[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

9 lutego 2011, 12:00 - Setúbal (Estádio do Bonfim)
Vitória FC Setúbal 1-2 Widzew Łódź
William 35 (k) - Darvydas Šernas 27 (k), Rafał Grzelak 71

Widzew Łódź: (I połowa) Bartosz Kaniecki - Souheïl Ben Radhia, Ugochukwu Ukah, Jarosław Bieniuk, Dudu Paraíba - Bruno Pinheiro, Sebastian Madera, Mindaugas Panka, Darvydas Šernas, Paul Grischok - Piotr Grzelczak. (II połowa) Maciej Mielcarz - Adrian Budka, Sebastian Madera, Wojciech Szymanek, Slobodan Lakićević - Piotr Mroziński, Mindaugas Panka (82 Mikołaj Zwoliński), Velibor Đurić, Nika Dzalamidze, Rafał Grzelak - Darvydas Šernas (65 Sebastian Radzio).

Widzew Łódź pokonał w sparingu rozegranym w Portugalii trzynastą drużynę miejscowej ekstraklasy Vitórię Setúbal 2-1 (1-1).

źródło: własne / Widzew Łódź

Dodano: 9 lutego 2011, 13:43:12

piszczel - 9 lutego 2011, 13:45:10 - *.play-internet.pl
Bardzo dobry wynik, w końcu Polski nie przyniósł wstydu.

MasterOfDa - 9 lutego 2011, 13:45:40 - *.gdynia.asseco.pl (*.27.17.125)
Lepszy byłby wynik 1:4, ale Vitoria to nie PSS. Gratulacje dla piłkarzy, a zatorowym ćwicżącym na zgrupowaniu na ZDROWIU niech gul skacze.

piszczel - 9 lutego 2011, 13:46:30 - *.play-internet.pl
*klub

domel - 9 lutego 2011, 13:46:49 - *.euronet.net.pl
łał.

LOLO - 9 lutego 2011, 13:48:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech Widzew doda, że była to drużyna młodzieżowa Vitorii, gdyż I sklad gra w piatek mecz ligowy

serek - 9 lutego 2011, 13:50:18 - *.tvsat364.lodz.pl
sam jestes druzyna mlodziezowa!

axel44 - 9 lutego 2011, 13:50:32 - *.ms.lnet.pl
LOLO jeśli chciałbyś wiedzieć to swój mecz ligowy graja w poniedziałek

Piciu - 9 lutego 2011, 13:50:34 - *.159.54.66
no proszę jestem pod wrażeniem :O
Tylko Lech Poznań

grubylolo - 9 lutego 2011, 13:51:09 - *.toya.net.pl
nie w piatek tylko w niedziele widzewek gura

serek - 9 lutego 2011, 13:52:17 - *.tvsat364.lodz.pl
Bramke strzelił William który w piątek zagrał przeciwko Benfice. Także raczej nie była to drużyna młodzierzowa. A pozatym swoj nastepny mecz Vitoria gra w poniedziałek.

darek - 9 lutego 2011, 13:52:44 - *.dynamic.chello.pl
Dla ciekawych opis meczu na widzewlodz pl

gonti - 9 lutego 2011, 13:53:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokładnie, przecież liga portugalska jest w trakcie sezonu, wątpię żeby chcieli ryzykować urazy podstawowych graczy.

piszczel - 9 lutego 2011, 13:53:54 - *.play-internet.pl
Forma osiąga apogeum, 5 marca miazga!!!

Łowicz - 9 lutego 2011, 13:54:15 - *.190.53.170
Lolo ty napinaczu
Vitoria gra mecz ligowy w poniedziałek dlatego zagrała sparing z Widzewem
Tryskasz chłopczyku zazdrością

TSK - 9 lutego 2011, 13:55:10 - *.adsl.inetia.pl
ale podnieta wygrać z juniorami

lukasz - 9 lutego 2011, 13:59:43 - *.42.116.40
Strzelec bramki ma 28 lat Niezły junior :D

u4 - 9 lutego 2011, 14:03:25 - *.204.176.42
Pogromcy portugalskich dzieci...

ktoś.... - 9 lutego 2011, 14:05:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam pytanie z ciekawości co się dzieje z Nakulmą dalej kontuzjowany?

CP3 - 9 lutego 2011, 14:08:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, Nakoulma dalej kontuzja.

Każdy Skar - 9 lutego 2011, 14:08:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Skarżysku-Kamiennej tylko WIDZEW. W pierwszej kolejce w Łodzi pogrom scyzoryków, mnie by satysfakcjonował wynik 5:0!!!

Gaucho - 9 lutego 2011, 14:10:30 - *.radomsko.vectranet.pl
Nakoulma ma wznowić treningi w marcu.

bolo - 9 lutego 2011, 14:21:49 - *.chello.pl
i tak od Lecha na poczatek dostaną 3-0
skladow nie podano a kłocicie sie dzieciaki kto gral w victori

moskaluRTS - 9 lutego 2011, 14:26:38 - *.sieradz.vectranet.pl
Bravissimo,piękniusio...

Akwilon - 9 lutego 2011, 14:38:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej mamy z kim grać, a nie jak Legia, która do treningu dostała kartoflisko, a reklamowani przez nią sparingpartnerzy przebywali na obozach w innych rejonach świata.

Ert - 9 lutego 2011, 14:53:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepsze jest to, że Portugalczycy wystawili zawodników, którzy w tym sezonie grają mniej w lidze, a na dodatek nawet się nie przyznają, że grali jakiś sparing

xxx - 9 lutego 2011, 15:01:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
master- a wiesz co zrobili LUDZIE HONORU a raczej HUMORU???

xxxx - 9 lutego 2011, 15:03:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zostawili ziomka w polu

adiocw - 9 lutego 2011, 15:18:10 - *.toya.net.pl
xxx ferie masz???

vol - 9 lutego 2011, 15:19:02 - *.play-internet.pl
to tylko sparing, mecz jest sprawdzeniem danego etapu przygotowań...
a kolego MASTERof - pezekształcanie spółki to nie to samo co ubzduranie sobie, że powstało się 12 lat wcześniej.
!
Proszę zwrócić uwagę na Pogoń Lwów - historię klubu i zasługi każdy zna, jej założyciele zostali przesiedleni na tereny śląska i pomorza i oni po wojnie założyli Pogoń Szczecin i Polonię Bytom i dziwnym trafem ONI nie przywiązują ani daty założenia, ani sukcesów do swojego klubu, choć idąc waszym myśleniem - powinni.
!
i w związku z tym co napisałem, mam zagadkę do widzewiaków - który klub bardziej nawiązuje do Pogoni Lwów i powinniśmy uznać za najstarszy w Polsce? Odpowiedź uzasadnij (np. liczba założycieli czy status w klubie ) - (sic!)

adam - 9 lutego 2011, 15:30:22 - *.toya.net.pl
Brawo, pozdrowienia dla normalnych -bez napinki

Damian - 9 lutego 2011, 15:51:50 - *.opera-mini.net (*.182.38.134)
piszczel a żebyś ty chociaż chodził na te mecze to by było dobrze, a ty siedzisz przed monitorem w dodatku robiąc regularnie pod siebie
widzew - korona 0:2

dhw - 9 lutego 2011, 15:52:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1922
wielki wIDZEW to sciema !! kupowane mecze zła data załozenia

dhw - 9 lutego 2011, 15:56:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a teraz dzoszło WIDZEW -> LUDZIE BEZ HONORU ZOSTAWILI ZIOMKA W POLU
cala prawda o Widzewie

trudon - 9 lutego 2011, 16:01:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dhw
Na szczęście nie za wiele masz do gadania w tej sprawie... i niech tak zostanie bo bzdury piszesz.

dhw - 9 lutego 2011, 16:04:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
spoko , ale to RTS tylko do nazwy spoki doszedl ?

meinen - 9 lutego 2011, 16:05:39 - *.54.udn.pl
znów grali z "utalentowaną młodzieżową w wieku 15-16 lat"?
heeehe!
ps. Fajną macie wyobraźnie, tyc fc naliczyliście tyle, że jest ich więcej niż was w Łodzi. Skoro wy uznajecie za fc grupę 11 ludzi, którzy na Pilsudskiego pojawiają się raz w sezonie to gratuluje!

jojo - 9 lutego 2011, 16:06:40 - *.susi.pl (*.142.115.162)
Jak grał Siwik, ktoś widział?
Jest w formie? Da nam utrzymanie?

Widzewiak - 9 lutego 2011, 16:12:16 - *.toya.net.pl
Ale boli Was ten Widzew ,to dobrze - ma boleć

Batistuta - 9 lutego 2011, 16:12:35 - *.189.0.206
Brawo WIDZEW !!!a co tu robioą dzieci neo co nie mają pojęcia o piłce i nawet napinka im nie wychodzi? mam przypomniec wynik ostatnich derbów zeby wam sie głupio zrobiło... ?

KRIS Ck - 9 lutego 2011, 16:15:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Miło wreszcie usłyszeć,że polski klub wygrywa.

misiek - 9 lutego 2011, 16:19:44 - *.dynamic.chello.pl
miejscowej ekstraklasy... to setubal ma swoją ligę? daleko nam do nich

WidzewLodz - 9 lutego 2011, 16:29:02 - *.toya.net.pl
haha!nie rob siary Vol? dhw nastepny pajac:-) co do sparingu super!tylko zeby te wygrane w springach nie odbily sie w lidze 3 tygodnie zostalo do inauguracji ex dla mnie to Widzew powiniem sparingi po przegrywac,chodzi o taktyke szybkosc a nie o wynik,wole zeby te wygrane w sparingach.przelozyc na lige.pozdro Widzewiacy

JWP87 - 9 lutego 2011, 16:50:12 - *.231.48.80.ng.pl
Dobry wynik.....
Tylko Widzew !!!!!

Scalia - 9 lutego 2011, 16:52:23 - *.250.27.90
Do wszystkich tych ktorzy twierdza ze Vitoria grala drugim skladem
czy to znaczy ze drugi sklad nie potrafi grac w pilke?
to znaczy ze rezerwowi nie wiedza jak kopnac gale
zastanowcie sie czasem co chcecie napisac LOLO i inni mu podobni

piszczel - 9 lutego 2011, 16:56:46 - *.play-internet.pl
Szkoleniowiec Widzewa opowiada o meczu kontrolnym z Vitorią Setubal:

Czesław Michniewicz: Wygraliśmy zasłużenie, stwarzając sobie w całym meczu kilka dobrych sytuacji do zdobycia kolejnych goli. Przeciwnik ich nie miał, a gol dla Vitorii padł po rzucie karnym, podyktowanym za faul, którego nie było. Jarek Bieniuk nie faulował rywala.

Szkoda, że nie wykorzystaliśmy kilku okazji do podwyższenia rezultatu. Cieszy nas kolejne zwycięstwo. Na tym etapie przygotowań zawodnicy walczą o miejsce w wyjściowym składzie, co jest widoczne.

Jeśli chodzi o testowanego Slobodana Lakićevića, to więcej będziemy mogli powiedzieć o nim po czwartkowym sparingu. Przyjrzymy się jego grze w meczu przeciwko Belenense. Już jutro czeka nas kolejne spotkanie kontrolne, w którym szansę zagrania – tak jak dziś – będą mieć wszyscy zawodnicy.

19opole10 - 9 lutego 2011, 16:59:37 - *.182.22.8.nat.umts.dynamic.eranet.pl
xxx&dhw=2 C...LE!!!

red - 9 lutego 2011, 17:57:37 - *.retsat1.com.pl
Wielki Widzew to już tylko wspomnienie. Zadaniem drużyny będzie utrzymanie i promowanie piłkarzy, żeby Pan Cacek nie musiał dużo dokładać do tego interesu.
Bez nowego stadionu, na budowę którego się nie zanosi, przeciętni staną się też kibice. Czołówka jak Lech, Legia czy Wisła wciąż się oddala.

WidzewLodz - 9 lutego 2011, 18:15:40 - *.toya.net.pl
@red rozumiem ale jak nie bedzie stadionu,nie bedzie licencji spadniemy o jedna lub dwie klasy nizej,po co jezdzic na wyjazdy do jakis wioch zamiast do Poznania.Wawy,Wroclawia itd. w innych Miastach sa stadiony lub sie buduje a w Lodzi nic sie nie robi sam mieszkam w tym miescie i wstyd mi jest za naszych radnych. pozdro

ppp - 9 lutego 2011, 18:38:04 - *.190.53.170
@misiek
twój głupkowaty wpis pokazuje tylko jakim płytkim człowiekiem jesteś

fds - 9 lutego 2011, 19:31:08 - *.devs.futuro.pl
Propaganda Trwa Karawana jedzie Dalej . POZDRO 1910

Brunat - 9 lutego 2011, 20:23:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziś nie pobili młodzieży portugalskiej? widzewiacy tak mają. Najlepiej cenią wpadanie do szkół i łapanie dzieciaków.

1910lwc - 9 lutego 2011, 20:23:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widze ze propaganda trwa ;)
widac lks w internecie panuje
W miescie juz inaczej

Ślepy Maks - 9 lutego 2011, 21:07:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co oznacza obecnie skrót RTS?Bo za komuny to było Robotnicze,a teraz?

maxwell - 9 lutego 2011, 21:28:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a teraz jest to nazwa włąsna ... RTS Widzew Łódź tak jak KKS nie oznacza ze jest to koilejarski klub sportowy!

1908 - 9 lutego 2011, 21:40:30 - *.toya.net.pl
do 1910lwc To Miasto sawsze było Białe i takie zostanie!!!!!

prawda - 9 lutego 2011, 21:49:11 - *.182.143.235.nat.umts.dynamic.eranet.pl
niejaki vol-Pogon Szczecin tylko nawiazuje nazwa i barwami do Pogoni Lwow.NIKT z działaczy a tymbardziej ZAŁOZYCIELI Lwowskiej Pogoni nie zakladał tej Szczecinskiej ktora powstała w 1948 jako klub SZTORM,a barwy Lwowskiej Pogoni i nazwe Pogon przyjela dopiero w 1955.

prawda - 9 lutego 2011, 21:58:16 - *.182.143.235.nat.umts.dynamic.eranet.pl
cd.-co do Poloni Bytom to została reaktywowana w 1945,bralo w tym udział kilku dzialaczy Pogoni Lwow,nie ZAŁOŻYCIELI,i w pierwszym powojennym składzie znalazło sie kilku byłych pilkarzy Pogoni Lwów.I NAJWAZNIEJSZE-POGON LWOW NADAL ISTNIEJE!I tylko ONA moze nawiazywac do własnej historii.

prawda - 9 lutego 2011, 22:10:33 - *.182.143.235.nat.umts.dynamic.eranet.pl
cd.-5 z 6 załozycieli TMRF-u w 1910 reaktywowało klub pod nazwa RTS w 1922-ZAŁOZYCIELI,i to jest ta roznica.Ponadto w wypadku Widzewa klub pozostał w tej samej dzielnicy,miescie a nawet PANSTWIE!W przypadku Pogoni Lwów jest to teraz UKRAINSKI klub mimo ze reaktywowany prowadzony przez polakow.Tak jak angielskim klubem jest Chelsea mimo ze włascicielem jest rosjanin,jak City mimo iz wlasciciel to arab itd.

oi - 9 lutego 2011, 22:21:55 - *.pai.net.pl
Biedny ten Widzew... Nawet jakby Barcelonę pogonili z pięć do kółka to i tak by byli "be".
Biedne żuczki - polski klub wygrał z klubem z portugalskiej ekstraklasy. Dlaczego Widzew ma się z tego tłumaczyć? Niech się portugalce martwią że przegrali z Polakami.
Po co ta mowa? A ośmiel się użytkowniku tej strony skomentować jakiś artykuł dotyczący ŁKS-u albo nie daj Bóg brunatnej potęgi z Bełchatowa to się przekonasz... Tam jest zawsze cud-miód-fistaszki. Tylko to wątki o Widzewie są tutaj najdłuższe i zawsze znajdzie się paru "zabawnych szyderców", ze dwóch "prokuratorów od korupcji" i co najmniej jeden "dorosły i poważny" albo "archeolog od dat założenia". Tego gościa od Siwika nie liczę - głupio bym się poczuł gdybym nie znalazł jego wpisu przy artykule o Widzewie.
Co by nie powiedzieć o Widzewie (a nie jest on aktualnie potęgą piłkarską) to klub który rozbudza emocje. Zwłaszcza tych co to go "nienawidzą" ;)

OIDEMIA - 9 lutego 2011, 22:40:16 - *.233.241.40
@oi nic dodać nic ująć,ale to jest ich zmartwienie i ich kompleksy.

pool - 9 lutego 2011, 22:52:12 - *.dynamic.chello.pl
Piszczel Ty nie masz co robić? Co drugi post twój, ale taka prawda że twój RTSik wygrał z juniorami, prawda boli? Może weźcie sobie Malinowskiego bo tak często o nim wspominasz?

Trool - 10 lutego 2011, 1:56:00 - *.devs.futuro.pl
Pool TROL Widzew gra i narazie wygrywa WIDZEW1910 1922 WALKA O WOLNE WTORKI WSZYSCY KUMACI I NIKT

bujson - 10 lutego 2011, 3:46:33 - *.cache.ed.ac.uk
Sram na krytykow i ich bezpodstawne oskarzenia. Jesli wpis o sparingu jest dla kogos okazja do obrzucenia Widzewa blotem (pochodzacym zawsze z jeden z wspomnianych przez "oi" kaluz) swiadczy to jednynie o wlasnych kompleksach oskarzycieli i strachu przed starciem z Widzewem...
Monotonia tych wpisow mnie zadziwia, gdybym mial tyle wolnego czasu, co wieczni "przesladowcy", to sprawdzilbym, czy te osoby naprawde w ten sam sposob komentuja kazdy artykul o Widzewie. Ciekawe, czy mam racje myslac, ze to zawsze ta sama banda polidiotow.

vol - 10 lutego 2011, 10:17:53 - *.toya.net.pl
@prawda - wskaż mi dokument mówiący że reaktywowali....
założyli klub w 1922 roku, może i założenia i cele były te same, ale z tamtym prawem, mogli spokojnie zrobić REAKTYWACJĘ, więc się zapytam - czemu tego nie zrobili?
!
wiesz - dla mnie śmieszne było kiedy w 10-ciu zabraliście w Ząbkach szalik 10-latkowi, który przyszedł z ojcem na mecz - honor jak nic. Ale kiedy uniesioną dumą uciekaliście w krzaki, zostawiając kumpli w błocie.... Wiesz, że gdyby choć jeden z was pomógł swojemu "kumplowi" (nota bene brat osoby ze ścisłego kierownictwa Klubu kibica , to by on żył - no ale cóż - to tak zwany WIDZEWSKI Charakter - pełen respekt i szacunek...

2010 - 10 lutego 2011, 10:49:06 - *.233.241.40
@vol ty musisz zacząć dbać o zdrowie.Ten ból i stres związany z Widzewem cię w końcu zabije. Tak na marginesie to lepiej zajmij się obchodami waszej 1-szej rocznicy i waszymi założycielami,których tak się wstydzicie. Aha i jeszcze słowo o honorze- łks niebogo gdzie masz swoje logo?

vol - 10 lutego 2011, 11:37:26 - *.toya.net.pl
@2010 - idąc Twoim tokiem rozumowania, wasz klub będzie obchodził w czerwcu 4 lata.
i co ma wspólnego honor kibiców z logiem, który, co jest kwestią czasu, wróci do ŁKSu.
no i wytłumacz mi co to takiego "niebogo" - rozumiem, że rymu nie mogłeś ułożyć i coś na prędce skleciłeś.
Szczerze - ja bym się ostro zastanawiał, czy warto należeć do grupy ludzi, która cię opuści jak będziesz w potrzebie...
i jeszcze jakby coś ci się przypomniało o daj daj - tak szydzicie z ŁKSu że poprosił miasto o pomoc, a kto wpierw prosił o pomoc prawno - organizacyjną, potem prosił o sprzedaż gruntów za prawie darmo, a teraz uprosił miasto o remont dróg pod nowy stadion na 35000,
upssss - zapomniałem, to przecież widzewski charakter

oi - 10 lutego 2011, 12:57:19 - *.pai.net.pl
@vol
Asinus asinorum in saecula saeculorum...

Pawcio - 10 lutego 2011, 13:58:25 - *.xdsl.centertel.pl
oi dołączam się do Twojej wypowiedzi pozdrawiam!

WidzewLodz - 10 lutego 2011, 14:11:50 - *.toya.net.pl
@vol-Cacek nie musi wydawac swojej kasy na remont infrastruktury wokol stadionu jak chce postawic stadion,chociaz jest 6 najbogatszym biznesmenem w kraju wg. tygodnika "WPROST"/400 mln budzetu/ma problemy finansowe nie tylko Widzew,od tego jest miasto ktore zobowiazalo sie wykonac remont infrastruktory wokol stadionu,cacek moze polozyc na to lache,nie wybuduje stadionu w tedy Miasto moze ale nie musi wybudowac stadion na Lks-ie badz na Widzewie? wtedy jest problem w Lodzi sa dwa kluby nie!a miasta nie stac jest na wybudowanie dwoch stadionow no!!!!!!! a co do obchodow rocznicy klubu Widzew obchodzil 100 lecie? wiec jakie 4 lata,obecny Widzew przejal:tradycje,historie,herb? w przeciwienstwie do was pozbyliscie sie: tradycji,historii i herbu/w lombardzie/nie macie nic wspolnego z dawnym Lks-em,macie 1 rocznice tyle

Aquila - 10 lutego 2011, 15:25:54 - *.0arab.com
@vol ja ci odpowiem.Dla was akurat honor nie ma nic wspólnego z herbem.Nie to to będzie inne i tyle.Jak już siedzisz w necie to zamiast szukać artykułów o Widzewie możesz poszukać co znaczy "nieboga" czyli "osoba nieszczęśliwa, uboga, wzbudzająca litość; biedactwo".Kolejna rzecz to nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.Odróżnij normalnych kibiców od kiboli,którzy jeżdżą na ustawki i zdają sobie sprawę z ryzyka.Ich sprawa chociaż tego akurat nie popieram.A jeśli chodzi o "ostre zastanawianie" to ja bym się akurat zastanowił na miejscu kibiców Zawiszy czy warto mieć taką zgodę,która przyjeżdża i demoluje nowy stadion.Kolejna rzecz twoja ulubiona opowieść jak to nasi swojego zostawili.Też przytoczę ci pewną opowieść,a mianowicie: jakiś czas temu na pewnym osiedlu siedziało kilku Widzewiaków i jeden kibic ŁKSu.Tolerowali go,ponieważ wychowywali się razem i nic do niego nie mieli (tak na marginesie też znam kilku "normalnych" łksiaków i nieraz jak to się mówi wódkę razem piliśmy).Ale wracając do opowiadania.Otóż tego dnia grupa "twoich" postanowiła zrobić tam nalot.Oczywiście w liczbie dwa razy większej,gdyż w kupie siła.Nasi się zmyli a łksiak został,bo niby czemu ma przed swoimi uciekać.I dostało się chłopakowi od swoich.Nie pomogły krzyki,że jest za ŁKSem.Dopiero jak pokazał tapetę ŁKSu na telefonie to uwierzyli.Trochę chłopakowi było głupio,że go swoi skopali i miał żal,że w ramach przeprosin nawet mu przysłowiowego piwa nie postawili.To jest dopiero powód do dumy.Dalej "dajdajstwo" pana Cacka.Pan Cacek po prostu nie chce dać się zrobić w ch...przez miasto i ma rację.Po 30 latach dzierżawa by się skończyła,a cwane miasto narzuciło by takie ceny za wynajem stadionu,że brakło by waszych długów wobec MOSiRu.Reasumująć to większość was kibiców ŁKSu komentujących w necie to zwyczajni hipokryci i internetowi napinacze.

Aquila - 10 lutego 2011, 15:27:36 - *.0arab.com
I jak już chcecie coś napisać to najpierw się zastanówcie,bo wystawiacie się tylko na śmieszność,bo tak: jak Widzew w sparingu wygrałby z pierwszym składem Barcelony 5:0 to byście krzyczeli,że to tylko sparing z małolatami.Jak ŁKS przegrałby 5:0 z Izolatorem Boguchwała to też byście krzyczeli,że nic się nie stało bo to tylko sparing.Jak kibic Widzewa idzie z Niciarnianej na stadion to zamiejscowy,ale jak już na ŁKS przyjeżdża kibic z Uniejowa czy Konstantynowa to już inna sprawa to już jest tzw. "rodowity łodzianin".Na Widzew przychodzi 10 tys.na mecz,a na ŁKS 3 tys.,ale to wy jesteście siłą,o której nikomu się nie śniło.Jak pan Cacek chce bonifikatę na tereny to daj daj,ale jak ŁKSowi stadion mają za miejskie pieniądze stawiać to już OK.Jak nas zakładali polscy robotnicy to wy krzyczycie,że to rasowi Żydzi,ale pan Fajwel Wassercug to już najrodowitszy z rodowitych.Widzew według was to najbardziej skorumpowany klub w Polsce,ŁKS natomiast to oaza nieskazitelności,a to co mówi Kosmalski i Cebula to jakieś brednie itd. itd.Jeśteście (pomijam normalnych) żałośni.

Ben - 10 lutego 2011, 15:49:32 - *.centertel.pl
Mam pytanie do wszystkich rodowitych łodzian z Konstantynowa którzy mają tak wiele do powiedzenia w temacie Widzewa JAK TAM ZGRUPOWANIE NA ZDROWIU I CZY WASI KOPACZE MAJĄ JUŻ CIEPŁĄ WODĘ

oi - 10 lutego 2011, 16:25:42 - *.pai.net.pl
Oni od lat spamują własną rzeczywistość. Te same "argumenty" o potędze i sile ŁKS-u słyszę od końca lat 80-tych kiedy układ sił w mieście Łodzi ZNACZNIE i NIEODWRACALNIE się zmienił z wielką stratą dla nich. To ich boli i to będą przelewać z pokolenia na pokolenie. I choćby skały srały to się nie zmieni. Panowie, będzie tej dyskusji. Kończcie flaszkę i do domu ;)

bubu - 10 lutego 2011, 17:26:10 - *.146.181.220.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Zauważyłem, że gro komentarzy pod każdym wątkiem dotyczącym Widzewa pochodzi od zakompleksionych i sfrustrowanych sympatyków niszowych klubów typu Korona czy ŁKS. Czasami trafi się jakiś rodzynek "reprezentujący" Amicę czy też inny Groclin...

oi - 10 lutego 2011, 17:31:58 - *.pai.net.pl
@bubu
Daj spokój ;) Wszystko co miało być powiedziane w tym temacie zostało w nim powiedziane. Relax, take it easy;)
THE END

WidzewLodz - 10 lutego 2011, 17:53:48 - *.toya.net.pl
"Widzew stawia miastu ultimatum ws.Stadionu!" Najwyrazniej cierpliwosc wlasciciela Widzewa wzgledem miasta Lodzi,wyczerpuje sie.Widzew w poniedzialek wyslal do magistratu pismo w ktorym poinformowal ze oczekuje finalizacji podjetych ustalen i podpisania stosownej umowy do konca lutego.Jesli to nie nastapi to klub odstapi od planow budowy stadionu i bedzie oczekiwal ze miasto stadion przy al.Pilsudskiego./cytat z Widzewiak/?.............. czyli tak jak myslalem,Teraz obu strona nie zalezy na budowie stadionu,Moze Widzewowi tak,ale nie wspolmiernie do wysliku jaki trzeba wlozyc, Nie oszukujmy sie Cacek to nie Caritas.A skoro miasto jawnie w gumki leci,w tym Zdanowska co nie dziwne,bo na synka elkalesiaka,to stadion nie powstanie!!! o licencji mozemy zapomniec,jezeli tak bedzie,

Maxx - 10 lutego 2011, 19:21:16 - *.24.2.5
@Aquila , przepraszam apropo misata Uniejeowa w którym mieszkam to małe sprostowanie, na mecz Łksu to może jeździ grupka małolatów , większosc to Widzew.Takie male sprostowanie

Aquila - 10 lutego 2011, 20:30:40 - *.0arab.com
@Maxx broń Boże do Uniejowa nic nie mam.Po prostu wiem,że tam są łkasiaki i przytoczyłem jako przykład tak samo jak wiem,że i w Konstantynowie są nasi.Pozdrowienia

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas