[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

2 lutego 2006, 19:00 - São Paulo
São Paulo FC (rezerwy) 0-2 Pogoń Szczecin
Murilo Rufino Barbosa "Lilo" 65, Wágner Pires de Almeida 85

São Paulo FC (rezerwy): (skład wyjściowy) Bruno - Hernanes, Flávio Donizete, André Dias, Fábio Santos - Renan, Denilson, Leandro, Richarlyson - Roger, Rodrigo Fabri.

Pogoń Szczecin: Neneca (46 Peškovič) - Valdir, Batata II (40 Grzelak), Matheus, Fabinho (62 Lilo), Daniel (30 Fábio Costa), Cleisson, Mineiro, Anderson (58 Andradina), Júnior (68 William, 75 Anderson), Wágner.

W kolejnym meczu sparingowym podczas obozu w Brazylii Pogoń zmierzyła się z rezerwami słynnego São Paulo FC. "Portowcy" wygrali 2-0 (0-0).

źródło: Pogoń Szczecin / Głos Szczeciński / saopaulofc.com.br

Dodano: 2 lutego 2006, 21:16:28

kuba - 2 lutego 2006, 21:18:30 - *.fnet.pl
Gratuluje.Z tego cos bedzie.wierze w dobra gre

jaro2004 - 2 lutego 2006, 21:19:08 - *.chello.pl
to cos nie samowitego !!!!!!!!!!!!!

Obiektywny - 2 lutego 2006, 21:23:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Będzie zimno, śnieg, deszcz ze sniegiem, mokre boiska, siłowa gra, lepsza szybkość, walka, pressing, kilka razy łokciem w żebra - i brazylijska Pogoń rozłoży się.
Pamiętajcie- w reprezentacji Brazylii w I składzie gra tylko dwóch zawodników z Brazylii!!!!!!! Reszta Europa!!
W Brazylii gra sie bardzo wolno! ładnie i wolno!
O pressingu nie ma mowy!!!1

john - 2 lutego 2006, 21:24:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Pogoń!!!!!!!!!!!Mamy mistrza!!!!!!!!!

rere - 2 lutego 2006, 21:25:30 - *.153.160.182 (*.17.0.196)
morze morze oni zapewnia polskiemu klubowi lige mistrzów!! nie zdziwił bym sie....ciekawe co z tego bedzie:P

Firley - 2 lutego 2006, 21:26:48 - *.chello.pl
No jestem pod wrażeniem!!! Rezerwy Klubowego Mistrza Świata(zdobywcy pucharu interkontynentalnego) muszą reprezentować wysoki poziom myślę że nawet nasz mistrz kraju by nie dał im rady a tu prosze Pogoń wygrałaTeraz już nie mam wątpliwości - Pogoń będzie potęgą w Polskiej lidze. Pogoń & Legia 4ever !!!!

cascada - 2 lutego 2006, 21:30:57 - *.ikatel.pl
nieźle jeszcze jak jeden klasowy napastnik dojdzie to takie druzyny jak Odra czy Polonia bedą przegrywac z portowcami po 5-0

sydof - 2 lutego 2006, 21:33:11 - *.olsztyn.mm.pl
Brawo panie Ptak!lepiej płacic niezłym brazylijczykom niż słabym polakom,przynajmniej nasze ,,gwiazdy ,, zejdą na ziemię.

Rafał - 2 lutego 2006, 21:33:20 - *.meganet.pl
Pogoń = Potęga Polskiej Piłki
Możecie mnie wyświć ale za pare lat tak będzie a nawet jak zapowidał szanowny pan Ptak będziemy znani w całej Europie.
Pozatym o Pogoni nadają cały czas w brazylijskiej TV
a nawet puchary szczecinian beda pokazywac ewentualnbie
no i jescze dzisiaj ten 30-krotny reprezentant Brazyli
POGOŃ MAMY MISTRZA!!!!

milo - 2 lutego 2006, 21:35:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pogoń wymiata reszta zamiata!!!!!!!PogońLegia4Ever!!!!!!!!!!

zeyland - 2 lutego 2006, 21:35:36 - *.icpnet.pl
Czy w Pogoni gra jeszcze jakiś Polak ???????

Mario - 2 lutego 2006, 21:36:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czy W Barcelonie gra jeszcze jakiś Hiszpan
Pogoń Mistrz mistrz!!

mNw - 2 lutego 2006, 21:38:36 - *.chello.pl
pogoń z całym szacunkiem ale nie podniecajcie sie tak jedną wygraną nad słabymi południo-amerykańskimi rezerwami

john - 2 lutego 2006, 21:42:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
do mNw:słaba to jest twoja drużyna z B-klasy której kibicujesz i wogóle to niejest pierwsza wygrana.

el_matador - 2 lutego 2006, 21:42:10 - *.netia.com.pl (*.168.1.210)
w barcelonie graja brazylijczycy ale z europejskimi paszportami...a Ci 'szczecinscy brazylijczycy'takowych paszportow nie posiadaja....wiec w jezlei sie nawet pogon do pucharow zakwalifikuje beda musieli miec wiecej polakow a niedlugo wchodz przepisy z dotyczace duzej ilosci wychowankow....czytalem ze ptak robi szkole w brazylii ale do tego czasu raczej nie znajdzie tylo mlodych graczy na I lige....

[BP]dzban - 2 lutego 2006, 21:43:37 - *.lublin.pl (*.63.152.30)
Do Mario: Wyobraź sobie że w Barcelonie gra wielu hiszpanów chociażby Puyol, Valdes, Xavi, Iniesta i są to zawodnicy podstawowi i niezastąpieni.

mNw - 2 lutego 2006, 21:43:46 - *.chello.pl
john cfaniaczku o takiej drużynie co ja kibicuje to tylko możesz pomarzyć uwierz mi

daroo - 2 lutego 2006, 21:44:39 - *.bptnet.pl
Mario - Puyol, Valdez, Xavi i znalazlo by sie jeszcze kilku

atleti - 2 lutego 2006, 21:45:00 - *.core.lanet.net.pl (*.99.49.22)
Niezle nawet jesli to byly rezerwy. Nie raz polski zespol nie dawal rady rezerwom czy amatorskim druzynom z zachodu. Ten zespol coraz bardziej zaczyna mi imponowac

tusiekx - 2 lutego 2006, 21:46:43 - *.torun.mm.pl
ale problem...
wszystkich sie zrobi na polakow i mailna

Mario - 2 lutego 2006, 21:48:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Tak a w Pogoni Grają Kazmierczak Grzelak Matlak Grosicki Przewozniak Czy coś się jeszcze komuś nie podoba?? to nie czytajcie tegj wiadomosci

john - 2 lutego 2006, 21:51:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
dla ciebie mNw jest frajda kibicować......no dobra 3 ligowcowi który walczy o utrzymanie.Ja kibicuje dobrym klubom w tym Pogoni Szczecin!!!!!!!!!!!!!

QbA - 2 lutego 2006, 21:54:24 - *.chello.pl
el_matador, sluchaj UEFA nie ma zadnych ograniczen co do ilosci obcokrajowcow wystepujacych w europejskich pucharach, przyklad Messi z Barcy gral w LM bo nie mogl grac w Primeradivision, ograniczenia maja federacje nie UEFA, a PZPN takowe zniusl, czy to sie komus podoba czy nie, a POGON JEST POTEGA LUDZI Z CHARAKTEREM BO NIE SILA LECZ CHARAKTER DAJE NAM PRZEWAGE

jordan - 2 lutego 2006, 21:56:44 - *.fnet.pl
Jeszcze Oleger!!!!!!!! :-)
W Arsenalu gra Cole jako jedyny Angol jak jest zdrowy to Cambel.

bleee - 2 lutego 2006, 21:59:47 - *.crowley.pl (*.168.0.17)
żenujące... mam nadzieję że szybko pogoń poleci do 2. ligi... Niech w ekstraklasie gra drużyna z Polakami, a nie odrzutami z Brazylii...

skorpss - 2 lutego 2006, 22:00:20 - *.crowley.pl
Pogoń z meczu na mecz gra coraz lepiej i oby tak dalej. Zatrudnienie dzisiaj Amarala jeszcze bardziej zwiększy prestiż drużyny i może uda się jeszcze pozyskać jednego czy dwóch klasowych zawodników. Chodzi tu szczególnie o atak. Co do tych, którzy twierdzą, że po paru wślizgach w polskiej lidze Brazylijczycy wymiękną: nasi obrońcy to w większości takie drewna, że nie zdążą przy dynamicznych Latynosach z interwencją. Sędzia zaraz ukarze ich kartką i skończy się "koszenie". Mam nadzieję, że brazylijska Pogoń zawojuje nie tylko polską ekstraklasę. Dzisiejszy wynik pozwala mieć na to nadzieję ( w rezerwach Sao Paulo grała połowa zawodników z pierwszego składu ). Wyjdzie to także na dobre polskim zawodnikom, którzy wreszcie wezmą się do roboty i najpierw będą grali, a potem upominali się o kasę. A będą mieli się od kogo uczyć.. :P

rudy - 2 lutego 2006, 22:05:46 - *.autocom.pl
skorpss wymien mi chociaz 3 zawodnikow ktorzy wystapili wczoraj w pierwszym skladzie Sao Paulo FC!!! nie pisz bzdur o polowiezawodnikow, bo wczoraj mieli mecz ligowy, porownaj sobie sklady z wczoraj i dzis, a pozniej napisz prawde, co nie zmienia faktu ze jestem ciekawe jak bedzie grala Pogon w rundzie wiosennej, ciekawy eksperyment, ale moze sie nie udac bo liga bedzie trwala tylko 2 miesiace

[BP]dzban - 2 lutego 2006, 22:07:06 - *.lublin.pl (*.63.152.30)
Do Mario: w barcelonie są grający hiszpanie a w pogoni trenujący polacy...przykre ale prawdziwe!
...::Motor Lublin & Śląsk Wrocław::..

LFC - 2 lutego 2006, 22:14:33 - *.toya.net.pl
Ani CI Brazylijczycy nie są lepsi od wiekszosci Polaków ani zapewne nie są gorsi. Mi tam sie wydaje ze to bedzie poprostu średnia drużyna która czasem wygra z najlepszymi a czasem przegra z najsłabszymi. Napewno na początku stracą troche punktów bo nie są przyzwyczajeni grac w polskich warunkach ale pozniej napewno niejednemu sprawią kłopot. Mnie cieszy ze Ptaszysko robi taki eksperyment bo na przyszlosc bedziemy przynajmniej wiedziec co z tego wyjdzie. A mecz był z rezerwami... czyli pilkarze na podobnym poziomie co Ci ktorzy przyszli do Pogoni. źle Pogoni nie życze... przynajmniej jest ciekawie

jasiu@wuje - 2 lutego 2006, 22:16:01 - *.internet.v.pl
"mecz zakonczył sie z trzema kontuzjami ... Pogoń grała bardzo dobrze. Sao Paulo grało w połowie z zawodnikami z pierwszego składu. Weźcie pod uwaę, że jest to najlepsza drużyna w Brazylii i na świecie, poniewż wygrała niedawno w Inter z Liverpoolem. Ich rezerwy grają na poziomie nirktórych zespołów z ekstralig zachodniej Europy, wię wynik ten bardzo cieszy i napawa dobrym optymizmem Grzelak w 81 minucie strzela w poprzeczke. San Paulo w tym meczu nie istnieje. Pogoń górą :D jest dużo lepsza niż przeciwnik"

patick - 2 lutego 2006, 22:18:04 - *.zamosc.mm.pl
nop chil to ty na takeigo wygladasz..:D

yo sol el - 2 lutego 2006, 22:19:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
patick-spac juz dziecko. chil ma racje...

malik - 2 lutego 2006, 22:32:21 - *.68.66.132.kutno66.tnp.pl
do MARIO............XAVI,PUYOL

Tery - 2 lutego 2006, 22:49:08 - *.chello.pl
Nie pier... ze w Arsenalu jeden i w Barcelonie jeden zobaczcie jakich oni innych zawodnikow sciagaja (HENRY,PIRES etc.) a Pogon chlopkow z 4 ligi, zobaczymy co z nich bedzie jak poznaja "techniczny" futbol w wykonaniu Polakow i zmienia klimat. Szkoda ze najwieksze upaly przypadaja u nas w okresie przerwy w rozgrywkach ligowych bo wtedy mieliby sznase na mistrza hahaha

ludovik dż - 2 lutego 2006, 22:57:18 - *.users.s-n.pl
proszę Ptak odleć,proszę cię ptaszysko wstrętne,nie niszcz polskiej pilki,grabarzu zembrzyce

edek - 2 lutego 2006, 23:00:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
pierwsza kolejka korona z dwa zero powiezie brazylijczyków druga chłopcy smudy rozniosą ich ze trzy do jednego(może edi cos ukąsi)a pan ptak wtedy co zrobi (ja wiem co zrobi)zmieni trenera oby tyko nie zmienił na jakiegoś egzotycznego np. chińczyka a może jednak to jest myśl stworzyć drużyne skośnookich
Panie ptak zejdz pan na ziemie.........

aaa - 2 lutego 2006, 23:00:36 - *.50.249.6
heh pogon brazylijska

Kibic.z.Sz - 2 lutego 2006, 23:01:05 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
Beznadzieja żadnego polaka w składzie.. FC. Chelsea kupiło dużo piłkarzy z zagranicy ale pierwszo planowe role grają Lampard i Tery. Kibice kochają rodaków nie wspomne o wychowankach. Zabiegi pana Ptaka wprowadzają z jednej strony coś nowego do polskiej pilki moze finezje. ale zabijają polską tradycje pilkarską. Radość po strzelonej bramce kibica jest większa jeżeli autorem jest wychowanek niż Carlos Alberto Pereyra de Souza "Girberto"

lol - 2 lutego 2006, 23:15:37 - *.207.49.166
w du... mam tradycje polskiego futbolu i ile polakow gra jak Pogon bedzie wygrywac mecz za meczem wszyscy o tym zapomna....jestem pewnie ze na kazdym meczu bedzie minimum 15tys

uio - 2 lutego 2006, 23:17:19 - *.160.248.168
Nie oszukujmy sie brazylijczycy w Pogoni to trzeci a nawet czwarty garnitur...

BI - 2 lutego 2006, 23:22:39 - *.bialystok.sdi.tpnet.pl
To ci piłkarze jadąc na urlop do domu zabierają ze sobą stroje robocze?

Harry - 2 lutego 2006, 23:27:08 - *.chello.pl
Podniecacie się tą brazilijską Pogonią że tak dobrze mecze wygrywa , tylko pamiętajcie że w Polsce sa o wiele gorsze i trudniejsze warunki gry i przeciez Pogoń miała już Brazylijczyków którzy się wogóle nie spisali więc zobaczymy na wiosne jaka ta Pogoń będzie mojim zdaniem będzie to nie wypał.

Vrego - 2 lutego 2006, 23:42:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
ludovik dż
człowieku co ty bredzisz jak można coś niszczyć co jest już dawno zniszczone.
ps1.
trzeci a nawet czwarty garnitur... brazylilijski jest lepszy od pierszego polskiego co dostaje w tyłek z gruzinami.

londner - 2 lutego 2006, 23:46:12 - *.cable.ubr03.hari.blueyonder.co.uk
Chcialem wam tylko wszystkim dumnym kibicom Pogoni pogratulowac dobrego samopoczucia.Byli juz tacy jak Wy przed wami...Nie wiecie kto to??Tak dokladnie pewien pan K wraz z jego synem bylym reprezentantem Polski postanowili kupic klub...Nazwijmy go G....I wiecie co??Oni nawet niedoszla gwiazde japonskich boisk kupili...Bylo tam kilku wiecej niedoszlych tuzow..Najlepszy z nich gdy zobaczyl z kim przyjdzie mu grac uciekl do klubu zarabiajacego na sprzedawaniu gazet....A teraz tylko zobaczcie jak ten klub stoi...Za G wstawcie Gornik a za K panow Kozminskich....A teraz mrozcie szampany!!!Milego sylwestra!!

Greifer - 3 lutego 2006, 0:21:07 - *.pl
do /uio/ te garnitur, weź jeszcze raz przeczytaj informację na górze i przestań zawracać kijem rzekę. Nie wiem czy ten latino-eksperyment się sprawdzi U NAS czy nie, ale nie można już zaklinać rzeczywistości że to są jakieś ogórki przyprowadzone w klapkach z plaży! Jak się wygrywa z rezerwami najlepszej klubowej drużyny świata to chyba o czymś świadczy?

dsa - 3 lutego 2006, 0:27:12 - *.acn.waw.pl
A moze niech juz Pogon sobie zostanie w tej Brazyli....i gra z ogorkami z 3 i 4 ligi stanowej.

LoRd QulaG - 3 lutego 2006, 4:56:29 - *.nat.student.pw.edu.pl
wynik całkiem przyzwoity, gra podobno też - nie ma co sie jednak teraz napinać i wypisywac bzdury o Lidze Mistrzów i Mistrzostwie Polski... Ja szczerze nawet w puchary dla Pogoni nie wierzę...
gdyby ci piłkarze byli tacy dobrzy to raczej by grali w tym Sao Paulo, chyba że Ptak ma talent w wyszukiwaniu takich perełek - w co wątpię... na pewno jednak nie ma co uogólniać i w tej grupie 19 południowców pewnie znajduje się kilku niezłych kopaczy, którzy tak jak Edi czy Milar będą mieli ponadprzeciętne jak na naszą marną ligę umiejętności...
Jednocześnie na pewno znajdzie się kilku Brazylijczyków słabszych czy mających kłopoty aklimatyzacyjne - a reszta zapewne wpasuje się w polską ligową szarzyznę... i tak oto powstanie kolejny ligowy średniak, czasem zaskakujący i wygrywający z mocnym rywalem... NIE WIERZĘ by ta drużyna zaczęła grac jak z nut, i wygyrwać wszystko - tak się w sporcie nie da, może Pogoń coś wygra, ale długofalowo to nie przyniesie rezultatu - mogę się założyć, że jesienią 70% tych brazylijczyków w Pogoni nie będzie... Ptak ma ciekawy, medialny pomsył i dobrze - dla na kibicóe to nie lada gratka i ciekawostka - chyba to najbardziej oczekiwana drużyna wiosny, każdy będzie śledził jej losy to ciekawy eksperyment, ale mam nadzieję, że się zbytnio nie uda - bo to by zabiło naszą piłkę... dobrym obcokrajowców mówimy TAK - obcokrajowcom przywożonym hurtem w kontenerach - NIE!!!

tojek - 3 lutego 2006, 7:05:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Może to i dobrze a może i źle. NIe jestem kibicem Pogoni ale do nich właśnie mam pytanie. Wiadomo, iż UEFA wprowadzi ujednolicone limity dla graczy z poza UE i będą one obowiązywać we wszystkich krajach/ligach zrzeszonych w UEFA a i do nich Polska się zalicza. Mam więc pytanie... co wtedy stanie się z Pogonią? Macie rację, iż nasze piłkarzyki myślą, że są gwiazdami i to może podziałać jak kubeł zimnej wody ale co stanie się z Pogonią? Czy po wprowadzeniu limitów pan Ptak zdoła do Szczecina sprowadzic innych piłkarzy?

kibic - 3 lutego 2006, 7:07:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
To brzmi niewiarygodnie, ale informacja jest prawdziwa. Pogoń bez większych problemów ograła klubowego mistrza świata z roku 2005 - FC Sao Paulo.
W Sao Paulo nie zagrało 8 piłkarzy, którzy dzień wcześniej wystąpili w meczu ekstraklasy stanowej. Był za to strzelec zwycięskiej bramki z tego spotkania Roger, największy brazylijski talent - kapitan reprezentacji Brazylii do lat 17 - Denilson i kilku innych znakomitych piłkarzy, jak choćby Rodrigo Fabri.
Wynik jest zgoła sensacyjny, bo z podobnie silnym rywalem w swojej 60-letniej historii Pogoń jeszcze nie grała. Ale co to była za gra! Akcje były przemyślane i w większości przypadków dobrze się zazębiały. Po początkowym okresie dominacji gospodarzy, wkrótce to Pogoń przejęła inicjatywę.Pierwszy gol padł po dalekim crossie Valdira z własnej połowy. Do futbolówki dopadł szybki Lilo, wyszedł sam na sam z bramkarzem Sao Paulo i technicznym strzałem zdobył bramkę. Wkrótce portowcy mogli podwyższyć, ale dobre sytuacje seryjnie marnował Edi, zaś Rafał Grzelak trafił w poprzeczkę. Na dwie minuty przed końcem wynik ustalił Wagner. Obydwie drużyny kończyły w osłabieniu, bo sędzia ukarał czerwonymi kartkami Grzelaka i Andre Diasa. Źródło: Głos Szczeciński

xxx - 3 lutego 2006, 8:41:12 - *.telenergo.pl
Czym wy sie tak napinacie ?? to tak jak by jakas drozyna z polski wygrala z rezerwami Arsenalu to juz byscie na faworyta ligi mistrzow ich typowali ;) zalosne ;)
Zycze pogoni wszystkiego najlepszego ale marnie to widze, zgrupowanie pogoni jest dlatego w brazyli by pilkarze z tamtad nie tesknili za krajem, Przyleca do polski, poznaja hotel i warunki i zatesknia za domem, kiepskie klepowiska + slaba organizacja i mroz dadza im sie we znaki i straca checi i zapal do gry. Ogolnie polowa graczy minimum sie nie zaaklimatyzuje w Pogoni.
Ale co zrobic takie zycie ko ma kase ten kreci...

taa - 3 lutego 2006, 9:20:56 - *.walbrzych.dialog.net.pl
taa panie xxx- a to autokar sie zepsuje i trzeba bedzie jechac na mecz naszym cudo PKP-jak Legia a to szatnie niektorych klubow rodem z resident evil zrobia wrazenie a i po meczu nie ma nawet gdzie pojsc i pogadac bo pozamykane wszystko. szybko cykna ze to nie bundesliga. i zaczna sie fochy.

seba - 3 lutego 2006, 9:50:03 - *.g4-net.com
bójcie się w Krakowie, Warszawie i w Kielcach- Pogoń nadchodzi! Mówie wam wszystkim, że Pogoń będzie miała puchary.

djmaker - 3 lutego 2006, 9:59:15 - *.153.7.146
oj napinacze napinacze...az sie wam głupio zrobi na jak nasza Pogoń zacznie klepać jednego za drugim w tej amatorskiej ekstraklasie :]

Mario - 3 lutego 2006, 10:28:25 - *.chello.pl
Jak się tak podniecacie tymi super brazilijczykami to powiedzcie mi jedno czemu oni nie osiagneli zadnego sukcesu?? jak nie wiecie to wam powiem oni są slabi!!!!!

patriota - 3 lutego 2006, 10:48:02 - *.echostar.pl
Ludzie!!! Przecież to wszystko jest chore!!!! Nie porównujcie Pogoni do Barcy bo grajacy tam zawodnicy do inna galaktyka!!! Jak wam tak dobrze z tym "brazylijskim odrzutem" to niech Ptaszek zgłosi Pogoninho Szczecin do jakies amatorskiej okregowki pod San Paulo i wszyscy beda zadowoleni- Prawdziwi Polacy oraz zdrajca narodu Antoni Ptak!!!

sk - 3 lutego 2006, 10:48:33 - *.94.70.221
Ja mysle, ze chlopaki z brazyli w tak duzej grupie nie odnajda sie w polsce.

ROBO - 3 lutego 2006, 10:54:40 - *.chello.pl
wszystko zweryfikuje wiosna, ale robi sie co raz ciekawiej

thx - 3 lutego 2006, 10:57:13 - *.org
przypominam że pan ptak doprowadził ŁKS do mistrzostwa i troszkę później niemalże do ruiny

Pablos - 3 lutego 2006, 11:08:26 - *.fn.pl
trufla, nie napinaj się bo ci żyłka pęknie. wiosna wszystko zweryfikuje, więc tego typu wpisy są żałosne i stanowczo przedwczesne...

matt - 3 lutego 2006, 11:10:07 - *.77.102.5
No prosze Pogon zaczyna mi imponowac, wygrywa mecz za meczem(tylko sparingi, ale zawsze), ten "brazylijski wariant" wydawal mi sie na poczatku pomyslem calkiem nietrafionym, no ale...zaskoczenie.
Zobaczymy jak beda sobie radzic w kraju.A co do polakow to mozna paru brazylijczykom dac polskie paszporty i po sprawie...:P

djmaker - 3 lutego 2006, 11:49:09 - *.153.7.146
odezwali się wielcy patrioci za dyche....to, ze mamy samych (prawie) Brazylijczyków niczego nie oznacza, wiele klubów w Europie ma niewielu wychowanków w swojej drużynie i nikt jakoś nie kwapi się żeby docinać na każdym kroku...ja ten pomysł popieram w 100%, a jak jesteście takimi wielkimi patriotami to nie komentować i tyle ! Wiosna to MKS pokaże jak się powinno grać w Polsce, bez tych wszystkich pseudograjków i innych badziewi...a co do klimatu to nie jest tak, że każdy uwielbia grac w ciepłym bo jest to najbardziej męczące także temperatury w Polsce nie mają tutaj akurat nic do rzeczy, kilka dni w tym klimacie naszym i się przyzwyczają pozatym do cho**ry jasnej w marcu nigdy nie ma mrozów powyżej -5 stopni to o czym wy tu w ogóle piszecie ?! meteorolodzy z was czy co ? puknijcie się w głowe zanim cokolwiek napiszecie !

7654 - 3 lutego 2006, 11:55:02 - *.chello.pl
nic nie pasuje jakby Pogon wygrala z Barcelona czy Chelsea to tez by mowili...eee bo tamci zagrali na 10% mozliwosci i to 2 skladem itd itd zobaczcie z kim wasze zespoly graja i jakie maja wyniki a dopiero pozniej krytykujcie.....Pogon grala bez Amarala,zobaczymy jak z nim beda grac a to nie koniec PTAK kupuje jeszcze 1 klasowego napastnika....zobaczymy co wtedy bedziecie mowic

dzik - 3 lutego 2006, 11:57:50 - *.mmj.pl
czy ten Grzelak to ten słynny brazylijczyk ?? ;P

Damian - 3 lutego 2006, 12:07:26 - *.ols.vectranet.pl
Po tym sezonie jak nie zalapiecie sie do europejskich pucharow to Ptak was zostawi i bedziecie mogli pomazyc o pilce na jakims tam poziomie. Moim zdaniem w Brazyli oni moga grac dobrze ale w Polsce poprostu zle to w koncu nie 1 brazylijczycy w lidze. Bylo ich wielu lecz zaden nie zrobil kariery konczylo sie na pol rocznej albo 1 sezonowej grze. Teraz tez tak bedzie

Robb - 3 lutego 2006, 12:09:15 - *.bazapartner.pl
Teee kolesiu,zdrajcami narodu to ja wiesz kogo bym nazwał????Takich ogorasow z Amic(k)i,Lecha,Legii itp itd,ktorzy w meczach pucharowych przegrywaja z jakimis azerami,gruzinami itp itd!!!!!!I TO JEST SKANDAL!!!A maja reprezentantowkrajow na roznym szczeblu prawda??????!!!!Wiec pomysl co piszesz łosiu jeden.Pozatym te nasze gwiazdeczki sa nic nie warte,Grzelu moze na ziemie zejdzie w koncu a Kaziu sie czegos nauczy i przestanie byc takim kolkiem,bo w europie by sie skompromitowali na maksa!!!!I to w 5 lidze niemieckiej.Obawy mam tylko do jednego....DO TAKTYKI.3-5-2 to archaizm,tak juz sie nie gra...To jedyny plus dla reszty kopaczy z super ekstraklasy... POGOŃ FOREVER!!!!!Ps.Tylko nie odfrun Antek po kilku porazkach i nagonce prasowej.GRUNT TO SPOKOJ!!!!Pozdro dla prawdziwych Kibiców.

inomoto - 3 lutego 2006, 12:14:05 - *.netia.com.pl (*.168.36.28)
a dla mnie Sao Paulo (rezerwy) są słabe ... i z czego tu sie cieszyc... ??

aqq - 3 lutego 2006, 12:17:43 - *.speedtransfer.pl
o co tyle krzyku.dla mnie w lidze polskiej może wogóle nie być Polaków.Jeżeli działania Ptaka dadzą rezultat to na jego miejscu kupiłbym kolejnych 11.najważniejszy jest klub.skoro Polscy zawodnicy Pogoni są słabi (za wyjątkiem Grzelaka i Kazimierczaka) to trzeba ich wymienić.jeżeli prezes Ptak ma do wyboru dobrego Polaka i podobnie grającego brazylijczyka tyle że za pół ceny to zdrowo myslący biznesnemen wybierze drugą opcję.Mam nadzieję że nadejdą szybko czasy że żaden z polskich graczy nie będzie pewny miejsca w składzie i będzie miał conajmniej dwóch konkurentów może wtedy skończy się pseudogwiazdorstwo i zaczną grać.jak to podniesie poziom polskiej piłki to 100% popieram A.Ptaka.MKS POGOŃ SZCZECIN !!!!!!!!!!!!!!!!

Borek - 3 lutego 2006, 12:23:23 - *.sdsl.no
Nie dziwia mnie ironizmy zazdrosnikow i frustratow. Faktem natomiast jest ze Sao Paulo FC to obecnie najlepsza klubowa druzyna swiata. Gdyby oszacowac wartosc danych rezerw to okazaloby sie pewnie, ze warte sa wiecej niz cala Polska liga. Gdyby to byly rezerwy Chelsea. Arsenalu, Milanu, Barcy czy Juwentusu tez nie braklo by komentarzy typu " tez mi wielka rzecz wygrac z odrzutami". I cala ironii gorycz na tym polega w tym przypadku, ze w czambul potepia sie sukces badz co badz druzyny polskiej ekstraklasy. Smutne to ale niestety Polskie.

patroita - 3 lutego 2006, 12:25:52 - *.echostar.pl
Borek, to niestety nie jest polskie- to brazylijskie!!!

Rebb - 3 lutego 2006, 12:25:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
To wasza Pogon sie kompromuituje. Przeciez Ci zawodnicy maja po 31-34 lat.Rzumiem ze maja jakas tam echnike bo grali np jak Amaral w Parmie gdzie rozegral dokladnie 4 mecze.Ludzie opanujcie sie.Na ptrawde nie ma sie czym podniecac, gdyby takie cos mialo zdac sprawe to np Real Madryt kupilby cala ropernetacje Brazyli a nie jak to robi Ptak sciaga jakis wypalonych juz dawno grajkow.

rokita - 3 lutego 2006, 12:33:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dlaczego kibice Pogoni w wiekszosci mysla ze wszyscy pozostali im zazdroszcza? Czego? Przeciez w tej druzynie jest tylko kilku grajkow z pierwszoligowa przeszloscia. Co bedzie jak ten pomysl nie wypali, jak Pogon np. spadnie? Dalej bedziecie stali murem za Ptakiem? Zycze Wam powodzenia, ale nie wiem czy wszystko bedzie tak jak sobie to wymarzyliscie.

partiota - 3 lutego 2006, 12:34:29 - *.echostar.pl
Wy szczecinianie bardzo mnie smieszycie!!! Mowi sie zew punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Smiejecie sie z Lecha, Legii, Wisly,ze odpadaja w pucharach po meczach z outsaiderami, ale już pewnie zapomnieliscie jak dostaliscie baty z....Sigma Olumuniec. Ktos juz tutaj wspomnial, ze Ptak to taka dziwna istota,ktora duzo obiecuje,a jak dochodzi co do czzego to do akcji wchodzi komornik...Nie zycze wam aby okazal sie drugim Begdasem,ale wszystko niestety na to wskazuje....
Wielki Lech!!!!

rokita - 3 lutego 2006, 12:54:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
partiota-nie pamietam Sigmy,ale pamietam ze odpadli z taka "firma" jak Fylkir Rejkjawik.

mac - 3 lutego 2006, 12:56:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie ma to jak Polski klub

mac - 3 lutego 2006, 13:00:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do aqq A w przyszłosci czym bedzie grała reprezentacja Polski??
Naturalizowanymi Brazylijczykami??

patryiota - 3 lutego 2006, 13:10:34 - *.echostar.pl
Mam propozycje dla pana Ptaka!!! Niech wykupi od Chin jakis miliard ich obywateli i zatrudni ich jako podawacze recznikow w Pogoni Szczecinho!!!!
Jaja jak szczecinskie berety!!!!!

djmaker - 3 lutego 2006, 13:10:38 - *.153.7.146
Jestem ciekaw co każdy by mówił jakby to w jego klubie tak zrobili jak w Pogoni :] pewnie tak samo reagowałby jak większość kibiców Pogoni...śmieszni jesteście i tyle wam powiem Adieu ! znawcy piłki

znawca - 3 lutego 2006, 13:19:44 - *.szczecin.mm.pl
Ludzie po pierwsze to nie byly rezerwy,jak sie ktos troche interesuje pilka ten wie ze takie nazwiska jak Roger czy Denilson to nie sa rezerwy Sao Paulo-to byla pierwsza kadra zespolu(3 zawodnikow z podstawowegos skladu,ktorzy grali w poprzedniej kolejce ligowej)Ale swoja droga zweryfikuje poziom Pogoni dopiero wiosna.Ale pokonanie najlepszego oficjalnie klubu na swiecie(nie rezerw znaznaczam)budzi respekt.Pozdrawiam

Carlos - 3 lutego 2006, 13:39:46 - *.lodz.msk.pl
Kurcze, chinska druzyna moglaby grac za worek ryżu. To bylaby dopiero oszczednosc;) A swoja droga zobaczymy jak to bedzie bo rynek brazylijski jest niesamowicie przebrany i watpie, ze da sie znalezc 11 na nasza lige... Poza tym nasza pilka jest bardzo fizyczna i zobaczymy jak sobie z tym poradzą...

skorpss - 3 lutego 2006, 14:40:57 - *.crowley.pl
W tym meczu zagrało co najmniej sześciu zawodników , którzy na codzień występują w pierwszej drużynie Sao Paulo: Flavio, Denilson, Hernandes, Renan, Richardson i Roger. Być może był ktoś jeszcze. Tak więc ta wygrana ma swoją wartość i żeby pokazać, że jest postęp, to przypomnę, że w poprzednim roku Pogoń z polskimi gwiazdorami w składzie przegrała 1:3 z rezerwami Santosu. Tak więc nie umniejszajmy tego sukcesu ( bo jest to sukces ) i nie przeceniajmy też go, czekając na kolejne zwycięstwa Pogonii, już z Amaralem w składzie.

Sedina - 3 lutego 2006, 15:06:07 - *.espol.com.pl
No i właśnie, żeby nie przegrywać z Falkirem, Terekiem, Gruzinami trzeba ściągać lepszych graczy. Jak widać po Wiśle metodą na grę w LM nie jest opieranie składu na polakach o czym już nawet w Wiśle wiedzą. Wygrana z Sao Paulo jest sukcesem niech mi ktoś napisze kiedy ostatnia jakiś polski klub wygrał z tej klasy zespołem. Co do wieku to ja kibicuję reprezentacji Polski pomomo tego, że Frankowski jest tylko kilka miesiący młodszy od Amarala (i gał w zdecydowanie gorszych klubach)i wolę go od Brożka.

aqq - 3 lutego 2006, 15:06:46 - *.speedtransfer.pl
Wszystkie polskie drużyny są narazie niewiele warte (tylko Wisła coś sobą reprezentuje, choć ostatnio też dopadł ją kryzys) i mówię to z przykrością.Wszyscy widzieli te klęski polskich drużyn w tegorocznej edycji pucharów europejskich.Nie ma co wypominać Pogoni porażki z Sigmą jak w dwumeczu z Lechem zwycięsko wychodzi Terek Grozny !!!???.Już nie o to chodzi że Ptak sprowadza Brazylijczyków ale że stara coś się zmienić w polskiej piłce nożnej i jak mu wyjdzie to chwała.Nic nie traci robiąc takie rzeczy a może wiele zyskać.Prawda jest taka że ładnie dla oka gra tylko wisła kraków.pozostałe polskie kluby trnowane przez polskich żałosych trenerów graja systemem Dupa - Ściana,kopnij a ja tam będę.Wierzę że po rozpoczęciu rozgrywek dołączy do Wisły MKS POGOŃ SZCZECIN!!!!!!!

Plis - 3 lutego 2006, 15:23:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kibic Pogoni Sydof pisze:"Brawo panie Ptak!lepiej płacic niezłym brazylijczykom niż słabym polakom,przynajmniej nasze ,,gwiazdy ,, zejdą na ziemię." - jak czytam taką błazenade to płakac mi sie chce patrioto. Nie sadze ze te grajki z Brazylii dadza rade na nasza kopanine.

znawca - 3 lutego 2006, 15:28:35 - *.szczecin.mm.pl
Mozecie wypominac Pogoni Fylkir(choc ten co znal sytuacje na lini Bekdas-zawodnicy ten wie mniej wiecej o co chodzilo...),ale Sigme?Przegralismy tam roznica jednej bramki po bardzo dobrym meczu,w ktorym mielismy przewage sytuacji,a pozniej w Szczecinie zremisowalismy.Sigma w nastepnej rundzie wyeliminowala Borussie Dortmund-to czolowy zepsol ligi czeskiej-wiele mocniejszej niz polska,wiec tutaj powodow do wstydu akurat nie widze.Prawda jest natomiast ,ze nasze pseudogwiazdy nie umieja grac a zarabiaja krocie-powinni dostawac pensje mniejsza,niz zwykly gornik-bo ich praca ma mniejsza cene,a nie zarabiac po kilkaset tysiecy miesiecznie miec wszystkich gdzies...Nie wiem,czy eksperyment Ptaka wypali,ale mam nadzieje,ze nasi pseudokopacze beda szybciej tracic miejsca w klubach i naucza sie pracy i wlasnej samooceny.Pozdrawiam

aqq - 3 lutego 2006, 15:37:08 - *.speedtransfer.pl
polska piłka to bezmyślna kopanina, mizerna technika, archaiczna taktyka i beznadziejne widowisko.nic się w niej niej nie dzieje.stagnacja i brak pomysłów.majewski zastępuje lenczyka ten baniaka a tego oststniego jeszcze inny.tak samo jest z piłkarzami.to zaklęty,zamknięty krąg.potrzeba w lidze świeżości bo inaczej będziemy tkwić w tym marazmie.Dajcie szansę tym brazylijczykom.może coś pokażą.jak nie to trzeba będzie poszukać innych rozwiązań ale nie można od razu ich skreślać.jeżeli połowa z nich będzie się nadawać a połowa wróci do brazyli to i tak będzie dobrze.WIELKA POGOŃ, DUMĄ POLSKI!!!!

@@@ - 3 lutego 2006, 16:11:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pozostaje tylko wspólczuć...ani to wyników, a transfery są czystą kpiną.

letarg - 3 lutego 2006, 16:19:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Admina: Bardzo cenię sobie wasz serwis za szybkość i fachowość, ale nie powinniście pisać przy nazwie drużyny São Paulo FC (rezerwy), ponieważ nie były to rezerwy w rozumieniu Polskim. Polskie drużyny rezerw grają w III i dalszej naszej lidze. Piłkarze występujący w tym meczu, byli piłkarzami z 23 osobowej kadry + 5 bramkarzy pierwszego zespołu, grało tylko 3 zawodników z rezerw I zespołu. Na dowód poniżej kadra zespołu:
Bramkarze:Bosco,Flávio,Mateus,Roger,Rogério Ceni
Obrońcy: Adriano,Alex,EdCarlos,Fabão,Fábio Santos, Flávio,Junior,Lugano.D
Pomocnicy:Alé,Danilo,Denilson,Hernanes,Josué,Leand
ro,Mineiro,Renan,Richarlyson,Souza,Vélber
Napastnicy:Aloísio,Christian,Roger,Thiago
Czyli aż ośmiu zawodników z tej kadry wystąpiło we wczorajszym meczu przeciwko POGONI.
Jak jednego dnia Arka gra dwa sparingi to piszecie, że drugi mecz grały rezerwy. Nie tylko szeroka kadra I zespołu. Jest to niewątpliwie sukces Polskiej drużyny, który powinien być dostrzeżony przez fachowców. Te pare zdań jest też do innych jak: rudy, xxx, inomoto, niedowiarków, że z drużyną klubowego Mistrza Świata Polska drużyna, nie Polscy zawodnicy, może wygrać. Włodarze Pogoni jak i inni na tej stronie, nie chcą się więcej wstydzić za porażki w pucharach ze słabymi zespołami, jak również w PP z Kujawiakiem i stąd ten zamysł. Oczywiście jak wielu tu pisze liga zwryfikuje te poczynania. Naśmiewać albo chwalić się będziemy mogli dopiero w maju po zakończeniu ligi. Aby Polscy zawodnicy grali coraż lepiej potrzeba by nasza liga prezentowała wyższy poziom niż jest to obecnie. Niewątpliwie taka drużyna podniesie ten poziom. Niestety reprezentantów Polski z Pogoni nie będzie ale za to inni będą się mogli chwalić reprezentantami w swoich składach. Pozdrawiam wszystkich kibiców, a nie szowinistów i zazdrośników.

na mistrza - 3 lutego 2006, 16:29:50 - *.espol.com.pl
W ciagu 2 lat Pogoń bedzie miala mistrza jeszcze nie teraz raczej bo potrzebuja czasu na zgranie i zapoznanie sie z realiami polskiej pilki

patriota - 3 lutego 2006, 17:12:20 - *.echostar.pl
Ludzie!!! Czy wy macie klapy na oczach!!! Czy wy nie widzicie tego apsurdu!!!Ptak zatrudnij brazylijczykow, bo sa tansi i teoretycznie lepsi od Polakow. A dlaczego są lepsi? Bo postepując tak jak pan Ptak i pare jeszcze innych osob, doprowadzamy do sytuacji, w ktorej caly zmudny i dlugotrwaly proces szkolenia mlodych pilkarzy w kraju jest po prostu nieekonomiczny!!! Po co wydawac tysiace zlotych na rozwoj Kowalskiego, z ktorego moze byc solidny pilkarz,ale wcale nie musi, skoro mozemy sobie sciagnac jakiegos latynosa za poldarmo??? Tylko trzeba sobie odpowiedziec na pytanie: Kto w takim razie bedzie za kilka lat reprezentowal nasz kraj na arenie mlodzieżowej, a za kilkanaście na seniorskiej?
Gratuluje kibicom i dzialaczom Pogoni sukcesu, ale czy ten sukces jest wasz (Polski) czy wylacznie brazylijski?

gigit - 3 lutego 2006, 17:14:09 - *.160.189.150
na mistrza: zanim sie zapoznaja z realiami polskiej pilki beda mieli po 40 lat i 10 kg nadwagi piotrcovia mistrz?? buehehehehehehe... lol

Baran NDM - 3 lutego 2006, 17:15:12 - *.48.142.160
Świt NDM z WAMI !!!! 1.Legia 2.Pogoń !! Reszta nie ważna !!
Ps. Legi bardziej się należy mistrzostwo :]

Mario - 3 lutego 2006, 17:17:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
Smięszą mnie wypowiedzi w stylu 11 brazyljiczyków to przesada nie poradzą sobie są leniwi lub coś wtym stylu.
Panowie a To reprezentacja Brazylji też taka jest niesądze

ZS - 3 lutego 2006, 17:24:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
a co się dzieje z kaźmierczakem ? :/

skorpss - 3 lutego 2006, 17:32:55 - *.crowley.pl
Patriota, właśnie dlatego popieram pomysł pana Ptaka, że nie są to Brazylijczycy, którzy grają za czapkę gruszek i ich zatrudnienie to dziesiątki a nawet setki tysięcy dolarów, więc wyszkolenie juniora byłoby dużo tańsze. Tylko sukces ma być teraz za rok lub dwa, a nie za 10 lat. Poza tym w szkółce, która ma powstać w Brazylii będą szkoleni również polscy juniorzy, którzy będą mieli się od kogo uczyć w warunkach o wiele lepszych niż w Polsce. Tak więc brazylijska Pogoń wpłynie również na rozwój naszych skórokopów.

Mario - 3 lutego 2006, 17:51:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobrze piszesz sądze ze jak zespoł seniorów bedzie dobrze grał osiagnie jakis sukces to więcej młodych ludzi ze Szczecina zacznie trenować i zwiekszy sie popyt na piłke w Szczecinie

patriota - 3 lutego 2006, 17:53:48 - *.echostar.pl
skorpss, zgadzam sie ze zatrudnienie brazylijczykow może dać wymierne efekty w miare krotkim czasie. To na pewno jest plus. A wielkim minusem jest ich ilosc!!! Ja rozumiem, 5 - 6, ale nie 18!!! Przeciez to wypacza caly sens organizowania w Polsce rozgrywek.Tylko prosze, bez porownan ze w Chelsea nie graja Anglicy, bo ich liga jest na tyle mocna i bogata,ze pare zespolow moze sobie na to pozwolic,bez szkody dla wyspiarskiego footballu. Swoja droga,czy pan Ptak jest taki genialny,iż jako pierwszy na swiecie wpad,ze mozna skompletowac prawie caly europejski zespoł rodakami mistrzow swiata???

patriota - 3 lutego 2006, 17:58:39 - *.echostar.pl
P.S nie Niezapominajcie o bardzo bujnej karierze pana antoniego Ptaka w roli prezesow klubow. Niektore z nich do dzisiaj sie podnosza jeszcze po jego prezesurze......

TADZIU . - 3 lutego 2006, 18:15:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
pomysl ptaka by zatrudnić kilka kanarków być moze jest trafny. jednka może zdarzyć sie tak że na wiosne nie usłyszymy radosnego świergotu a jedynie głośne gwizdy. Bez ryzyka niema jednak sukcesu Pogoń moze stać sie nową siłą w piłce może też stacje szalenie medjalna i popularna oby za narodowością szły wyniki.... oby brazylijscy pilkarze kochali Pogoń jak jej wychowankowie.. mam jedak obawy że po kilku niepowodzeniach kanarki odlecą do ciepłych krajów.

POLSKA - 3 lutego 2006, 18:39:47 - *.dolsat.pl (*.177.134.11)
Za POLSKE za Kraj !!!!!ale kibice sa z pogoni Korono to za jednego czarnego ile halasu narobila a Pogon !!hehejeszcze takie cos chwala

gites - 3 lutego 2006, 18:47:06 - *.devs.futuro.pl
i tak po domniemanym tytlue mistrza w przyszlym roku pan ptak wyprzeda cala ta zgraje i na tym sie skonczy wielkosc portowcow...

...... - 3 lutego 2006, 19:47:13 - *.50.255.74
KIBICE POGONI, zastanówcie się, ten ptak chyba oszalał. Przestańcie chodzić na mecze. Tacy ludzie zabijają polską piłkę. A wy się dziwicie że polscy piłkarze są słabi.

Piotrcowia - 3 lutego 2006, 19:53:10 - *.chello.pl
Pozdrowienia z Piotrkowa... tam też kiedyś byl Ptak i szkółka ...... a teraz jest...hehe Pogoń czeka to samo...hehe

lolo - 3 lutego 2006, 21:59:20 - *.espol.com.pl
Zajmijcie sie lepiej swoja AMICĄ POZNAŃ bo z Piotrcovi juz nic w SZCZECINIE nie zostalo!!!

Piotrcowia - 3 lutego 2006, 22:59:38 - *.chello.pl
do lolo ... Pan Ptak został..hehe

janki - 4 lutego 2006, 0:08:54 - *.timplus.net
pomysl nowatorski,ale ciekawy!boje sie tylko ze PZPN z listkiem na czele beda zucac klody pod nogi brazylijskiej pogoni.mam na mysli sedziowanie.
poza tym pokopia ich nasi ligowcy na naszych kiepskich boiskach i im sie odechce polski.powodzenia pogon.rozwalcie tą lige nie dajcie wisle i legii!!
widzew do 1 ligi!!
pozdrawiam

Wino - 4 lutego 2006, 9:37:42 - *.chello.pl
Czytajac te wypciny z jednej i z drogiej strony to normalnie smiac mi sie chce co moze RYDZYK was namawia na takie pisanie. Czy Polska zawsze ma byc zacofana a Pilka nozna stac na poziomie 0 !!(o ile jest jakis poziom dla naszych kopaczy) Wiecznie tylko krytykujemy i niestaramy sie zmienic tej szarej zeczywistosci. Moze to niewypali ale cos trzeba wkoncu zrobic. Krytykowaliscie przeniesienie Piotrkovi do Szczecina i co patrzcie 2 lata juz minely i jakos wszystko jest ok Czemu nikt niekrytykuje teraz Lecha bo przeniesli Amike do Poznania To ta sama sytuacjia. Niedosc ze ten kraj robi sie koscielny wszystko w nim zabronione to jeszcze dotego jest zacofane i rasistowkie. Jesli ten experyment ma cos poleprzyc to jestem w 100% za choc tez wolal bym Polakow w 1 skladzie. Smiejecie sie ze pogon gra z rezerwami i wygrywa ale niestety taka jest prawda ze wiekrzosc polakow nawet w rezerwach niema miejsca mysla ze sa gwiazdami wyjezdzaja za granice zagraja jeden mecz i siadaja na trybunach. W polsce nigdy niepoprawi sie dopuki kazdy pilkaz ktor w jednym sezonie zablysnie odrazu strzela focha i chce wyjezdzac na zachod. Wisla ma najleprzy sklad prawie sami Polacy i co czy graja w LM NIE NIE i jeszcze raz NIE Wiec kur... przestancie byc zacofani i zacznijcie wiezyc ze moze jeszcze cos sie zmienic

pogon2001 - 4 lutego 2006, 14:02:14 - *.augustow.mm.pl
do Wino w pelni popieram twoje myslenie chociarz nie twierdze ze troche szkoda ze jest tylko jeden polak w pierwszym skladzie mysle tez ze polowa tych brazylijczykow sie nie zaaklimatyzuje i moze wskocza za nich jacys polscy pilkarze

sz - 4 lutego 2006, 19:02:43 - *.182.126.66
Pogoń już nie polski klub :/

djmaker - 4 lutego 2006, 21:03:52 - *.153.7.146
do /.....\ a dlaczego są słabi ? bo każdy nie patrzy na klub i nie ma do niego zamiłowania ! liczy się tylko kasa i nic więcej ! Osobiście wolę brazylijską Pogoń niż niedorostków, którzy zamiast grac z głową myślą tylko o kasie !!! i przestańcie chrzanić, że takie coś zabije polską piłkę bo może ją tylko wzmocnić !! i tyle w temacie !! a dywagacje zostawcie sobie na koniec rundy !!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas