[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 maja 2009, 17:29:58 - elenril
Arka ukarała trzech zawodników

Arka Gdynia zawiesiła Damiana Nawrocika oraz nałożyła kary finansowe na Macieja Scherfchena i Marcina Wachowicza. Gdyński klub odwołał się także do PZPN-u w sprawie wypaczenia przez sędziego wyniku sobotniego meczu zremisowanego 1-1 z GKS-em Bełchatów.

Arka zawiesiła do odwołania Nawrocika, ponieważ poddał się zabiegowi artroskopii kolana bez poinformowania klubu i konsultacji z lekarzem klubowym. Zarząd Arki nałożył również karę finansową na Scherfchena za nieodpowiedzialną wypowiedź medialną po meczu z Ruchem Chorzów. Decyzję zostały podjęte 20 maja, a dodatkowo dziś zarząd zadecydował o karze finansowej dla Wachowicza za niestosowne zachowanie wobec trenera, kolegów z drużyny w trakcie zmiany podczas meczu GKS-em Bełchatów oraz za naganne zachowanie po zejściu z boiska.

Także dzisiaj zarząd gdyńskiego klubu wystąpił oficjalnie do Kolegium Sędziów oraz władz PZPN-u i Ekstraklasy SA o weryfikację wyniku meczu z GKS-em Bełchatów ze względu na wypaczającą końcowy rezultat meczu decyzję sędziego głównego Artura Radziszewskiego. Zarząd Arki wystosował również oficjalne pismo do Kolegium Sędziów PZPN-u o wyznaczenie zawodowego składu sędziowskiego na ostatni mecz rozgrywany w Gdyni z Odrą Wodzisław w dniu 30 maja.


źródło: własne / Arka Gdynia

mg - 25 maja 2009, 17:33:17 - *.ssh.gliwice.pl
4. W dniu 25 maja 2009 r. Zarząd Klubu wystąpił oficjalnie do Kolegium Sędziów oraz władz P.Z.P.N. i Ekstraklasy S.A. o weryfikację wyniku meczu Arka Gdynia vs GKS Bełchatów ze względu na rażąco wypaczającą końcowy rezultat meczu decyzję sędziego głównego zawodów pana Artura Radziszewskiego.
---------------
Chyba wyniku nie zmienią hehe ;p

Katowiczan - 25 maja 2009, 17:33:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i Bardzo dobrze KARAC ICH :P

MAG - 25 maja 2009, 17:36:01 - *.gdynia.mm.pl
A ciekawe jak mają zweryfikować wynik meczu. Jak zagrają jeszcze raz to przegrają. Cieszmy się z jednego punktu. Zarząd chce pokazać że pracuje na koniec

Janusz - 25 maja 2009, 17:36:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Interesujące.Jak płaciliście za sędziowanie to nie było zastrzeżeń ( bez obrazy). Heh, ach jak te czasy się zmieniają. Zawodnicy zachowują się naprawdę dziwnie i nieodpowiedzialnie. Coś złego musi się dziać w szatni i w strukturach klubu, inaczej się tego nie da wyjaśnić.Ps. a może na zimę w Gdyni powstało nowe kasyno z pokojem VIP dla piłkarzy Arki.

czarny5688 - 25 maja 2009, 17:37:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wiec arka ma baraze bo wygra z odra gornik wygra lechia dostanie baciory i cracovia tez wiec cracovia i lechia spadek arka baraze gornik jakims fuksem na 13miejscu

Gajosxxx - 25 maja 2009, 17:38:22 - *.osiedle.net.pl
Buehehehehe Pozdrowienia dla "Przyjaciół"
I liga I liga Arka Gdynia
I liga I liga Lechia Gdańsk
I liga I liga Cracovia Kraków
Tylko Jagiellonia !!

pebe - 25 maja 2009, 17:38:35 - *.48.4.221
czego byście nie zrobili to i tak pierwsza liga wita, arka w ekstraklasie? to jakieś nieporozumienie

pshemkov - 25 maja 2009, 17:39:04 - *.217.146.194.generacja.pl
W punkcie 6. Zarząd klubu wystąpił o ustalenie wyniku meczu 30. kolejki z Odrą Wodzisław Śl. na 2:0 dla Arki Gdynia i zweryfikowanie niekorzystnych dla Arki wyników tejże kolejki w Zabrzu, Gliwicach i Poznaniu odpowiednio jako: walkowery dla Polonii, Piasta i Lecha (czyt.: utrzymanie w Ekstraklasie MZKS) :-)))) I pozdro dla normalnych!

woytek - 25 maja 2009, 17:39:30 - *.hsd1.il.comcast.net
durniu jeden za to ponieslismy kare , wiec oczekujemy teraz cos odwrotnego , to musi dzialac w dwie strony

poznanek - 25 maja 2009, 17:39:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hehe arka do 1 ligi spada hehe pozdr lech poznan

Hugo_KKS - 25 maja 2009, 17:41:17 - *.adsl.inetia.pl
Gajosxxx wiesz co ci powiem? To samo co pare lat temu Arka śpiewała u was : " trzecia liga chuligańska " bez odbioru

poznanek - 25 maja 2009, 17:41:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przestancie głupot gadac areczka do 2 ligi spada jak swin ia gdynia pozdr lech poznan

baki - 25 maja 2009, 17:42:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za klub śmierdzą korupcją na odległość jeszcze mają czelność wysyłać jakieś pseudo listy do PZPN-u o zawodową trójkę sędziowską .

miki - 25 maja 2009, 17:44:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1. Gratulacje dla NICIŃSKIEGO
2. mam prosty dylemat... Jak klub może walczyć o utrzymanie ludzmi, którym się kończą kontrakty?
(to nie jest sytuacja ZIĘCIA czy BASZCZA z Wisły - oni nie mogą sobie na jakikolwiek numer pozwolić, żresztą są RZECZYWISTYMI ZAWODOWCAMI).
3. oczywiście nie bronię tych ludzi z Arki - ale szacunek dla FILIPIAKA - powiedział, że jak CRACOVIA zleci - to oni bedą grali dalej. I chłopcy WALCZA. Choć niektórzy przeciwnicy NIE

Gajosxxx - 25 maja 2009, 17:45:10 - *.osiedle.net.pl
Hugo_KKS mam to gdzieś. Niech ta wasza pierwsza liga chuligańska lepiej gra za waszych grajków to może będzie lepiej. Bo gdyby grali chociaż przeciętnie to nie byli by teraz w takiej sytuacji.
Pozdro

Gajosxxx - 25 maja 2009, 17:48:17 - *.osiedle.net.pl
I tak apropo to sezon trwa 30 kolejek a nie tylko rundę jesienną :D
Pseudo graczom Zakrzewskiemu i spółce po rundzie jesiennej się w głowach poprzewracało :D

LukaGKS - 25 maja 2009, 17:49:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem kibicem GKS-u Bełchatów i potwierdzam, że bramka dla Arki była prawidłowa. Jednak wszyscy dobrze o tym wiemy, że nie ma mozliwości anulowania wyniku z powodu błedu sędziowskiego. Gdyby była taka możliwość, to w każdej kolejce anulowano by conajmniej po 3 mecze. W ostatniej kolejce sędziowie wypaczyli wyniki meczów: Polonia-Lech, Śląsk-Legia i Lechia-Wisła. Wszystkie powinny zostać anulowane. Ale nie jest to możliwe. Tylko Wisła Kraków pokonała nie tylko przeciwnika, ale równiez sędziego -nieudacznika. Legii i Polonii nie udało się zniwelować błędów sędziów. Bramka Śląska na 1-1 padła po zagraniu ręką. Bramka na 3-3 dla Lecha padła po podwójnym spalonym i ręce Stilica. Gdyby PZPN zweryfikował wynik meczu GKS-Arka, musiałby także zweryfikować wyniki 3 pozostałych meczó. Jednym słowem, mimo że bramka Arki była prawidłowa, wyniku meczu nie da się anulować.

ktos - 25 maja 2009, 17:55:35 - *.cmbg.cable.ntl.com
do Gajosxxx
Jak sie kopuje to sie zostaje w Ekstraklasie?

yb - 25 maja 2009, 18:01:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gajosxxx -> cytuję Ciebie: "I tak apropo to sezon trwa 30 kolejek a nie tylko rundę jesienną :D"
Kto jak kto, ale Ty nie powinieneś zabierać głosu. Pamiętasz występy Twojej Jagi na wiosnę dokładnie rok temu.....
A oświadczenie i żądanie Arki, to zabieg marketingowy, więc nie ciśnieniujcie się tak. Wojciechowski chce oddać Małka do prokuratury, a Arka wydała oświadczenie i tyle w temacie.

enek - 25 maja 2009, 18:05:14 - *.139.146.110.koba.pl (*.0.40.62)
nie, ale jak się nie ma słownika ortograficznego to się spada

Lerek - 25 maja 2009, 18:14:55 - *.gdynia.mm.pl
Ja sie nie dziwie te punkty mogły okazać sie kluczowe zrównalibyśmy sie z Cracovią,Lechią i Górnikiem i moglibyśmy sie utrzymać bez baraży pewnie

wwqwwq - 25 maja 2009, 18:16:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakie msuza zostac spelnione warunki, zeby spadla Odra wodzislaw slaski???

AnB_Widzew - 25 maja 2009, 18:34:31 - *.toya.net.pl
pshemkov - rozbawiłeś mnie do łez. masz rację. łubudubu

Akwilon - 25 maja 2009, 18:40:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nono...chciałbym poznać uzasadnienie Arki pod tym wnioskiem oraz punkty regulaminu, na które się powołują, jako podstawę weryfikacji meczu. Musieliby udowodnić, że sędzia był niedysponowany (pod wpływem alkoholu albo środków odurzających innych niż kawa lub herbata).

ZLubin - 25 maja 2009, 18:42:59 - *.ssp.dialog.net.pl
A co Arka sobie myśli? My swoja kare juz odbylismy, a teraz wracamy do ekstraklasy, do której Arka sobie weszła naszym kosztem - kosztem degradacji. OK miło że sobie sezon pograli naszym kosztem w ekstraklasie, ale teraz niech spływają na zaplecze, bo my wracamy na swoje miejsce. Nie ma co kręcic teraz. Trzeba było grać w kończacym sie sezonie, tak aby teraz nie marudzic i nie szukac dziury w całym. Nie potrafili wykorzystać swojej szansy, aby pozostac na dłużej to teraz Adios Arka. Postarajcie się w nowym sezonie, aby znów rozgrywać mecze takie jak Lech - Arka czy Arka - Zagłębie Lubin, skąd pozdrawiam...
P.S. a tak w ogóle dlaczego w sprawie Arki zabierają glos kibice Jagi? To że niepełnosprawne kluby mają ulgi w PZPN to się cieszcie, bo degradacje mieliście bankowo, ale lepiej zajmijcie sie tam sobą na tej Białorusi...

PB - 25 maja 2009, 18:52:30 - *.ssh.gliwice.pl
No to już poznaliśmy 1 spadkowicza. hahahaha
Cała Polonia Bytom z was sie śmieje!!! hahaha

Triada - 25 maja 2009, 19:04:48 - *.cable.ubr07.donc.blueyonder.co.uk
@poznanek - jeśli ty jesteś naprawdę pyra to już my cię znajdziemy i na dębcu na plasterki zostaniesz przerobiony za swoje słowa!
Miłość, Wiara, Walka - Lech, Cracovia, Arka!

kibi - 25 maja 2009, 19:08:28 - *.netia.com.pl
"...Zarząd Arki wystosował również oficjalne pismo do Kolegium Sędziów PZPN-u o wyznaczenie zawodowego składu sędziowskiego na ostatni mecz rozgrywany w Gdyni z Odrą Wodzisław w dniu 30 maja...."
Ale przecież w Polsce nie ma już czynnej zawodowej trójki sędziowskiej
Więc ten punkt to chyba nie do spełnienia.

esi_bmf - 25 maja 2009, 19:09:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakieś marne prowokacje... poznanek - dziecko neo, PB - dziecko z Gliwic. Nie macie co robić dzieci?
Arka zobaczymy, gra się do końca, mam nadzieję, że ani Lechia ani Arka nie spadną i będziemy mieli następne derby w ekstraklasie w przyszłym sezonie.

marcelinho - 25 maja 2009, 19:11:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pozdro dla Jagi od Czerwonej Łodzi!!!!!!!!WIDZEW&RUCH&JAGA

Arkowiec - 25 maja 2009, 19:11:42 - *.chello.pl
Ciekawe kiedy zostaną i czy wogóle zostaną rozliczeni za swoja działalność super Prezes i super vice Prezes czyli panowie Sampławski i Burlikowski osiągniecia w pracy dla dobra Arki są imponujące !!!!! No tak ale panów kryje sam emeryt marynarki Megafon, który pilnuje na trybunach by żadne słowo krytki nie padło pod ich adresem !!!! A nasza Areczka dryfuje w jakim kierunku wszyscy widzą !!!!

Fanatyk - 25 maja 2009, 19:18:27 - *.compnet.com.pl
i tak spadniecie ! najlepiej odwołajcie się do całego sezonu ! teraz zapóźno 1 liga wita

bora - 25 maja 2009, 19:26:20 - *.piaseczno.robbo.pl
zgadzam się z Arkowcem - działacze Arki przez cały sezon nie robili nic sensownego (pozbycie się Jończyka było arogancką głupotą ocierającą się wręcz o sabotaż) i na kolejkę przed końcem rozgrywek zaczęli głośno udawać, że pracują, żeby zachować posadki na przyszły sezon zwalając całą winę na piłkarzy i sędziego.

obiektywny - 25 maja 2009, 19:27:14 - *.sferanet.pl
Arka jak ma spaść do I ligi to bez pomocy sędziów o czym to panowie w telewizji mówili o układach na Śląsku CBA tam wysłać jeśli to prawda to wszystkie kluby i osoby zamieszane w ten proceder na 10 lat won z polskiej piłki

Sqbi - 25 maja 2009, 19:32:08 - *.chello.pl
Brawo Arka! Wiadomo, że wyniku meczu nikt nie zmieni, ale chodzi podkreślenie faktu działania na krzywdę klubu. A zawodowych sędziów można ściągnąć choćby ze Słowacji.

wzll - 25 maja 2009, 19:45:01 - *.ssp.dialog.net.pl
NIGDY NIE ZGINIE ARECZKA NIGDY NIE ZGINIE !
pozdro od braci z LUBINA ! szkoda ze spadniecie.

doPBzGliwi - 25 maja 2009, 19:51:05 - *.net.stream.pl
doPBzGliwic-Weź gościu się nie ośmieszaj piszesz z ssh.gliwice i jesteś pewnie(cenzura)kibicem(cenzura)mieszkającym na Sikorniku,podszywającym się za Poloniste bo nie sądze,żeby to kibic Piasta się poniżał do tak kiepskiej prowokacji!!!DUMĄ WYBRZEŻA TYLKO ARECZKA
ŻÓŁTO-NIEBIESKIE BARWY MA!!!!
OD LAT 30-stu SZTAMA NAJLEPSZA
DO KOŃCA ŚWIATA BĘDZIE TRWAĆ!!!!PB&Arka na zawsze!

xXxxXx - 25 maja 2009, 19:51:31 - *.telsten.com
Ci to dopiero kombinują....

JB - 25 maja 2009, 20:02:57 - *.euro-net.pl
Ciekawe to chyba KGHM jest niemieckim niepełnosprawnym klubem skoro nie potrafił się odwołać. Boli to was bardzo i dobrze bo ma boleć.
Jak skarb państwa nie będzie mógł finansować klubów to Zagłębie wróci na swoje miejsce..ale do nowej II ligi.

jaruniu - 25 maja 2009, 20:03:15 - *.217-171-48.tkchopin.pl
Szkoda, że "zapomnieli" podać o jakie kwoty kary chodzi ? Pewnie 200 zł, czyli tyle ile wydają na wizytę u kosmetyczki

... - 25 maja 2009, 20:04:36 - *.97.137.74
sami kupowali mecze a teraz mają pretensje, że ich sędzia krzywdzi.. :/

nim - 25 maja 2009, 20:07:36 - *.icpnet.pl
Damian Nawrocik dawaj do Warty!

miki89 - 25 maja 2009, 20:15:47 - *.adsl.inetia.pl
w polsce nie ma dobrych sędziów !!! 3 pkt dla Arki i Poloni W.

mietek - 25 maja 2009, 20:19:14 - *.1.81.242
ZLubin a co to kur..cze jest?? i po co to awansuje jak za rok spadnie

19J20 - 25 maja 2009, 20:24:26 - *.adsl.inetia.pl
a propos "biednej Arki": "Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka."
Na niekorzyść Jagiellonii też sędziowie dziwnie często na się mylili jeszcze w rundzie jesiennej tego sezonu, czy w poprzednim sezonie, ale nie spadliśmy. Choćby w karnych zagwizdanych dla Jagi i przeciw niej przez ostatnie dwa lata jest 2-9

Raikkonen - 25 maja 2009, 20:26:44 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.0.89)
Wydaje mi się, że jest możliwość anulowania meczu z powodu błędu sędziego - dowód - mecz Uzbekistanu z Bahrajnem w azjatyckich barażach do poprzedniego mundialu. Tyle że nie pamiętam za bardzo z powodu jakiego błędu mecz anulowano, chyba jakieś nieprawidłowości z rzutem karnym były. Zaskutkowało to powtórzeniem meczu z sędziami z Europy. O wyniku zmienianym po meczu, z wyjątkiem walkowerów, nic mi nie wiadomo.

xyz - 25 maja 2009, 20:27:03 - *.83.230.50.35.debacom.pl.e-zabrze.pl
powiem tak zwycięstwo arki jest mi wybitnie nie na rękę, bo jestem kibicem Górnika, ale to co się działo w ost kolejce to bardziej teatr niż piłka... w przynejmniej trzech spotkaniach sędziowie mówiąc wprost wywrócili wyniki spotkań i jeżeli tak ma wyglądać nasza kopana to ja wolę sędiów z Japoni, a nasi Panowie od gwizdania niech sobie dadzą spokój wogóle z gwizdaniem bo oni się nawet nie nadają do sędziowania trampkarzy... po co dzieciakom krzywdę robić

Raikkonen - 25 maja 2009, 20:41:34 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.0.89)
O mam: Uzbekistan strzelił z rzutu karnego ale śedzia go nie uznał i nakazał rozpocząć grę od rzutu wolnego przez bahrajn, wbrew zasadom gry. FIFA nakazała powtórzyć mecz. Źródło: www.rsssf.com

Sestak - 25 maja 2009, 20:43:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakby to był początek sezonu nie robili by afery, takie sytuacje w piłce się zdarzają, a że mają nóż na gardle, nikogo poza Gdyniom tego nie będzie interesować, ot taka Polska rzeczywistość.. eh.. Chociaż w tym meczu rzeczywiście powinno być 1-2, ale kto to teraz nagle zmieni??

Raikkonen - 25 maja 2009, 20:43:11 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.0.89)
BTW, ten mecz sędziował właśnie sędzia z Japonii, Toshimitsu Yoshida:x

ksg - 25 maja 2009, 20:45:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
arka spada i tyle w tym temacie

ss - 25 maja 2009, 20:53:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w PL sa obecnie 3 pary zawodowe, a mialo byc juz 8 jezeli chodzi o sedziow!

Maczo - 25 maja 2009, 21:03:45 - *.gdynia.mm.pl
I bardzo dobrze bo sędziowie nie są karani a to co robią to śmiech na sali!!!
Polonie W. też wykręcili!!!

Lopez - 25 maja 2009, 21:26:16 - *.skomur.pl
Lech teraz przytula się z bezdomnymi z Łodzi z al. Unii więc zapomnijcie o sztamie Lech-Arka-Cracovia. Cracovie sami spuszczą w ostatniej kolejce a w Gdyni każdy widział jak było jak był mecz z Ruchem. Ta trójca to już historia:-) więc nik po Arce nie będzie płakał.

Maczo - 25 maja 2009, 21:29:15 - *.gdynia.mm.pl
Sestak-to koniec sezonu i wypacza sportową rywalizację przez ten błąd drużyna spadnie z ligi a tak miała większe szanse.
A najlepsze jest to że sędzia nie wiedział co odgwizdał bo jak już odgwizdał faul to powinien na Zakrzewskim i podyktować karny zresztą oboje nie brali udziału w akcji bramkowej!!!
A poziom sędziowania jest tragiczny trzeba coś z tym zrobić nawet z zagranicy wynająć.

Tominho - 25 maja 2009, 21:36:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedyś Cracovia ustawiła mecz z Lechem więc teraz Lech spuści Craxę wprawdzie zarządy klubów raczej nie przywiązują wagi do sztam i kos, ale ten przypadek możnaby traktować jako zemstę

Tominho - 25 maja 2009, 21:42:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
esi_bmf - gościu jesteś przeostry. Nazywasz kogoś dzieckiem neo bo ma neostradę. Tymczasem ty również z niej korzystasz Ja także, ale przynajmniej nikogo nie szykanuję z powodu takiego a nie innego dostawcy

budrys - 25 maja 2009, 22:01:48 - *.ssp.dialog.net.pl
znany jest jeszcze jeden przypadek powtórzenia meczu:Powiśle Warszawa-Kokon Łódź,bo jeden gol był extra samobójczy.Typuję zatem:Arka-Odra Wodzisław 3:0...w pierwszym meczu...

karcz - 25 maja 2009, 22:34:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co powiedzial scherfen ??? takiego :d

Odra - 25 maja 2009, 22:37:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zeby spadła Odra to wystarczy że Arka z nią wygra potrzebna jest wygrana Górnika, i Lechii to Odra ma baraże. Jeżeli wygra jeszcze Cracovia to Górnik, Lechia, Cracovia, Odra maja po 32 pkt. Wtedy obok Arki spada bezpośrednio Odra Górnik baraże

maczo - 25 maja 2009, 23:13:11 - *.adsl.inetia.pl
maczo,
takich błędów sędziów wypaczających wynik meczu(powiedzmy, że wynikłych z nieudolności) było kilkanaście w tym sezonie.
I jakoś nikt nie płakał (choć niektóre zespoły zostały skrzywdzone kilka razy, także i wtedy, gdy ich przeciwnikiem była Arka)
A wy macie jeden "wypaczony mecz" i płaczecie.
Zero honoru.

do maczo - 25 maja 2009, 23:15:04 - *.adsl.inetia.pl
oczywiście powyższy wpis miał być "do maczo"
przepraszam za nie specjalne "nadużycie nicka"
W Arce to są sami maczo
Nic nie robiom ino płaczom ;)

Spodzieja - 26 maja 2009, 5:55:43 - *.hsd1.il.comcast.net
Tak będzie, zobaczycie.
Arka - Odra x
Górnik - Polonia 2
Lech - Cracovia x
Piast - Lechia 1
i kto leci?
Arka i Lechia lecą
Górnik - baraże
P.S. Po sprawiedliwym wyroku S.N. odnośnie Widzewa w dniu 10 czerwca 2009
Spada Arka a Lechia w barażach, Górnik cudem się utrzymuje(fuj)

Genek - 26 maja 2009, 6:14:32 - *.85-237-170.tkchopin.pl
Spodzieja myślę że masz rację.
Krążą plotki że na zespoły z 3-miasta jest spółdzielnia (ile w tym prawdy - niewiadomo)
Swoją drogą dziwna w tym roku ta liga bo zespoły które walczyły o mistrza jakoś słabo wygrywały a zespoły które walczyły o utrzymanie też coś dziwnie razem solidarnie przegrywały.
Słaba ta nasza liga w pucharach znowu w plecy

Astro - 26 maja 2009, 8:30:34 - *.kwbbelchatow.bot.pl (*.168.128.49)
Dziwi mnie zarząd Arki. Co chcą osiągnąć ? Bramka padła po gwizdku sędziego, gdy zawodnicy z Bełchatowa staneli bo usłyszeli gwizdek. Karny ? Z czego ? Na powtórkach widać jak Magdoń jest sprowadzany do parteru. Jedynie co to powtórzony mecz. Tylko wtedy Arka może nie mieć nawet jednego punktu pewnie.

Gdynia - 26 maja 2009, 10:59:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a ja jestem kibicem Arki i wstydzę się coraz bardziej , raptem kary itd nie wiem czy nie za późno - mówią najemnicy a dla mnie to nawet nie najemnicy bo najemnikom zapłacisz - to pracują grają ipt a tu nic . Chciałbym żeby po skończonych kontraktach dla tych " .... " nie było miejsca w dobrym klubie

Tczewiak - 26 maja 2009, 17:01:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Astro:Ty chyba inny mecz oglądałeś!!!!!TPAG

esi_bmf - 26 maja 2009, 18:17:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tominho: strzeliłeś gafę nie o to chodziło kto ma jakiego dostawcę internetu tylko co ma pod kopułą.

Odra Opole - 26 maja 2009, 20:24:44 - *.chello.pl
Cenzura w Arce!

pawellubin - 27 maja 2009, 8:23:08 - *.mofnet.gov.pl (*.15.82.220)
3mać się ARKOWCY!!! nie ma tego złego - będzie dobrze !!!

hrabia - 27 maja 2009, 8:28:13 - *.n4u.airbites.pl
szkoda ze Arka nie wygrala bo byla ciekawsza sytuacja przed finiszem, ale za to macie mozliwosc dowiedziec sie co czuli rywale Arki za czasow Milewskiego ...

Majacha - 27 maja 2009, 9:33:26 - *.as.kn.pl
Wyczytałam gdzies ze ślaskie druzyny załozyły spłodzielnie zeby spuscic z extraklasy druzyny z trojmiasta.Czekam z niecierpliwoscia na ostatnią kolejke.Jesli chodzi o moje zdanie to chciałabym zeby z extraklasy poleciały Cracowia Krakow,Arka Gdynia i po barazach Gornik Zabrze.

kibic - 28 maja 2009, 8:50:51 - *.pila.vectranet.pl
Poznański zaciąg. Nic dziwnego, że takie efekty mają, jak z Lecha ściągnęli grajków.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas