26:03 - *.chello.pl
Żałosni pseudokibice. Spójrzcie na swoje kluby, które od dziesięcioleci handlowały meczami, kupowaly mistrzostwa Polski, awanse i utrzymania w lidze! I wy śmiecie rzucać oszczerstwa na naszą Arkę Gdynia! Śląsk Wrocław, który kupił I ligę w 2000 roku /opisał to szczegółowo Dziurowicz w sławnym wywiadzie!/, Legia Warszawa I Łks, które kupowały tytuły mistrza Polski, Pogoń Szczecin, która pod wodzą Baniaka na przekupstwie tryumfalnie wjechała do I ligi i i wszystkie inne kluby, w tym śląskie, które handlowaly punktami aż furczało- i wy śmiecie się wypowiadać ! Arka jest wielka, była jest i będzie ! Nie karac kibiców !

kyle - 24 lutego 2007, 3:25:57 - *.91.174.89.cable.satra.pl
a kto karze kibicow?? na Arke bedziecie dalej chodzic tylko ciekawe ilu z tys 10tys przyjdzie na B klase albo 4 lige....300, 500??

ara - 24 lutego 2007, 9:24:40 - *.gdynia.mm.pl
nie ważne ilu przyjdzie, ale zawsze będziemy. Kibice sukcesu są wszędzie-przed telewizorami, na trybunach.

mrqs - 24 lutego 2007, 9:44:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
ostatnio ten caly smieszny kurato stwierdzil, ze zajmowacsi beda sprawami do 2005 roku-nie trudno sie wiec domyslic kogo ukaraja, a dla kogo cala sprawa sie rozmyje. SMIECH NA SALI! to jest kpina, nic sie nie zmieni poza kilkoma zdegradowanymi klubami a INTERES BEDZIE KRECIL SIE DALEJ

Pistols3 - 24 lutego 2007, 10:04:47 - *.ewz.gda.pl
Czy Areczka spadnie czy nie!!Zawsze pozostanie w sercach kibiców!!!3-miasto z Areczką!!!Pozdro z Nadola!!!!!!!!!!!!

Pistols3 - 24 lutego 2007, 10:05:33 - *.ewz.gda.pl
Czy Areczka spadnie czy nie!!Zawsze pozostanie w sercach kibiców!!!3-miasto z Areczką!!!Pozdro z Nadola!!!!!!!!!!!!

bicykl - 24 lutego 2007, 13:04:50 - *.gdynia.mm.pl
Na Arkę przyjdzie więcej kibiców na "B"-klasę niz na nie jedną drużynę w I lidze! HEJ ARKA GOOOLLLLL!!!!!

Elemelek - 24 lutego 2007, 22:43:26 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Ślask został ukarany przez sędziów
za to że nie wywiazał się z zobowiązań wobec nich (nie zapłacił im)z roku 2001 został przez nich zdegraowany do 3 ligi.Przypomnijcie sobie mecze ktróry rozpoczął się 10 min później

brodo - 25 lutego 2007, 18:27:58 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Arka, Arka i w kółko tylko Arka. Płaczki w Gdyni lamentują, inni się wyżywają.
Poczekamy na orzeczenia sądu w sprawie szefostwa klubu i decyzje PZPN w sprawie samej Arki, to wtedy sobie każdy skomentuje. Teraz wypowiedzi są przedwczesne i pokazują tylko buractwo komentującego (niezaleznie od tego czy ktoś jest fanem Arki czy nie).

dar - 25 lutego 2007, 20:28:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Temat Arki to przybral rozmiar maksymalnej nagonki na ten klub , nie bez powodu,bo prokuratorzy zajmujacy sie ta sprawa sa wlasnie z Wroclawia-nic dodac nic ujac.tam zrobia wszystko,aby Slask dostal sie do OE.

Maro - 25 lutego 2007, 22:12:33 - *.cust.iol.ie
Radomiak pamieta zawsze Was zawsze i pamietal bedzie.Jestescie cool.Zycze Wam all the best.

MARO - 25 lutego 2007, 22:17:04 - *.cust.iol.ie
Panowie glowa do gory.

M.Ch. - 26 lutego 2007, 7:52:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
brodo.wiekszosc ma wy**ne,jaka kara spotka Arke..mozemy zaczynac od poczatku..placza to tzw..kibice sukcesu.

Sopot - 27 lutego 2007, 13:14:19 - *.chello.pl
z tymi wiernymi kibicami to bym nie przesadzał bo 40% Arkowcow to byli kiedys kibicami Bałtyku

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas