[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 

 
   

22 lipca 2012, 21:40 - Chicago (Wrigley Field)
Zagłębie Lubin 0-4 AS Roma
Pablo Osvaldo 1, Panagiótis Tachtsídis 19, Erik Lamela 30, Bojan Krkić 43

Zagłębie Lubin: 1. Marek Kozioł - 4. Paweł Widanow, 5. Adam Banaś, 3. Csaba Horváth (70, 13. Sergio Reina), 2. Costa Nhamoinesu - 23. Szymon Pawłowski (70, 8. Ivan Hodúr), 7. Jiří Bílek (81, 88. Kamil Wilczek), 25. Łukasz Hanzel (84, 21. Bartosz Rymaniak), 17. Adrian Rakowski (46, 20. David Abwo), 6. Élton Lira (46, 19. Maciej Małkowski) - 11. Arkadiusz Woźniak (46, 9. Darvydas Šernas).

AS Roma: 24. Maarten Stekelenburg - 2. Aleandro Rosi (46, 5. Gabriel Heinze), 46. Alessio Romagnoli, 44. Leandro Castán (46, 29. Nicolás Burdisso), 11. Taddei (68, 3. José Ángel Valdés) - 8. Erik Lamela (46, 17. Nicolás López), 4. Michael Bradley (68, 94. Valerio Verre), 77. Panagiótis Tachtsídis (46, 48. Alessandro Florenzi), 15. Miralem Pjanić (46, 7. Marquinho), 14. Bojan Krkić (68, 47. Jonathan Lucca) - 9. Pablo Osvaldo (46, 10. Francesco Totti).

żółta kartka: Šernas.

sędziował: Michael Kennedy (USA).
widzów: 22 181.


W meczu towarzyskim rozegranym w USA Zagłębie Lubin przegrało z siódmą drużyną włoskiej Serie A - AS Roma 0-4 (0-4).

źródło: własne

Dodano: 22 lipca 2012, 23:28:56

1946 - 22 lipca 2012, 23:29:28 - *.dynamic.chello.pl
Brawo za walkę, Zagłębie!
Wynik nie do końca odzwierciedla przebieg meczu. po prostu Roma strzeliła to co miała na nodze(choś Totti także trafił w słupek), a Zagłębie nie wykorzystało co najmniej czterech 200% sytuacji, Woźniak, Pawłowski, Sernas, Małkowski ... plus słupek i poprzeczka w przeciągu 30 sekund (takich niestety mamy napastników).
Nie da się ukryć, że naszpikowanej gwiazdami Romie (rzymianie zagrali w najsilniejszym składzie), łatwiej jest wykańczać sytuacje podbramkowe.
Na pewno jednak Zagłębie nie przyniosło wstydu, tak na boisku, jak i na trybunach.
W sezonie 2012/13 na pewno zagramy o podium w lidze i zobaczycie, że Zagłębie jest w stanie wygrać z każdym !

owca - 22 lipca 2012, 23:29:37 - *.adsl.inetia.pl
fajny mecz, milo sie ogladalo

barni - 22 lipca 2012, 23:29:37 - *.stimo.net
zagłebie z 4 setek nie strzeliło

gd - 22 lipca 2012, 23:29:52 - *.dynamic.chello.pl
wynik za wysoki, Lubin miał dużo okazji na gola ;/

wradley - 22 lipca 2012, 23:29:58 - *.ssp.dialog.net.pl
ale wstyd

musli - 22 lipca 2012, 23:30:17 - *.dynamic.chello.pl
Spoko jest, szkoda tych niewykorzystanych akcji..
2 połowa dla ZL!

wqeqw - 22 lipca 2012, 23:30:24 - *.prenet.pl
myślałem że stać ich na więcej.. wstyd

ish - 22 lipca 2012, 23:30:37 - *.sgyl.cable.virginmedia.com
Nie ogladalem meczu ale statystyki wskazuja na zaglebie...
20 strzalow chociazby (16 romy)

Tomek - 22 lipca 2012, 23:30:46 - *.dynamic.chello.pl
Kozioł słabiutki. Zagłębie zmarnowało niestety kilka setek. Zobaczymy jak to będzie wyglądać w lidze.

Rafał - 22 lipca 2012, 23:30:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oglądałem to Roma w 1 połowie grała z nimi jak z dziećmi potem zlitowali się nad tymi frajerami. Po co oni tam pojechali ośmieszać się.

a - 22 lipca 2012, 23:31:15 - *.ssp.dialog.net.pl
+ Pawłowski nie trafił w bramkę choć Stekelenburg leżał przed nim na ziemi

kolunio - 22 lipca 2012, 23:31:18 - *.dynamic.chello.pl
Dziwne, ale mimo tak fatalnego wyniku, gra wyglądała zupełnie inaczej... Szkoda, że nie trafiali Zagłębiacy do bramki, bo okazji to było od cholery. Z taką grą można walczyć o wysokie miejsce w lidze (pod warunkiem poprawienia kilku rzeczy, ale na to Hapal ma czas).

.... - 22 lipca 2012, 23:31:54 - *.internetia.net.pl
więc szczęścia w ataku i lepszy bramkarz to wynik by nie był taki wysoki, bo tu można było coś strzelić

AS - 22 lipca 2012, 23:31:58 - *.opera-mini.net (*.22.6.17, 212.2.96.15)
Paradoksalnie to Zagłębie grało lepiej. Słupek Widanowa i poprzeczka bodajże Liry :/ Jestem dumny, że grali tak pięknie przeciwko Romie! Spokojnie powinno być 4:4.

ehh - 22 lipca 2012, 23:32:22 - *.tvkdiana.pl
Ci co piszą wstyd, nie oglądali meczu. Spokojnie mogło być 5:4 dla Zagłębia i nikt nie powinien mieć pretensji.
Za styl punktów sie nie przyznaje ale z taka gra Zaglebie ma szanse na mistrza jak poprawi skutecznosc.

ZL - 22 lipca 2012, 23:32:33 - *.ssp.dialog.net.pl
Bardzo dobra gra, szkoda, że nie wykorzystali dobrych sytuacji, bramkarz cienizna, no i brak skuteczności. Napinacze z wrocławia - wasz zespół dostał wpier*ol za przeproszeniem od każdego na tym śmiesznym turnieju polish masters, i to od europejskich średniaków, AS Roma to najwyższa półka...
Ale i tak napinacze - Start!

jun - 22 lipca 2012, 23:32:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pawłowski, głowny hamulcowy. Na mały plus Costa, w drugiej połowie Małkowski i Abwo. Mecz bez historii, ale na dobra sprawe moglo byc 5-3 dla Romy

ja - 22 lipca 2012, 23:32:53 - *.231.195.166
wynik faktycznie nie odzwierciedla przebiegu spotkania Zaglebie calkiem dobrze sobie radzilo niestety z takimi napastnikami nie wroze im pierwszej 5iatki w lidze

Derek Cana - 22 lipca 2012, 23:32:54 - *.cable.teksavvy.com
Zaden wstyd mecz towarzyski doswiadczenie najwazniejsze.W finale Hiszpanie zlali Wlochow 4-0 i nie bylo tragedii

zsr - 22 lipca 2012, 23:33:08 - *.is.net.pl
Rowniez ogladalem mecz live , 1 polowa pod dyktando Romy noi smiertelna skutecznosc . 2 polowa super walka ZL i sporo okazji szkoda tylko ze niewykorzystanych . Nie ma lipy szkoda ze 4;0 ale gra wstydu nieprzyniosla ;) powodzenia w lidze yoyo

Kobylin - 22 lipca 2012, 23:33:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie ma o czym mówić. Pionki na tle lajtowo grającej Romy.

nieciecza - 22 lipca 2012, 23:33:27 - *.dynamic.chello.pl
kopacze z Zagłebia mają celowniki rozregulowane, obijali słupki i poprzeczki bramki Romy a nic nie wpadło

kon - 22 lipca 2012, 23:33:48 - *.42.254.193
przeszli chociaz polowe ?

ZLubina - 22 lipca 2012, 23:33:59 - *.dynamic.chello.pl
Powiem tak: Gra o niebo lepsza, niż wynik. Zagłębie naprawdę grało dobrze i zasługiwało na co najmniej jednego gola. Dzięki za walkę, Zagłębie!

syn - 22 lipca 2012, 23:34:09 - *.dynamic.chello.pl
Mój tato odkąd zacząłem kumać o co biega powtarzał mi:
- Pamiętaj synu romanista to wróg najgorszy!

FAZER - 22 lipca 2012, 23:34:15 - *.dynamic.chello.pl
O nic nie Powalcza w lidze bo oddali Ptaka za darmo - wyrzucili z Klubu niby za korupcje a wzieli jakies barachlo niepewne na bramke - A jak wiadomo bramkarz to bardzo wazny element druzyny - Zostali bez solidnego bramkaarza - czyli sezon na straty - Podziekujcie zarzadowi Zaglebia.

INwazja ;) - 22 lipca 2012, 23:34:15 - *.174.rewolucja-net.pl
uuuuuuuu 4:0 uuuuuuu :D nawet honorowej nie umiecie strzelic ;o

Mjot - 22 lipca 2012, 23:34:20 - *.150.172.9-fenomenalny.net
oglądając drugą połowę to gra zagłębia nie wyglądała najgorzej. Zapewne Romie się już grać nie chciało bo co mieli zrobić to zrobili. Fakt, że skuteczności zero ale jeśli chodzi o płynność gry to Zagłębie zagrało zdecydowanie lepiej ten mecz niż choćby Śląsk w Polish Masters

MKS - 22 lipca 2012, 23:34:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak dla mnie dobry mecz Zagłębia pomimo tych 4 bramek straconych gra wygladała nieźle. Mieliśmy swoje sytuacje , lecz nie potrafiliśmy ich wykorzystać. Poprawić skuteczność i walczymy w lidze ! Pozdro dla normalnych

jagieloncz - 22 lipca 2012, 23:35:14 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
z taka skutecznoscia to bede walczyc o utrzymanie

max72 - 22 lipca 2012, 23:35:20 - *.7.77.225
Dobrze zagrali, mieli kilka okazji niestety bramkarz i obrona postanowili grać radosną piłke.
Mam nadzieje,że już Kozioł więcej nie zagra. Sprawiedliwy wynik byłby 4-2 bo na te 2 brami zasłużyli.

Kamil - 22 lipca 2012, 23:36:46 - *.acn.waw.pl
Zgadzam się, bardzo dobry mecz Zagłębia, wynik za wysoki

Rafał - 22 lipca 2012, 23:36:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ci co sie ciesza z gry to chyba nie mają mózgu. Ludzie w 1 połowie Roma ich ośmieszała ja nie mówie że polski klub ma grać z taką romą jak z równym, no ale włosi grali z nimi jak z dziecmi. A w drugiej połowie romie przestało sie chcieć grac po co w II połowie mają cisnąc w meczu towarzyskim jak do przerwy 4:0. Niektórym radze udać się do okulisty. Zagłebie sie osmieszyło swoją pseudo grą.

do rafał - 22 lipca 2012, 23:37:52 - *.ssp.dialog.net.pl
Pochwal się, napinaczu, jakiego klubu jesteś kibicem?

leniwy - 22 lipca 2012, 23:39:05 - *.039-2-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
specyficzny mecz, Zaglebie powinno wygrac z jakies 10-5 ten mecz

slunsk - 22 lipca 2012, 23:39:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zaglebie osmieszylo a slunsk sie zblaznil na turnieju

Jack - 22 lipca 2012, 23:40:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma to jak mecze futbolowe na stadionie bassebalowym

Kibol - 22 lipca 2012, 23:40:36 - *.183.128.124
Trener As Romy na droga polowe w puscil mlodziez zeby zgromadzonej na trybunach Polonii nie psuc chumoru .Bo wynik mogl byc dwu cyfrowy.

AS - 22 lipca 2012, 23:40:40 - *.opera-mini.net (*.22.6.17, 212.2.96.15)
Pomimo fatalnego wyniku jestem DUMNY z samej gry. Bardzo dużo celnych podań z pierwszej piłki z Heinzem, Tottim czy Burdissem "na plecach" To jeden z najlepszych meczów jaki oglądałem w wogóle w tym roku. Gdy ktoś spojrzy na wynik a nie oglądał meczu to jego problem niech sobie myśli co chce, ale skuteczność Zagłębie była fatalna. Kto nie wierzy niech spojrzy na statystyki. Słupek, poprzeczka + Pawłowski nie strzelił praktycznie do pustej bramki. Roma zabójczo skuteczna. Kozioł bronił na swoim poziomie (czyt. pierwszoligowym) ale mamy Gliwę więc będzie ok. Jeszcze Jež i Papadopulos i można grać o puchary

XXX - 22 lipca 2012, 23:40:56 - *.wroclaw.mm.pl
@Rafal: Jak tam we Wschowej?

slawek - 22 lipca 2012, 23:41:23 - *.adsl.inetia.pl
Mecz piłkarski na stadionie do baseballa.
Takiego meczu to chyba polski klub chyba jeszcze nie grał

ss - 22 lipca 2012, 23:41:51 - *.internetia.net.pl
Haha, w 1' nawet nie zdążyli ogarnąć z kim graja a ci już im zasadzili.

NapinaczOt - 22 lipca 2012, 23:42:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagłębie zajmie 8me miejsce.
1. Legia
2. Jaga
3. Wisła
.
.
8. Lubin
.
.
15. Bełchatów
16. Bielsko
PS Tradycyjne ŁKS jest lepszy od Widzewa.

xxx - 22 lipca 2012, 23:42:43 - *.ssp.dialog.net.pl
jak tam we wrocku?

fafciu82 - 22 lipca 2012, 23:44:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pierwsza polowa to zdecydowana przewaga Romy bledy obroncow i mlodego bramkarza Zaglebia. W drugiej natomiast zaglebie dominowalo bezsprzecznie i gdyby nie skutecznosc byloby spokojnie 4:4. Pozdrawiam fanow WZL z Boleslawca.

przetworni - 22 lipca 2012, 23:46:50 - *.039-2-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
jakby trenerem Zaglebia byl Zeman a Romy Hapal to wynik bylby odwrotny, Zdenek to jeden z najofensywniejszych trenerow

yuups - 22 lipca 2012, 23:49:56 - *.walbrzych.vectranet.pl
dno wybitny bramkarz lubina dwa loby z 18 metrow ! kto tam jest trenerem bramkarzy s. wonder czy uposledzeniec ?

rw - 22 lipca 2012, 23:49:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kazdy tak chwali zaglebie ale szalu w lidze nie bedzie.

sfinks - 22 lipca 2012, 23:51:17 - *.adsl.inetia.pl
do tych co oglądali-czy uraz Hanziego jest poważny?Po faulu Tottiego musiał opuścić plac.Dzięki za odp.

k - 22 lipca 2012, 23:52:07 - *.039-2-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
..trzeba tez powiedziec ze grali dobrze ale zabraklo skutecznosci, dobry mecz zagrali Malkowski(petarda w poprzecke), Rakowski, Wozniak, Vidanov(petarda w slupek), Hanzel, Lira i Costa

Pionier - 22 lipca 2012, 23:52:12 - *.opera-mini.net (*.22.6.17, 212.2.96.15)
W pierwszej połowie Zagłębie grało fatalnie w defensywie ale przyzwoicie w ofensywie. W samej połowie gra momentami była świetna, ale skuteczność dramatyczna. W słupek strzelił Widanow, a... 30 sek. później Lira w poprzeczkę. Może Papadopulos będzie bardziej skuteczny a wtedy można powalczyć o puchary. Obie drużyny grały na specyficznym boisku - O niewiele większym niż Orlik ale z drugiej strony wiadomo, że nie jest to stadion stricte piłkarski.

abc - 22 lipca 2012, 23:53:19 - *.ssp.dialog.net.pl
Młodzież Romy to nie Lechia Z-Góra. To był dopiero sparing z odpowiednim rywalem.

do xxx - 22 lipca 2012, 23:53:48 - *.adsl.inetia.pl
We Wrocku spoko no może nie mamy stadionu baseballowego do gry w piłkę nożna, ale mamy stadion przy drodze z Lubina do Centrum Wrocławia

abdullach - 22 lipca 2012, 23:55:58 - *.dynamic.chello.pl
nie rozsmieszajcie mnie tym usprawiedliwianiem 4-0 to 4-0,juz do przerwy zreszta bylo... to po prostu miernoty jak i slask zreszta,bez jaj i umiejetnosci.te ogory powinny grac i miske ryzu w chinach niz kompromitowac nasz kraj... wiadomo ze roma pograla sobie z nimi jak z pionkami a potem dala im poszalec,bo wiedzieli jacy to lescze i tyle w temacie

ciawa - 22 lipca 2012, 23:58:31 - *.play-internet.pl

Jeszcze jeden taki mecz i robimy znowu protest.

V - 22 lipca 2012, 23:58:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szmacianka Lubin i wszystko jasne,błazny wybrały się na export i dostały łomot

abdullach - 22 lipca 2012, 23:59:15 - *.dynamic.chello.pl
jeszcze sie podniecają ,że mieli 'setki'..żal,za niedługo nasi beda dostawac 0-7,a wy bedziecie im lizac tylki bo kopneli w strone bramki..troche honoru

Golbi - 23 lipca 2012, 0:02:46 - *.czeladz.vectranet.pl
Widzę ze piłkarze Zagłębia jeszcze nie zdarzyli się na boisku ustawić a już było 1:0. Po co rozgrywać takie mecze kto zwróci za dolot do USA to nie Barcelona ze zarobi. Może do Chin niech jada

do sfinks - 23 lipca 2012, 0:03:07 - *.ssp.dialog.net.pl
raczej żadna kontuzja..po prostu Hanzel nie miał już siły i wcześniej pokazywał że chce zmianę. Co do meczu Kozioł co najwyżej może dalej bronić w młodej ekstraklasie bo jest słabiutki.. a cały mecz na duży plus dla Zagłębia.

ToLo - 23 lipca 2012, 0:04:06 - *.ssp.dialog.net.pl
łoo, o 15 tys więcej kibiców, niż na kretowisku, mimo, że chuujwgębie grał jako gosporzadz XD

ZL-FAN - 23 lipca 2012, 0:16:13 - *.opera-mini.net (*.17.222.60, 212.2.96.15)
@ToLo Oj boli malinowe nosy to, że Roma chciała grać właśnie z Zagłębiem a nie jakimiś Kiepskimi :D Nie dość, że nas zaprosili, to jeszcze pokryli wszystkie koszty. A wy zapłaciliście z milion euro na "POlisz Mazterz"a i tak te "potęgi" grały półrezerwowym składem Poza tym widzę, że wakacje są, to i gimbusy szaleją w interencie, w dodatku sami ANALfabeci xD

do tolo - 23 lipca 2012, 0:16:27 - *.ssp.dialog.net.pl
No rzeczywiście, śląsk zawiódł. Gospodarz turnieju, oczekiwaliśmy chyba po nim więcej.

Miedziowy - 23 lipca 2012, 0:18:33 - *.ntlworld.ie
Pozdrowienia dla grupy obecnych na stadionie fanow Zaglebia i wszystkich Miedzianych emigrantow!!
Niewazne gdzie mieszkasz wazne w co wierzysz!!

as - 23 lipca 2012, 0:32:37 - *.dynamic.chello.pl
Roma od niechcenia 4-0 ogoliła miedzianych.

Referee - 23 lipca 2012, 0:46:27 - *.183.128.124
Do zl-fan Nie zaprosili Slaska .Bo wiedzieli ze o wynik 4:0 bedzie ciezko z mistrzem Polski.A tak zaprosili kelnerow i strzelili kilka bramek i morale w druzynie wzrosly.

GieKSa! - 23 lipca 2012, 0:57:15 - *.xdsl.centertel.pl
Zagłebie ma dobra pake i moze namiesza w ekstraklasie :] pzdr z Katowic

Pionier - 23 lipca 2012, 1:08:56 - *.opera-mini.net (*.16.160.202, 212.2.96.15)
@Referee Ha ha Śląsk już pokazał co potrafi w meczu z Benfiką, która grała rezerwowym składem. Strzelili wam 4 gole, a mogli spokojnie jeszcze ze trzy. Wy strzeliliście gole maga fuksem. Najpierw Elsner strzelił na pałę z 40. metrów a potem Sobota strzelił gola ale nie powinien zostać uznany bo Gikiewicz był na spalonym i absorbował bramkarza. Ale jak wiadomo sędziował polski sędzia to się nad wami zlitował :D Z taką grą to możecie straszyć Gryf Wejherowo. A jak się wam zachce europejskiego rywala, to polecam beniaminka ligi litewskiej.

;) - 23 lipca 2012, 1:22:30 - *.ssp.dialog.net.pl
Pionier Benfica rezerwowym hahaha to juz prędzej Śląsk

Referee - 23 lipca 2012, 1:25:44 - *.183.128.124
Do Pionier.Udowodnij ze Benfica grala rezerwowym skladem ,wymien nazwiska rezerwowych z pierwszej jedenastki .

smutny - 23 lipca 2012, 1:30:43 - *.service.infuturo.it
nic sie nie stalo...panowie...nic sie nie stalo
to tylko 7 druzyna serie a....
nic sie nie stalo....pnowie...nic sie nie stalo
jeszcze nie widzicie jaki jest ten poziom polskiej pilki.....smutno....
ale pilkarze jeszcze pokaza.....
smutno

do Referee - 23 lipca 2012, 1:48:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Referee Roma nie zaprosiła ślaska bo to najsłabszy mistrz polski który w tym sezonie nie będzie nawet w 5:P

as roma - 23 lipca 2012, 2:02:07 - *.dip.t-dialin.net
as roma pokazala polakom miejsce w szeregu.

minister - 23 lipca 2012, 2:25:39 - *.hsd1.il.comcast.net
smiech na sali a nie mecz,roma strzela bramke w 39s! wlosi robili co chcieli w 1 polowie a zaglebie z taka gra to do spadku, 2 polowa to zabawa romy z kopaczami z lubina dlatego zaglebie mialo pare akcji do strzelenia bramki. kibicowsko to meczu nie ma co roztrzasac bo ... zaglebia nie ma w chicago i taka prawda - 4 osoby to nie ekipa(1 steryd, 2 malolatow i ojciec)

lucky - 23 lipca 2012, 3:05:18 - *.hsd1.nj.comcast.net
Nie martwcie sie w Szczecinie na inaguracje dostaniecie o jedna mniej.

kolaborant - 23 lipca 2012, 4:06:56 - *.hsd1.il.comcast.net
bylem widzialem-------wies wies.....
o moj boze ale wstyd, czegos takiego w zyciu nie widzialem .
roma grala na luzie a zaglebie to wstyd na caly swiat.
w przerwie mowiono zeby juz wiecej bramek nie strzelali bo to tylko sparing i szkoda ,,,druzyny z polski;;;;;

100%BB - 23 lipca 2012, 6:35:35 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Kurde,ZL będzie zapewne czarnym koniem w ekstraklasie w sezonie 2012/13 a z Romą, która od dawna nic nie wygrała wielkiego w lidze włoskiej ani w europie, byli tylko smaczną przystawką przed poważniejszymi meczami jakie czekają AS Roma. Kibice z Lubina są tak samo naiwni jak kibice z Wrocławia po meczu z Benfiką Lizbona. Wystarczy dzisiaj jeszcze wejść na strone interentową ZL na zapis z relacji na żywo" aby przekonac się że lubinianie, mogli do przerwy przegrywać 1-6!!!!! Tak wynika z ich relacji w sieci. Po drodze Roma miała jeszcze 1 słupek w pierwszej połowie i bramkarz wybronił nogami piłke po kolejnej akcji bramkowej. Szkoda, ze Roma nie zagrała całe 90 minut na 100% swoich możliwości wtedy byłoby z 7 czy 8-0 wtedy może kibice z Lubina przestaliby pisać głupoty, ze mogło byc 5-4 dla ZL. A Boniek obstawiał w meczu remis. Sami znafcy w tej dyscyplinie sportowej, tyle tylko ze z roku na rok jest coraz gorzej!

ZGred - 23 lipca 2012, 6:57:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z Zagłębiem będzie jak to na jesień a później znów rycerze wiosny (z nowym trenerem?). To się kręci już od kilku lat taka karuzela... Jeżeli Zagłębie potraktowało ten sparing poważnie (czyt. jak mecz o stawkę) to i Murino ani żadne Guardiole czy ser Fergusony nie pomogą osiągnąć sukcesu nawet na pierwsza 5 - choć extraklasa to bardzo wyrównany poziom.

bolo - 23 lipca 2012, 7:30:10 - *.1.212.177
Do śmiesznych fanów. Śłaska tak się. Podnieście swoimi a macie w kadrze kowalczyka który. u nas nawet na ławe się nie łapał a.u was gra w pierwszym hehe to macie page hehe

LG - 23 lipca 2012, 7:49:27 - *.204.130.20
Ty wyzej Hahahaha AS Roma to najwyższa Polka ????? Hahahaha : obstawialiscie remis :D Pisze to jako fan ligi włoskiej . As Roma to najwyższa Polka ??? Hahahaha . Kiedy ? 20lat temu chyba . Teraz As Roma kwalifikuje sie ledwo do LE . Więc jest niczym Legia , Śląski i inni . Więc sie chłopie naprawdę nie osmieszaj tylko ogladaj serie A to zobaczysz . Bo na dzień dzisiejszy Biedna portugalska Benfica np wciąga dupa Rome .

Znawca - 23 lipca 2012, 7:49:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Dziwne, że tak nisko. Pewnie im odpuścili w drugiej połowie i nie chcieli gromić. Zagłębie to kopanina, typowo polska piłka.

Johny - 23 lipca 2012, 8:11:40 - *.sccs.pl
Lata świetlne różnicy. Poza tym, jak można chwalić drużynę, która do przerwy przegrywa 0 - 4, przecież to kompromitacja ! Nawet jeśli to sparing.

mcinekx - 23 lipca 2012, 8:23:42 - *.147.95.207.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jaka kompromitacja? przecież grali z Romą a nie np. "Szreniawą Wiśnicz" - najpierw zrozumcie znaczenie słowa "kompromitacja". Ambitny sparing, w końcu od kogo się uczyć jak nie od lepszych? I pamiętajmy, gdzie polska a gdzie włoska piłka ;) a jak ktoś pisze, że zespół włoski zajmujący w swojej lidze miejsce adekwatne do zespołu polskiego jest tym samym porównywalny, to ja dziękuję, nie mam pytań dzieci na wakacje!

@wradley - 23 lipca 2012, 8:30:08 - *.plk.prest.pl
Wstyd to jakby przegrali z Niecieczą 4:0 na Skłodowskiej.

marcinek - 23 lipca 2012, 8:53:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz rozegrany by upamiętnić 85-lecie klubu AS Roma. jestem w szoku, że taka drużyna jak Roma podczas swojej rocznicy chce rozegrać sparing z jakąś polską drużyną (!)

Johny - 23 lipca 2012, 8:54:03 - *.sccs.pl
Określenie kompromitacja jest adekwatne do przeważających komentarzy mówiących, że chłopcy dobrze zagrali. Prawda jest taka, że tych sytuacji Lubin nie stwarzałby tyle gdyby nie rozlużniona Roma świadoma beznadziejności swojego rywala.
Nie wiem, które miejsce Zagłębie zajmie w lidze (ze zdrowym

Johny - 23 lipca 2012, 8:56:37 - *.sccs.pl
Dokończę :
ze zdrowym Jeżem pewnie wysokie, ale w niczym nie zmienia to faktu, że przepaść jaka dzieli nas z najlepszymi ligami zamiast zmniejszać się - zwiększa się.

wk - 23 lipca 2012, 8:57:26 - *.152.147.224.dsl.dynamic.t-mobile.pl
0-4 wynik mówi sam za siebie kghm jeszcze długo nie będzie grał w pucharach bo poprostu jest na to za słaby. Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Lech Poznań a nawet Legia Warszawa to nieliczne Polskie kluby, które mogą awansować do faz grupowych.Mecz sie liczy wkońcu wymienili sie proporczykami z wielkim klubem

max - 23 lipca 2012, 9:04:07 - *.dynamic.chello.pl
Na jakim programie był mecz? dzięki.

meinenCK - 23 lipca 2012, 9:18:03 - *.54.udn.pl
rok temu też byliście "faworytem" do medalu, a graliście kiszke, dopiero w na wiosne zaczęliście grać. obym sie mylił, ale wg mnie bedzie jak w poprzednim sezonie

WHU - 23 lipca 2012, 9:25:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice Śląska i Zagłębia jesteście`udani` i tyle w temacie poczekajcie na mecz obu swoich drużyn w lidze i to zweryfikuje kto lepszy, tabela końcowa ligi zweryfikuje kto lepszy...a nie sracie w komentarzach na siebie jak małe dzieci

AS - 23 lipca 2012, 9:28:03 - *.opera-mini.net (*.22.62.65, 212.2.96.15)
@:[ Chory to ty jesteś bo wymyślasz takie bzdury, w które sam nie wierzysz. To Roma zaprosiła Zagłębie i to ona pokryła wszystkie koszty. Jeżeli chodzi o finansowanie Zagłębia to zostawie bez komentarza bo każdy wie, że KGHM jest WŁAŚCICIELEM Zagłębia. Przypominam, że Ślunsk Breslau sponsoruje spółka PAŃSTWOWA + Miasto Wrocław, więc tylko się skompromitowałeś ;) Wy musicie płacić duże pieniądze, żeby ktoś się nad wami zlitował i z wami zagrał :D

Maxi(L) - 23 lipca 2012, 9:28:37 - *.dynamic.chello.pl
Ale porażka.. Śmieszą mnie komentarze typu "Zagłębie grało dobrze" jakby grało dobrze to by ich Roma jak juniorów! 4:0 w plecy nazywacie dobrą grą? No to grajcie też tak dobrze w lidze

amaral - 23 lipca 2012, 9:31:48 - *.goleniow.vectranet.pl
I mamy wyraznie pokazany poziom naszej ligi. Kto tym amatorom płaci taką w dodatku kasę! To nie do wiary. My w normalnych pracach wszystko musimy robic dobrze za marne pieniadze, a ligowcy dostają krocie za amatorszczyzne. 0:4 to nie przypadek - gdyby w dodatku ROmie się chciało, to by było pewznie z 0:10. obawiam się takiego wyniku w tym roku w eliminacjach do LM jeśli trafimy na kogos mocnego albo w grupie, jesli awansujemy... wyobrazcie sobie mistrza polski w meczu np z Chelsea albo z Barcą , gdzie ta druga drużyna potrzebowałaby punktów i bramek... bo tak na co dzien to oni grają do 3:0 i im sie juz nie chce, szkoda sie starac i lapac kontuzje ...

Obiektywny - 23 lipca 2012, 9:34:28 - *.opera-mini.net (*.22.62.65, 212.2.96.15)
Mecz miły dla oka nie to co Polish Masters. Trzeba przyznać, że Zagłębie prezentowało się zaskakująco dobrze na tle Romy. W pierwszej połowie co najmniej dwie bramki zawalił Kozioł. Zagłębie strzeliło m.in. w słupek i poprzeczkę więc na minimum dwie bramki zasłużyli.

do maxil - 23 lipca 2012, 10:14:40 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
chłopie ty widzisz jaka to druzyna roma jest w czołuwce ligi włoskiej a zagłebie przed spadkiem sie broniło to jak mieli wygrać a kozioł to młody talent zagłebia a ciekawe jak ty byś bronił jakieś 30 0 w plecy wieć stul pysk jak sie nieznasz

@:[ - 23 lipca 2012, 10:31:19 - *.ssp.dialog.net.pl
AS Roma zaprosiła Zagłębie na towarzyski mecz i pokryła koszty pobytu.
Za panstwowe pieniądze to używają sobie twój Donald i Bronek.
Poczytaj sobie trochę i przyswój wiedzę. Czytanie nie boli.

@LG - 23 lipca 2012, 10:35:06 - *.ssp.dialog.net.pl
najwyższa Polka to Małgorzata Dydek.
Polska jenzyk trudna, nie?

trush33 - 23 lipca 2012, 10:43:43 - *.centertel.pl
Rycerze wiosny

kolokolo - 23 lipca 2012, 10:58:20 - *.75.238.4
czemu takie mecze som organizowane za granica przeciez to grztka dla prawdziwych kibicow. chlopaki pracujcie nad skutecznoscia i wsio bedzie ok... ile kibicow z lubina na meczu???????? pozdro wariaty

WTF - 23 lipca 2012, 11:00:12 - *.centertel.pl
HAHAHAA wzl chyba WTF

Mariusz - 23 lipca 2012, 11:26:30 - *.ewe-ip-backbone.de
Hahaha :P Niektóre komentarze śmieszą do łez :P Zagłębie zostało zniszczone Roma pokazała klasę, co miała to strzeliła i 4 : 0 !!! A te sytuacje ZL, jak nie którzy piszą 200 % to parodia :P Tam 50 % nie było ;p Ale brawa za mecz Nie codziennie nasze drużyny grają z tak mocnymi ekipami

Mateuszek1 - 23 lipca 2012, 11:30:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale wy jestescoe znawcy pilki. Juz wywalacie Marka ze skladu a on jest lepszy niz wszyscy wasi pozostali bramkarze razem wzieci. Defensywa puszcza zawodnikow sam na sam bramkarz puszcza gole i oczywiscie wina na niego leci. Zrozumcie blazny takiego bramkarza jak Koziol jeszcze dlugo nie bedziecie miec.
Marek-Sączersi pamietają;)

se - 23 lipca 2012, 11:42:05 - *.adsl.inetia.pl
Tak byliście lepsi wiemy wiemy... żałosne.

dpl - 23 lipca 2012, 11:46:07 - *.polkowice.vectranet.pl
Ci co ZL myślą AS Roma nie wiadomo jaką potega jest..
PSV>Benfica=AS Roma>Athletic Bilibao>WKS>ZL
Tyle w temacie..

AS - 23 lipca 2012, 11:49:08 - *.opera-mini.net (*.16.105.99, 212.2.96.15)
@Kibol Jesteś idealnym przykładem przeciętnego "kibola" Ślunska - Burak, analfabeta, do tego bez minimalnego pojęcia o piłce W drugiej połowie weszli m.in. Totti, Heinze, czy Burdisso. Wg ciebie to są juniorzy. Weź idź się kompromitować gdzie indziej bo to profesjonalny portal, lepiej idź na ŁOnet. Każdy kto oglądał mecz wie, że Zagłębie zagrało co najmniej przyzwoicie tylko skuteczność zawiodła.

Gut - 23 lipca 2012, 11:56:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to nas rdzawe krety skompromitowały za oceanem .... po co takie miernoty tam wysyłać ? Niech grają w Polsce z Odrą Opole, Zawiszą i DrukArką !

Kielce - 23 lipca 2012, 11:56:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepiej grać sparing z Romą i się czegoś uczyć niż z Andorą....

mimowszyst - 23 lipca 2012, 12:06:30 - *.master.pl
"Powinno byc tyle, bo bylo wiele okazji..." co za bzdura hahahahahaha Polska piłka to dno . Zaglebie wstyd.

Pionier - 23 lipca 2012, 12:25:14 - *.opera-mini.net (*.16.96.35, 212.2.96.15)
@mimowszyst Ty hipokryto zanim zaczniesz komentować obejrzyj skrót na YT. Wtedy to wszystko odszczekasz! To samo tyczy się reszty pdeudofachowców.

AS - 23 lipca 2012, 12:30:33 - *.opera-mini.net (*.16.96.192, 212.2.96.15)
@Gut Lepiej zagrać z zespołem grającym najlepiej na wiosnę z dużym potencjałem niż z przypadkowym mistrzem Polski prowadzonym przez nauczyciela wf-u...

WGW - 23 lipca 2012, 12:33:04 - *.adsl.inetia.pl
Widziałem mecz. Zagłębie ma dobry zespół. Powinni wywalić środek obrony i Pawłowskiego i grają o mistrza

info - 23 lipca 2012, 12:44:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia zostaje w Warszawie, nie będzie fuzji z GKS. Król wycofuje się z GieKSy i będzie sponsorem Polonii

ludzie - 23 lipca 2012, 12:48:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaki wstyd ? bardzo dobry wynik. Zagłębie też miało setki jak na polską ligę i realia lepiej dostać 4 od mocnej Romy niż 3 od średniaka ligi albańskiej albo 3 od Austrii Wiedeń . Zagłobie to klub ,który walczył o utrzymanie nie zapomnijcie , brawa również na śląska jak na takie drużyny wstydu niema

Pionier - 23 lipca 2012, 12:49:34 - *.opera-mini.net (*.22.48.100, 212.2.96.15)
@;) Śląsk grał IDENTYCZNYM podstawowym składem co w meczu z Budućnostią, więc to był najsilniejszy skład. Nie ośmieszaj się. Benfica też łupnęła wam 4 gole tylko, że wy graliście bezbarwnie, a Zagłębie grało bardzo ofensywnie i "pociesznie" dla oka.

mmm - 23 lipca 2012, 12:57:08 - *.vlan302.dengo.lubman.net.pl (*.5.55.237)
sam wyjazd do polskiego miasta za ocean i za darmo to już coś !!!! i rywal najlepszy z możliwych....sam wynik,drugorzędna sprawa.... i sam mecz na stadionie bejsbolowym!!! super sprawa i możliwa tylko w USA.tylko oni potrafią zrobić takie schow!!!

@Gut - 23 lipca 2012, 13:38:23 - *.dynamic.chello.pl
a twój GTS się skompromitował z Hapoelem 0-2

Olsztyn - 23 lipca 2012, 14:10:44 - *.opera-mini.net (*.16.103.254, 212.2.96.15)
To żaden wstyd przegrać z Romą, która grała pierwszym składem. Tacy zawodnicy jak Totti, Heinze, Burdisso, Bradley czy Krkić budzą szacunek i uznanie. Fajnie, że Roma zaprosiła polski klub i na dodatek pokryła wszelkie koszty. Zagłębie grało przyzwoicie tylko środek obrony tym razem się nie popisał, no i do tego bramkarz niepewny. Gdyby Zagłębie miało dobrego napastnika, to zaliczyłby hat-tricka w meczu z Romą. Zagłębie ma mocną i wyrównaną kadrę i czuję, że powalczą o podium w nowym sezonie.

Katowice - 23 lipca 2012, 14:16:11 - *.opera-mini.net (*.16.103.254, 212.2.96.15)
Zagłębie ma mocny skład, spokojnie mogą powalczyć o podium w Ekstraklasie. Oglądałem mecz z Romą i momentami Zagłębie grało świetnie - gdyby Lubinianie mieli solidnego napastnika to strzeliłby Romie hat-tricka. Takim napastnikiem może będzie Papadopulos pamiętam go z Heerenveen dobry zawodnik. Strzelił Hercie dwa gole w Lidze Europy.

pablo mks - 23 lipca 2012, 15:19:39 - *.legnica.vectranet.pl
oglądałem ten mecz i pierwsze 10 minut 2:0 dla romy dobrze ze troche roma odpuściła bo by było z 8 hehe, a zagłębie miało pare okazji ale to z rozluznienia romy, także wstyd lubinki a wy sie podniecacie że tylko 4:0 a turniej we wrocku miał silną obsade bo i finalista ligi europy grał oraz znane firmy psv i benfica hej ŚLĄSK

eddy - 23 lipca 2012, 16:35:56 - *.ssp.dialog.net.pl
ktore to miejsce ten slask zajal w tym wielkim turnieju????bo nie sledzilam

WZL - 23 lipca 2012, 16:55:34 - *.wroclaw.vectranet.pl
Tak,tak !! Polska mentalnosc ! lepiej grac z jakas garbarnia i wygrac 10:0,myslec ze sie jest najlepszym niz grac z czolowka europejska i wynosci pozyteczne lekcje z takich sparingow!! Przegrali ok ! a czego sie spodziewaliscie? Ze wygraja?! Legia nie potrafila wygrac z amatorami o stawke! Niech graja z najlepszymi i sie ucza,bo nie wiem czy macie pojecie,ze uczy sie od najlepszych !!

meinenCK - 23 lipca 2012, 17:44:23 - *.54.udn.pl
do Olsztyn, Katowice i eddy, zmieniaj dalej nicki, myslisz ze sie nie połapie nikt?

Obrzydliwy - 23 lipca 2012, 18:42:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam się z WGW. Środek obrony z Banasiem na czele, to jakiś absurd !
Przecież ten chłopak ma problem z podbiciem piłki do 10. Przy szybszych lepiej skoordynowanych napastnikach wygląda jak oldboj. W polskich realiach gdzie dominuje ciężki, siermiężny futbol opierający się na sile może jeszcze funkcjonować.
Natomiast nie w zespole aspirującym do gry w pucharach. Wiem co mówię, bo jestem z Zabrza.
Zdolności przywódcze, siła, gra głową, to jedyne atuty tego przereklamowanego do granic niemożliwości piłkarza. Nie wiem czy menadżer gracza ma jakieś układy, ale pamiętam mnóstwo meczy, w których Banaś był chwalony, a grał przeciętnie, czasami wręcz słabo. Często partner z obrony wykonywał za niego czarną robotę (w Piaście Glik, w Zabrzu Danch). Poświęcam temu faktowi tyle miejsca, bo drużynę buduje się od obrony, a Lubin środka defensywy praktycznie nie posiada. Obserwowałem wiele treningów Górnika, wiem też, że testy wypadały u niego kiepsko, zwłaszcza wytrzymałość, więc ustawianie zawodnika z boku jest praktycznie wykluczone.

Rex - 23 lipca 2012, 19:31:24 - *.ssp.dialog.net.pl
Ha ha ha cała Legnica się śmieje. Lubin ma szczęście , że Roma grała tylko 1 połowę na poważnie . Gdyby zagrali na powaznie obie połowy to by bylo z 10 :0. Z czym do ludzi !!! I po co te teksty o dobrej grze ZL ? Liczą się bramki i wynik a nie wrażenia artystyczne. To nie jazda figurowa na lodzie.

Ggyh - 23 lipca 2012, 20:26:15 - *.113.121.191
Ale pisanie ze Roma to najwyższa polka , nie komentuje tego nawet . Naprawdę . Bo to chyba jakiś kiepski żart . Kiedy ? 20 lat temu ? Chyba nawet nie .

bsk1 - 23 lipca 2012, 20:46:36 - *.153.189.110
wynik zupełnie nie odzwierciedla przebiegu spotkania. na luzie mogło być 7:4 dla Zagłębia, a powodem porażki jest to, że miedziowi nie trafiali w bramkę przeciwnika

DENIS - 23 lipca 2012, 21:03:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wynik przewidywalny ale i tak brawo za walkę

DLU - 23 lipca 2012, 21:03:55 - *.9.139.32
Kibice sukcesu Jak Zagłębie Degradowano to w Polkowicach na 1-lidze 5-tyś było co meczyk.A was na oporowskiej i w parku Kaczawskim po 2-3 koła.Teraz wielcy znawcy i kibice PIKNIKOWCY.Tu w Miedziowej stolicy od lat 90-tych Piłka jest RELIGIĄ na liczbe mieszkańcow procentowo najlepsza frekwencja.Troszkę szacunku młokosy z piaskownicy!!

bsk1 - 23 lipca 2012, 21:19:01 - *.153.189.110
DLU, przypominam Ci, że procentowo, w przeliczeniu na 1 mieszkańca Zagłębie stoi wyżej, niż Real Madryt, jeżeli chodzi o uczęszczanie na mecze i to Królewscy powinni się uczyć kibicowania od fanów z miedziowej stolicy.

heh:) - 24 lipca 2012, 0:21:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powyżej koło 100 postów o super ekstra grze zagłębia, tylko jakoś wynik mi nie pasuje. Jak ktoś gra super to nie daje sobie strzelić 4 bramek. 4-0 to nie przypadek. Nie długo jak Zagłębie zagra jakiś sparing z FC Kasztany i wygra 100:0 to też napiszecie że wynik nie odzwierciedla gry... żal mi was, weźcie się posłuchajcie.

laziale - 24 lipca 2012, 5:48:13 - *.opera-mini.net (*.60.73.243)
a oglądałeś mecz? boisko niczym nasz szkolny orlik, ledwo wcisniete w pole do ichniego palanta. roma wiadomo zdecydowanie lepsza technicznie czuła sie świetnie ale i lubin miał cztery sety! ani woźniak ani pawłowski nie potrafili jednak strzelić. nie mniej lubin grał bardzo ladnie co podkreślili komentatorzy fox. zdenek zeman w radio uno również docenił grę polaków i prace szkoleniowa swego rodaka hapala.
moim zdaniem nie było źle. roma ma dość dobra ekipę teraz co jako zagorzałego laziale mnie mocno martwi. to dobra lekcja dla naszych grajkow.

cetyk - 24 lipca 2012, 10:23:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale i tak najważniejsze jest to że mamy słabego mistrza Polski

norbi - 24 lipca 2012, 10:34:07 - *.ssp.dialog.net.pl
Ludzie 4-0 to mało co z tego,że mieli okazie strzelili by jedną bramkę to Roma podkręciła by tępo i było by 6-1.Pozdrowienia dla wszystkich

sfinks - 24 lipca 2012, 16:17:14 - *.adsl.inetia.pl
do obrzydliwy-nie wiem dlaczego wy w tym Zabrzu tak nienawidzicie Banasia i za wszelką cenę chcecie zdyskredytować jego umiejętności.Czy dlatego,że w Zabrzu nigdy nie grał tak dobrze jak minionej wiosny w Lubinie?Otóż Banaś wystąpił we wszystkich wiosennych meczach Zagłębia od pierwszej do ostatniej minuty i we wszystkich tych spotkaniach prezentował się doskonale plus strzelone bardzo ważne bramki z Wisłą i Belchatowem.Adam oprócz wspomnianego przez ciebie Horvatha byłglownym architektem tego,że najgorsza i całkowicie rozbita drużyna stała się wiosną najlepsza i tego już nie zmienisz.A ja bardzo uważnie i po kilka razy oglądałem mecze Zagłębia.Swietnie rownież grali Ptak,Vidanow,Costa,Bilek,Hanzel i Pawłowski,ale to wlasnie Banaś był mentalnym i piłkarskim liderem tej ekipy.I pamiętam rownież wasze pomyje które wylewaliście zimą na Adama-a on odpowiedział wam najlepiej jak mógł,świetną postawą na boisku.Dzięki Adam.

wiślak - 24 lipca 2012, 18:47:47 - *.61.79.214
I to jest właśnie klasa Romy.Średnio grali a wysoko wygrali z cieniakami. Wszystko w temacie!

radzio - 25 lipca 2012, 19:12:51 - *.play-internet.pl
Zgadzam się całkowicie z 1946...

Papagol - 19 grudnia 2021, 21:52:03 - *.play-internet.pl
Jako dziecko jarałem się tym meczem.

Papagol - 20 marca 2023, 14:11:25 - *.play-internet.pl
I nadal się nim jaram.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas