[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 marca 2022, 20:06:08 - mogiel
Baraże eMŚ: Rosja wykluczona z rozgrywek

Biuro Komitetu Organizacyjnego FIFA podjęło decyzję o wykluczeniu reprezentacji Rosji z meczu barażowego z Polską o awans do finałów tegorocznych mistrzostw świata w Katarze. Powodem jest inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę.

Decyzja ta oznacza, że Polska uzyskuje awans bez gry do finału ścieżki barażowej, w którym zmierzy się ze zwycięzcą meczu Szwecja - Czechy.

Spotkanie finałowe odbędzie się 29 marca o godz. 20:45 w Chorzowie.

Ponadto mecz innej ścieżki barażowej, w którym Szkocja zmierzy się z Ukrainą, został przełożony na czerwiec.


źródło: własne / FIFA

Jaga71 - 8 marca 2022, 20:09:09 - *.dyn.as47377.net
Jedyna słuszna decyzja

Putin kapi - 8 marca 2022, 20:10:24 - *.dynamic.chello.pl
Yebac kacapa

Legia - 8 marca 2022, 20:10:53 - *.14.100.102.static.3s.pl
No wreszcie!

Jebac Puti - 8 marca 2022, 20:11:01 - *.31.254.244.ipv4.supernova.orange.pl
Prawidłowo

Gin - 8 marca 2022, 20:13:07 - *.centertel.pl
@Max ale Ty głupi jesteś
...matko jedyna.

xx - 8 marca 2022, 20:13:26 - *.23.149.148
Powinniśmy zagrać ze Słowakami lub Norwegami.

Darek - 8 marca 2022, 20:14:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jeden mecz się da przełożyć a drugiego nie, dziwne to wszystko

texas - 8 marca 2022, 20:14:31 - *.51.61.125
I gdzie są teraz przeciwnicy Czesława? Jak widać wystarczyło podzwonić.

slowro - 8 marca 2022, 20:15:13 - *.43.58.254.ipv4.supernova.orange.pl
bardzo dobrze, yebać tych rosyjskich bandytów

el Chioco - 8 marca 2022, 20:16:20 - *.31.9.29.ipv4.supernova.orange.pl
@max
Ty się lecz obłudny konformisto. Nie chcą być częścią cywilizowanego świata to nie będą. Myślisz, że na Ukrainie będą wyrzynać Bogu ducha winnych ludzi i równać ich domy z ziemią a my sobie z nimi meczyk klepniemy? Nie ma tu znaczenia jak się skończy wojna. Tam nikt nie wygra. Ale trzeba mieć odrobinę przyzwoitości żeby się zachować w tej sytuacji w jedyny odpowiedni sposób.

sadas - 8 marca 2022, 20:16:41 - *.136.92.163.ip.cybergrota.com.pl
Nie można było tak od razu tylko robić z siebie debili ...

miedziak - 8 marca 2022, 20:17:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No i gitarka 👍👏😊 Swołocz musi Cierpieć!!..😐

Legia - 8 marca 2022, 20:20:30 - *.14.100.102.static.3s.pl
No to mamy kolejny dowód na to, że trójka bajerantow (rudy, siwy i lewy) nigdy się nie myli. Rudy wiedział co robi zatrudniając siwego, a siwy i lewy wiedzieli co robią odpuszczając mecz z Wegrami. Oni to przewidzieli, że przegrywając z Wegrami trafimy w barażach na Rosję, która zostanie wykluczona! Każdy z nich, a szczególnie Boniek, jest jednak MegaStrategiem!

Mm - 8 marca 2022, 20:21:16 - *.play-internet.pl
Sousa geniusz.

Tominho - 8 marca 2022, 20:22:03 - *.play-internet.pl
Pewnie Katarczycy sypnęli gangusom więcej niż ruscy. W sumie na dobre wyszło.

asd - 8 marca 2022, 20:22:46 - *.dynamic.chello.pl
powinien każdy z każdym zagrać
Polska - Czechy - Szwecja.
tabela wyłoniłaby zwycięzcę

ja - 8 marca 2022, 20:23:15 - *.147.3.26.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
jakby byli prawdziwymi facetami to by zmierzyli sie z nim i sklepali im tyłki na boisku pokazując ze mozna walczyc nie tylko czołgami

Ali - 8 marca 2022, 20:24:19 - *.play-internet.pl
Tylko czekać jak Czechom i Szwedom się to nie spodoba. Powinniśmy zagrać uczciwie z kimś innym

sabas - 8 marca 2022, 20:24:26 - *.interblock.pl
Dzięki Sousa, Lewy i Bonialdo xD

PutinHuj - 8 marca 2022, 20:25:45 - *.adsl.inetia.pl
Co to ta rosja?Nie ma takiego kraju!

Kibic - 8 marca 2022, 20:26:47 - *.204.55.232.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To teraz w tym terminie meczu z Rosją mecz towarzyski z Niemcami

... - 8 marca 2022, 20:28:48 - *.30.108.123.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dokładnie - to zasługa Sousy
***** kacapów.

Javan - 8 marca 2022, 20:31:02 - *.dynamic.chello.pl
Skandaliczna decyzja.

112 - 8 marca 2022, 20:31:03 - *.22.141.6.ipv4.supernova.orange.pl
W takim razie zamiennikiem powinien być jakiś mecz towarzyski, żeby Szwedy nie płakały, że Polska sobie odpoczywała ;D

BI - 8 marca 2022, 20:36:58 - *.10.207.12
A wyobrażacie sobie mecz w 1940 roku z Niemcami?

Tom - 8 marca 2022, 20:37:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bardzo dobrze.

Borubar - 8 marca 2022, 20:37:26 - *.37.149.interhost.co.il
Pasuje! :D

Rebe - 8 marca 2022, 20:41:38 - *.play-internet.pl
Kiedy wykluczony z jakichkolwiek rozgrywek będzie Izrael?

Teos - 8 marca 2022, 20:41:41 - *.146.98.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sousa Top

fb554 - 8 marca 2022, 20:42:40 - *.centertel.pl
Szkoda, mecz z podtekstem politycznym to byłoby niezłe widowisko. No ale decyzja słuszna - izolować Rosję od cywilizowanego świata niech sobie sojuszników w Korei Północnej szukają.

barti - 8 marca 2022, 20:42:51 - *.47.115.134.ipv4.supernova.orange.pl
Też tak sądziłem jakaś spr musi być na świecie chodź ze Szwecją czy Czechami nie będzie łatwo Rosja to teoretycznie słabszy zespół jeszcze nie wiadomo czy te mistrzostwa się odbędą

diego - 8 marca 2022, 20:45:01 - *.silesnet.pl
w 1992r.Jugosławia została wykluczona z mistrzostw e
uropy za działania wojenne i dlaczego niektórzy są tym oburzeni

AdamoMM - 8 marca 2022, 20:46:29 - *.pl
A Szwedzi zaraz będą się pewnie burzyć, że to niesprawiedliwe...

Babel niko - 8 marca 2022, 20:46:49 - *.play-internet.pl
Jak idziemy tą droga to czekam na wykluczenie innych rozbójników Izrael i USA.

% - 8 marca 2022, 20:49:15 - *.215.207.184-internet.zabrze.debacom.pl
russcy niech sobie grają z niemcami , chinami kubą , czy wenezuelą

KibicProst - 8 marca 2022, 20:49:32 - *.elblag.vectranet.pl
Ta decyzja może i jest dla nas korzystna, ale za cholerę nie jest sprawiedliwa (i nie dziwię się Szwedom, że wstępnie protestują przeciwko takiemu rozwiązaniu). Już widzę, co by się działo w Polandii gdyby to nasz rywal miał "wolny los". Byłoby wielkie "hurr durr, karwasz twarz skrzywdzili nas!". Zupełnie nie rozumiem, dlaczego nie można rozegrać trójmeczu. Każdy miałby dwa mecze, jeden u siebie, a drugi na wyjeździe. Potem tabela (punkty, bezpośrednie spotkanie, bilans goli). I byłoby najbardziej sprawiedliwie. Na takie rozwiązanie potrzeba byłoby tylko jednego dodatkowego terminu. A w komentarzach widzę, że typowe polskie cwaniaczki się cieszą, że się "ślizgnęliśmy". Dobrze, że akurat kosztem agresora, ale wolałbym, żeby te baraże były bardziej sprawiedliwe.

jarock - 8 marca 2022, 20:50:10 - *.icpnet.pl
Czesław już wykonał plan !

ja - 8 marca 2022, 20:50:49 - *.147.3.26.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
dlaczego jezdzicie niemieckimi autami przeciez on na nas napadli i zreszta napadaja wciaz

@offside - 8 marca 2022, 20:52:29 - *.gdansk.vectranet.pl
Czesław załatwił! Zadzwonił tylko raz,by mistrza Polski zdobyć trzeba 711 razy.

PuMa - 8 marca 2022, 20:54:51 - *.interkonekt.pl
NOOO CZESIEK..... juz przechodzi do historii

Monter - 8 marca 2022, 20:56:31 - *.dynamic-2-waw-k-2-0-0.vectranet.pl
@112 Będzie mecz towarzyski w tym terminie.

Le Saux - 8 marca 2022, 21:14:15 - *.dab.02.net (*.160.54.240)
Witam.
A teraz wszyscy powinni podziękować Sousie,ze nie wystawil Lewego i przegral z Wegrami!Dobranoc.

Kibic - 8 marca 2022, 21:17:16 - *.205.146.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Powinna być tabelka

MM. - 8 marca 2022, 21:23:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest niemożliwie ze Rosja zagra z Niemcami,bo ma już zaplanowane towarzyskie z Izraelem i z Holandia. Chiny zagraja w el.MŚ 2022 z Arabia Saudyjska i z Omanem,natomiast Wenezuela zagra w el.MŚ 2022 z Argentyną i z Kolumbia.

Greg - 8 marca 2022, 21:36:54 - *.play-internet.pl
Na co nam ten finał jaknintaknw plecy.

sto - 8 marca 2022, 21:44:27 - *.83.133.80
Sousa TOP

mm - 8 marca 2022, 21:48:17 - *.134.183.127
Sousa wiedział co robił - jedną porażką z Węgrami załatwił od razu awans do baraży, do tego mecz u siebie i Lewandowski wypoczęty :D

berek - 8 marca 2022, 21:48:20 - *.143.116.120
jeszcze raz przypominam mój comment w sekundę po losowaniu baraży: "zobaczycie, Polska wygra ten mecz walkowerem 3:0". Cza umić czytać s historyji, a ona kołem sie toczy.

gregori74 - 8 marca 2022, 21:53:21 - *.81-166-227.customer.lyse.net
Słusznie, tylko jeszcze będzie Czesko-Szwedzikowy lament.
Przelewa się szydera ze Czesio załatwi ze zadzwonił i takie tam (prywatnie uważam ze Czesław Michniewicz sprawnie się poruszal w Pilkarskim Pokerze) ale w tej sytuacji gdzie giną niewinni cywile napadnięci w haniebny sposób przez twardo glowego dyktatora i jego przybocznych uważam ze powinno zachować się powściągliwość od takich pseudo żarcików.

TG1 Dudek2 - 8 marca 2022, 21:53:33 - *.146.97.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Rosja-Polska 0-3 walkower dla Polski można powiedzieć pierwszy w historii walkower dla Polski w finale Czechy lub Szwecja Michniewicz pomoże swojej kadrze zrewanżować się Szwedom lub będzie niespodzianka i zagramy w finale z Czechami towarzysko trzeba zagrać bo nigdy się nie grało z Kosovem lub rywalem naszych sąsiadów Ukrainy ze Szkocją a najlepiej z Kosovem

HwDR - 8 marca 2022, 21:53:41 - *.dynamic.chello.pl
nara

Conquista - 8 marca 2022, 21:55:07 - *.dynamic.chello.pl
putin aż tak zbiedniał przez te sankcje że mu zabrakło na łapówki dla Infantino ?

Kibic - 8 marca 2022, 22:02:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Sousa arcymistrz strateg gdzie teraz kibice którzy pluli na byłego selekcjonera że nie mamy rozstawienia że na wyjeździe. Jakbyśmy wygrali z Węgrami gralibyśmy z Portugalia a tak mamy finał i spacerek u siebie ze zmęczonym i wykartkowanym rywalem

MM. - 8 marca 2022, 22:13:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibic: Nie pisz głupot! Portugalia zdobyła najwięcej punktów el.MŚ 2022 z drugich miejsc i w losowaniu był rozstawieni. Drużyny nie rozstawione byli Austra, Ukraina, Polska, Czechy, Turcja i Macedonia. Jeżelibyśmy przynaniej zremisowali z Wegrami to byśmy w półfinale barażu zagrali u siebie z jedną z druzyn Walia, Austria, Ukraina, Czechy lub Turcja. Portugalia by nie była rywalem Polski w półfinale baraży

Kibic - 8 marca 2022, 22:24:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Fajnie więc będąc rozstawieni mogliśmy trafić na Turcje w półfinale i na Włochy w finale. Ukłon dla mistrza Sousy bo załatwił Polsce awans na MŚ w dodatku nie pobrał za to pensji i wpłacił miliony złotych odszkodowania najlepszy trener reprezentacji w historii

Jaromir - 8 marca 2022, 22:52:55 - *.147.102.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ruskie trolle nawet tu są aktywne.
Nic dziwnego, wojna informacyjno- propagandowa Rosji przeciwko Polsce trwa od lat i nic nie wskazuje, żeby miała osłabnąć.

Widzew10 - 8 marca 2022, 22:58:31 - *.toya.net.pl
no i bardzo dobrze?

slazak - 8 marca 2022, 23:13:34 - *.adsl.inetia.pl
Zamiast Rosji Węgrzy? Była taka opcja. Najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie to takie, że Rosję zastępuje inna drużyna...

Kibic - 8 marca 2022, 23:25:17 - *.243.213.195.dyn.plus.net
Ci węgrzy to akurat kumple putina. Ich propaganda mówi to samo co propaganda w Moskwie, do nich jeszcze serbie trzeba dodać że o białorusi nie wspomne. Zero szacunku dla tych nacji. Zero. Śmieszni ludzie z naszej polityki co mają sztame posrednio z putinem przez orbana... Celowo wszystko to z małej litery, zero szacunku jak wczesniej mowiłem. Te łaguty sajfiduntowy czy jak go zwą, i inne ruskie bladzie,wypad do kacapowa!

MM. - 8 marca 2022, 23:31:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Slazak piszesz tak jak szwedzkie media, bo szwedzkie media już mają do Polaków pretensje ze Polska zyska przewagę w finale baraży mundialu, bo więcej odpoczynku beda mieli to beda wypoczęci, brak kontuzji, brak kartek to jest niesprawiedliwie wobec ze my musimy zagrać dwa mecze, a Polska tylko jeden by jechać na mundial do Kataru. Zdaniem Szwedow Polska powinna zagrać z Norwegia która okazała się najlepsza drużyna z trzecich miejsc i juz sie tym nie zgadzają.
Innego zdania są Czesi. Natomiast zdaniem czeskich medii to piszą Polska jest już pewna gry w finale baraży bo Rosja została wykluczona, ale jeżeli chcemy zagrać na mundialu to musimy oba mecze wygrać! Jeżeli chcemy zagrać na mundialu to musimy wygrać zarówno z Szwecja i z Polska, a na mundialu beda tego typu rywale jak Szwecja i Polska.

gniewus - 9 marca 2022, 0:33:42 - *.002.204.pools.vodafone-ip.de
Czyli 60% że nasi na mundialu. Mecz u siebie, przeciwnik zmęczony po pierwszym meczu i Lewy robi różnice. Miejmy taką nadzieje bo następców nie widać i będziemy znów dwadzieścia lat czekali by zagrać mecz otwarcia, mecz o wszystko i tak dalej…

jerry - 9 marca 2022, 0:46:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak wylosowali ruskich "przypadkiem" to coś czułem, już wtedy było ciekawie na wschodzie, to wszystko jest ustawiane, ja bym chciał tylko dożyć do tych mistrzostw..

MM. - 9 marca 2022, 0:47:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gniewus: Jak byś wiedział to ostatni turniej na mundialu w którym te słabsze drużyny przykładowo Panama-Tunezja na mundialu 2018 dwa pierwsze mecze z Anglia i z Belgia przegrały to trzeci mecz zagraly już "o pietruszke" bo od 2026 FIFA ma zrobić by te drużyny zagraja nie "o pietruszke" tylko "o stawke"! To ma być od mundialu 2026 i kończy się polskie powiedzenie mecz otwarcia, mecz o wszystko i na koniec mecz wygrany o honor! Od 2026 na mundialu z każdej grupy bedzie wychodził każdy tylko nie ostatnia druzyna w tabeli

SKORPION - 9 marca 2022, 7:56:49 - *.umed.lodz.pl
Zagrajmy w takim wypadku z Słowacją na terenie Słowacji. Będzie sprawiedliwie. Słowacja była trzecia z grupy ruskiej. Mieliśmy grać z ruskimi w rosi. Dziadów wykluczono więc niech Słowacy dostaną szansę. Szwedzi i Czesi przestaną się burzyć a meczyk z naszymi sąsiadami to dodatkowe emocje.

Zenek - 9 marca 2022, 8:14:43 - *.204.38.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sprawiedliwie powinna Polska zagrac z Czechami i ze Szwecja wtedy nik do nikogo nie mial by pretensji

bodek - 9 marca 2022, 8:32:35 - *.multi-net.eu
wykluczenie rosji w pełni słuszne, nasz awans bez gry-już nie, można było zamiast kacapów wyznaczyć innego przeciwnika i zmienić terminy jak w przypadku Ukrainy. Inni będą mieć pretensje i pozostanie niesmak.

kiako - 9 marca 2022, 9:00:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Najlepiej byłoby przesunąć finał barażu na czerwiec.
Można tak zrobić, bo przesunięto mecz Ukrainy ze Szkocją, a dodatkowo nie będzie argumentu, że Szwedzi/Czesi grali finał na zmęczeniu a my na świeżości.

Loyola - 9 marca 2022, 9:32:57 - *.devs.futuro.pl
Wyszło jak wyszło i 29 czerwca mecz o wszystko. Raczej ze Szwedami, moim zdaniem, z groźnym Fosbergiem, który nas ukąsił na ostatnim Euro.

rad - 9 marca 2022, 9:45:40 - *.centertel.pl
Powinniśmy grać ze Słowacją,byli w grupie za Rosją.

kibic - 9 marca 2022, 10:04:07 - *.225.207.55 (*.238.108.44)
Powinniśmy zagrać ze Słowakami lub Norwegami. I niech sie wylewa na mnie fala hejtu - ale jakby to np. Czesi albo Szwedzi mieli grać z Rosją i nagle by dostali wlkaower, to NA PEWNO byłby ból dupy wielu polskich kibiców "że co, jak to tak, oni nie będą zmeczeni itp itd"... przeraża mnie taka krótkowzroczność

ZIENIU - 9 marca 2022, 10:27:58 - *.10.208.152
Trochę niesprawiedliwie. Powinni nam przydzielić albo najlpszy kraj z 3 miejsca a więc Norwegię albo 3 drużynę z grupy Rosji czyli Słowację. A tak wszyscy będą nam wypominać wpychanie się kuchennymi drzwiami

ZIENIU - 9 marca 2022, 10:30:16 - *.10.208.152
@ asd. Baraże każdy z każdym Swe-cze-pol bez szans na brak w kalendarzu 3 terminu meczów

Bryś - 9 marca 2022, 11:08:49 - *.pool90-163-0.static.orange.es
Berek, pamiętam Twój komentarz po losowaniu - okazał się prawdziwy. Pytanie, co będzie dalej, czy mundial w ogóle dojdzie do skutku, czy już będzie wojna na całego?

Kibic - 9 marca 2022, 11:20:29 - *.243.213.195.dyn.plus.net
I tak Mistrzostw Świata jak i Świąt w tym roku nie będzie. Obym się mylił ale wszystko na to wygląda Podziękujcie ruskim i ich trolom

sfswfsf - 9 marca 2022, 11:25:30 - *.dynamic.chello.pl
Nikt nam nic nie będzie wypominał bo i tak nie awansujemy

Barrey - 9 marca 2022, 11:59:00 - *.55.226.152
@kibicProst i inni
Co do sprawiedliwości tego a nie innego systemu rozgrywania baraży to sprawa jest prosta. System zatwierdzony był dawno temu, przewidywał takie a nie inne baraże, i takie a nie inne zespoły do nich awansowały a później rozlosowano im pary. Następnie Rosja wypisała się z grona krajów współpracujących na jakiejkolwiek płaszczyźnie, wiec skreślono ją na tym poziomie rozgrywek. A system pozostał jaki był, ci co nie awansowali do baraży kosztem miejsca dla Rosji - już odpadli, bo miało to miejsce w czasie gdy Rosja jeszcze funkcjonowała poprawnie. To tak jakby zespół się wycofał na dwie kolejki przed końcem ligi, dwa mecze zapisaliby komuś walkowerem, a co z tymi „frajerami” co zgubili punkty z nimi w bezpośredniej konfrontacji? No cóż, mieli pecha i będą teraz gdybać ile by to więcej punktów mieli i co by to dało.

slasak - 9 marca 2022, 12:31:05 - *.home.aster.pl
A Spartaka też już wykluczyli z LE?

MslashM - 9 marca 2022, 12:33:52 - *.147.179.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie cieszcie się, zobaczycie...!!!
Rosja się odwoła do arbitrażu i oni coś wymyślą żeby mecz się odbył...

wnuk - 9 marca 2022, 13:05:05 - *.dynamic.chello.pl
1. A co z kartkami za mecz? Powinny być anulowane - lub strona polska powinna o to wystapić.
2. Uważam, że mecz z Czechami powinien być w Chorzowie, ale ze Szwedami na wyjeżdzie
3. być może finał lub półfinał powinno sie przenieść o 1 dzień by zwycięzca miał dłużej przerwę

Baba jaga - 9 marca 2022, 13:40:51 - *.centertel.pl
No tutaj,wykluczyc mój krah chcą nie ładnie bardzo chyba,znowu,będę bardizje szpetna może wiedźme przegonie w tym zakresie i razem bedzir w lustreczko patrzec kto ma,najbardziej szpetna twarz na świecie i miotki nie mize zabraknac

Troll - 9 marca 2022, 13:42:17 - *.146.36.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szybko prędko szybko grajcie nim się wam tu nie zapadnę wtem ponieście mi drabinę będzie widać cała zimę a po zimie przyjdzie wiosna mój wzrost jest jak mała sosna A po wiosnie już jest lato czyli na bogato lecz nim ono nam upłynie skurczyc mogę się potwornie aż dosięgnę dna na wojnie A po lato jesień stanie i zapadnę się w otchłanie

pszek - 9 marca 2022, 14:30:29 - *.123.9.121
Oby pepiczki pokonały Szwedów, bo z bratnich narodów słowiańskich tylko dwie reprezentacje awansowały jak dotychczas - Serbia i Chorwacja.

pp - 9 marca 2022, 15:56:56 - *.centertel.pl
a Boniek (trioll Putina)mówił nie mamy szans , będzie walkower dla Rosji

nasi - 9 marca 2022, 17:33:10 - *.centertel.pl
Jak slysze że tera sparing jak z Andorą i w najmocniejszym skladzie to ostatni mogą gasic swiatla. Równie można zagrać z "Giewontem" Zakopane jak mecze dream team w NBA i charytatywnie z ikonami sportu rodzimego

weehoo - 9 marca 2022, 17:46:24 - *.243.4.35
FIFA podjęła jedyną możliwą decyzję pod presją sponsorów. Szkoda tylko, że to Polska akurat na tym zyskała, bo dodaje to argument ruskim do szczucia na Polaków. Oni nie zrozumieją, czemu zostali wywaleniu ze wszelkich wspólnot cywilizowanych ludzi. Zapamiętają że to wina Polski.
Dywagacje na temat tego czy Rosję powinna zastąpić Słowacja (bo w grupie była za Rosją), czy Węgry (bo były następne na liście z rankingu) nie mają sensu. To by był tylko początek kłótni z pozostałymi uczestnikami baraży. Ktokowliek zastąpiłby sowietów byłby w drabince nierozstawiony. Byłby to argument dla Turków, że to oni powinni bylibyć w top 5 i nie musieć grać z rozstawioną Portugalią a nawet jak ją pokonają to potem jeszcze z Włochami. Same Portugalia i Włochy też chętnie na pewno przyjęły by decyzję o nowym losowaniu. Ale żadna z 7 ekip które są obecnie w pozostałych dwóch drabinkach nie chiały by się na to zgodzić. Tu na prawdę nie było łatwego rozwiązania.

nerwoból - 9 marca 2022, 17:52:57 - *.151.37.227
Cała ta FIFA jest przesiąknięta piniondzem,czekali może szybko wojna się skończy na bank mecz kazaliby rozegrać.KORUPCJA I TYLE W TEMACIE.

futbolista - 9 marca 2022, 18:01:11 - *.bois.qwest.net
FiFA dobra organizacja, tylko wytrzebic z niej jastrzebii i potem podjac dobre decyzje, jak np. co do teraz Szwecji, Polski i Czech. z nich utworzyc jedna grupe, kazdy z kazdym i zwyciesca do Kataru i to na zlosc zywym. takze popieram zgode i FIFY i UEFY na super lige w Europie [ zreszta to w koncu i tak nie uniknione ], oraz na MS co dwa [ 2 ] lata ! i ani mi muk przy moltychu !

futbolista - 9 marca 2022, 18:16:31 - *.bois.qwest.net
FiFA dobra organizacja, tylko wytrzebic z niej jastrzebii i potem podjac dobre decyzje, jak np. co do teraz Szwecji, Polski i Czech. z nich utworzyc jedna grupe, kazdy z kazdym i zwyciesca do Kataru i to na zlosc zywym. takze popieram zgode i FIFY i UEFY na super lige w Europie [ zreszta to w koncu i tak nie uniknione ], oraz na MS co dwa [ 2 ] lata ! i ani mi muk przy moltychu !

Dubliner - 9 marca 2022, 20:19:13 - *.warszawa.vectranet.pl
Klaus Szwab lubi to.
Pelikany hehe

Pasiasty - 9 marca 2022, 21:09:57 - *.play-internet.pl
Do Kibic: Z wiekszością się zgodzę, Wegrzy to falszywy bratanek - jak nie z Niemcami w czasie II Wojny to z Putinem (Putin wsrod krajow UE ma najwieksze poparcie na Wegrzech). Serbia jeszcze gorzej. Natomiast Białorusinów bym nie jechał - duża cześć narodu wolałaby żyć z nami w cywilizacji zachodniej. A Kacapy jakie byly takie sa - nie dorosli do cywilizowanego swiata

Adam1981 - 9 marca 2022, 22:08:35 - *.play-internet.pl
Najbardziej sprawiedliwy powinien być system kołowy w składzie: Szwecja - Czechy - Polska choćby dlatego, że w normalnych okolicznościach i tak każda reprezentacja musiała by rozegrać dwa mecze.
PZPN? Proponuję skonsultować się ze szwedzkim oraz czeskim związkiem piłki nożnej i wspólnie zaproponować FIFA sprawiedliwe rozwiązanie.

futbolista - 9 marca 2022, 23:01:51 - *.bois.qwest.net
Adam 1981- popieram, tylko znajac polska mentalnosc, chca na Krzysia. szczegolnie ten ich wodz w PZPN-nie.

andy - 10 marca 2022, 13:09:31 - *.icpnet.pl
A co to zmienia? czy Czechy czy Szwecja i tak w d..e

kzet69 - 10 marca 2022, 15:52:05 - *.centertel.pl
Wykluczeni z kadry natychmiast powinni być panowie Szymański i Rybus skoro nadal zamierzają grać za ruble.

kalosz - 10 marca 2022, 17:41:42 - *.dynamic.mm.pl
przelozyli mecz ukrainy-kabaretu ciąg dalszy...,przeciez wojna jest i tam nie ma zadnego sportu,licza ze wojna sie skonczy do czerwca? jesli nawet to kto tam bedzie grac? te ms w katarze wogóle bym odwołal na ich miejscu...a rosje wykluczyc na jakis okres lat np.10,podobnie-adekwatnie do kary niemców po 45r.

violetka - 10 marca 2022, 18:19:52 - *.58.160.29
PO i PSL złożyło zażalenie w tej sprawie do Trybunału Unii Europejskiej o ewentualne odwołanie się od tej decyzji.

Milan - 10 marca 2022, 22:18:57 - *.icpnet.pl
Cuda panie, to teraz czekamy na przeniesienie Kataru do UEFY. Izrael już tu jest.

zenek - 11 marca 2022, 10:28:49 - *.miedzyrzecz.com.pl
@KibicProst
Nie można rozegrać trójmeczu z Czechami i Szwecją, bo są jeszcze inni pretendenci do zastąpienia Rosji w barażach (Słowacja, Węgry i Norwegia) i nie do końca wiadomo, kto ma prawnie rację. Dlatego FIFA obawiając się po wyborze jednej z 4 opcji (trójmecz lub Słowacja lub Węgry lub Norwegia) zaskarżenia do sądu i ciągnącego się procesu przez strony uważające się za pokrzywdzone wyborem, postanowiła pójść po najmniejszej linii oporu i odpuścić nam I rundę baraży. I należy się z tego cieszyć, zamiast lamentować. Ja wolę, żeby Polska dostała się na MŚ w takich okolicznościach, niż żeby nie dostała się wcale.

zenek - 11 marca 2022, 10:30:51 - *.miedzyrzecz.com.pl
@Legia - 8 marca 2022, 20:20:30
Ale się uśmiałem :D

Barti - 11 marca 2022, 13:28:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szczesny,Cash,Glik,Bednarek,Kedziora,Krychowiak,Mo
der,Kamiński,Szymanski,Milik,Lewandowski 451

Rechot - 11 marca 2022, 15:17:33 - *.centertel.pl
Rosję należy wykluczyć z europejskiej federacji piłkarskiej i przenieść do azjatyckiej. Większa część terytorium Rosji to Azja. Zresztą i inne państwa terytorialnie będące poza Europą również powinny znaleźć się w innych, właściwych dla nich federacjach.

JACK - 11 marca 2022, 18:31:15 - *.13.232.212.koba.pl
a co ma polityka do sportu . kazdy sportowiec przygotowuje się do zawodów , więc po co przez jakiegoś fanatyka jedni nie grają zeby drudzy kuchennymi drzeiami wyszli z baraży

realista - 11 marca 2022, 18:33:03 - *.13.232.212.koba.pl
Rechot nie można przenieśc poniewaz stolice takich krajów są po stronie europejskiej , terytorium nie ma nic do rzeczy

ToMasz - 11 marca 2022, 20:18:44 - *.dip0.t-ipconnect.de
@realista, powiadasz Jerozolima leży w Europie? Ciekawe🙈

Rechot - 12 marca 2022, 9:00:40 - *.centertel.pl
Tbilisi i Baku też... :-)

tristan07 - 13 marca 2022, 17:28:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podobno na forach był wysyp proputinowskich trolli, ale ja tu widzę rzecz odwrotną - ktoś napisał 1 koment chyba za Rosją, którego nie można przeczytać bo został usunięty, a na niego 10 hejterów antyrosyjskich. Amerykanie okiem nie mrugnęli gdy im pokazano, że sfałszowali dowody posiadania broni masowej zagłady przez Irak, i żadnych sankcji w tym sportowych dla nich nie było. Nie niszczyli szpitali ani nie zabijali cywilów, ale o tym powinni się wypowiedzieć zwykli mieszkańcy Bagdadu. Ich wypowiedzi nie znamy i mają być trzymani za płotem na granicy białoruskiej. Ale filmików z Ukrainy jest na pęczki.
Tym niemniej moralnie i sportowo decyzja słuszna, bo Rosja nie powinna w ogóle wystąpić z powodu kary za doping, podtrzymanej przez sąd, choć skróconej. Ale wykombinowali, że zakaz występu dotyczy głównej imprezy a nie kwalifikacji, a gdyby przeszli kwalifikacje ... Infantino to klepnął, bo to on miał tu władzę, nie Putin, ale może skończą się jego rządy. On powinien mieć nałożone sankcje, a nie Abramowicz. Abramowicz jest najwierniejszym kibicem swojego klubu a Infantino narobił prorosyjskiego bałaganu.

tristan07 - 13 marca 2022, 17:31:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A zamiast z Rosją powinniśmy zagrać z Norwegią - najlepsza drużyna z 3. miejsc z eliminacji, albo z ... Albanią, która była bezpośrednio lepsza od Węgrów. Jeszcze lepsza byłaby grupa 3 drużyn, może miniturniej, każdy by to chętnie zobaczył, ale co z terminami?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas