[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 listopada 2021, 22:38:14 - maciejko
eMŚ: Potencjalni rywale Polski w barażach

Zakończyła się faza grupowa eliminacji mistrzostw świata w strefie europejskiej. Reprezentacja Polski zagra w dwuetapowych barażach - w losowaniu I rundy nie będzie rozstawiona i zagra na wyjeździe. Losowanie obu rund baraży odbędzie się 26 listopada (17:00) w Zurychu.

W barażach o trzy miejsca w finałach zagra 12 drużyn - dziesięć zespołów z drugich miejsc w grupach eliminacyjnych oraz dwóch najlepszych zwycięzców grup Ligi Narodów 2020/21 z rankingu Ligi Narodów, którzy nie zakwalifikowali się przynajmniej do baraży z grup eliminacyjnych.

W I rundzie (24-25 marca) rozstawionych będzie sześć najlepszych drużyn z drugich miejsc w grupach eliminacyjnych (bez uwzględniania ewentualnych meczów z szóstą drużyną w grupie). Każda z par zagra jedno spotkanie na stadionie drużyny rozstawionej. W II rundzie (28-29 marca) również zostanie rozegrany tylko jeden mecz, a gospodarzy wyłoni losowanie.

Portugalia           8 17 17- 6
Szkocja              8 17 14- 7
Włochy               8 16 13- 2
Rosja                8 16 14- 5
Szwecja              8 15 12- 6
Walia                8 15 14- 9
-------------------------------
Turcja               8 15 18-16
Polska               8 14 18-10
Macedonia Północna   8 12 14-11
Ukraina              8 12 11- 8
Austria              Liga Narodów
Czechy               Liga Narodów


eliminacje do Mistrzostw Świata Katar 2022

Tragedia - 16 listopada 2021, 22:38:55 - *.centertel.pl
Lewandowski & Sousa - dziękujemy za Wasz genialny plan pt. "awans reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata", który prawdopodobnie legnie w gruzach, a to wszystko przez JEDEN (!!!) mecz z Węgrami na własnym stadionie. . Echh..

hanba - 16 listopada 2021, 22:39:37 - *.skierniewice.vectranet.pl
Sousa i Lewandowski sa odpowiedzialni za brak barazy. Musial Lewandowski na impreze isc do miliardera.

ave - 16 listopada 2021, 22:39:41 - *.204.48.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Rosja-Polska.

kibic - 16 listopada 2021, 22:40:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gratulacje dla Sousy meczem z Wegrami pożegnał sie z kadrą

Olo Matolo - 16 listopada 2021, 22:40:31 - *.dynamic.chello.pl
Jedyna szansa jest ze Szkocja...

Luk - 16 listopada 2021, 22:40:42 - *.play-internet.pl
Brawo trenerze

Adrian98 - 16 listopada 2021, 22:40:43 - *.204.50.165.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
4 drużyny w zasięgu ehh...

Guma - 16 listopada 2021, 22:40:43 - *.dynamic.chello.pl
Szanse 50/50. Rosja,Szkocja i Walia to zespoły z którymi mamy szanse

Steven - 16 listopada 2021, 22:41:05 - *.dynamic.chello.pl
Wylosować Szkocję, Walię lub Rosję i awans do finałów bardzo realny

lokoko - 16 listopada 2021, 22:41:16 - *.239.7.41
a trafimy na Walię i się będziemy śmiali w II rundzie Portugalia i wielki Paolo zwycięża Lewandowskim na swojej ziemi

Staszek - 16 listopada 2021, 22:41:26 - *.zapnet-isp.net
Sztab szkoleniowy TOP.

Yooooo - 16 listopada 2021, 22:41:31 - *.235.63.50
Lewy uzbierał bramki do kolekcji, ale co z tego dobrego dla reprezentacji?

weasd - 16 listopada 2021, 22:41:43 - *.111.247.189
w pierwszej rundzie baty od wszystkich potencjalnych rywali na wyjeździe i koniec koniec koniec pisiory

figo - 16 listopada 2021, 22:41:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Rosja, Walia i Czechy jak najbardziej do ogrania. Nie przesadzajcie 😁

Scyzor - 16 listopada 2021, 22:41:48 - *.4-2.cable.virginm.net
Pierwsze co trzeba zrobić to przeprosic Jurka Brzeczka za to że zrobiliscie z niego wariata! Dopóki w kadrze nie skoncza sie układziki i kolesiostwo nic z tego nie bedzie!

Floyd - 16 listopada 2021, 22:41:53 - *.dynamic.chello.pl
Lewandowski Krychowiak precz z Reprezentacji !!
Pewnie odpocząłeś i w piątek w pełni sił zagrasz dla szkopów..

haparoiden - 16 listopada 2021, 22:41:53 - *.dynamic.chello.pl
@Tragedia - przestańcie jęczeć. Rosja, Szkocja czy Walia nie są poza zasięgiem. A baraże i tak mają dwie rundy, więc nawet przy rozstawieniu moglibyśmy na tą Portugalię czy Włochy trafić. Jak chcemy jechać na MŚ, to trzeba pokonywać rywali, niezależnie z kim gramy.
Będzie dobrze.

Lato - 16 listopada 2021, 22:41:56 - *.sileman.net.pl
Szkocja

cyryl - 16 listopada 2021, 22:42:04 - *.dynamic.mm.pl
Czy Lewandowski dalej odpoczywa?

Lenin - 16 listopada 2021, 22:42:21 - *.184.117.7.ipv4.supernova.orange.pl
wystarczyłby remis z Węgrami

jarock - 16 listopada 2021, 22:42:29 - *.icpnet.pl
Może dowiemy się w końcu ile kosztowały nas w gotówce działalności trenera S. i jego sztabu ? Mam tu na myśli victorie z S.Marino, Andorą, Albanią, punkt z Anglią, porażkę z Węgrami.

Vbh - 16 listopada 2021, 22:42:46 - *.30.116.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dobra jest jak jest, ale jiech teraz na prawdę zasłużą na awans do mś i pokonają kogoś poważnego, może tym razem nie będzie powtórki z Korei Ekwadoru Grecji Senegalu czy slowacji

antyJanusz - 16 listopada 2021, 22:42:46 - *.dynamic.chello.pl
Będę wierzył do końca, nawet jak wylosują Włochy czy Portugalię i będą przegrywać 0-1 w 89 minucie! Tylko Polska

jotdoes - 16 listopada 2021, 22:42:48 - *.dynamic.chello.pl
66.6% szans na ominiecie Portugalii i Włochów w pierwszym meczu. Rosja Szwecja Szkocja Walia - zblizony poziom do naszego

XAVI - 16 listopada 2021, 22:42:59 - *.ennet.pl
Łysy z FIFA wylosuje nam Włochów i można zapomnieć o Polsce na mundialu.

Pejpa - 16 listopada 2021, 22:43:06 - *.centertel.pl
Znając szczęście to albo Włochy albo Portugalia...dzięki Zołza i Lewy...ajwaj

xxx - 16 listopada 2021, 22:43:15 - *.toya.net.pl
Ja to widzę tak:
Portugalia - Ukraina
Szkocja - Austria
Włochy - Turcja
Rosja - Polska
Szwecja - Czechy
Walia - Macedonia
Finały
Portugalia - Szwecja
Włochy - Walia
Szkocja - Polska

as - 16 listopada 2021, 22:43:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak można było spieprzyć tak to ostatnim meczem .Mundial widać nie dla nas

armenov - 16 listopada 2021, 22:43:30 - *.toya.net.pl
Gratulacje! Tak kończą frajerzy.

jb - 16 listopada 2021, 22:44:20 - *.siedlce.domtel.com.pl
Ja bym w barażu dał odpocząć Lewemu, nie może się tak chłopina przemęczać.

Cabinho - 16 listopada 2021, 22:44:31 - *.net-bis.eu
Jak trafimy na Portugalię to tego sabotażystę natychmiast trzeba zwolnić!
To co on zrobił to było taktyczne i strategiczne samobójstwo. Wyjść rezerwami na decydujący mecz. Gratuluje.

mati - 16 listopada 2021, 22:44:36 - *.59.25.171.pinczow.bajtnetbusko.pl
uważam że z każdą z drużyn w I rundzie poniżej 6stego miejsca na Narodowym byśmy dali sobie rade gdyby nie experymenty Pana Sousy...

d2bo - 16 listopada 2021, 22:44:38 - *.6.212.151.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem, czy jest sens płakać. Tak patrząc realnie to jedyne reprezentacje do przejścia to Szkocja, Walia i Macedonia Północna. W pozostałych meczach na pewno nie będziemy faworytami i wygraną trzeba będzie rozpatrywać w kategorii sukcesu.

xrr - 16 listopada 2021, 22:45:06 - *.elblag.vectranet.pl
To teraz Włochy lub Portugalia na wyjeździe i bye bye

j23 - 16 listopada 2021, 22:45:40 - *.dynamic.chello.pl
Może pierwszy mecz wygramy, jeśli trafimy na Walię. Z resztą raczej bez szans na cokolwiek. Najsilniejsze wydają się Portugalia, Włochy i Szwecja. Mogą zwyciężyć w barażach dwumeczowych. Reszta raczej nie wygra.

Mario - 16 listopada 2021, 22:45:47 - *.146.101.119.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Hahaha...sami tego chcieli... jeśli nie awansujemy na MŚ to jak oglądam mecze pierwszej reprezentacji Polski od 1993 roku i nigdy nie zawiesiłem tego tak teraz to uczynię.... Marzę o piłkarzach tej klasy co gwiazdy mundiali 74 i 82, Lewandowski to za mało, wybitny piłkarz odkąd Boniek zakończył karierę, nie mamy następców, nie mamy gwiazd więc po co na MŚ.Upatruje cudu w barażach, w końcu w tym roku dobre mecze z Hiszpanią i Anglią u siebie oraz niezły ze Szwecją... chciałbym się mylić po barażach że jesteśmy słabi.

@tragedia - 16 listopada 2021, 22:46:19 - *.sferanet.pl
Jeśli nie umiesz wygrać z Rosją, Szkocją, czy Portugalia, to po co jedziesz na MŚ, po baty z Senegalem, Ekwadorem, czy Iranem? To już lepiej nie jechać. Wstydu mniej. Przypomne ci Polska - Japonia na ostatnich MŚ i symulującego Grosika, by wpuścić Kubę..

Marc - 16 listopada 2021, 22:46:23 - *.anonymouse.org
Według mnie to z Walią lub Szkocją są największe szanse. Resztę czarno widzę. Nie z takim graniem jak wczoraj.

Wojtika - 16 listopada 2021, 22:46:27 - *.95.25.227
ludzie, jak maja awansować na MŚ to obojętnie kogo muszą walnąć a jak już walną to, nie oszukujmy się, będą statystami w tym Katarze

paprykarz - 16 listopada 2021, 22:46:55 - *.net.e-cho.pl
Ważne że Robert wypoczął. A niepojechanie na mundial to przynajmniej mniej wstydu...

Fan - 16 listopada 2021, 22:46:57 - *.play-internet.pl
Lewandowskiemu odebrać opaskę kapitana i podziękować za grę a
trenera wyrzucić dyscyplinarnie niech sobie w domu eksperymentuje.

purysta - 16 listopada 2021, 22:47:03 - *.centertel.pl
Heheheheheheeeee....
Niiiiic się nie stałooooo,
niiiic sięęęęę nie staaaaaałoo.
:-DDD

Daniel - 16 listopada 2021, 22:47:52 - *.wtvk.pl
Szkocja lub Rosja. Każda inna opcja skończy się odpadnięciem.

Cox - 16 listopada 2021, 22:47:56 - *.hsserver.net
Nie ma szans z nikim, tym bardziej na wyjeździe, polegniemy już po pierwszym meczu, najwyżej notowany przeciwnik, którego Souza za swojej kadencji ograł, to Albania.

Luke 77 - 16 listopada 2021, 22:48:04 - *.184.64.98.ipv4.supernova.orange.pl
Czy u siebie,czy na wyjeździe to i tak trzeba mecz wygrać. Słabych drużyn nie wylosujemy. Każda będzie grała na maksa. Trzeba walczyć, a nie oddawać walkowera przed meczem...

ryba - 16 listopada 2021, 22:48:05 - *.183.247.0
za brak organizacji meczu barażowego PZPN traci ok 15 000 000 zł

Roman - 16 listopada 2021, 22:48:11 - *.97.102.91.ipv4.supernova.orange.pl
Brawo Trener Paulo Sousa pseudonim "Tuman"

Fildom77 - 16 listopada 2021, 22:49:16 - *.232.36.140
Wazne ze Lewy wypoczęty wrocił do Beyernu!!!

Sousa - 16 listopada 2021, 22:49:57 - *.icpnet.pl
Nie znacie się, Andora prawie zremisowała z Albanią a murawa była dobra.

Adi - 16 listopada 2021, 22:50:13 - *.netdrive.pl
Remis z Węgrami dałby rozstawienie

Pirat171 - 16 listopada 2021, 22:50:20 - *.242.58.47
A wystarczył remis z Węgrami żeby być rozstawionym brawo Tymek puchacz!!!!

d - 16 listopada 2021, 22:50:56 - *.111.247.189
w potencjalnych rywalach niestety nie ma reprezentacji Albanii Andory i San Marino to raczej nie mamy szans bo z nikim innym nie wygraliśmy

lph - 16 listopada 2021, 22:51:26 - *.206.38.66.clouddc.eu
Przy rozstawieniu i grze u siebie była jeszcze jakaś szansa. Tak to nie ma szans. Szczególnie, że Zołza to z lepszymi za bardzo grać nie umie. A już na pewno nie na wyjeździe.

lph - 16 listopada 2021, 22:52:42 - *.206.38.66.clouddc.eu
Kogo my chcemy ograć na tym wyjeździe? Włochów, Portugalię? Mamy szanse co najwyżej ze Szkocją lub Walią. Każde inne losowanie pogrąża nas już na starcie.

Kris - 16 listopada 2021, 22:52:54 - *.telnet.krakow.pl
No to Portugalia na wyjeżdżę i siwy sabotażysta nawet nie będzie już musiał do Polski przylatywać.

chkstr - 16 listopada 2021, 22:52:57 - *.markomp.net.pl
W zgodzie z duchem sportu na baraże powinny się składać pełne dwumecze - mecz u siebie + rewanż na wyjeździe. Takie dziwne pojedyncze mecze to zwykłe promowanie wyżej w rankingach rozstawionych w rankingach drużyn. Coraz dziwniejsze te pomysły

mś2026 - 16 listopada 2021, 22:52:57 - *.87.3.1
Ile straci PZPN na tym, że przynajmniej pierwszy mecz nie będzie odbywał się na Narodowym i kto za to poniesie konsekwencje?

@antyJanus - 16 listopada 2021, 22:52:59 - *.sferanet.pl
To nie wiara, to obsesja..

jacOl - 16 listopada 2021, 22:53:16 - *.icpnet.pl
Czy ludzie podniecający się rozstawieniem nie jarzą, że baraże są dwustopniowe? Jako nierozstawieni możemy trafić na Rosję, Szkocję albo Walię a potem na Ukrainę, Austrię albo Czechów. Jako rozstawieni, w drugiej rundzie tak czy siak mogliśmy trafić na Portugalię, Włochy czy Szwecję. Po losowaniu można gdybać i biadolić.

Marian - 16 listopada 2021, 22:54:34 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Wszystko wina Tuska

Pitek - 16 listopada 2021, 22:54:35 - *.nycmny.fios.verizon.net

Nie ma zadnego znaczenia na kogo trafimy, Andora nam strzela bramke w 10..........
To raczej rozstawieni sie modla zeby trafic na Polske, bo to pewny awans.
To smutne, ale prawdziwe......

lech - 16 listopada 2021, 22:55:23 - *.opera-mini.net (*.0.22.211)
Robertowi dajcie na baraże odpocząć. Niech chłopina na mundialu pogra. Sousa strateg ps koziołek matołek.

Balon - 16 listopada 2021, 22:55:29 - *.static.ip.netia.com.pl
Wstrzymajcie się z krytyką Sousy. Jest to jedyny trener który nie walczył na 100% o rozstawie w barażach, a na taki gest trzeba mieć jaja. Widocznie jest tak pewny swego, że ma tak mocną drużynę że wszystko jedno czy zagramy na wyjeździe np. z Włochami, Portugalią, Szwecją, czy u siebie z np. Macedonią, Czechami. Żadna różnica bo każdego rozwalimy w pył. San Marino, Andora, Albania już się o tym przekonali

Stefan - 16 listopada 2021, 22:57:14 - *.dynamic.chello.pl
Nawet jak trafimy na Czechy (ale chyba nie) to żadnego rywala nie jesteśmy w stanie ograć. Po pierwsze mecz na wyjeździe i gospodarze też chcą jechać do Kataru. Po drugie gdyby jakimś cudem wygrana by się wydarzyła to każdy z trójki Włochy, Portugalia , Rosja wyleczy naszych marnych kopaczy z marzeń o szybach naftowych. Jeżeli nie wygrywa się ze słabiutkimi Węgrami u siebie, traci się bramki z San Marino, Andorą to świadczy o "mizerii" marnych ludzików. Tu ani 10-ciu Lewandowskich nie pomoże bo jeżeli chodzi o niego to w meczu z Andorą był najsłabszym wraz ze Szczęsnym zawodnikiem na boisku. Tylko to świadczy o jego słabości. W Bayernie ma ludzi do wypracowywania pozycji bramkowych więc strzela bramki a u nas takowych brak więc jest tak jak jest. Wracamy do kopanej krajowej i kibicujemy Legii Warszawa aby za dużo punktów nie zdobyła i może uda się spuścić Lalunie "wyżelowane" do ligi gdzie grać będą Puszcza, Radunia, Stal Rzeszów i jak dobrze pójdzie to Łęczna.

Roman - 16 listopada 2021, 22:57:52 - *.97.102.91.ipv4.supernova.orange.pl
moglibyśmy trafić na Portugalię albo Włochy w drugiej rundzie, ale mecz może byłby w Warszawie.
Z drużyn nierozstawionych prawdopodobnie nikt nie awansuje.

Wariat - 16 listopada 2021, 22:58:00 - *.centertel.pl
Ja to bym chcial na ruskich trafic za to co od********ja z lukaszenka

bibu - 16 listopada 2021, 23:00:37 - *.as13285.net
wszyscy do ogrania poza Włochami. mam nadzieje na ruskich i hat trick Roberta w Moskwie. ruscy z meczu na mecz gorzej bez Stanisława, to równia pochyła. Nie rozumiem tych narzekań, Wojtek będzie miał mniejsza presję

lzs - 16 listopada 2021, 23:01:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Te punkty co zdobyl Sousa spokojnie by zgarnal Brzeczek albo i wiecej i to za pol kasy z tego co bierze Sousa. Smiechu warte kogo ten Boniek z tym Lewym wybrali.

ja - 16 listopada 2021, 23:02:07 - *.play-internet.pl
Najpoważniejsza ekipa z którą Souza wygrał to mocarze z Albanii, a tu widzę niektórzy bajkopisarze piszą o jakiś równych szansach ze Szkocją, Rosją czy Walią na wyjeździe zabawne. Polska tarci bramki z każdym za Souzy a wy piszecie o jakiś równych szansach .

khh - 16 listopada 2021, 23:02:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
najpierw wlochy
pozniej portugalia na wyjezdzie
..
i awans :
):

@jacol - 16 listopada 2021, 23:02:52 - *.play-internet.pl
A ty nie widzisz że mogliśmy grać dwa mecze u siebie i zabronić 30 mln i trafić z fartem na dwóch slabeuszy teoretycznie ?a tak szczerze a mam do w d czy awansują Lewandowski kapitan a odpuscza taki mecz. jescze wywiady po meczu z Zieliński i Piątkiem całą Polska załamana a ci się śmieją pokazali co sądzą o kibicach.

dzieki Lew - 16 listopada 2021, 23:04:46 - *.class98.petrotel.pl
Ktoś napisał że Lewy powinien oddać opaskę kapitana i ja się z tym zgadzam! Za dużo ma do powiedzenia poza boiskiem, zwalnia trenerów, wybiera sobie mecze a lider z niego żaden, bo lider nie zostawia druzyny przed ważnym meczem! To jest znakomity strzelec ale przewróciło mu się w głowie i zapomniał że jest piłkarzem - aż i tylko tyle!! Kara powinna być tylko kto się odważy w tym lewym szaleństwie??

GrzybGrzyb - 16 listopada 2021, 23:06:48 - *.181.70.185.hornet.pl
Skoro z Węgrami był taki problem, to wątpię, żeby ktokolwiek z tej stawki był do ogrania. Zwłaszcza, że wszyscy też widzą na co nas stać i wątpię, aby ktokolwiek bardzo by się nas bał, a nie mówiąc o odpuszczaniu meczu. Nie wiem, czy to ja jestem jakimś wybitnym malkontentem, ale jakoś nie mamy szczęścia do trenerów. W sumie to bardziej chyba pieniędzy niż szczęścia...

Bako - 16 listopada 2021, 23:07:43 - *.58.139.194
Tak naprawdę zNieszczesnym w bramce to z każdym możemy przegrać !!!!

kaszub1991 - 16 listopada 2021, 23:07:49 - *.dynamic.mm.pl
RRozstawienie w barażach dawały szansę zagrania 1 meczu u siebie. Ostatnio to każdy strzela nam bramkę baraże są w Marcu więc czesc zawodników zmieni zima kluby albo przestanie grać w klubach lub straci miejsce w klubach wtedy sytuacja kadrową będzie gorsza. W Marcu zawsze grała średnio do tego mecze są przed rewanzem 1/4 LM więc Lewy będzie odpoczywal teraz odpoczywal przed meczem z 16 drużyna Bundesligi tak ważnym żeby opuścić mecz z Węgrami Panie Sousa co pan robi z naszą reprezentacja grają gorzej niż za Brzeczka.

Kamil - 16 listopada 2021, 23:07:55 - *.centertel.pl
Jacol jakim niby sposobem?

Couto-ń - 16 listopada 2021, 23:08:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przypomnę tylko wszystkim hejterom, że z Hiszpanią na wyjeździe na Euro był remis. Z Anglią bez Lewandowskiego remis gdyby Sterling nie wymusił nieistniejącego karnego.

Barça - 16 listopada 2021, 23:11:37 - *.icpnet.pl
Obym się mylił Rosja-Polska

jacOl - 16 listopada 2021, 23:13:06 - *.icpnet.pl
Ostatni mecz u siebie przegraliśmy, więc atut stadionu to kiepski argument. Nie było losowania więc japa. Czy Wy sobie zdajecie z tego sprawę,że rozstawione Portugalia i Włochy mogą trafić na siebie w drugiej rundzie? A my nierozstawieni też możemy mieć dobrą ścieżkę. I co to za głupi tekst "trafić z fartem na dwóch słabeuszy"? Nie ma słabeuszy w barażach. Nawet Macedonia wygrała w eliminacjach w Berlinie. Zresztą wgląd w 1/4 finału z ME. Z górnej połówki tylko Włochy a z dolnej Ukraina i Czechy.

BI - 16 listopada 2021, 23:13:53 - *.10.207.52
Jak trafimy na Portugalię to Kulesza oszczędzi na bilecie powrotnym dla naszego treneiro.

Balon - 16 listopada 2021, 23:14:28 - *.static.ip.netia.com.pl
Oglądałem wczoraj wywiad po meczu z Zielińskim i wcale się nie śmiał, więc nie piszcie bzdur. I tak był jednym z nielicznych którzy coś tam grali. Inna sprawa że Sousa wystawił go tylko na drugą połowę.

Ggg - 16 listopada 2021, 23:15:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niektórzy nie rozumieją, że moglismy uniknąć meczów z europejskimi potęgami w obu meczacha nie tylko pierwszym meczu, co wiecej mogliśmy zagrać oba mecze u siebie. W drugim barażu mogliśmy wylosować przecież mecz u siebie np. ze zwyciezcą pary Rosja-Macedonia. W obecnej sytuacji 50/50, ze trafimy na wyjeździe Włochy, Portugalię slbo Szzwecję i papa.

zsz - 16 listopada 2021, 23:16:42 - *.122.232.28
Sousa jako człowiek niezależny powiedział trochę prawdy o stanie polskiej piłki, umiejętnościach piłkarzy, szkoleniu, działalności związku, roli mediów i stał się wrogiem nr 1 "cwaniaków" żyjących z tej dyscypliny, którzy kompletnie nie są zainteresowani zmianę tego stanu rzeczy, bo wtedy trzeba byłoby ich wymienić w pierwszej kolejności. Niestety w tej grupie jest sporo byłych reprezentacyjnych i ligowych piłkarzy-celebrytów, których jedyną zaletą jest to, że kiedyś jako tako kopali piłkę ale nie mających kompletnie wiedzy jak zmienić tragiczny stan rzeczy. Od 20 lat polską piłką zarządzają byli piłkarze i mamy 0 sukcesów. Już nawet sekretarze PZPR delegowani do PZPN potrafili coś sklecić i osiągnąć i trzymali poziom trenerów gdzie większość była po studiach a nie po 3 miesięcznych kursach.

Gość - 16 listopada 2021, 23:17:08 - *.toya.net.pl
co tam rozstawienie. Najważniejsze, że wygraliśmy z Andorą, a Lewy strzelił 2 gole.

ŁKS Łask - 16 listopada 2021, 23:19:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie ważne z kim zagramy, awans pewny!!!

PePe - 16 listopada 2021, 23:20:53 - *.gdansk.vectranet.pl
Mój wymarzony scenariusz:
Walia-Czechy
Szwecja-Turcja
Rosja-Ukraina
Włochy-Macedonia
Szkocja-Polska
Portugalia-Austria
Polska-Ukraina
Austria-Szwecja
Włochy-Czechy
Awans:
Polska - Szwecja - Włochy

aston75 - 16 listopada 2021, 23:22:33 - *.gorlice.zicom.pl
jeden mecz możemy wygrać ,oczywiście jak dobrze wylosujemy,ale nikt nie wini tutaj Bonka a ta menda ruda zatrudniła brzęcka i zouze, i dwie imprezy w łeb, a Lewy nie bedzie młodszy...

sbn - 16 listopada 2021, 23:22:34 - *.dynamic.chello.pl
Nie wierzcie w te bzdury że Lewy nie zagrał bo ma przed sobą tak naprawdę nic nieznaczące mecze z Augsburgiem czy Dynamem (Bayern i tak już awansował dalej) , poszedł do miliardera na imprezę , tego mu Polska nie wybaczy jeśli odpadniemy przez rozstawienie (a to bardzo prawdopodobne) nawet trafiając na Walię nie mamy szans grając z naprawdę megawalecznym kolektywem w ich wspaniałym stadionie w Cardiff.

Moje typy - 16 listopada 2021, 23:23:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polfinaly:
Drabinka 1:
Walia-Ukraina 1:1 k-3:4
Portugalia-Czechy 3:1
Drabinka 2:
Rosja-Turcja 2:0
Szwecja-Polska 3:2
Drabinka 3:
Szkocja-Macedonia 2:1
Wlochy-Austria 2:1
Finaly:
Drabinka 1:
Ukraina-Portugalia 0:3 awans Portugalii
Drabinka 2:
Rosja-Szwecja 1:1 k- 6:5 awans Rosji
Drabinka 3:
Szkocha-Wlochy 1:3 awans Wlochy

A - 16 listopada 2021, 23:23:47 - *.205.172.7
Rece opadaja , co za frajerstwo .

Takaprawda - 16 listopada 2021, 23:27:31 - *.rev.home.ne.jp
Lepiej odpaść z Włochami, niż z Macedonią, Souza wiedział, co robi, CV trenerskie nie ucierpi.

fennig - 16 listopada 2021, 23:28:09 - *.wedos.net
ciekawy bedzie wiosenny minimundial i czy lewy zostanie krolem strzelcow

Beka - 16 listopada 2021, 23:29:37 - *.is.net.pl
Odklejcie się od Lewego. Podziękujcie za wynik Panom Pio, Puchaczowi, Plachecie. Mati B. Magisterski fachowiec przecież mówił że my już jesteśmy w Katarze...

Pio - 16 listopada 2021, 23:30:46 - *.31.230.82.ipv4.supernova.orange.pl
Dawno nie widziałem takiego frajerstwa i jest to w 100% zasługa trenera. Jak nie ważne jest dla niego czy jego pracodawca będzie 15 mln. do przodu, to powinien się spakować.

rempar - 16 listopada 2021, 23:33:53 - *.static.chello.pl
Nie wiem w ogóle po co bijecie tyle piany. Aby awansować na mundial trzeba wygrać dwa mecze. Więc czy teraz czy później będzie zespół bardziej topowy to nie ma znaczenia. Więc aby grać na mundialu trzeba wygrywać jak nie grupę to baraże. Miłego nocy

... - 16 listopada 2021, 23:36:11 - *.146.38.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dziękujemy Paulo... W barażach też nie wystawiaj najlepszych - bo by się w Monachium pogniewali

Strejlau - 16 listopada 2021, 23:41:05 - *.178.009.pools.vodafone-ip.de
Prosze szkocja albo walia

z - 16 listopada 2021, 23:48:13 - *.d-com.pl
Abstrahując już od idiotycznej decyzji posadzenia na ławce liderów kadry zastanówmy się nad czymś innym. Wystarczy porównać składy z poniedziałkowego meczu, aby się przekonać jak słaby jest Sousa. Nasi rywale to kopacze z samych słabiuteńkich klubów (poza Fenerbahce). U nas piłkarze z Serie A, Premier League, Ligue 1, atut własnego stadionu, a pomysłu na grę 0. Niektórzy piszą, że brak rozstawienia nie ma znaczenia, bo i tak w drugiej fazie trafilibyśmy na mocnego przeciwnika. Nie zapominajmy jednak o tym, że straciliśmy mecz u siebie (a może i dwa), a co za tym idzie dużą kasę dla PZPN. Sousa wygrał jedynie z Albanią (a i to dosyć szczęśliwie). Polski trener z takimi wynikami zostałby rozdeptany jak karaluch.

tyigiy - 16 listopada 2021, 23:58:51 - *.73-67-87.adsl-dyn.isp.belgacom.be
Sousa i Lewandowski winni takiego stanu rzeczy!!!

kibic - 17 listopada 2021, 0:01:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Po tym co zafundował nam Sousa on jest do zwolnienia natychmiast trzeba brać polskiego trenera póki nie jest za późno.

under46 - 17 listopada 2021, 0:02:08 - *.dynamic-4-waw-k-2-2-0.vectranet.pl
Sousa to zaprzeczenie słowa selekcjoner. Zniszczył wszystko co niby dobrego zbudował, ustawieniem meczu na Węgrów, meczu który decydował o naszym rozstawieniu. Jeżeli Sousa takich podstawowych spraw nie widzi, jest totalnie nieprzydatny na stanowisku, które piastuje.

alskie - 17 listopada 2021, 0:02:48 - *.centertel.pl
ludzie czy wyście są upośledzeni ??? roztawienie powiedzmy trafiamy na turcję czy ukraine i myślicie że ich przechodzimy ??? a nawet jeśli to jest drugi mecz i na pewno z potentatem i co niby byśmy go wygrali ??. obstawiam, że na farcie trafimy na Walię a później czeka na nas potęga .....

Thrud - 17 listopada 2021, 0:07:52 - *.212.46.83-internet.zabrze.debacom.pl
Może w tym szaleństwie była metoda...
W ataku pozycyjnym właściwie obecnie nie istniejemy, jedyna szansa to kontry. Aby grać z kontry trzeba dać rywalowi prowadzić grę (i to zrobiliśmy z Albanią u siebie przy wtórze gwizdów na stadionie). Jeżeli nie wpadniemy na Włochy to mamy szansę tak właśnie zagrać (oni są zbyt sprytni i wpadną na to że nas trzeba skutecznie na początku zaatakować - jak to zrobili Szwedzi na Euro - a później oddać inicjatywę i czekać na nasze błędy...)
Łatwiej kontrować na wyjeździe, gdyż nie ma presji z trybun, aby prowadzić grę.
Poczekamy, zobaczymy. Wiele będzie zależeć od drabinki.

Jarek - 17 listopada 2021, 0:08:02 - *.136.137.39
I bardzo dobrze , się stało , teraz PZPN bez kasy z dnia meczowego 15 milionów lekko , brak awansu do mundialu jest pewny kolejne 12 milionów dolarów , obeszli się smakiem. Wielkie halo bo rozstawienie. Mogli Ukrainę , Austrię , Czechy , była by napinka , że u siebie itd . Polska reprezentacja nigdy nie osiągnie przyzwoitych wyników jak będzie grać Puchacz , Linnetty , Piątek czy Krychowiak itd. Teraz piłkarzyki pokażcie jaja jak Sevilli z Hiszpanami i ograjcie na wyjazdach , Szkocję , Rosję , Walię czy Szwecję nawet Portugalie bo nie ta sama ekipa co kiedyś , my też nie dlatego Sousa TOP powodzenia !

jordi - 17 listopada 2021, 0:10:52 - *.centertel.pl
buchahahahahah lament taki jakbyśmy wypadli z pewnego miejsca dającego nam awans. Paradoksalnie można trafić na słabszego przeciwnika.

Tur Turek - 17 listopada 2021, 0:15:05 - *.net-system.pl
Sousa na bruk! Trzeba było grać rezerwami z Andorą.
Tylko Szkocja, Szwecja i Walia w naszym zasięgu ale i z nimi możemy przegrać.

alske - 17 listopada 2021, 0:16:10 - *.centertel.pl
możecie mi wyjaśnić co daje nam to roztawienie od razu awans ??? czyli naszym kosztem jest to Walia więc obserwujmy co jej wylosuja ....

Aru - 17 listopada 2021, 0:22:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Balon - Obejrzyj sobie wywiad oryginalny z Zielińskim od momentu gdy stoi przed zadaniem pytania, uśmiechnięty od ucha do ucha, potem robi smutną minę gdy dziennikarz zadaje pytanie. Tylko w pierwotnej wersji to było widać a potem powycinali wszystkie uśmiechy.

futbolista - 17 listopada 2021, 0:25:38 - *.boid.qwest.net
ja zycze Polsce, jak najmocniejszego przeciwnika, by wykazac sie, czy sie jest w swiatowym futbolu, a nie patrzec tylko na ogromny zarobek i pyche, zarozumialosc i lekcewazenie wszystkich i wszystkiego przez kibolstwo i dziennikarzynow piejacych o potedze kraju. to samo czynia co do Huberta i Igi, a oni przecietniacy i topu z nich nigdy nie bedzie ! to wszystko dla wszystkich jest piekna lekcja POKORY ! a, jak teraz wylosuja Rosje i przegraja, to to juz bedzie super gitara !

Pixi - 17 listopada 2021, 0:40:04 - *.jmdi.pl
No to papa MŚ.Dziękujemy Sousa za błyskotliwy logicznie plan z Lewandowskim na ławce w meczu z Węgrami i w grze z Andorą. Dziękujemy puchacz, szczęsny za "wspaniałą" grę i doprowadzenie nas do tak wspaniałego stanu.Więcej fajek i tatuaży.Plus jest taki, że przyjdzie ktoś nowy,za złotoustego Portugalczyka i być może zrobi porządek. Na początek Puchacz, Szczęsny, Płacheta itd. odpoczynek na dłużej od kadry. Casus Szymańskiego. Nie grasz w klubie, nie grasz w kadrze.

Mysz - 17 listopada 2021, 0:51:35 - *.static.mm.pl
@Pepe: podejrzewam, że Rosja nie będzie mogła zagrać z Ukrainą. Tak jak jest w pucharach.

kibic - 17 listopada 2021, 1:15:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Skoro Lewy lubi dużo odpoczywać to jest mu na rękę brak awansu do Kataru - odpocznie sobie przez długi miesiąc i znowu w Bundeslidze nastrzela kilkadziesiąt bramek tylko że te jego niemieckie rekordy już Polaków mało obchodzą.

szymon - 17 listopada 2021, 1:21:37 - *.mnc.pl
Zmarnowac szanse grania 1 meczu u siebie do tego z potencjalnie słabszym rywalem to tragedia, co ten sousa wymyslil to paranoja, chyba tylko on mogl odwalic cos takiego.

kibol - 17 listopada 2021, 1:57:13 - *.pa.nsw.optusnet.com.au
Cały piłkarski świat z nas się śmieje.
Miałeś złotousty chamie złoty rug. ;)

@sloik - 17 listopada 2021, 3:02:56 - *.dynamic.chello.pl
Rug?a co to?W jakim języku?

Jaro_KSG - 17 listopada 2021, 4:20:53 - *.40.169.86.threembb.co.uk
Kibice sukcesu juz sie uaktywnili,idzcie lepiej ogladac golfa!Mysle ze mozemy wygrac z kazdym,limit bledow juz sie wyczerpal!Do boju Polsko!!!

Turkilmaz - 17 listopada 2021, 4:59:48 - *.play-internet.pl
Olali nas kibiców sikiem falistym,to jest skandal!! Sousa wracaj do domu!!!

barti - 17 listopada 2021, 6:10:11 - *.47.126.216.ipv4.supernova.orange.pl
z nikim nie mamy szans przy takiiej grze i taktyce najlepsze ustawienie 4-4-1-1

ollllleeee - 17 listopada 2021, 6:15:15 - *.play-internet.pl
Dostać 1x łupnia w barażach zamiast 3x w turnieju jakoś przeżyjemy. Za to dziunie naszych kopaczy się załamią - takie fajne wakacje się szykowały za pieniądze podatników

asd - 17 listopada 2021, 6:31:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkocja, Walia oraz Rosja teoretycznie są w zasięgu

SSW - 17 listopada 2021, 6:40:21 - *.215.207.184-internet.zabrze.debacom.pl
oby Złota Piłka trafiła w godne ręce

TG1 Dudek2 - 17 listopada 2021, 6:44:23 - *.146.35.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Najlepiej trafić na zespoły z Wysp Brytyjskich czyli Szkocja Walia lub może być Rosja i Szwecja ale lepiej wtedy uniknąć Portugalie i Włochy ale najlepiej na na Walie korzystne wyniki Polacy mają z Walią dobry bilans i dobry prawie ze Szkocją

Znawca - 17 listopada 2021, 6:45:42 - *.static.ip.netia.com.pl
Sousa liczy na wylosowanie Portugalii i awans jego kraju

SSW - 17 listopada 2021, 6:49:30 - *.215.207.184-internet.zabrze.debacom.pl
oby Złota Piłka trafiła w godne ręce

Erni - 17 listopada 2021, 7:05:06 - *.212.223.35 (*.7.12.207)
Przynajmniej pod koniec przyszłego roku nikt nie będzie pompował balonika ,że jedziemy po puchar, tylko zajmiemy się przygotowaniami do świąt.

Kopacz - 17 listopada 2021, 7:25:48 - *.giganet.net.pl
Najgorsze jest to że jak zwykle zadrwili z nas kibiców i pokazali gdzie nas mają tak jak politycy!

Baa - 17 listopada 2021, 7:28:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jakieś szanse są tylko ze Szkocją i Rosją.

Obiektywny - 17 listopada 2021, 7:41:40 - *.gpon.bialnet.pl
Że Szkocja i Walia wygramy do Włoch lepiej nawet nie jechać. Z Ruskimy 50 na 50 z resztą na wyjeździe tez ciezko

Adamst - 17 listopada 2021, 7:41:48 - *.dynamic.chello.pl
Broniłem tego Sousy, ale teraz to co odwalił to jest skandal. Ja rozumiem, że i tak musielibyśmy wygrać drugi baraż np. z Włochami, ale już sama gra w dwóch meczach jest fajna dla kibica. Wygranie pierwszego meczu na Narodowym, czekanie na drugi mecz to już jest ekscytujące, niż jeden mecz i po zawodach, po emocjach. Rozumiem, że celem jest awans, ale gra w barażach, zamiast nudnych towarzyskich to spora atrakcja

K - 17 listopada 2021, 7:48:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lewy, słuchaj gościu, mam wywalone na Twoje odpoczywanie i piątkowe bramki z Augsburgiem w SzkopLidze. Pokazaliście razem z Sousą w poniedziałek że nie macie szacunku do polskiego kibica. Bez pozdrowień.

V - 17 listopada 2021, 7:52:19 - *.play-internet.pl
To wszystko konsekwencje rządów Rudego. Wybral gamonia na selekcjonera i teraz mamy.I jeden i drugi Gosc jest mega ignorantem, zawalili euro zawalili eliminacje i w ich mniemaniu nic się nie stało.

e(L)ka - 17 listopada 2021, 7:52:24 - *.30.2.64.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nam już żaden awans nie grozi. Może to i lepiej, bo znów byłoby jak zawsze.

Le Saux - 17 listopada 2021, 8:02:36 - *.98.195.116.bcube.co.uk
Witam,kibic Cracovii.
Wiekszosc z Was to kretyni.Soysa mial grac w barazach i gra,wiec cel zrealizowal.Piszacy,ze dzieki Lewemu nie zagramy na MŚ powinni zostac wyslani na katapulcie na Bialorus.Kto mi zagarantuje,e z Lewym w skladzie wygralibysmy mecz z Wegrami?Kto,durnie!Aco brudasy bedziecie pusac dy Polskac awansuje?Pewnie jaki to Sousa i Lewy sa genialni!Pozdrawiam.

lopes - 17 listopada 2021, 8:03:03 - *.mmj.pl
byle nie Portugalia bo sabotażysta wystawi Puchacza, Płachetę i inne wynalazki i będzie po zawodach

takaprawda - 17 listopada 2021, 8:12:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Francja we wczorajszym meczu z Finlandią mimo, że już wcześniej wywalczyła sobie awans zagrała najmocniejszym składem z: Benzemą, Mbeppe, Grizmanem, Pawardem czy Rabiotem!. Można? - można.

Ja - 17 listopada 2021, 8:27:52 - *.play-internet.pl
Nie ma co oskarżać Sousy, to nie był jego pomysł
Lewandowski po prostu powiedział nie zagram bo idę się ochlać na urodzinach u właściciela Inpostu i Sousa nie miał nic do powiedzenia
Ale przynajmniej teraz dokładnie wiemy dlaczego Lewandowski nigdy nie dostanie złotej piłki France Football, Messi by nigdy nie przedłożył impreski nad mecz
Ale dla Lewandowskiego liczy się tylko ka$a

marcky - 17 listopada 2021, 8:32:13 - *.icpnet.pl
Szwecja i Włochy poza zasięgiem, reszta do ogrania.

Czarny - 17 listopada 2021, 8:38:55 - *.189.45.70.atman.pl
Chciałbym półfinał Włochy-Polska i zwycięzca tego półfinału zagra na wyjeździe ze zwycięzcą meczu Portugalia-Turcja

zdziwiony - 17 listopada 2021, 8:39:05 - *.elblag.vectranet.pl
Wolę trafić na Walię,Szkocję czy Rosję niż na Czechy np

Jarek - 17 listopada 2021, 8:42:12 - *.136.137.39
Dokładnie jak nie ogramy Szwcji, Rosji, Walii czy Szkocji to nie zasługujemy nam mundial, szanse są 50/50 a jak strzelimy pierwsi gola to mamy spore szanse na awans i tyle w temacie , tylko pismaki nakręcają spiralę i krytykują wszystko a pelikany łykają i liczą zyski ze swoich wypocin w gazetach . Kto zna się na piłce wie , że rozstawienie nie gra liczy się forma w marcu . Jedno jest pewne Sousa wystawi najlepszy skład jak z Anglikami czy Hiszpanami i mamy szansę na awans bo potrafimy grać

Kawulok - 17 listopada 2021, 9:06:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wyłożymy się już na pierwszym stopniu barażu. Bez względu na to, gdzie nam przyjdzie pojechać. Czyli Stadion Narodowy już na cały rok będzie Szpitalem Narodoqym covid-19 dla pisowskiego elektoratu antyszczepuonkowców

jerry - 17 listopada 2021, 9:12:27 - *.static.ip.netia.com.pl
Oczywiście, żeby zagrać w finałach MŚ należy wygrywać z najlepszymi. Ale też trzeba dać temu szanse i w I rundzie zagrać u siebie z teoretycznie słabszym rywalem i wygrać a w II rundzie liczyć na dobre losowanie i ponownie zagrać u siebie. I wtedy obojętnie z kim, byłaby szansa wygrania. A tak, trzeba już się sprężyć na granie na wyjeździe. I czy to będzie Portugalia, Włochy czy Walia, Szkocja to i tak mecz na wyjeździe. A pół serio - pół żartem, to w I rundzie należy dać odpocząć Glikowi, aby nie dostał drugiej żółtej kartki, która wyeliminuje go z gry w II rundzie finałowej. Chyba, że po eliminacjach kasują się kartki.

Dziuniek - 17 listopada 2021, 9:36:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Z całego serca życzę Włochów lub Portugalczyków

mr xxx - 17 listopada 2021, 9:38:30 - *.dynamic.chello.pl
Portugalia. Zawsze to milej dla Sousy , że go rodacy zwolnią z pracy No i po meczu blisko do domu.

sieger - 17 listopada 2021, 9:39:08 - *.230.226.32
czytajcie post antyjanusza i wszystko jasne.

krokodyl - 17 listopada 2021, 9:59:19 - *.acn.waw.pl
Czy Lewy będzie grał w pierwszym barażu czy będzie odpoczywał przed drugim ?

Fc - 17 listopada 2021, 10:07:27 - *.centertel.pl
Zibi TOP

Kibic Gksu - 17 listopada 2021, 10:11:59 - *.dolsat.pl
Wczoraj Walia dała radę zremisować z Belgią nie olali sprawy Turcy wykorzystali szanse nie odpuścili tylko nasi dali dupy za talerz zupy. Masakra. teraz Pan Sousa modli się aby trafić na slaby zespół ciekawe? Czy awansujemy dalej czy nie i tak jesteśmy przegrani wygrany będzie trener. Zarobił już majątek od Bonka i PZPN cel osiągnięty wyjście z grupy i zagranie w barażach.

C - 17 listopada 2021, 10:15:07 - *.centertel.pl
Dzięki Lewy!

Gap - 17 listopada 2021, 10:23:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cóż już za 4 lata powinniśmy awansować do mundialu bo zwiększają ilość drużyn do 48.

Alberto - 17 listopada 2021, 10:28:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żal było patrzeć na frajerską porażkę z Węgrami, na własne życzenie. Po meczu z Węgrami Sousa powinien zostać zwolniony. Teraz mecz barażowy będzie jego ostatnim z kadrą. Przegrać z Węgrami czy zdobyć punkt na Euro to można było ze swoim trenerem Brzęczkiem. Boniek zatrudniał Sousę, bo ten miał zrobić różnicę, nowe rozwiązania taktyczne, zmiana mentalności itd. nic takiego nie ma miejsca, zawiodłem się. Z taką reprezentacją nie ma co się pchać na mistrzostwa...

ja - 17 listopada 2021, 10:33:11 - *.play-internet.pl
Podziękujcie geniuszowi trenerskiemu Sousa za wystawienie w pierwszym składzie rezerw na decydujący mecz. No ale nie przejmujcie się przecież nawet sam wielki Piotr Zieliński po porażce uśmiechnięty od ucha do ucha jednak szybko zmienił minę na smutną jak zorientował się że pokazują go kamery. Może po kopaniu piłki pójdzie w aktorstwo.

DamyRade - 17 listopada 2021, 10:34:23 - *.centertel.pl
Normalnie chłopaki tak o trafiamy na Szkocję albo Rosję na rozgrzewkę, a potem rewanż z Portugalia i w ostatniej akcji meczu Kuba powtarza swojego karnego. Jedziemy na MŚ i jako czarny koń dochodzimy sensacyjnie do półfinału.

Krzys - 17 listopada 2021, 10:38:42 - *.play-internet.pl
OSZOLOMY:piszący zle o Lewandowskim:do psychiatryka! Leczyć się! Lewy-to 80 procent tego zespołu! Tyle co dał Lewy tej reprezentacji- nie dał nikt w historii! Za porażkę w ostatnim meczu odpowiada wyłącznie trener SOUSA!

Edzio - 17 listopada 2021, 10:42:12 - *.quarto.pl
Może Sousa chciał grać na wyjeździe , tam to nie my będziemy faworytem ,on chyba już zrozumiał że gra kombinacyjna i utrzymywanie się przy piłce z tak wyszkolonymi piłkarzami jest niemożliwe . Szwecja , Walia , Szkocja , Rosją to żadne mocne drużyny swoją grę opierają na przygotowaniu fizycznym , walce i grze z kontry grając u siebie wybijamy i ten atut.
Typy na losowanie
1.Szwecja-Polska 1-3
2.Rosja -Turcją 1-0
3.Włochy-Austria 2-1
4.Portugali-Macedonia 3-0
5.Walia-Ukraina 1-1 3-4k
6.Szkocja -Czechy 1-2
Finały
Polska-Rosja 2-1
Włochy Portugalia 1-1 4-3k
Ukrainą- Czechy 1-1 4-5k

Ja - 17 listopada 2021, 10:52:53 - *.play-internet.pl
Do jerry
Nie kasują się, i dlatego geniusze zdecydowali żeby go oszczędzać bo chyba im ktoś powiedział, że nawet przy porażce będziemy rozstawieni
Zdecydowanie było by lepiej zagrać u siebie z Walią, Turcją, Macedonią, Ukrainą, Austrią bądź Czechami
niż na wyjeździe z Portugalią, Szkocją, Włochami, Rosją, Szwecją czy Walią
A wystarczyło w meczu z Andora wystawić rezerwy bo i tak by wygrali, a na najważniejszy mecz eliminacji z Węgrami wystawić najmocniejszy skład
Ale im lepiej iść na imprezę Inpostu

obiektywny - 17 listopada 2021, 10:59:13 - *.8.101.90
Z Węgrami nie przegraliśmy przez brak Lewego tylko przez to że w środku razem grali Klich i Linetty którzy do niczego się nie nadają.....a tu jeszcze zagrali obaj. Plus jest taki że Klich wyłapał żółtą kartkę i nie będzie nas chociaż męczył w 1 meczu barażowym....oby to nie był mecz z Włochami bo z nimi nie mamy żadnych szans. Moim zdaniem Lewy powinien być na ławie i wejść na jakieś 20-25 min. Na Węgrów by to wystarczyło ale to już historia.

cd - 17 listopada 2021, 11:03:49 - *.8.101.90
Puchacz akurat w 1 połowie był o dwie klasy lepszy od tego angielskiego odpadu. Faktem jest że nie gra w klubie ale na tle oldboya Rybusa i tak wygląda lepiej. 1 gol to przypadek a za 2 odpowiada przede wszystkim nasz duet supernieudaczników w środku pola czyli Linetty z Klichem

tw z wsi - 17 listopada 2021, 11:04:23 - *.205.32.131
wszyscy marzą o wylosowaniu Polski

BaronSamed - 17 listopada 2021, 11:07:38 - *.data.lycamobile.pl
Nie widziałem tak zdenerwowanego Mateusza Borka po meczu...Skomentował konkretnie osiągnięcia reprezenacji pod wodzą sousy i lewewgo- tak bo to przez lewego jerzy brzęczek pożegnał się z reprezentacją.Na wembley drużyna grała bez lewego i gdyby nie błędy sędziego - karny dla anglosów, to nie przegraliby.Należało wyjśc takim samym składem jak na wembley,ale z fabjańskim w bramce- chyba najlepszym bramkarzem.
Teraz inny mecz francja-finlandia, gdzie żabojady wystawiają najsilniejszy skład.a wszystko po to aby finlandia nie zagrała w barażach, tylko ukraina....przypadek?,a może z fracuskim trenerem skontaktowal się pewien ukrainiec(" taki poroszenko") i zmotywował trenera francuskiego?...to tylko teoria.
Czy może ktoś zmotywował czymś sousę i (poimprezowanego lewego),bo to wyglądało mi na sabotaż...No,ale teraz czekamy na baraże, zamiast z austrią(marzenie) u siebie, zagramy z kimś mocniejszym na wyjeździe...

Marco - 17 listopada 2021, 11:38:58 - *.artnet.gda.pl
co za amatorzy szkoda gadac, juz nawet nie ma co mowic o stratach finansowych za to,ze gramy mecz na wyjezdzie zamiast u siebie, tylko zamiast grac z Macedonia Polnocna u siebie to zagrany z Wlochami na wyjezdzie , to brzmi jak sabotaz.Oczywiscie nie ma winnego tej sytuacji.

paulisiusi - 17 listopada 2021, 11:43:16 - *.111.247.189
Ja zapytam tak .dlaczego.w.sztabie tego Sousy nie ma asystenta trenera z.Polski ? Sztab caly zagraniczny. Ktos prawde napisal tu w komentarzu. Unikac wylosowania portugalii bo celowo da wygrac swoim rodakom. Szanse jedynie ze.szkocja i moze z walia. Chociaz byloby milo zrewanzowac sie szwedom za wtope na euro.

khh - 17 listopada 2021, 11:43:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
szczesny .. kompletne dno
piatek .. bez formy kompletnie
klich .. bez formy
jozwiak .. lepiej gral grajac w lechu
puchacz .. swietny mecz .., ale te wrzutki
gotówka .. nie za bardzo

Grabi - 17 listopada 2021, 12:27:37 - *.204.33.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dawajta odrazu Wlochow albo Portugalie i bedzie po krzyku a Lewy niech szykuje sie na kolejna impreze miliarderow

slazak - 17 listopada 2021, 12:34:35 - *.centertel.pl
Interesy piłki klubowej ponad dobro reprezentacji narodowej🇵🇱... Info dla tych ogarniętych. Ja nawet cieszę, że zabraknie nas na mistrzostwach w Katarze organizowanych, aby zaspokoić wybujałe ambicje i zachcianki kilku miliarderów. Jeszcze miałyby one sens, gdyby rozgrywały się w kilku arabskich państwach (Bahrajn, Kuwejt, Oman, ZEA).

jacOl - 17 listopada 2021, 12:35:21 - *.icpnet.pl
@Ggg. Nie, to Ty nie rozumiesz. Rozstawienie nie daje żadnej gwarancji grania drugiego meczu u siebie. Nie daje żadnej gwarancji uniknięcia potęg. Gdybanie przed losowaniem jest nonsensem. Rozstawienie daje tylko większe szanse na przejście pierwszej rundy, która nie daje awansu. Tak jak napisałem, jako nierozstawiony możesz mieć słabszego rywala w drugiej rundzie niż jako rozstawiony. Z górnej połówki mamy całkiem realne szanse ze Szkocją, Walią i Rosją. Z dolnej poza Macedonią i Turcją łoją nas wszyscy.

Kocuur - 17 listopada 2021, 12:38:59 - *.97.16.160
Nie łudźmy się, Mundial w Katarze obejrzymy w TV bez większych emocji. Znając szczęście Polski w losowaniu, trafimy na Włochy albo Portugalię. Mimo wszystko jestem za zmianą trenera już teraz. Nowy selekcjoner miałby więcej czasu na zbudowanie drużyny pod kolejne eliminacje. Z pewnych zawodników należy powoli rezygnować, mam na myśli np. Szczęsnego, Rybusa czy Piątka, który tej kadrze teraz nie jest w stanie nic dać. Jak wróci do regularnego strzelania goli, proszę bardzo niech wraca do kadry. Na ich miejsce szukać nowych, dawać szanse przede wszystkim bramkarzom, Drągowskiemu, Skorupskiemu, a może kogoś z naszej ligi. Brak wyjazdu do Kataru to także dobra informacja dla Ekstraklapy - nie trzeba będzie przekładać meczów i robić półtora miesięcznej przerwy w trakcie sezonu. Niestety, Sousa może i dobrze chciał, ale eksperymentować można w meczach towarzyskich, czy o punkty z San Marino lub Andorą. Na Węgrów wyszła jedenastka ot taka sobie, zabrakło w niej choćby Milika czy Zielińskiego. Obaj powinni grać od pierwszej minuty. Dziś widać, że wybór Sousy na trenera był nietrafiony. Przegrane Euro i lipa w eliminacjach do MŚ, mimo że gramy w barażach

K - 17 listopada 2021, 12:44:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BaronSamed,
Tak tak, na pewno Poroszenko dzwonił do Deszampa, Makarona i Platiniego żeby Francuzi nie dopuścili Finów do barażów kosztem Ukrainy
A tak na poważnie to tym się różni poważny zawodowy ambitny sportowiec od mentalnego amatora kombinatora (jak większość naszych kopaczy) czy gwiazdora który sobie wybiera mecze do grania żeby nabijać staty (Andora, San Marino, Augsburgi i reszta bundesligowego planktonu). Tym właśnie że w meczu o stare kalesony gra się na poważnie i wygrywa (jak Żabojady z Finlandią). To się nazywa fair play - w stosunku do rywala, kibiców, samych siebie...

obserwator - 17 listopada 2021, 12:49:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zawalili z Węgrami ale kto by przypuszczał że bez Lewego będzie taki piach?
Choć jeszcze nic straconego. Ruskie, albo wyspiarze jak najbardziej do przejścia.

Żona Sousy - 17 listopada 2021, 12:58:40 - *.play-internet.pl
Trener chce jechać do Portugalii to wymyślił

Do żona So - 17 listopada 2021, 13:28:32 - *.quarto.pl
Chce jechać bo ma objąć reprezentację Portugalii jak ta odpadnie w barażach do mistrzostw świata .

Kibic - 17 listopada 2021, 14:34:55 - *.as13285.net
Megafrajerem dla mnie jest Puchacz. Przebierał nogami byle tylko gdziekolwiek za pare groszy więcej wyjechać z Polski i wyjechał. 2 godziny jazdy z Poznania tyle tylko ze tam profesjonalna liga i weryfikacja kopacza natychmiastowa. Efekt? Brak gry.Nawet na ławke sie nie łapie amator. W kadrze ośmiesza się on i Zołza który wstawia amatora. Taka prawda. Józwiak podobna sytuacja ale on troche gra a i potrafi duzo wiecej. Płacheta to samo,ale on jest zaawansowany technicznie przy obu poznanskich zawodnikach/kopaczach.

Cwynar - 17 listopada 2021, 14:44:59 - *.ssp.dialog.net.pl
Tylko Białoruś możemy pokonać. Rosja poza zasięgiem.Sosa strateg że niech goszlag trafi. 😓

as - 17 listopada 2021, 14:49:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak można było spieprzyć tak to ostatnim meczem .Mundial widać nie dla nas

Edzio - 17 listopada 2021, 15:30:08 - *.quarto.pl
Na razie to tylko teorie dobre losowanie , rozstawienie co z tego wynika Nic . W tej chwili wydaje się że są dwa mocne zespoły (Włochy i Portugalia ) , jeden słaby ( Macedonia) , reszta o podobnym potencjale każdy może wygrać z każdym nie zależnie od tego czy gra u siebie czy na wyjeździe . Mecze na euro pokazały że Austria była niewiele słabsza od Włochów którzy grali u siebie i wygrali dopiero po dogrywce. ,Włosi nie potrafili pokonać Irlandii Północnej przez co wylądowali w barażach presja na nich będzie ogromna czy ją wytrzymają niewiadomo .Najsłabsze mecze Polski za kadencji Sousy to ten ze Słowacją na Euro gdzie byliśmy faworytem , oraz dwa mecze u siebie z Albanią i Węgrami gdzie tez byliśmy faworytem .Najlepsze z Hiszpanią gdzie mogliśmy wygrać jak by sędzia podyktował ewidentnego karnego za faul Moraty na Zielińskim , dwa mecze z Anglią , oraz mecz ze Szwedami gdzie też należał na się ewidentny karny po faulu w pierwszej połowie na Krychowiaku . Czy losowanie było dobre okaże się dopiero w marcu po meczach czy meczu .

Polak - 17 listopada 2021, 15:32:35 - *.centertel.pl
Hehe Lewandowski gra z amatorami z Androry, aby w następnym meczu z Węgrami odpoczywać. Amatorami jest nasz sztab szkoleniowy

... - 17 listopada 2021, 15:33:40 - *.204.18.125.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Co w z tym Krychowiakiem, janusze? Wiecznie Krychowiak i Krychowiak, wpadki ma, owszem, tylko że jak Krychowiaka na boisku nie ma, to rywal - nawet tak przeciętny jak osłabione Węgry ma przed naszym polem karnym pustą autostradę - jak w poniedziałek. Nie było Krychy i co?... Był ktoś tam w zastępstwie lepszy?

gool - 17 listopada 2021, 15:34:27 - *.play-internet.pl
I po zawodach mam nadzieję że jak już odpadniemy to podziekujemy wszystkim panom po 30ce w reprezentacji!!!!bo już więcej nie ugraja,i paru którzy zaczynają przygodę z kadrą i już się nie nadają!!!

Darek - 17 listopada 2021, 15:36:28 - *.bielmar.3s.pl
Pytanie do redakcji bądź ludzi zorientowanych w temacie, możliwa jest para Rosja - Ukraina czy nastąpi dodatkowe obostrzenie eliminujące możliwość wylosowania takiej pary?

druhBoruch - 17 listopada 2021, 15:55:34 - *.toya.net.pl
Zawsze wiedziałem że Lewy jest lewy, czyli trefny.
Całą karierę miał "ego" 3x większe niż "cojones", już za czasów Borusii nie trzymał "z naszymi". Zwyciężył interes własny i szwabskiego Bayernu niż narodowy. A Sousa jak buduje drużynę przyszłości, to powinien Lewemu teraz podziękować.
No i ten Nieszczęsny, całą karierę nieszczęsny bidulek, ale układziki w naszej kopanej mają się dobrze.

wiarus - 17 listopada 2021, 16:03:19 - *.dynamic-3-poz-k-0-0-0.vectranet.pl
LUDZIE POJ.....O WAS!!!!! Włosi i Portugalczycy
przegrali bezpośredni awans i grają tak jak my w barażach. ale tam nikt nie zwalnia trenerów. Tylko w Polsce po każdej porażce zwalniamy, w ten sposób nigdy nic nie osiągniemy. Węgrzy odpadli nawet z baraży, ale tam nikt nie mówi o zwalnianiu trenera.
Przecież my nie mamy trenerów do reprezentacji, nawet Czesio M. się nie sprawdza. Mamy trenera tylko dajmy mu popracować, lepszego nie będziemy mieli , bo nikt tu z "topu" nie przyjdzie nawet za miliony, bo nic nie osiągnie z tymi zawodnikami a jeszcze go wywalą po 2 porażkach.

uncle danc - 17 listopada 2021, 16:38:29 - *.206.112.36.static.telsat.wroc.pl
Zadam kilka pytań:
1. Czy Wujo na Euro nie zdobyłby 1 pkt? Może i by przerżnął z Hiszpanią, ale ze Słowacją by pewnie wygrał.
2. Czy Wujo w eliminacjach przegrałby z Andorą, San Marino i Albanią? Czy Wujo nie wygrałby ani razu z Węgrami?
Czy zatem zmiana Wuja na filozofa i psychologa od mentalności ma sens?

uyu - 17 listopada 2021, 16:40:01 - *.ssp.dialog.net.pl
Najważniejsze ,że piłkarze doskonale rozumieją się z trenerem i taki Glik, Lewy i Sousa jedzą sobie z dziubków. Pogratulować tym Panom ( plus Krychowiak) planu na brak awansu. prawdziwi "reprezentanci" nie odwalają takich uników i fuszerki.

Sag - 17 listopada 2021, 16:42:07 - *.dynamic.mm.pl
Albo się nadajemy na MŚ i to trzeba udowodnic w barażach, albo do tarcia chrzanu. I tak żeby awansować trzeba wygrać finał nie tylko pierwszą rundę. A atut własnego boiska - faktycznie, na Narodowym to doping mrozi krew w żyłach przeciwnika. Może jednak lepiej grać na wyjeździe gdzie przyjdzie kilka tys Polonusów i zrobią doping jak trzeba niż w teatrze w Warszawie.

Wawa - 17 listopada 2021, 16:57:18 - *.22.122.34.ipv4.supernova.orange.pl
Szkocja-Polska

Znawca - 17 listopada 2021, 17:13:12 - *.logitus.pl
Każde pieniądze można postawić na parę Polrtugalia-Polska, ciepłe kule prawdę mowia

... - 17 listopada 2021, 17:55:56 - *.146.37.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Inna sprawa, że dziady, które we własnym domu nie potrafią ugrać nawet remisu z co najmniej tak samo osłabionymi Węgrami, na rozstawienie nie zasługują.

Polski Far - 17 listopada 2021, 18:26:13 - *.29.153.173.ipv4.supernova.orange.pl
Jak to mówił były prezes PZPN-u ,,Zibi-Top'', buehuehuehue. Chyba już się to nie sprawdza.

JanekzŚląs - 17 listopada 2021, 18:28:06 - *.jedrysek.kalety.net
Wierzę w Polaków do końca ale życzę Panu trenerowi by trafił na Portugalię by w ostatnim jego meczu jako nasz selekcjoner dostał sroga lekcje futbolu.

as - 17 listopada 2021, 18:54:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak można było spieprzyć tak to ostatnim meczem .Mundial widać nie dla nas

Filu - 17 listopada 2021, 20:55:19 - *.204.33.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lewy milczy przeciez mial wazniejsza impreze niz meczycho z Wegrami

Mrs - 17 listopada 2021, 21:16:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mówiliśmy przed ,meczem .Węgrzy nie są są
Słabi. Wystarczyło 30 minut żeby lewy grał .mieli remis w Anglii

Aru - 17 listopada 2021, 22:17:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A Lewandowski w Bundeslidze zagra ? Czy jeszcze będzie odpoczywał ?

Ja - 17 listopada 2021, 22:43:20 - *.play-internet.pl
Większość tu komentujących chyba nie oglądała eliminacji, Polska trafiła do najsłabszej grupy, a mimo to ledwo wygrała z Albanią przegrała z Węgrami, a gole Polsce strzeli Andora i co lepsze San Marino ! Czyli piekarze i budowlańcy! Więc o jakich Mistrzostwach wy piszecie?!
Co wy piszecie, że Rosja lub Szkocja jest do ogrania i jeszcze na wyjeździe?!
JESTEŚMY NAJSŁABSZĄ REPREZENTACJĄ W BARAŻACH, jeśli przegrywamy u siebie z Węgrami to jeśli nic się nie zmieni to przegramy sromotnie z każdym w barażach, tym bardziej że będziemy grać na wyjeździe

futbolista - 18 listopada 2021, 0:22:22 - *.boid.qwest.net
a pan Robert, jak ma honor, to powinien sie wypiac na ta repre i nigdy wiecej w niej nie grac ! niec walczy lepiej na zachodzie o prymat, bo tu w kraju, to tylko na nim by chciano pozarabiac. a pan Boniek, to tragedia, ze byl szefem, juz to, kiedy przez moment byl trenerem repry, pokazal co jest warty ! zycze najsilniejszego przeciwnika w barazach, a specjalnie Rosjii, za ogolna nienawisc kraju do niej !

Do ja - 18 listopada 2021, 0:53:12 - *.quarto.pl
Nie zauważyłeś chyba że z tymi budowlańcami graliśmy przeważnie drugim składem wyniki dwumeczu z Sań Marino 12-1 , z Andorą 7-1 . Szkocja z potężną Mołdawią w dwóch meczach strzela 3 bramki , z Wyspami Owczymi wygrywa 1-0 strzelając bramkę w 88 min . Na euro zdobyli 1 pkt i strzelili w trzech meczach jedną bramkę a stracili 5 naprawdę jest się kogo bać .Rosja to następna potęga na euro wygrali tylko z Finlandią 1-0 , w eliminacjach przegrali ze Słowacją 2-1 .Może oglądasz mecze reprezentacji Polski i na tym twoje zainteresowanie piłką się kończy a może słuchasz ekspertów typu Hajto który w karierze był mistrzem w dostawaniu żółtych kartek ,umiał wybić piłkę byle dalej od własnego pola karnego , a jego kariera trenerska po ukończeniu „ szkole kolesiów UEFA „ w Białej Dziurze kończyła się w każdym klubie katastrofą taki to z niego ekspert .

kibic - 18 listopada 2021, 1:19:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do Do ja - A Polska to ze Słowacją też przegrała 1:2 i z "potężną" Islandią u siebie 2:2 zremisowała, na Euro też 1 pkt zdobyła jak Szkocja.

MM. - 18 listopada 2021, 1:53:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wcale o to nie chodziło, że Lewy i spółka odpoczywali gra w Bayernie co 3 dni liga, krajowy puchar, europejskie puchary a w reprezentacji niby odpoczywa??? Co za gamony tak mówią, a prawda jest taka że Lewy chciał zagrac z Wegrami, a Sousa powiedział ze nie będą grali w najsilniejszym składzie, bo cel minimum został wykonany awans do barazy jest, ale rozstawienie? Celem było przynajmniej awans do barazy, a Polska miała awans do baraży przed meczem z Wegrami to dlatego Polska nie zagrala w najsilniejszym składzie. Sousa chciał zmienić jedenastkę żeby w barazach sprawdzić kto może zagrać w barazach, a wiadomo towarzyskich już nie ma to z kim niby Sousa miał sprawdzić kadrę jak nie z Wegrami gdy cel juz wcześniej został wykonany.

MM. - 18 listopada 2021, 2:14:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja: A co ma piernik do wiatraka? Sousa dopiero poznaje zawodnikow, nasza kadra potrzebuje już odmłodzenia drużyny bo to ostatni mundial moze byc dla Glika, Krychowiaka czy Lewandowskiego. To Sousa na każdą pozycje realizuje inny skład i stawia na młodzież, a zwróć uwagę co zrobił Beenhakker gdy nie stawial na mlodych zawodników? Nie było nas w piłkarskiej mapie w latach 2008-2014, dopiero przyszedł Nawalka i odbudował kadrę. To Sousa stawia na mlodych zawodników i kilku debiutantów znalazło się w kadrze Sousy w tym Kacper Kozlowski który ma 17 lat. Jeżeli teraz by Sousa nie zmieniał drużyny gral cały czas ta sama jedenastka to zapewniam ze naszej reprezentacji by nie było na wielkich turniejach w latach 2024-2030. To tam jak napisałem zmienia i stawia na mlodych zawodników, a młodzież jest nie zgrana i przegrywamy z Słowacja czy Wegrami, ale z Hiszpania czy Anglia Polska zagrala najsilniejsza drużyna potrafiła urwać punkty gigantom.

uncle danc - 18 listopada 2021, 14:57:54 - *.206.112.36.static.telsat.wroc.pl
Zołza wylosuje w barażu Portugalię, dostaniemy takie lanie że hej, Zołzę wyrzucą i będzie to piękna puenta tego bajkopisarza o mentalności

as - 18 listopada 2021, 15:06:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak można było spieprzyć tak to ostatnim meczem .Mundial widać nie dla nas

Krakus - 19 listopada 2021, 23:33:24 - *.ists.pl
Wszyscy do stuknięcia. Będzie trochę emocji w dwu-barażu. Inaczej byłaby gra z ogórkami.

Sztygar - 2 kwietnia 2022, 10:16:36 - *.play-internet.pl
Przybywam z przyszłości i zaprawdę powiadam wam tak będzie:
W półfinale pykniemy ruskich 3-0
a w finale w Chorzowie weźmiemy odwet za potop szwedzki i pykniemy trzy korony na luzie 2-0.amen

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas