[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

15 lipca 2009, 18:00 - Magdeburg (stadion TuS 1860 Neustadt)
1.FC Magdeburg 0-1 Zagłębie Lubin
Wojciech Kędziora 60 (k)

1.FC Magdeburg: Matthias Tischer - Silvio Bankert, Robert Littmann, Simon Tüting, Andreas Gaebler, Catalin Racanel, Radovan Vujanović, Maximilian Watzka, Stephen Neumann, Daniel Bauer, Martin Zander. W drugiej połowie zagrali także: Marcel Probst, Christian Prest, René Gewelke, dos Santos, Maik Georgi, Marcel Brendel, Marko Verkić, Deniz Siga.

Zagłębie Lubin: Aleksander Ptak - Przemysław Kocot, Michał Stasiak, Łukasz Jasiński (77 Bartosz Rymaniak), Fernando Dinis - Szymon Pawłowski, Dariusz Jackiewicz, Michał Goliński, Dawid Plizga, David Caiado - Ilijan Micanski. W drugiej połowie zagrali także: Robert Kolendowicz, Damian Piotrowski, Kévin Tunani, Szymon Kapias, Wojciech Kędziora, Łukasz Hanzel.

W meczu sparingowym rozegranym w Magdeburgu ekstraklasowe Zagłębie Lubin wygrało 1-0 (0-0) z czwartą drużyną niemieckiej IV ligi (Regionalliga Nord) - 1.FC Magdeburg.

źródło: własne / Zagłębie Lubin / 1.fc-magdeburg.de / Słowo Sportowe

Dodano: 15 lipca 2009, 19:52:24

Regan - 15 lipca 2009, 19:53:57 - *.lubin.dialog.net.pl
No i elegancko. WZL !!!

zaglebieL - 15 lipca 2009, 19:54:27 - *.zeelandnet.nl
pieknie... WZL!!!

Rafał - 15 lipca 2009, 19:56:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wow ekstraklasowiec wygral 1:0 z 4 liga i u nas podnieta szok

ZL - 15 lipca 2009, 19:57:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czym się podniecacie?
Fajnie, że zwycięstwo, ale co to za zespół? To tylko sparing - wynik jest nieważny. Dla mnie ważniejsze jest jak się zaprezentował Tunani i jak zgrywa się drużyna. I oby bez kontuzji. Nawet nie liczę, że nasz skład będzie tu podany w miarę szybko - po ostatnim sparingu czekaliśmy pół dnia, bo nikt z klubu nie raczył poinformować serwisu o składzie...

Buzinho - 15 lipca 2009, 19:57:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie interesuje mnie wynik, tylko ujrzałbym relację...

WZL - 15 lipca 2009, 19:57:59 - *.chello.pl
Ważne że wygrali w sparingu w którym testuje się 25 graczy, oto chodzi. Niedługo liga więc zweryfikuje nasze przygotowania. WZL

kibic - 15 lipca 2009, 19:58:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak nie wygra to źle, jak wygra też źle. Zdecydujcie się ludzie.

ZL - 15 lipca 2009, 19:59:11 - *.ssp.dialog.net.pl
Mam nadzieję, że oni się dopiero ogrywają... Bo 1:0 z 4 ligą niemiecką to nie jest zbyt dobrze.
P.S. NASZ KLUB TO "ZL" A NIE "WZL" WIĘC DZIEKI DAJCIE SOBIE SPOKÓJ!

Miedziowy - 15 lipca 2009, 20:07:25 - *.251.255.11
Oby podobnie bylo niedlugo na Lazienkowskiej.Czekamy na ostatki transferowe i mamy nadzieje ze chlopaki szybko sie zgraja na lige.
Mistrz Mistrz Zaglebie!!!

Regan - 15 lipca 2009, 20:09:13 - *.lubin.dialog.net.pl
Do ZL - każdy wie jak się nazywa nasz klub. Ale dla nas to jest klub "Wielki". Jak Ci to przeszkadza to nie stosuj tego i już. Nie strofuj innych skoro pisząc "WZL nikomu nie ubliżają. Napisanie WZL nikogo nie obraża, nie jest napinką itp. A zatem WZL i pozdrowienia dla Ciebie.
A co do wyniku: to użytkownik "Kibic" ma rację. Wygrają - źle, przegrają - jeszcze gorzej. Przecież każdy wie, że to tylko sparing, ale wygrana nawet symboliczna i tak cieszy. A może nie?

zl - 15 lipca 2009, 20:11:16 - *.chello.pl
Czy Tunani ma przyjśc na zasadzie transferu definitywnego czy też na roczne wypożyczenie?

Buzinho - 15 lipca 2009, 20:15:31 - *.ssp.dialog.net.pl
z tego co wiem to on ma wolną kartę...

Matz - 15 lipca 2009, 20:28:08 - *.legnica.vectranet.pl
Z tym Magdeburgiem tydzień temu 1-1 zremisował Śląsk. więc bez napinki. Pomarańczowa Legnica pozdrawia Wielkie Zagłębie Lubin :-) Do zobaczenia na Wiśle.

olek - 15 lipca 2009, 20:35:54 - *.ssp.dialog.net.pl
nie ma czegoś takiego jak pomarańczowa Legnica. ciebie też nie ma

Tomczi - 15 lipca 2009, 20:53:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kto strzelil bramke? Micanski ??

frank ribe - 15 lipca 2009, 20:54:19 - *.254.149.236
olek, nie ma raczej ciebie i miedzianki ze "ślimakiem" - bo legnica jest miedziana, ale nie tak jak to rozumujesz. Pozdro od Gryfa Słupsk

swirlaz - 15 lipca 2009, 21:00:07 - *.chello.pl
gol padł w 60 minucie, bramkarz nieprawidłowo zatrzymał Plizgę w polu karnym, karnego wykorzystał Wojciech Kędziora

Speedy - 15 lipca 2009, 21:07:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha pomarańczowa Legnica... pierwszy raz cos takiego slysze:D powalajace hasło

ZL - 15 lipca 2009, 21:23:42 - *.ssp.dialog.net.pl
Speedy: Pierwszy raz? Ja to słyszę od dawna. Podobnie jak od dawna widzę samochody na legnickich blachach na meczach w Lubinie jak i na wyjazdach. Pozdrowienia dla fanatyków Zagłębia z Legnicy!

dlu - 15 lipca 2009, 21:28:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Dajcie spokój dzieciaki z tym przelicytowaniem się. Są ludzie którzy są z Legnicy i jeżdżą na Zagłębie. Jednak powiedzenie, że w Legnicy kibicuje się Zagłębiu to gruba przesada. Tyle w temacie.
Gratki dla piłkarzy za wygraną.

max - 15 lipca 2009, 21:45:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dajcie spokój z tym wzl bo aż nie miło czytać,nie smaczne to jest dla poważnych i normalnych, to już chyba w głogowie normalnij jest, naprawde nie ma się czym szczycić - zl awansowało ale jest na warunkowym i musi starać się o respekt nie mówiąc o jakimś szacunie a tu wywyżki wielkie zl (trzeba znać swoje miejsce w szeregu a nie dziecinady odstawiać)

domax - 15 lipca 2009, 21:59:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Chłopie dobrze się czujesz, na jakim warunkowym i musi się strać o respekt. Rozpędź się i uderz "z baranka" w ścianę, bo takich głupot dawno nie słyszałem. WZL to nazwa grupy kibicowskiej, jak każda inna.

do max - 15 lipca 2009, 22:04:43 - *.chello.pl
Mówisz o normalnych z Głogowa co dewastują samochód na lubińskich numerach? Konkret ekipa, nie ma co, zasłużyła na szacunek

snake - 15 lipca 2009, 22:13:41 - *.guardster.com
poniżej link do sytuacji z meczu:
http://1.fcm-live.de/historie/spielinformation/?id
=6047#
ps. max co? ty wiesz

WZLimon - 15 lipca 2009, 22:16:13 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Warzywo Zielone Lipa

andymen - 15 lipca 2009, 22:18:56 - *.105.196.76
Oby tak w Warszawie :D

max - 15 lipca 2009, 22:31:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sami dla siebie możemy być wzl,
a chodzi mi o napinki małolatów co wyszukują każdą wzmianke na nasz temat i wszystkim na siłe (łącznie z tymi co nas nie lubia ) wmawiają jacy jesteśmy wielcy jakby to nam coś dodało, a to nie na necie ale na meczu mamy pokazać jacy jesteśmy, a za chwile na stronie PGR Pścinów Dolny będziemy wmawiać wszystkim, szanujmy siebie żeby inni nas szanowali

kibic - 15 lipca 2009, 22:39:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taki właśnie nasz poziom jest.Pokazała dziś wisła jak Polska gra w piłkę nozną.Wstyd dla mnie to nie jest bo dlaczego My mamy byc lepsi od estonii czy np Malty? nie widzę róznicy w niczym co u nas a u nich.

ss-20 - 15 lipca 2009, 23:08:16 - *.ssp.dialog.net.pl
Brawo Zagłębie !!
Krótko i zwięźle - idziemy na majstra !

Oderka - 15 lipca 2009, 23:27:19 - *.chello.pl
Zagłębie Lubin o'le!

ucho - 15 lipca 2009, 23:27:46 - *.Dorm7.NCTU.edu.tw
Kibice Zagłębia na całym świecie wierzą , że po raz trzeci sięgniemy po tytuł Mistrza Polski.
Już w tym sezonie ...

mzl - 15 lipca 2009, 23:29:57 - *.chello.pl
maleńkie zaglebie lubin!

byku - 16 lipca 2009, 0:08:56 - *.legnica.vectranet.pl
miasto ledwo mające 76 tys ludzi mieni sie "wielkim" coś wam się od tych kopalni w głowach poprzewracało ;/;/
czekam zaraz po " pomaranczowej legnicy" na "pomaranczowy wrocław " poznan a i może berlin... zenada kopidoły!

Witt - 16 lipca 2009, 1:08:29 - *.metrolink.pl
Pomarańczowa Legnica? A od kiedy w Legnicy są fani Chrobrego? Przecież to oni mają barwy POMARAŃCZOWO-czarne, a Zagłebie ma przecież MIEDZIANO-biało-zielone

scout - 16 lipca 2009, 1:51:14 - *.as.kn.pl
nie wiem co taki magdeburg robi w 4 lidze?
widzieliscie wynik widzieliscie zaplecze , infrastrukture tzn stadion ,boiska treningowe itd , z kasa pewnie lipka bo jak maja kase to nie wiem dlaczego tak nisko , a i obecny poziom sportowy na polska 1 liga!:ozdro

mecz - 16 lipca 2009, 6:16:10 - *.lubin.dialog.net.pl
Imformacja o WZL a tu prosze wpisy samych fanów Zagłebia Lubin z Legnicy i Głogowa .

:) - 16 lipca 2009, 9:22:47 - *.chello.pl
tak cała Polska kibicuje Zaglebiu jakby bylo komu, ogarnijcie sie chlopaki

Bóg - 16 lipca 2009, 9:26:39 - *.112.213.71
Ja też kibicuję i błogosławię lubińskiemu Zagłębiu

arek8_4 - 16 lipca 2009, 11:00:58 - *.ssp.dialog.net.pl
http://www.komukibicujesz.pl/zaglebielubin.php
glosowac przeciez jest nas wiecej od kibicow Piasta!!!!

do byku - 16 lipca 2009, 12:43:49 - *.chello.pl
Dzięki kopidołom z Lubina macie prace w hucie bo nic innego w waszej 100 tyś. metropolii nie ma, nawet przeciętnej drużyny piłkarskiej.

byku - 16 lipca 2009, 13:52:06 - *.legnica.vectranet.pl
Chłopcze przed "waszymi" kopalniami w latach 60 i 70 Legnica liczyła prawie 80 tys , a lubin UWAGA ledwo 10 tysiecy !!! puki co jak są kopalnie jest lubin jak zabraknie nie bedzie klubu miasta wrucicie skąd napłyneliscie !!! zostanie wioska 6 tysieczna jak kiedys , a Legnica była przed kopalniami teraz jest i po będzie
Ps. jesli chodzi o hutę to zatrudnia 1000 osób , wiec spokojnie z tymi kopidołami. " Wilekie " bo ??? zieje z was

MKS MIEDZ - 16 lipca 2009, 14:38:16 - *.ssp.dialog.net.pl
W LEGNICY TYLKO MIEDZIANKA
p/s. lubinki maja najwięcej fc w necie tylko szkoda ,że tam tylko

TYLKO MIED - 16 lipca 2009, 14:42:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W mieście Legnica Miedz na ulicach i tak pozostanie!!

ss-20 - 16 lipca 2009, 14:48:02 - *.b-ras2.lmk.limerick.eircom.net
Legnica - brud, odrapane ściany, gazety zamiast firanek, sowieci, dziurawe ulice, II/IV liga piłkarska , w ogóle ZERO jakiegokolwiek sportu , miasto które umiera stojąc.
Czy wy też macie takie skojarzenia z Legnicą ?

MKS MIEDZ - 16 lipca 2009, 15:22:46 - *.ssp.dialog.net.pl
ja mam takie skojarzenie z Lubinem wręcz identyczne

regan - 16 lipca 2009, 15:52:12 - *.87.208.134
Do MKS MIEDZ: Z Lubinem kojarzą się Tobie sowieci ??? Co popalasz, hę? Po drugie gdy na tematach dotyczących Miedzi wpisze się ktoś z Lubina to zaraz legniczanie marudzą coś o kompleksach i dzieciach z Lubina. A zatem co robicie tutaj w wątku dotyczącym Zagłębia ? Leczycie kompleksy, bawicie się jak dzieci czy o co właściwie wam chodzi?

Ericson - 16 lipca 2009, 16:41:36 - *.chello.pl
kiedyś w gazecie przeczytałem, że w Legnicy jest największe skupisko cyganów na dolnym śląsku, a poza tym, wg mnie więcej tam bezdomnych niż we Wrocławiu.

marzena - 16 lipca 2009, 17:27:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Górnik Polkowice w Polkowicach.

Obuch - 16 lipca 2009, 18:46:58 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie mów swojemu chłopu takich rzeczy, bo cię z domu wyrzuci
-------------------------------
MiedzianePolkowice

robert - 16 lipca 2009, 19:39:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
dajcie spokój z tymi polkowicami co nas to obchodzi liczy sie tylko kghm z micanskim na czele

robert - 16 lipca 2009, 19:47:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
dajcie spokój z tymi polkowicami co nas to obchodzi liczy sie tylko kghm z micanskim na czele

andleg - 16 lipca 2009, 19:55:26 - *.ssp.dialog.net.pl
W Legnicy tylko Miedź i nikt,żadna menda tego nie zmieni.

by the way - 16 lipca 2009, 20:10:37 - *.chello.pl
youtube com/watch?v=NT79yGs2oaI
Polecam obejrzeć WSZYSTKIM kibicom z dolnego śląska!

kibic(ka) - 16 lipca 2009, 20:43:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
http://www.youtube.com/watch?v=NT79yGs2oaI
i tyle w tym temacie;)

kibic - 16 lipca 2009, 20:55:25 - *.254.147.151
hehe dałeś ranking co nawet nikt o nim nie wiedział hehehe zaglebie - zero szacunku miernoty z wioski

MKS MIEDZ - 16 lipca 2009, 20:58:05 - *.mobile.playmobile.pl
Prawda jest taka, że kibice Miedzi chodzą na mecze zamiast klikać w jakiejś głupiej ankiecie na lca.pl. W LEGNICY TYLKO MIEDZIANKA!
ale nie ma to jak snake ty się człowieku na każdym newsie napinasz jesteś miernotą

do andleg - 16 lipca 2009, 21:15:27 - *.87.214.199
dziękujemy za wsparcie-Dialog Arena hihih TYLKO ZAGLEBIE LUBIN

lolo - 16 lipca 2009, 21:22:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legnica jest pięknym ciekawym miastem,
jest część miasta bardzo bogata, część średnio itd jest i biedota, są różni ludzie, są polacy, grecy, rosjanie, cyganie, itd
jest tak jak w każdym normalnym mieście, które ma historię,
a czym jest lubin - niegdyś wieś za lasem obok Legnicy ( nazywała się lubinem legnickim),
po otwarciu kopalń nazjeżdzało sie tam najgorszego dziadostwa z całej polski i powstała sypialnia dla kopidołów, i tak jest do dziś
szkoda coś wiecej pisać

do lolo - 16 lipca 2009, 21:31:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Legnica jest ładnym miastem? chyba pękne ze śmiechu haha:P wszędzie ruiny, kamienice nie odnowione, to miasto odrzuca. Złodzieje i cyganie na każdym rogu ulicy. A z tym "najgorszym dziadostwem" co niby przybyło do Lubina to przesadziłeś! Nie znasz tych ludzi a ich obrażasz... Wstyd i chańba obrażać zwykłych, uczciwie pracujących ludzi... A jeśli nie jesteś za Zagłębiem Lubin to po co tu wchodzisz? Ten wątek dotyczy właśnie Zagłębia a nie Miedzi... ale napinka... nara!!! Only ZL!!!

lolo - 16 lipca 2009, 21:45:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legnica nie jest piękna bo pozamiatana i obmalowana,
jest piękna jako całość, jest ciekawa, jest różnorodna przez ludzi, którzy w niej mieszkają
bo tylko dla człowieka prostego - piękne są obmalowane bloki i wyzamiatane chodniki
a co do kopidołó to dobrze znam , prowadze biznes i mam klientów z wielu miast, ale jak pod firmą staje mi auto z tablicami DLU to wiem, że albo będzie kupa śmiechu, albo słabo mi się zrobi , no ale pieniążkami kopidołów nie gardze, a nawet zawsze im robie rabat 50% zaraz po tym jak im zrobie podwyżke 100% za adres zamieszkania
a siedze na waszym artykule bo po przeczytaniu komentarzy pod artykułem o Miedzi na temat wzl i pomarańczach w Legnicy uznałem, że tak chyba wypada

do lolo - 16 lipca 2009, 21:58:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
To miej pretensję do ludzi z Legnicy którzy tak piszą (patrz "pomarańczowa Legnica")przecież to nie pisali ludzie z Lubina tylko z Legnicy! A nie od razu obrażasz ludzi pracujących w kopalni. To jest okropne (oceniasz nie znając ludzi).
A ja osobiście nic specjalnego w Legnicy nie widzę. I to nie jest tylko moje zdanie, wiele ludzi tak uważa, wierz mi. Legnica jest brudnym, obdrapanym miastem i nie widzę w niej, jak to napisałeś nic "pięknego"! Pa!

as - 16 lipca 2009, 22:01:15 - *.dynamic.dsl.as9105.com
lolo- co to ma wspolnego z pilka?

lolo - 16 lipca 2009, 22:13:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to wszystko nie ma nic wspólnego z piłką
początkowo czytałem to ze śmiechem
potem obojętnie
teraz już mnie to nurzyć zaczeło
sam nie wiem po co napisałem jakie mam zdanie do tego co przeczytałem wyżej
jeśli wejdziesz między wrony ....
no to znikam

Tomek WZL - 16 lipca 2009, 22:42:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lolo nie obrażaj mnie bo sam pracuje w kopalni,i dzięki temu zarabiam godziwie pieniądze,a że tobie się nie podoba to się nie udzielaj chłopie bo nie masz pojęcia jak niebezpieczna jest to praca,wiesz powiem ci tylko tyle,sam jesteś najgorszym dziadostwem skoro takie coś piszesz,szacunku trochę dla górników którzy zginęli podczas pracy w kopalni.Pozdro dla normalnych kibiców WZL

as - 16 lipca 2009, 22:45:40 - *.dynamic.dsl.as9105.com
lolo zajrzyj kiedys do lubina i wstap na mecz moze zmienisz zdanie. tak pisac w ciemno to jest wielu.

lubinek - 16 lipca 2009, 23:22:05 - *.chello.pl
Mieszkańcy legnicy są jak pierogi, z jednej strony leniwe z drugiej ruskie. Miasto które jest w trójce najniebezpieczniejszych miast w Polsce. Toalety na półpiętrach, brudne dzieci i patologia, to się kojarzy z legnicą.

hej lolo - 16 lipca 2009, 23:23:39 - *.ssp.dialog.net.pl
A od kiedy to, datuje się polska, współczesna historia Legnicy ? Czy aby nie od tego samego dnia, co historia Lubina ?
Coś ci się pomieszało, człowieku
Gdyby Gierek w 1975 roku nie dał wam województwa, to nie wiadomo jakby role dzisiaj wyglądały. Mnóstwo inwestycji w Lubinie, który bardzo prężnie się rozwijał, spadło nagle z planu z dnia na dzień.
Historia ? Proszę. Prawa miejskie 1295.Na przestrzeni wieków, Lubin miał wielkiego pecha. Pożary, zarazy, burzenie, plądrowanie, odbudowa i znów ruina ... Że o 75% zniszczeniu miasta w 1945 roku nie wspomnę. No i chyba na hasło "Lubin 1982" każdy wie o co chodzi - bardzo jestem dumny z lubinian, którzy murem stanęli przeciw komunie, nie szczędząc zdrowia i życia.
Osiągnięć sportowych Legnicy i Lubina, przez grzeczność nie porównam. Nie chcę robić sąsiadom krzywdy ...

lubinek - 16 lipca 2009, 23:27:00 - *.chello.pl
I jeszcze jedno, pokażcie mi kiedy Lubin nazywał się Lubin Legnicki bo chyba was trochę poniosło w tej legnicy Prędzej Legnica to Mała Moskwa, nawet taki film był nie bez powodu. I tak jak napisał wyżej, wpiszcie w google Lubin 82 to zobaczycie z jaką historią jest miasto Lubin, dzięki której możecie teraz się napinać w wolnej Polsce.

Witt - 17 lipca 2009, 0:13:32 - *.metrolink.pl
hej! Panowie z Lubina i z Legnicy. Mieszkam w Głogowie, kibicuje Chrobremu i jak czytam wpisy małolatów z Lubina że Legnica jest pomarańczowa, to śmiech na sali, bo bez napinki wiem że w Legnicy Chrobry nie ma kibiców, tak jak i Miedź w Głogowie. A z tego co wiem to ZL ma barwy miedziane, a nie pomarańczowe, więc o co wam chodzi? Nie znacie swoich własnych barw?:-) Co do histori tych trzech miast, to wiadomo jak jest, fakty są takie jak ktoś tu wcześniej napisał że Lubin gdayby nie złoża miedzi był by do dziś dużą wioską, na prawach miejskich. A Głogów , czy Legnica żyły by swoim trybem. Osobiście nic do Lubina nie mam, ale śmieszą mnie takie małostkowe wpisy w stylu WIELKIE ZAGŁEBIE LUBIN, bo trzeba mieć duże kompleksy żeby samego siebie nazywać wielkiemhehe. A co tu dużo mówić, miasteczko małe, a o takim klubie jak Zagłebie Lubin nikt nie słyszł np w FC Barcelona, AS Roma, Man Utd i długo by wymieniać. Oki,zapewne o Chrobrym lub Miedzi też nikt nie słyszał, ale po co ta dziecinna napinka? A do tego ktoś tam z wpisów powyżej śmieje się z Legnicy, że to mała Moskwa. To lepiej popatrz na swój lubiński klub: pracują na niego wszystkie kopalnie i huty z regionu, ku cześć i chwale ZL Jak za czasów socjalizmu gdy wszystkie kraje z bloku wschodniego pracowały ku chwale ZSSR Komuna upadła, ale nie w naszym regionie. W Głogowie jest huta, w Polkowicach kopalnie, kazdy ma w d... ZL.
ale na siłe i tak KGHM sponsoruje jedyny słuszny klubik Do tego nawet u Was 12 zawodnikiem nie są kibice, ale jest nim Jarek K Żenada i wstyd

Do witt - 17 lipca 2009, 0:38:01 - *.87.212.138
Jesteście żałośni....Czemu u siebie nie pokazujecie jacy jestescie mocni? .... Po co tu zaglądasz? nic smiesznego tu nie ma dopoki wy coś nie napiszecie. .....zgody nie macie bo jestescie za ciency, siegacie im co najwyzej do pasa, dlatego mowia ze po mistrzowsku robicie lache, ...Pozdrowienia z POZNANIA!!!KKS£WZL NA ZAWSZE!!!!!

Lubin'07 - 17 lipca 2009, 0:50:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Żal ci tyłek ściska że KGHM nie sponsoruje np Chrobrego! A dlaczego miałby to robić? Jeśli ktoś pracuje w KGHM to albo niech kibicuje drużynie swojego pracodawcy,albo niech komentuje teksty o swoim klubie...Śmieszną mnie takie fragmenty wypowiedzi:" Gdyby nie kopalnie ,gdyby nie KGHM to Lubin byłby taki i owaki..." Ja powiem :"Gdyby nie ktos tam coś tam to by Głogów był taki i owaki..."Gdyby nie Euro 2012 w Polsce,to Wrocław nie miałby stadionu..." ITD! "Gdyby nie smok wawelski...","Gdyby Irak nie miał ropy..."Gdyby na Majorce było -36 stopni ,to turyści by tam nie zawitali..." Poza tym DZIŚ Legnica przy Lubinie to jak Białoruś przy Holandii....

do Witt - 17 lipca 2009, 1:11:23 - *.chello.pl
Huty pracują na KGHM? Bo padnę ze śmiechu. Hutę to sobie można postawić gdzie się chce ale to ona jest uzależniona od miedzi która została odkryta w Lubinie czy ci się podoba czy nie. Bez huty też Głogów by kulał bo one były jednym z głównych pracodawców.
Nazywasz Lubin miasteczkiem to co powiesz o mniejszym Głogowie? I ty nas nazywasz klubikiem? Jaki był wasz największy sukces, 8 miejsce w II lidze? Przy was to my naprawdę jesteśmy wielcy więc zejdź na ziemię.

pati - 17 lipca 2009, 1:18:17 - *.ssp.dialog.net.pl
Witt:jakbyś urodził się i mieszkał w Lubinie,kibicował Zagłębiu,to co byś napisał???

krzychu - 17 lipca 2009, 8:17:23 - *.chello.pl
mam prośbe. przez jakiś czas nie mogłem śledzić wydarzeń transferowych. Czy ktoś byłby mi w stanie powiedzieć jak się ma sprawa gry w Zagłębiu Sretena Sretenovica?

SilviaLubi - 17 lipca 2009, 9:45:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Sreten będzie grał w Zagłębiu co najmniej przez jeden sezon...

Witt - 17 lipca 2009, 10:25:55 - *.metrolink.pl
DO PATI: Zgadzam się z Tobą w zupełności.
A co do wpisu z nr 91.87.212.138, to w tematach zgód czy kos lepiej się patrz na swój klub. Zresztą to nie tamat do dyskusji. Powiem Ci jedynie że wpradzie kibiców ZL i Lecha łaczą dobre kibicowskie relacje, ale wielu z tak zwanych starszych kibiców traktuje ZL nie powiem że wrogo,ale z prymróżeniem oka. Bo dla nich ważniejsze są relacje z nożownikami z craxy. Dobrze że u was tego nie ma, bo jakiś tam własny honor trzeba zawsze mieć...

Lubin1946 - 17 lipca 2009, 10:59:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a ja w ogole nie wiem po co "kibice" miedzi i chrobrego sie wypowaidaja na temat ZAGLEBIE .. wiecie o tym sami dobrze ze Zaglebie ma kibicow z Legnicy i Glogowie .. bo te miasta nie moga zadna dyscyplina sportowa zainteresowac swoich mieszkancow i dlatego jestescie takimi napinaczami bo to Lubin gra w Ekstraklasie bo to Lubin 2 lata temu zdobywal mistrzostwo polski .. a waszym osiagnieciem co bylo awans do 2 ligi i po roku spadek ... ?? zal mi was

by the way - 17 lipca 2009, 15:17:27 - *.chello.pl
-------------------------------------
widzę, że to się nigdy nie skończy...
-------------------------------------

kibic(ka) - 17 lipca 2009, 15:46:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
AsiaLU - zgadzam się z Tobą w 100%

gildes - 17 lipca 2009, 16:51:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Bravo chłopaki za wynik - pozdrowienia dla zawodników Zagłębia ;)

Kasbauer - 18 września 2009, 15:17:56 - *.181.22.6
vivat 1.FC Magdeburg

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas