[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

3 lutego 2012, 14:15 - Dromolaxiá (Alfa Sports)
Śląsk Wrocław 1-1 Oțelul Galați
Mateusz Cetnarski 27 - Gabriel Viglianti 58

Śląsk Wrocław: Marián Kelemen (62 Rafał Gikiewicz) - Tadeusz Socha (62 Krzysztof Wołczek), Dariusz Pietrasiak (62 Piotr Celeban), Jarosław Fojut (62 Mariusz Pawelec), Patrik Mráz (62 Amir Spahić) - Mateusz Cetnarski (62 Piotr Ćwielong), Rok Elsner (62 Dariusz Sztylka), Przemysław Kaźmierczak (62 Marek Wasiluk), Dalibor Stevanović (62 Sebastian Dudek), Waldemar Sobota (62 Łukasz Madej) - Johan Voskamp (52 Łukasz Gikiewicz, 72 Cristián Díaz).

Oțelul Galați: Branko Grahovac - Zoran Ljubinković (60 Samoel Cojoc), Alexandru Benga (55 Cristian Sârghi), Sergiu Costin, Silviu Ilie - Liviu Antal (46 Laurențiu Iorga), Gabriel Giurgiu (86 Alexandru Chebac), Ioan Filip, Sorin Frunză, Laurențiu Buș (62 Jaka Štromajer) - Gabriel Paraschiv (46 Marius Pena). Grał także: Gabriel Viglianti.

Śląsk Wrocław zremisował na Cyprze 1-1 (1-0) w sparingu z mistrzem Rumunii, zajmującym obecnie piąte miejsce w tabeli Oțelulem Galați.

źródło: własne / Śląsk Wrocław / dunareabatrana.com

Dodano: 3 lutego 2012, 15:56:14

obraniak22 - 3 lutego 2012, 15:58:00 - *.pila.dialup-tdc.ids.pl
No nawet ladny mecz

WKS - 3 lutego 2012, 16:00:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uwazam ze to bardzo dobry wynik. To nie jest rywal typu rezerwy Apoelu. To druzyna która grała w LM w tym sezonie. :D Brawo Śląsk

Qaz - 3 lutego 2012, 16:02:43 - *.153.67.212
Ładny, ładny. A Stevanovic zrobi furore w Ekstraklasie. Moim zdaniem będzie jednym z najlepszych zawodników drugiej częsci sezonu. Mówie wam ;D

Wro - 3 lutego 2012, 16:04:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piękny mecz z przewagą Śląska Wrocław Brawo ! Idziemy na MP 2012 Hej Śląsk

Wiesiek - 3 lutego 2012, 16:07:10 - *.marton.net.pl
Dobry wynik... W lidze swą ambicją i chęcią walki mogą zdobyć tytuł mistrza polski. ale czy ci piłkarze dadzą rade w pucharach oby tak ale wzmocnienia w lato są nieuniknione aby walczyć o coś więcej niż liga

kostek - 3 lutego 2012, 16:07:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzialem go na zywo w spriangu z polkowicami. gola ładnego strzelil, ale poza tym bez szalu.

WKS - 3 lutego 2012, 16:09:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludziska :D Skad wiecie ?? Mecz był na zywo pokazywany gdzies ?? ponoc Steva zagrał super zawody. :D

foto - 3 lutego 2012, 16:10:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Śląsk . Szkoda, że Sebek Mila nadal kontuzjowany . Brakuje jego wrzutek. Stevanovic dobra inwestycja ... Może Cetnar łapie wreszcie formę !

qqq - 3 lutego 2012, 16:10:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co jest z Milą? nie gra nie trenuje,transfer ?

xxx - 3 lutego 2012, 16:10:40 - *.sieradz.vectranet.pl
Nie jestem fanem Śląska, ale cieszę się, że mamy w Polsce tak dobrą drużynę i do tego stawiającą na Polaków! Brawa i gratulacje.

0l0 - 3 lutego 2012, 16:10:48 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
Śląsk ładnie z klepki parę zagrań. Stevanović wygląda na kozaka. Cetnarski też dobrze. Mila może mieć ciężko wrócić Ogólnie mecz na plus dobre tempo ze wskazaniem na Śląsk.

oso - 3 lutego 2012, 16:13:01 - *.189.181.93-static.easy-com.pl
Szacunek dla WKS z Pyrlandii. Śląsk sprawia przede wszystkim wrażenie dobrze przygotowanego fizycznie. Jeśli dołoży do tego skuteczność w lidze, to drugi w historii tytuł MP trafi do Wrocławia.

Wiesiek - 3 lutego 2012, 16:17:01 - *.marton.net.pl
Jestem kibicem ogółem wszystkich drużyn polskiej ligi i lubię niespodzianki fajnie jak by Śląsk zdobył mistrzostwo i zaprezentował się jak Viktoria Plzen w eliminacjach ligi mistrzów oraz aby Legia czy Wisła wysoko zaszły w lidze europy i aby nasze drużyny jak najrzadziej się kompromitowały

KKS - 3 lutego 2012, 16:17:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech prowadzi w 82 minucie z Timisoarą 5:0 pozdrawiam ;d

oz - 3 lutego 2012, 16:20:35 - *.pz3-nat.espol.com.pl
slabiutki ten slaks

adamo - 3 lutego 2012, 16:21:47 - *.escom.net.pl
Ten "uczestnik Ligi Mistrzów" jest tyle samo wart co Zylina - weszli do grupy , a potem baty od każdego ;)

AveSilesia - 3 lutego 2012, 16:25:39 - *.adsl.inetia.pl
Ten "uczestnik Ligi Mistrzów" jest tyle samo wart co Zylina - weszli do grupy , a potem baty od każdego ;)
do adamo
a w Polsce takie leszcze że nawet do grupy wejść nie mogą ligi mistrzów więc co czym ty piszesz

wiesiek - 3 lutego 2012, 16:28:49 - *.marton.net.pl
do: adamo
II runda ligi mistzrów
Plzen 9-1 Pyunik Yerevan
III runda ligi mistrzów
Plzen 4-2 Roseborg BK
Runda Play off
Plzen 5-2 Kobenhavn
Faza grupowa
Barcelona 0-4, 0-2
Milan 2-2, 0-2
BATE Borisov 1-1, 0-1
3 miejsce w grupie a co do ziliny to niema co porównywać

HYM - 3 lutego 2012, 16:29:19 - *.static.korbank.pl
Skład do 62 minuty po 2-3 korektach to pierwsza drużyna , widać moc jest , skoro ogrywali mistrza kraju grającego w najsilniejszym składzie.

Many - 3 lutego 2012, 16:31:57 - *.0.199.109.static.rdi.pl
daj Bóg "takich uczestników Ligi Mistrzów" co rok z Polski czy to Śląsk, Wisła, Legia czy inni

wiesiek - 3 lutego 2012, 16:32:35 - *.marton.net.pl
do adamo :
zilina pokonała sparte w rundzie play off bo wykorzystała to że sparta miała kryzys a potem 4miejsce w grupie 7-0 od marsyli i gdzie tu porównanie

Wiesiek - 3 lutego 2012, 16:34:32 - *.marton.net.pl
Many: dobrze gadasz zgadzam się z tobą

Bolek - 3 lutego 2012, 16:39:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nikt nie wszedł do LM, bo jako mistrz Rumunii mieli zapewnione miejsce w grupie

Bolek - 3 lutego 2012, 16:42:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
A dla Rumunow gola strzelił Viglianti

m - 3 lutego 2012, 17:23:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stadion wybudowało Miasto Wrocław a więc wrocławianie go wybudowali. Nic do tego państwu. W przeciwieństwie do KGHM czy PGE.

m - 3 lutego 2012, 17:24:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto jest liderem?

Szacun ZW - 3 lutego 2012, 17:29:04 - *.internetia.net.pl
Te biedaszybie a ty komu kibicujesz KP Wałbrzych fuzja z Zagłębiem Wałbrzych którego żeście okradli ze stadionu i po co te wypociny kopalnie nie dawały na wały lata 80-90 myśleć a zazdrość ...............

ara - 3 lutego 2012, 17:34:01 - *.126.13.37
@Walbrzych
Weź się człowieku ogarnij. Jak nie wiesz to nie pisz. Stadion we Wrocławiu nie powstał za państwowe pieniądze. To po pierwsze. A po drugie to Śląsk nie zostanie ukarany nie dlatego, że prokuratura zgłosiła sprawę o 3 dni za późno tylko dlatego, że ostatnia sprawa korupcyjna miała miejsce 3 dni przed okresem, który obejmuje nowa ustawa antykorupcyjna. Po prostu Śląsk miał szczęście, że pan Grzegorz K. zakończył wydawanie swoich prywatnych pieniędzy na korumpowanie sędziów (nota bene bardzo nieskutecznie) akurat wtedy kiedy trzeba było to zrobić.

Walbrzych - 3 lutego 2012, 17:43:58 - *.189.77.47
Dlaczego moj wczesniejszy post zostal usuniety?
Stadion Slaska zostal wybudowany za gminne czyli panstwowe pieniadze,rowniez Slask Wroclaw utrzymywany jest w duzym stopniu przez urzad miejski czyli wszystkich podatnikow.Co Slask wnosi do budzetu naszego kraju?Nic. PGE i KGHM wplacaja miliony zlotych do budzetu zas panstwo polskie posiada zaledwie 30% udzilow w tych spolkach ktore sa w prywatnych rekach.
Na pochybel darmozjadom z WKS-u

arti - 3 lutego 2012, 17:52:34 - *.wroclaw.vectranet.pl
Panowie co wy piszecie??? Stadion Śląska jest na ul. Oporowskiej a ten na Pilczycach jest wynajmowany na pojedyncze mecze.

ara - 3 lutego 2012, 17:54:56 - *.126.13.37
@Walbrzych
Jeśli dla ciebie gminne to to samo co państwowe to mogę tylko pogratulować. Oczywiście dokładnie wiesz kto płaci podatki na potrzeby gminy Wrocław. Inaczej byś się przecież nie ośmieszał. Mam rację?
Jak widać biedni kopacze z biedaszybów w Wałbrzychu zazdroszczą, że gdzieś komuś może dziać się lepiej. I żeby poprawić sytuację nie należy polepszyć tam gdzie jest gorzej. Należy tych co mają troszkę lepiej zrównać z ziemią i doprowadzić do poziomu biedaszybów. To jest właśnie polskie myślenie.

kolo - 3 lutego 2012, 17:57:02 - *.dynamic.chello.pl
Wałbrzych
Śląsk jest utrzymywany z podatków Wrocławian nie z twoich biedaszybie :/

ara - 3 lutego 2012, 17:58:57 - *.126.13.37
@arti
Masz rację. Stadion Miejski na Pilczycach jest stadionem miejskim jak wskazuje na to nazwa. Tak samo jak stadion przy Oporowskiej, który nie jest stadionem Śląska tylko jest stadionem miejskim. Śląsk oczywiście korzysta ze stadionu(-ów)_ miejskiego(-ich) wynajmując go(je) na pojedyncze mecze w ilości 15 na sezon.

Walbrzych - 3 lutego 2012, 18:15:28 - *.189.77.47
Gmina Wroclaw jest tak bogata ze stac ja na trzy-czterokrotne przeplacanie za stadion i utrzymywanie przecietnej sportowo druzyny(to przeciez wazniejsze niz drogi,sluzba zdrowia,zlobki czy walka z bezrobociem - wszyscy wroclawianie wola ogladac Mile i sluchac prymitywnych przyspiwek kibicow rodem z lat 80-tych)
Z kolei honorowi kibice Slaska nie maja problemu z obrazaniem innych klubow skazanych za korupcje bo ich akurat nie zlapano na czas. No i nagle pieciokrotne rozmnozenie kibocow Slaska uznawana jest tam za norme - wczesniej tez kochali Slask ale na Pilczyce maja blizej z Wolowa czy Nowej Rudy...
W Krakowie czy Poznaniu marnowane/wydawane sa przynajmniej prywatne w wiekszosci pieniadze.

ara - 3 lutego 2012, 18:33:15 - *.126.13.37
@Walbrzych
Jakobyś troszkę się postarał to byś się dowiedział, że stadiony w Krakowie i Poznaniu są stadionami miejskimi a nie prywatnymi. A to, że ludzie chcą przychodzić oglądać zawodników Śląska to chyba zaleta a nie wada. Ja rozumiem, że tobie, człowiekowi z biedaszybów przeszkadza to, że są gdzieś miejsca w Polsce gdzie sport się rozwija a ludzie chcą to oglądać. Tylko jeśli chcesz prowadzić rozmowę na poziomie to najpierw sprawdź jaki jest stan rzeczy a potem się wymądrzaj. Przy okazji pozdrawiam wszystkich normalnych kibiców. Tych z Krakowa, Gdańska, Warszawy czy Poznania, którzy mimo, że ich stadiony są za pieniądze gminy nie mają nic przeciwko temu tłumnie przychodzą oglądać swoich pupilów. A ci, którzy szukają dziury w całym niech się zastanowią nad sobą...

do Wałbrzy - 3 lutego 2012, 18:35:12 - *.ip.netia.com.pl
Kto wam modernizował stadion do wymogów licencyjnych II ligi tzn III ligi??
Biedny jak mysz kościelna klub Górnik Wałbrzych czy miasto Wałbrzych???

kolaaa - 3 lutego 2012, 18:36:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Twój Kórknik z czyich pieniędzy jest utrzymywany ?

do Wałbrzy - 3 lutego 2012, 18:40:34 - *.ip.netia.com.pl
Ty doceń człowieku swoich znajomych że z Wałbrzycha dzień w dzień jeżdżą pod Wrocław do Czech, Biskupic Podgórnych czy do samego Wrocławia, aby wyżywić rodzinę.
Jakoś mocny jesteś w gębie na necie, a sytuacja w Wałbrzychu i okolicach jest taka że ludzie muszą gnać codziennie w tą i z powrotem około 200km

Walbrzych - 3 lutego 2012, 18:42:39 - *.189.77.47
@ara
Stadiony w wiekszosci miast sa miejskie - ze wzgledu na euro prawie wszedzie sie buduje nowe obiekty.Natomist Slask jest ewenemetem poniewaz utrzymywany jest rowniez z kasy miasta.Solorz poki co was olewa - jak zacznie zrabiac galeria to wtedy rzuci cos na klub.Pytanie brzmi jaki interes maja w tym wroclawianie ktorzy nie lubia pilki czy uogolniajac reszta Polakow?
I jak to jest z ta korupcja ludzie honoru z Wrocka?

do Wałbrzy - 3 lutego 2012, 18:51:08 - *.ip.netia.com.pl
Wielu kibiców Śląska na ten temat się wypowiedziało.
Gdybyśmy byli zdegradowani do II ligi zwanej I to przyjęlibyśmy na klatę i byśmy chodzili na mecze Sląska II ligowego. Ubyliby kibice sukcesu, ale znaczna część kibiców by została i chodziła na mecze zaplecza ligi

ara - 3 lutego 2012, 18:55:08 - *.126.13.37
@Walbrzych
"Stadiony w wiekszosci miast sa miejskie - ze wzgledu na euro prawie wszedzie sie buduje nowe obiekty."
Jaki to ma związek z tym co napisałeś wcześniej. Nagle cię olśniło?
"Natomiast Slask jest ewenemetem poniewaz utrzymywany jest rowniez z kasy miasta.Solorz poki co was olewa - jak zacznie zrabiac galeria to wtedy rzuci cos na klub."
I znowu jesteś nie w temacie bo już od dawna wiadomo, że żadna galeria nie będzie zarabiać dla Śląska.
"Pytanie brzmi jaki interes maja w tym wroclawianie ktorzy nie lubia pilki czy uogolniajac reszta Polaków?"
Oczywiście..wrocławianie nie lubią piłki i dlatego nie przychodzą na mecze Śląska. Te marne 43 tysiące na dwóch ostatnich meczach to jakiś wybryk natury.
"I jak to jest z ta korupcja ludzie honoru z Wrocka?"
To znaczy czego od ludzi honoru z Wrocka oczekujesz? Korupcja to zło i każdy z nas to potępia. Co jeszcze mamy zrobić? Zebrać podpisy pod referendum żeby nasz ukochany Śląsk ukarano degradacją najlepiej do klasy C? To cię uszczęśliwi?

do Wałbrzy - 3 lutego 2012, 18:58:20 - *.ip.netia.com.pl
Skoro mowa o korupcji to wyjaśnij tutaj w jaki sposób awansowaliście po II ligi po karnym w 95min??
Wyrowaliście Głogów bez mydła

niro - 3 lutego 2012, 19:15:40 - *.204.35.232.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Malinowi wracają na Oporowską ,bo stadion na Maślicach jest własnością miasta a nie klubu i trzeba bulić słono ,zachwyt mija rachunki pozostają a Solorz to nie caritas.Ot własność z podatków Ślaska? paradoks? nie rzeczywistość .

do niro - 3 lutego 2012, 19:19:41 - *.dynamic.chello.pl
Długo nad tym myślałeś?Co bulić ?przychodzi tyle kibiców że klub sporo wychodzi na + mońdziole

ara - 3 lutego 2012, 19:29:59 - *.126.13.37
@niro
Jak czasami czytam jak niektóre "inteligenty" i "znafcy" próbują zabłysnąć to mi wara opada. Wystarczy trochę logicznego pomyślunku...Miasto Wrocław jest właścicielem dwóch stadionów. Tego przy Oporowskiej oraz nowego przy ulicy Śląska na Pilczycach. Oczywiście, miasto zbudowało nowy stadion tylko po to aby się odbyły na nim 3 mecze na Euro bo więcej meczów na nim się nie opłaca przeprowadzać. I dlatego po dwóch meczach w rundzie jesiennej na które przyszło tylko 43 tysięcy ludzi postanowiło, że to się nie może opłacać i trzeba wrócić na Oporowskiej gdzie jest taniej. I oczywiście nie ma to nic wspólnego z wymaganiami jakie zostały postawione przez Ekstraklasę SA oraz Wydział Dyscypliny przy PZPN. To taki wymysł pana Dutkiewicza i jego pomagierów. Wyliczyli, że taniej wyjdzie jak się stadion rozbierze, dziurę obok zasypie a potem wszystko razem zaorze. Śląsk znowu będzie mógł rozgrywać wspaniałe mecze pucharowe na wspaniałym stadionie "przy torach". Wszystko w imię ekonomii..No no przecież na Oporowskiej zarobimy więcej niż na Pilczycach gdzie trzeba dopłacać..
Ręce opadają..

WKS - 3 lutego 2012, 20:02:24 - *.wroclaw.mm.pl
Wrocław pozdrawia FC Wałbrzych

Do ara - 3 lutego 2012, 20:37:48 - *.ntlworld.ie
Kolega z Walbrzycha ma racje - kilkukrotnie przeplacony stadion i przekrety przy przetargach wieksze niz w Krakowie na Wisle to fakt.Rowniez ciagniecia kasy z urzedu miasta na utrzymanie Slaska to prawda.Kibice Slaska sa ultra-patriotyczni i anty-PO dlatego zaakceptowali wywalenie milionow z podatkow na za duzy i za drugi stadion (20-tysiecy spokojnie by starczylo w perspektywie po Euro)ufundowany przez wroclawska PO.
Takie sa fakty i zarowno miasto nie bedzie pompowac kasy w nieskonczonosc jak i frekwencja nie utrzyma sie na dotychczasowym poziomie(patrz Legia,Lechia,Lech, Wisla Kielce Lubin itp itd)

&LEX - 3 lutego 2012, 21:56:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@do ara - Najpierw zapoznaj się z faktami a potem klep swoje bzdury bo tego czytać się nie da. A klepać brednie dla samego klepania to robi tylko idiota. Kilkakrotnie przepłacony stadion- tak to podaj przykłady tej klasy stadionów które były budowane teraz a były choć połowę tańsze. Nie kilkukrotnie tańsze ale choć połowę. Zobacz ile kosztował Gdańsk,Poznań. Przekręty przy przetargach?, wymień choć jeden przekręt, chyba że nie wiesz co znaczy słowo przekręt. Jak dla ciebie i twojego klubu by starczyło pewnie i 1000 ale czy dla Śląska który ma w perspektywie grę o Mistrzostwo i puchary a już zapełnił 2 razy stadion co na meczu ligowym nie udało się nikomu. Miasto daje kasę i to cie boli, to zobacz ile na promocję klubów w tym kraju daje miast i jakie to są pieniądze. Nie jest to tylko Śląsk jako jedyny i nie ma tych klubów 5 tylko więcej. Trzeba coś wiedzieć aby klepać i nie wyjść na idiotę z braku wiedzy.

&LEX - 3 lutego 2012, 22:15:50 - *.ntlworld.ie
Wypowidzenie kontraktu pierwszemu podwykonawcy i blyskawiczne wybranie i zaakceptowanie nowego(projekt na szybko stad stadion choc nowy wyglada archaicznie).Ciagle podnoszenie kosztow i przesuwania terminow - w efekcie do dzisiaj nie mozna wpuszczac kibicow gosci.Reasumujac milirad wydany na 40-tysieczny stadion gdzie o polowe mniejsze obiekty w Kielcach,Cracovie,Zabrzu,Bialymstoku czy Lubinie kosztowaly od 120 do 250 milionow.Podaj przyklad gdzie oprocz Wroclawia miasto utrzymuje klub w Ekstraklasie i jest jego wspolwlascicielem?.W Poznaniu czy Gdansku robiono podobne waly co we Wroclawiu co nie oznacza ze koszty nie mogly byc nizsze a zarzadzanie stadionami bardziej profesjonalne.

LEX& - 3 lutego 2012, 22:44:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Połowa mniejszy stadion W Kielcach,Lubinie i stadion Cracovi hmmm kolego to jednak liczyć nie potrafisz wcale a wcale. Bo jak dla ciebie 15tys to połowa z 43 to ja nie mam pytań. Do tego kompletnie inna technologia budowy. Zabrze powiadasz to pokaż mi tam stadion, Białystok to kolejny genialny przykład a stadionu brak więc sumy kosztów też brak. Wypowiedzenie umowy Mostostalowi było za 6 miesięczne opóźnienia na budowie. Projekt jest ten sam innego nie było. No chyba że wiesz inaczej ale to mało wiesz. Mostostal budował ten sam stadion na podstawie tego samego projektu !!!!!! Gdzie a proszę bardzo gdzie miasta dają masę kasy na promocje klubom. Białystok, Kielce, Łódź, Gliwice. Wrocław jako miasto daje jeszcze na kosza około 1 miliona na żużel też około 1 miliona, kolejna kasa idzie na siatkówkę. A że miasto Wrocław jest współwłaścicielem Śląska to fakt ale nie tylko Śląsk od miasta dostaje. Wiesz na zakończenie powiem tobie tak jak zarządzał by stadionem taki znawca jak ty to na bank było by super. Stadion to w prezencie dostała Legia od miasta. Porównaj koszt najmu do zysków z nazwy, loży i biletów. Śląsk nie sprzedał loży nie sprzeda nazwy a za najem będzie płacił rocznie praktycznie tyle samo.

WKS - 3 lutego 2012, 22:47:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk Wrocław Mistrzem Polski 2012 ! Wiem, że to boli i wypisują różni zawistnicy duby smalone Chyba, że jesteście na etatach GW lub TVN - to wszystko jasne

@WKS - 3 lutego 2012, 22:59:46 - *.ntlworld.ie
Problem polega na tym ze ludzie honoru/szlachta z Wroclawia jest dumna z tego ze PO wybudowalo im stadion ale 50% nowych fanow ma na koncie dwie wizyty na meczach pilki noznej w calym zyciu.Paradokslanie im wiecej ludzi na meczach we Wroclawiu tym gorzej dla fanatykow z Oporowskiej bo zarowno zarzad klubu jak i lokalni POlitycy najchetniej nie wpuszczaliby ich na Pilczyce. A o tym jak bardzo przeplacono za stadion i jak drogie jest utrzymanie takiego stadionu przekonamy sie wszyscy niedlugo po zakonczeniu Euro,najpozniej przed kolejnymi wyborami.

Redtube - 3 lutego 2012, 23:15:20 - *.159.16.199.static.crowley.pl (*.20.17.153)
&LEX - i oczywiście przy tych stadionikach co wymieniłeś masz piętrowy i podziemny parking oraz tak rozbudowaną infrastrukture, a to są koszta które też wliczają się w cenę budowy stadionu.Napewno stadion jest troszkę przepłacony , ale napewno nie kilkukrotnie

bori - 4 lutego 2012, 0:08:25 - *.centertel.pl
Brawo Maciuś!!!

kumatu - 4 lutego 2012, 0:26:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co z milą?

mrWU - 4 lutego 2012, 2:17:35 - *.as43234.net
A moze porownacie ceny uslug i materialow budowlanych a takze ropy z poczatku budowy do teraz. Wszystko drozeje stadion ma staniec. Stanieje. Gmina Wroclaw z tego miliarda odzyska vat . Czyzby 22 % wiec wychodzi ze stadion bedzie kosztowal 780 co i tak jest dobrym wynikiem. Stadionu w Poznaniu nie porownuj bo to zenada. Przypomnij sobie kiedy byly budowane stadiony w Kielcach i Krecikowie. Swoja droga macie racje samorzady z jednej strony nie powinny budowac obiektow pilkarskich z drugiej strony 800 tys europejskie miasto powinno taki obiekt posiadac.

mrWU - 4 lutego 2012, 2:21:01 - *.as43234.net
a i jeszcze jedno Slask juz gral z druzyna z Galacza. Wygral 2 0 po bramkach Bilinskiego i Dudka. W 2009 tu macie skrot.
http://www.youtube.com/watch?v=sZoj2wOyjss

Stolica DŚ - 4 lutego 2012, 9:05:22 - *.internetia.net.pl
Gdyby nie Wrocław i okolice to ludzie z Wał-brzycha cienko by piali a tak macie pracę,chleb! Pytanie Chrobrego kto wydymał pytam kibiców KPGórnik ?? Szacun Zagłębie Wałbrzych !!

L) - 4 lutego 2012, 9:58:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powinniście sie wszyscy cieszyć jako Polacy z tych stadionów !! 1o lat temu nie było w Polsce nawet jednej podgrzewanej płyty . Dziś wg UEFA najwiecej w Europie!! -34
Pamietam jak trener Liczka Piczk- a nasmiewal sie z tego u nich jest aktualnie 4 i jeden stadion spełniający wymogi wszystkie na LM a w Polsce -10
Mamy najwiecej w Europie boisk ze sztuczna trawa!
Brakuje tylko ośrodków takich jak np we Wronkach czy Grodzisku
Wróciłem z Serbii i tam infrastruktura piłkarska to dramat śnieg wali jak u nas i nawet jednej podgrzewanej płyty nie ma w kraju .w ogóle jest tylko jeden stadion jako taki
Śląsk - odejdzie od Was Celeban i Fojut i na puchary rozwali sie środek obrony
Celeban dostał ofertę z Wisły 150 tys euro u Was ma 80
Solorz nie chce lożyc na klub. Bedą problemy z finansowaniem powstaną opóźnienia w realizacji wypłat kontraktowych atmosfera sie zagotuje Orest odejdzie
Taki czarny scenariusz jest możliwy

Slim dog - 4 lutego 2012, 12:00:08 - *.181.59.221.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie pasował wam Zbignie Drzymała który jest pasjonatem piłki nożnej nie żałował własnych pieniędzy na futbol w przeciwieństwie do Solorza on nawet nie kryje ,że piłki nie lubi ze sportów woli boks.Zainteresowanie futbolem bierze się z tego że może otrzymać atrakcyjne działki a potem sprzedać je z zyskiem.Popatrzcie na przykłady gdzie oligarchy wykupiły kluby wasz przykład,wisły,lecha,legii,arki,polonii czy dzięki temu poprawiła się sytuacja tych zespołów ,dają tyle ile oni chcą nie ile potrzebują kluby

majk - 4 lutego 2012, 13:46:47 - *.dynamic.chello.pl
Przypomnijcie sobie gdzie był Śląsk przed podjęciem decyzji o Euro we Wrocławiu, podobnie jak Lechia ogony grali w starej 3-ciej lidze. Organizacja Euro i budowa stadionu stworzyła teraźniejszy Śląsk. Stworzyli go politycy PO z Kapitanem Schetynom na czele. Kupczyli meczami w niższych ligach aż miło co ukrywano w prokuraturze do czasu uprawomocnienia się Uchwały PZPN o nie karaniu degradacją. Całe trzy latka teczkę na dół przekładali czy były naciski by tak właśnie było i kto maczał w tym palce, retoryczne pytanie? Państwowe pieniądze topi się w tym klubie od lat za pośrednictwem Urzędu Miasta jest jeszcze Tauron który marnuje nasze pieniądze w tym politycznym bagnie. Zobaczycie jak bardzo Śląsk się zmieni po 2012 roku jak, już opadnie kurz po tym całym Euro.

jas - 4 lutego 2012, 18:02:00 - *.play-internet.pl
majk i slimdog zobaczycie jak wasz klubik z Lubina który jest utrzymywany za nasze państwowe pieniądze upadnie już niedługo i nie wypisujcie ze to nie jest państwowy klub ani sponsor skoro prezesem się zostaje z nadania premiera.
Ten wspominał ostatnio że dobrobyt z KGHM należy się większej liczbie polaków nie jednostkom,więc wiesz co to oznacza,juz nie długo zagracie derby byłego Woj.Legnickiego to tak na początek później będzie coraz gorzej i gorzej,i wy wtedy będziecie sobie przypominać gdzie byliście za czasów gdy płyneły pieniadze nas wszystkich państwowe a wy je traktowaliscie jak niczyje.

Slim dog - 4 lutego 2012, 19:39:53 - *.180.150.254.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeżeli tak jesteście zachłanni na pieniądze z KGHM to będziecie musieli sami schodzić do kopalni bo nasza górnicza brać nie będzie pracować na was .Jak pasuje tobie to zacznij śię szkolić w pracy pod ziemią.Widze że pasują tobie rządy Partii Oszustów która dożyna resztke naturalnych dóbr otrzymanych od Boga z racji położenia geograficznego Polski.Oni chcą uzależnić nasz kraj od innych podmiotów którym było na ręke zamykanie kopalń,stoczni,hut ,fabryk myśląc tak jak te sprzedawczyki doprowadzicie do upadku OJCZYZNY.TAKŻE WYŁĄCZ TVN,WŁĄCZ MYŚLENIE!

Slim dog - 4 lutego 2012, 19:43:16 - *.147.89.6.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeżeli tak jesteście zachłanni na pieniądze z KGHM to będziecie musieli sami schodzić do kopalni bo nasza górnicza brać nie będzie pracować na was .Jak pasuje tobie to zacznij śię szkolić w pracy pod ziemią.Widze że pasują tobie rządy Partii Oszustów która dożyna resztke naturalnych dóbr otrzymanych od Boga z racji położenia geograficznego Polski.Oni chcą uzależnić nasz kraj od innych podmiotów którym było na ręke zamykanie kopalń,stoczni,hut ,fabryk myśląc tak jak te sprzedawczyki doprowadzicie do upadku OJCZYZNY.TAKŻE WYŁĄCZ TVN,WŁĄCZ MYŚLENIE!

majk - 4 lutego 2012, 23:09:12 - *.dynamic.chello.pl
jas. Wszystko co teraz dzieje się w Lubinie z Zagłębiem i to co napisałeś to tylko dowód na to że ten klubik jak go pogardliwie nazywasz jest waszym koszmarem. A twoje proroctwo co do Zagłębia Lubin raczej się nie sprawdzi bo nawet jak PO-paprańcy z waszym kapitanem na czele zrobią skok na kasę to damy sobie radę. Na twoim miejscu martwiłbym się bardziej o losy klubiku z Oporowskiej bo raczej za wesoło to u was nie ma, nie płacicie piłkarzom i ogólnie zanosi się na biedę. Możecie okłamywać się i wmawiać sobie jacy to wy wielcy jesteście. A prawda jest oczywista.

jaszym - 5 lutego 2012, 3:32:58 - *.146.62.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W Śląsku ponad 20 zawodników widze niezlej klasy , chyba mistrz będzie , pozdrawiam kibiców Śląska , bo wasz klub jako nieliczny jest w miare poukladany i idzie do przodu.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas