[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

19 lutego 2011, 14:10 - Kielce (Stadion Miejski Arena Kielc)
Korona Kielce 1-2 Łódzki KS
Jacek Markiewicz 74 - Marcin Mięciel 50, Krzysztof Mączyński 67

Korona Kielce: Zbigniew Małkowski (46 Krzysztof Pilarz) - Paweł Golański (46 Kamil Kuzera), Pavol Staňo (46 Piotr Malarczyk), Hernâni (46 Jacek Markiewicz), Nikola Mijailović (62 Jakub Bąk) - Sander Puri (46 Maciej Korzym), Vlastimir Jovanović (46 Grzegorz Lech), Andradina (75 Sander Puri), Tomasz Lisowski - Andrzej Niedzielan, Guðjón Baldvinsson (46 Maciej Tataj).

Łódzki KS: Bogusław Wyparło - Artur Gieraga (46 Damian Seweryn), Michał Łabędzki, Adrian Woźniczka, Marcin Kaczmarek - Jakub Kosecki (81 Patryk Kubicki), Dariusz Kłus (65 Piotr Klepczarek), Krzysztof Mączyński, Marcin Smoliński - Marcin Mięciel, Maciej Bykowski (86 Szymon Salski).

żółte kartki: Lisowski - Seweryn.

widzów: 1000.

W 90. minucie Maciej Tataj (Korona) nie wykorzystał rzutu karnego (Bogusław Wyparło obronił).


Ekstraklasowa Korona Kielce przegrała 1-2 (0-0) w sparingu z liderem I ligi - ŁKS-em.

źródło: własne / cksport.pl / Korona Kielce / Gazeta.pl

Dodano: 19 lutego 2011, 15:59:06

janek - 19 lutego 2011, 15:59:50 - *.toya.net.pl
no cóż Korono sparingu się kupić nie da

guru - 19 lutego 2011, 16:00:00 - *.toya.net.pl
Bodzio W.!!!

$ek1908 - 19 lutego 2011, 16:00:16 - *.play-internet.pl
Tylko Łódzki Klub Sportowy!Sparing tylko ale wynik cieszy!BODZIO W!!!!

konmar6 - 19 lutego 2011, 16:00:18 - *.dynamic.chello.pl
Tak blisko remisu...
90. min - Rzutu karnego nie wykorzystuje Maciej Tataj... Jego strzał w prawy róg pewnie broni Wyparło.
Poza tym jak to w sparingu sporo zmian w składzie...

Limanka - 19 lutego 2011, 16:00:21 - *.ssp.dialog.net.pl
brawo ŁKS! Brawo Bodzio W! ŁKS ŁKS!

Pawelus - 19 lutego 2011, 16:00:27 - *.lodz.mm.pl
Brawo ŁKS! Oby wynik był taki sam z Pogonią!

FIFI - 19 lutego 2011, 16:00:33 - *.starachowice.vectranet.pl
W 89. minucie Maciej Tataj nie strzelił karnego na 2:2 ŻAL.PL

KiBiC :P - 19 lutego 2011, 16:01:07 - *.xdsl.centertel.pl
Zmiennicy ... Brawo ŁKS !!!

Tex Colora - 19 lutego 2011, 16:01:17 - *.dynamic.chello.pl
@janek - co za hipokryzja...

:) - 19 lutego 2011, 16:01:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no cóż janek licencji na grę w ekstraklasie też się kupić nie da
To tylko sparing, do tego w II połowie grały rezerwy.

HB - 19 lutego 2011, 16:02:47 - *.toya.net.pl
Ładny wynik z przedstawicielem ex.Oby tak było w lidze.ŁKS!

tt - 19 lutego 2011, 16:03:03 - *.dynamic.chello.pl
ŁKS to dobry zespół, może namieszać za rok w Esktraklasie.

KiBiC :P - 19 lutego 2011, 16:03:08 - *.xdsl.centertel.pl
FIFI- Ty dzieciaku weź odejdź od komputera ...

1908 - 19 lutego 2011, 16:04:11 - *.retsat1.com.pl
choć to tylko sparing to wynik cieszy bardzo))))))TYLKO ŁÓDZKI KLUB SPORTOWY....brawo Bodzio))))

TSK=RTS - 19 lutego 2011, 16:04:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hehehe a gdzie jest dzieciak o nicku koronnetsk co plótł cos o pudle??? W Skarżysku-Kamiennej tylko WIDZEW!!!

CKunios - 19 lutego 2011, 16:05:49 - *.9-3.cable.virginmedia.com
Mecz do jednej bramki...do bramki ŁKS. Ale taka jest piłka nożna...Korona nie wykorzystała kilku swietnych sytuacji a ŁKS zrobił jedną kontrę i wykorzystał babola Pilarza i po zawodach. Do tego jeszcze niewykorzystany karny Tataja. Dobrze,że taka wpadka w sparingu, a nie w meczu o punkty. Szacun dla ŁKS za wynik, lecz nie za postawe

sniff - 19 lutego 2011, 16:06:48 - *.toya.net.pl
doskonały wynik ŁKS! Dobry prognostyk przed ligą... pokonać 4 zespół ekstraklasy! ŁKS widać że poradzi sobie w Ekstra!

mieszczani - 19 lutego 2011, 16:06:58 - *.dynamic.chello.pl
łks i widzew derby w 1 lidze, łódź to nie miasto, nie chcemy ich w ekstraklasie

KiBiC :P - 19 lutego 2011, 16:08:03 - *.xdsl.centertel.pl
TSK=RTS- Ty po co wchodzisz na tematy innych klubów jak masz swoją żałosną drużynę !!! W ŁODZI BEZ ZMIANY ŁKS PANY !!!

news dnia - 19 lutego 2011, 16:08:10 - *.dynamic.chello.pl
w łodzi budują stadion, podobno już dwa worki cementu ta gmina zakupiła, kasa pochodzi z funduszy UE

qwerty - 19 lutego 2011, 16:08:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co z Janczykiem, wiadomo już coś? bo Islandczyk chyba wróci do kraju

KORONA - 19 lutego 2011, 16:08:58 - *.kielce.vectranet.pl
90'-Mamy karnego! W sytuacji sam na sam znalazł się Niedzielan, który został zablokowany przez obrońców. Sędzia jednak zadecydował, że defensorzy faulowali naszego napastnika. Jedenastkę wykonywał Tataj, ale kapitalną interwencją popisał sie Bogusław Wypało!

1908 - 19 lutego 2011, 16:09:07 - *.retsat1.com.pl
84-10-47-224.dynamic.chello.pl.......kolego masz jakieś kompleksy ze używasz kilku nicków?GDY IDE KORYTARZEM......

kibic - 19 lutego 2011, 16:09:13 - *.kielce.hypnet.pl
Ale wy jesteście nienormalni. To są tylko sparingi. Jakby wygrali 10:0 to i tak nic by to nie zmieniło. W lidze będzie walka na 100% a sparingi to tylko treningi w formie gry nic więcej.

ŁKSisiak - 19 lutego 2011, 16:09:38 - *.dynamic.chello.pl
łks dostał spóźniony prezent na walentyki, to jeden z najpiękniejszych dni w historii łodzi

TSK=RTS - 19 lutego 2011, 16:09:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
juz za dwa tygodnie koleje baty od druzyny z Łodzi!!! To satje się juz norma buahahaha

Roni08 - 19 lutego 2011, 16:09:59 - *.centertel.pl
Tylko Łódzki Klub Sportowy hej...hej...

as - 19 lutego 2011, 16:10:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wstyd przegrac z taka slaba ekipa

łdz - 19 lutego 2011, 16:11:08 - *.toya.net.pl
Kolporter, a za dwa tygodnie Widzewek.

marsik - 19 lutego 2011, 16:13:28 - *.lodz.msk.pl
Pięknie ,chłopaki się zgrają to nic nas nie powstrzyma.Nasze miejsce w ekstraklasie!!!!!!!!!!!

whiteman - 19 lutego 2011, 16:14:20 - *.dynamic.chello.pl
no masz rację, za dwa tygodnie Mielcarz będzie z 4-5 razy szukał piłki w siatce

fann - 19 lutego 2011, 16:14:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ŁKS z taką grą pewny awans,Korona troche zachowawczo ale tez spoko

TSK=RTS - 19 lutego 2011, 16:15:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Juz nie moge się doczekac jak za dwa tygodnie pojdziemy z czerwoną armią "przywitac" kolportera w naszym piekle i podziwiac ich klęskę :-)

zawada - 19 lutego 2011, 16:16:46 - *.nowinynet.pl
http://www.90minut.pl/news/148/news1480468-Dawid-J
anczyk-przechodzi-do-Korony.html

Tex Colora - 19 lutego 2011, 16:17:44 - *.dynamic.chello.pl
@TSK=RTS - a mama cie pusci?

1908 - 19 lutego 2011, 16:19:19 - *.retsat1.com.pl
żal - 19 lutego 2011, 16:00:25 - 84-10-47-224.dynamic.chello.pl
hahaha, jakie źródło własne? nie ośmieszajcie się!
ha ha ha h - 19 lutego 2011, 16:02:38 - 84-10-47-224.dynamic.chello.pl
toy toya nety z łodzi się podniacają, toż to największy sukces łódzkiej piłki kopanej!!!
mieszczani - 19 lutego 2011, 16:06:58 - 84-10-47-224.dynamic.chello.pl
łks i widzew derby w 1 lidze, łódź to nie miasto, nie chcemy ich w ekstraklasie
ŁKSisiak - 19 lutego 2011, 16:09:38 - 84-10-47-224.dynamic.chello.pl
łks dostał spóźniony prezent na walentyki, to jeden z najpiękniejszych dni w historii łodzi
ŁKSisiak - 19 lutego 2011, 16:11:34 - 84-10-47-224.dynamic.chello.pl
norma to widzewek upakarzany przez Koronę
ALE TY MASZ W GŁOWIE DZIECIAKU)))))))))))

Olimpia G- - 19 lutego 2011, 16:19:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do kibiców Korony:
Kim może być boczny pomocnik (lewy), który dziś nie zagrał w sparingu z ŁKS-em, a był na testach w Grudziądzu? Krótko scięty, prawie łysy.

hahaha - 19 lutego 2011, 16:19:59 - *.dynamic.chello.pl
widać jak w skarżysku nie brakuje frustratów kibicujących klubikom robotniczo-pejsatym

KSZO - 19 lutego 2011, 16:23:45 - *.play-internet.pl
BRAWO LKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!w Swietokrzyskim zadzi tylko KSZO Ostrowiec !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe - 19 lutego 2011, 16:24:50 - *.dynamic.chello.pl
zadzi? to jakaś metoda zbioru ziemniaków?

rudi - 19 lutego 2011, 16:29:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Olimpia G.
pewnie Kal

qwerty567 - 19 lutego 2011, 16:31:27 - *.ssp.dialog.net.pl
choć to tylko sparing, to jakieś dziecko nie może się pogodzić z tą porażką napisz jeszcze więcej postów

robrep - 19 lutego 2011, 16:31:44 - *.dynamic.chello.pl
Kibicu Widzewa czy tylko sparingi Korony dają Ci radość z życia? Jest tyle ciekawszych rzeczy do robienia, a Ciebie jarają tylko wyniki Korony. Może przemyśl co tak uczepiłeś się Korony, bo sportowo to najwięcej zyskała Cracovia na degradacji 2 Łódzkich drużyn, a Korona miała grać z Arką baraż o ekstraklasę.

adsorbent0 - 19 lutego 2011, 16:32:38 - *.retsat1.com.pl
Ludzie to tylko sparing, a napinacie się jakby to był mecz finałowy mistrzów świata Zarówno 1 liga jak i Ekstraklasa zweryfikują formę obydwu zespołów.

qwerty - 19 lutego 2011, 16:41:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale co z tym Janczykiem?

:) - 19 lutego 2011, 16:43:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.radio.kielce.pl/page,,Pilka-nozna-Dawid
-Janczyk-w-Koronie,73982bee63e9cb67142bd0e593faa95
f.html
Wszystko zależy od tego czy dogadają się z CSKA.

KSZO - 19 lutego 2011, 16:45:39 - *.play-internet.pl
ZA DWA TYGODNIE Korona Cyrk WIDZEW lodz O:5

Marcin123 - 19 lutego 2011, 16:49:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tak to jest jak się ma kompleks Łodzi

#17 - 19 lutego 2011, 16:49:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czekamy z niecierliwością w Lubinie na inaugurację rundy... ;)

fc_zd-wola - 19 lutego 2011, 16:50:37 - *.45.78.145.ksiezyc.pl
pieknie.mamy sklad ktory spokojnie by nam zagwarantowal utrzymanie w ex na ta chwile .... rozwalil mnie koelszka w 2 pol rezerwy ahhahahahah :D puri,tataj,markiewicz,korzym,lech .... ahhaha niektore kluby z ex chcialy by miec tych zawdonikow w swojej 11

Norek - 19 lutego 2011, 16:53:25 - *.kielce.vectranet.pl
Ludzie nie rozumiem was a szczególnie ludzi ograniczonych umysłowo z Łodzi piszecie jak by Korona przegrała mecz o mistrzostwo napinacie się jak by nie wiem co się stało, a za 2 tyg może wygra Korona lub Widzew zobaczymy. Sparing rezerwami odpowiedzi na pewno wam nie da i do redakcji za takie głupie komentarze typu ,,sparingu nie da się kupić" itp. Automatycznie BAN. Pozdrawiam NORMALNYCH Kibiców Widzewa.

:) - 19 lutego 2011, 16:53:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ fc_zd-wola z w/w przez ciebie zawodników tylko Puri jest z pierwszej 11 No jeszcze czasami Korzym się łapał.

CK MAX - 19 lutego 2011, 16:54:27 - *.dynamic.chello.pl
Wynik nie dziwi skoro Korona nie wykorzystała karnego i 5 setek. Swoją drogą ŁKS dobrą piłkę dziś zagrał i poziom Ekstraklasy zaprezentowali.

CK - 19 lutego 2011, 16:55:49 - *.dynamic.chello.pl
prócz Puriego reszta z drugiej połowy to rezerwy, ŁKS ze składem Korony z I-połowy nie wychodził z własnej połowy boiska tylko się bronili, to faktycznie śmieszne

Norek - 19 lutego 2011, 16:55:53 - *.kielce.vectranet.pl
Do; fc_zd-wola Jak byś nie widział w sparingu były zmiany ,,hokejowe" a Tataj, Markiewicz, Lech to są rezerwowi Korony.

19LIPA08 - 19 lutego 2011, 17:02:37 - *.ssp.dialog.net.pl
Nic się nie stało!
Daj Daje nic i.się nie stało!
Macie ekipę na II ligę, a Korona no cóż, wynik dobrze wróży na rundę wiosenną - spadek do I ligi.

bubu - 19 lutego 2011, 17:03:46 - *.158.217.17
@CK vel hehe vel LKSiaczek oraz inne nicki,
Jak przystało na kompleksiarza z Kielc - musi się dowartościować na necie pod kilkoma nickami. Tylko to mu zostało.

dar - 19 lutego 2011, 17:05:25 - *.dynamic.chello.pl
obie bramki o fatalnych błędach, pierwsza to Mijailović i debila strata przed polem karnym, druga Pilarza, wykopanie centralnie pod nogi przeciwnika, ten bramkarz to jakaś tragedia, co się do piłki zbliżał to strach

aaa - 19 lutego 2011, 17:05:36 - *.cdma.centertel.pl
ludzie łks-u czym się podniecacie, pierwsza połowa zdecydowanie dla KORONY, kilka dobrych sytuacji min. PURIEGO, który wg mnie będzie gwiazdą ligi, dobrze, że KORONA ma pierwszeństwo z jego definitywnym transferem, gość jest b. dobry technicznie, nie boi się grać do przodu, drybling naprawdę dobrze operuje piłką, brakowało tylko sobolka i voko, nie wiem dlaczego natomiast po przerwie Sasal wymienił praktycznie cały skład przy braku zmian ze strony łks-u, ale bramki dla nich i tak padły po indywidualnych błędach Nikoli i Pilarza

piszczel - 19 lutego 2011, 17:05:59 - *.play-internet.pl
hehe, dobry wynik. Nie dla malinowskich!!!

aaa - 19 lutego 2011, 17:11:17 - *.cdma.centertel.pl
w składzie Korony jest błąd bo za Ediego wszedł ponownie Jovanović a nie Puri, a wszystkich sympatyków KORONY którzy nie byli na meczu mogę uspokoić bo gra I składu naprawdę dobra a ten wynik po pierwsze niezasłużony a po drugie o niczym nie świadczy

htu - 19 lutego 2011, 17:18:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
tsk rts wstydziłbyś się gościu przyznawać, że jesteś ze Skarżyska to po pierwsze. a po drugie to sądze, że widew nie wie gdzie skarżysko!!!!!!

Łódź - 19 lutego 2011, 17:25:43 - *.14.rev.vline.pl
Brawo ŁKS

piszczel - 19 lutego 2011, 17:45:26 - *.play-internet.pl
a ty jak pilnowaleś herbu, że u komornika leży?

robrep - 19 lutego 2011, 17:51:27 - *.dynamic.chello.pl
Mam pytanie do łódzkich kibiców. Czy Cracovia w sezonie gdy degradowali Widzew i ŁKS utrzymała się sportowo? To czemu czepiacie się najwięcej Korony, która ma odpowiadać za kombinacje i kolesiostwo w PZPN? Na mecz barażowy były już bilety to PZPN odwołał mecz. A Korona miała zgodzić się potem na granie meczy jak piłkarze byli na urlopach? Popatrzcie w tabelę ekstraklasy w tym i poprzednim sezonie gdzie jest Korona, a gdzie Cracovia i kto sportowo zasługuje na ekstraklasę.

rodowity - 19 lutego 2011, 17:51:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ekstaklasa jest nasza klubem łodzi jest łks wracamy tam gdzie nasze miejsce ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS ŁKS

KoronneTSK - 19 lutego 2011, 17:57:11 - *.adsl.inetia.pl
To że kibice ŁKSu komentują sparing swojego klubu to norma ale co tu robią żydki ze wstydzewa? Tak, nie ma Korony w Skarżysku a napisy na blokach same powstają. Wielkie fc jeździe na 3 samochody w tym jeden tst a jak przychodzi mecz z Koroną to wychodzą z nory i jest górą 30-tu Cycek sprzedał Robaka i niedługo odejdzie bo miasto nie daje działki pod stadion. No i ten komunistyczny klubik poleci tam gdzie jego miejsce czyli 1 albo 2 liga wschodnia

piszczel - 19 lutego 2011, 18:00:13 - *.play-internet.pl
robrep- zapytaj malinowskiego co robił na posiedzeniu TA PKOL-u, gdy Widzew chciał zawieszenia kary do momentu ponownego rozpatrzenia sprawy przez WD, jak nakazał SN.
Odpowiem ci. Lobbował na rzecz korony, bo gdyby TA pkol przychylił się do wniosku Widzewa, korona grała by w 1 lidze.

KoronneTSK - 19 lutego 2011, 18:04:19 - *.adsl.inetia.pl
A co robił Siwik na posiedzeniu Sądu Najwyższego?

eŁKSiak - 19 lutego 2011, 18:04:41 - *.toya.net.pl
Milcz Piszczelku Twój widzewek już przegrywa 3:1 ;]

piszczel - 19 lutego 2011, 18:06:32 - *.play-internet.pl
Ty koronneTSK, jestes tylko kibicem sukcesu, powstał nowy obiekt, wciagnięto dwa razy klubik do Ekstraklasy i wszyscy kochają koronke. A gdzie byliście 5-10 lat temu?, jak mecze rozgrywano na pastwisku przy budce z piwem, gdzie jedyny doping to "7 do zajezdni". Dodam jeszcze że wchodziło się do was przez dziurę w płocie.

obojczyk - 19 lutego 2011, 18:09:26 - *.torservers.net
dziś na widzewie rozgrywa się mecze na pastwisku i nic nie wskazuje na to, że cywilizacja tam szybko zawita

KoronneTSK - 19 lutego 2011, 18:10:49 - *.adsl.inetia.pl
A ci co zaczęli kibicować widzewowi gdy zagrał w lidze mistrzów i zostali do dzisiaj to nie są kibice sukcesu? Gdzie byli przed 97 rokiem? Teraz to wasz stadion przypomina kurnik więc jesteś śmieszny z takimi porównaniami

malinowski - 19 lutego 2011, 18:11:26 - *.torservers.net
piszczel, zaraz sobie popiszesz w wątku o przegranej widzewka w sparingu 1:6 cierpliwości!

TSK=RTS - 19 lutego 2011, 18:14:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dzieciaku o nicku koronne tsk... pokaz mi choc jeden napis popierajacy korone w skarzysku, jest kilka o odpowiedniej wymowie... w skarzysku-Kamiennej tylko RTS. Koszulke tej=go beznadziejnego klubu sam pewnie masz gdzies głęboko w szafie, tak sie boisz,.. TSK=RTS!!! Boli was ze Skarzysko leje na korone ... i dobrze, bo ma bolec!!!

robrep - 19 lutego 2011, 18:15:53 - *.dynamic.chello.pl
Piszczel a do obrony łódzkich klubów i Cracovi włączyli się politycy to co Korona miała poddać się żeby Cracovia grała w ekstraklasie bez gry? Koronie należał się mecz barażowy i to w terminie, a nie jak ktoś za plecami wykombinuje. Poza tym jak jak uważasz że Korona ma taką siłę żeby zmieniać czyjeś postanowienia to rozejrzyj się wokół siebie. Dlaczego jedne kluby dostały degradację a o innych nic. Cracovia tak samo dostała się do 2 ligi jak Korona. Potem sprzedała mecz Zagłebiu Lubin, żeby ten grał w LE. Wdowczyk po zdobyciu mistrza kraju z Legią idzie trenować nikomu nie znany klub w 3 lidze, to nie wydaje się dziwne? A Ty czepiasz się kibiców Korony jakby to oni byli winni bajzlu w Polsce.

Czarek_CK - 19 lutego 2011, 18:16:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
co nic nie piszecie o dopingu kibiców korony w czasie tego sparingu!!!52. min. - Trochę trudno w to uwierzyć, ale dzisiaj na Arenie Kielc najbardziej zaangażowany w doping jest sektor rodzinny Jak widać kibice z młyna też czasami lubią poczuć rodzinną atmosferę !!!!!!!!!!!!Najlepsi kibice w Polsce

KoronneTSK - 19 lutego 2011, 18:19:38 - *.adsl.inetia.pl
Idź na zakupy z rodzicami do Kauflanda to zobaczysz co jest na blokach A to że malujecie gwiazde dawida przy napisach Korony to świadczy o waszej wiedzy na temat pogromu kieleckiego... Tak Skarżysko leje na Korone że nie sposób zliczyć samochodów TSK pod stadionem w Kielcach w czasie meczu.

RF - 19 lutego 2011, 18:21:06 - *.play-internet.pl
Wiecie Kim jest Piszczel ?? TO Derdzikowski z GW Rozszyfrowany!!

piszczel - 19 lutego 2011, 18:21:17 - *.play-internet.pl
chyba chodzi ci o rok 77, gdy rozgrywaliśmy mecze w pucharze UEFA. Spójrz w archiwum na tej stronie i zobacz ile przychodziło kibiców. Albo luknij na to
http://www.youtube.com/watch?v=bx8ROEfGtXY
Rok 80, juz tyle kibiców miał Widzew.
A ty czy możesz sie pochwalić, oprócz waszym wspaniałym awansem z brakującymi 13 punktami?.

TSK Korona - 19 lutego 2011, 18:26:01 - *.play-internet.pl
Skład z pierwszej połowy po mimo nieobecności Vuko i Sobolewskiego wyrażnie przeważał. Pouri rewelacja , szybkość, drybling - będzie gwiazdą ligi. Obrona bez słabych punktów. Jesteśmy na dobrej drodze.

TSK Korona - 19 lutego 2011, 18:30:39 - *.play-internet.pl
widzew ?! klub który w tym wieku nic nie dokonał żyje wspomnieniami i zawiścią do klubów z przyszłością bardziej interesuje się Koroną niż swoimi grajkami.

master - 19 lutego 2011, 18:30:51 - *.adsl.inetia.pl
piszczel jak zwykle u nas jednak serce podpowiada z kim trzymac brawo piszczelku

kibol Lech - 19 lutego 2011, 18:31:17 - *.icpnet.pl
Gratulacje ŁKS Pozdrowienia od kiboli Lecha Poznań !!!

KoronneTSK - 19 lutego 2011, 18:33:48 - *.adsl.inetia.pl
Troche historii Korony "13 lipca 1975 roku przed ostatnią konfrontacją z Lublinianką kielecki stadion Błękitnych przy ul. Ściegiennego (tam rozgrywane były spotkania o wejście do II ligi) na dwie godziny przed pierwszym gwizdkiem sędziego był wypełniony po brzegi. Rekord, dwadzieścia tysięcy (!) widzów oglądało zwycięstwo kielczan 3:2 i pierwszy awans Korony do grona drugoligowców."

piszczel - 19 lutego 2011, 18:49:00 - *.play-internet.pl
zapomniałes tylko dodac, że 3 bramki padły po "ewidentnych karnych", a ostatnia w 97min.

fc_zd wola - 19 lutego 2011, 19:00:07 - *.45.78.145.ksiezyc.pl
dobra piszcie sobie rezerwy nie rezerwy,nie wnikam baty sa batami,tez moge powiedziec ze ŁKS zagral rezerwami w 2 polowie ( kubicki,salski,klepczarek) 3 z 11 bylo rezerwami mozna by jeszcze dodac seweryna,a juz nie mowie o tym ze kaczmarek dopiero wchodzi i to jego 2 mecz dopiero i jeszcze romanczuk z podstawowej 11 ktory nie zagral a tez stanowi o sile naszego zespolu do kibol lech: KKS&ŁKS razem wytepimy czerwona zaraze

master - 19 lutego 2011, 19:54:57 - *.adsl.inetia.pl
pozdro dla kolejorza

Scyzor - 19 lutego 2011, 20:12:41 - *.play-internet.pl
piszczel o jakiego Malinowskiego ci chodzi?
o Krzysztofa Malinowskiego z ZTP który was uwalił,czy o Mirosława Malinowskiego ze ŚwiętokrzyskiegoZPN?
Ogarnij się dziewczyno bo piszesz bzdury.
Nie każdemu psu burek.A jeśli tego nie rozumiesz to zpytaj twojego chłopaka.

Scyzor - 19 lutego 2011, 20:14:34 - *.play-internet.pl
a odnośnie ŁKS,to grali bardzo ładną,przyjemną dla oka piłkę i widać że niesłusznie kiblują w 1 lidze (zamiast Widzewa np.)

Edward - 19 lutego 2011, 20:39:26 - *.toya.net.pl
Piszczel przypomnij sobie że w tych latach graliście ns stadionie ŁKS, i większość zdecydowana kibiców to byli kibice przyjezdni m.in. kilka tysięcy kibiców ze Śląska, oraz kibice ŁKS. Ale Ty tych czasów nie pamiętasz, lub nie chcesz pamiętać.

Marek - 19 lutego 2011, 20:42:36 - *.toya.net.pl
Calkiem ladny wynik trzeba przyznac.Brawo eŁKSa !

luksTS - 19 lutego 2011, 20:53:42 - *.8.107.225
mocny akcent przed liga

abc - 19 lutego 2011, 21:47:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Edward,sto procent racji

wirus76 - 19 lutego 2011, 22:02:17 - *.adsl.inetia.pl
Janek-"no cóż Korono sparingu się kupić nie da" Nie skomentuje tego bo nie będę się kompromitował tak jak ty.Możesz podać jakiemu "czystemu" klubowi kibicujesz odbiegający od rzeczywistości człowieku.
Piszczel- dalej o Malinowskim,ogarnij się chłopie mylisz ludzi.Kszo- "w świetokrzyskim żadzi tylko KSZO" sam wiesz jak daleko jesteś od prawdy!!!!! Jak zaczniecie jeździć na wyjazdy to to uznam że ta drużyna ma w ogule kibiców.PSY szczekają a my czekamy na rozpoczęcie sezonu. TYLKO KORONA !!!!

toom - 19 lutego 2011, 23:05:40 - *.range109-155.btcentralplus.com
Do KoronneTSK.
Mówisz o klubiku z przyszłością. Wy najpierw rozliczcie się za przeszłośc tą korupcyjna i uczciwie wejdźcie do II ligi bo o Ex nawet nie wspominam. Prawda jest taka że kupowaliście awanse przez kilka lat i teraz płaczecie że jesteście pokrzywdzeni. Powiedz jakim cudem dostaliście przy zielonym stoliku ostatni awans bo nawet na boisku na to nie było was stać. Stadion to nie wszystko bo on nie gra

robrep - 19 lutego 2011, 23:20:50 - *.dynamic.chello.pl
toom - Skąd tyle w tobie zawiści do drugiego, że nie chcesz znać faktów tylko powtarzasz po Piszczelu tą samą zdartą płytę? Nie orientujesz się nawet w systemie rozgrywek, a tyle masz do powiedzenia. Stara 3 liga to obecnie 2. Korona została ukarana zgodnie z prawem o 1 klasę rozgrywkową podobnie jak inne kluby. Jak masz dowody na kupowanie awansów przez kilka lat to do prokuratury. Z drugiej strony awanse były 2 więc ile to dla ciebie kilka. Ostatni awans był na boisku, 3 m-ce w tabeli uprawniało do gry w barażach. Baraże odwołał PZPN jeszcze w maju po decyzji Sądu N. o tym, że korupcja nie przedawnia się.

toom - 19 lutego 2011, 23:24:00 - *.range109-155.btcentralplus.com
robrep jak sam powiedziałes 3 msc uprawniało do barazu a nie awansu więc wyjasnij mi jakim cudem wy ten awans dostaliście przy zielonym stoliku bo na boisku napewno go nie wywalczyliście

toom - 19 lutego 2011, 23:25:37 - *.range109-155.btcentralplus.com
robrep a poza tym o jakiej korupcji w Widzewie mówisz bo jakos nie przypominam sobie o kimś zatrzymanym i skazanym z Widzewa

robrep - 19 lutego 2011, 23:32:13 - *.dynamic.chello.pl
Spytaj tych co kombinowali jak Cracovię wyciągnąć z miejsca spadkowego. W Kielcach już miały być bilety sprzedane na baraże, które PZPN anulował i zrobił bigos. Chyba nie myślisz, że w Kielcach takie przebicie jest, że zmienia decyzje na szczeblu krajowym. Zobaczysz jaką karę dostanie Cracovia za sprzedanie meczu Zagłębiu, pewnie rozejdzie się po kościach jak kupowany przez nich awans z 3 ligi. Dlaczego wszystko na Koronę zrzucone? Bo nie ma pleców. Jak można powiedzieć, że za Widzew awansowała Korona, a Cracovia to co utrzymała się sportowo? Baraż powinien być grany z Arką. Sportowo Korona udowadnia, że zasługuje na ekstraklasę. Zobaczymy cuda jakie będą się działy żeby Cracovię utrzymać. Jedne już były w meczu z Arką jak sędzia wydrukował im 3 punkty.

toom - 19 lutego 2011, 23:44:34 - *.range109-155.btcentralplus.com
Sprawa dotyczy piłkarskiego sezonu 2003/04, kiedy Korona walczyła o awans do drugiej ligi. Akt oskarżenia obejmuje 43 osoby - 19 zawodników, 12 sędziów, 6 obserwatorów oraz 6 działaczy i trenerów. Zostali oskarżeni o korumpowanie i usiłowanie korumpowania sędziów, obserwatorów PZPN i zawodników drużyn rywalizujących z Koroną w lidze oraz o przyjmowanie łapówek.
Podczas śledztwa 28 z oskarżonych przyznało się do winy i zgodziło na dobrowolne poddanie się karze. Postępowanie wobec jednego z byłych piłkarzy Korony zostało umorzone - w lutym mężczyzna popełnił samobójstwo. Jak informowała wówczas policja, wykluczono udział osób trzecich w zdarzeniu.
Czy mam dalej przytaczać??

toom - 19 lutego 2011, 23:48:20 - *.range109-155.btcentralplus.com
robrep i nie opowiadaj że Korona taka biedna i że nie ma pleców bo jak by ich nie miała to nie awansowała by z 3 miejsca. Nadal nie odpowiedziałes mi na pytanie kto z Widzewa został zatrzymany i skazany za korupcje za która to Widzew został dwa razy zdegradowany w tym raz na rzecz Korony własnie

pozytywny - 20 lutego 2011, 0:29:19 - *.adsl.inetia.pl
Raz zdegradowany bo był słaby, raz nie awansował za korupcję.

WidzewLodz - 20 lutego 2011, 1:38:22 - *.toya.net.pl
ja tylko na chwile! toom ma racje,piszczel tez? robrep - nie gadaj bajek.moze i prawda ze mieliscie bilety na baraz,ale PZPN anulowal baraze nie w nikam w to? ale nie mow ze Korona nie awansowala kosztem Widzewa przy zielonym stoliku,podziekujcie swoim dzialacza tez,na waszej stronie internetowej klubu,wasz byly zarzad/prezio/ nie pamietam nazwiska,wyslaliscie petycje do zarzadu pzpn,ze wam sie nalezy awans do ekstraklasy sportowo bo swoja kare juz odbyliscie na nia zasluzyliscie a Widzew awans sie nie nalezy bo swojej kary nie odbyl? tylko nie mow ze gadam glupoty,sam to czytalem,a pamietasz "Abolicja dla klubow? dla Widzewa nie"! moze powiesz ze to nie prawda? jezeli wam nalezal sie awans sportowo,to dlaczego na koniec sezonu,zajeliscie 3 miejsce,ktore nie gwaranruje bezposredniego awansu jak przez baraze,a nie 1 czy 2 miejsce.byliscie popropstu slabsi od Zaglebia i Widzewa! tyle nara

Kucharz 19 - 20 lutego 2011, 6:36:24 - *.lodz.mm.pl
Brawo Łódzki KS

Kucharz 19 - 20 lutego 2011, 6:42:06 - *.lodz.mm.pl
Brawo Łódzki KS

AEK ŁKS - 20 lutego 2011, 11:27:35 - *.play-internet.pl
Mimo,iż to jest tylko sparing to jednak można być dumny z wyniku.BRAWO!!!

lechu1908 - 20 lutego 2011, 11:33:01 - *.146.156.38.nat.umts.dynamic.eranet.pl
dzieki panowie za wynik oby tak dalej

meinen - 20 lutego 2011, 12:46:38 - *.54.udn.pl
ja tylko dodam coś od siebie - temat jest poświęcony sparingowi Korony z ŁKSem, natomiast najwięcej do komentowania mają kibice Widzewa. najprościej jest komuś coś wyrzucać, ale spojrzmy prawdzie w oczy - Widzew kupował od lat 70 jak każdy, kibice pojawili się dzieki sukcesom, a stadion jak był ruiną jest nadal. obecnie jesteście w ekstraklasie i gracie marną piłkę, wiec lepiej zajmijcie się dopingiem i wsparciem zawodników, bo jak tak dalej będzie, to w przyszłym sezonie zagracie w I lidze.

toom - 20 lutego 2011, 15:23:28 - *.range109-155.btcentralplus.com
meinen może i marną ale jak widać są gorsi od nas więc nie troszcz się tak o nasz klub,a skoro my tą marną piłką potrafiliśmy wygrać w Kielcach 2:1 to jaką w takim razie piłke gra Korona??

toom - 20 lutego 2011, 15:36:03 - *.range109-155.btcentralplus.com
a poza tym skoro twierdzisz że Widzew kupował w latach 70 to wyjasnij mi jedną kwestie. Zwycięstwa w europejskich pucharach z Menchesterem City,Juwentusem Turyn,Brondby Kopenchaga to również były kupione wyniki. Moje gratulacje za taki tok myslenia. Widać Widzew wtedy był bogatszy od najlepszych w europie i płacił im zeby przegrali. Taki tok myslenia nawet nie jest śmieszny

meinen - 20 lutego 2011, 18:16:13 - *.54.udn.pl
toom, ja się martwię o mój klub, nie o Widzew, przypominam, że to ty jesteś w newsie o nie swoim klubie! gracie marną piłkę, wystarczy spojrzeć w tabelę i obejrzeć kilka waszych spotkań z rundy jesiennej. fakt, przegraliśmy 2:1, zagraliśmy słabo(chociaż wy również nic nie pokazaliście), ale to było tylko jedno spotkanie, porównując oba zespoły w ciągu całej rundy to byliśmy zdecydowanie lepsi od Widzewa.
Co do kupowania, przeczytaj książki, obejrzyj sobie filmy, poczytaj biografie. Wiesz co oznacza skrót RTS? Wiesz jaki był poprzedni ustrój? Mecze w europejskich pucharach z Juve czy z Manchesterem nie oglądałem, byłem wtedy bardzo młody, więc nie skomentuje tego, moze rzeczywiscie graliscie niezla pilke, ale to ze wygrywaliscie czasami w Europie nie przeczy temu, ze kupowaliscie jak inni mecze w polskiej lidze.
PS. jesteś analfabetą? pisze się JuVentus, Manchester, Kopenhaga! I ty mnie pouczasz! hehe

RTS1910 - 20 lutego 2011, 19:00:02 - *.toya.net.pl
@meinem - mowisz ze wchodzimy na newsy nie o swoim klubie,wy tez wchodzicie na newsy zwiazane z Widzewem,kazdy moze tutaj wyrazic swoja opinie wiec nie wiem o co ci chodzi,a wracajac do sprawy,moze gramy slaba pilke/gralismy 2 lata w 1 lidze? jeden sezon za dlugo/ale wygralismy:z wami 2:1,5:2 ze Slaskiem/dom/,Jagiellonia 4:1/dom/Gornikiem 4:0/dom/Lechem 1:1 podalem nie ktore wyniki,mam nadzieje ze sie utrzymamy? a co do kupowania meczy,kazdy klub kupowal nie tylko Widzew,nawet gdy jak mowisz ze w latach 70-tych kupowalismy.a nawet gdyby/w co nie wieze/jest to nieudowodnione.chodzilo tylko o Szymanskiego,a ty wyjezdzasz z latami 70-tymi? skrot RTS,wiem co ten skrot oznacza,a ty wyjezdzasz z ustrojem jaki byl w poprzedniej dekadzie! teraz jest nazwa RTS jako czlon RTS WIDZEW LODZ SA niema nic wspolnego z dawnym RTS-em:-)tak na koniec,powiedz co twoj klub osiagnal/istniejecie krocej niz Widzew/w historii polskie pilki,nie mowiac o ekstraklasie,bez napinki? ale do Widzewa to wam jeszcze brakuje. pozdrawiam

meinen - 20 lutego 2011, 20:40:51 - *.54.udn.pl
zrozumcie Rtsy i inni, że mnie nie interesuje co osiągneliscie, osiągniecie itp! nikt wam z Kielc nie komentował w ostatnich waszych 2 sparingach, więc nie wymyslaj. racja, mozecie komentowac gdzie chcecie, ale wy nie komentujecie newsa, wy spamujecie i trolujecie. co do kupowania, to czytaj ze zrozumieniem, napisalem, ze Widzew kupował JAK KAŻDY od lat 70! kazdy klub to w Polsce robił! a to, ze byliscie wtedy top, to dlatego, ze mieliscie kase i poparcie osob z gory! i ty podales wybrane mecze, a nie wspominasz o porazkach. z Lechem graliscie slabo, lech tez nic wtedy nie pokazal. a rts to chyba rownoznaczne jest z tym, ze byliscie oczkiem w glowie komuchow, tak jak Górnik czy Gieksa gierkow! i wezcie juz przestancie komentowac newsy, albo przynajmniej na temat. bo mnie i nas nie interesuje ani ile osiagneliscie ani ile osiagniecie, niech kazdy patrzy na siebie!
PS. no wlasnie, to byl RTS, teraz to tylko nazwa, bo obecny Widzew nie ma nic wspolnego z tym utytulowanym klubem! to tak jak Amica została Lechem, Groclin Polonią!

zyms - 20 lutego 2011, 21:21:02 - *.play-internet.pl
meinen masz racje i jasne argumenty niestety Twoja argumentacja to "syzyfowa praca" ponieważ masz do czynienia z frustrowanymi kibicami umierającego klubu którzy terażniejszość chcą zasłonić przeszłością bróbując w ten sposób przedłużyć swój byt. Jest tak tak nie nie reszte to ściema - Widzew walczy o utrzymanie się w lidze a KORONA o mistrza i nie jest teraz ważne że kiedyś tam to oni byli bo teraz są tym kim są.

nuki kielc - 20 lutego 2011, 21:32:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda tego islanczyka. Proste. Nie chciała go drużyna i nie grali na niego. Bo taki edi, tataj, czy niedzielan by się do składu nie łapali więc pozbyli się konkurencji. Dziady

RTS1910 - 20 lutego 2011, 22:15:27 - *.toya.net.pl
raczej ty czytaj ze zrozumieniem koles: po 1)powiedziales ze gramy slabo w tym sezonie,podalem ci kilka meczow z rundy jesiennej? a ty przekrecasz fakty. po 2) Widzew zaczal grac w pucharach europejskich dopiero od lat 80,nawet a jak nawet Widzew kupowal mecze w latach 70-tych jak twierdzisz niema na to dowodow,jest to nie udowodnione inni tez kupowali i kupuja nadal!Widzew zostal ukarany przez Szymanskiego,ktory kupil pare meczy ktore nic nie daly,a nie ze kupowal mecze w latach 70-tych. po 3) Widzew przejal od bylego RTS-u tradycje,historie,herb. po 4) nie odpowiedziales na pytanie,co twoj klub osiagnal w swojej krotkiej historii/nie chodzi o korupcje/na arenie miedzynarodowej jak i w krajowej,w extraklasie??? czy twoj klub chociaz raz awansowal uczciwie nie przy zielonym stoliku! a czepiasz sie Widzewa;D nara

toom - 20 lutego 2011, 22:34:50 - *.range109-155.btcentralplus.com
meinen szkoda słów na twój temat a obrażanie kogoś pokazuje tylko twój brak argumentacji i ograniczony tok myślenia. Wy bijecie się o mistrza??? weź lecz się dzieciaku bo jak nie dostaniecie go przy zielonym stoliku to nigdy tego nie osiągniecie bo jak narazie to nawet na uczciwy awans nie było was stać bo byliście za słabi i musieli was wciągnąc za uszy kosztem innych drużyn ,nie tylko Widzewa

RTS1910 - 20 lutego 2011, 22:38:02 - *.toya.net.pl
racja niech kazdy patrzy na siebie,tylko wy sami zaczeliscie pisac na tematy o Widzewie:D pozdrawiam nara

zyms - 21 lutego 2011, 0:27:17 - *.play-internet.pl
Bzdura, pierwszy się napinał jak zawsze koleś od was: TSK=RTS - 19 lutego 2011, 16:04:34 - aaib230.neoplus.adsl.tpnet.pl co robił przy Korony info ??? może wolał się tu wypowiadać niż przy informacji o porażce widzewa 3:1 . taki sobie frustrat.

vipo - 21 lutego 2011, 14:16:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widać że po prezentacji cos się w szatni działo,to tylko sparing a piłkarze zmęczeni prezentacja

ulus - 21 lutego 2011, 14:28:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak zwykle widzew w każdym newsie Korony! Korona awansowałą uczciwie 2 razy do ekstraklasy, pierwszy to zadecydowala postawa na boisku sezon 04/05, drugi, to dwa lata temu, kiedy widzew zostal zdegradowany i zajelismy jego miejsce, choc oczywiscie to nie wina Korony ze widzew kupowal mecze no ale racja, widzew byl wyzej w tabeli na koniec.
ps. a co to ma do rzeczy ile kto osiągnąl? w europie nic nie osiągnelismy, w Polsce praktycznie tez nic. no i co to ma do tematu? my walczymy o mistrza, chyba kazda druzyna w ex to robi!

WidzewLodz - 21 lutego 2011, 14:48:03 - *.toya.net.pl
taa!jasne? dwa razy uczciwie awansowaliscie,w tym raz kosztem Widzewa do ex,pzpn odebral nam 12 pkt dlatego awansowaliscie w miejace Widzewa podziekujcie swoim dzialacza i pzpn-owi? to nie wina Korony ze Widzew kupowal mecze? wasz klub nic nie kupowal jest czysty,zdegradowali was przez pomylke? wez czlowieku ogarnij sie:-) walczycie o mistrza pozyjemy zobaczymy!!! a z reszta bylo minelo:-D PS.tylko pokazcie raz ze potraficie awans wywalczyc na boisku,nie przy zielonym stoliku? tyle nara.

Skorpion - 21 lutego 2011, 15:09:49 - *.play-internet.pl
@WidzewLodz
Korona nie awansowała kosztem Widzewa ponieważ wtedy Widzew powinien grać w 2 lidze , a grał w 1 lidze.Po drugie to Korona miała wtedy minus 10 pkt na początek sezonu.Nie jestem kibicem Korony ale fakty mówią same za siebie.A przy okazji to spójrż czasem na tabele Widzew jest w strefie spadkowej a Korona jest na 4 pozycji.Mysle że nie będzie walczyć o mistrza

WidzewLodz - 21 lutego 2011, 16:00:05 - *.toya.net.pl
ten kto mniej zawinil dostaje wyzsza kare,a drugi popelnil zabojstwo dostaje mniejsza kare, to jest sprawiedliwe!!! u nas chodzilo tylko o Szymanskiego/a nie o jakies tam przekrety/kupil pare meczy,ktore nic nie daly,a PZPM zdegradowal nas o dwie klasy/2 liga/tylko sie odwolalismy do TA anulowal nam kare dlatego galismy w 1 lidze tz./spadlismy sportowo/ ale potem pzpn,wtrzymal nam awans chociaz zajelismy 1 miejsce dlatego gralismy kolejny sezon w 1 lidze i awansowal Korone kosztem Widzewa? w Koronie wiecej osob bylo zamieszanych w korupcje.i to Korona powinna grac o dwie klasy nizej,a nie Widzew? w pzpn-e widocznie nas nie lubia,dlatego nas tak potraktowali:-D dobra bylo minelo,ale zal pozostal? nara pozdrawiam

meinen - 21 lutego 2011, 19:52:19 - *.54.udn.pl
co z tego kto ile kupował? 10 osób czy jedna, liczy sie ze kupował, u was sam prezes! a co powiesz o sezonie 04/05, tez kupiony, tez kosztem widzewa? prosze argumenty! no i kolejna sprawa, to nie jestesmy czysci, prawda kupowalismy(przyznalismy sie) a to wy tego nie zrobiliscie. czy jestesmy winni tego, ze widzew kupowal? prosze o odpowiedz! tak, walczymy o mistrza, nawet jesli nie uda sie, to jednak cele sobie stawiamy, a nie jak wy byle sie utrzymac. Jak bedzie to sie zobaczy, ale kto nie próbuje, to nie zyska nic. i jeszcze jedno, najważniejsze pytanie - co mnie obchodzi widzew? po co wchodzisz na news Korony skoro nie zamierzasz komentowac sparingu? to sa wypowiedzi widzewiaczkow:
TSK=RTS - 19 lutego 2011, 16:09:51 - aaib230.neoplus.adsl.tpnet.pl
juz za dwa tygodnie koleje baty od druzyny z Łodzi!!! To satje się juz norma buahahaha
janek - 19 lutego 2011, 15:59:50 - staticline12607.toya.net.pl
no cóż Korono sparingu się kupić nie da
przypomnie, ze to wy zaczynacie klotnie, bo w Kielcach nikogo rts i inne kluby nie obchodzą, widać w Łodzi Korona cieszy sie ogromnym zainteresowaniem!

WidzewLodz - 21 lutego 2011, 20:25:43 - *.toya.net.pl
pisze to bez napinki!!! taa wy nigdy nic nie kupowaliscie/awanse/bo sportowo nie bylo was stac,bo byliscie za slabi,kosztem innej druzymy nie tylko Widzewa zwalacie wine na Widzew? bo Widzew to i tamto,kazdy klub kupowal bo tak bylo:-) dobra bylo minelo,teraz gramy w ex,gracie o mistrza hmm!jeszcze nie zaczal sie sezon a ty mowisz ze gracie o mistrza,moze jeszcze byc tak ze spadniecie o kilka miejsc w dol/nikomu nie zycze/my jestesmy blisko strefy spadkowej a sezon mozemy zakonczyc 5/6 miejsce,kazdy moze z kazdym wygrac nasza extraklasa jest slaba:-D tak na koniec? co mnie Korona obchodzi,w Lodzi tez nie jestescie lubiani? nara

meinen - 21 lutego 2011, 20:34:55 - *.54.udn.pl
przeciez napisałem, ze Korona kupowala w sezonie 03/04, za co ja zdegradowali, nikt tego nie zaprzecza. po drugie jaki jest twoj argument, ze nie wywalczylismy awansu w sezonie 04/05 w sposob uczciwy? kolejna rzecz, nie zwalam nic na widzew, ale to nie moja, ani Korony wina, ze widzew kupowal. tak gramy o mistrza, cel przed sezonem to spokojne utrzymanie, mysle ze juz sie to udalo, z obecnym skladem i mozliwosciami, oraz sytuacja w tabeli mozna myslec o walce o mistrza, choc wiemy, ze raczej sie nie uda, ale europejskie puchary realne. sezon sie zaczal juz dawno, mamy wkrotce runde wiosenna. no i na koniec, jak to napisałeś - co ciebie obchodzi Korona? a to,że produkujesz się w temacie o niej, sledzisz jej newsy!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas