[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

19 lipca 2008, 18:00 - Fryburg (Stade Saint-Léonard)
Wisła Kraków 1-1 Liverpool FC
Tomáš Jirsák 12 - Andrij Woronin 6

Wisła Kraków: 81. Mariusz Pawełek - 4. Marcin Baszczyński, 6. Arkadiusz Głowacki, 25. Cléber (75, 2. Peter Šinglár), 8. Piotr Brożek (71, 18. Andrzej Niedzielan) - 9. Rafał Boguski (80, 19. Patryk Małecki), 20. Roberto Mauro Cantoro (46, 15. Júnior Enrique Díaz Campbell), 7. Radosław Sobolewski, 16. Tomáš Jirsák (75, 10. Krzysztof Mączyński), 17. Marek Zieńczuk - 23. Paweł Brożek (83, 11. Tomasz Dawidowski).

Liverpool FC: 1. Diego Cavalieri (71, 13. David Martin) - 3. Stephen Darby (71, 25. Jack Hobbs), 23. James Carragher (46, 4. Sami Tuomas Hyypiä), 5. Daniel Munthe Agger (46, 6. Martin Škrteľ), 2. Andrea Dossena (63, 22. Emiliano Adrian Insúa Zapata) - 15. Yosef Shai Benayoun (63, 9. Daniel Pacheco Lobato), 21. Lucas Pezzini Leiva "Lucas" (46, 20. Javier Alejandro Mascherano), 7. Damien Plessis (46, 24. Jay Spearing), 11. Sebastián Eduardo Leto (46, 12. Fábio Aurélio Rodrigues "Fábio Aurélio") - 19. Ryan Guno Babel (46, 16. Jermaine Pennant), 10. Andrij Woronin (71, 18. Dirk Kuijt).

sędziował: Frédéric Studer (Szwajcaria).
widzów: 6000.


W meczu towarzyskim rozegranym w szwajcarskim Fryburgu krakowska Wisła zremisowała z czwartą drużyną angielskiej ekstraklasy (Premiership) - Liverpool FC 1-1 (1-1).

źródło: własne

Dodano: 19 lipca 2008, 19:53:51

mac - 19 lipca 2008, 19:57:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
gra z pierwszej połowy i wynik cieszą:D

aviva - 19 lipca 2008, 19:59:16 - *.ntlworld.ie
no jak na 3 drużynę Liverpoolu to nie tak źle No kilku z rezerw widzę ;P

Kamyk - 19 lipca 2008, 19:59:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
i zaraz sie zacznie jak to Wisła nie wygrała z "rezerwami" Liverpoolu... gratuluje szybkości z newsem dla redakcji

Dino - 19 lipca 2008, 20:02:14 - *.btk.net.pl
Z taką grą spokojnie w fazie grupowej będzie Wisła. LM i tak chyba poza zasięgiem.

kibol - 19 lipca 2008, 20:02:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobry mecz wisły w pierwszej polowie zasłuzony remis wiec jeest ok

mac - 19 lipca 2008, 20:03:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do aviva. ciekawe komu kibicujesz? czyzby zazdrość? ciekawe co by twoj klubik pokazał w meczu z takimi rezerwami?:D:D aha...sorki twoj klubik by nawet nie miał szans na taki meczyk:D

leszek - 19 lipca 2008, 20:08:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.193)
1 połowa zdecydowanie Wisły
2 na korzyść Liverpoolu
w sumię sprawiedliwy remis.
PS: nie było spalonego.
PS jeśli Wisła będzie grać tak jak 1 połowie spokojnie Beitar przejdą.

WKS Śląsk - 19 lipca 2008, 20:10:29 - *.chello.pl
Brawo!!! tak trzymać!!! podbijemy lige mistrzów!!! Pozdr od kibiców Śląska

FLota - 19 lipca 2008, 20:12:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to nie jest trzeci sklad tylko pomieszany i paru jest z pierwszego skladu

Mati - 19 lipca 2008, 20:13:45 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Wisła! Jednak Skorża ma jaja, na grę wislaków chciało się patrzeć, naprawdę, miła odskocznia dla meczów typu Legia - Homel
Pierwsza połowa b. udana, powinno się uznać drugą bramkę Wisły ale cóż...
Dla mówiących, że to tylko rezerwy The Reds - te rezerwy są pięć razy mocniejsze od anonimowych kopaczy z Homela i Chazara i półanonimowych kopaczy naszej ligi.

wt - 19 lipca 2008, 20:17:23 - *.osiedle.net.pl
Mam nadzieje,że Wisła dokona jeszcze jakis wzmocnien.
Z napastników chyba oprócz Brożka na razie najlepiej rokuje młody Małecki, Niedzielan nic nie pokazuje póki co. Dawidowski ma byc chyba alternatywą dla Łobodzinskiego,ciekawe czy stac go jeszcze na granie na wysokim poziomie, bo kontuzje chyba juz za nim.
Dobry środkowy pomocnik-np Garguła lub Goliński
jakis solidny napastnik
przynajmniej jeden obrońca-hmm może Bieniuk?albo Kuś z Korony?Jodłowiec z Groclinu?
I ewentualnie konkurent dla Pawełka.
wtedy byłbym spokojny o Wisłę w pucharach.
A w ogóle to ciekawe czy w koncu doczekamy by np do polskiej ligi przyszedł jakis gwiazdor typu Kluivert albo wrocili zawodncy typu Radomski,Krzynówek Dudek itp W Rumunii to juz normalka a to była niedawno liga duzo gorsza niż polska.

Koster - 19 lipca 2008, 20:19:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wynik sprawiedliwy.Skład Wiślaków(z pierwszej polowy) tez moze byc .Jedynie pozbył bym sie z niego Baszczynskiegou którego lata swietnosci dawno juz minely.Juz lepiej wstawic w jego miejsce Singlara.Z taka gra bialej gwiazdy jestem przekonany ze zdolaja przejsc beitar.

tago - 19 lipca 2008, 20:22:11 - *.customer.alfanett.no
PAN "redaktorek" Zielinski komentujacy w studio tvp2 powinien chyba zmienic zawod...zbior truskawek-no ale bylby bezrobotnym..proponuje wykopki ! Pojecie o football'u ma nikle a okreslenia cyt."leniuszek"itp swiadczy o jego urazonych ambicjach dziennikarskich...jak ktos malo zdolny no to do sportu...Pozdrawiam Wiselke i ich ludzi tago

Plocman - 19 lipca 2008, 20:23:36 - *.acn.waw.pl
Gra Wisły w I połowie mistrzostwo świata. Z taką gra mogliby rywalizować z najlepszymi europejskimi drużynami. Druga połowa niestety o wiele słabsza

legia - 19 lipca 2008, 20:26:41 - *.rev.netart.pl
do Plocman.
zgadzam sie w 100%
gdyby Wisła grała tak jak w 1 polowie mogła by walczyć spokojnie z najlepszymi ekipami w europie.
Na prawdę wierzyć się nie chciało że Wisła potrafi (jeśli chce) grac.. płynnie, dokładnie, dynamicznie, szybko, coś pięknego.
mam nadzieje że przejdziecie Beitar,
Normalny kibic Legii.

WZL - 19 lipca 2008, 20:27:14 - *.webd.pl
no no nieżle wisła... 1 połowa to mistrzostwo świata

grewg - 19 lipca 2008, 20:27:29 - *.mtm-info.pl
Aviva: Jeżeli dla Ciebie Mascherano, Hypia, Benayoun, Babel, Agger, Carragher i Woronin t o3 skład to gratuluję znajomości tematu...

legia - 19 lipca 2008, 20:31:18 - *.webd.pl
Aviva:
Mascherano, Hypia, Babel, Carragher, Woronin czy benyoun to nie 3 skład głuptasku.
tym składem co dziś grali Wisła mogli by zwojować całą OE więc trochę pokory, a nie wziąż leczyć kompleksy. Liverpool to Liverpool, nawet w rezerwach mają wielkich piłkarzy którzy byliby Bogami w naszej marnej lidze.

Maciexx - 19 lipca 2008, 20:31:42 - *.bsb.vectranet.pl
Gratki dla Wisełki nie za wynik, ale za bardzo dobrą grę Wynik się nie liczy w sparingach. Jutro młodzieżówka Wisły wypunktuje "Legiunie" :P

Johny - 19 lipca 2008, 20:34:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czym wy jesteście tak zaskoczeni? Wisła nie po raz pierwszy dobrze grała w meczach sparingowych z klasowym rywalem. Chociażby rok temu ograła Sewillę przecież.A Liverpool nie był jakimś wielkim wezwaniem. Wisła ma już w dorobku Real, Barcelonę, Parmę, Lazio, wiec to dla niej nie było niczym nowym mierzyć się z klasowym zespołem. Jak dla mnie wynik nie jest niespodziankę, nawet jakby wygrali. Po prostu w Polsce tylko Wisła ociera się od kilku lat o profesjonalizm. Reszta to amatorzy w naszej lidze. Co do składy Liverpoolu to nie jest to podstawowy skład, ale tez nie sa to głębokie rezerwy. Wisła druga połowę trochę chyba puściła ze względu na jutrzejszy mecz. Pamiętajmy jednak że ten mecz w zasadzie był na stojąco grany...w pucharach tak nie będzie.

cvq - 19 lipca 2008, 20:37:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten aviiva jest jakis poyebany czy on niewidzial że w 2 połowie wyszedł np. hypia i mascherano
czy to jest 3 sqad
zawsze Wisła & Unia

;) - 19 lipca 2008, 20:39:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, proszę.
Pierwsza część mojego typu się sprawdza,
a żeby nie być gołosłownym:
http://www.90minut.pl/news.php?id=750166
Tam znajdziecie mój typ;)
Teraz tylko czekać na mecz Wisła - Legia;)

idol - 19 lipca 2008, 20:41:57 - *.xdsl.centertel.pl
Ładnie sobie piłeczkę kopali, zwałaszcza w pierwszej połowie. Bramka po naprawdę bardzo dobrze rozegranej kombinacyjnej akcji. Spalonego rzecz jasna przy nieuznanym też nie było. Ogólnie plus dla Wisły i plus dla całego spotkania. Widać, że to nie było spotkanie FC Gomel Pawełek też bardzo pewnie i bez zarzutu. Tylko obrona zdecydowanie za słabo (przynajmniej według mnie) - trochę za dużo błędów. A może chcieli dać się wykazać Pawełkowi? ;)
Teraz proponuję liczyć ilu znajdzie się pseudoznawców komentujacych newsa stwiedzajacych, że Kraków zagrał wręcz żenująco z szesnastą ekipą FCL. Już z góry mówię, że czekamy na mecze choćby z rezerwą juniorów młodszych 'The Reds' Cracovi, Arki, Legii czy innych Koron.

Miscuzi - 19 lipca 2008, 20:47:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla Wisły. Myślę ze powinni przejść Beitar. Nie będzie to łatwe ale stać ich na to. Powodzenia też dla Lecha (awans raczej pewny, choć nie wolno lekceważyć przeciwnika) i dla Legii (myślę że za 2 tygodnie Legia będzie już w takiej formie ze Homel nie będzie miał nic do powiedzenia). Im dalej nasze kluby w pucharach tym więcej pkt., pieniążków a co za tym idzie lepszych graczy z zagranicy i być może powroty naszych graczy itd, itp.
A do tych co się naśmiewają że to niby "24 skład" Liverpoolu. Moi drodzy nie taki znowu rezerwowy to po pierwsze a po drugie, takie ekipy jak Liverpool niezależnie od tego jakim składem grają, zawsze walczą o zwycięstwo, bo taką mentalność ich gracze mają wpajaną od dziecka. A w takich zespołach jest taka rywalizacja, że każdy chce się pokazać. Więc doceńmy ten wynik, mimo że to był sparing bo nasze ekipy z drużynami z pierwszej europejskiej "półki" rywalizują od "wielkiego dzwonu"
Pozdro dla wszystkich sympatyków futbolu.
P.s - Może i nasza piłka jest słaba i skorumpowana ale i tak ją kocham i już nie mogę doczekać się nowego sezonu. A moja ekipa mam nadzieję że wejdzie do okręgówki.

Miedziak - 19 lipca 2008, 20:48:50 - *.daminet.pl
Brawo. Kilku graczy z podstawowego składu więc nie jest źle Oby tak dalej bo to jedyny klub który ma szanse coś pokazać w pucharach. Oczywiście Legii i Lechowi też tego życzę ale coś nie chce mi się wierzyć że zajdą wyżej niż do następnej rundy - a szkoda

a - 19 lipca 2008, 20:51:05 - *.aster.pl
Wynik niezły, gra dobra.
Powiało optymizmem

mati - 19 lipca 2008, 21:44:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Wisełka mam nadzieje ze przejdziecie ten Beitar Jerozolima i w 3 rundzie nie traficie na kogos trudnego mam nadzieje ze bedzie to zespol typu Sparty Praga lub FC Basel... to w takim razie faza grupowa Champion League jest wasza chłopaki!

dav - 19 lipca 2008, 21:48:24 - *.gprs.plus.pl
dobrze jest
beitar nie ma szans

DawidKSG - 19 lipca 2008, 22:05:12 - *.rudanet.pl
Brawo Wisła obyście roznieśli Beiter i pokazali ,że Polska coś jednak potrafi !!

savage - 19 lipca 2008, 22:20:00 - *.adsl.inetia.pl
W pierwszej połowie gdy grała 3 drużyna Liverpoolu Wisła grała dobrze w drugiej połowie gdy pojawili się lepsi gracze była juz kicha.Gdyby Liverpool grał w pełnym składzie i musiał by wygrać 5:0 to by wygrał.Nie miejmy złudzeń Wisłe i Liverpool dzieli przepaśc.

Warciarz S - 19 lipca 2008, 22:32:49 - *.icpnet.pl
To był chyba Liverpool C

oe - 19 lipca 2008, 22:39:34 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.3.193)
Mascherano, Hypia, Benayoun, Babel, Agger, Carragher, Woronik, Kyut to rzeczywiście Liverpool C.
idzcie spać dzieci. Wisła pokazała miejsce w szeregu innym klubom z Polski. Jeśli chcą, to potrfią - nawet z najlepszymi. Pięknie się patrzyło jak Wisła ogrywa jak dzieci Liverpool.

GandalfSzp - 19 lipca 2008, 22:42:33 - *.51.147.148
Gdyby to mecz był rozgrywany na Anfield Road to Wisła była by zessrrana
A w takim upale jak dzisiaj to sie nie dziwie
Zobaczymy co pokażą w starciu z Beitarem

daro - 19 lipca 2008, 22:49:45 - *.spray.net.pl
Do mac: aviva kibicował, ale swojej ukochanej (L)egii w czwartek

mietek - 19 lipca 2008, 22:54:06 - *.citynet.pl
Nie można powiedzieć, że wynik zły. Jakimkolwiek składem grał Liverpool, to jednak jest to zawsze Liverpool i za kilka miesięcy nikt nie będzie pamiętał o tych, co biegali po boisku, tylko o wyniku. Niemniej jednak był to tylko sparing, angielski klub jest na zupełnie innym etapie przygotowań do sezonu i zgadzam się z kimś tam wyżej, że gdyby to był mecz o stawkę, który Liverpool musiałby wygrać, to by wygrał i to pewnie. I nie chodzi mi tu o jakieś antypatie. Polska liga jest po prostu cienka. Cieńsza nawet niż wężowy zadek. I zupełnie nie rozumiem ekscytacji, że Lech wygrał 1:0 na wyjeździe z kelnerami (o żenua Legii nie wspomnę).

Najt - 19 lipca 2008, 22:55:52 - *.adsl.inetia.pl
Chciałbym częściej widzieć polskie drużyny grające w takim stylu jak Wisła pierwszą połowę z Live. Zwłaszcza, że skład Live taki słaby nie był, ponad połowa nazwisk jest bardzo dobrze znana osobą oglądającym ligę angielską regularnie.

MM - 19 lipca 2008, 22:59:51 - *.tvsat364.lodz.pl
Jeśli Wisła wyeliminuje Beitar, to w sierpniu o Ligę Mistrzów, spotka sie z Liverpoolem, ale wtedy już tak dobrze nie będzie. Pamiętam te czasy, kiedy polska drużyna z prowadziła zwycięski boj o półfinał Pucharu Europy.

mietek - 19 lipca 2008, 23:01:26 - *.citynet.pl
Przypomnę jeszcze, że zaledwie kilka lat temu sytuacje, kiedy np. Pogoń Szczecin odpadała w pucharach z klubem z Islandii to były faktycznie wypadki przy pracy. Teraz to się niestety stało smutną codziennością. A już największym paradoksem w tym wszystkim jest to, że ci mizerni kopacze z naszej ligi dostają propozycje gry w ligach zagranicznych (i nawet niekiedy grają w pierwszych składach), a reprezentacja wywalcza awans do Euro. To jak to w końcu jest? Kadra potrafi nastrzelać np. z reprezentacją (czyli w sumie elitą) Azerbejdżanu 5:0, a nasze kluby się męczą? O co tu chodzi?

Neutral - 19 lipca 2008, 23:10:40 - *.telkonet.pl
ja jestem w szoku po tym co zobaczylem w pierwszej polowie..wielkie slowa uznania dla zespolu z krakowa bo gral naprawde dobre zawody..liverpool w skladzie ktorego gralo kilku zawodnikow z pierwszego zespolu,przy czym trzeba podkreslic ze kazdy z nich jest wart tyle co cala wisla nie potrafil sobie poradzic w zaen sposob..Brawo i czekam na mecz z beitarem w nadzieji ze przez 90 minut zobacze taka gre jak dzis przez pierwsze 45minut..pozdro dla normalnych

Hmm - 19 lipca 2008, 23:23:52 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie nie ma sie czym podniecac moze nie ktorzy sie ciesza ze z Liverpoolem remis ale przeca to tylko sparing niech kozdy pomysli czy w meczu L.M czy innym o stawke by grali tak jak dzis bo wydaje mi sie ze pilkarze Liverpoolu jak by narzucili pressing to pilkarze Wisly by ino pilki wybijali do przodu mam osob. szac do Wisly za stare dobre czasy i niech nie ktorzy nie mysla ze zazdroszcze ze Wisla grala z Liverpoolem a moja kochana druzyna Ruch z Belchatowem poprostu nie ma sie czy podniecac sparing to je sparing poprostu inny trening i to wszystko
py(R)sk

znicz - 20 lipca 2008, 0:08:41 - *.dial.plusgsm.pl (*.16.12.250)
Kogo cieszy remis liczy się tylko zwycięstwo.Wisła wygra z Beitarem szkoda ,że Leo na Euro nie zrobił drużyny z pierwszej trójki naszej ligi napewno nie wypadlibyśmy gorzej grzaczom Ław w EUROPIE stanowcze nie

Kamyk - 20 lipca 2008, 0:31:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
Od dziś na Mascherano mówmy "MarszeRano" :D

sceptyk - 20 lipca 2008, 0:39:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wynik cieszy i poszedł w świat życzę Wisle min takiego w Jerozolimie jednak co do samego meczu to mysle ze zaciemnił on rzeczywisty obraz możliwosci zespolu i nie tylko kibicom ale i samemu trenerowi zgoda ze w LFC pokazało sie kilka znanych nazwisk tyle ze własnie był to zlepek kilku bardziej znanych pilkarzy a nie druzyna i dodatkowo we wstepnej fazie przygotowań.Pozwolili w pierwszej połowie Wiśle na bardzo wiele uwazam ze jedyna korzysc jaka moze byc z tego meczu to tylko nastawienie mentalne zespołu i mam nadzieje ze tak bedzie a czy ono pomoze to zobaczymy na boisku

Pizza - 20 lipca 2008, 0:42:36 - *.it-net.pl
Kiedy w '90 minut' skończą się te bzdurne pseudonimy piłkarzy o dłuższych nazwiskach? Ja rozumiem profesjonalizm ale jest to kompletnie nieczytelne dla normalnego i zaawansowanego kibica... Wystarczy dla przykładu zwykłe 'Fabio Aurelio' albo 'Sami Hyypia'...

Bolo - 20 lipca 2008, 0:54:21 - *.sileman.net.pl
Prawda jest taka że Wisła powinna ten mecz wygrać 2-1 bo przy 2 bramce dla Wisły spalonego nie było, dlatego tym bardziej cieszy taka gra Mistrzów Polski, mam nadzieje że w Jerozolimie zagrają tak samo !

kks - 20 lipca 2008, 4:12:46 - *.icpnet.pl
gratulacje z Poznania!! taki wynik polskiej druzyny z takim rywalem cieszy... bardzo dobra I połowa w wynik 2-1 dla Wisły.. spalonego nie było i słupek tez pechowy... szkoda ze Pawełek w bok piłki nie zbił przy bramce dla FCL

colo - 20 lipca 2008, 7:20:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oglądałem 1 połówkę i ,muszę przyznać że wisła zrobiła na mnie spore wrażenie/ chociaż wolę Cracowię/ myślę że w lidze nie ma sobie równych. A więc sportowy szacunek dla Wisły !! Mimo wszystko tylko CRACOWIA

wiślak - 20 lipca 2008, 8:35:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Gandalff- każde Polskie kluby są zesrane jak maja walczyć w europejskich pucharach na wyjeździe

anty - 20 lipca 2008, 8:42:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisla woli wydawac pieniadze na sparingi z takimi o klubami niz wzmacniac sklad....ojj odda berlo i korone i to juz w tym sezonie !

Obrzydliwy - 20 lipca 2008, 8:57:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tym oddawaniem berła byłbym ostrożny.Wisła w ubiegłym sezonie zdeklasowała pozostałe drużyny.Pomimo istotnych wzmocnień głównych konkurentów do "Majstra",to jednak Krakowianie nadal są faworytem choć już nie tak wyrażnym.
Co się tyczy sparingu,dziwią mnie dyskusje dotyczące - kto w jakim składzie grał ?
Tak jakby nie miało już żadnego znaczenia - kto na jakim jest etapie przygotowań ?
Dlatego polskie drużyny stać na spektakularny wynik z klasowym zespołem,bo te są jeszcze w "lesie" jeśli chodzi dyspozycję fizyczną.
Przykre to,ale prawdziwe.

\G/liwice - 20 lipca 2008, 9:19:06 - *.centertel.pl
wynik imponujący, koles który bredził cos o trzecim składzie LFC jest jakis huyem postrzelony - to było pół pierwszego pół drugiego czyli taki "półtorowy" skladzik hehe. Co do pozostalych dyskusji powiem tak Terotycznie to Janczyk moze grac jak Szewczenko, Zahorski jak Ibrahimovic, a kilku innych młodych chłopcow w polsce jak sam Boruc, teoretycznie powinnismy znalesc gdzies "drugich" młodych Lubańskich czy Bońków. A praktycznie to kompletnie trza by zmienic mysl szkoleniowa i podejscie do sportu w naszym kraju

dfh - 20 lipca 2008, 10:09:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem czy Agger, Carragher, Hyypia, Babbel, Kuyt, Woronin, Skrtel, Pennant i Mascherano to jest trzeci skład LFC.

Hanys - 20 lipca 2008, 10:27:48 - *.adsl.inetia.pl
Dobry mecz Wisły i oby tak samo podeszli do Beitaru bo dość już posuchy w pucharach !! Tylko zarząd Wisły mógłby być bardziej skory do wydania trochę euro i ściągnąć z dwóch dobrych piłkarzy np: Krzynówek jest do wzięcia myślę że by się jeszcze przydał bo grać potrafi jak jest w formie a do obrony zapomniany trochę w Polsce Mirek Sznaucner !! A w Polsce to chyba Wisła z Lechem będą głównymi kandydatami do majstra!! Pozdro Only GieKSa

dodek - 20 lipca 2008, 10:37:23 - *.177.133.10 (*.168.1.218)
W I polowie dobra gra, a liverpool był tlyko bez Xabiego Alonso, Pepe Reiny, Gerrarda i Torres wiec nie w takim słabym składzie.

Maciexx - 20 lipca 2008, 10:40:37 - *.bsb.vectranet.pl
Jeśli myślicie, że Beitar jest słabutki to zapraszam na oglądnięcie skrótu ich ostatniego sparingu:
Partizan-Beitar 2:2
http://www.meczyki.pl/readarticle.php?article_id=2
5677

(L) - 20 lipca 2008, 11:12:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiśle zabrakło pary w II połowie.
Ale pierwsza była świetna.
Myślę że Wisła pokona Beitar, życze im tego
pozdoro od kibca Legii

KIBIC - 20 lipca 2008, 11:33:44 - *.klc.vectranet.pl
Drugi albo nawet trzeci garnitur wsparty dwoma dobrymi zawodnikami! Nie ma sie co kłócic ze to Liverpool I czy II. Wisla na LM jest zbyt slaba co pokazal taki zwykly sparing. Gdzie sa te wzmocnienia o ktorych Wisla mowila po zakonczeniu sezonu??

uzi - 20 lipca 2008, 11:36:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mogl zostac po przerwie Mauro Cantoro,bo robil cala gre w srodku pola i swietnie w destrukcji,a w drugiej polowie brakowalo takiego zawodnika nie stety... Mimo wszystko wynik poszedl w swiat i nigdzie nie pisza,ze byl byl to liverpool B czy C.. byla to pierwsza druzyna Liverpoolu,a w meczach sparingowych sprawdza sie zawodnikow i tak bylo tym razem.. Brava dla T.S. Wisła! pozdrawiam normalnych.

MarcinKKS - 20 lipca 2008, 12:33:58 - *.173.15.124.tesatnet.pl
Nie wszyscy z Liverpoolu to 1 skład ale może być.Najważniejsze żebyście byli chociaż w fazie grupowej:-)

Wiesłka - 20 lipca 2008, 13:47:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem za wisłą... ale wiem że remis przejścia do następnej rundy nie da... trzeba wygrywać i nie można myśleć tak że jak się zremisowało z liverpoolem to już mamy pewny awans... nie trzeba wygrać...

INXS - 20 lipca 2008, 14:04:33 - *.zator.net-admin.com.pl
To był pożyteczny sparing nawet jeśli nie było kilku gwiazd jak Torres czy Gerrard . Polskie kluby powinny grać z takimi rywalami w sparingach bo w meczach o punkty niestety nie jest nam dane , nie dochodzimy do fazy grupowej ani tym bardziej pucharowej . Wisła zagrała dobrze albo nawet bardzo dobrze I połowę kiedy grała w najmocniejszym składzie niektóre akcje były na europejskim poziomie . W drugiej połowie brakło pary i pomysłu ale też weszło kilku dublerów. Widzę że Wisła ma niezbyt dobre rezerwy , oprócz Małeckiego Niedzielana i Diaza to poziom ligowy a to na puchary po prostu za mało. Przydał się zakup stopera, skrzydłowego i napastnika tyle że słyszę o braku funduszy. No cóż wierzę jednak że Beitar pokonają . Do boju !

Obrzydliwy - 20 lipca 2008, 14:24:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cupiał sam nie wie czego chce.Z takim składem o mistrzostwo spokojnie może powalczyć,w europie z tym materiałem na pewno nie zaistnieje.Nie oszukujmy się - tylko europejskie puchary są w stanie wyprowadzić klub na prostą,pod względem finansowym.Brak aktywności na rynku transferowym tłumaczony sporym ryzykiem w razie odpadnięcia w fazie wstępnej tych rozgrywek również wydaje się przygłupawy.Ponieważ nie robienie nic w tym kierunku aby zbliżyć się do poziomu europejskiego nie polepszy stanu klubowej kasy.Właścicielowi pozostanie jedynie sprzedaż wyróżniających się piłkarzy za 1 lub 1,5 euro co i tak jest tylko igłą w stoku siana przy wielo,wielo milionowych długach.

Daniel - 20 lipca 2008, 14:57:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten mecz nie daje podstaw do optymizmu. Wisła grała przeciętnie, a liga rusza już za tydzień. Liverpool jest dopiero na początku przygotowań i na ich dla Wisła powinna prezentować się zdecydowanie lepiej. Przy okazji pokazuje to "profesjonalizm" klubu - dzisiaj mecz o Superpuchar, a oni sobie grają sparing sparing, poważny klub podziękowałby za zaproszenie, ale poprosiliby o inny termin lub podziękowaliby za mecz. Zresztą Liverpool szukał zespołu słabego, a nie poważnego rywala.

fanFcL - 20 lipca 2008, 14:58:45 - *.adsl.inetia.pl
jestem fanem Liverpoolu i Liverpool ten mecz potraktował jak trening ... a Wisła nie amsz szans w fazie grupowej...

Pogoń - 20 lipca 2008, 15:46:36 - *.acx.pl
Połowa Liverpool`u w tym meczu to gracze z 1 zespołu .Gratulacje

lechita - 20 lipca 2008, 18:16:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bez podniety to ze liverpool z wami zremisował to nie jesteście odrazu kimś żenada z wami podniecacie sie jakby ten mecz był o stawke ha ha masakra

lechita - 20 lipca 2008, 18:17:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bez podniety to ze liverpool z wami zremisował to nie jesteście odrazu kimś żenada z wami podniecacie sie jakby ten mecz był o stawke ha ha masakra

Kekkk - 20 lipca 2008, 18:56:34 - *.173.22.248.tesatnet.pl
Wisełka nieźle, ale w II połowie mieli dużo szczęścia.

adi - 20 lipca 2008, 20:47:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A tak z innej beczki: wie ktos moze co sie dzieje z Grzesiem Piechna?

hks - 21 lipca 2008, 2:47:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dlamnir to dobrze grali 1polowe ale potem cos odpuscili mogli wygraywac ale sendzie zrombal wszystko mimo ze jestem za hutnikiem gratulacje dla wisly za dobry mecz tylko Hutnik

Przem - 21 lipca 2008, 17:43:01 - *.117.61.5
fanFcL: cóż i fani są debilami...
Gratulacje Wisła!!! POLONIA W-WA

didonmikul - 21 lipca 2008, 18:16:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gdyby bardzo zależało Liverpoolowi to wygraliby 5:0 gdyby Wiśle to 2:0 lecz prawda jest taka że gdyby grali razem w LM to Liverpool by wygrła 2-3:0
Wisła najlepsza w Polsce... (a jestem za Cracovią) ale nie wiem cz jest czym sie szczycić... gdyby byli najlepsi na Białorusi to mogliby sie chwalić ale prawda jest taka że polska piłka to największa amatorszczyzna a niekótrzy twierdzą że polska piłka jest lepsza od amatorskich bo oglądają mecze Górnika Legii czy innych klubów w LM kiedy to grając z teraźniejszymi potegami to oni byli faworytami...

ueo - 21 lipca 2008, 18:22:06 - *.207.208.9 (*.117.0.58, 127.0.0.1)
dzis koles mi w pracy mwoil ze mecz ogladal Liv z jakas tam polska druzyna. Zapytalem jak meczy wygladal to odp ze zasnol

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas