|
|
|
   | 10 lipca 2009, 20:30
- Łódź
Widzew Łódź 1-1 Legia Warszawa
Radosław Matusiak 48 - Artur Jędrzejczyk 9
|  |
|
Widzew Łódź: 13. Maciej Mielcarz (46, 21. Bartosz Fabiniak) - 2. Wojciech Szymanek, 4. Ugochukwu Ukah, 5. Jarosław Bieniuk, 28. Łukasz Broź - 20. Przemysław Oziębała, 8. Łukasz Juszkiewicz (46, 34. Michał Żółtowski), 24. Łukasz Grzeszczyk (68, 25. Dejan Milošeski), 41. Velibor Đurić (60, 37. Piotr Grzelczak), 36. Piotr Kuklis (46, 9. Darvydas Šernas) - 22. Marcin Robak (46, 10. Radosław Matusiak).
|
|
Legia Warszawa: 1. Wojciech Skaba (46, 12. Kostiantyn Machnowskyj) - 25. Jakub Rzeźniczak, 2. Artur Jędrzejczyk, 26. Panče Ḱumbev, 17. Marcin Komorowski - 22. Jakub Kosecki, 16. Ariel Borysiuk (64, 30. Martins Nnabugwu Ekwueme), 6. Roger, 28. Marcin Smoliński, 31. Maciej Rybus - 21. Marcin Mięciel (83, 14. Adrian Paluchowski).
|
|
żółte kartki: Šernas - Smoliński, Ḱumbev.
sędziował: Tomasz Radkiewicz (Łódź).
widzów: 4000.
|
|
W meczu towarzyskim rozegranym w Łodzi Widzew zremisował 1-1 (0-1) z Legią Warszawa.
|
źródło: własne
|
|
Dodano: 10 lipca 2009, 22:23:13 |



benz - 10 lipca 2009, 22:24:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo RTS

ss - 10 lipca 2009, 22:24:35 - *.man.sealnet.kluczbork.net
Legia!

Czacza - 10 lipca 2009, 22:24:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
legia rezerwami... Dobry wyniki... Tylko (L)!!

lolek - 10 lipca 2009, 22:25:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bravo dla Matusiaka- może się chłopka podniesie bo potencjał ma


styks - 10 lipca 2009, 22:25:10 - *.toya.net.pl
legia to sie nadaje, Widzew lepszy z przekroju meczu, czasem Legia nie mogła z pola karnego wyjść, RTS

bandit - 10 lipca 2009, 22:25:15 - *.toya.net.pl
co za żenujący wynik jak na mecz z drużyną, która grała rezerwami i przyjechała do Łodzi prosto z Okęcia widzew 1 liga nic więcej! takie drużyny nie mogą zaniżać poziomu ekstraklasy!

1947 - 10 lipca 2009, 22:25:19 - *.plock.mm.pl
wow, a któż to strzelił dla Widzewa :O

rr - 10 lipca 2009, 22:26:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skład Legii średni, ale wynik idzie w świat.

szuwarek - 10 lipca 2009, 22:26:11 - *.v58.interkam.pl
Wynik dobry! Wreszcie bramka Matusiaka Tylko patrze na skład Legii to raczej rezerwowy Sochaczew tylko Widzew!!!

(L)iszaj - 10 lipca 2009, 22:26:26 - *.chello.pl
Ilość widzów na meczu sparingowym pokazuje, że Widzewowi należy się Ekstraklasa.

Jarosz - 10 lipca 2009, 22:26:47 - *.zone3.bethere.co.uk
Nie tak zle...patrzac na to ze nie zagrali Mucha Szala Choto Wawrzyniak Jarzebowski Szalachowski Giza Iwanski Chinyama Grzelak Astiz Radovic Kielbowicz i Ostrowski...w tym momencie Legia ma minimum 2 bardzo mocne jedenastki

artekketra - 10 lipca 2009, 22:26:51 - *.aster.net.pl
brawo Sędzia

(L)ina - 10 lipca 2009, 22:27:00 - *.eltronik.net.pl
Legia !!!

max - 10 lipca 2009, 22:27:03 - *.67.udn.pl
To nas własnie różni od tego kieleckiego klubiku, my remisujemy z legią w meczu na boisku a oni załatwiają relacje live z obrad komisji ds. nagłych, roznica kilku klas ... Nienawidzę tego klubu gorzej niz legii!!!


SportFan - 10 lipca 2009, 22:27:27 - *.toya.net.pl
Widzew zdecydowanie lepszy (oglądałem w tv nie mogłem być tym razem na stadionie ;/), Mięciel nie istniał za to RadoMatu widać, że pracował podczas zgrupowania w Gutowie. Podsumowując: v-mistrz Polski wypadł fatalnie na tle Widzewa (tak krytykowanego i tak degradowanego), rozumiem podróż itd. ale Widzew ma szpital w drużynie i tez nie grał najmocniejszym składzie, Legia straszny piach. Ekstraklasa dla Łodzi!

WieśMan - 10 lipca 2009, 22:27:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Czacza: Roger, Mięciel, Rzeźniczk... z taką rezerwą to pogratulować Legi mistrzostwa, ciekawe kto w takim razie gra w 1 składzie???MOŻE GRZELAKinho

hahahahha - 10 lipca 2009, 22:27:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzów 4000 pikników

manufans - 10 lipca 2009, 22:27:46 - *.smgr.pl
no cóż Legia słabiuteńko brawa dla RTS :D Matusiak może sobie przymni jak grał kiedyś fenomenalnie w PGE GKS i reprezentacji Polski (pamiętne mecze m.in. z Belgią) ... a Legia chyba nie ugra nic wielkiego w Lidze Europejskiej i jeszcze Mięciel który jakoś nie może się wpasować w zespół Legii :D

do bandit - 10 lipca 2009, 22:27:51 - *.chello.pl
Chłopcze idź się leczyć bo widze, że masz jakąś manie prześladowczą.

as - 10 lipca 2009, 22:28:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w lidze wygramy! Tylko Widzew!

Martin - 10 lipca 2009, 22:28:03 - *.chello.pl
Do bandit, koleś, nie wysilaj się i najlepiej nic nie pisz, bo i tak takich bzdur nikt nie czyta,w spółczuje ci!

marti78nez - 10 lipca 2009, 22:28:22 - *.1.16.24
...jeszcze dwa trzy transfery i bedzie dobrze. Pruszków z Widzewem!!!

Jarosz - 10 lipca 2009, 22:28:41 - *.zone3.bethere.co.uk
aha dodajmy ze Legia prosto z lotniska...po obozie...no i sedzia nie podyktowal dwoch rzutow karnych dla Legii...przynajmniej tak wynikalo z relacji live...

yannick - 10 lipca 2009, 22:28:57 - *.centertel.pl
brawo!!!

rw - 10 lipca 2009, 22:29:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dlaczego nie grał giza?

Legion - 10 lipca 2009, 22:29:43 - *.elomza.pl
Co za banda drwali w tym Widzewie, dobrze, że Szałach nie grał bo by go idioci z Widzewa połamali

Czacza - 10 lipca 2009, 22:29:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No tak Mieciel i Roger nie sa przygotowani na 100 %. Rzeźniczak chyba ławka bo Szala bedzie grał. A jest jeszcze giza, iwanski, szalachowski... Wiec spokojdzie i nienapinajcie sie tak bo to tylko sparing ! Ale i tak derby Łodzi w 1 lidze .. ! Hahaha..!

do bandit - 10 lipca 2009, 22:30:04 - *.33.80.37
Wez człowieku idz sie przebiegnij. Po co wchodzisz na wątki o Widzewie i plujesz jadem. Podnieca cie to. Chcesz to moge ci podac linki do stron ktre pozwola ci zrzucic troche testosterony. Co watek o Widzewie to durny bandit szczeka. Poszczekaj jeszcze ze Matusiak słaby bo nie ustrzelil hattrika. Żenada totalna. Popatrz na swoje posty prezentujesz żenujący styl. Nie widzisz tego?

Przemek - 10 lipca 2009, 22:31:14 - *.toya.net.pl
Widzew z przekroju całego spotkania zdecydowanie lepiej od Legii, a w sparingach gra się liczy, a wynik niekoniecznie. W Legii raczej rezerwy, ale u nas też mocno eksperymentalny skład, bez Panki, Lisowskiego, Budki, Bednara, Jarmuża - wszyscy kontuzjowani.


maxx - 10 lipca 2009, 22:31:42 - *.nplay.net.pl
W Legii nie grali : Mucha, Choto,Szałachowski , Astiz, Szala, Iwański, Giza, Radovic, Chinyama, czyli graliśmy praktycznie drugim składem

Jarosz - 10 lipca 2009, 22:31:45 - *.zone3.bethere.co.uk
wiesman sprawdz w moim komentarzu powyzej kto w Legii dzis nie zagral...to naprawde rezerwowy sklad...i to prosto z lotniska...Widzew nie potrafil wygrac z naszym 2(3?) skladem,u siebie, Legia prosto z obozu w Austrii...

RTS - 10 lipca 2009, 22:32:03 - *.tomaszow.mm.pl
Mówicie,że Legia osłabiona a Widzew to co?Nie grał Panka,Lisowski,Budka.Testowanych lub grających pierwszy raz tez paru.Wszyscy po ciężkim obozie wytrzymałościowym w Gutowie. BRAVO WIDZEW!!!!!!!!!

bandit - 10 lipca 2009, 22:32:12 - *.toya.net.pl
takie s fakty i boli was to, że najmocniejszym składem u siebie nie potrafiliście wygrać z drużyną Legii bez 7 podstawowych zawodników, a w dodatku L przyjechała na mecz prosto z lotniska po ciężkim zgrupowaniu

zgredzik - 10 lipca 2009, 22:33:15 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
dobry wynik, jak na grę z czołową drużyną poprzedniego sezonu. Mam nadzieje, że wrócą czasy meczy na szczycie Widzew - Legia... PozdRo... Widzew The Best !!!

Marcin - 10 lipca 2009, 22:34:23 - *.chello.pl
Do bandit: człowieczku lecz sie!!

styks - 10 lipca 2009, 22:37:19 - *.toya.net.pl
Bandit Gross, Hajman, Traubwaucel - znasz te nazwiska?

max - 10 lipca 2009, 22:37:46 - *.67.udn.pl
Bandit ... zawsze jakiś cherlak za plecami mamy lub przed kompem chce się dowartosciowac, dał sobie krzywkę srogą, co oznacza ze jest chudziutkim, lekliwym i bojacym się wląsnego cienia dzieciakiem.

snus - 10 lipca 2009, 22:37:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha Legia najmocniejszym składem przegrywa z Widzewem u siebie. zaaal.pl Lech wygrałby minimum 10-0

zdzichu - 10 lipca 2009, 22:38:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na jakim kanale była transmisja meczu?

hejter - 10 lipca 2009, 22:39:33 - *.punkt.pl (*.20.0.12)
Brawo Radomatu! Radek pamietamy!

gojas - 10 lipca 2009, 22:40:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.1.190)
brawo widzew

dido - 10 lipca 2009, 22:42:41 - *.10.elzappero.net
ale boli (L) ze jej pupile slabo wypadli, najlepiej napisac REZERWY !!! ciekawe czy mieciel wie ze bedzie tylko rezerwowym!!!!!! padlina jak zawsze

syfer - 10 lipca 2009, 22:42:50 - *.cable.ubr16.nmal.blueyonder.co.uk
szkoda ze w lidze nie zagraja

max - 10 lipca 2009, 22:43:57 - *.67.udn.pl
hahaha ... 4000 piknikowców tosiedziało przed kompem w kielcach i słuchało relacji live z obrad ds. komisji nagłucgh, Pajace!!!

Strain - 10 lipca 2009, 22:44:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.10.2.61)
'A co mnie obchodzi Widzew' parafrazując znaego kibica RTSu, piszczela. ;d A tak na poważnie, to wyników w sparingach nie oceniam.

Chiesa - 10 lipca 2009, 22:47:06 - *.zabrze.net.pl
syfer skąd ta pewność - siedzisz w PZPNIE, PKOL? żal.pl bandit - kolejny przykład post z Widzewem i łksiak wylewa swoje frustracje

Chiesa - 10 lipca 2009, 22:48:52 - *.zabrze.net.pl
Poza tym to był sparing - ludzie wrzućcie na luz

bb - 10 lipca 2009, 22:53:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeźniczak, Ḱumbev, Komorowski, Borysiuk, Roger, Rybus, Mięciel - haha, kibice Legii twierdzą, że grały ich rezerwy :D No lol

asd - 10 lipca 2009, 22:54:31 - *.astral.lodz.pl
No,jak kupimy ze 2 mocnych zawodników to możemy powalczyć o miejsca 8-10 w Ex. Jak wypadł Żółtowski? do bandit: czego się tak emocjonujesz? Przeciez Widzew kupił ten mecz nie?

do on - 10 lipca 2009, 22:54:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Derby Polski ???????? o czym ty czlowieku piszesz ;> wakacje robia swoje...slonce za mocno grzeje  pozdro dla normalnych ..

dolcan - 10 lipca 2009, 22:56:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo artur!!

mazur RTS - 10 lipca 2009, 22:58:00 - *.olsztyn.mm.pl
niezle rezerwy ma ta Legia

ru - 10 lipca 2009, 22:58:38 - *.97.199.43
widzew degradacjaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

asd - 10 lipca 2009, 23:01:37 - *.astral.lodz.pl
@ru nawet zdegradowany Widzew będzie o 2-3 klasy rozgrywkowe wyżej od twojego klubiku.

RTS - 10 lipca 2009, 23:06:45 - *.toya.net.pl
Widzew dziś tak na 50% pary zagrał, w lidze ich pojedziemy na miękko.

michheles - 10 lipca 2009, 23:07:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A był taki typek z Litwy, najlepszy gracz RTS-u Panka? Odszedł?

LGFT - 10 lipca 2009, 23:08:35 - *.adsl.inetia.pl
buehehehehehehehehe MIĘCIEL GWIAZDA buehehehehehehehehe

harry - 10 lipca 2009, 23:11:35 - *.194.194.107
a co to za roznica kto gral jakim skladem??polska pilka klubowa to dno,,Widzew nie bedzie Nas przynajmniej zawstydzal swoja gra na arenie miedzynarodowej jak to Legia robi co roku(a Poonia zrobila to wczoraj)---Urban trener ??powinni go zwolnic juz dawno,trener i pilkarzyki za dyche...

Kaczor - 10 lipca 2009, 23:13:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
... fajny przerywnik w wakacje taki sparing oficjalny. Co do meczu widac ze u nas jak i w Legii mocno okrojone sklady choc u gosci zdecydowanie wiecej. Jesli chodzi i sam mecz pare ciekawych akcji mozna bylo zauwazyc, no i cieszy powrot do formy jakiejkolwiek Matusiaka, oby tak dalej. Natomiast co do Kibicow, jak na sparing w wakacje podczas takiej pogody to frekfencja niezla, no i widac tesknote za pojedynkami w dawnych ale chyba jedynych darbach Polski !!! Tylko Widzew !!!

dree - 10 lipca 2009, 23:14:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do "do on"- a co myślisz że mecze z twoim Lechem, Wisłą czy drużyną której kibicujesz są derbami kraju? Tak się zwykło mawiać w ostatnich latach bo Widzew przeżywał chwile słabości, ale od zawsze na zawsze derby polski to Widzew-Legia i żadnych innych nie ma, nie było i nie będzie

do bb - 10 lipca 2009, 23:14:54 - *.zone3.bethere.co.uk
a co powiesz na brak tych graczy? Mucha Szala Choto Wawrzyniak Jarzebowski Szalachowski Giza Iwanski Chinyama Grzelak Astiz Radovic Kielbowicz i Ostrowski...nadal twierdzisz ze to pierwszy sklad? Legia wyladowala dzis po 14 na Okeciu prosto z obozu w Austrii, a do Lodzi tez trzeba dojechac...jak na caly dzien w samolocie na lotnisku i autokarze, chlopaki bardzo dobrze wytrzymali mecz kondycyjnie

Tomek389 - 10 lipca 2009, 23:17:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oj, chyba Mięciel to nieudany transfer...

Mały1910 - 10 lipca 2009, 23:18:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to skoro o 14 wylądowali to mogli nievprzyjeżdżać a nie teraz że zmęczeni że nie ten skład Widzew też po obozie i w eksperymentalnym składzie tylko Widzew, zmokłem ale było konkret

dree - 10 lipca 2009, 23:20:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
michheles- Panka nie zagrał w tym meczu, ale nadal jest w Widzewie i w ostatnim czasie (tamten sezon) był jednym z najlepszych w Widzewie i w I lidze. kurak_81- coś ci się chyba pomieszało. Stosunek do Matusiaka jest taki sam jak był wcześniej, z tą różnicą że teraz są pochwały bo strzelił gola. A co do kibiców to chciał byś żeby twój klub miał takich. Z kibicami Widzewa mogą się obecnie równać tylko kibice Lecha i Legii. No ale zazdrość zjada. Ciekawe ile osó by przyszło na taki mecz twojej drużyny. Było by przynajmniej 1000?

Adams - 10 lipca 2009, 23:21:57 - *.tvkdiana.pl
Nie tak zle...patrzac na to ze nie zagrali Mucha Szala Choto Wawrzyniak Jarzebowski Szalachowski Giza Iwanski Chinyama Grzelak Astiz Radovic Kielbowicz i Ostrowski...w tym momencie Legia ma minimum 2 bardzo mocne jedenastki. Ostrowski - dno Radovic - symulant Wawrzyniak - na diecie Kielbowicz - najlepsze czasy ma za sobą Grzelak - drewniak Chinyama - strzelec niewyborowy a reszta OK

andrzej - 10 lipca 2009, 23:22:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludzie rts juz nie ma - nawet wasnej histori nie znacie www.zal.pl ekstraklasa dla ŁKSu!!!

Jarii - 10 lipca 2009, 23:23:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzew wspiął się na wyżyny piłkarskie i profilaktycznie sędziego przekonał by był po ich stronie. Nie dziwię się radości kibiców tego klubu z wyniku. Legia to najsilniejszy przeciwnik w tym sezonie z jakim się zmierzyli, teraz co najwyżej emocje w pierwszoligowych derbach będą, chyba że Rudy wam kupi inny wyrok. Legia niestety nie podeszła poważnie do słabszego przeciwnika, dlatego tak nędznie to wygląda-dla mnie brak profesjonalizmu

dree - 10 lipca 2009, 23:23:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz będziecie się kłócić o to kto w jakim składzie zagrał. To jest nieważne, bo sparingi są od testowania piłkarzy, wprowadzania nowych zagrań, testowania ustawień i rozwiązań taktycznych. Najważniejsza jest liga i to ona wszystko zweryfikuje. Już nieraz zdarzało się że jakaś drużyna w sparingach przegrywała z bolkami a w lidze wymiatała i na odwrót. W sparingach wygrywała z każdym a w lidze nie potrafiła sobie poradzić z cieniasami.

RedTower - 10 lipca 2009, 23:24:05 - *.toya.net.pl
hahaah oj legionisci legionisci.. czego sie tłumaczycie??? żal wam że zremisowaliście z beniaminkiem ekstraklasy? przecież to tylko GRA KONTROLNA! byłem na meczu i powiem wam że pojedynek znacznie ciekawszy niż niejedno EKSTRAKLASOWE spotkanie! mimo ze to TYLKO sparing! ahaa i jeszcze jedno : MIĘTOWY to totalna LIPA.. współczuje Wam takiego wzmocnienia.. [ i jeszce jedno: kibiców było znacznie wiecej niż 4000tyś <--- frekwencja na SPARINGU ]

dree - 10 lipca 2009, 23:29:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
andrzej- RTS nadal istnieje, i przede wszystkim nikogo tu nie obchodzi ŁKS, więc nie pisz tutaj bzdur. Jarii- pewnie słuchałeś albo czytałeś relacje na jakiejś stronie Legii. To wiedz że na pewno była stronnicza. Oczywiście karny mógł być, ale większość sytuacji na pewno byłą przesadzona przez osoby które komentowały. Dla twojej wiadomości to Boniek już od dawna nie ma nic wspólnego z Widzewem, więc nie pisz bzdur. Zresztą jedna wielką bzdurą jest to że Boniek niby coś kupował dla Widzewa (oczywiście nie licząc piłkarzy)

Bartosz - 10 lipca 2009, 23:34:18 - *.5.waw.pl
Spokojnie Mięciel miał dłuższą przerwe i trzeba jeszcze troche poczekać aby go ocenić.Jest to doświadczony gracz i powinien Legii pomóc.Troche czytałem relacje i raczej uznaje ten sparing za dobry.Twardy mecz,wiadomo było,że Widzew nie odpuści.Sparing bardziej przypominał mecz o stawke i prowidłowo.Zatem przetarcie przed pucharami niezłe,trener przejżał drugi skład i ma w czym wybierać.A tak na marginesie z tymi derbami polski prosze nie przesadzać.Ostatnimi laty Widzew może się co najwyżej pochwalić sukcesami w niższej lidze bądź przy zielonym stoliku i w Legii raczej te mecze wielkiego ciśnienia nie wywołują.

CK - 10 lipca 2009, 23:38:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sklad widzewa rezerwowy????haha smiech na 1 lidze nie widzialem takiego skladu

Mały1910 - 10 lipca 2009, 23:43:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wkazdym razie jak na sparing to dobra frekwencja, dobry doping i dobry mecz a kundle niech dalej ujadają tylko WIdzew

RedTower - 10 lipca 2009, 23:48:41 - *.toya.net.pl
BARTOSZ ........a czy w waszej relacji-live była mowa o tym że L-ka przez większą część meczu nie mogła wyjść z własnego pola karnego?? to że padł remis to zasługa Waszego szczęścia i Naszej nieudolności strzeleckiej... w temacie składów jako Widzewiak szczerze przyznam że W-wa zagrała drugim składem, ale od Vice mistrza Polski oczekiwałem wiecej... pomijajac animozje kibicowskie cieszy fakt że jedyni wyrózniający sie zawodnicy Legii w tym meczy to reprezentanci Polski [ROGER i Rzeźniczak]

seba - 10 lipca 2009, 23:49:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Łodzi tylko Legia!!!

RDG1910 - 10 lipca 2009, 23:51:38 - *.sotn.cable.ntl.com
W Widzewie 6 z pierwszego skladu Mielcarz, Szymanek, Broz, Bieniuk, Ukah, Robak. W Legii 3 Rzezniczak, Roger, Rybus. Przypominam ze gral beniaminek z wicemistrzem Polski! I na ten moment napewno napewno Legia jest silniejsza. Podobno niezle wypadl Zolkowski i w Legii Jedrzejczyk. @CK - i jak obrady PZPN?

Dimas - 10 lipca 2009, 23:53:44 - *.cust.tele2.pl
Jak dzieci się podniecacie już się wypłakaliście internetowi napinacze ? ponarzekaliście jaka to cienka Legia itp. - i co lepiej już na duszy ? No teraz do spania jak wam ulżyło :D

ez - 10 lipca 2009, 23:57:22 - *.254.130.233
Mam nadzieje że wrócą czasy kiedy Widzew i Legia były na szczycie. To były mecze, a i w pucharach przyzwoita walka. A nie to co teraz liga przy stoliku w sądzie albo PZPN.

xxxx - 10 lipca 2009, 23:59:08 - *.toya.net.pl
relacja wideo ze spotkania (kibice etc) http://www.mmlodz.pl/5525/2009/7/10/widzew--legia- -wideo?category=video

bb - 11 lipca 2009, 0:04:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do 'do bb' - aha czyli wymienieni przeze mnie to jest Wasza rezerwa, tak? przyjrzyj się jeszcze raz nazwiskom, a potem komentuj, tak jak niektórzy Twoi koledzy, ze to jest drugi zespół: Rzeźniczak, Ḱumbev, Komorowski, Borysiuk, Roger, Rybus, Mięciel. Zapisz sobie te nazwiska i jestem pewien, że 4 minimum będzie stanowiło o Waszym obliczu w nadchodzącym sezonie. i się nie zachwycajcie tak tą podróżą, że w dobrej formie wypadli itp. godzinę lecieli, godzinę max 2 jechali busem - ojejku, gwiazdki sie zmęczyły?  co innego jakby z Azji lecieli, albo jak Craxa ostatnio ze Stanów, ale bez przesaaaaaaaaady

tom - 11 lipca 2009, 0:06:31 - *.range86-147.btcentralplus.com
wie ktos jak zagral durcic

Marcin - 11 lipca 2009, 0:08:20 - *.smrw.lodz.pl
ciekawy sparing i dobry wynik dla Widzewa, choć Legia raczej w rezerwowym składzie trochę emocji było, trochę piłkarze się poszturchali legioniści zwłaszcza w pierwszej połowie grali za ostro i cięli naszych bez opamiętania a potem się dziwili jak nasi im oddawali... z trybun sporo "pozdrowień" dla Kubusia Rz. "rodowitego warszawiaka" - a jaki po meczu zdziwiony był że w Łodzi go nie lubią - bidulek w Widzewie najlepiej zagrał Matusiak i może to jest początek powrotu do wysokiej formy Janas odwala kawał dobrej roboty i wyciąga tę drużynę z marazmu w jakim tkwiła za sprawą Zuba

Marcin - 11 lipca 2009, 0:11:03 - *.smrw.lodz.pl
Djuric zagrał dobrze ale jeszcze sporo musi potrenować z drużyną - w Widzewie pokładają w nim spore nadzieje i wydaje się że nie bez podstaw

lll - 11 lipca 2009, 0:12:22 - *.novartis.com
bez sensu ... co to za sparing, jeżeli Legia traktuje poważnie takie sparingi to powinna chociaż połowę pierwszego składu wysłać ... a tu cały przekrój Widzewa (i bardzo dobrze) i rezerwy... to już lepiej było zagrać z kimś z niższej półki,ale normalnym składem :-/

Robin200 - 11 lipca 2009, 0:17:18 - *.b-ras1.chf.cork.eircom.net
Dzieci przyjmijcie do wiadomości że był to nic nie znaczący sparing gdzie oba zespoły sprawdzały zawodników...

hcld - 11 lipca 2009, 0:18:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
... biel jest nieczym przy Czerwieni.

kerim - 11 lipca 2009, 0:23:29 - *.chello.pl
w kadrze widzewa to by mopgli grac lepsiii zawodnicy z 3 ligi , legia tez nie blyszczy

do hcld - 11 lipca 2009, 0:24:59 - *.satfilm.net.pl
chciałbyś

damian - 11 lipca 2009, 1:15:57 - *.smrw.lodz.pl
TYLKO WIDZEW RTS !!!!!!!!!!!!!

KSP Kozien - 11 lipca 2009, 1:54:40 - *.25.65.58
Bravo Widzew dobrze że Matusiak sie przełamał TYLKO KSP

sniff - 11 lipca 2009, 3:34:17 - *.toya.net.pl
kto kopnał w Matusiaka ze sie od niego odbilo przyznac sie!!!

bart0303 - 11 lipca 2009, 4:05:26 - *.toya.net.pl
Więc rezerwy Legii grały ? Zobaczmy: A.Borysiuk - 27 meczy w poprzednim sezonie Roger - 38 meczy Rybus - 36 meczy Rzeźniczak - 36 meczy Kumbev - 16 meczy Mięciel - "wielki" transfer Legii, którym się tak zachwycali kibice elki Jeżeli wy liczycie tych panów jako rezerwy to tak samo w Widzewie rezerwy to: Sernas, Matusiak, Juszkiewicz, Grzelczak, Miloseski, Żółkowski(testowany), Fabiniak, Kuklis Ludzie jak nie umiecie z honorem przyjmować wyników swojego klubu to żal mi was... Obiektywnie Widzew miał więcej okazji niż Legia i grał lepiej. Legionistom troszkę odbiło bo faulowali ostro rywali zapominając chyba że to sparing. Chciałbym zauważyć że Kuklis i Broź byli wycinani równo z trawą. Jak widać troszkę szajba uderzyła do głowy niektórym legionistom. Tyle ode mnie. P.S. To był tylko sparing...

SUK-u - 11 lipca 2009, 4:42:48 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
Pozdro z Schaumburga dla normalnych . Tylko Widzew-Ruch!

Do rr - 11 lipca 2009, 7:36:13 - *.ssp.dialog.net.pl
Dokładnie! Ten wynik znają już nawet mieszkańcy Honolulu!

daro - 11 lipca 2009, 8:05:22 - *.cust.tele2.pl
BRAWO WIDZEW!!!!Takich meczy chcemy na takie mecze czekamy!!!

Lubinsky - 11 lipca 2009, 9:24:21 - *.ssp.dialog.net.pl
Legia nie stawia sobie zbyt wysoko poprzeczki, sparując z I-ligowcem ...

fakk - 11 lipca 2009, 9:24:37 - *.245.90.41
mam pytanie jak zagral Velibor Dulic w widzewie ???

Cyc - 11 lipca 2009, 9:31:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To takie moje przemyślenia teraz :] Matusiak - nigdy tak walecznego tego człowieka nie widziałem... Jak będzie miał taką rundę, to wygryzie i Grzelczaka (bardzo szybki wczoraj, ale zagubiony) i Oziego (który wczoraj grał piach... Sernas - chwila gry... parę rajdów... mini kontuzja... żółta kartka... aktywny... występ na + Grzeszczyk - prawdziwy Widzewski charakter... nic nie odpuszczał.. twardo i mądrze grał Duric - będzie wreszcie playmaker z prawdziwego zdarzenia... widzi więcej niż "Stillic"... jak się zgra to z Panką... duet marzenie ;] Kuklis - troche powalczył.. parę razy Brozia nie widział... ale jak go skosił któryś z Legii, to nie symulował jak to zazwyczaj piłkarzyki robią... tylko wstał i go odepchnął... czyli atmosfera mu się udzieliła... walczy o pierwszą 11-stkę Broź - kiedyś był lepszy... ale teraz też nie jest źle... parę razy się włączał w akcje ofensywne, tylko rzadko go tam zauważali Robak, Bieniuk, Ukah - bez rewelacji ale pewniaki Szymanek, Juszkiewicz - jak zawsze, nie najlepiej Żółtawski - zmiennik Liska... ale szału nie ma Fabiniak i Mielcarz - pewniaki, ale tym razem Fabi lepszy ----------------------------------------------- W Legi najlepszy Kosecki... kręcił, Żółtawskim jak chciał... A teraz... kibice Legii mówią, że drugi skład... No to u nas nie było: Panka (rep.Litwy... najlepszy PM) Budka i Masłowski (dwóch bardzo dobrych of wingerów) Lisowski i Bednar (boczni obrońcy kontuzjowani... przez co na boku musiał grac.. Szymanek.. oOOoO) No a poza tym, Legia zaczyna sezon w środe... więc powinna byc już u progu swoich przygotowań... byc świeża i w miarę w dobrej formie... Ja rozumiem, że przyjechali prosto z lotniska... ale u gruzinów lepiej nie będzie

Moherowy B - 11 lipca 2009, 9:45:33 - *.konin.mm.pl
elo elo Prezesi ludzie odpowiedzialni za transfery gdzie sa wzmocnienia kiedy beda wzmocnienia >?<

mietinho - 11 lipca 2009, 10:07:33 - *.toya.net.pl
Bandit Ty pajacu!

warszawa20 - 11 lipca 2009, 10:08:57 - *.broker.com.pl
Mistrzem Polski Jest Legia

Rafał - 11 lipca 2009, 10:20:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko WIDZEW ,kto wyga mecz Widzew a z jakiego miasta jesteś z Widzewa Łudz jakie godło twoje czerwono białe

Kriseudeze - 11 lipca 2009, 10:29:00 - *.toya.net.pl
Co sie podniecacie legionisci i widzewiacy to jest sparing do testowania nowych lub rezerwowych zawodnikow, ustawien taktycznych itd zobaczymy jak bedzie w lidze. Pozdro

Pan M. - 11 lipca 2009, 10:29:36 - *.mnc.pl
Cyc, brawo za jedyny sensowny post. Pozdro dla normalnych.

(L) - 11 lipca 2009, 10:38:24 - *.244.1.34
mucha-rzeźniczak,astiz,choto,kiełbowicz-radović,iw ański,giza,roger,rybus-paluchowski(szałachowski)

jacek - 11 lipca 2009, 10:51:30 - *.rawamaz.mm.pl
Do dajdajów, koruptorów i innych: Płaczcie, płaczcie bo do was taki zespół przyjedzie tylko gdy jest liga (bo musi). Wy gracie tylko z jakimiś drużynami podwórkowymi sparingi. I tym się m.in. różnice od nas.

wilk - 11 lipca 2009, 10:55:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
czytam te komentarze i nie wiem czemu tyle zajadłości w nich,jestem kibicem Legii i napiszę tak:przepraszam za internetowych idiotów dla których nienawiść jest dewizą życia,... który ze sparingów przyciągnął tylu kibiców ? dlatego chciałbym w ekstraklasie Widzewa bo wtedy na mecz idzie się z dozą adrenaliny, piłka nożna jest dla kibiców a takie mecze wspomina się przez długi czas... pozdrowienia dla normalnych

jojo - 11 lipca 2009, 10:56:50 - *.netcity.pl
Chwały Legii nie przynosi remis ze słabym PIERWSZOLIGOWYM Widzewem. Przed LE i rozgrywkami ligowymi nie jest różowo.

Widzewiak - 11 lipca 2009, 11:01:31 - *.skierniewice.vectranet.pl
W Legii najlepszy Rybus i Kosecki. Myślałem że Urban włączył go do kadry tylko dzięki tatusiowi,ale chłopak ma papiery na granie. Jeszcze jest słabiutki fizycznie,ale taktycznie i technicznie świetnie się prezentował. Najsłabszy gwiazdorek Roger. Nawet sam piłką sobie w jape strzelił i padł na murawę. Miała być ładna przerzutka piętką-wyszło pośmiewisko. Mnie cieszy gra Matusiaka. Boczni obrońcy,pomocnicy żałośni.Szczególnie Jarmuż i Oziębała. A 5 tys. chyba przerosło organizatorów, gdyż 4 kasy to komletny niewypał. A setki ludzi,stercząc w deszczu zdążyło raptem na drugą połowę,bądź w jej trakcie. To tylko pokazuje jakich kibiców ma Widzew(choć oczywiście znalazła się banda dzikusów-frustratów skupiających się tylko na wyzwiskach,ale tacy niestety chyba wszędzie się znajdą). Piłka dla KIBICÓW, dlatego musimy być w ekstraklasie!!!

dort - 11 lipca 2009, 11:02:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bart 0303; Roger.Rzeźniczak,Rybus tak to I skład, Kumbev rezerwowy i nie ma on co marzyć o grze jak jest Choto i Astiz, Borysiuk rezerwowy bo numer jeden w środku w Legii to Iwański i Giza.......od których wyjątkowo zależy gra Legii a w sparingu nie grali...... wychzi,że grało trzech z I składu, Mięciel jest przewidziany jako rezerwowy dla Chinyamy, nie wiadomo tylko czy jako III napastnik czy drugi,,,,,, Takie są fakty...wynika jak wynik .... Jestem przekonany,że w lidze wynik byłby korzystny dla Legii...Widzew będzie walczył o utrzymanie Legia o mistrza i to robi różnicę

bart0303 - 11 lipca 2009, 11:11:31 - *.toya.net.pl
Ja nie mówię że tak nie będzie. Ten sezon taki już będzie że Legia w czołówce a Widzew w drugiej połowie tabeli, ale w meczach między tymi drużynami "niespodzianki" czyli strata punktów przez Legię są możliwe. Ja się nie szczycę jakoś tym wynikiem, bo sparing jak sparing, ale nie mogę czytać jak ludzie piszą hasła że Widzew slaby bo grał z rezerwami Legii. To był sparing i tylko sparing. A Legia jak na wicemistrza powinna mieć lepsze rezerwy od okrojonego składu beniaminka. Tego nikt nie zauważa, ale nie jest tu po to żeby się kłócić, bo wypowiadać i przeżywać mecz Widzew-Legia to dopiero będę przeżywał w lidze, a nie w jakich okresach przygotowawczych, gdzie w drugiej połowie meczu pół składu się zmieniło. Dla trenerów wynik nie był najważniejszy tylko sprawdzenie młodych,nowych zawodników. I żeby chłopacy się zgrali. Ale bez takiej napinki o wynik. Pozdro.

dort - 11 lipca 2009, 11:44:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W ogóle czas skończyć z tymi prymitywnymi wyzwiskami po obu stronach-zgadzam się z Tobą. Każdy kibicuje swojemu klubowi ale po co te wyzwiska? bluzgi.....nie ma tak nigdzie w Europie owszem MU nienawidzi Liverpoolu Barca Realu Celtic Rangersó itd....ale NIKT nie krzyczy Legia(Real) kto? kur.....to dzicz nie kibic.... Czy faktycznie ten Durić lepszy od Stilica?

Gdynia - 11 lipca 2009, 11:56:33 - *.szczecin.mm.pl
brawo WIDZEW!!! Pozdrowienia z Gdyni (A) ;)

Cyc - 11 lipca 2009, 11:57:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ dort: Moim zdaniem Duric ma potencjał... Widzi bardzo dużo... Jak pogra to się okaże, bo w każdym klubie był ktoś z nazwiskiem... a okazywał się niewypałem... jak.. w Legii Arruabarena i ten drugi Hiszpan... w Wiśle... moim zdaniem Jirsak... bo miałbyc wielki... w Lechu... Handzic... Ale ja w niego wierze ;]

RTS LDZ - 11 lipca 2009, 11:58:33 - *.toya.net.pl
Do WILK. Jestem kibicem Widzewa więc wiadomo,że nie darzę Legii sympatią, ale SZANUJE normalnych kibiców Legii takich jak Ty. Pozdro dla normalnych.

Ryoma - 11 lipca 2009, 12:03:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
haha jakie niby rezerwy? to kogo tak w tej marnej Legii niby zabraklo?

Ryoma - 11 lipca 2009, 12:06:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co do Handzicia w Lechu to on nie mial byc wielkim transferem bo to jest inwestycja na przyszlosc. On ma dopiero 19 lat. Jak odszedl Smuda to moze dostanie szanse gry.

Cyc - 11 lipca 2009, 12:19:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słyszałem, że ten koleś co w swojej lidze strzelił tyle bramek co Grzelczak... z Nielby, jest lepszy już od Handzica ;]

Rafał - 11 lipca 2009, 12:44:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew trzeba trochę poczekać z decyzją niema się co podniecać tak sobie myślę że jak Widzew tyle razy się odwołuje to wreszcie zasłuży na zasłużoną karę nie mam nic do Widzewa ale jak ma być jakaś uczciwość na boisku to od czegoś trzeba zacząć pozdrowienia dla kibiców Widzewa

kibol - 11 lipca 2009, 13:02:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znowu piszą kibice Legia rezerwami a mam pytanie czy Legia ma jakiś innych piłkarzy bo co sparing ten sam skład.

Rahim - 11 lipca 2009, 13:17:27 - *.dag.pl
weźcie drogie dzieci pod uwagę iż Legia rozegrała trzeci spraing w ciągu 5 dni i tego samego dnia wracała z obozu w Austrii

sobolek - 11 lipca 2009, 13:35:30 - *.darnet.pl
ładna prawajak na meczu ligowym, super

duns - 11 lipca 2009, 13:52:25 - *.gdynia.mm.pl
Zastanawiające że z Widzewem się tak cackają?..Gdy chodziło o Arkę za te same przewinienia,wywalono ją od razu do 1 ligi,przypomnę że nawet nie pozwolono Arce dokończyć gry w Pucharze Polski.!.Widzew powinien wg.orzeczonej kary rozpocząć od 2 ligi,zeszłoroczna gra w 1 lidze była bezprawna,gdyż inne drużyny za to samo zostały zdegradowane{Zagłebie,Korona,Arka,Łęczna i wiele innych}....

Jurek - 11 lipca 2009, 14:20:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pozdro dla Mielcarza i Robaka;)mieli grać w ekstraklasie pewnie kiedyś.......

Jurek - 11 lipca 2009, 14:22:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ryży(Mielcarz) i "Robok" zagrali wczoraj piach az miło

Jurek - 11 lipca 2009, 14:34:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy grali w Widzewie Lewek Gotlib,Lejzor Rajzman,Dawid Goldberg oraz Josza Filbaum??? Bo mieli przyjechać na testy do ziemi przodków. Proszę o rzetelne odpowiedzi

kyno - 11 lipca 2009, 14:42:15 - *.205.88.159
Czytając wypociny nie których kibiców ,czy jaki ich tam zwał legii,odnoszę wrażenie że są tak zakompleksieni że aż strach,a legia znowu zostanie sprowadzona do parteru w meczu z Gruzinami,ale to będzie wstyd ,zresztą jak co roku w przed pucharach pozdr normalnym

Mały1910 - 11 lipca 2009, 15:18:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jurek coś ci sie pomyliło oni pojechali na sypiący sie bazar na al. unii

Markes RTS - 11 lipca 2009, 15:31:03 - *.lec.vectranet.pl
Brawo Widzew. Wasze ambicje są duże. Pokazaliście ze jesteście godni ekstraklasy. TYLKO WIDZEW

19R20 - 11 lipca 2009, 15:32:51 - *.sti.net.pl
Ekstraklasa dla Widzewa !!! Dobry wynik !!!

piszczel - 11 lipca 2009, 16:03:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
BRAWO !!!! widzew z lechia w plecy 1:2 z wisła .p 1:1 brawo brawo buahha

kaloz - 11 lipca 2009, 16:04:33 - *.gdynia.mm.pl
Markes-zgadzam się ambicje są duze,ale kara degradacji do 2 ligi jest karą...gdyby za ambicje dawano awanse to w ekstraklasie graliby 4-toligowcy.Jak byś się czuł,gdyby Widzew grał np. z Zagłebiem w ekstraklasie wiedząc że za to samo Zagłębie poniosło karę a twój klub wymigał się..?Chyba niedosyt i niechęc do takiego meczu byłby spory.

Lato - 11 lipca 2009, 16:28:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Karac za brak kasy (ŁKS!!!) promowac za korupcje (widzew )

Akwilon - 11 lipca 2009, 16:50:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Matusiak! - jestem w szoku. No, ale widać, że nam jeszcze brakuje do widzewskiej klasy. @Lato, promocja za korucję w polskiej piłce wystąpiła dwa razy, przynajmniej o tym wiadomo. Najpierw ŁKS kupił mistrzostwo, a potem Arka, która ustawiła cały sezon i mimo to wróciła szybko do Ekstraklasy, bo zdegradowane zostało za 2 mecze Zagłębie.

roosevelt5 - 11 lipca 2009, 20:48:56 - *.toya.net.pl
Kaloz. Do jakiej 2 ligi i za co? WD PZPN ukarał degradacją o jedną klasę rozgrywkową a nie 2. Jednak w świetle ostatnich wydarzeń MOŻE okazać się, że kary są nieuzasadnione i nie przypadkiem Tomczak przegrał sprawę w sądzie za głoszenie swoich teorii o korupcji w Widzewie. Co ciekawe. Jak sam mówił - chce ukarać zgodnie z własną teorią a nie tym co dostał od prokuratury z Wrocławia.

16 - 11 lipca 2009, 20:49:22 - *.181.135.230
Przeciez to tylko sparing. (L)

roosevelt5 - 11 lipca 2009, 21:00:29 - *.toya.net.pl
Do Duns O czym ty mówisz? Za to samo co Arka? Ilość zarzytów dla Arki jest wielokrotnie większa. Ilość osób biorących udział w Arce jest hm...? Chyba łatwiej było policzyć kto nie brał udziału. W Widzewie była tylko jedna osoba, wobec ktorej prokuratura nie prowadzi już żadnych działań sądowych (hm...ciekawe dlaczego i co to oznacza wobec ew.kary dla Widzewa). Tak więc nie mów, że za to samo. Jest jeszcze jedna rożnica. Widzew nie kwestionował ponoszenia konsekwencji poczynań Szymańskiego. Arka szła w zaparte. Różnica w czynach wyraźna, a kary od WD PZPN prawie identyczne. M.in. dlatego Widzew poszedł na wojne z WD PZPN i mamy to co mamy.

perla - 11 lipca 2009, 21:37:55 - *.hsd1.il.comcast.net
wspanialy wynik widzewiaki pozdrowienia dla braci od STALI RZESZOW

uuui - 11 lipca 2009, 22:51:36 - *.ssp.dialog.net.pl
Dajcie już spokój Widzewowi z tym ukaraniem!! Jeśli Widzew nie zagra w E-klasie to będzie trzęsienie ziemi, powódz, tsunami, klęska nieurodzaju oraz epidemia świńskiej grypy! Kto to widział, żeby rts i Bońka spotkała sprawiedliwość, no kto?? Tak czcigodny klub powinien dostać gwarancję gry w E na kilka lat!

zgredzik - 12 lipca 2009, 8:53:25 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
gros powyższych wpisów nt kary dla Widzewa, to Klub Zakompleksionych Sprawiedliwych. Wałkowanie non stop tego samego. Wasze kluby czyste, działacze o niczym nie wiedzą a wy to wszystko łykajcie, zobaczymy za kilka lat. W sprawie meczu: wynik i gra ciekawe. Dobry sprawdzian dla oby klubów. PozdRo... Widzew The Best !!!

wara - 12 lipca 2009, 13:38:24 - *.cdma.centertel.pl
cała Polska dzisiaj śpiewa II liga dla widzewa

wara - 12 lipca 2009, 13:39:35 - *.cdma.centertel.pl
cała Polska dzisiaj śpiewa II liga dla widzewa

killer - 12 lipca 2009, 15:51:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
do wara ile masz latek dziecko neostrady i jaki jest twój klubik

drozdu1 - 12 lipca 2009, 18:34:55 - *.uni.opole.pl
Styks ty sie znasz na pilce jak swinia na gwiazdach...patrz w jakim LEGIA skaldzie grala...cwks...J...C rts ZYDOWSKI POMIOT

macie1987 - 12 lipca 2009, 20:58:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w sumie to ja nie jestem niczyim kibicem... ale byłem raz na meczu legiii atmosfera kibiców która spotkałem w autobusie ... jak b edzie spokojnie to napewno bede chodził na legie bo to klub z tradycjiami jakich mało w polsce.... czekam na nowy stadion i to aby wszyscy dopingowali nasza druzyne a nie tylko debile co chca sie pobic.. to jest sport...czekam na 30 tyś ludzi na meczach...

ziomek 1. - 12 lipca 2009, 21:58:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co się dzieje z chinyamą ?

ziomek 1. - 12 lipca 2009, 22:00:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co się dzieje z Chinyamą?

|
|