[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

25 czerwca 2011, 17:00 - Doorwerth (Sportpark De Waayenberg)
Wisła Kraków 2-1 Liteks Łowecz
Cwetan Genkow 31, 47 - Płamen Nikołow 10

Wisła Kraków: Sergei Pareiko - Michael Lamey, Kew Jaliens, Marko Jovanović (60 Gordan Bunoza), Dragan Paljić - Patryk Małecki, Radosław Sobolewski, Cezary Wilk (46 Gervasio Núñez), Maor Melikson (46 Andraž Kirm), Ivica Iliev (67 Łukasz Garguła) - Cwetan Genkow (67 Rafał Boguski).

Liteks Łowecz: Ewgeni Aleksandrow - Alexandre Barthe, Płamen Nikołow, Džemal Berberović, Nebojša Jelenković, Rumen Rumenow (55 Angeł Zdrawczew), Georgi Miłanow, Strachił Popow, Momcził Cwetanow, Swetosław Todorow, Dejan Đermanović (55 Neném). Grali także: Vinícius, Christo Janew, Thiago Miracema, Célio Codó, Cwetomir Panow, Tom, Ilija Miłanow, Aleksandyr Cwetkow, Nikołaj Bodurow.

W swoim pierwszym meczu podczas holenderskiego zgrupowania krakowska Wisła wygrała w Doorwerth z mistrzem Bułgarii - Liteksem Łowecz 2-1 (1-1).

źródło: własne / Wisła Kraków / Liteks Łowecz

Dodano: 25 czerwca 2011, 18:48:17

supbit - 25 czerwca 2011, 18:48:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo mistrz Bułgari pokonany. LM !!!

luks - 25 czerwca 2011, 18:49:03 - *.dynamic.chello.pl
no i fajnie

TSW - 25 czerwca 2011, 18:49:34 - *.68.76.220.brzesko76.tnp.pl
GiT

Hary - 25 czerwca 2011, 18:49:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
suuuper! Brawo Genkov i Melikson!

yf - 25 czerwca 2011, 18:50:02 - *.ostnet.pl
brawo

vrq - 25 czerwca 2011, 18:50:11 - *.swidnica.mm.pl
Brawo,bardzo dobry występ Nuneza

WisłaNH - 25 czerwca 2011, 18:50:41 - *.tepsanet.com
Niepokonana nasz WISEŁKA Kochana!!!

Rafał - 25 czerwca 2011, 18:50:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Liga bułgarska jest jeszcze gorsza od żenującej polskiej więc nie podniecajcie sie tak.

yf - 25 czerwca 2011, 18:51:33 - *.ostnet.pl
była transmisja?

do Rafal - 25 czerwca 2011, 18:51:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty chyba zartujesz? Liga bulgarska od naszej ekstra[kasy] jest o wielee lepsza i ten wynik to suckes dla wisly

z - 25 czerwca 2011, 18:51:35 - *.77.classcom.pl
Pamiętajcie tylko że tak samo jak sparingi nic nie znaczyły w zimie przypomnę 0:8 po trzech meczach, tak teraz także nie wiele znaczą. Wszystko dopiero przed nami.

misq - 25 czerwca 2011, 18:51:57 - *.glowanet.pl
Bramka dla Litexu po głupim błędzie obrony Wisły. Graczem meczu bezapelacyjnie Melikson, mimo że grał 45 minut to kręcił rywalami jak tyczki. Po 15 minutach Wisła po jego fenomenalnych akcjach powinna wykorzystać trzy 100 % sytuacje. Mijał po dwóch - trzech rywali na jednym metrze. W końcówce Wisła ostro przycisnęła. Litex bez kilku strzałów z dystansu bez większego zagrożenia. Podsumowując nie jest zle, ale widać że piłkarze muszą się jeszcze zgrać, przede wszystkim brakowało dobrej komunikacji w obronie stąd głupi błąd po którym Litex strzelił bramkę. Na meczu obecna grupa ok 20-30 kibiców Wisły, a w tej grupie ja stąd na szybko zdaje relację. PS: aha, i na plus występ Nuneza, lubi przytrzymać długo piłkę stąd rywale mają problem z jego odebraniem i często go faulowali. No i Genkow, ten to ma wyskok niczym Michael Jordan. Piękna brameczka po dośrodkowaniu Małeckiego w samo okienko.

Mehdi - 25 czerwca 2011, 18:52:08 - *.159.153.182
Rafał już wiem że jesteś kibicem wroga Wisły hehe brawo Wisełka tak trzymać ! ;)

Ave Ruch - 25 czerwca 2011, 18:52:43 - *.play-internet.pl
Na serio Panowie i Panie wydaje mi się że Wisła ma ogromną szansę aby awansować do LM... Wierza że tak bydzie i aż miło bydzie zoboczyć Ekstraklasowy zespół w LM... Powodzenia od kibica Ruchu.

Góral - 25 czerwca 2011, 18:52:58 - *.insat.net.pl
No no nie przepadam za Wisłą ale trzeba przyznać, ze po raz pierwszy od dawna mistrz Polski naprawdę się wzmacnia i idzie to wszystko w dobrym kierunku. Gratulacje

Pawlik - 25 czerwca 2011, 18:54:03 - *.xdsl.centertel.pl
Brawo za pierwszy sparing; powtóreczka np w 3 rundzie Eliminacji LM mile widziana :D

Menager - 25 czerwca 2011, 18:54:21 - *.147.60.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Hehe,i niech nikt nie gada że Wisła będzie miała problem ze Skonto!
Skonto-Wisła 0-3
Wisła-Skonto 5-0

Rafał - 25 czerwca 2011, 18:55:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Rafał: Radzę zasięgnij chociaż odrobinę wiedzy i wtedy się wypowiadaj. Każdy kto ma choć odrobinę wiedzy wie że piłka ligowa w Bułgarii jest w wielkim kryzysie i poziom jej jest mizerny. Więc radze zasięgnij wiedzy a dopiero potem próbuj pouczać.

Levadia - 25 czerwca 2011, 18:57:48 - *.ip.netia.com.pl
na Rydze skończy się pompowanie

medioznawc - 25 czerwca 2011, 18:58:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bułgar załatwił mistrza Bułgarii

Sbh - 25 czerwca 2011, 18:58:15 - *.255.140.204
Widzę ze sami znawcy ligi bulgarskiej którzy znają potencjał każdej drużyny po doglebnej i wieloletniej obserwacji. Liga polska jest na porównywalnym poziomie z bułgarską, może odrobine na naszą kozysc

singapur - 25 czerwca 2011, 18:58:16 - *.n2.ips.mtn.co.ug
wygraja jak nic ze Skonto na pewno
powodzenia !

do Rafał - 25 czerwca 2011, 18:58:30 - *.adsl.inetia.pl
W ciągu ostatnich 5 sezonów bułgarskie kluby tylko w jednym sezonie zdobyły mniej punktów do rankingu UEFA niż polskie.

Menager - 25 czerwca 2011, 18:59:12 - *.147.60.231.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Levadia:
Rydze to ty bedziesz jadł,haahahahah

ja - 25 czerwca 2011, 18:59:41 - *.toya.net.pl
do Rafał: A polska piłka nie jest w kryzysie nie mow ze nie.Juz od nastu lat więc nie mów mi ze to nei jest dobry wynik.... nie jestem kibicem Wisły

Rafał - 25 czerwca 2011, 19:02:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Rafał: W ciągu kilku ostatnich laatch kluby bułgarskiej odpadają latem w pucharach w rundach eliminacyjnych, a z polskich klubów Lech Poznań dwukrotnie zaszedł daleko. Niestety kluby takie jak Wisła Kraków odpadając np z Levadią Talin, Valarenga Oslo czy jakims Karabachem obiżają całość dokonań polskich klubów.

Djaq - 25 czerwca 2011, 19:07:58 - *.138.241.199
Czy to ma znaczenie czy liga słabsza czy lepsza? Ważne, że Wisła wygrała z silną drużyną, która na pewno nie prezentuje się gorzej od czołowych polskich klubów. To zwycięstwo ma cieszyć i napawać optymizmem przed eliminacjami LM, a jak widać ciągle znajdują się idioci, którzy bez względu na rezultat i tak będą wnerwiać innych swoimi głupimi komentarzami. Jak nie rywal za słaby, to bramki wpadły na totalnym farcie. Zawsze coś znajdą :/
Ja mocno wierzę w to, że Stan Valckx i Rob Maaskant doprowadzą polski klub do LM po wielu latach przerwy. Wtedy może choć pierwiastek obecnego tutaj gów*****twa zmieni swoje nastawienie...chociaż nie, bo zaczną twierdzić, że Wisła Kraków nie jest polską drużyną. Szkoda mi Was drogie dzieci!

Kofu - 25 czerwca 2011, 19:10:18 - *.50.134.230
A ze Skonto, a ze Skonto będzie łomot na na na na

qali - 25 czerwca 2011, 19:10:21 - *.100.foxnet.com.pl
akurat Litex nic nie pokazuje w pucharach...ostatni dobry sezon to 05/06 (1/16 uefa) a pozniej 2-4 w dwumeczu z Maccabi Hajfa, 1-4 z HSV, 2-4 z Villa, 1-4 z BATE, 2-4 z MSK Zilina i 1-4 z Debreczynem...w czape kolejno i od mocnych i od slabszych

brach - 25 czerwca 2011, 19:11:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Liga bułgarska? Tam większość zespołów ekstraklasy ma stadioniki gorsze od naszej 3 ligi.

do "do Raf - 25 czerwca 2011, 19:11:28 - *.adsl.inetia.pl
Jakby Kotorowski wam dupy nie uratował w karnych z INTEREM BAKU to byś inaczej śpiewał

kozz - 25 czerwca 2011, 19:11:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oby tak dalej!

Jack - 25 czerwca 2011, 19:13:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5 Polaków ;o

Johny - 25 czerwca 2011, 19:17:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisła to klub postępowy. Dawniej skandowno "gts = gietees+ a dzisiaj "nasz tees". Próbuje się zapomnieć gwardyjską przeszłość, ale - ja się pytam - dlaczego policjanci i ich rodziny mają tam wstęp gratisowy na wszystkie imprezy organizowane przez to "Towarzystwo"

Tom - 25 czerwca 2011, 19:18:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Rafał ; Narzekasz i narzekasz na Wisłę i wypominasz tylko Karabacha, Valerenge i Tbilisi . Oczywiscie masz racje ze to byla wtopa,ale tez docen mecze z Parma , Schalke czy Beitarem . Obiektywizmu troche.

piotrek - 25 czerwca 2011, 19:21:24 - *.dynamic.chello.pl
Do niedawna polskie stadiony też nie zachwycały, wszystko się zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat. Poza tym stadiony nie grają.

dotcom - 25 czerwca 2011, 19:25:36 - *.adsl.inetia.pl
@Johny, mów o faktach, daj dowody, że policjanci mają darmowy wstęp na mecze organizowane przez TS Wisła. Jeśli nie podajesz dowodów popierających twoje twierdzenia, to co by tu nie mówić, okażesz się zwykłym zawistnym polaczkiem obrażającym kibiców Wisły.
Nie wiem komu kibicujesz ale:
Legia-wojsko, Cracovia- PZPR, śląskie kluby-wiadomo i można tak w kółko. A co do obecnych czasów, może wspomnieć o czynach korupcyjnych Lecha i Amicii? Do wyboru do koloru. I pamiętaj wypowiadanie Wiśle niechlubnej przeszłości jest bronią obusieczną...

buzdy - 25 czerwca 2011, 19:33:43 - *.dynamic.chello.pl
dotcom: Cracovia pzpr? więcej kontaktu z nauką zyczę

gepard - 25 czerwca 2011, 19:42:58 - *.acn.waw.pl
A jak prezentował się Iliew?

asas - 25 czerwca 2011, 19:45:21 - *.adsl.inetia.pl
jak ktos uwaza, ze pokonanie mistrza bulgarii to suckes i lm czeka na wisle, to powinien sie leczyc. tyle w temacie.

Johny - 25 czerwca 2011, 19:48:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Historii nie zakrzyczysz, więc domagasz się cenzury? Przecież napisałem, że dawniej był gts, a teraz jest "nasz tees"!

rajkos12 - 25 czerwca 2011, 19:52:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polska 0-3 Bułgaria

Szympans94 - 25 czerwca 2011, 19:56:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem za Widzewem ale gratuluję Wiśle zwycięstwa,
oczywiście jade na mecz 1 kolejki Ekstraklasy włąsnie z Wisłą :D
Będzie ciekawie !

lm - 25 czerwca 2011, 19:59:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobry nunez, lamey i jovanovic do dupy, iliev na poziomie boguskiego

. - 25 czerwca 2011, 19:59:17 - *.dynamic.chello.pl
do Szympans94
Gdzie jedziesz jak mecz jest u Was? xD

buzdy - 25 czerwca 2011, 20:01:51 - *.dynamic.chello.pl
dotcom: 40 letniej tradycji nie sposób wymazać popytaj starszych kolegów o wislackie chóralne spiewy "GTS, GTS" o szaliki i flagi z takowym nadrukiem. Ot, taka tradycja - cenzurą historii nie sposób zniekształcić.

Areksen - 25 czerwca 2011, 20:04:41 - *.chi.clearwire-wmx.net
@Rafal: Bulgarska liga slabsza... a mimo to LEVSKI gral w Lidze Mistrzow!!! Wolalbym "slabsza" lige ale zeby nasz mistrz gral w CL!

DENIS - 25 czerwca 2011, 20:07:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No proszę niezły początek oby tak do meczu ze Skonto

Popaczek - 25 czerwca 2011, 20:07:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Rafał : Mizerny to jest poziom Twojej inteligencji i wiedzy o piłce nożnej...

LIIS - 25 czerwca 2011, 20:07:54 - *.elblag.vectranet.pl
Jestem kibicem Olimpii Elbląg
ale gratuluje Wiśle zwycięstwa i awansu do upragnionej fazy grupowej ligi mistrzów chciałbym w końcu zobaczyć polską drużynę w LM

Oqt - 25 czerwca 2011, 20:11:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ dotcom - Cracovia - PZPR... Ty się zastanowiłeś przed palnięciem tej głupoty? Cracovia była za komuny niszczona... Chyba, że chodziło Ci o PZPN i koligację przedwojenną, ale to zupełnie inna bajka.
@ Tom - podniecanie się zwycięstwem z Beitarem to głupota, Beitar to strasznie cienki zespół.

Hans - 25 czerwca 2011, 20:14:03 - *.centertel.pl
Szczerze powiem jako kibic Legii, że niestety wypominać nikomu komunistycznej przeszłości. Jestem świadom tego, że moja Legia na tym czasach skorzystała. Tak samo krakowska Wisła i wiele innych klubów, z czego niektóre podupadły (przykład: Gwardia). Jednocześnie tępiono wiele znamienitych zespołów, znanych z przedwojennej przeszłości. Tutaj należy wymienić Polonię z Warszawy, Cracovię, Wartę Poznań, ale również takie zespoły, nieco już zapominanie, jak AKS Chorzów, czy Warszawianka. Ktoś musi zginąć, aby ktoś żyć mógł. Komunizm wykończył wiele klubów, ale na piedestał wystawił inne. I nikt tego już nie cofnie.

jarecki - 25 czerwca 2011, 20:14:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Super Wisła !!! co na to fani Amiki??

ACMilan25 - 25 czerwca 2011, 20:14:53 - *.40.84.130
W lidze bułgarsiej liczą się głownie 3 zaspoły : Litex Łowecz, Levski Sofia oraz CSKA Sofia(ktroy niedawno przezywało ogromny kryzys)..czasami dotej 3 podlaczą sie takie zespoly jak Czerno M.Warna czy Lokomotiv Sofia.Reszta zespolow jest na poziomie 1 l.polskiej.
W Bułgarii są duzooooo gorsze stadiony niz w Polsce.
Sa one juz stare.(jednopoziomowe trybuny
W ubielgym roku CSKA i Levski dotarly do fazy grupowej LE.Ale teraz bd to coraz trudniej gdyz z ich wysokich wspolczynnikow juz prawie nic nie pzostało..wiec nie bd rozstawione

dotcom - 25 czerwca 2011, 20:14:57 - *.adsl.inetia.pl
@buzdy
Jako sympatyk krakowskiej Wisły nie przeczę 40 letniego okresu gwardyjnego. Ale to był jedyny sposób na przetrwanie w czasach komuny i każdy kibic Wisły o tym wie. Ale czy cały czas wypowiadanie nam tego sprawi, że poczujecie się lepiej? Czemu nie wspomnicie o setkach Wiślaków, którzy poświęcili się walce za ojczyznę podczas I i II wojny światowej?!
A posty Johna nie podobały mi się z tego względu, że w sposób bezpardonowy dawał do zrozumienia, że powstanie nazwy TS miało związek z GTS. Co oczywiście jest wierutną bzdurą, bo Wisła funkcjonowała pod nazwą TS Wisła już przed I wojną światową.
I to nie jest tradycja, część niechlubnej przeszłości - tak, ale nie tradycja... Oj nie...

qali - 25 czerwca 2011, 20:21:33 - *.100.foxnet.com.pl
dokladnie podniecanie Beitarem jest niezdrowe...w Izraelu licza sie tylko Maccabi Hajfa, Hapoel Tel Awiw i Maccabi Tel Awiw...

buzdy - 25 czerwca 2011, 20:23:07 - *.dynamic.chello.pl
dotcom:"był (to - GTS) jedyny sposób na przetrwanie w czasach komuny i każdy kibic Wisły o tym wie" - ech, bzdury. To nie był jedyny sposób na przetrwanie i każdy kibic Wisły o tym wie, ale nie chce sie do tego przyznac. Hans napisał szczerze, jak to za komuny było, ale jak Tobie dotcom wstyd za tradycje milicyjne to już nie moja wina.

ależ tak? - 25 czerwca 2011, 20:24:44 - *.adsl.inetia.pl
Do Oqt, a może wspomnieć o kilku prezesach Cracovii, byłych członkach PZPR jak Henryk Czapnicki, albo może o takich jak Julian Jaworski?
Jesteście pierwsi by wytknąć komuś skazę, i siebie wybielić itd. A sami nie potrafi przyznać się do pewnych niechlubnych faktów z przeszłość...

buzdy - 25 czerwca 2011, 20:27:07 - *.dynamic.chello.pl
dotcom:"był (to - GTS) jedyny sposób na przetrwanie w czasach komuny i każdy kibic Wisły o tym wie" - ech, bzdury. To nie był jedyny sposób na przetrwanie i każdy kibic Wisły o tym wie, ale nie chce sie do tego przyznac. Hans napisał szczerze, jak to za komuny było, ale jak Tobie dotcom wstyd za tradycje milicyjne to już nie moja wina.

do buzdy - 25 czerwca 2011, 20:30:13 - *.adsl.inetia.pl
A chcesz wiedzieć co stało się z klubami w innych krajach komunistycznych? Slavia Praga, Újpest FC i wiele innych - tym klubom groził upadek, musieli "podpisać cyrograf z diabłem" aby przeżyć(a może wspomnieć o tym jak powstał Dinamo Zagrzeb). Tak samo musiała Wisła, i kibice Wisły wcale tej przeszłości nie negują, ale powoli staje się nudne, że wszyscy tylko to jej wypominacie.

MilicjantZ - 25 czerwca 2011, 20:32:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Toruń trzyma kciuki za Wisłę w eliminacjach do Ligimistrzów,Genkov super ! Liga Bułgarska organizowana jest na stadionie Lecha

KKS - 25 czerwca 2011, 20:32:47 - *.50.134.230
Kto się śmieje z najsłabszego miszcza (bo nie mistrza) w historii?

Czupakabra - 25 czerwca 2011, 20:33:54 - *.95.95.73.gl.digi.pl
Brawo International Krakow

heyaheya - 25 czerwca 2011, 20:35:45 - *.adsl.inetia.pl
Wisła nie jest Polską drużyną to zlepek odpadków z różnych lig

(P) - 25 czerwca 2011, 20:43:05 - *.adsl.inetia.pl
zobaczymy co będziecie pisać po meczach nie tylko Wisły ale i pozostałych naszych zespołach jak uda się któremuś z nich coś ugrać. bo ja w nich akurat w tym sezonie wierze.
@KKS a pamiętasz jak pół Polski śmiało się z twojego Lecha jak omal nie odpadliście z Interem Baku

Nofair - 25 czerwca 2011, 20:46:08 - *.dynamic.chello.pl
Prawdopodobnie wszystkie mecze Polskich druzyn POLSAT pokaże w kanałach kodowanych Polsat Futbol , Sport , Extra :/

Oberpfalz - 25 czerwca 2011, 20:48:04 - *.superkabel.de
Do buzdy: Wisla powstala w 1906 roku a wtedy milicji nie bylo...

Hary - 25 czerwca 2011, 20:48:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.petycjeonline.com/europuchary_w_kanale_
otwartym
wszyscy chcemy oglądać mecze!
Każdy się podpisuje!!!

wiesłaf - 25 czerwca 2011, 20:49:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z kim w końcu gra Lech w pucharach? bo zapomniałem, możesz przypomnieć KKS.

buzdy - 25 czerwca 2011, 20:51:27 - *.dynamic.chello.pl
byly kluby, ktore cyrografu komuchom nie podpisały . Historia nie jest nudna, wręcz przeciwnie, no chyba, ze jest się kibicem postmilicyjnego klubu, pa.

Adono - 25 czerwca 2011, 21:00:09 - *.xdsl.centertel.pl
Popieram harego :D podpisujcie ta petyje ;)

malecky - 25 czerwca 2011, 21:02:49 - *.compower.pl
Liteks grał trzecim składem,więc bez podniety.

ta? - 25 czerwca 2011, 21:04:04 - *.adsl.inetia.pl
Słuchaj Buzdy, nie wiem ile masz lat, ale pewnie nie wiesz jak to było przed 91'. Po tych bzdurach co gadasz na pewno nie wiesz jak wyglądała sytuacja w Krakowie, w Wiśle gdy ta niechętnie podpisywała ów "cyrograf" w 49'. Ale co my tam będziemy gadać, jak byle kto, zamiast cieszyć się, że polskie kluby robią postępy, woli wszystkim ubliżać oraz wypominać drzazgę w oku inny, podczas gdy nie widzi belki we własnym.. Możecie ujadać, i mówić, że Wisła to milicyjny klub, to nas nie boli - to nasza przeszłość, czy nam się to podoba czy nie. Ale również wiemy, że Wisła była domem wielu patriotów czy bohaterów - i tego nam nie zabierzecie. Wisła Kraków istniała i istnieć będzie ponad wasze wszelkie umizgi i utyskiwania.

kokos - 25 czerwca 2011, 21:15:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Łoweczu tylko Pelikan!!!

buzdy - 25 czerwca 2011, 21:18:29 - *.dynamic.chello.pl
ta?: wiem, wiem gen. gruba sie kłania, prawda ta? Hans kilkanaście postów wyżej napisał uczciwie jak było, ale wy dalej swięci. Tak, ta? kibice nie śpiewali przed '91 w ekstazie hymnów pochwalnych GTS - owi? Na flagach i szalikach nie widniala dumna literka G? A, rozumiem, pewnie byli przekupni, albo po prostu byli komuchami, albo ciemniakami... jest jakas alternatywa dla tej literki G tak popularnej na szalach i flagach wśród kibiców sektora X? pa, pa.

galerianka - 25 czerwca 2011, 21:21:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skonto i tak pojedzie wislaków!!!

Dan - 25 czerwca 2011, 21:22:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przestancie gadac bzdury , wy tylko czekacie zeby sie smiac z polskich klubow jak to sie nie skompromitują , a jezeli cos zaczna grac to gadacie ze dlugo to nie potrwa , zenada.
Ja rowniez trzymam kciuki za Wisłe , a jesli wy mowicie ze jest taka słaba to jak nazwać wasze klubiki które dały sobie odebrac mistrzostwo ów ,,słabemu,, klubowi?

Adriano - 25 czerwca 2011, 21:24:29 - *.168.172.27
Prosimy o wypełnienie ankiety dotyczącej transmisji meczów polskich drużyn w europejskich pucharach. Chcemy, aby te spotkania były pokazywane w "otwartych kanałach" Polsatu(tj. Polsat, lub TV 4).
http://www.petycjeonline.com/europuchary_w_kanale_
otwartym
Z góry dziękujemy za wypełnienie ankiety!

dk14 - 25 czerwca 2011, 21:32:02 - *.191.201.185
brawo Dan może ktoś zrozumie co napisałeś.ale wątpie. w każdym bądź razie masz racje stuprocentową

dk14 - 25 czerwca 2011, 21:33:55 - *.191.201.185
narzekaliście na tvp jak były mecze polskich dryzn.ale przynajmniej mogł je kazdy ogladac . nie tak jak teraz . żenada polsat

rafał!!!! - 25 czerwca 2011, 21:35:21 - *.ip.xcore.pl
Witam
Każdy klub ma sukcesy no i upadki nie ma na świecie drużyny która nie zaliczła wtopy taki real madryt uległ III ligowej drużynie z ligi hiszpanskiej
To proste teraz nie ma klubów "łatwych do ogrania" każda druzyna jest nieobliczalna na boisku nie wiem co zgotuje nam los więc cieszmy sie że Wisła jest w pucharam i kibicujmy razem ja bede sie cieszył jezeli wisła legia slask i jaga wejda do fazy grupowej nawet zeby dwie to zawsze jest zasztyt zagrac na boiskach europejskich.
Acha jeszcze jedno dla szkoda tylko ze zadna druzyna nie korzysta z zdolnej mlodziezy polskiej tylko z zagranicy sciagaja ale nie ma co obwiniac tego klubow gdyz kazdy inny klub zagraniczny sciaga zawodnikow z roznych krajów wiec i my moze za 5,10 lat staniemy sie czarnym koniem europy jak to pokazał lech w ubiegłym sezonie ligi europejskiej pokonujac MC no i JUVE!!!
Pozdrowienia dla kibicow JAGI LEGII Śląska no Wisły i zycze im powodzenia w europejskich pucharach

Madziar - 25 czerwca 2011, 21:50:26 - *.opera-mini.net (*.60.92.86)
@Oqt...Jeśli chodzi o to,kto skorzystał najbardziej na komunie,to dobrze że wymieniasz swoją Legię,bo razem z Górnikiem i Ruchem najbardziej skorzystaliście(choć wątpię czy jesteś kibicem Legii.Raczej Amikorza).Wisła mało co zawdzięcza komunie.3 tytuły mistrza na 13(czyli tylko 23%).Teraz wystarczy podać ten procent dla Legii i Lecha i wszystko jasne.Imponujące wrażenie robią zwłaszcza 2 tytuły Lecha w czasie stanu wojennego.A za wygranie sparingu brawo dla Wisły!

Bylo - 25 czerwca 2011, 22:05:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@buzdy ciekawi mnie czemu tak grzebiesz w historii akurat Wisły? Ja znam historie Wisły więc nie rozumiem po jakiego grzyba tu to wypisujesz? Nie masz swojego klubu? Weź się nim zajmij i się dowiedz co się działo w nim w czasach komunistycznych, a może w taki sposób leczysz kompleksy...

piter - 25 czerwca 2011, 22:08:24 - *.internetdsl.tpnet.pl
a ja wam powiem, że podoba mi się to co dzieje się teraz w Wiśle, rozumiem że są fanatycy, którzy widzą tylko swój klub ale uważam że dla dobra piłki polskiej trzeba kibicować w pucharach każdej polskiej drużynie bo przecież grają one o prestiż nie tylko dla klubu ale całej naszej piłki. Wisła myślę za sprawą Maskanta idzie w dobrą stronę, zdobyli mistrzostwo i bałem się, że po tym nastąpi jakaś wyprzedaż a później wklejanie na siłę do drużyny nowych piłkarzy, a jak na razie na rynku transferowym dużo się nie dzieje(mówię o ilości kupionych i sprzedanych przez Wisłę), skład bardzo mocny na polską ligę i myślę że w Europie też mogą powalczyć, tym bardziej warto zauważyć, że trener już nie szuka zbytnio tylko operuje piłkarzami którymi wie, że na nich będzie stawiał ( przykładem może być tylko 5 zmian w trakcie meczu co jak na sparing niewiele ale myślę że to jest właśnie duży plus) mógłbym tak długo jeszcze pisać ale maturę napisałem w tym roku a to nie wypracowanie:p Ogólnie chodzi mi o to, mamy polską drużynę w Europie, która ma predyspozycję żeby coś zdziałać wiec się tym cieszmy i czekajmy na mecze, które wszystko zweryfikują zamiast narzekać, ludzie drodzy nie dostosowujcie się do tej części społeczeństwa, która na wszystko mówi nie!!

Sprawiedli - 25 czerwca 2011, 22:18:30 - *.172.178.174
liczac Meliksona 4 Polakow w pierwszym skladzie

nk - 25 czerwca 2011, 22:29:32 - *.toya.net.pl
trzech polakow w wyjsciowym składzie ... super

KKS - 25 czerwca 2011, 22:52:37 - *.50.134.230
Wolę teraz nie grać, a za rok znowh jak równy z równym grać z Juve czy City niż do swojego imponującego CV do Tbilisi, Oslo, Tallina i Karabachu dopisać Rygę...

wislak - 25 czerwca 2011, 23:06:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale macie problem z tym ilu Polakow gra w Wisle - nam to nie przeszkadza bo Wisła To My - Kibice, Zarzad, prezes, własciciel - My zostajemy a pilkarze sie zmieniają.

ACMilan25 - 25 czerwca 2011, 23:19:01 - *.40.84.130
Sądziłem ze kibic z Polski dajmy na to Wisły czy Lecha bedzie dopingował zawsze swpj klub w lidze..zeby np Lrch stracil punkty dajmy na to z Jagiellonia Polonia czy kims innym..ale grajac w pucharach powinnismy sie zjednoczyc i kibicowac ze wszystkich sil polskim klub czy to bd kibic Legii trzymal za Lecha...czy odwrotnie
Bo co nam to da..Chyba dobrze jak wygrywamy?? Gdyz jestesmy wyzej w rankingu..i polskie kluby tez przeciez dostaja jakis ulamek corocznie do swojego klubowego rankingu..
Czy normalny patriota..ktory kibicuje innemu klubowi z tego samego miasta powinien sie cieszyc gdy PPLACY odpadna z klubem z jakiegos inego kraju ..to jest dla mnie dziwne..wole ogladac w styczniu jakis Polski klub w pucharach niz smiac/cieszyc sie ze odpadł po karnych..

asas - 25 czerwca 2011, 23:19:07 - *.116.209.135.brzesko209.tnp.pl
aż 3 Polaków w wyjściowym składzie...

LEVADIA - 25 czerwca 2011, 23:37:50 - *.adsl.inetia.pl
No to teraz Skonto spacerkiem i w grupowej pykanie z Barsą,Czelsi i Bajernem :D
Na koniec Superpuchar Świata z Mistrzem Estoniii znowu plecy :D:D:D

Maxiu - 25 czerwca 2011, 23:48:38 - *.tktelekom.pl
W Borusii Dortmund też jest trzech w wyjściowym składzie....hehe

boczek - 25 czerwca 2011, 23:52:37 - *.xdsl.centertel.pl
@ misq
Ty oczywisice byles na tym meczu

Polak... - 25 czerwca 2011, 23:58:12 - *.177.36.10
aż 5 polaków w ciągu 90 min zagrało w Polskim klubie.. ! brawo

sesz - 26 czerwca 2011, 0:12:32 - *.146.139.56.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
kiedyś tu był jakiś poziom, potem nadciągnęły przeróżne wynalazki typu kks levadie czy buzdy i rozwalają temat swymi natręctwami. Idzcie dzieci proszę do innej piaskownicy leczyć swe mokre frustracje i obsesje..

wislak - 26 czerwca 2011, 0:48:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisla ponownie obserwuje Marcina Robaka - raczej wroci do Polski bo Konyaspor nie ma pieniedzy na jego wykupienie - Wisla mogłaby go wykupic za nich. Takie chodza sluchy, Stan i Maaskant widzieliby go w Wisle tak wiec moze 4 Polak bedzie jak juz wam tak zle, ze jest ich mało

Hans - 26 czerwca 2011, 0:56:45 - *.centertel.pl
@Madziar- domyślam się, że to co skierowałeś do @Oqt, tak naprawdę być skierowane do mnie ;) Nie, za Amicą szczerze mówiąc nie przepadam. Jestem z Warszawy, ale rodzina nie ma tu przedwojennych tradycji, co też świadczy o tym, że jednak preferuję Legię. Zawsze przyznawałem się do niechlubnej historii mojej ukochanej drużyny. Dlaczego? Bo interesuję się historią i bardzo ją cenię. Nie potrafię jej ignorować. I fakt, że Legia, Ruch i Górnik zyskały nieporównywalnie więcej od Wisły, ale krakowska ekipa zyskała coś innego niż wielkie sukcesy. Mianowicie spokój. Mogła przeżyć komunę. No i stała się krakowską ekipą numer jeden przez niesubordynację Cracovii.

Hans - 26 czerwca 2011, 0:59:11 - *.centertel.pl
I przepraszam za jakieś niewielkie ubytki w tekście i błędy logiczne. Jestem troszkę zmęczony, ale mam nadzieję, że ogólny sens wypowiedzi przekazałem

Szympans94 - 26 czerwca 2011, 1:01:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wislak słuchaj
jak już Robak miałby wrócic to do Widzewa

buzdy - 26 czerwca 2011, 1:41:01 - *.dynamic.chello.pl
@Hans - to jest po prostu szczere i prawdziwe, szacunek.

zzzz - 26 czerwca 2011, 5:44:24 - *.35.75.11
O czym wy w ogóle piszecie większość z was nawet nie pamięta tych czasów. Od ponad 20 lat Polska jest demokratycznym państwem większość klubów między innymi ja Wisła ma prywatnych właścicieli którzy nie mają nic wspólnego z przeszłością. Dbają o dobro klubu wydają własne pieniądze i za to trzeba ich szanować i zapomnieć o przeszłości.

TSW - 26 czerwca 2011, 7:46:04 - *.68.75.74.debica75.tnp.pl
Tyle co setek Wisla Miala pierwsze 10minut dla Litexu ale pozniej to nie mogli sobie sytuacji stworzyc chyba ze ten glupi gol'
A tak to nic wisla mogla okolo 5:1 wygrac!
aha i jeszcze beda transfery to nie wszystko

derb1 - 26 czerwca 2011, 7:49:46 - *.68.75.74.debica75.tnp.pl
Nunez - jak na tyle co mial to nawet ladnie gral szybki
Jovanovic - Oprocz kixu no to dobrze moze bedzie lepiej
Lamey - Tez dobrze czyscil w obronie
Iliev - 1 polowa bardzo dobra dogral maleckiemu 2 takie prostopadle sam na sam

Robin - 26 czerwca 2011, 8:09:21 - *.ssp.dialog.net.pl
Zmienić nazwę - nie Wisła ale FC Wieża Babel Kraków !!!

TSW - 26 czerwca 2011, 8:28:48 - *.68.75.74.debica75.tnp.pl
@Robin i co z tego Polacy to same drewna

Tomkov - 26 czerwca 2011, 9:02:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobrze jest wygrali i to się liczy a Genkov wymiata > Napastnik ma strzelac gole i on je strzela trzeba tylko sie modlic zeby kontuzji nie dostal;p

wiesłaf - 26 czerwca 2011, 9:49:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@KKS
Za rok tez tak będziesz mówił? :D

JaKrak - 26 czerwca 2011, 10:18:31 - *.tktelekom.pl
Jestem kibicem Wisły i zawsze jej kibicuję, ale jak którakolwiek z drużyn reprezentuje nasz kraj w rozgrywkach międzynarodowych, to i im kibicuję, jak swoim.
Raz, że punkty w rankingu zarabiamy wspólnie i wspólnie z nich korzystamy (rozstawienia w kolejnych etapach).
Dwa - każdy polski klub, reprezentuje mnie, jako Polaka.
Trzy - po prostu wstyd srać we własne gniazdo, nawet jak nie lubię swojej rodziny, to tego się nie robi, z przyzwoitości.

JaKrak - 26 czerwca 2011, 10:25:17 - *.tktelekom.pl
@Hans - co ma historia przed 1989 rokiem, do obecnej sytuacji Wisły z prywatnym sponsorem, dzięki któremu mamy sukcesy?
Co niby, zyskała Wisła? Przetrwała? To samo można napisać o każdym z klubów które jakoś przetrwały komunę, każdy jakoś musiał sobie radzić, jak każdy z nas żyjący w tamtym okresie i dobrze by było coś o tamtych czasach wiedzieć więcej niż wyczyta się na wikipedii.

Slaw - 26 czerwca 2011, 10:31:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie kumam czemu tak bleczycie że wieża babel, tak mało Polaków. Niech jeszcze bardziej podbijają ceny polskie kluby nawet z III ligi za zawodnika, wystarczy że wyczają że jest duże zainteresowanie jego zawodnikiem w oczach świeci się już duża kasa. Nie raz było to już nawet w programach sportowych poruszane przez nie jednego trenera. A o zawodnikach z ekstraklasy to już zapomnieć o jakich pieniądzach mówimy (przecenieni finansowo wielokrotnie).Więc pozostaje sprowadzanie z zagranicy piłkarzy , tyle aby to była naprawdę konkurencja dla polskich piłkarzy anie zwykłe drewno które zabiera stołek polskiemu kopaczowi.
@KKS
Ależ ty jesteś sprytny niesamowicie !!!
a co niby Lech grał w fazie grupowej LE bez potyczek z ogórkami.Fakt niech teraz odpoczywa po męczącym sezonie niech odpoczywa :-))
nie zapominajcie o TEREKU GROZNYM JAK BĘDZIECIE WYPOMINAĆ WPADKI INNYM KLUBOM !!!

ACMilan25 - 26 czerwca 2011, 10:50:04 - *.40.84.130
http://www.wisla.krakow.pl/pl/aktualnosci/wisla_li
tex_skrot_meczu/
Proszę skrocik meczyku ;D

Lędzic - 26 czerwca 2011, 10:53:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Slaw
Mylisz się. Chcesz żeby poziom ligi się podniósł? Ściąganie grajków z całego świata NIC nie da, co najwyżej krótkotrwały sukces. Żeby się rozwinąć, trzeba sobie piłkarza WYCHOWAĆ. WYCHOWAĆ, nie kupować jakichś Sobiechów. Ile w obecnej Wiśle gra wychowanków? W III, IV lidze też można poszukać, tylko takich, na których jeszcze nie żerują menedżerzy. Jak powiedział kiedyś Orest Lenczyk, jeżeli piłkarz jest normalnym, inteligentnym człowiekiem, to sobie sam poradzi. A jeśli jest matołem, to potrzebuje menedżera. Sukcesu Wiśle (Vistuli?) na dłuższą metę nie wróżę.

Amiral - 26 czerwca 2011, 10:57:28 - *.fbx.proxad.net
kazdy polski klub z pieniedzmy opiera sie coraz bardziej na zagranicznych. Lech, Legia, Cracovia, Widzew, Wisla. Akorat Wisle i Widzwowi trafilo sie ich najwiecej. Legia wybrala afrykanczykow, Wisla Serbow.
i tyle.

barti - 26 czerwca 2011, 11:12:36 - *.xdsl.centertel.pl
trzeb pilnować tego Meliksona jak oczka w głowie 100 procent lepszy od Pawła Brożka i ma lepszy celownik niedosć że strzela to sam wyprowadza se akcyjki żeby pan cupiał go nie sprzedawał za marne pół miliona a wzamian nie sprowadzał piłkarzyków typu dudu czy beto

admiralpok - 26 czerwca 2011, 11:14:23 - *.dynamic.chello.pl
Zazdroszczą a najwięcej pyrusy i tyle nie przejmuje się,już zapomnieli jak wciskają super Polaka Arbolede do reprezentacji, to im jakoś nie przeszkadza .

je - 26 czerwca 2011, 11:45:23 - *.play-internet.pl
Jak by przegrali to bylby smiech, jak wygrali to zle bo tamci "slabi" i tak normalnie w kolko . Dobrze ze Wisla wygrala . Jak by nie bylo to jakis tam mistrz . Tutaj jak widac najwiecej do powiedzenia maja jak zwykle Amikowcy . - jak zwykle pod kazdy artykulem o Wisle . Wiem wiem, Wisle sie moze uda w koncu awansowac do Tej LM i pewnie znowu zdobedzie mistrza, a Wy dalej bedziecie pisali ze gra malo Polakow, to juz normalnie jest nudne. Taka juz mentalonosc Polakow-nieudacznikow . Gdyby "Lech" kupowal tych co Wisla to byloby pięknie , a tak gadka .

fff - 26 czerwca 2011, 11:53:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polaków w Ekstraklasie jest bardzo dużo. Tylko czyja to wina że najlepszym strzelcem Ekstraklasy jest T. Frankowski a gdzie młodzi ? Jak nie ma Polaków którzy reprezentują wysoki poziom to trzeba szukać za granicą.

Rzeczywist - 26 czerwca 2011, 11:53:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co tu dużo mówić. Nie mamy większych szans ze Skonto. Jest to drużyna bardziej zaawansowana piłkarsko niż nasze prowincjonalne klubiki z Polszy.

admiralpok - 26 czerwca 2011, 11:59:19 - *.dynamic.chello.pl
Damy radę spox ,ja tam czuję że ich ogramy.

je - 26 czerwca 2011, 12:03:06 - *.play-internet.pl
obiektywnie mowiac Wisla powinna spokojnie Skonto pyknac w obu meczach . Ceny Polskich pilkarzy sie winduje zaraz Po tym jak sie nimi interesuje Wisla czy Legia . Dla innego klubu kosztowal by milion, to dla Wisly juz ponad 3mln . Taka jets prawda . Co bylo jak Wisla chciala Robaka ???? Tego juz nie pamietacie ??? od razu cena byla razy trzy- tak bylo . Jak mozna za Sobiecha dac milion euro ??? A za Meliksona 600tys eu. A za Jeza z Sikorskim prawie tyle samo ? To chyba jakis zart . Ale Wojciechowski to frajer . Chwala mu za transfer za 5mln. Tym troche sie odkul od frajera .

aaa - 26 czerwca 2011, 13:00:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sss

Adamo - 26 czerwca 2011, 13:43:13 - *.docsis.tczew.net.pl
Powodzenia TS w LM !! TKWM

rw - 26 czerwca 2011, 14:11:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no brawo Genkow gwiazda
Wiślacy gratuluje wyniku
ale nie podniecajcie sie tak w pucharach grać nie potraficie i zrobicie nam kolejny raz wstyd w lmale powodzenia

sdd - 26 czerwca 2011, 14:25:24 - *.adsl.inetia.pl
Stal Sanok pozdrawia legie warszawe.Terek Grozny amice wronki(lech poznan*

Hans - 26 czerwca 2011, 14:31:31 - *.centertel.pl
@JaKrak- jeśli nie rozumiesz co zyskała Twoja Wisła, to naprawdę nie jest mój problem. Gdyby nie komuna to nie jest pewne, czy teraz Wisła byłaby klubem numer jeden w Krakowie, a co za tym idzie sponsorzy patrzą najpierw na nią, a potem na Cracovię, czy Garbarnię, która też przed okresem komunizmu była świetnym zespołem. A wiele zespołów nie przetrwało, na przykład wspominana przeze mnie Warszawianka. Zalecałbym też trochę pokory, umiejętności samokrytyki, bo widzę, że Twoim zdaniem nie uraziłem żadnej innej drużyny, jak tylko Twoją Wisłę. I zauważam również, że wytknięcie kawałka historii Wisły tak bardzo Cię zabolało. Moje wywody na temat Legii i śląskich klubów całkowicie ominąłeś, bo Ciebie interesuje tylko Wisełka. I to jest przykre, bo czasem należy wzbić się powyżej sympatie klubowe.

TS Wisła - 26 czerwca 2011, 15:06:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przedstawiam cztery ostatnie mecze Arsenalu Londyn.
Fulham-Arsenal 3 anglików (w tym zmiennik)
Arsenal - Aston Villa 3 anglików
Stoke City - Arsenal 3 anglików
Arsenal - Manchester United 2 anglików (zresztą w tym meczu to w obydwu drużynach wystąpiło łącznie 6 anglików wraz z zmiennikami)
W kadrze Arsenalu jest 4 anglików - licząc czwartego bramkarza.
Ja osobiście uważam, że Wisła bardzo dobrze robi wzorując się na najlepszych u których się to sprawdziło. Jeżeli taki Arsenal czy Manchester uprawia taką politykę i się ona sprawdza to dlaczego nie robić tego u nas jak chcemy mieć mocną ligę. A ekspertom od reprezentacji powiem tyle - sytuacja taka spowoduje, że nasze gwiazdeczki będą musiały przynajmniej starać się dorównać do tańczych od nich i mniej opłacanych ocokrajowców. Przeczytajcie sobie wywiad Dragana Paljić'a po jego przejściu z ligi niemieckiej do polskiej to zrozumiecie jaka odległość mentalna jest zawodników tych lig. Mam nadzieję, że obcokrajowcy to zmienią!!! A nik mi nie powie, że angielskie kluby czy angielska liga nie jest warta do naśladowania

Kroll - 26 czerwca 2011, 15:45:08 - *.lublin.mm.pl
Dać sobie strzelić bramkę wstyd :D
Oby Skonto ich odprawiło

kibic lech - 26 czerwca 2011, 17:21:45 - *.116.228.60
poda ktos linka, w ktorych mozna zobaczyc bramki?? jesli jest to mozliwe to podajcie:-) cos czuje ze w koncu bedzie ta upragniona LM..fajny zespol Maskant stworzył...

cris - 26 czerwca 2011, 18:16:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale wy macie problem z tym ze Wisła stawia na obcokrajowców skoro za polaków chcą miliony euro to lepiej kupić kogoś na tym samym poziomie za parę set tysięcy. P.S jaki mocny europejski klub stawia na zawodników z własnego kraju? słucham? Man UTD 7 anglików Chelsea 4 Arsenal 3 do pewnego czasu Real Madryt tez stawiał na obcokrajowców czemu w tych krajach nikt nic o tym nie mówi?

lateks - 26 czerwca 2011, 18:52:10 - *.adsl.inetia.pl
Lateks Łowicz ? Wyniki Wisły w sparringach mnie niepokoją.Zimą się kompromitowali i zdobyli mistrza.

ACMilan25 - 26 czerwca 2011, 19:32:50 - *.40.84.130
do kibic lecha
http://www.wisla.krakow.pl/pl/aktualnosci/wisla_li

tex_skrot_meczu/

polak - 26 czerwca 2011, 19:56:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda ,że tylko trzech polaków w wyjściowej jedenastce ;/

Dimas - 26 czerwca 2011, 20:02:31 - *.adsl.inetia.pl
To tylko sparing a Wy się podniecacie że wejdą do fazy grupowej LM... daleka droga do tego

sss - 26 czerwca 2011, 21:09:49 - *.236.24.8
czterech ! Melikson tez Polak pamietajcie.

kibic lech - 26 czerwca 2011, 22:18:22 - *.116.228.60
dzieki za linka ACMilan25 .. dobry mecz w wykonaniu wisły..

KKS - 27 czerwca 2011, 11:42:41 - *.50.134.230
Wisła to nie jest polski klub więc nie wiem co tutaj informacje o niej robią?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas